Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R 2013: Cizelování šperku pokračuje

Nissan se už poněkolikáté rozhodl vylepšit svůj šperk GT-R. Výkonu má auto dost, hlavní pozornost se tedy soustředila na techniku.
Zpět na článek
4. 11. 2012 17:46
5. 11. 2012 01:11
5. 11. 2012 06:09
5. 11. 2012 15:03
5. 11. 2012 17:59
5. 11. 2012 20:31
12. 11. 2012 00:32
5. 11. 2012 10:20
5. 11. 2012 18:00
5. 11. 2012 20:15
Avatar - šmoula nešika
4. 11. 2012 13:30
Nissan GT-R 2013
:yes: , ale za Italy zepředu ještě pořád hodně zaostává. Jinak poměr cena/výkon jen těžko hledá konkurenci (samozřejmě muscle cary stojí polovic, ale na okruhu to nebude tak dobrý).
Rozbalit vlákno
14
Avatar - positivemind
4. 11. 2012 14:42
Re: Nissan GT-R 2013
Tohle auto není muscle car ani jím konkurovat nemá. Muscle cars jsou auta výrazem agrese po všech stránkách - vzhled, výkon, uškvařené gumy na každém semaforu.

GTRko má být extrémně rychlé všude a taky že je. Nemá mít noblesu italských supersportů (i když možná to Nissan chce?), má jim všem vytřít >:D
Avatar - šmoula nešika
5. 11. 2012 14:36
Re: Nissan GT-R 2013
Tak to jsi mě špatně pochopil, já nepíši, že by GT-R bylo muscle car, ale píši, že na supersport je jeho cena velice dobrá. Muscle car jsou levnější, ale mají nižší výkon a nemají pohon transaxle 4x4 (což je asi nejsložitější koncepce, co existuje), různé vychytávky okolo a tak. Tím výkonem se sice GT-R taky s Ferrari nebo Lamborghini měřit moc nemůže, ale časem na okruhu se jim, na rozdíl od třeba Camara (na závodění má Chevy Corvettu), vyrovná.
Avatar - iudex
4. 11. 2012 14:53
Re: Nissan GT-R 2013
Ako už písal positive mind, toto nielenže nie je jedna liga s muscle carmi, to je pravý opak muscle carov. Typický muscle car je showman, nasypaný potetovaný svalovec z kúpaliska, ktorý sa rád predvádza a nechá obdivovať za občasné akože náhodné napnutie svalov. GT-R naopak kašle na vonkajší efekt a je zacielený výhradne na maximálnu efektivitu. Žiadne efektné powerslidy, žiadny burnout pri rozjazde ani jazda dverami napred, čistá a presná efektivita a dokonalé využitie každého kilowattu.
P.S. porovnanie BMW M5 a GT-R: https://www.youtube.com/watch?…
4. 11. 2012 15:00
Re: Nissan GT-R 2013
Musim se smouly zastat, jeho prispevek totiz presne rika, ze muscle car a GT-R nejsou konkurenci.
4. 11. 2012 15:04
Re: Nissan GT-R 2013
GT-R ma jedinou nevýhodu a to, že nemá manual, kdyby bylo možné ho namontovat,tak by prodeje byly o dost výš, nicméně je to pořádné auto a naštěstí není pro frajírky.
Avatar - Glaukos
4. 11. 2012 15:20
Re: Nissan GT-R 2013
k tomu playstationu v nissanu mi manual prostě nesedí
Avatar - iudex
4. 11. 2012 15:24
Re: Nissan GT-R 2013
Manuál by pôsobil proti celej filozofii GT-R, aj v radení mu ide o maximálnu efektivitu, takú rýchlosť preradenia, ako má dvojspojka v GT-R, s manuálom nedosiahneš.
Edit: o brutálnej efektivite GT-Rka hovoria všetky tie drag races, kde Nissan poráža aj značne výkonnejšie a papierovo rýchlejšie autá. Napr. v tomto drag race 11 športiakov bolo GT-R najrýchlejšie, poraziac 563 koňové SLS AMG, 458 Italiu s 557 PS, odľahčenú klasiku GT3 RS, desaťvalcové Audi R8 (560 PS) i LF-A (552 PS) či sedemlitrovú Corvette Z06.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Nissan GT-R 2013
iudex - s tvými oběma komentáři souhlasím, jen mě překvapuje tvoje znalosti ohledně GT-R ka,což já jako ,,nissanofil,, oceňuji :yes: :-)
Avatar - iudex
4. 11. 2012 16:49
Re: Nissan GT-R 2013
Superšporty síce nejak podrobne nesledujem, ale GT-R ma vcelku zaujíma, je príkladom, že výkon nie je všetko, ak sa nedokáže preniesť efektívne na cestu. A sobotné dinarovo rozprávanie o jazde v Aventadore ma primälo pozrieť si zopár videí, kde som naďabil aj na hore postnuté porovnávačky.
Avatar - pelikoš
4. 11. 2012 17:27
Re: Nissan GT-R 2013
jojo,gt-r je prostě mazec... :yes:
Avatar - pelikoš
4. 11. 2012 17:28
Re: Nissan GT-R 2013
gt-r jr pro mě absolutně nej auto.. ;-)
bravo nissan :yes:
Avatar - blake26
4. 11. 2012 19:39
Re: Nissan GT-R 2013
doplnil by som nieco k tvojmu clanku, a to, ze nemam rad, ked niekto porovnava ''nasteroidovane'' GTRko oproti GT3-RS, pretoze to niesu auta na porovnavanie, treba sa skor pozriet na to, ako sa dari gtrku oproti TURBOu S, co je pre mna monstrum, nie zvukom, ale tou akceleraciou, chcem tym povedat, ze vo vacsine pripadov GTR vs Turbo S vychadza gtr ako porazeny, a to su auta hodne provnavania
Avatar - iudex
4. 11. 2012 19:42
Re: Nissan GT-R 2013
Ja s Tebou plne súhlasím; tiež sa mi tam "slabšie" verzie ako GT3 či M135i nehodili, ale asi to bolo v štýle "čo sme zohnali, to sme tam pacli". Ale 458 Italia, R8 GT či LF-A sú plne relevantnými súpermi a s nimi si GT-R tiež poradilo.
Avatar - iudex
4. 11. 2012 20:42
Re: Nissan GT-R 2013
Tu je druhá porovnávačka, kde má GT-R za súperov aj omnoho silnejšie stroje: [odkaz]
a rýchlejšie bolo len Lambo Aventador (čo je akosi samozrejmé pri skoro 700 PS) a McLaren MP4-12C (tiež o cca. 50k výkonnejšie), ktoré vyznáva rovnakú filozofiu, ako Godzilla: maximálnu efektivitu aj za cenu menšieho wow-faktora.
Ale muscle cars ako Ford Shelby, ktorý je o vyše 100k výkonnejší, či Camaro, dostali na frak.
Avatar - pelikoš
4. 11. 2012 17:46
jo
a pro příznivce "klasických" aut od nissanu mám ochutnávku [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
4. 11. 2012 19:51
Re: Najlepsi z najlepsich
GT-R je Best! Je to chladnokrvny stroj bez emocii. Jeho uloha je jednoducha... porazit vsetkych. Ci uz to hraju na nemecku technickost, talianske emocie alebo americku show. A dost sa mu to aj dari. Cena a to ze je to 2+2 auto, je ako bonus :yes: :yes: [odkaz]
4. 11. 2012 23:23
Re: Najlepsi z najlepsich
Přesně tak. Já GT-R vždycky vnímal jako vrchol inženýrství mezi auty. Jak tvrdil už Jeremy Clarkson - člověk spíš vyletí oknem z auta ven, než abys tohle monstrum utrhl do smyku. Sice jsem v něm ještě nejel, ale je to můj sen - aspoň se svézt, a snad někdy, kdyby se hodně poštěstilo, by mohl bejt i v garáži, ale to už je trochu míň reálný >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 10:14
Re: Najlepsi z najlepsich
ma mpocit ze lambo s mclarenom ku koncu nissan dobiehali... skoda ze nebola dlhsia rovinka.. GTRko by padlo
Avatar - pelikoš
5. 11. 2012 18:02
Re: Najlepsi z najlepsich
přesně,až na ty emoce.jsou tam,ale japonci s níma šetřej... ;-)
Avatar - Machýrek
5. 11. 2012 01:11
Image
Tohle auto me fakt bere. Totalne me rozebira. Na kousky.
Jenze:
- je to Nissan
- ma hnusny vnitrek
Dobra zparva je, ze neumre, tak pockame...
(mam mentalni problem s autama s hnusnym vnitrkem)
Rozbalit vlákno
7
5. 11. 2012 06:09
Re: Image
tak vono je to hlavně auto pro řidiče a to ty nejsi... ty seš machýrek...tebe zajímá image, tohle je auto pro člověka, kterýho zajímá rychlost
Avatar - Sysoj Psojič
5. 11. 2012 08:55
Re: Image
Přesně to vystihl Clarkson, když po svezení podotkl, že to auto je tak dokonalé, že by mu odpustil, i kdyby interiér vůbec nemělo :-)
A navíc ho má a je kvalitní.
Člověk s BMW, který nechápe, co je výkon, rychlost, dominance, bude řešit interiér i přes to, že neví, že to GT-R je ve finále líp zpracované a bude míň vrzat i přes 20" RFT...
Hlavně 530d neřeším, to je zgarb, ale např i 550i nebo M5 je po svezení s GT-R zoufale pomalé a neohrabané :-)
Holt každému co jeho jest. Pozérovi BMW, požitkáři GT-R :-!
Avatar - beibej
5. 11. 2012 15:03
Re: Image
Zrovna GTR je nejvíc pozérský auto současnosti. Tahle dvoutunová obluda je to pravý auto na machrování. Nadšenec se mu jistě vyhne třeba směrem k Ultimě GTR nebo Atomu. Prostě slon nikdy nedohoní splašený trubky.
Avatar - pelikoš
5. 11. 2012 17:59
Re: Image
elce pelce,láry fáry,kecy,prdy beďary... :-!
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Image
Nejvíc pozérské auto? To je hodně odvážné tvrzení :-O Ultima i Atom jsou fajn káry, ale to trošku mícháš hrušky s jabkama, navíc je, u tebou zmiňovaných aut, problém totální nepraktičnost (vem to čert) a prý značná poruchovost
5. 11. 2012 20:31
Re: Image
ty vole snad nemůžeš srovnávat formuli s normálním autem :-) :-) :-)
Avatar - Machýrek
12. 11. 2012 00:32
Re: Image
Konkretne vrzani uvnitr gtr by me zajimalo. Ma zkusenost je, ze vrze uplne vsechno, je jedno co.. tedy i gtr. Nebo je to jinak?
5. 11. 2012 10:20
m5 vs gtr
GTR moze s BMW 5 (snad mozne len so zavretymi ocami k M5) zrovnavat len cisty blazen >:D alebo ten kto to GTR nikdy nesoferoval. Pre info z praxe, u GTR kolega presiahol hranicu 100 000km a interier vrze a hodne, viac ako u M5 ktoru mal predtym.
Moje osobne letmo vystihnutelne prirovnanie na zaklade zopar kilometrov- 2008 M5 s 2009 GTR je ako tazka chladnicka na kolesach v zrovnani s utlmenym monopostom F1.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
5. 11. 2012 18:00
Re: m5 vs gtr
strejda mého strejdy povídal...