Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Juke-R: Z 0 na 100 km/h za 3,7 s

O pohon Juku-R se stará 3,8litrová V6 twin-turbo o výkonu 357 kW (485 k).
Zpět na článek
5. 1. 2012 09:36
Avatar - theolli
5. 1. 2012 09:10
tohle je pecka,
jenže to má chybičku! Nemá to čtyři kruhy pro "prémiový lidi" >:D >:D
Rozbalit vlákno
31
Avatar - pelikoš
5. 1. 2012 09:26
Re: tohle je pecka,
ty prémiovky budou na semafóru koukat >:D
Avatar - theolli
5. 1. 2012 09:32
Re: tohle je pecka,
pokud na ten semafor dojedou a neshoří někde před >:D [odkaz]
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 09:51
Re: tohle je pecka,
Ty máš z prémie velký mindrák, ale proč ? Stojí hodně, ale taky hodně nabídnou a jestli si myslíš, že ne tak to jsis nalhal sám a uvěřil tomu.
Tenhle malý bobek je superkára, ale nevidím pro takové auto zákazíka, na sport tu je fantastické GTR a pro takové denní ježdění by to mohlo fungovat v FX.
5. 1. 2012 10:21
Re: tohle je pecka,
Nemá mindrák z prémie, ale z koncernu. >:D
Avatar - theolli
5. 1. 2012 10:31
Re: tohle je pecka,
Včera to psal Bristol,v Americe,Japonsku a jiných trzích je Audi průměrná značka! Známá žije v Torrontu a jak byla zblblá z života a hodnot tady si hned koupila A6 který se za chvíli zbavovala protože nebyla "IN" a koupila Acuru.
Nemám problém s premii,uznávám BMW,MB,Lexus aj jen mám problém zařadit VW v klonu Audi do premie,to že udělá kvalitní vnitřek z top materiálů ho automaticky neřadí do premiových segmentů,od premiovek očekávám především spolehlivost a to je kámen úrazu,v tom VW nevyniká ba naopak! Nedávno tu byl test Bildu na 100000km a slavnej VW i se svou "premií" dopadl jak sedlák u Chlumce i Fiat je "přejel"! [odkaz]
Každej jouda co si čuchne k nějaký koruně už letí koupit nějako Audinu a je rázem King!
Uznávám premie,ano smeknu před 7 BMW,MB-R,RR, to je synonymum spolehlivosti,kvality a premie ale co je na premii /už jsem to tu jednou psal/ že VW udělá průserový 2.OTDI,1.6FSI 85kW a narve to do všech značek svýho portfolia i do svých "premiových" a pak s tím lítáš jen po servisech?? Počti nějaké recenze,uživatelské zkušenosti a sám uvidíš a budeš zírat jak lidi dokážou na Q7,Touareg nadávat!!
Tak abych to shrnul když si koupím premii očekávám i premiovou spolehlivost a tam VW moc a moc pokulhává ale snad jednou ........ 8-s
Zatím ve spolehlivosti si s VW kdejaká KIA,Fiat,Japonec vytře zadek a nepotřebují k tomu se řadit k premii!
Ale jinak,nemám,opravdu nemám s premii problém!
5. 1. 2012 10:54
Re: tohle je pecka,
U Tebe je IMHO zásadní problém v tom, že se nedokážeš zbavit myšlenky, že si lidi kupují prémiovky jen na machrování.
Koncern obzvlášť poslední dobou zas taková špica co se spolehlivosti týče není, ale dokáže to vynahradit jinde. Sedni si do Passata po 300 tkm a pak to porovnej třeba se Sonatou nebo C5...nebo vlastně čímkoli... Spolehlivost si už dnes koupit nemůžeš, kupuješ si pocit hodnoty. A daleko radši při 100 tkm vyměním turbo než bych seděl na hnusný prosezený sedačce nebo místo řazení míchal bramboračku.
Víš, proč píšu Parkerem? Je to jen pero, píše víceméně stejně, jako cokoli z papírnictví, ale mám ho kvůli zpracování, protože je to kus krásného řemesla a proto, že se jím psala historie. Ten pocit ti nic z papírnictví nedá.

A stejně to je se vším, s oblečením, autama, jídlem i třeba dovolenou. Zamysli se nad tím.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:01
Re: tohle je pecka,
Jakýho Passata B6-7 ??? Viděl jsi ty interiery někdy??? TO je děs!!! Tohle jsi myslel?? Myslím že je na tom ta Sonata C5 rozhodně lépe!! Nesmíš každýmu baštit co ti nakuká!! [odkaz]
Možná až si to přečteš tak toi dojde proč mám problém s VW ve všech podznačkách!! A to není vše,zagoogluj,nadává mnoho lidí a ne jen u nás!!!
5. 1. 2012 11:07
Re: tohle je pecka,
Viděl, protože jsem s ním tři roky jezdil jako se služebním vozem. Až na podělaný TDIPD a zpočátku zlobící DSG skvělé auto.
Stejně tak ti mohu ukázat asi tak 200 000 spokojených zákazníků každý rok. Ono to auto asi nebude tak zlé, když se tolik kupců vrací, že?

Sedni si do Passata z přelomu tisíciletí a pak třeba do stejně staré Laguny. Pochopíš, proč to koupit.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:11
Re: tohle je pecka,
No sednu do Passata a Avensise a pochopím hned proč Passata nekoupit,že! Ale to je jedno,můj názor to nezmění a dokud bude VW * nechci ho doma vidět,jsoi jiné mnohem lepší!
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 11:16
Re: tohle je pecka,
Jenže ty už to vidíš vše po svém. Já mám M6 a STI a stejně nekydám na koncern hnůj. Jasný důkaz o spokojenosti zákazníku je to, že se vrací a kupují víc a víc. Nikdo je nenutí.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:31
Re: tohle je pecka,
Já na ně hn uj nekydám,ten si kydají sami,hold někoho nezajímá co si kupuje a dá na podvědomí a takových je většina a někdo se trochu zajímá a vidí rázem něco jiného,vidí že aura není taková jak se zdá!
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 11:07
Re: tohle je pecka,
Ano, koncern má problém se spolehlivostí, zvláště v autobildu se mu prudce nedaří. Jenže takové články čte 5% kupujících. Koncernové auta působí solidně i po deseti letech i přes nějakou tu poruchu, to je to co tvoří kult o VW. Stejně evropská konkurence na tom není se spolehlivostí líp a japonci si kladou sami sobě překážky jednou konfiguracema, jednou designem a někdy cenou. Takže koncern je vlasně jednookým králem.
V té přiblblé americe si Audi stejně nakonec pozici časem vybuduje a budou tam frčet na dieslových šestiválcích a divit se s jakými užranci jezdili před dvaceti lety.
(Sky diesel už splňuje normy i v japonsku) Jestli v té naší zaISOvané Evropě ještě něco umíme, tak jsou to auta.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:25
Re: tohle je pecka,
Jestli dobude trh US je otázka,neříkám že VW není kult a byly doby kdy se spolehlivostí na tom byl velice dobře ale to je jaksi za námi. Neříkám že nedělá konzern hezká auta,dělá i bych si dokázal něco představit ale prostě mám problém s rovnicí spolehlivost/cena.
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 11:35
Re: tohle je pecka,
Co teda místo toho Passata 2.0 TDI 140 koní, řekl bych nejčastější motor. Všechny díly se dělají po celé Evropě jako u ostatních automobilek, takže rozdíl ve spolehlivosti součástek nebude velký. V Evropě nenajdeš náhradu, co by ti zaručila větší jistotu spolehlivosti.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:41
Re: tohle je pecka,
Co třeba ACCORD 2.2 i-CDTi,jeden z nejlepších motorů vůbec a hlavně spolehlivý! Co C5 ?? To je motoricky taky lepší než 2.O TDi ,co BMW 520D ?? Myslím že je z čeho vybírat ;-)
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 11:51
Re: tohle je pecka,
Vidíš, právě Accord je zabitý cenou a kufrem, jinak superauto to ví každý. BMW tě příjde o půl milionu dráž. C5 proč, v nějaké té tabulce spolehlivosti skončil úplně na konci a váží jako kráva, takže nejede líp než Passat se slabším motorem.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 12:20
Re: tohle je pecka,
No nevím,nevím neporovnával jsem ale mám dojem že pokud Passata vybavíš na úroven Accorda nebude tam veliký rozdíl a paradoxně předešlá 7g byla lepší prostorově ale jinak kufr dneska už nikdo nějak neřeší ,aspon ja přikoupil box a když potřebuji namontuji.
Nevím o C5 mnoho ,kolega má v práci tu 2.2 asi 200PS a jen pěje chválu a to měl B7 ;-) a svezení je opravdu luxusní,ten hydroactiv podvozek nemá chybu!
No a BMW to je jiná liga,to dá rozum jen tak mimochodem moje ex má 540i a to je slušný,velice slušný ten V8 je famózní !
Vidíš já kdysi měl 525i a 525TDS a spokojen jsem nebyl ale byla jiná doba a kvalitativně je dneska BMW o pořádný kus dál jen VW udělal jaksi krok zpět.
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 12:51
Re: tohle je pecka,
Accord to je pravá ukázka japonských zkratů. Minulá generace stěhovák a teď nejmenší kufr ze všech.
C5 je v této výbavě docelá neohrožená volba. Že nemají důvěru zákazníků si můžou sami.
No a BMW 535xd combi by byla pro mě jasná volba i když se zdá, že A6 je možná o chloupek lepší.
5. 1. 2012 15:45
Re: tohle je pecka,
Tak Audi tam má pozici, jakou má, mimo jiné kvůli problémům se samovolným zrychlením v 80. letech. Připomíná ti to něco? Sice nakonec došli k závěru, že Audi za nic nemohlo, ale nikdo se jim nikdy neomluvil a škodu na pověsti už nikdo nikdy nenapravil.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 16:52
Re: tohle je pecka,
Podobně je na tom Toyota s Priusem,pár pitomců neumí jezdit a co z toho bylo za poprask
6. 1. 2012 01:33
Re: tohle je pecka,
Tenkrát se to vleklo roky (asi 7 let), vyšetřovací komise se moc neměly k tomu přiznat, že ve skutečnosti s autem není nic špatně (i v závěrečné zprávě se tomu vyhýbali, Kanadské úřady se zachovaly mnohem seriózněji - v Kanadě "driver error" a v USA "pedal placement error" a "pedal misapplication") a propad prodejů byl velmi citelný. Taky se tam hrálo s koberečky, šlo o stovky incidentů, pořádaly se demostrace (davy o stovkách lidí), zakládali uskupení jako Oběti Audi, v televizi běžely hodinové pořady rozebírající nehody, kde ti pěkně v kontrastu pustili výpovědi pozůstalých a pak tiskového mluvčího, který tvrdil, že šlo o chybu řidiče. Prodeje padly snad o 80%, 20% po zveřejnění tiskové zprávy zmíněného uskupení, 60% po tom hodinovém pořadu. V roce 1987 evidovali na 1600 nehod, 400 zraněných a nějaké mrtvé. Toyota byl jen čajíček. Když ti v televizi dají matku, která přejela vlastní dítě, a pak mluvčího, který suše řekne, že jde o chybu řidiče (mluvícího samozřejmě obecně k problému a ne ke konkrétnímu případu, takže žádná lítost, nic). Audi prostě sežrali za živa. Aby pořad byl opravdu úderný, rozebrali si jednu Audinu, upravili jí, aby selhala, a pěkně to lidem ukázali. Novináři v celé své kráse. Zpráva o tom, že nešikovná matka zabila dítě, by neprodávala tak dobře, jako pořad o ďábelské německé firmě, která zabíjí dětičky.

Po takovéhle čočce se snad nikdo nemůže divit, že Audi v USA tolik neprodává a ani se tam tolik nesnaží. V roce 1985 prodali 74.061 vozů a v roce 1991 12.283 vozů. To je propad nějakých 84%. Na té úrovni zůstali dalších pár let a až v roce 2000 se dostali na úroveň z roku 1985.

V roce 1990 Audi pořád čelilo asi 140 žalobám o 5 miliard dolarů odškodného. Jen jedna z těch žalob byla hromadná více než 300 tisíc lidí. A kvůli čemu? Audiny ztratily hodnotu, byly neprodejné a majitelé chtěli odškodné za své nakoupené vozy. Tomu se říká hon na čarodějnice.

Celý problém byl v tom, že řidič sešlápl plyn a myslel si, že sešlapuje brzdu. Pak posunul volič z P do D (R) a vyboural se. Následně tvrdil, že brzdy nefungovaly. Jak mohly, když idiot stál na plynu a nikdy je nepoužil?
5. 1. 2012 11:13
Re: tohle je pecka,
Tak z výsledku tohoto testu může dělat obecné závěry jen naivka. Pokud se řídíš hlavně spolehlivostí a testem autobildu, zjistíš, že nevyráběná A6 2,7TDI je prémiovější, než nevyráběné X3 2.0D, X5 3.0D, nevyráběné MB A 170CDI, MB C 220CDI T, MB ML 270CDI, Jag S-Type 3.0 V6. Nebo taky, že nespolehlivé VW Tiguan 2.0 TSI je na tom lépe, než etalon spolehlivosti Toyota, konkrétně Auris 1.6. On ten Tiguan má vlastně navíc turbo, které je zárukou nepojizdnosti, že.
Netvrdím, že VW je ukázkou spolehlivosti. Postavení značek na trhu ale není jen odrazem reálných hodnot, čísel, ale z velké části i subjektivním vnímáním zákazníků a pro to je jediné měřítko a to prodeje.
Avatar - theolli
5. 1. 2012 11:28
Re: tohle je pecka,
Jenže prodeje jsou zrcadlem dávno zašlého kultu spolehlivosti čím kdysi VW opravdu byl!!
5. 1. 2012 14:14
Re: tohle je pecka,
Však také prodeje nejsou jen o spolehlivosti.
5. 1. 2012 14:11
Re: tohle je pecka,
Lexus od Toyoty je to samé co Audi od VW.
5. 1. 2012 15:41
Re: tohle je pecka,
Infinity M se na Japonském trhu prodává jako Nissan Fuga. Takže je na tom z tohoto úhlu pohledu ještě hůř.
5. 1. 2012 15:38
Re: tohle je pecka,
Jestli v Auto Bildu narážíš na A6, četl jsi ten test? Body nasbírala za naprasklou hadičku ostřikovače, jestli mi paměť dobře slouží. Dělala neplechu, která se projevovala vždy po dlouhé době a přišli na to až koncem testu při snad druhé výměně MMI (které právě oddělala ta hadička za pár korun). Prostě smůla.

Co se spolehlivosti týče, jeden jako druhej. Ve firmě mi vychází nejvyšší náklady z D3 na Mercedes. Tam štěstí polevilo. Když jsem byl zaměstnanec, tak jsem měl neskutečnou smůlu na služební BMW, to bylo v servisu neustále. Firma se dokonce s BMW soudila, protože se neměli k plnění záruky.
5. 1. 2012 15:25
Re: tohle je pecka,
Tohle je jen skvělá pí*ovinka, promiňte ten výraz. Totálně praštěný auto a mě se to líbí. K tomu motoru mi dokonale sedí i ten jeho design. Na druhou stranu je otázka, jestli bych si to koupil, což asi ne. Takže zajímavý koncept. :yes:
5. 1. 2012 10:19
Re: tohle je pecka,
Ne jen prémiovky.
5. 1. 2012 10:20
Re: tohle je pecka,
Spíš ještě že to nemá čtyři kruhy.
5. 1. 2012 09:36
BABY GTR
Jednoznacne palec nahoru. Nissan ukazal opet hodne(nejvic) odvahy. Motor i elektronika podvozku prevzaty z GTR, to hovori samo za sebe.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: BABY GTR
Mohu jen souhlasně pokývat a dát Nisannu :yes:
5. 1. 2012 13:16
Zrychlovaci efekt
To ale ten Juke-R ma priznivy vliv i na okoli, pri pohledu na nej snad zrychli i cele okoli, treba ja dam stovku klidne i za 12, jen abych se na nej uz nemusel koukat... >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 13:23
Re: Zrychlovaci efekt
To budeš mít s HTP pěknou fušku >:D .
Avatar - theolli
5. 1. 2012 16:56
Re: Zrychlovaci efekt
:yes: konečně jsem se dneska zasmál od srdce,jen ta představa :yes:
5. 1. 2012 17:41
Re: Zrychlovaci efekt
Hahaha já taky - ROFL >:D Btw To auto je ale opravdu ošklivý i v týhle verzi :no:
5. 1. 2012 21:32
Re: Zrychlovaci efekt
Asi si myslel Hodně Teplé Prádlo.... :-) :-)