Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Frantizsekk
Jednoznacne palec nahoru. Nissan ukazal opet hodne(nejvic) odvahy. Motor i elektronika podvozku prevzaty z GTR, to hovori samo za sebe.
Beekey
To ale ten Juke-R ma priznivy vliv i na okoli, pri pohledu na nej snad zrychli i cele okoli, treba ja dam stovku klidne i za 12, jen abych se na nej uz nemusel koukat... >😁
Tenhle malý bobek je superkára, ale nevidím pro takové auto zákazíka, na sport tu je fantastické GTR a pro takové denní ježdění by to mohlo fungovat v FX.
Nemám problém s premii,uznávám BMW,MB,Lexus aj jen mám problém zařadit VW v klonu Audi do premie,to že udělá kvalitní vnitřek z top materiálů ho automaticky neřadí do premiových segmentů,od premiovek očekávám především spolehlivost a to je kámen úrazu,v tom VW nevyniká ba naopak! Nedávno tu byl test Bildu na 100000km a slavnej VW i se svou "premií" dopadl jak sedlák u Chlumce i Fiat je "přejel"! [odkaz]
Každej jouda co si čuchne k nějaký koruně už letí koupit nějako Audinu a je rázem King!
Uznávám premie,ano smeknu před 7 BMW,MB-R,RR, to je synonymum spolehlivosti,kvality a premie ale co je na premii /už jsem to tu jednou psal/ že VW udělá průserový 2.OTDI,1.6FSI 85kW a narve to do všech značek svýho portfolia i do svých "premiových" a pak s tím lítáš jen po servisech?? Počti nějaké recenze,uživatelské zkušenosti a sám uvidíš a budeš zírat jak lidi dokážou na Q7,Touareg nadávat!!
Tak abych to shrnul když si koupím premii očekávám i premiovou spolehlivost a tam VW moc a moc pokulhává ale snad jednou ........ 8-s
Zatím ve spolehlivosti si s VW kdejaká KIA,Fiat,Japonec vytře zadek a nepotřebují k tomu se řadit k premii!
Ale jinak,nemám,opravdu nemám s premii problém!
Koncern obzvlášť poslední dobou zas taková špica co se spolehlivosti týče není, ale dokáže to vynahradit jinde. Sedni si do Passata po 300 tkm a pak to porovnej třeba se Sonatou nebo C5...nebo vlastně čímkoli... Spolehlivost si už dnes koupit nemůžeš, kupuješ si pocit hodnoty. A daleko radši při 100 tkm vyměním turbo než bych seděl na hnusný prosezený sedačce nebo místo řazení míchal bramboračku.
Víš, proč píšu Parkerem? Je to jen pero, píše víceméně stejně, jako cokoli z papírnictví, ale mám ho kvůli zpracování, protože je to kus krásného řemesla a proto, že se jím psala historie. Ten pocit ti nic z papírnictví nedá.
A stejně to je se vším, s oblečením, autama, jídlem i třeba dovolenou. Zamysli se nad tím.
Možná až si to přečteš tak toi dojde proč mám problém s VW ve všech podznačkách!! A to není vše,zagoogluj,nadává mnoho lidí a ne jen u nás!!!
Stejně tak ti mohu ukázat asi tak 200 000 spokojených zákazníků každý rok. Ono to auto asi nebude tak zlé, když se tolik kupců vrací, že?
Sedni si do Passata z přelomu tisíciletí a pak třeba do stejně staré Laguny. Pochopíš, proč to koupit.
V té přiblblé americe si Audi stejně nakonec pozici časem vybuduje a budou tam frčet na dieslových šestiválcích a divit se s jakými užranci jezdili před dvaceti lety.
(Sky diesel už splňuje normy i v japonsku) Jestli v té naší zaISOvané Evropě ještě něco umíme, tak jsou to auta.
Nevím o C5 mnoho ,kolega má v práci tu 2.2 asi 200PS a jen pěje chválu a to měl B7 😉 a svezení je opravdu luxusní,ten hydroactiv podvozek nemá chybu!
No a BMW to je jiná liga,to dá rozum jen tak mimochodem moje ex má 540i a to je slušný,velice slušný ten V8 je famózní !
Vidíš já kdysi měl 525i a 525TDS a spokojen jsem nebyl ale byla jiná doba a kvalitativně je dneska BMW o pořádný kus dál jen VW udělal jaksi krok zpět.
C5 je v této výbavě docelá neohrožená volba. Že nemají důvěru zákazníků si můžou sami.
No a BMW 535xd combi by byla pro mě jasná volba i když se zdá, že A6 je možná o chloupek lepší.
Po takovéhle čočce se snad nikdo nemůže divit, že Audi v USA tolik neprodává a ani se tam tolik nesnaží. V roce 1985 prodali 74.061 vozů a v roce 1991 12.283 vozů. To je propad nějakých 84%. Na té úrovni zůstali dalších pár let a až v roce 2000 se dostali na úroveň z roku 1985.
V roce 1990 Audi pořád čelilo asi 140 žalobám o 5 miliard dolarů odškodného. Jen jedna z těch žalob byla hromadná více než 300 tisíc lidí. A kvůli čemu? Audiny ztratily hodnotu, byly neprodejné a majitelé chtěli odškodné za své nakoupené vozy. Tomu se říká hon na čarodějnice.
Celý problém byl v tom, že řidič sešlápl plyn a myslel si, že sešlapuje brzdu. Pak posunul volič z P do D (R) a vyboural se. Následně tvrdil, že brzdy nefungovaly. Jak mohly, když *** stál na plynu a nikdy je nepoužil?
Netvrdím, že VW je ukázkou spolehlivosti. Postavení značek na trhu ale není jen odrazem reálných hodnot, čísel, ale z velké části i subjektivním vnímáním zákazníků a pro to je jediné měřítko a to prodeje.
Co se spolehlivosti týče, jeden jako druhej. Ve firmě mi vychází nejvyšší náklady z D3 na Mercedes. Tam štěstí polevilo. Když jsem byl zaměstnanec, tak jsem měl neskutečnou smůlu na služební BMW, to bylo v servisu neustále. Firma se dokonce s BMW soudila, protože se neměli k plnění záruky.