Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan má problémy s CVT převodovkami

Američtí zákazníci Nissanu jsou hrubě nespokojeni s novými převodovkami s proměnným převodem, které automobilka nasadila prakticky do všech svých modelů.
Zpět na článek
3. 12. 2013 19:40
3. 12. 2013 21:42
3. 12. 2013 23:11
3. 12. 2013 21:55
3. 12. 2013 22:18
4. 12. 2013 07:56
3. 12. 2013 23:46
4. 12. 2013 00:34
4. 12. 2013 11:23
4. 12. 2013 23:48
5. 12. 2013 14:39
4. 12. 2013 08:44
6. 12. 2013 13:25
Avatar - Bubáq
3. 12. 2013 15:19
Tady osvěta nepomůže...
Nejsem sám, kdo po osobních zkušenostech vyhlásil toto pořadí uživatelské a dynamické smysluplnosti řešení AT: a) klasický měničový automat, b) dvojspojka c) CVT, d) elektrická spojka klasické převodovky.
CVT podle mých zkušeností nejlépe fungovala v Audi, ale pochybuji, že došlo k jejímu většímu rozšíření. Moje zkušenosti z Nissanu (Murano) jsou jedním slovem děsivé: tak pomalou převodovku s tak neuvěřitelně nízkou účinností a tím i dynamikou, jsem opravdu nikdy jindy nezažil. CVT bude mít šanci jen pokud budou implementovány nové materiály, které dramaticky sníží prokluz a zvýší životnost převodovky.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 15:23
Re: Tady osvěta nepomůže...
aj audi malo s CVT problemy nie to to tak davno, bohuzial bezstupnova prevodovka je dnes out, nissan to hadam nejako uhra ale skoda takychto chyb ;-\
3. 12. 2013 19:22
Re: Tady osvěta nepomůže...
No tak ja mam Audi 2009 s multitronicom cize s CVT. Mam najazdene 185.000 km a som spokojny maximalne. Samozrejme bez poruchy. Pred tym som mal octaviu s DSG a najazdil som na nej 200.000 km. Rltiez bez poruchy. Ale musim povedat ze prevodovka cvt sa mi paci viac. je komfortnejsia ma nizsiu spotrebu a je rychla. Cize cvt momentalne v Audi je OK.
Dalsie auto saamozrejme bude automat.
3. 12. 2013 18:02
Re: Tady osvěta nepomůže...
Aktualne ma manzelka CVT v Honda Jazz a nemuze si to vynachvalit. Reaguje rychle, zadne cukani, podtazeni funguje take rychle. Nevim v cem by mela byt tak spatna. Predtim jsme meli klasicky menic a ten byl horsi.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2013 18:49
Re: Tady osvěta nepomůže...
Ten klasický měnič nebyl 6°ZF že.
3. 12. 2013 20:01
Re: Tady osvěta nepomůže...
To byla cista klasika v yarisu - 4 stupnovy myslim. Nebyl spatny, ale aktualni CVT je lepsi - je rpavda, ze je mezi nimi rozdil 12 let.
3. 12. 2013 21:33
Re: Tady osvěta nepomůže...
Yaris, pokud vim, mel robotizovanou prevodovku a dost desnou.
4. 12. 2013 08:52
Re: Tady osvěta nepomůže...
První Yaris měl 4-stupňový automat. Robota dostal až facelift...
3. 12. 2013 23:17
Re: Tady osvěta nepomůže...
S CVT som jazdil iba malo v Lexuse RX 300h, no neviem pripada mi to take gumove nemasne neslane. Viem si to predstavit mozno ako efektivnu prevodovku do mestskej premavky, zabavu za volantom si z touto prevodovkou predstavit neviem. Je to riadny nezvyk aj co sa zvukoveho prejavu tyka, pri plnom zrychleni napr. stale ten isty ton ako nejaky elektrospotrebic (aspon ze je to ma poriadne utlmeny motor nie ako v Priuse) V Priuse s CVT som pochopil preco je tam otackomer zbytocny >:-[]
Avatar - PERNO
3. 12. 2013 23:36
Re: Tady osvěta nepomůže...
tie prevodovky sa daju nastavit aj do SPORT rezimu a neakcelerovat na COMFORT ale to by si musel mat viac vedomosti :-)
Avatar - DawQa
4. 12. 2013 08:06
Re: Tady osvěta nepomůže...
Aha takže před každým předjížděním budu máčkat tlačítko sport... >:-[]
4. 12. 2013 14:14
Re: Tady osvěta nepomůže...
Sport jen znamená, že nebere ohled na účinnost a dá ti, co má. Se zvukem to moc neudělá.
4. 12. 2013 11:19
Re: Tady osvěta nepomůže...
s CVT si v lexuse urcite nejazdil :-)
ono to bude tym ze hybrid od toyoty nema CVT ale specialny diferak ktory sa sprava ako CVT
4. 12. 2013 14:12
Re: Tady osvěta nepomůže...
Hybridy od Toyoty/ Lexusu mohou mít uvedeno, že mají CVT, ale s klasickými CVT to nemá nic společného (kromě toho, že umí plynule měnit převod). Takže je lepší je z podobných diskuzí vynechat.
Avatar - Belo13
5. 12. 2013 14:31
Re: Tady osvěta nepomůže...
ale lexus a prius nemaju bezne cvt.. je to uplne odlisny systém aj ked ho volaju myslím ako e-cvt. Tu je o tom viac [odkaz]
3. 12. 2013 15:28
Problem nekde jinde
On byl spise problem v tom, ze se CVT prevodovky specialne u modelu Murano rozpadaly hned po zaruce, ktera byla 60000 mil a Nissan k tomu pristupoval tak, ze nenabizel vubec zadne nahradni dily a prevodovky pouze vymenoval za cenu blizkou zustatkove cene automobilu. Kvuli protestum starych zakazniku a bojkotu ze strany novych byl pak donucen prodlouzit zaruku az na 120.000mil a dokonce zpetne proplacet jiz provedene opravy.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
3. 12. 2013 15:52
Re: Problem nekde jinde
Zlaty manual
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2013 16:15
Re: Problem nekde jinde
a k tomu normalny benzinak a mas bezstarostny zivot
:yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2013 18:55
Re: Problem nekde jinde
Kolik máš najeto s pořádným automatem? Já teprve 11t a už bych nešel zpátky.
Avatar - WinDiesel
3. 12. 2013 19:05
Re: Problem nekde jinde
Já mám turbodiesel, k tomu 7 stupeň HD měnič a nic jiného nikdy nechci. Fantastická kombinace, na autě najeto 170 000 km a ani muška, nic, všechno jako nové. Plky o manuálech mne nechávají chladnými, však jsem se něco nakvedlal ......
3. 12. 2013 20:30
Re: Problem nekde jinde
asi tak >:D
3. 12. 2013 20:39
Re: Problem nekde jinde
Asi tak nějak.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2013 21:01
Re: Problem nekde jinde
A navíc kolik je manuálů, se kterýma je radost řadit. Radost je třeba sky, to funguje bez zvykání.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2013 16:04
Nevysvětlené výhody CVT zákazníkum:
špatný projev, špatná dynamika, vysoká spotřeba. V úplný úžas mě přivadí lítání otáček při konstantní rychlosti. Však taky Subaru už má přednastavené stupně. Do sportovních aut patří dvouspojka, do běžných HM a CVT do skůtrů.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
3. 12. 2013 19:06
Re: Nevysvětlené výhody CVT zákazníkum:
U Subaru se prý výborně povedla kombinace boxeru dieselu a CVT, chování snad prý na jedničku. Uvidíme co nám sdělí čas ................
Avatar - AnGeor
3. 12. 2013 22:59
Re: Nevysvětlené výhody CVT zákazníkum:
muzu se zeptat kolik mas s CVT realne najeto km? A ktere Subaru ma prednastavene stupne na D?
Avatar - KANKUNEN
4. 12. 2013 06:54
Re: Nevysvětlené výhody CVT zákazníkum:
V CVT asi 1t (v manuálu má sedm 7° a funguje při klidné jízdě dokonale, ale musíš sám řadit) , s DSG 2t a HM 8t. Japoncům se CVT líbí, protože přecházejí ze zaostalých 4° HM. Všimni si co píše lamal v 0:34, líbí se mu, že CVT šoupalo kvalty a stoupaly otáčky. Takže nejlepší vlastnost bezestupně je, že umí imitovat kvalty.
Avatar - happy_driver
4. 12. 2013 11:25
Re: Nevysvětlené výhody CVT zákazníkum:
Radsej si ten clanok o Subaru precitaj znovu.....
Avatar - praděda7
3. 12. 2013 19:40
CVT
Jezdím často s manželčiným Yarisem s CVT. Většinou po městě. Nevidím žádný markantní rozdíl mezi měničovým automatem a CVT. Jen občas při jízdě s kopce převodovka "blázní". Pro řidiče, kteří si chtějí za volantem "užít" je ale jasnou volbou 6ti stupňový manuál......... :yes:.......pro lenochy a ženské automat.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
3. 12. 2013 21:42
Re: CVT
Kluka, ojnice, rozvodovka, ... poznaju velmi vela "rozpravok" o jasnej volbe manualu. :'-(
3. 12. 2013 21:55
O čo ide?
Čítal som ten článok celý 2x. Mám to chápať tak že im tá prevodovka neradí kvalty? Či o čo ide? :-) Ak by sa niekto našiel kto mi to niejak laicky vysvetlí. Auto s automatom som šoféroval 2x. BMW E46 330d a potom MB S-class. Takže moc stým skúsenosti nemám som verný manuálu. Ale toto ma zaujíma čo tým američanom opäť vadí >:D
Rozbalit vlákno
2
3. 12. 2013 22:18
Re: O čo ide?
CVT převodovka de-facto neřadí vůbec v klasickém slova smyslu... Představ si ji jako dva kužele zajíždějící do sebe proti sobě - asi takto >
Avatar - R32
4. 12. 2013 07:56
Re: O čo ide?
Velmi zjednondušene si predstav prehadzovačky na bicykli, točíš pedálmi rovnako a pritom pri preradení sa mení pomer... akurát CVT nemá ozubené kolečká ale "kužeľ" :-!
Avatar - PERNO
3. 12. 2013 23:46
CVT
Soferoval som 2 CVT prevodovky, niekolko tisic km. LEXUS RX450h (2010), Audi A6 3.0 TDI MULTITRONIC (2012). Obidve prevodovky uplne skvele. V normalnom rezime, ked sa clovek neponahla, krasny hladky chod, nizka spotreba. V pripade športovej jazdy, staci hodit rezim sport/dynamic a polka tychto diskutujucich expertov by nevedelo ze ide o CVT :-) Motor krasne vytáča, radí pri červenom poli, proste paráda :-)
Nech si kazdy hovori co chce, ja by som sa modernych CVT prevodoviek vobec nebal, uvadzam priklad modernych CVT ako som pisal vyssie, audi: [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - lamal
4. 12. 2013 00:34
Re: CVT
tiez som jazdil A6 avant 2,5 tdi s Stronicom a bol dobry,.,, v S rezime pekne supal kvalty a motor vytacal, nemalo to chybu
4. 12. 2013 11:23
Re: CVT
s CVT si v lexuse urcite nejazdil
ono to bude tym ze hybrid od toyoty nema CVT ale specialny diferak ktory sa sprava ako CVT
Avatar - PERNO
4. 12. 2013 23:48
Re: CVT
pokial viem tak je to variator
Avatar - Belo13
5. 12. 2013 14:39
Re: CVT
lexus rx 450h nemá cvt je to iný systém, ktorý s cvt nemá nic spolocné..[odkaz]
Avatar - lamal
4. 12. 2013 00:37
Nissan ma problemy s prevodovkami cvt ?
Ten nadpis je FAKE, zbytocne to nafukuje pri tom ide len o nejake americke vrtochy co nevedia ako funguje cvt - to je problem prevodovky?

O nejakych extremnych poruchach CVT som necital, su nejake cisla, ked to tak relevantne tvrdite, ze Nissan ma s nimi problemy?

Ak nemate cisla tak tento clanok je len novinarska kačica.
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2013 07:13
Re: Nissan ma problemy s prevodovkami cvt ?
Tak pokud si Nissan sam sype popel na hlavu a prodluzuje zaruku, tak se obavam ze ta cisla tam asi budou. To ze si necetl nic o "extremnich poruchach CVT" to se holt stane, jsou lidi, kteri treba vubec netusi jakeho mame prezidenta. :-!
Avatar - Atlis
4. 12. 2013 08:44
CVT a turbo
ak CVT, tak jedine s turbomotorom - prevodovka nemusi hnat motor zbytocne vysoko aby bola akceleracia uspokojiva. s atmosferou je to problem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
4. 12. 2013 09:06
Myslím, že Subaru má dobré CVT prevodovky
V Autosalóne na Prime si chválili CVT prevodovku v nejakom novom Subaru. Spája v sebe vraj všetky výhody klasického a CVT automatov a naopak eliminuje ich nevýhody.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
4. 12. 2013 10:16
Zlatý HDM automat
kdepak CVT....robotizované manuály atd....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Slavek-TDM
4. 12. 2013 10:44
Re: Zlatý HDM automat
Subaru ma HDM+CVT >:D A funguje naprosto suprove :yes: Mel jsem moznost ho vyzkouset ve Foresteru XT.
4. 12. 2013 14:57
Re: Zlatý HDM automat
Stejnou kombinaci ma i Honda (minimalne u Jazzu) a musim pochvalit.
6. 12. 2013 13:25
subaru a CVT
tuto prevodovku si chvalia, pretoze nema skutrovsky charakter, chova sa ako keby mala prevody....

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0