Technika
On byl spise problem v tom, ze se CVT prevodovky specialne u modelu Murano rozpadaly hned po zaruce, ktera byla 60000 mil a Nissan k tomu pristupoval tak, ze nenabizel vubec zadne nahradni dily a prevodovky pouze vymenoval za cenu blizkou zustatkove cene automobilu. Kvuli protestum starych zakazniku a bojkotu ze strany novych byl pak donucen prodlouzit zaruku az na 120.000mil a dokonce zpetne proplacet jiz provedene opravy.
[odkaz]
[odkaz]
Zlaty manual
Kolik máš najeto s pořádným automatem? Já teprve 11t a už bych nešel zpátky.
Já mám turbodiesel, k tomu 7 stupeň HD měnič a nic jiného nikdy nechci. Fantastická kombinace, na autě najeto 170 000 km a ani muška, nic, všechno jako nové. Plky o manuálech mne nechávají chladnými, však jsem se něco nakvedlal ......
špatný projev, špatná dynamika, vysoká spotřeba. V úplný úžas mě přivadí lítání otáček při konstantní rychlosti. Však taky Subaru už má přednastavené stupně. Do sportovních aut patří dvouspojka, do běžných HM a CVT do skůtrů.
U Subaru se prý výborně povedla kombinace boxeru dieselu a CVT, chování snad prý na jedničku. Uvidíme co nám sdělí čas ................
muzu se zeptat kolik mas s CVT realne najeto km? A ktere Subaru ma prednastavene stupne na D?
V CVT asi 1t (v manuálu má sedm 7° a funguje při klidné jízdě dokonale, ale musíš sám řadit) , s DSG 2t a HM 8t. Japoncům se CVT líbí, protože přecházejí ze zaostalých 4° HM. Všimni si co píše lamal v 0😁4, líbí se mu, že CVT šoupalo kvalty a stoupaly otáčky. Takže nejlepší vlastnost bezestupně je, že umí imitovat kvalty.
Jezdím často s manželčiným Yarisem s CVT. Většinou po městě. Nevidím žádný markantní rozdíl mezi měničovým automatem a CVT. Jen občas při jízdě s kopce převodovka "blázní". Pro řidiče, kteří si chtějí za volantem "užít" je ale jasnou volbou 6ti stupňový manuál......... :yes:.......pro lenochy a ženské automat.... :yes:
Čítal som ten článok celý 2x. Mám to chápať tak že im tá prevodovka neradí kvalty? Či o čo ide? 😄 Ak by sa niekto našiel kto mi to niejak laicky vysvetlí. Auto s automatom som šoféroval 2x. BMW E46 330d a potom MB S-class. Takže moc stým skúsenosti nemám som verný manuálu. Ale toto ma zaujíma čo tým američanom opäť vadí >😁
CVT převodovka de-facto neřadí vůbec v klasickém slova smyslu... Představ si ji jako dva kužele zajíždějící do sebe proti sobě - asi takto >
Soferoval som 2 CVT prevodovky, niekolko tisic km. LEXUS RX450h (2010), Audi A6 3.0 TDI MULTITRONIC (2012). Obidve prevodovky uplne skvele. V normalnom rezime, ked sa clovek neponahla, krasny hladky chod, nizka spotreba. V pripade športovej jazdy, staci hodit rezim sport/dynamic a polka tychto diskutujucich e😜ertov by nevedelo ze ide o CVT 😄 Motor krasne vytáča, radí pri červenom poli, proste paráda 😄
Nech si kazdy hovori co chce, ja by som sa modernych CVT prevodoviek vobec nebal, uvadzam priklad modernych CVT ako som pisal vyssie, audi: [odkaz]
Nech si kazdy hovori co chce, ja by som sa modernych CVT prevodoviek vobec nebal, uvadzam priklad modernych CVT ako som pisal vyssie, audi: [odkaz]
tiez som jazdil A6 avant 2,5 tdi s Stronicom a bol dobry,.,, v S rezime pekne supal kvalty a motor vytacal, nemalo to chybu
s CVT si v lexuse urcite nejazdil
ono to bude tym ze hybrid od toyoty nema CVT ale specialny diferak ktory sa sprava ako CVT
ono to bude tym ze hybrid od toyoty nema CVT ale specialny diferak ktory sa sprava ako CVT
Ten nadpis je FAKE, zbytocne to nafukuje pri tom ide len o nejake americke vrtochy co nevedia ako funguje cvt - to je problem prevodovky?
O nejakych extremnych poruchach CVT som necital, su nejake cisla, ked to tak relevantne tvrdite, ze Nissan ma s nimi problemy?
Ak nemate cisla tak tento clanok je len novinarska kačica.
O nejakych extremnych poruchach CVT som necital, su nejake cisla, ked to tak relevantne tvrdite, ze Nissan ma s nimi problemy?
Ak nemate cisla tak tento clanok je len novinarska kačica.
ak CVT, tak jedine s turbomotorom - prevodovka nemusi hnat motor zbytocne vysoko aby bola akceleracia uspokojiva. s atmosferou je to problem.
V Autosalóne na Prime si chválili CVT prevodovku v nejakom novom Subaru. Spája v sebe vraj všetky výhody klasického a CVT automatov a naopak eliminuje ich nevýhody.
kdepak CVT....robotizované manuály atd....
tuto prevodovku si chvalia, pretoze nema skutrovsky charakter, chova sa ako keby mala prevody....
[odkaz]
[odkaz]
CVT podle mých zkušeností nejlépe fungovala v Audi, ale pochybuji, že došlo k jejímu většímu rozšíření. Moje zkušenosti z Nissanu (Murano) jsou jedním slovem děsivé: tak pomalou převodovku s tak neuvěřitelně nízkou účinností a tím i dynamikou, jsem opravdu nikdy jindy nezažil. CVT bude mít šanci jen pokud budou implementovány nové materiály, které dramaticky sníží prokluz a zvýší životnost převodovky.
Dalsie auto saamozrejme bude automat.
ono to bude tym ze hybrid od toyoty nema CVT ale specialny diferak ktory sa sprava ako CVT