k tomu v europe mi od nissanu chyba aj primera aj maxima... a aj patrol .... a sucasna micra tiez uz nema to caro predchodkyne... rovnako sa nestotoznujem ani s novym x -trailom.... zdaleka uz nema ten offroadovy smrnc hranatejsieho predchodcu... ale vyzera uz len skor ako zvacseny modny kaskaj ...
a mracna sa uz zatahuju aj nad ich snad najzabavnejsim a najkrajsim autom a to nissanom 370Z ...
Do puntíku... Já se v tom dál nechtěl vrtat. Micra je oproti předchůdci odporná, X-Trail je parodie na QQ. :-( A přitom předešlé 2 X-T byly naprosto nádherné krabicovité skorooffroady.
Primera a Maxima - to už jsem si zvykl, netěší mě ale, že Pulsar vypadá, že jim ho navrhli účetní od Suzuki a s 370Z taky mají v plánu něco nepěkného. Šmrnc má dneska bohužel jen Juke a to jen proto, že je fakt úchylný. >:D Jak jsem někde četl - Addams Family. 8-s
Aktuálně je podle mě Nissan, spolu s Mitsubishi nejzoufalejší japonská značka, jen se nemůžu rozhodnout, kdo hůř. Mitsubishi si zvolilo svou PHEV SUV cestu, dobře, není to můj šálek, ale mají nějakou vizi a je "japonská", Nissan se v tom plácá koncepčně a technicky ho mrzačí Francouzi. :'-(
Nissan to vyhral se sázkou na crossovery, o tom žádná. Ale je škoda hlavně té Micry, v minulé generaci to byla úspěšná stylovka a dnes...No a Pulsar je nakonec taky spíše nástupcem Tiidy než Almery.
Považuju za nejprogresivnější japonskou značku Mazdu. Jako jediná spolu se Subaru nerezignovala na cokoliv od nižší střední výš...
Toyota už jen dohrává hru Avensisem.
X-Trail mozna uz neni X-Trail, ale je to hezke auto. V nizsi stredni Nissan nikdy zadne hezke auto nemel, Micra byla taky oskliva odjakziva, dnes si misto ni ale muze clovek koupit velice povedeny Note.
Nissan si CVT taky dělá sám (JATCO patří Nissanu). Jak velká část CVT se dle tebe dělá v Číně? AISIN se taky dělá v Číně a není na tom nic divného. Kde by ty převodovky asi tak pro auta pro Čínu měli dělat. Dováží snad někdo do Číny převodovky?
Jestli na mimočínskou produkci budou dělat ty CVT v Japonsku, rád vezmu zpět. Že má nové převodovka debut v autě pro čínský trh a vyrábí se v Číně vyznívá trošku zvláštně. Když nic, je to pořádný marketingový fail.
Právě naopak.. je to marketingově +... je jen na Tobě, že se Ti nedaří smířit s tím, že Evropa chudne a upadá... takže marketing je logicky namířen na cílovou skupinu = do Číny.
Jak s tím souvisí Evropa? Japonci vždycky prezentovali novou techniku v první řadě doma a to poslední, co mají zapotřebí, je lézt do zadku Číňanům, kteří je nemohou vystát a teď si konečně mohou léčit desetiletí přetrvávající komplexy země třetího světa.
netrep... jedine 1.2ka a dci je renault, 1.6t a 1.2 3valec kompressor aj 1.8t bude nissan... aj mercedes berie dci 1.6 i 1.5. Opel tiez berie cdti vo fiate suzuki detto, tak to je...nevraviac o hdi...
Jedině 1.2 a dCi je Renault? Vždyť je to víc než polovina nabídky motorů. :-/ Kompresor 1.2 je super, jako 1.6T. Jen jak dlouho jim ta vlastní aktivita vydrží. Z ekonomického hlediska je totiž nesmyslná.