Motory Renault a převodovky z Číny, to to Nissan dopracoval. 😢
3_diamanty
0
k tomu v europe mi od nissanu chyba aj primera aj maxima... a aj patrol .... a sucasna micra tiez uz nema to caro predchodkyne... rovnako sa nestotoznujem ani s novym x -trailom.... zdaleka uz nema ten offroadovy smrnc hranatejsieho predchodcu... ale vyzera uz len skor ako zvacseny modny kaskaj ...
a mracna sa uz zatahuju aj nad ich snad najzabavnejsim a najkrajsim autom a to nissanom 370Z ...
TeeJay
0
Do puntíku... Já se v tom dál nechtěl vrtat. Micra je oproti předchůdci odporná, X-Trail je parodie na QQ. 😒 A přitom předešlé 2 X-T byly naprosto nádherné krabicovité skorooffroady.
Primera a Maxima - to už jsem si zvykl, netěší mě ale, že Pulsar vypadá, že jim ho navrhli účetní od Suzuki a s 370Z taky mají v plánu něco nepěkného. Šmrnc má dneska bohužel jen Juke a to jen proto, že je fakt úchylný. >😁 Jak jsem někde četl - Addams Family. 8-s
Aktuálně je podle mě Nissan, spolu s Mitsubishi nejzoufalejší japonská značka, jen se nemůžu rozhodnout, kdo hůř. Mitsubishi si zvolilo svou PHEV SUV cestu, dobře, není to můj šálek, ale mají nějakou vizi a je "japonská", Nissan se v tom plácá koncepčně a technicky ho mrzačí Francouzi. 😢
twistedTSD
0
Nissan to vyhral se sázkou na crossovery, o tom žádná. Ale je škoda hlavně té Micry, v minulé generaci to byla úspěšná stylovka a dnes...No a Pulsar je nakonec taky spíše nástupcem Tiidy než Almery.
Maxima ale reálně nechybí asi téměř nikomu.
TeeJay
0
Obchodní úspěch mají, to je bez pochyb, ale ta duše se vytratila. A Pulsar - přesně tak.
Zase na druhou stranu oceňuju jejich Nismo řadu, ale k čemu to je, když vychází z aut, z jakých vychází. 😐
Doby, kdy Primera za něco stála už jsou taky tak dávno, že už je to jen pro nás pamětníky.
webpaja
0
Považuju za nejprogresivnější japonskou značku Mazdu. Jako jediná spolu se Subaru nerezignovala na cokoliv od nižší střední výš...
Toyota už jen dohrává hru Avensisem.
pogo26
0
To soudíš japonské značky dle evropského trhu? Podle tebe rozhoduje o progresivitě značky?
XTad
0
X-Trail mozna uz neni X-Trail, ale je to hezke auto. V nizsi stredni Nissan nikdy zadne hezke auto nemel, Micra byla taky oskliva odjakziva, dnes si misto ni ale muze clovek koupit velice povedeny Note.
Aoyagi
0
Však Maxima taky má nějaké CVT.
pogo26
1
JATCO je japonská firma.
TeeJay
0
Ale vyrábí významnou část produkce v Číně. Nezpochybňuju standardy kvality, jde o princip. Aisin v Číně nevyrábí, Honda si dělá CVT sama atp...
pogo26
1
Nissan si CVT taky dělá sám (JATCO patří Nissanu). Jak velká část CVT se dle tebe dělá v Číně? AISIN se taky dělá v Číně a není na tom nic divného. Kde by ty převodovky asi tak pro auta pro Čínu měli dělat. Dováží snad někdo do Číny převodovky?
TeeJay
0
Jestli na mimočínskou produkci budou dělat ty CVT v Japonsku, rád vezmu zpět. Že má nové převodovka debut v autě pro čínský trh a vyrábí se v Číně vyznívá trošku zvláštně. Když nic, je to pořádný marketingový fail.
Ja Prvni 123
0
Právě naopak.. je to marketingově +... je jen na Tobě, že se Ti nedaří smířit s tím, že Evropa chudne a upadá... takže marketing je logicky namířen na cílovou skupinu = do Číny.
TeeJay
0
Jak s tím souvisí Evropa? Japonci vždycky prezentovali novou techniku v první řadě doma a to poslední, co mají zapotřebí, je lézt do zadku Číňanům, kteří je nemohou vystát a teď si konečně mohou léčit desetiletí přetrvávající komplexy země třetího světa.
webpaja
0
Chudne a upadá? Tak proč střední a vyší třídu opanovali prémioví výrobci? Proč nejsou nejprodávanější výrobci lidoví?
Ne, Evropa je rozežraná a socialisticky-demagogická...
Anonym
0
a čína bohatne vid, zatímco tam všem evropským zančkám padají prodeje ě některým dost brutálně >😁 >😁 >😁
lamal
0
netrep... jedine 1.2ka a dci je renault, 1.6t a 1.2 3valec kompressor aj 1.8t bude nissan... aj mercedes berie dci 1.6 i 1.5. Opel tiez berie cdti vo fiate suzuki detto, tak to je...nevraviac o hdi...
TeeJay
0
Jedině 1.2 a dCi je Renault? Vždyť je to víc než polovina nabídky motorů. 😡 Kompresor 1.2 je super, jako 1.6T. Jen jak dlouho jim ta vlastní aktivita vydrží. Z ekonomického hlediska je totiž nesmyslná.
a mracna sa uz zatahuju aj nad ich snad najzabavnejsim a najkrajsim autom a to nissanom 370Z ...
Primera a Maxima - to už jsem si zvykl, netěší mě ale, že Pulsar vypadá, že jim ho navrhli účetní od Suzuki a s 370Z taky mají v plánu něco nepěkného. Šmrnc má dneska bohužel jen Juke a to jen proto, že je fakt úchylný. >😁 Jak jsem někde četl - Addams Family. 8-s
Aktuálně je podle mě Nissan, spolu s Mitsubishi nejzoufalejší japonská značka, jen se nemůžu rozhodnout, kdo hůř. Mitsubishi si zvolilo svou PHEV SUV cestu, dobře, není to můj šálek, ale mají nějakou vizi a je "japonská", Nissan se v tom plácá koncepčně a technicky ho mrzačí Francouzi. 😢
Maxima ale reálně nechybí asi téměř nikomu.
Zase na druhou stranu oceňuju jejich Nismo řadu, ale k čemu to je, když vychází z aut, z jakých vychází. 😐
Doby, kdy Primera za něco stála už jsou taky tak dávno, že už je to jen pro nás pamětníky.
Toyota už jen dohrává hru Avensisem.
Ne, Evropa je rozežraná a socialisticky-demagogická...