Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Qashqai vs. Hyundai ix35, Mazda CX-5, Škoda Yeti a Volkswagen Tiguan

Nová generace Nissanu Qashqai se chystá rozvířit vody kategorie SUV. Proti ní ovšem stojí čtveřice velmi silných soupeřů.
Zpět na článek
7. 5. 2014 12:55
7. 5. 2014 13:00
7. 5. 2014 13:10
7. 5. 2014 13:14
8. 5. 2014 11:43
7. 5. 2014 16:45
7. 5. 2014 13:04
7. 5. 2014 13:12
7. 5. 2014 13:20
7. 5. 2014 13:22
7. 5. 2014 13:26
7. 5. 2014 13:39
7. 5. 2014 14:58
7. 5. 2014 13:52
7. 5. 2014 14:42
8. 5. 2014 19:15
9. 5. 2014 07:19
7. 5. 2014 13:27
8. 5. 2014 06:25
8. 5. 2014 10:52
7. 5. 2014 16:31
7. 5. 2014 16:34
7. 5. 2014 14:17
7. 5. 2014 14:21
7. 5. 2014 14:45
7. 5. 2014 22:52
8. 5. 2014 06:28
8. 5. 2014 08:02
8. 5. 2014 08:28
8. 5. 2014 10:42
8. 5. 2014 11:45
9. 5. 2014 07:21
9. 5. 2014 15:41
8. 5. 2014 11:23
7. 5. 2014 15:00
7. 5. 2014 15:38
7. 5. 2014 19:32
7. 5. 2014 12:55
Vítěz?
Hádejte. >:D
Rozbalit vlákno
28
7. 5. 2014 13:00
Re: Vítěz?
Určitě ten nejlepší. :-)
7. 5. 2014 13:03
Re: Vítěz?
Kvaška nebo Tiguan. ;-)
7. 5. 2014 13:10
Re: Vítěz?
Samá voda, Kvaška nadchla vzhledem, jinak zklamání na jízdním komfortu i na prostornosti interiéru. Tiguan předražený. :-)
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2014 13:14
Re: Vítěz?
Proč máš mínus, pravděpodobně už znáš výsledky z Autobildu.
7. 5. 2014 14:56
Re: Vítěz?
Tiguan je drahý už v základu, vždyť to tady píšou. Čili je jasný, že to pro něj nemohlo dopadnou vůbec dobře. Nebo se pletu? Zná někdo výsledky?
7. 5. 2014 14:55
Re: Vítěz?
No snad ne Korejec 8-s
Avatar - Czerwik
8. 5. 2014 11:43
Re: Vítěz?
prečo by to nemohol byť kórejec? Ešte Vás to stále neprešlo?
7. 5. 2014 16:45
Re: Vítěz?
Vítěz bude nakonec ten, co se bude nejlíp prodávat. Jen se to bude možná muset lidem v testech natlouct do hlavy. Když to nepůjde po dobrym >:D
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2014 13:12
Re: Vítěz?
Kombinace motor, převodovka, podvozek a dostatečný vnitřní prostor i kufr budou stačit na vítězství Mazdě. Leda, že by bylo hlavní kritérium velikost a rozlišení displeje.
7. 5. 2014 15:06
Re: Vítěz?
Nebo umístění řadicí páky >:-[]
7. 5. 2014 14:56
Re: Vítěz?
Taky bych si tak tipnul. Pro mě by to z týhle sestavy byla jasná volba. Mazda forever :yes:
7. 5. 2014 13:22
Re: Vítěz?
1. Yeti
2. Tigi
3. CX5
4. Kvaška
5. Dobrodružný S/M cestou do Frýdku
Avatar - Dinar
7. 5. 2014 13:26
Re: Vítěz?
Hmm, tigiho jsem s CX5 srovnával, tam je to plichta, záleží na preferencích, ale yeti mi přijde malý proti těm dvěma. Kvaška nemá motor. Dal bych to mazdě, víceméně proto, že dýzl mazdy je lepší než v tigim, v automatu bych pořadí otočil. ;-)
7. 5. 2014 13:39
Re: Vítěz?
Mě se s CX5 jezdilo pěkně, je taková příjemně univerzální a nebejt nemožnost vlastní konfigurace, tak jí dám s odstupúem na první místo. Oproti Tigimu nepotřebuje adaptivní tlumiče, aby jezdila pěkně i na velkých kolech.
Kvaška má motor celkem rozumnej (alespoň v Rendlíku jezdí pěkně), ale chybí možnost kombinace 4x4 a automat. Uvidíme, jestli to s biturbem nedopadne stejně jako sliby H/K u 1,7 CRDi.
A Yeti? Z hlediska prostoru jinde, z hlediska vzhledu pro mě mimo můj dosah :-)
Avatar - Dinar
7. 5. 2014 14:58
Re: Vítěz?
Ke kvašce, papírový výkon je papírový, na ty dvoulitry prostě 1,6 nestačí, úspornější v takovém autě taky nebude.

K té cx5, jo, konfigurace je omezení, co se komfortu týká, zkoušel jsem obě auta na sedmnáctkách a souhlas, tigi je tužší, ale např. můj otec, pro kterého jsme to auto vybírali v tomhle neviděl žádný rozdíl, a proti vitaře mu to obojí připadalo jako superkomfort. >:D Já bych asi volil cx5, zvlášť pokud by to měl být manuál, ale je to i otázka detailů, třeba v nejvyšší konfiguraci byla v cx5 taková gumokůže, jinak jen hadra a v tigim alcantara, jak ale říkám, tahle auta vidím vyloženě vyrovnaná, rozdíly spíš v osobních preferencích.
Avatar - KANKUNEN
7. 5. 2014 13:52
Re: Vítěz?
DSG v Superbu motor pouští tak nízko, že duní v interiéru, u Mazdy to není.
Avatar - Dinar
7. 5. 2014 14:42
Re: Vítěz?
Může být, vybíral jsem mezi tigim s dsg a cx5 AT a projevem ve smyslu sladěnost motoru s převodovkou byl lepší tiguan, dunění jsem nezaznamenal.
7. 5. 2014 19:22
Re: Vítěz?
Je to bezne u koncernu...mestska 50 a 1350otacok...neprijemny zvuk,hlava mi skoro praskla...7dsg a 1,6 TDI
Avatar - Dinar
8. 5. 2014 19:15
Re: Vítěz?
Může být, u tiguanu 2,0 tdi dsg, o kterém tu píšu, jsem žádné dunění nezaznamenal.
9. 5. 2014 07:19
Re: Vítěz?
Tiguana TDI s DSG jsem jel taky a je fakt, že po zpomalení na vesnickou pajdu tam DSG podřadilo někam na 4, ale pak zase nakopalo nejvyšší kvalt, cca 1300ot/min. To samé Passat s DSG. A motor jel pod 1500 ot/min opravdu hrubě. Ale nic na prasknutí hlavy to opravdu není, spíš to jde poznat hlavně proto, že jinak je motor dost utlumený, až pod 1500 ot/min se zkrátka projeví slabina.
Avatar - dal
7. 5. 2014 13:27
Re: Vítěz?
Vidím to skoro stejně jen by jsem prohodil 1. a 2.
Avatar - The Spešl Uan
7. 5. 2014 15:43
Re: Vítěz?
No, a já si myslel,že budu první.Nicméně jsem si myslel 1.Mazda,2.Škoda,3.Hjündaj(z toho hnusu se chce až zvracet),4.Tiguan a posl.Kaška,jsem rád že AutoTip byl rozumný a blit.u posunul na chvost nicméně Nissan si oproti mému odhadu moc nepolepšil,Mazda mě zklamala a Tigi a Škoda překvapila,a to hlavně Tiguan.Nechá si zaplatit,ale zase oproti Asijcům(všimněte si,že tvoří 3 z 5 a skončili 3.-5) má značnou kvalitu a nic nepotřebuje dokazovat.
8. 5. 2014 06:25
Re: Vítěz?
Pokud vše sleduješ optikou tabulek testů, zkus si změnit nick ;-) . Jakou kvalitu myslíš?
8. 5. 2014 10:52
Re: Vítěz?
Ty rozumíš leda tak *. :no:
7. 5. 2014 16:31
Re: Vítěz?
To by si AutoTip nedovolil >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 14:12
skusim hadat
yeti to pi.cny chlp zase vyhra :yes:

konkurencia ma zase raz smolu.... na skodu je kazdy prikratky :yes:
Rozbalit vlákno
10
7. 5. 2014 14:20
Re: skusim hadat
Dnes jsi nic než trapný.

Dám ti dobrou radu, raději už nic nepiš a jdi se provětrat na vzduch. Potřebuješ to. :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 14:25
Re: skusim hadat
prave som sa vratil z cerstveho vzduchu ;-) ...

skoda to urcite vyhrala bez debaty.... v jej vyhody bolo oznacene aj to co konkurencia mala znacene ako nevyhodu.... urcite bodovala kompaktnostou.... utulnou atmosferou v interieru... a bla bla... ved to pozname... iny by za to dostal minuska a bol oznaceny za stiesneneho... v skode sa tomu hovori ze utulny .... >:D ... konkurent by dostal minusko ze je technicky zastaraly ... v skode daju plusko a u nich sa tomu hovori ze osvedceny , skoda je proste bomba, konkurencia je zase na smiech :yes:

necitim sa trapne ked pisem len to co je pravda....
7. 5. 2014 14:33
Re: skusim hadat
Škoda tam nemá předně vůbec co dělat. Je to o číslo menší auto. Víc k tomu, ani k tvým bludům, není třeba dodávat. Kdo ví, ten ví, a kdo neví, píše voloviny jako ty. :-!
7. 5. 2014 16:34
Re: skusim hadat
No hlavně, že ty je nepíšeš, když napíšeš Kii a dáváš odkazy na jízlivé nesmysly >:-[]

Ještě jsem od tebe nečetl jedinej argument, jen že víš. Ty se vůbec rád posloucháš a vydáváš za odborníka. A pak napíšeš o jednom z nejlepších současnejch motorů 2.0 Skyactiv, že je to vydejchanej dvoulitr >:D
7. 5. 2014 16:52
Re: skusim hadat
Víš, já jsem Čech a skoňování jmen je v naší řeči normální a gramaticky správné.

To co jsi napsal dále, je nepřesné, máš šanci se opravit.

A ještě jedna věc. Jestli je dvoulitrový Skyactive od Mazdy "jednom z nejlepších současnejch motorů", tak se ti mohu jen škodolibě ušklíbnout, protože ty jsi pořádný moderní motor v životě asi neviděl.
Skyactive je pěkná reklamní habaďůra, ale parametry ten motor nemá nijak extra oslnivé. A můžeš se na hlavu stavět a po ušách chodit, ale nic jiného s tím neuděláš.
Sám ho mohu označit za nejlepší současnou dvoulitrovou atmosféru. Ono těch atmosfér na tom trhu už moc není. Ale na přeplňované motory to nestačí.
Avatar - Katikakus
7. 5. 2014 14:45
Re: skusim hadat
Jelitko, nechci ti kazit radost, ale trefil to uplne presne.
Avatar - Katikakus
7. 5. 2014 15:49
Re: skusim hadat
Proc myslis?

[odkaz]
7. 5. 2014 15:00
Re: skusim hadat
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 4hill
7. 5. 2014 15:07
Re: skusim hadat
Ti zdvihlo mandle že z toho výběru je ten dokonalý asijský skvost nejhorší? To chce studenej hadr na přirození..
Avatar - praděda7
7. 5. 2014 14:17
CX-5
...ten kdo se s ní svezl má jasno. Tiguan je v porovnání s CX-5 normální traktor........
Rozbalit vlákno
14
7. 5. 2014 14:21
Re: CX-5
Vůbec bych netvrdil, že je tam takovej rozdíl. Možná nějaká starší verze před FL, aktuální určitě ne.
Avatar - Dinar
7. 5. 2014 14:45
Re: CX-5
Jako projevem motoru? Pokud mluvíš o akt. verzi, pak je to nesmysl.
7. 5. 2014 22:52
Re: CX-5
V pripade 2.0TDI DSG je paradoxne, ze motor obtazuje menej v otackach okolo 2600-3300, nez v nizkych; cca 1200-1500; kam ho prevodovka posiela v rychlostiach do 70kmh. Dole duni, huci, vyssie obratky maju celkom zaujimavy zvuk, ktory sa akoby straca, huci znova az nad cca 3700.
DSG s tym motorom celkom pekne pracuje, i ked ma chaoticke momenty, kde vo velmi miernom stupani na 500metroch preradi asi 4-5x medzi 6-7st., pripadne je na nervy vyradzovanie pri klesani, kde motor treba udrzat v otackach pravidelnym stlacenim brzdy, ci preradenim na S, co je vsak znova nezmysel.
8. 5. 2014 06:28
Re: CX-5
2,0 TDI má DSG se 7°?
8. 5. 2014 08:02
Re: CX-5
On to jen odnekud zkopíroval, tolik smysluplných vět po sobě by sám nevytvořil. Takže je možné, že to zkopíroval z testu úplně jiné kombinace auto / motor / převodovka.
8. 5. 2014 08:28
Re: CX-5
Se mi to nechce hledat, ale myslel jsem, že 7°DSG je jen pro slabší motorizace.
8. 5. 2014 10:42
Re: CX-5
Omezení je dané točivým momentem (250 Nm). Sedmistupňovou dávají snad maximálně k 1,6 TDI. A "plachtění" si může vypnout v palubním počítači, když ho obtěžuje (předpokládám, že to Škoda dělá stejně jako ostatní).

PS: Tiguan jako jeden z mála má i DQ500. Ta je sedmistupňová, ale mokrá a limit má 600 Nm. Nějak jsem byl zaseknutý u Yetiho (viz dovětek u plachtění).
8. 5. 2014 11:45
Re: CX-5
Teba tiez dakto skopiroval, lec zacal od paty a na hlavu sa uz vykaslal.
[odkaz]%20Modellausw… />Tiguan Sport&Style 2.0TDI BMT 4M 140kDS7 Nafta 2.0l / 103kW/ 140koní 7-st. DSG automat 4 Dvere 32.820,-
9. 5. 2014 07:21
Re: CX-5
No vidíš, ani odkaz neumíš zkopírovat pořádně >:D
9. 5. 2014 15:41
Re: CX-5
Napis redakcii, nech opravia redakcny system.
Kazdopadne, ked ti nejde otvorit, porucha je na tvojej strane.
8. 5. 2014 11:23
Re: CX-5
Asi nějaká protekce, dali mu o kolečko víc. :-) Yeti 2.0 TDI samozřejmě má DSG se šesti stupni. Faceliftovaný Tiguan dostal nový S-tronic z Audi a ten je 7° stavěný až na 600Nm (Audi TT-RS plus), jinak také DQ500.
7. 5. 2014 15:00
Re: CX-5
Za mě jednoznačně Mazda :yes:
7. 5. 2014 15:38
Re: CX-5
Za mě taky Mazda, ale bez dramatických projevů tohoto typu.
7. 5. 2014 19:32
Re: CX-5
Dovolím si také reagovat, mám Attraction.
Nejdříve proč srovnání s Kaškajem? spíše s Tigim, Kugou, CX60, RAV4,....
A výsledek?
Auto Tip 10/12
CX-5, Tiguan, IX35, Kuga - vítěz CX-5 před Tiguanem (i když těsně)
Auto Tip 05/12
CX-5, Tiguan, Subaru XV, RR-Evoque s odkazem na Auto Bild - 1.-2. CX-5 a Tigi.
A mohl bych uvádět i další, třeba srovnání CX-5 a Yetiho ve Světu motorů.
Sám jsem měl zájem o Tiguana, ale když přišla CX-5ka, tak nakonec rozhodlo:
cena ve vztahu k výbavě a vnitřnímu prostoru.
Nejde sice tak individualizovat jako Tiguan, ale ten tím zase nabírá na "obrátkách" v ceně. ;-)
7. 5. 2014 14:35
A vitazom je...
5. Hyundai ix35 2.0 CRDi, 461 bodov (zo 700):
malo miesta vzadu, vysoka nakladacia hrana, najmensi kufor (pri sklopenych sedadlach), slaby podvozok a riadenie, slaba automaticka prevodovka, najvyssia spotreba v teste (7.7/100)

4. Nissan Qashqai 1.6 dCi: 503 bodov
s panoramatickou strechou malo miesta nad hlavou, priemerny objem kufra, 19" kolesa maju nepriaznivy vplyv na komfort, nizka spotreba (5.9/100), s vybornou vybavou vyssia cena

3. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D: 506 bodov
kultivovany motor, vyborna prevodovka, velkorysy priestor, vyborny podvozok, slabsie sedadla, nedostatky pri spracovani (stredova konzola)

2. VW Tiguan 2.0 TDI : 518 bodov
dostatok priestoru, komfortne sedadla, kultivovany motor (tichsi ako v Skode), vyborny podvozok (adaptivny), v zaklade nie je automaticka klima, vyssia spotreba (7.2/100), vyborny interier, vyssia cena

1. Skoda Yeti 2.0 TDI: 522 bodov
najlepsi vyhlad, variabilita, uzke sedadla (vzadu), tvrdsi podvozok a z toho vyplyvajuci slabsi komfort), usporny aj ked hlucnejsi motor (6.5/100), najnizsia cena

Viac informacii na obvyklej adrese...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
7. 5. 2014 15:03
Re: A vitazom je...
Uff, už jsem se lekl, když jsem uviděl Hyundai úplně nahoře v tom hodnocení, myslel jsem že to celé vyhrál >:-[] Toto ale přece nejsou oficiální výsledky, to jsou ty z Auto Bildu, a to co psali v Auto Tipu může být nakonec jinak, jak už mnohokrát dokázali Čili musíme počkat na relevantní výsledky. >:D
Avatar - Emel
7. 5. 2014 15:25
Re: A vitazom je...
Je vidět, že s výsledky hodně hýbe konfigurace jednotlivých modelů (19" u Nissanu, automat u Hyundai, DCC u Tiguana) a nelze je tedy paušalizovat na modely jako takové.

V tom krátkém přehledu není nic k prostoru u Yeti, to mě poněkud překvapuje... i vzhledem k tomu, jak hezky mají nafocený kufr u Nissana a Hyundai.
7. 5. 2014 19:49
Re: A vitazom je...
Je to zajímavé.
O třetím místě CX-5ky rozhodlo - kultivovaný motor, výborná převodovka, velkorysý prostor,výborný podvozek, ale hlavně nedostatky při zpracování (středová konzole). Nevím co by to mělo být - ale je to rozhodně "zásadní" pro posouzení vozu.
To není jako - ne-autoklima, vyšší spotřeba, vyšší cena (Tigi) nebo tvrdší podvozek, slabší komfort, hlučnější motor (Yeti).
Tohle jsou přece jen "prkotiny" nemající vliv na "jasné vítězství" v německém seriozním hodnocení. >:D
8. 5. 2014 10:57
Re: A vitazom je...
O umístění rozhodly body. 522, respektive 518 je zkrátka více než 506. Může být sebelepší, pokud nenasbírá body, má smůlu. 19 bodů mezi prvním a čtvrtým není velký rozdíl. Jen ix35 vlaje někde vzadu.
8. 5. 2014 11:55
Re: A vitazom je...
Napriek tomu ze Hyundai (cit.) "vlaje nekde vzadu", na zaver testu sa v Autobilde vyjadrili:

"Neuveritelne, akymi dobrymi autami sa medzicasom kompaktne SUV-cka stali! Napokon, ani Hyundai ix35 nie je vobec sklamanim, aj ked skoncil na poslednom mieste"

Dedukujem z toho asi to, ze rozdiely medzi tymi autami boli fakt male, a rozhodovali len detaily. Vyjadrene cislami, aj "posledny" Hyundai ix35 ziskal az ~88% bodov prveho Yetiho...
7. 5. 2014 20:04
to je zas test
když si projdete bodování, tak Yetina nahrabala nejvíc bodů v totálních kravinách...navíc, co to je za test, kde má jedno uto automat, další adaptivní podvozek...panoramatická střecha...? no hlavně že vyhrála po zásluze že ... >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2014 20:20
Re: to je zas test
Nevzrušuj se. To není test, ale propaganda Axel Springer AG. Vyhrávají domácí a za nimi jsou dva celkem vyrovnaní a většinou pětihvězdičkoví japonci.
7. 5. 2014 21:09
Re: to je zas test
to já se nevzrušuju...jedinej důvod, proč jsem to koupil je testík Kizashi >:D