Novinky
yeti to pi.cny chlp zase vyhra :yes😒br />
konkurencia ma zase raz smolu.... na skodu je kazdy prikratky :yes:
konkurencia ma zase raz smolu.... na skodu je kazdy prikratky :yes:
Dnes jsi nic než trapný.
Dám ti dobrou radu, raději už nic nepiš a jdi se provětrat na vzduch. Potřebuješ to. :-!
Dám ti dobrou radu, raději už nic nepiš a jdi se provětrat na vzduch. Potřebuješ to. :-!
prave som sa vratil z cerstveho vzduchu 😉 ...
skoda to urcite vyhrala bez debaty.... v jej vyhody bolo oznacene aj to co konkurencia mala znacene ako nevyhodu.... urcite bodovala kompaktnostou.... utulnou atmosferou v interieru... a bla bla... ved to pozname... iny by za to dostal minuska a bol oznaceny za stiesneneho... v skode sa tomu hovori ze utulny .... >😁 ... konkurent by dostal minusko ze je technicky zastaraly ... v skode daju plusko a u nich sa tomu hovori ze osvedceny , skoda je proste bomba, konkurencia je zase na smiech :yes😒br />
necitim sa trapne ked pisem len to co je pravda....
skoda to urcite vyhrala bez debaty.... v jej vyhody bolo oznacene aj to co konkurencia mala znacene ako nevyhodu.... urcite bodovala kompaktnostou.... utulnou atmosferou v interieru... a bla bla... ved to pozname... iny by za to dostal minuska a bol oznaceny za stiesneneho... v skode sa tomu hovori ze utulny .... >😁 ... konkurent by dostal minusko ze je technicky zastaraly ... v skode daju plusko a u nich sa tomu hovori ze osvedceny , skoda je proste bomba, konkurencia je zase na smiech :yes😒br />
necitim sa trapne ked pisem len to co je pravda....
Škoda tam nemá předně vůbec co dělat. Je to o číslo menší auto. Víc k tomu, ani k tvým bludům, není třeba dodávat. Kdo ví, ten ví, a kdo neví, píše voloviny jako ty. :-!
No hlavně, že ty je nepíšeš, když napíšeš Kii a dáváš odkazy na jízlivé nesmysly >😒]
Ještě jsem od tebe nečetl jedinej argument, jen že víš. Ty se vůbec rád posloucháš a vydáváš za odborníka. A pak napíšeš o jednom z nejlepších současnejch motorů 2.0 Skyactiv, že je to vydejchanej dvoulitr >😁
Ještě jsem od tebe nečetl jedinej argument, jen že víš. Ty se vůbec rád posloucháš a vydáváš za odborníka. A pak napíšeš o jednom z nejlepších současnejch motorů 2.0 Skyactiv, že je to vydejchanej dvoulitr >😁
Víš, já jsem Čech a skoňování jmen je v naší řeči normální a gramaticky správné.
To co jsi napsal dále, je nepřesné, máš šanci se opravit.
A ještě jedna věc. Jestli je dvoulitrový Skyactive od Mazdy "jednom z nejlepších současnejch motorů", tak se ti mohu jen škodolibě ušklíbnout, protože ty jsi pořádný moderní motor v životě asi neviděl.
Skyactive je pěkná reklamní habaďůra, ale parametry ten motor nemá nijak extra oslnivé. A můžeš se na hlavu stavět a po ušách chodit, ale nic jiného s tím neuděláš.
Sám ho mohu označit za nejlepší současnou dvoulitrovou atmosféru. Ono těch atmosfér na tom trhu už moc není. Ale na přeplňované motory to nestačí.
To co jsi napsal dále, je nepřesné, máš šanci se opravit.
A ještě jedna věc. Jestli je dvoulitrový Skyactive od Mazdy "jednom z nejlepších současnejch motorů", tak se ti mohu jen škodolibě ušklíbnout, protože ty jsi pořádný moderní motor v životě asi neviděl.
Skyactive je pěkná reklamní habaďůra, ale parametry ten motor nemá nijak extra oslnivé. A můžeš se na hlavu stavět a po ušách chodit, ale nic jiného s tím neuděláš.
Sám ho mohu označit za nejlepší současnou dvoulitrovou atmosféru. Ono těch atmosfér na tom trhu už moc není. Ale na přeplňované motory to nestačí.
Jelitko, nechci ti kazit radost, ale trefil to uplne presne.
...ten kdo se s ní svezl má jasno. Tiguan je v porovnání s CX-5 normální traktor........
Vůbec bych netvrdil, že je tam takovej rozdíl. Možná nějaká starší verze před FL, aktuální určitě ne.
Jako projevem motoru? Pokud mluvíš o akt. verzi, pak je to nesmysl.
V pripade 2.0TDI DSG je paradoxne, ze motor obtazuje menej v otackach okolo 2600-3300, nez v nizkych; cca 1200-1500; kam ho prevodovka posiela v rychlostiach do 70kmh. Dole duni, huci, vyssie obratky maju celkom zaujimavy zvuk, ktory sa akoby straca, huci znova az nad cca 3700.
DSG s tym motorom celkom pekne pracuje, i ked ma chaoticke momenty, kde vo velmi miernom stupani na 500metroch preradi asi 4-5x medzi 6-7st., pripadne je na nervy vyradzovanie pri klesani, kde motor treba udrzat v otackach pravidelnym stlacenim brzdy, ci preradenim na S, co je vsak znova nezmysel.
DSG s tym motorom celkom pekne pracuje, i ked ma chaoticke momenty, kde vo velmi miernom stupani na 500metroch preradi asi 4-5x medzi 6-7st., pripadne je na nervy vyradzovanie pri klesani, kde motor treba udrzat v otackach pravidelnym stlacenim brzdy, ci preradenim na S, co je vsak znova nezmysel.
2,0 TDI má DSG se 7°?
On to jen odnekud zkopíroval, tolik smysluplných vět po sobě by sám nevytvořil. Takže je možné, že to zkopíroval z testu úplně jiné kombinace auto / motor / převodovka.
Se mi to nechce hledat, ale myslel jsem, že 7°DSG je jen pro slabší motorizace.
Omezení je dané točivým momentem (250 Nm). Sedmistupňovou dávají snad maximálně k 1,6 TDI. A "plachtění" si může vypnout v palubním počítači, když ho obtěžuje (předpokládám, že to Škoda dělá stejně jako ostatní).
PS: Tiguan jako jeden z mála má i DQ500. Ta je sedmistupňová, ale mokrá a limit má 600 Nm. Nějak jsem byl zaseknutý u Yetiho (viz dovětek u plachtění).
PS: Tiguan jako jeden z mála má i DQ500. Ta je sedmistupňová, ale mokrá a limit má 600 Nm. Nějak jsem byl zaseknutý u Yetiho (viz dovětek u plachtění).
Teba tiez dakto skopiroval, lec zacal od paty a na hlavu sa uz vykaslal.
[odkaz]%20Modellausw… />Tiguan Sport&Style 2.0TDI BMT 4M 140kDS7 Nafta 2.0l / 103kW/ 140koní 7-st. DSG automat 4 Dvere 32.820,-
[odkaz]%20Modellausw… />Tiguan Sport&Style 2.0TDI BMT 4M 140kDS7 Nafta 2.0l / 103kW/ 140koní 7-st. DSG automat 4 Dvere 32.820,-
Za mě jednoznačně Mazda :yes:
Dovolím si také reagovat, mám Attraction.
Nejdříve proč srovnání s Kaškajem? spíše s Tigim, Kugou, CX60, RAV4,....
A výsledek?
Auto Tip 10/12
CX-5, Tiguan, IX35, Kuga - vítěz CX-5 před Tiguanem (i když těsně)
Auto Tip 05/12
CX-5, Tiguan, Subaru XV, RR-Evoque s odkazem na Auto Bild - 1.-2. CX-5 a Tigi.
A mohl bych uvádět i další, třeba srovnání CX-5 a Yetiho ve Světu motorů.
Sám jsem měl zájem o Tiguana, ale když přišla CX-5ka, tak nakonec rozhodlo😒br /> cena ve vztahu k výbavě a vnitřnímu prostoru.
Nejde sice tak individualizovat jako Tiguan, ale ten tím zase nabírá na "obrátkách" v ceně. 😉
Nejdříve proč srovnání s Kaškajem? spíše s Tigim, Kugou, CX60, RAV4,....
A výsledek?
Auto Tip 10/12
CX-5, Tiguan, IX35, Kuga - vítěz CX-5 před Tiguanem (i když těsně)
Auto Tip 05/12
CX-5, Tiguan, Subaru XV, RR-Evoque s odkazem na Auto Bild - 1.-2. CX-5 a Tigi.
A mohl bych uvádět i další, třeba srovnání CX-5 a Yetiho ve Světu motorů.
Sám jsem měl zájem o Tiguana, ale když přišla CX-5ka, tak nakonec rozhodlo😒br /> cena ve vztahu k výbavě a vnitřnímu prostoru.
Nejde sice tak individualizovat jako Tiguan, ale ten tím zase nabírá na "obrátkách" v ceně. 😉
5. Hyundai ix35 2.0 CRDi, 461 bodov (zo 700)😒br />
malo miesta vzadu, vysoka nakladacia hrana, najmensi kufor (pri sklopenych sedadlach), slaby podvozok a riadenie, slaba automaticka prevodovka, najvyssia spotreba v teste (7.7/100)
4. Nissan Qashqai 1.6 dCi: 503 bodov
s panoramatickou strechou malo miesta nad hlavou, priemerny objem kufra, 19" kolesa maju nepriaznivy vplyv na komfort, nizka spotreba (5.9/100), s vybornou vybavou vyssia cena
3. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-😱 506 bodov
kultivovany motor, vyborna prevodovka, velkorysy priestor, vyborny podvozok, slabsie sedadla, nedostatky pri spracovani (stredova konzola)
2. VW Tiguan 2.0 TDI : 518 bodov
dostatok priestoru, komfortne sedadla, kultivovany motor (tichsi ako v Skode), vyborny podvozok (adaptivny), v zaklade nie je automaticka klima, vyssia spotreba (7.2/100), vyborny interier, vyssia cena
1. Skoda Yeti 2.0 TDI: 522 bodov
najlepsi vyhlad, variabilita, uzke sedadla (vzadu), tvrdsi podvozok a z toho vyplyvajuci slabsi komfort), usporny aj ked hlucnejsi motor (6.5/100), najnizsia cena
Viac informacii na obvyklej adrese...
[odkaz]
4. Nissan Qashqai 1.6 dCi: 503 bodov
s panoramatickou strechou malo miesta nad hlavou, priemerny objem kufra, 19" kolesa maju nepriaznivy vplyv na komfort, nizka spotreba (5.9/100), s vybornou vybavou vyssia cena
3. Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-😱 506 bodov
kultivovany motor, vyborna prevodovka, velkorysy priestor, vyborny podvozok, slabsie sedadla, nedostatky pri spracovani (stredova konzola)
2. VW Tiguan 2.0 TDI : 518 bodov
dostatok priestoru, komfortne sedadla, kultivovany motor (tichsi ako v Skode), vyborny podvozok (adaptivny), v zaklade nie je automaticka klima, vyssia spotreba (7.2/100), vyborny interier, vyssia cena
1. Skoda Yeti 2.0 TDI: 522 bodov
najlepsi vyhlad, variabilita, uzke sedadla (vzadu), tvrdsi podvozok a z toho vyplyvajuci slabsi komfort), usporny aj ked hlucnejsi motor (6.5/100), najnizsia cena
Viac informacii na obvyklej adrese...
[odkaz]
Uff, už jsem se lekl, když jsem uviděl Hyundai úplně nahoře v tom hodnocení, myslel jsem že to celé vyhrál >😒] Toto ale přece nejsou oficiální výsledky, to jsou ty z Auto Bildu, a to co psali v Auto Tipu může být nakonec jinak, jak už mnohokrát dokázali Čili musíme počkat na relevantní výsledky. >😁
Je vidět, že s výsledky hodně hýbe konfigurace jednotlivých modelů (19" u Nissanu, automat u Hyundai, DCC u Tiguana) a nelze je tedy paušalizovat na modely jako takové.
V tom krátkém přehledu není nic k prostoru u Yeti, to mě poněkud překvapuje... i vzhledem k tomu, jak hezky mají nafocený kufr u Nissana a Hyundai.
V tom krátkém přehledu není nic k prostoru u Yeti, to mě poněkud překvapuje... i vzhledem k tomu, jak hezky mají nafocený kufr u Nissana a Hyundai.
Je to zajímavé.
O třetím místě CX-5ky rozhodlo - kultivovaný motor, výborná převodovka, velkorysý prostor,výborný podvozek, ale hlavně nedostatky při zpracování (středová konzole). Nevím co by to mělo být - ale je to rozhodně "zásadní" pro posouzení vozu.
To není jako - ne-autoklima, vyšší spotřeba, vyšší cena (Tigi) nebo tvrdší podvozek, slabší komfort, hlučnější motor (Yeti).
Tohle jsou přece jen "prkotiny" nemající vliv na "jasné vítězství" v německém seriozním hodnocení. >😁
O třetím místě CX-5ky rozhodlo - kultivovaný motor, výborná převodovka, velkorysý prostor,výborný podvozek, ale hlavně nedostatky při zpracování (středová konzole). Nevím co by to mělo být - ale je to rozhodně "zásadní" pro posouzení vozu.
To není jako - ne-autoklima, vyšší spotřeba, vyšší cena (Tigi) nebo tvrdší podvozek, slabší komfort, hlučnější motor (Yeti).
Tohle jsou přece jen "prkotiny" nemající vliv na "jasné vítězství" v německém seriozním hodnocení. >😁
O umístění rozhodly body. 522, respektive 518 je zkrátka více než 506. Může být sebelepší, pokud nenasbírá body, má smůlu. 19 bodů mezi prvním a čtvrtým není velký rozdíl. Jen ix35 vlaje někde vzadu.
Napriek tomu ze Hyundai (cit.) "vlaje nekde vzadu", na zaver testu sa v Autobilde vyjadrili😒br />
"Neuveritelne, akymi dobrymi autami sa medzicasom kompaktne SUV-cka stali! Napokon, ani Hyundai ix35 nie je vobec sklamanim, aj ked skoncil na poslednom mieste"
Dedukujem z toho asi to, ze rozdiely medzi tymi autami boli fakt male, a rozhodovali len detaily. Vyjadrene cislami, aj "posledny" Hyundai ix35 ziskal az ~88% bodov prveho Yetiho...
"Neuveritelne, akymi dobrymi autami sa medzicasom kompaktne SUV-cka stali! Napokon, ani Hyundai ix35 nie je vobec sklamanim, aj ked skoncil na poslednom mieste"
Dedukujem z toho asi to, ze rozdiely medzi tymi autami boli fakt male, a rozhodovali len detaily. Vyjadrene cislami, aj "posledny" Hyundai ix35 ziskal az ~88% bodov prveho Yetiho...
když si projdete bodování, tak Yetina nahrabala nejvíc bodů v totálních kravinách...navíc, co to je za test, kde má jedno uto automat, další adaptivní podvozek...panoramatická střecha...? no hlavně že vyhrála po zásluze že ... >😁 >😁 >😁 >😁
2. Tigi
3. CX5
4. Kvaška
5. Dobrodružný S/M cestou do Frýdku
Kvaška má motor celkem rozumnej (alespoň v Rendlíku jezdí pěkně), ale chybí možnost kombinace 4x4 a automat. Uvidíme, jestli to s biturbem nedopadne stejně jako sliby H/K u 1,7 CRDi.
A Yeti? Z hlediska prostoru jinde, z hlediska vzhledu pro mě mimo můj dosah 😄
K té cx5, jo, konfigurace je omezení, co se komfortu týká, zkoušel jsem obě auta na sedmnáctkách a souhlas, tigi je tužší, ale např. můj otec, pro kterého jsme to auto vybírali v tomhle neviděl žádný rozdíl, a proti vitaře mu to obojí připadalo jako superkomfort. >😁 Já bych asi volil cx5, zvlášť pokud by to měl být manuál, ale je to i otázka detailů, třeba v nejvyšší konfiguraci byla v cx5 taková gumokůže, jinak jen hadra a v tigim alcantara, jak ale říkám, tahle auta vidím vyloženě vyrovnaná, rozdíly spíš v osobních preferencích.