Evropské vedení Nissanu nakonec vyslyšelo prosby o uvedení nekonvenčního nástupce Almery a Primery, a tak Tiida zamíří i k náročným západoevropským zákazníkům.
naprostý souhlas. i30 jsem viděl naživo a je to krasavec proti tomuhle. nissan tiida jsem viděl běžně ve venezuele jezdit (5dv. HB je zezadu podobný nové corse) a je to smutný co se děje. kdepak je ta příjemná almera či primera.
no a co mě dostalo je hláška, ža kaškaj je auto do města. to je *. tak mám velký těžký (proti almeře) auto, hehe - a ono je vhodný do města (jak všude nadšeně píšou). co je to * za blbost??
nasranej potkan.
Jsou země,kde je auto vyloženě spotřební věc,na ježdění a nedokazování něčeho někomu,tak třeba proto.Osobně je mi jedno,kde se to prodává. Naživo to vypadá spíš líp než na fotce,ale možná to bylo dáno světlem v pavilonu na autosalonu,nevím... :-!
Tiida je velice dobrym napadem. Je velice praktickym vozem. Ja ji ocenuji vice, nez evropske "za kazdou cenu" sportovne vypadajici vozy. V Tiide jde o pohodli a prostor s vysokym podilem kvality. Zadny nemecky vyz teto tridy vam nic takoveho nenabidne. Proto si myslim, ze pujde o prodejni uspech.
V tomto s Tebou nesúhlasím. Tiida je len záplatou, čo pláta dieru na trhu. Riešenie z núdze. Rýchle naprávanie chyby marketingu. V Japonsku už nejakú dobu predávaný model uvádzať v Európe ako novinku je dost divný postup a ťažko také auto niekoho nadchne. Najmä v tejto triede, doslova nabitej kvalitnými autami, kde sa konkurenti medzi sebou ruvajú o každú desatinku percenta podielu na trhu. Medzi autami ako sú C4, Golf, Astra, Focus, i30, cee´d alebo hoci SX4 sa Tiida úplne stratí. Nasadená cena je tiež viac ako sebavedomá (aspoň na Slovensku) a v predajoch Nissanu rozhodne veľmi nepomôže.
Souhlasím, ale navíc si myslím, že Tiida je ve verzi hatchback krásný auto i když zadek sedanu se mi taky nelíbí. Ale v této třídě tradičně nebývá moc povedených sedanů. navíc když jsem do auta sedl tak mně vyrazil dech interiér-elegantně konzervativní-to mám rád-ale hlavně celý z měkčených plastů a prostorný. to se dnes už skoro nevidí. beru,že dizajn at exteriéru či interiéru je věc vkusu, ale myslím, že zpochybňovat kvality toho autta je nefér. a ta srovnání s Lganem snad nemůže nikdo myslet vážně.
Jenze Nissan s Tiidou nabizi to, co ty, ktere jsi vypsal nenabizi. Prostor a pohodli je v nem uplne na jine urovni. Take Tiida miri k uplne jinym zakaznikum. Kdyz si to zvazis, lidstvo starne a lidi strarsich 55 let je vic a vic. Prave tato skupina lidi, jsou zakazniky Niisanu Tiida.
V Jizní Africe to taky jezdi. Kdyz jsem to videl poprve, myslel jsem si, ze to je na podvozku nejakeho starsiho Nissan s karoserii prestavenou pro africky vkus, a pro levnejsi vyrobu v JAR. Jezdi s tim hlavne starsi manzelske pary (asi se jim do toho lepe nastupuje? )a nebo nove zbohatli obyvatele tmavsi pleti, kteri maji rádi odlisne tvary a barvy ( krome toho ma u teto skupiny uspech P207, Scenic, prostě auta, ktera vypadají jinak a pokud mozno v nejake horcicové nebo fialove metalíze, aby si toho ostatní sousede na ulici vsimli )
Neviem co Nissan skusa poslednymi dvoma autami. Quasqai ci ako sa to pise, je pre nase (slovenkse a ceske :)) cesty uplne zbytocne. Je to vlastne take male velke auto pre bohate paničky ktore, sa chcu vozit na "velkych autach". No a konkretne Tiida mi pripomina Daciu Logan a myslim ze si ju budu kupovat tak stare manzelske pary. To je moj nazor
Nissan ho pre velky zaujem nestiha vyrabat a ty tvrdis, ze je to prepadak pre blbych. A to este chysta sedemiestnu verziu. To musi byt na svete vela idiotov.
Mno bohuzial vacsina ludi su blbi... Ciste statisticky.
A staci sa pozriet okolo seba.... (mala napoveda, Fico; v principe vacsina obchodu je o vyuzivani hluposti)
Chlapce jazdim v QQ uz 5 mesiacov a mozem Ti povedat,ze som s nim max. spokojny a to aj v meste,sedis vyssie,mas dokonaly prehlad a hlavne tie nase slov.cesty su tak rozbite,ze prave na ne sa hodi taketo auto.To uz nebudem spominat,ze ked potrebujem prejst cez nejaky obrubnik,tak nemam ako ostatni ziaden problem,na dialnici v pohode 175km/h,viac netreba aj tak mame max.130,do Chorvatska plne nalozeny,manzelka,dcera a isiel som na 5 litrov a to je podla Teba tazke auto!Najprv sa prevz a potom pis,internet je pekna vec,ale skutocne auta su o niecom inom.
Ako to presne vidno, ze nikto neznesie kritiku na svoje auto. Ozyvaju sa tí, ktori to auto maju a nechcu si pripustit ze su aj lepsie auta, ktore si mohli vybrat. Kaškaj je obycajne auto ktore nic neponuka.Skusal si sa previest v S-Maxe, alebo aj Corolle Verso? To ze to ma moderný interier preto ze je to novinka nie je hlavny dovod preco je dobre. S max je technickejsie popredu, a tie jazdne vlastnosti. Nehovorim o tom ze do QQ sa montuju 1,5dci.Uz vidim plne nalozene auto ako ide v pohode 175km/h. To musi byt hroza jazdit. Ja mam Zafiru staru 5 rokov a to auto ma super vykon a jazde vlastnosi. Nie ako tamto tamgagoci.
Videl si uz S-max za 700.000Skk-!?,alebo Toyotu Corollu Verso?,ved Ty porovnavas cenove neporovnatelne,u tychto aut si min. o 200.000,-Skk vyssie!Ja nevravim,ze QQ je najlepsie auto na svete a ani netvrdim,ze som plne nalozeny valil 175km/h.Len si skus v meste zaparkovat S-maxa a QQ a potom rozpravaj.No a ohanat sa Zafirou,to by som radsej pomlacal,to auto je akurat velke a to je asi tak vsetko,kupoval si to nove alebo jazdene?Jazdene auto som kupoval len raz a uz by som to nikdy neurobil,hlavne nie na SK,lebo nik nevie co s tym autom bolo,kolko ma km,havarovane,nehavarovane..?Vacsinou po 5 rokoch zvyknem auta menit a lepsie je lacnejsie nove ako drahy ojazdeny sunt.
Presne tak. Qashqai ma rozumnu cenu. Na rozdiel od najnafuknutejsej ceny pri Toyote Corolla Verso, to su ceny okolo 900. A S-Max diesel zacina na 940. Kdezto QQ s 1.5 dCi zacina okolo 700... Do toho auta som sa zamiloval, ale len po skusobnu jazdu. 1.5 dCi je na to auto malo. A za 2.0 dCi uz si zapytaju ine peniaze..
QQ ponuka dost, krasny design (male Murano), vyssie posedenia a lepsi vyhlad, krasny interier... ale v cene 710 chybaju veci ako ESP, auto nema poriadny kufor, je tazke, chyba 4x4. A ak chce clovek tieto veci tak sa to auto posunie do inych cenovych sfer...
Mam tu verziu co zacina od 745000 plus metaliza,ale kedze som u Nissana kupoval 3-tie auto tak mi urobili dobru cenu plus zimne gumy gratis,ked mam pravdu povedat ESP ani 4x4 nepotrebujem.1,5dci sa mi tiez najprv zdalo slabe,kedze predtym som mal 1,8 l benzin a jazdil som s tym ako s benzinom,cize jemne s plynom a az ked mi predajca povedal,ze musim viac tlacit na plyn.pedal tak to auto malo hned inu dynamiku.Mam uz po 40-tke takze som sa uz vyblaznil a mne to auto vyhovuje aj s tymto motorom,ale 2,0dci by bollo urcite lepsie,ale to uz by som za auto tolko penazi nedal.