Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nošovický Hyundai: Zaměstnavatel roku 2013 v kategorii do 5000 zaměstnanců

Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech zvítězila v soutěži Zaměstnavatel roku 2013 v kategorii do pěti tisíc zaměstnanců. V kategorii nad 5000 zaměstnanců uspěly Telefónica, ČSOB a Škoda Auto.
Zpět na článek
21. 6. 2013 18:52
21. 6. 2013 22:56
21. 6. 2013 18:52
Jste si jistí
"Zde získaly tituly například mladoboleslavská Škoda, jihlavský Bosch Diesel a českobudějovická pobočka stejného koncernu se jménem slaného Roberta Bosche. " že je tato věta správně? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 19:05
gratulacia zo slovenska
;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2013 20:53
Re: gratulacia zo slovenska
komu k čemu? :-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] :no: :yes:
Avatar - King of the road.
21. 6. 2013 22:24
Hyundai nebo Škoda
na Autorevue: */nejlepsi-cesky-zamestnavatel-v-prumysl… />
na Auto CZ Hyundai ???

Tak kde je pravda
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 22:52
Re: Hyundai nebo Škoda
Škoda je v kategorii nad 5tis. zaměstnanců třetí, přičemž v autoprůmyslu první
Hyundai je v kategorii do 5tis. zaměstnanců první.
Avatar - vabis
21. 6. 2013 22:56
viróza hadra
Propagandu chápu, ale tak toto už je moooc okaté >:-[] v pondělí to budu muset rozhlásit v práci >:-[] asi bude muset nějaký pan Klíma zajet udělat investigativní reportáž Na vlastní oči 8-s
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2013 14:03
Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
i dobré hodnocení. O těch pracovních podmínkách jsem slyšel spíš něco jinýho včetně nějakých zmínek o podplacených odborech hájících spíš zájmy zaměstnavatele než zaměstnanců. Ale netvrdím, že je to pravda, jsou to takové zvěsti "jedna paní povídala".
Btw. to se dobře podniká a konkuruje zavedeným evropským výrobcům, když dostali korejci všechno zadarmo a ještě daňové prázdniny k tomu. Je trochu paradox, že kdejaká cizí konkurence má na takové pobídky nárok, ale domácí podnikatel odvádějící daně našemu státu ne.
Rozbalit vlákno
9
22. 6. 2013 14:09
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Věřím tomu, že pokud se rozhodneš postavit na zelené louce továrnu, kde zaměstnáš 5 tisíc lidí a k tomu vybuduješ i síť subdodavatelů, která zaměstná dalších 10 tisíc lidí, tak ti stát v něčem určitě taky uleví.
Avatar - vabis
22. 6. 2013 14:48
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Ono je taky trochu něco za něco. Ti lidé nejsou zaměstnaní navíc, ale na úkor jiných, kteří sem tímpádem nepřišli. Jůndaj dobře ví, že otrokárnu musel postavit ve hladovém výběžku jedné východoevropské kocourkovské země. Kde je bída, tam se daří diktatuře a špíně. Teroristé taky rekrutují dětské vojáky z Guiney, Somálska atd, nikoliv ze Švýcarska či Monaka. To máš stejné. Dovolit si to co se děje tam např. k německému dělníkovi, tak Merkelová žene hlavního korka svinským krokem domů. Tady ještě zastrčíme prstíčky hlouběji a poté si rozmažeme po obličeji. Se nedivím, že jde plno mladých do zahraničí.
22. 6. 2013 14:56
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
"LIdé nejsou zaměstnáni navíc..." - co to meleš za blbosti??? Když se zastavila těžba uhlí na ostravsku a když pak odstavili pece ve Vítkovicích, tak se to dotklo (bylo zrušeno) cca 100 tisíc pracovních míst. A protože - na rozdíl od mínění mnoha vládních expertů - není možné v regionu s nejnižším průměrným dosaženým vzděláním narvat všechny do bílých plášťů a nadělat z nich výzkumníky, přišla pracovní možnost, která vytvořila deset a půl tisíc pracovních míst (Hyundai 3,5 a dodavatelé 7) jako smilování... Průměrný měsíční příjem 27,5 tisíc, každá hodina navíc placená jako přesčas, čistota, kam se podíváš. Mimochodem, roční fluktuace u dělníků v HMMC je pod 8% (jak málo to je, se zeptej někoho, kdo se v tom na rozdíl od tebe vyzná...).

PS: S těmi dětskými vojáky jsi tomu fakt dal korunu! Bože, ty jsi jouda...
2. 7. 2013 20:25
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Insider dobře víš, že meleš lži a Hnujda tady otrokáří lidi za mzdu kolem 10 tis. Kč, o Hnujdě se to šušká už dlouho a je otázkou času kdy dojde ke vzpouře ve fabrice!!!
22. 6. 2013 14:48
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Ty kecy o "všem zadarmo" jsou už tak ojeté, že bude třeba vymyslet něco jiného...

Hyundai získal investiční pobídky ve výši 15% čisté investice a ani o korunu víc (velmi pečlivě to sleduje Evropská komise, aby zabránila státnímu dumpingu a nepovolené podpoře). Hyundai tedy proinvestoval cca 1 miliardu Euro a na investičních pobídkách má právo dostat zpět 150 mil Euro, tedy oněch 15% - ale až po proinvestování té jedné miliardy. Pobídky se skládají z více položek (zvýhodněná cena pozemku, příspěvky na vytvořená pracovní místa, odklad platby daně z příjmu) a jejich celková úhrnná výše nesmí překročit těch 15%.

A k těm zavedeným výrobcům: VW ve Škodovce i Toyota-Peugeout-Citroen v Kolíně dostali investiční pobídky podle úplně stejného mustru... Nebo to snad nejsou zavedení evropští výrobci?

A domácí podnikatel? Má na investiční pobídky nárok úplně stejný! Nikdo tobě ani nikomu jinému nebrání proinvestovat miliardu euro a dostat 15% zpátky...

Takže tudy cesta nevede - když se nedají ti Korejci poplivat za investiční pobídky, tak se bude muset asi hledat chyba u těch zavedených evropských výrobců... Co tak nízká efektivita a produktivita, nížší stupeň robotizace a automatizace, přezaměstnanost nebo nadbytečné výrobní kapacity v Evropě? Hyundai a Kia mají v Evropě po jednom závodě, "zavedení evropští výrobci" jich mají hafo - namátkou: Renault 13, PSA (Peugeot-Citroen) 12, Fiat 11, Ford 6, GM/Opel 6... Ostatně, podívej se na to sám - odkaz je na stránky ACEA (Evropská asociace výrobců automobilů): [odkaz]
Avatar - vabis
22. 6. 2013 15:00
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
to Insider: nízká produktivita. Tak když inženýr v Nošovicích má míň než dělník v Boleslavi, tak je jasné, že ti jako firmě zbude zisk. Navíc vývoj veškerý žádný, vše obšlehnuto. Tak je jasné, že jsou v plusu, jinak by to nevycházelo. Stejně jako ty vstáváš ráno do práce a spoluobčan se ti směje a penež máte stejně. S tím je to podobné, žádný génius k nám nesestoupil. Ale to máš jak s náboženstvím, lidé rádi věří pohádkám.
22. 6. 2013 15:29
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Jenze spoluobcan nikdy nebude mit pekne auto a domek, ale vzdycky bude zit v hnusnym zavsivenym panelaku, takze mu neni co zavidet. A na druhou stranu, vsechny penize co od statu dostane propije a prokouri, takze vetsinu stat dostane zase zpatky..:D
2. 7. 2013 20:31
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
ano vadis máš naprostou pravdu, Hujda je jen montovna, která otročí lidi, všechny kolem jen uplácí...
2. 7. 2013 20:28
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
promiň Insider, ale ty mi tvé názory mi připomínaj Paroubka, meleš jedno * za druhým, Hujda tady má dva závody, protože se neprodává a plevel
22. 6. 2013 15:33
Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru... (a
Kecy, kámo, kecy...

O výrobě aut toho fakt moc nevíš. Produktivita není, kolik ti zůstane, ale to že 3.500 lidí udělá za rok 300.000 aut (ve škodovce 25.000 lidí udělá 600.000). To srovnání platů dělníků a inženýrů je taky hovadina...

A vývoj veškerý žádný? No, to jsi teda střelil vedle asi o pět světelných let... Závod HMMC v Nošovicích je jedním ze 17 výrobních závodů Hyundai po světě (7 v Koreji, 3 v Číně, 2 v Indii a po jednom v Turecku, Brazílii, USA, Rusku a v České republice), takže by byl absolutní nesmysl stavět VV centra u každého závodu. Je to totéž, jako kdyby škodovka měla mít výzkumná a vývojová centra zvlášť v Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí... Hyundai má centrální výzkumné a vývojové centrum v Koreji, kde pracuje cca 8.000 expertů. Pro výrobu v Evropě je základní Technické a designové centrum Hyundai v Rüsslesheimu v Německu, kde vznikla všechna auta, vyráběná v HMMC (i30, ix20 a ix35); šéfdesigner je Thomas Bürkle (ex-BMW) a viceprezidentem skupiny Hyundai/Kia pro vývoj je Peter Schreier (ex-Audi). Další vývojová centra Hyundai jsou v Japonsku (Chiba; auta pro asijský trh), Indii (Hajdarabád; výzkum a vývoj malých motorů), a tři jsou v USA (Detroit, design centrum v Irvine v Kalifornii a zkušební dráha v Mohavské poušti). Mimochodem, Hyundai je první, kdo zahájil sériovou výrobu aut s palivovými články (vodíkový pohon) zcela vlastní kontrukce a řešení... A tak dále, a tak dále...

Ale to máš tak: Kdo nechce věřit, neuvěří, i kdybys ho zasypal konkrétními fakty až po uši...
Rozbalit vlákno
2
22. 6. 2013 17:31
Re: Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru..
:yes:
24. 6. 2013 13:45
Re: Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru..
Když už chceš někoho kritizovat, tak laskavě nezkresluj fakta sám. A nepodsouvej druhým, co neřekli. Vabis nikde netvrdí, že Hyundai vůbec nemá žádný vývoj, pouze zcela pravdivě konstatuje, že ho nemá v České republice, což je pravda.

Mimo mísu je tedy tvůj argument, že škodovka taky nemá vývoj zvlášť v Kvasinách nebo Vrchlabí. A ještě demagogičtější je, jestliže tvrdíš, že ve škodovce vyrobí 25.000 lidí 600.000 aut. To je pochopitelně nesmysl, protože (jak uvádí VZ Auto Škoda Mladá Boleslav) Škodovka zaměstnává (ale v celém světě!) 26.450 lidí, přičemž má centrum v Mladé Boleslavi, kde má mimo jiné vývoj (Česana 2.500 zaměstnanců), vedení a jeden z výrobních závodů, kde ovšem dělá při výrobě cca 5000 zaměstnanců (porovnatelných s těmi v Nošovicích). Další dělají například v centrálním skladu náhradních dílů a podobných nevýrobních aktivitách, které řeší (jak správně píšeš) Hyundai dílem v Rüsselsheimu (ani to neumíš napsat....) a dílem v oné Jižní Koreji. Zcela pomíjíš fakt, že škodovek s v České republice loni skutečně vyrobilo něco přes 600.000 (v Kvasinách dělá 3.200 lidí) a ve Vrchlabí se už auta nedělají, zato se tam dělají převodovky pro celý koncern, nicméně jsi už jaksi vynechal, že těch zbývajících přes tři tisíc aut udělá Škodovka ještě (ve společných montážních závodech s VW, mimochodem to je ekvivalent těch Nošovic) na Ukrajině, na Slovensku, v Rusku, v Indii a v Číně. Takže ta produktivita práce v přepočtu na vyrobené kusy aut je poněkud někde jinde, než v tvém porovnání typu že 25 tis. zaměstnanců škodovky "udělá" 600 tisíc aut, zatímco 3.500 zaměstnanců Nošovic "vyrobí" 300 tisíc ks aut.

Jak je vidět, sám toho o výrobě aut zas tolik nevíš a googlováním to jen tak nespravíš.

Ale to máš tak: Kde nechce věřit, neuvěří, i kdybys ho zasypal konkrétními fakty až po uši.....sranda je, když se někdo ohání fakty a přitom je interpretuje tak na úrovní Rádia Jerevean.
Avatar - vabis
22. 6. 2013 20:00
ještě lepší :-D
Ha, prsty uskupení jsou zde. Nick aktivní naposledy loni, kdy měl 100% příspěvků pouze do rubrik chválících jůndé. Nyní sype rozmístění závodů v rukávu, do toho provider Bialsko-Biala, tak potvrzeno odkud vítr vane. Tímto zdravím "bílou cvičenou opici" pana Vaňka či Vošického (nic osobního, termín stejně vznikl u Vás). Vidím, že horko v posledních dnech udělalo své. Zvlášť když šedá bundička musí být dopnutá až pod krk a černé igelitové kalhoty moc nepřidají.

Vzorce na poměr THP ku operátorům vs výrobky atd máme taky atd, to sem nepleť. Když oba tušíme o co jde, tak oba víme, že papír snese víc než všechno. Ještě je třeba dodat, že v rámci machinací s daněmi Nošovice nejsou jen HMMC, ale rozdělené na Dymos, Tobis atd. Většina operátorů nejsou ani vaši, ale přes agentury. Nejlépe slovenské, protože z českých už všichni co - byli ! By vás urvalo dát jim aspoň dobu určitou. Lidé rozepsaní na 5S montují u pásu. Pokud pás jede pomalu, naženou se inženýři z kancu a ti ho tlačí do konce směny. Další aspekty Vaší produktivity. Jestli jo chcete, dáme video na youtube.

A prachy dobře vím jaké měli, plno z nich přešlo k nám. Jestli chceš začerním jména a naskenuji jejich výplatní pásky. Také není problém. Že se bojíte svých zaměstnanců a neumíte si je udržet ničím jiným, než strachem a výhružkami je už vaše věc. Fluktuace 8% nádherný údaj, ještě tam ale chybí dodat že m-ě-s-í-č-n-ě. Konkrétní fakta, prosím, sypejte do hlav svým návštěvám. Plechy z Vítkovic, hlavně že když se zadrhne loď se svitky z Inčeonu tak svařovna nejede. A vývoj není tak žhavý, stačí si pozvat Bosch na prezentaci, pár měsíců to od nich brát a šups už to jezdí z korey, jako vejce vejci. Moduly ABS, ať jsme i zde konkrétní. Ono se to všecko řekne, víš jak Jaromíre nedávej ty vypálené sirky do krabičky.

Mimochodem než dělat (opět) PR smyčku kde všude máte závody, řekněme ostatním co nepracují v oboru, jak se vůbec ten zaměstnavatel hodnotil:
50% hodnocení tvoří HR leading - peníze na školení. Když se jen a jen školí propaganda, každý měsíc noví, tak je jasné že jste dali nejvíc.
30% tvoří HR lagging -tedy absence pracovníků. Máte bonusy za docházku, protože nedovedete lidi efektivně přeskládat. Patří sem i aktivita podniků na nábor, jistě že tam kde "nikdo" nechce se za nábory utratí majlant.
20% jste vyplňovali Scorecard, dokument moc neznám, ale museli být vyplněny lux absurdity

Tolik kancelář na příběhy (njn rád zpovídám vaše ovečky) za domácí úkol raději připravte zdůvodnění, proč spadla kastle z pásu 2m vedle chlapa. A jaké se (ne)přijalo countermeasure.
Rozbalit vlákno
3
22. 6. 2013 20:56
Re: ještě lepší :-D
tomu říkám rozuzlení >:D
Avatar - dal
24. 6. 2013 08:59
Re: ještě lepší :-D
Nic není černé ani bílé. To že se ohýbají výsledky je u většiny firem normální protože manažeři jsou za to hodnoceni a placeni. To, že vedení Hyundai tedy alespoň u nás je šílené panoptikum ví každý kdo s nimi přišel do styku ale zatím mají podporu korejců protože mají výsledky. Naštěstí pro konkurenci řídí Hyundai u nás takoví "odborníci" zaměření na krátkodobý efekt, fundovanější vedení by nadělalo ostatním výrobcům víc vrásek.
Pro Hyundai dávám palec nahoru, protože v regionu kde je velké procento ochlastů a jednodušších spoluobčanů dává místo dávek slušné platy a ráno místo do hospody učí lidi chodit do práce.
2. 7. 2013 20:42
Re: ještě lepší :-D
Vabis, jak jsem se z téhle diskuze dozvěděl, problém v hnujdě je pořád stejný nechápu, jak to ti lidi můžou vydržet...prosímtě víš o tom hodně, rád bych se s tebou spojil, kontakt na mě je francek.ml@seznam.cz krásně jsi to sem napsal všichni to vědí, jak to s celým hnunjdajem je ;-)