Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nošovický Hyundai: Zaměstnavatel roku 2013 v kategorii do 5000 zaměstnanců

Aleš Dragoun
Diskuze (23)
Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech zvítězila v soutěži Zaměstnavatel roku 2013 v kategorii do pěti tisíc zaměstnanců. V kategorii nad 5000 zaměstnanců uspěly Telefónica, ČSOB a Škoda Auto.

Nošovická automobilka se vlastně stala nejúspěšnější firmou v oboru, která nejlépe pečuje o své zaměstnance. Tradiční soutěž pořádá společnost Sodexo ve spolupráci s Klubem zaměstnavatelů už od roku 2003, letošní ročník je tak jedenáctým v nepřetržité řadě. V hlavních kategoriích se jej zúčastnilo celkem 88 firem z různých oborů. My jsme však z nejúspěšnějších vybrali pouze ty, které mají co do činění s automobilovým průmyslem.

Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 20. června v City Tower v Praze na Pankráci. Připravili je odborníci z PricewaterhouseCoopers podle mezinárodní metodiky Saratoga. Nejžádanější zaměstnavatele regionů volili pro změnu studenti, za průzkumem nazvaným „The Most Desired Company“ stála organizace AIESEC. Zde získaly tituly například mladoboleslavská Škoda, jihlavský Bosch Diesel a českobudějovická pobočka stejného koncernu se jménem slaného Roberta Bosche.

Součástí ankety je i jedna velmi důležitá cena. Zaměstnavatelem bez bariér pro rok 2013 se stal pražský Auto Jarov, prodejce nových vozů Škoda, VW, Seat a Audi. Součástí poměrně známé firmy je však i bazar aut a motocyklů všech značek. V současnosti v celé společnosti pracuje dvacítka lidí se zdravotním postižením a v blízké budoucnosti přibudou další dva. Prostory byly pro ně speciálně upraveny, aby se zde mohli pohybovat.

Personální ředitelka Auto Jarov Lenka Kočárková řekla, že se rozhodli angažovat handicapované, neboť je pro ně důležité pomáhat lidem a ona sama to považuje za naprostou samozřejmost. „Vidím přínos v takové firemní kultuře i pro ostatní zaměstnance. Na postižené se přestávají dívat s předsudky, postupně se učí s nimi normálně komunikovat a vnímají je jako rovnocenné partnery a kolegy," dodala dále.

Nošovický Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) si odnesl i regionální titul za Moravu a Slezsko. Mezi velkými středočeskými společnostmi patří pomyslné zlato opět Škodě Auto, tady se žádné překvapení nekoná. Další krajové prvenství, případně druhá a třetí místa získaly například divize francouzského gigantu Valeo, nebo vysokomýtský výrobce autobusů Iveco (tedy bývalá Karosa), Dále jmenujme dodavatele dílů TRW Automotive, znovu jihočeský Robert Bosch a teplickou ACG Flat Glass Czech, která se věnuje (nejen) automobilovým sklům.

K méně známým malým podnikům náleží břeclavská autodoprava BORS, pod kterou mimo jiné patří i prodejna Renaultu, stejně jako Lincoln CZ s Chodova u Karlových Varů. Ne, luxusní divize amerického Fordu nemá v Čechách utajeného oficiálního dovozce a prodejce. Tato společnost produkuje centrální mazací systémy pro nákladní vozy, věnuje se i distribuci olejů a olejových filtrů.

SOUHRN VÝSLEDKŮ SODEXO ZAMĚSTNAVATEL ROKU 2013
Zaměstnavatel roku – do 5.000 zaměstnanců
Celkový vítězHyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Zaměstnavatel bez bariér
Celkový vítězAuto Jarov s.r.o.
Top Zaměstnavatel regionu - nad 5.000 zaměstnanců
Středočeský krajŠkoda Auto a.s.
Zaměstnavatel regionu – do 5.000 zaměstnanců
Liberecký krajTRW Automotive Czech s.r.o.
Středočeský krajValeo Autoklimatizace k.s. (2. místo)
-Valeo Výměníky tepla k.s. (3. místo)
VysočinaValeo Compressor Europe, s.r.o.
Moravskoslezský krajHyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Pardubický krajIveco Czech Republic, a.s. (3. místo)
Jihočeský krajRobert Bosch, spol. s r.o.
Ústecký krajAGC Flat Glass Czech a.s.
Progresivní zaměstnavatel regionu – do 500 zaměstnanců
Jihomoravský krajBORS Břeclav a.s (2. místo)
Karlovarský krajLINCOLN CZ, s.r.o.
The Most Desired Company – Nejžádanější zaměstnavatel regionu
Středočeský krajŠkoda Auto a.s.
VysočinaBosch Diesel s.r.o.
Jihočeský krajRobert Bosch, spol. s r.o.

Aleš Dragoun
Diskuze (23)
2. 7. 2013 20:42
Re: ještě lepší :-D
Vabis, jak jsem se z téhle diskuze dozvěděl, problém v hnujdě je pořád stejný nechápu, jak to ti lidi můžou vydržet...prosímtě víš o tom hodně, rád bych se s tebou spojil, kontakt na mě je francek.ml@seznam.cz krásně jsi to sem napsal všichni to vědí, jak to s celým hnunjdajem je ;-)
2. 7. 2013 20:31
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
ano vadis máš naprostou pravdu, Hujda je jen montovna, která otročí lidi, všechny kolem jen uplácí...
2. 7. 2013 20:28
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
promiň Insider, ale ty mi tvé názory mi připomínaj Paroubka, meleš jedno * za druhým, Hujda tady má dva závody, protože se neprodává a plevel
2. 7. 2013 20:25
Re: Koupit lze v kapitalizmu asi všechno,
Insider dobře víš, že meleš lži a Hnujda tady otrokáří lidi za mzdu kolem 10 tis. Kč, o Hnujdě se to šušká už dlouho a je otázkou času kdy dojde ke vzpouře ve fabrice!!!
24. 6. 2013 13:45
Re: Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru..
Když už chceš někoho kritizovat, tak laskavě nezkresluj fakta sám. A nepodsouvej druhým, co neřekli. Vabis nikde netvrdí, že Hyundai vůbec nemá žádný vývoj, pouze zcela pravdivě konstatuje, že ho nemá v České republice, což je pravda.

Mimo mísu je tedy tvůj argument, že škodovka taky nemá vývoj zvlášť v Kvasinách nebo Vrchlabí. A ještě demagogičtější je, jestliže tvrdíš, že ve škodovce vyrobí 25.000 lidí 600.000 aut. To je pochopitelně nesmysl, protože (jak uvádí VZ Auto Škoda Mladá Boleslav) Škodovka zaměstnává (ale v celém světě!) 26.450 lidí, přičemž má centrum v Mladé Boleslavi, kde má mimo jiné vývoj (Česana 2.500 zaměstnanců), vedení a jeden z výrobních závodů, kde ovšem dělá při výrobě cca 5000 zaměstnanců (porovnatelných s těmi v Nošovicích). Další dělají například v centrálním skladu náhradních dílů a podobných nevýrobních aktivitách, které řeší (jak správně píšeš) Hyundai dílem v Rüsselsheimu (ani to neumíš napsat....) a dílem v oné Jižní Koreji. Zcela pomíjíš fakt, že škodovek s v České republice loni skutečně vyrobilo něco přes 600.000 (v Kvasinách dělá 3.200 lidí) a ve Vrchlabí se už auta nedělají, zato se tam dělají převodovky pro celý koncern, nicméně jsi už jaksi vynechal, že těch zbývajících přes tři tisíc aut udělá Škodovka ještě (ve společných montážních závodech s VW, mimochodem to je ekvivalent těch Nošovic) na Ukrajině, na Slovensku, v Rusku, v Indii a v Číně. Takže ta produktivita práce v přepočtu na vyrobené kusy aut je poněkud někde jinde, než v tvém porovnání typu že 25 tis. zaměstnanců škodovky "udělá" 600 tisíc aut, zatímco 3.500 zaměstnanců Nošovic "vyrobí" 300 tisíc ks aut.

Jak je vidět, sám toho o výrobě aut zas tolik nevíš a googlováním to jen tak nespravíš.

Ale to máš tak: Kde nechce věřit, neuvěří, i kdybys ho zasypal konkrétními fakty až po uši.....sranda je, když se někdo ohání fakty a přitom je interpretuje tak na úrovní Rádia Jerevean.