Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová generace Renaultu Mégane bude debutovat na podzim ve Frankfurtu

Francouzský model nižší střední třídy hodlá pokračovat v současném designovém trendu značky – těšit se tak opět můžeme na mohutný kosočtverec na přídi.
Zpět na článek
2. 5. 2013 10:08
2. 5. 2013 11:33
3. 5. 2013 01:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2013 09:32
2. 5. 2013 09:43
2. 5. 2013 12:56
2. 5. 2013 17:30
2. 5. 2013 12:59
3. 5. 2013 08:29
2. 5. 2013 12:05
2. 5. 2013 12:31
2. 5. 2013 14:08
2. 5. 2013 17:46
3. 5. 2013 01:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 5. 2013 13:14
3. 5. 2013 14:22
3. 5. 2013 00:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 00:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 14:23
Avatar - Ada je zase tady
2. 5. 2013 08:32
Mimořádný designerský počin!
Vytvořit takovou ohavnou zrůdu, to byla jistě fuška pro celý tým designérských expertů z 4% menšiny... :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - moreczech
2. 5. 2013 08:36
Re: Mimořádný designerský počin!
boha jeho, že mají vždy ti nejméně soudní potřebu blejt ze sebe pitschoviny....
2. 5. 2013 08:59
Re: Mimořádný designerský počin!
tiez mi to nove pride krajsie ako to co mam teraz, vidim tam na prvy rychly pohlad jemne crty toyoty
takze za mna :yes:
maly by ale nieco urobit s odhlucnenim - podvozok, kola. Velkostou je to auto o.k, aj ked 5d by privatal aspon 2cm na dlzku v interiery.
Plus by sa mali ku kvalitnejsej eco-kozi, k vacsim odkladacim schrankam z MII, ponuknut zaujimavy benzin 1.4-1.6TCe pripadne moderny atmo 1.8-2.0 a zase :yes:
A palubku by som vlastne tiez aspon trochu prepracoval, je dost nizsko posadena
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2013 10:33
Re: Mimořádný designerský počin!
Je jediné vysvětlení - Áda pro Renault dělal a oni ho vylili pro nekompetentnost ...... >:D
Jim to safra nemůže zapomenout.
Avatar - GM.rja
2. 5. 2013 12:03
Re: Mimořádný designerský počin!
Tak to mohlo Renaultu jedině pomoct :yes:
Avatar - WinNatural
2. 5. 2013 14:49
Re: Mimořádný designerský počin!
- "Františku, jak se s tebou rozloučili v tý traktorce?"
- "No, byli rádi."
Avatar - Renton
2. 5. 2013 08:59
Re: Mimořádný designerský počin!
[odkaz]
2. 5. 2013 09:17
Re: Mimořádný designerský počin!
Je pravda, ze ten "kosoctverec" je az prilis velky. Mercedes si to moze viac dovolit s jeho hviezdou na A-cku ;-)
Avatar - Iv8
2. 5. 2013 09:19
Re: Mimořádný designerský počin!
K designu se před viděním "naživo" nevyjadřuji, ale že by ti zmiňovaní 4% vytvořili tak velký kosočtverec ? Myslím, že je symbolem, do kterého se jim moc nechce.
3. 5. 2013 03:52
Re: Mimořádný designerský počin!
musím te uklidnit, nový megane jsem videl jelikoz jsem automobilobeho prumyslu a takhle rozhodne nevypada.
Avatar - nalimer
2. 5. 2013 09:19
veľa noviniek pre Frankfurt
Na Frankfurt sa chystá viacero noviniek (odkazy na dizajn berte s odstupom)
Renault Megane - [odkaz]
Peugeot 308 - [odkaz]
Mazda 3 - [odkaz]
Nissan Quasqai - [odkaz]
Seat Leon ST - [odkaz]

Z inych áut na podvozku kompaktov to bude Škoda Rapid Sportback, VW Touran/Golf Plus (?), Honda Civic kombi, ... (teda docela tlačenica v kompaktnej triede)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
2. 5. 2013 09:28
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Ten Megáne na tvém fotu vypadá o něco lépe, ale stejně i jako fanoušek této značky z něj mám rozporuplné pocity. Nynější generace v kombi a ideálně v GT provedení vypadá velmi sympaticky, ale nechme se překvapit, jak to dopadne na živo :-)

Na druhou stranu Mazda 3 a Leon ST :yes:
2. 5. 2013 09:31
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Toho nového Mégana zatím nikdo neviděl ani na fotce. Kdoví jestli vůbec letos bude ve Frankfurtu.
Avatar - nalimer
2. 5. 2013 09:40
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Na autosalóne bude. Ale áno, zatiaľ sú to len hry grafikov.
Avatar - Ozzman
2. 5. 2013 09:41
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Proto píšu, nechme se překvapit na živo.. komentuji pouze fotky :-)
2. 5. 2013 13:24
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Ale poho26 ti píše, že žádné fotky jsi ještě neviděl. To, na co se koukáš a co hodnotíš, nejsou fotky nového Megana, ale fantazie grafiků, kteří sice nového Megana nikdy neviděli, ale odhadují, jak by mohl vypadat.
Avatar - Ozzman
2. 5. 2013 13:42
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Ooo děkuji za vysvětlení >:D Panebože já vím, že je to vytvořený grafikem.. jen je to fotka? je.. je to fotka vytvořená grafikem.. tak prosím neslovíčkař... pro méně chápavé

"komentuji pouze obrázky vytvořené grafikem" >:D
Avatar - Alpinis182
2. 5. 2013 11:15
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
I já jsem fanouškem, ale moje pocity z III. generace nejsou zrovna pozitivní. Designově mě až tak moc neoslovuje, II. generace s 3 dveřmi to uměla lépe. :-)
A to hlavní, občas jezdim s III.g HB a musím říct, že ty všechny vypoukliny a vyboulený boky mi jako řidiči nedělají moc dobře, esli mi rozumíš :-)
2. 5. 2013 13:24
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
-
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 11:14
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Tedy Mégane v této podobě, možná s opravdu malými korekcemi by se mi hodně líbil.
2. 5. 2013 11:14
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Mě třeba ta 308 příliš nekoresponduje s aktuálním trendem Peugeotu. Uvidíme. Megan za mě :yes:
Avatar - nalimer
2. 5. 2013 11:50
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Všeobecne sa za novú 308 dáva tento obrázok [odkaz]
Mne na ňom nekorešponduje ale predný nárazník a denné svetlá s hmlovkami. Tie pre 308 budú korešpondovať s novou RCZ. Naopak, pri tejto vizualizácií súhlasím so zadnou časťou asi najviac.
2. 5. 2013 12:01
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
Nechme se překvapit :-). 308 facelift rozhodně prospěje. I uvnitř to chce svěží pežoťácký vítr nových generací
2. 5. 2013 19:23
Re: veľa noviniek pre Frankfurt
A nejake na dplnenie. Tiez s rezervou.
[odkaz]
Avatar - Jaros71
2. 5. 2013 09:28
Lepší design..
Myslím,že se design nových Renaultů posunul dopředu..
Výrazné logo je normální u ostatních automobilek.
Takže za mne OK , celkem se mi to líbí.. :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Choochoo
2. 5. 2013 09:40
Re: Lepší design..
Nove Clio na silnici vypada vyborne. Pokud pujde Megane v jeho stopach bude patrit k tomu nejlepsimu na trhu :yes:
Avatar - Jaros71
2. 5. 2013 09:54
Re: Lepší design..
Designem bych určitě souhlasil..
Jen ta trošku problematická a nespolehlivá francouzská technika může být při prodejích problém..snad to zase trochu vylepšili, uvidíme. ;-)
Avatar - Choochoo
2. 5. 2013 10:05
Re: Lepší design..
Dnes bych mezi TSI a francouzkou technikou nevidel velkeho rozdilu ;-)
Rozdil kupni ceny umoznuje platit pripadne i servis navic ;-)
2. 5. 2013 10:18
Re: Lepší design..
Neurážej francouzskou techniku od Renaultu. I ta Honda by se už mohla začít učit, jak udělat spolehlivé auto.
Avatar - Choochoo
2. 5. 2013 10:19
Re: Lepší design..
>:D Ten byl dobrej :yes:
2. 5. 2013 11:08
Re: Lepší design..
Nemám zkušenosti s novýma Hondama, ale předpokládám, že jejich spolehlivost bude ještě o kousek lepší, než u Renaultu.
2. 5. 2013 17:38
Re: Lepší design..
Má nový Renault tretím rokom, a spoľahlivosť som zatiaľ veľmi riešiť nemusel. Sused má Golfa 1.2 TSI podstatne kratše a čas strávený v servise mimo garančných prehliadok počíta na týždne.
Avatar -
2. 5. 2013 10:08
Re: Lepší design..
Napiš mi kterou technik máš na mysli. Děkuji
2. 5. 2013 10:17
Re: Lepší design..
Vůbec to neřeš. To jsou jen poslední trapné výkřiky skalních vw fans. I oni už dobře vědí, kdo se před ně dostal.
Avatar - miromen
2. 5. 2013 14:07
Re: Lepší design..
Spiš jsou úsměvné tvé výkřiky o tom jak má Renault snad nejlepší a nejspolehlivější auta. A píšeš tu něco o posledních trapných výkřicích.
2. 5. 2013 17:40
Re: Lepší design..
Kde vidíš také výkriky? Ja registrujem len tvrdenia, že Renault nie je menej spoľahlivý jak konkurencia. A to je pravda.
2. 5. 2013 11:07
Re: Lepší design..
Troufnu si tvrdit, že spolehlivost Renaultu je v posledních letech lepší, než u VW. Moje zkušenost - Megane 3 1,5 dCi, 2 roky a 3 měsíce, najeto cca 48 tis km, poruchy - 1x prasklá žárovka v levé přední lampě. Neočekávám problémy, je to stále defakto nové auto, ale např. majitele TSI a koncernu (podle toho, co znám a vím, popř. co se dočtu na fórech) rozhodně mají s autem více negativních zážitků, než jednu prasklou žárovku... bohužel. Renault je jedna z nejspolehlivějších značek v Evropě.
2. 5. 2013 11:15
Re: Lepší design..
:yes: :yes:
Avatar -
2. 5. 2013 11:33
Re: Lepší design..
Určitě souhlasím a nebude dlouho trvat a i majitelé vozů VW group to pochopí (jim to bohužel trvá trochu dýl) ;-)
2. 5. 2013 19:47
Re: Lepší design..
Veru tak, VW konzervatizmus nieci stoji!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 01:04
Re: Lepší design..
Konzervatismus je jiný výraz pro těžký mentální blok.
Avatar - GM.rja
2. 5. 2013 12:13
Re: Lepší design..
Obecně spolehlivost Renaultů je dnes úplně někde jinde, než kde ji vnímají vw-fanatici - ze svého obluzení se měli probudit min. již před 5-ti léty, jestli ne dřív. To už bych dnes vůbec neřešil.
A design? Nové Clio je podle mě nádherné, naživo v té rudé - prostě paráda.
Na nového Mégana se moc těším ...
Avatar - dal
2. 5. 2013 15:31
Re: Lepší design..
Mluvit o spolehlivosti po ujetí 48tis. je docela síla a jestli to bereš jako úspěch, tak nevím na co jsi byl u Renaultu zvyklý. Já jsem měl u Accentu najeto přes 200tis a ty žárovky jsem potřeboval asi čtyři jinak nic.
Jinak s tebou, že je na tom Renault co se týká spolehlivosti lépe než VW souhlasím.
VW je takový slabší průměr asi jako PSA.
Opel, Renault, jap. i kor. jsou na tom určitě lépe.
2. 5. 2013 17:43
Re: Lepší design..
Tak to je fakt, interval výmeny žiaroviek je najsmerodatnejší argument, čo sa týka spoľahlivosti. >:D ;-)
Proste menej spoľahlivé roky má Renault za sebou. A áno, aj 48 tisíc km môže byť istou mierou reálnej spoľahlivosti, sú na trhu aj také autá, ktoré majú typické problémy podstatne skôr. ;-)
2. 5. 2013 19:53
Re: Lepší design..
Pamatam si, ako na Fabiach I odchadzali serva riadenia. A to bolo v ere: Skoda zaruka 1 rok!!!Vsetci to vedeli a pekne sa to tutlalo. A motoristicki novinari, samozrejme, mlcali ako hrob.
Avatar - vabis
2. 5. 2013 09:32
stylovka
Když na auto v době první skicy řekneme ok, tak je pak výsledek většinou nuda a za 5 let po něm neštěkne ani pes. Když působí první skicy mírně kontroverzně, tak jsou dvě možnosti. Buď se to chytne a nezastará to (e60 od Bangleho) nebo to lidé nepřijmou (Multipla 1gen). Toto by mohl být jasný případ prvního! Osobně tam postrádám akorát zadní kliku, schovky ala Alfa/Civic mě neoslovily. Jinak je to výborné. Velký kosočtverec neva, ženou nikdy neurazíš. Zejména kdyby ho ostřejší verze měly červeně podsvícený >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Choochoo
2. 5. 2013 09:43
Render
Uvodni maluvka vypada vyborne, predek je nadhera :yes: Jen kdyby to tak vypadalo ;-)

Kdyz to porovnam s prerostlou Ibizou alias Leonem tak miniomalne generacni rozdil
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 12:56
Re: Render
tak novy leon dizajnovo nic moc... je to taka zvacsena ibiza to je pravda.... vyzera sice relativne fajn ale ten testovaci exemplar co tu bol testovany na auto cz vyzeral na fotkach doslova nudne... ziadne auto emocion sa nekonalo... taky ceed je daleko emotivnejsi.....
2. 5. 2013 17:30
Re: Render
Nic moc?
Pamatuju si, jak jsi tuhle jásal nad první generací Ceedu, kterému současný Leon jakoby z výfuku vypadl.
Ale já vím - Leon má vepředu špatný znak, viď?
Avatar - donPedro
2. 5. 2013 12:59
Re: Render
A viděls Leon na vlastí oči? Dovoluji si nesouhlasiti - live je ta podobnost mnohem menší, nežli by člověk čekal jen a pouze podle fotografií, IMHO. Leon ve své III. generaci dospěl, dospěl do podoby svěžího HB, asi nejhežčího HB současnosti, o5 IMHO.
Avatar - WinNatural
3. 5. 2013 08:29
Re: Render
Já ano a byl ho i projet.
Když jsem ho viděl poprvé na fotografiích a říkal jsem si, konečně SEAT, který se mi moc líbí!
Jenže pak přišlo vystřízlivění - kolmá část středového panelu jako by zavalovala řidiče a ostře odřezává interiér od výhledu ven až je to nepříjemné a měkká sedadla se špatným bočním vedením (někomu to může stačit, mě ne).
A i ten exteriér dnes už vnímám spíš jako ocumlaný bonbón, na kterém jsou výrazná (a nutno říct i povedená) přední světla, bohužel nic víc.
Stále je to nevýrazný design VW, kromě těch světel a to je málo. Nehledě k nedůvěře k benzíňákům, když po tak dlouhém mlžení, zapírání a lhaní u starších TSI novějším verzím nebudu věřit tak rychle. Za mě celkově Leon :no: :no: :no:
Avatar - donPedro
2. 5. 2013 10:19
Jen drobná korekce ...
... kdysi mi bylo zde kýmsi vysvětleno že Renault nemá ve znaku kosočtverec, anóbrž KODODÉLNÍK, milé ;-)

Nuž bude se nač ve Frankfurtu nač těšiti, a nejen na párečky, já osobně su zvědavý nejvíc na seatí SCčko. To tak.
Rozbalit vlákno
6
2. 5. 2013 11:21
Re: Jen drobná korekce ...
Kosočtverec je podmnožina kosodélníku, která má všechny strany stejné. Myslíš, že to logo Renaultu nesplňuje? I když kododélník neznám, to bude asi nějaký nový útvar?
Avatar - Mrakoplas
2. 5. 2013 11:55
Re: Jen drobná korekce ...
To bude překlep, asi myslel ***délník. :-)
2. 5. 2013 11:58
Re: Jen drobná korekce ...
pak jedině ***čtverec >:-[]
Avatar - donPedro
2. 5. 2013 12:38
Re: Jen drobná korekce ...
Mi je celkem egál co za "orgán" má Rencek ve znaku, jen jsem si na to vzpomněl, že když jsem onehdá v diskusi byl napsal "kosočtverec", byl jsem OPRAVEN na ono zmíněné slovo. Jsa všeobecně vzdělán, vztah mezi kosočtercem a kosodélníkem jest mi znám, mj. Jen jsem, když mi to přišlo na mysl, to sem napsal pro odlehčení diskuse, neb mi to slovo přišlo legrační, tož tak.
2. 5. 2013 15:28
Re: Jen drobná korekce ...
a byl jsi matematicky poučen, co že je to ten KODODÉLNÍK? Nějakou definici bych si načetl ;-)
2. 5. 2013 20:03
Re: Jen drobná korekce ...
donPedro, mozno ti u francuzov naleju vinecko bile. Ale, ani nemecke bratwursty nie su zle.
Dobru chut!
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 10:59
novy megane
bude zrejme navazovat dizajnovo na clio podobne ako aj novy leon je vlastne takou zvacsenou ibizou.... nikto nepochybuje ze megane bude spicka.... drzim palce.... renault vykrocil spravnou cestou.. clio a capture su dizajnovo vydarene a megane zrejme na to nadviaze :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
2. 5. 2013 12:55
Re: novy megane
A už jsi viděl nový Seat Leon live, ty "ibizo"? Neb právě live je ta podobnost mnohem menší nežli na fotografiích, IMHO.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 12:58
Re: novy megane
pozri sa vyssie ... kolega s nicom choochoo ma rovnaky nazor.... je to prerastena ibiza... podobnost je uplne zrejma... mas pravo nesuhlasit s mojim nazorom ale nezmenis ho ;-)
Avatar - donPedro
2. 5. 2013 13:00
Re: novy megane
Ale jo - mám jen 10 prstů a jednu klávesnici, "vydrž Prťka" ...
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 11:10
MÉGANE
Nevím proč, ale na nový Mégane se těším. Možná je to proto, že u Renautu člověk nemůže až tak přesně čekat, jak to ve finále bude vypadat. Navíc, jak se mi třeba současná generace ze začátku nelíbila, asi jako mnoha lidem, mně s časem jeho vnější design přijde stále zajímavý. Snad jen zadní světla u hb nějak nejsou úplně ono a nedostala facelift, což je škoda.
Doufám, že se nový Mégane vyhne některým neduhům, co má Clio a bude opět směřovat trochu více "za horizont".
Rozbalit vlákno
15
Avatar - woody-alien
2. 5. 2013 11:39
Re: MÉGANE
A co konkrétně ti vadí u Clia ? Za přešlap by se daly považovat zadní kliky, přinejmenším u kombi, když už u hatche maj napodobovat neexistující třídvířko. U hatche ještě možná to pidiokýnko...nevím, celkově mi ale Clio připadá velmi dobré, řekl bych krok správným směrem. Už ho vídám i v provozu a můj názor se nemění.
Avatar - sendador
2. 5. 2013 12:05
Re: MÉGANE
Mne vadi predevsim to extremne velke logo na cumaku :no: ale vzhled je subjektivni, treba se to nekomu libi.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 12:06
Re: MÉGANE
Malá zadní resp. příliš velká přední světla. Jedno z toho se mi zdá špatně. Není to úplně ono, ve skutečnosti se mi líbí méně než na fotkách, většina aut to mívá opačně.
2. 5. 2013 12:31
Re: MÉGANE
Pokud by se Clio líbilo všem, tak bylo něco špatně. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 13:06
Re: MÉGANE
Ale jistě. Odpovídám woodymu na otázku.
Avatar - woody-alien
2. 5. 2013 14:20
Re: MÉGANE
A já to tak beru. ;-)
Avatar - woody-alien
2. 5. 2013 14:17
Re: MÉGANE
Jasně, možná jsou ta přední až přehnaně velká, u Capturu už je to umírněnější, ale mně to nijak neruší.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 14:35
Re: MÉGANE
Mě tak trochu přijde, že se snažili něčím trochu odkázat na to kulaté Clio z konce 90.l et po faceliftu, které mělo takové docela velké překryty světlometů. Přitom je u nového Clia mohli udělat trochu více přivřené, více horizontální. Nicméně, ve skutečnosti mi možná více vadí ten příliš dozadu ubíhající výraz předku, kam mi ty světla taková jaká jsou, nesedí.
2. 5. 2013 14:08
Re: MÉGANE
Clio se mi na fotkách velmi líbilo a moc pěkné bylo i ve skutečnosti, až tedy na ten interiér, který na fotkách působí oproti realitě rovněž hezky. Ve skutečnosti je ale interiér tak trochu pouťovka, lesklé okrasné lišty, kdy ta na volantu je nesmysl a celkové provedení nepůsobí nijak hodnotně a trvanlivě. I přesednutí do dosluhujícího Pola je nebe a dudy...
2. 5. 2013 13:16
Re: MÉGANE
Co se týče Clia, včera jsem ho viděl naživo, a je hezké, až na ten interiér ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 14:29
Re: MÉGANE
ale priznaj si ady ze jasnou volbou je sandero 1,2 ..... ;-) vsak suhlasis
2. 5. 2013 17:27
Re: MÉGANE
Tvrdím snad, že je Clio jasná volba? Jistě, líbí se mi víc Clio než Sandero, ale přece si nevybíráš auto podle designu jako plakátovci? Nebo ano?
2. 5. 2013 17:46
Re: MÉGANE
Ty pri výbere dizajn ignoruješ?
2. 5. 2013 17:55
Re: MÉGANE
Neignoruji, ale design není hlavní kritérium...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 01:01
Re: MÉGANE
Bez designu ani ránu... pokládám ho za (téměř) hlavní kritérium. Ani špičkově zpracovaný produkt, pokud nemá adekvátní design, mi za to nestojí.
2. 5. 2013 13:14
TOTO...
...je horší než Fiat Multipla :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 13:21
Re: TOTO...
Clio se ti líbí a tohle ne? Zvláštní
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 14:41
Re: TOTO...
suhlas.. ved je to akoby zvacsene clio.... komu sa paci clio tak sa mu musi pacit aj toto
Avatar - NSA
3. 5. 2013 14:22
Re: TOTO...
No aby ne když autem tvých snů je Octavia (asi III generace nejspíš?) a motoristickou osobností dle tebe jsou: GTI a redaktoři auto.cz :no:

PS: Zdrojem je karta uživatele Ady2410

[odkaz]
2. 5. 2013 16:33
Renault - Tvůrce Automobilů.
Francouzi a Italové...tot dvě destinace kteréžto v desingu drží v rukou kreativitu,invenci,chut a odvahu bořit zažité konvence.a to velice ocenuji,neb s každým modelem jdou doslova s "kůží na trh" a ne vždy se to podaří,poněvadž společnost není mnohdy připravena na až šokující tvary karoserie a interieru(Avantime,Vel Satis,Safrane,Megane II.....Croma,Tipo,Bravo,Brava,Grande Punto,33,147,156,159,164,166....)ale každé odvětví potřebuje vizionáře a průkopníky,skutečné umělce kteří jdou svou vlastní cestou,mnohdy i proti proudu a mnohdy sklidí nic než posměšky,které neznamenají nic jiného než závist a neschopnost přijít s čímkoli lepším.tudíž (jak je již psáno) Renault - Tvůrce Automobilů. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
2. 5. 2013 17:46
Re: Renault - Tvůrce Automobilů.
:yes:
Avatar - WinNatural
2. 5. 2013 19:03
Re: Renault - Tvůrce Automobilů.
Hmm, dobře napsáno :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2013 19:34
Re: Renault - Tvůrce Automobilů.
musim len suhlasit... nemecky nudny chladny antidizajn som nikdy nemusel ( az na mercedes ktory je v dizajne v pohode ) .... mam rad auta ktore uputaju aj vzhladom... co vsak nemci nikdy nevedeli... oni vedia len krabice s maximalnym kufrom a super TDickami vyrabat...

zlati frantici, japonci taliani ci korejci :yes: aj vdaka nim je automobilovy svet hned krajsi a dava zmysel :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 00:51
Re: Renault - Tvůrce Automobilů.
:yes:

Za připomínku avantgardy!!!

Avanti!
2. 5. 2013 22:24
novÉ Mégane
Koukám, že Hojandé nás virálně přeučuje rody už i u jiných aut, než svých >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 5. 2013 00:48
PCHE!!!
K čertu se současnou generací! A pokud má být ta příští podobně tupá, ať raději ani nevzniká!!!

Chtělo by to kompaktního radikála ( [odkaz] )- žádnou ocucanou bačkoru.

Prostě, aby ze z jeho kabiny mohla linout Marinettiho symfonie s výkřiky Tumb, Tumb, Tumb... žádná měkká uspávačka, ale rána pěstí do tváře strnulosti! Prásk!

Avanti!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - NSA
3. 5. 2013 14:23
Re: PCHE!!!
JJ máš recht Megane II jsem měl a pořád na něj vzpomínám - v dobrým :yes: ;-)
3. 5. 2013 04:04
nova genarece ???
To nebude "nová generace - Megane 4"nybrz Megane 3 Ph3 (treti faze trojkoveho meganu)= facelift pouze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
3. 5. 2013 07:14
Renault si ani logo nevie urobiť
Nikdy by som si nekúpil auto, ktorého logo vyzerá ako ženské prirodzenie >:D . A mohlo byť mať dizajn neviem aký.
Rozbalit vlákno
2
3. 5. 2013 09:12
Re: Renault si ani logo nevie urobiť
Jestli mas s tim organem problem, nic si z toho nedelej, ostatni te zastoupi ;-)
4. 5. 2013 20:27
Re: Renault si ani logo nevie urobiť
Nuz kazdy sme nejaky. ...niekto rad zenske a nerad muzske prirodzenie.....no a niekto nerad zenske a rad muzske prirodzenie.
Takze si na svoju fabiu prilep dildo, bude to pekna prezentacia tvojej inteligencie.