Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová generace Renaultu Mégane bude debutovat na podzim ve Frankfurtu

David Bureš David Bureš 2. 5. 2013 • 07:49
94
Francouzský model nižší střední třídy hodlá pokračovat v současném designovém trendu značky – těšit se tak opět můžeme na mohutný kosočtverec na přídi.

Třetí generace Renaultu Mégane debutovala už na podzim roku 2008. Automobil se ještě letos dočká nástupce – nové Mégane podle informací britského serveru Auto Express bude představeno na podzimním frankfurtském autosalonu.

Automobil bude pokračovat v současném designérském směru značky, který je součástí strategie Renault 2016 – Drive the Change. Auto tak použije elegantní křivky a především mohutné logo Renaultu na přídi, podobně jako další nové modely – Clio a Captur.

Designér Renaultu Anthony Lo sdělil serveru Auto Express, že automobilka nechce Mégane nějak radikálně měnit. „Musíme ho udělat více méně stejný a ubránit se tomu, abychom ho zvětšili,“ řekl Lo.

Současné Mégane hatchback je dlouhé 4,3 metru, jeho rozvor činí 2.641 milimetrů. Kombi Mégane Grandtour je o něco delší – na délku měří 4,6 metru, jeho rozvor je 2.703 milimetrů.

Nové Mégane tedy zůstane součástí nižší střední třídy. Hlavním konkurentem bude Peugeot 308, jehož nová generace bude rovněž debutovat ve Frankfurtu. Autu bude konkurovat také VW Golf, Kia Cee’d nebo Hyundai i30.

Renault nadále počítá se třemi karosářskými verzemi jako u současné generace – pětidveřovým hatchbackem, třídveřovým „kupé“ a kombi. Někdejší sedan nahradil model Fluence, který sdílí rozvor s aktuálním Mégane Grandtour.

Nabídka motorů bude ještě oznámena, počítá se ale s tím, že bude zahrnovat přeplňovaný tříválec 0.9 TCe, čtyřválec 1.2 TCe a turbodiesel 1.5 dCi. Mégane rovněž nabídne šestistupňovou dvouspojkovou převodovku EDC.

V rámci spolupráce aliance Renault-Nissan by nové Mégane mělo sdílet část techniky s chystaným kompaktním Nissanem, nástupcem Almery. Tento model japonské značky se začne vyrábět v příštím roce.

Související články

Témata
4. 5. 2013 20:27
Re: Renault si ani logo nevie urobiť
Nuz kazdy sme nejaky. ...niekto rad zenske a nerad muzske prirodzenie.....no a niekto nerad zenske a rad muzske prirodzenie.
Takze si na svoju fabiu prilep dildo, bude to pekna prezentacia tvojej inteligencie.
Avatar - NSA
3. 5. 2013 14:23
Re: PCHE!!!
JJ máš recht Megane II jsem měl a pořád na něj vzpomínám - v dobrým :yes: ;-)
Avatar - NSA
3. 5. 2013 14:22
Re: TOTO...
No aby ne když autem tvých snů je Octavia (asi III generace nejspíš?) a motoristickou osobností dle tebe jsou: GTI a redaktoři auto.cz :no:

PS: Zdrojem je karta uživatele Ady2410

[odkaz]
3. 5. 2013 09:12
Re: Renault si ani logo nevie urobiť
Jestli mas s tim organem problem, nic si z toho nedelej, ostatni te zastoupi ;-)
Avatar - WinNatural
3. 5. 2013 08:29
Re: Render
Já ano a byl ho i projet.
Když jsem ho viděl poprvé na fotografiích a říkal jsem si, konečně SEAT, který se mi moc líbí!
Jenže pak přišlo vystřízlivění - kolmá část středového panelu jako by zavalovala řidiče a ostře odřezává interiér od výhledu ven až je to nepříjemné a měkká sedadla se špatným bočním vedením (někomu to může stačit, mě ne).
A i ten exteriér dnes už vnímám spíš jako ocumlaný bonbón, na kterém jsou výrazná (a nutno říct i povedená) přední světla, bohužel nic víc.
Stále je to nevýrazný design VW, kromě těch světel a to je málo. Nehledě k nedůvěře k benzíňákům, když po tak dlouhém mlžení, zapírání a lhaní u starších TSI novějším verzím nebudu věřit tak rychle. Za mě celkově Leon :no: :no: :no:
Články odjinud