Novinky
Na Frankfurt sa chystá viacero noviniek (odkazy na dizajn berte s odstupom)
Renault Megane - [odkaz]
Peugeot 308 - [odkaz]
Mazda 3 - [odkaz]
Nissan Quasqai - [odkaz]
Seat Leon ST - [odkaz]
Z inych áut na podvozku kompaktov to bude Škoda Rapid Sportback, VW Touran/Golf Plus (?), Honda Civic kombi, ... (teda docela tlačenica v kompaktnej triede)
Renault Megane - [odkaz]
Peugeot 308 - [odkaz]
Mazda 3 - [odkaz]
Nissan Quasqai - [odkaz]
Seat Leon ST - [odkaz]
Z inych áut na podvozku kompaktov to bude Škoda Rapid Sportback, VW Touran/Golf Plus (?), Honda Civic kombi, ... (teda docela tlačenica v kompaktnej triede)
Ten Megáne na tvém fotu vypadá o něco lépe, ale stejně i jako fanoušek této značky z něj mám rozporuplné pocity. Nynější generace v kombi a ideálně v GT provedení vypadá velmi sympaticky, ale nechme se překvapit, jak to dopadne na živo 😄
Na druhou stranu Mazda 3 a Leon ST :yes:
Na druhou stranu Mazda 3 a Leon ST :yes:
Toho nového Mégana zatím nikdo neviděl ani na fotce. Kdoví jestli vůbec letos bude ve Frankfurtu.
Proto píšu, nechme se překvapit na živo.. komentuji pouze fotky 😄
Ale poho26 ti píše, že žádné fotky jsi ještě neviděl. To, na co se koukáš a co hodnotíš, nejsou fotky nového Megana, ale fantazie grafiků, kteří sice nového Megana nikdy neviděli, ale odhadují, jak by mohl vypadat.
I já jsem fanouškem, ale moje pocity z III. generace nejsou zrovna pozitivní. Designově mě až tak moc neoslovuje, II. generace s 3 dveřmi to uměla lépe. 😄
A to hlavní, občas jezdim s III.g HB a musím říct, že ty všechny vypoukliny a vyboulený boky mi jako řidiči nedělají moc dobře, esli mi rozumíš 😄
A to hlavní, občas jezdim s III.g HB a musím říct, že ty všechny vypoukliny a vyboulený boky mi jako řidiči nedělají moc dobře, esli mi rozumíš 😄
Mě třeba ta 308 příliš nekoresponduje s aktuálním trendem Peugeotu. Uvidíme. Megan za mě :yes:
Všeobecne sa za novú 308 dáva tento obrázok [odkaz]
Mne na ňom nekorešponduje ale predný nárazník a denné svetlá s hmlovkami. Tie pre 308 budú korešpondovať s novou RCZ. Naopak, pri tejto vizualizácií súhlasím so zadnou časťou asi najviac.
Mne na ňom nekorešponduje ale predný nárazník a denné svetlá s hmlovkami. Tie pre 308 budú korešpondovať s novou RCZ. Naopak, pri tejto vizualizácií súhlasím so zadnou časťou asi najviac.
Myslím,že se design nových Renaultů posunul dopředu..
Výrazné logo je normální u ostatních automobilek.
Takže za mne OK , celkem se mi to líbí.. :yes:
Výrazné logo je normální u ostatních automobilek.
Takže za mne OK , celkem se mi to líbí.. :yes:
Nove Clio na silnici vypada vyborne. Pokud pujde Megane v jeho stopach bude patrit k tomu nejlepsimu na trhu :yes:
Designem bych určitě souhlasil..
Jen ta trošku problematická a nespolehlivá francouzská technika může být při prodejích problém..snad to zase trochu vylepšili, uvidíme. 😉
Jen ta trošku problematická a nespolehlivá francouzská technika může být při prodejích problém..snad to zase trochu vylepšili, uvidíme. 😉
Dnes bych mezi TSI a francouzkou technikou nevidel velkeho rozdilu 😉
Rozdil kupni ceny umoznuje platit pripadne i servis navic 😉
Rozdil kupni ceny umoznuje platit pripadne i servis navic 😉
Neurážej francouzskou techniku od Renaultu. I ta Honda by se už mohla začít učit, jak udělat spolehlivé auto.
Nemám zkušenosti s novýma Hondama, ale předpokládám, že jejich spolehlivost bude ještě o kousek lepší, než u Renaultu.
Napiš mi kterou technik máš na mysli. Děkuji
Vůbec to neřeš. To jsou jen poslední trapné výkřiky skalních vw fans. I oni už dobře vědí, kdo se před ně dostal.
Troufnu si tvrdit, že spolehlivost Renaultu je v posledních letech lepší, než u VW. Moje zkušenost - Megane 3 1,5 dCi, 2 roky a 3 měsíce, najeto cca 48 tis km, poruchy - 1x prasklá žárovka v levé přední lampě. Neočekávám problémy, je to stále defakto nové auto, ale např. majitele TSI a koncernu (podle toho, co znám a vím, popř. co se dočtu na fórech) rozhodně mají s autem více negativních zážitků, než jednu prasklou žárovku... bohužel. Renault je jedna z nejspolehlivějších značek v Evropě.
Určitě souhlasím a nebude dlouho trvat a i majitelé vozů VW group to pochopí (jim to bohužel trvá trochu dýl) 😉
Obecně spolehlivost Renaultů je dnes úplně někde jinde, než kde ji vnímají vw-fanatici - ze svého obluzení se měli probudit min. již před 5-ti léty, jestli ne dřív. To už bych dnes vůbec neřešil.
A design? Nové Clio je podle mě nádherné, naživo v té rudé - prostě paráda.
Na nového Mégana se moc těším ...
A design? Nové Clio je podle mě nádherné, naživo v té rudé - prostě paráda.
Na nového Mégana se moc těším ...
Mluvit o spolehlivosti po ujetí 48tis. je docela síla a jestli to bereš jako úspěch, tak nevím na co jsi byl u Renaultu zvyklý. Já jsem měl u Accentu najeto přes 200tis a ty žárovky jsem potřeboval asi čtyři jinak nic.
Jinak s tebou, že je na tom Renault co se týká spolehlivosti lépe než VW souhlasím.
VW je takový slabší průměr asi jako PSA.
Opel, Renault, jap. i kor. jsou na tom určitě lépe.
Jinak s tebou, že je na tom Renault co se týká spolehlivosti lépe než VW souhlasím.
VW je takový slabší průměr asi jako PSA.
Opel, Renault, jap. i kor. jsou na tom určitě lépe.
Tak to je fakt, interval výmeny žiaroviek je najsmerodatnejší argument, čo sa týka spoľahlivosti. >😁 😉
Proste menej spoľahlivé roky má Renault za sebou. A áno, aj 48 tisíc km môže byť istou mierou reálnej spoľahlivosti, sú na trhu aj také autá, ktoré majú typické problémy podstatne skôr. 😉
Proste menej spoľahlivé roky má Renault za sebou. A áno, aj 48 tisíc km môže byť istou mierou reálnej spoľahlivosti, sú na trhu aj také autá, ktoré majú typické problémy podstatne skôr. 😉
Když na auto v době první skicy řekneme ok, tak je pak výsledek většinou nuda a za 5 let po něm neštěkne ani pes. Když působí první skicy mírně kontroverzně, tak jsou dvě možnosti. Buď se to chytne a nezastará to (e60 od Bangleho) nebo to lidé nepřijmou (Multipla 1gen). Toto by mohl být jasný případ prvního! Osobně tam postrádám akorát zadní kliku, schovky ala Alfa/Civic mě neoslovily. Jinak je to výborné. Velký kosočtverec neva, ženou nikdy neurazíš. Zejména kdyby ho ostřejší verze měly červeně podsvícený >😁
Uvodni maluvka vypada vyborne, predek je nadhera :yes: Jen kdyby to tak vypadalo 😉
Kdyz to porovnam s prerostlou Ibizou alias Leonem tak miniomalne generacni rozdil
[odkaz]
Kdyz to porovnam s prerostlou Ibizou alias Leonem tak miniomalne generacni rozdil
[odkaz]
tak novy leon dizajnovo nic moc... je to taka zvacsena ibiza to je pravda.... vyzera sice relativne fajn ale ten testovaci exemplar co tu bol testovany na auto cz vyzeral na fotkach doslova nudne... ziadne auto emocion sa nekonalo... taky ceed je daleko emotivnejsi.....
A viděls Leon na vlastí oči? Dovoluji si nesouhlasiti - live je ta podobnost mnohem menší, nežli by člověk čekal jen a pouze podle fotografií, IMHO. Leon ve své III. generaci dospěl, dospěl do podoby svěžího HB, asi nejhežčího HB současnosti, o5 IMHO.
Já ano a byl ho i projet.
Když jsem ho viděl poprvé na fotografiích a říkal jsem si, konečně SEAT, který se mi moc líbí!
Jenže pak přišlo vystřízlivění - kolmá část středového panelu jako by zavalovala řidiče a ostře odřezává interiér od výhledu ven až je to nepříjemné a měkká sedadla se špatným bočním vedením (někomu to může stačit, mě ne).
A i ten exteriér dnes už vnímám spíš jako ocumlaný bonbón, na kterém jsou výrazná (a nutno říct i povedená) přední světla, bohužel nic víc.
Stále je to nevýrazný design VW, kromě těch světel a to je málo. Nehledě k nedůvěře k benzíňákům, když po tak dlouhém mlžení, zapírání a lhaní u starších TSI novějším verzím nebudu věřit tak rychle. Za mě celkově Leon :no: :no: :no:
Když jsem ho viděl poprvé na fotografiích a říkal jsem si, konečně SEAT, který se mi moc líbí!
Jenže pak přišlo vystřízlivění - kolmá část středového panelu jako by zavalovala řidiče a ostře odřezává interiér od výhledu ven až je to nepříjemné a měkká sedadla se špatným bočním vedením (někomu to může stačit, mě ne).
A i ten exteriér dnes už vnímám spíš jako ocumlaný bonbón, na kterém jsou výrazná (a nutno říct i povedená) přední světla, bohužel nic víc.
Stále je to nevýrazný design VW, kromě těch světel a to je málo. Nehledě k nedůvěře k benzíňákům, když po tak dlouhém mlžení, zapírání a lhaní u starších TSI novějším verzím nebudu věřit tak rychle. Za mě celkově Leon :no: :no: :no:
... kdysi mi bylo zde kýmsi vysvětleno že Renault nemá ve znaku kosočtverec, anóbrž KODODÉLNÍK, milé 😉
Nuž bude se nač ve Frankfurtu nač těšiti, a nejen na párečky, já osobně su zvědavý nejvíc na seatí SCčko. To tak.
Nuž bude se nač ve Frankfurtu nač těšiti, a nejen na párečky, já osobně su zvědavý nejvíc na seatí SCčko. To tak.
Kosočtverec je podmnožina kosodélníku, která má všechny strany stejné. Myslíš, že to logo Renaultu nesplňuje? I když kododélník neznám, to bude asi nějaký nový útvar?
Mi je celkem egál co za "orgán" má Rencek ve znaku, jen jsem si na to vzpomněl, že když jsem onehdá v diskusi byl napsal "kosočtverec", byl jsem OPRAVEN na ono zmíněné slovo. Jsa všeobecně vzdělán, vztah mezi kosočtercem a kosodélníkem jest mi znám, mj. Jen jsem, když mi to přišlo na mysl, to sem napsal pro odlehčení diskuse, neb mi to slovo přišlo legrační, tož tak.
bude zrejme navazovat dizajnovo na clio podobne ako aj novy leon je vlastne takou zvacsenou ibizou.... nikto nepochybuje ze megane bude spicka.... drzim palce.... renault vykrocil spravnou cestou.. clio a capture su dizajnovo vydarene a megane zrejme na to nadviaze :yes:
A už jsi viděl nový Seat Leon live, ty "ibizo"? Neb právě live je ta podobnost mnohem menší nežli na fotografiích, IMHO.
Nevím proč, ale na nový Mégane se těším. Možná je to proto, že u Renautu člověk nemůže až tak přesně čekat, jak to ve finále bude vypadat. Navíc, jak se mi třeba současná generace ze začátku nelíbila, asi jako mnoha lidem, mně s časem jeho vnější design přijde stále zajímavý. Snad jen zadní světla u hb nějak nejsou úplně ono a nedostala facelift, což je škoda.
Doufám, že se nový Mégane vyhne některým neduhům, co má Clio a bude opět směřovat trochu více "za horizont".
Doufám, že se nový Mégane vyhne některým neduhům, co má Clio a bude opět směřovat trochu více "za horizont".
A co konkrétně ti vadí u Clia ? Za přešlap by se daly považovat zadní kliky, přinejmenším u kombi, když už u hatche maj napodobovat neexistující třídvířko. U hatche ještě možná to pidiokýnko...nevím, celkově mi ale Clio připadá velmi dobré, řekl bych krok správným směrem. Už ho vídám i v provozu a můj názor se nemění.
Mne vadi predevsim to extremne velke logo na cumaku :no: ale vzhled je subjektivni, treba se to nekomu libi.
Malá zadní resp. příliš velká přední světla. Jedno z toho se mi zdá špatně. Není to úplně ono, ve skutečnosti se mi líbí méně než na fotkách, většina aut to mívá opačně.
Pokud by se Clio líbilo všem, tak bylo něco špatně. 😄
Jasně, možná jsou ta přední až přehnaně velká, u Capturu už je to umírněnější, ale mně to nijak neruší.
Mě tak trochu přijde, že se snažili něčím trochu odkázat na to kulaté Clio z konce 90.l et po faceliftu, které mělo takové docela velké překryty světlometů. Přitom je u nového Clia mohli udělat trochu více přivřené, více horizontální. Nicméně, ve skutečnosti mi možná více vadí ten příliš dozadu ubíhající výraz předku, kam mi ty světla taková jaká jsou, nesedí.
Clio se mi na fotkách velmi líbilo a moc pěkné bylo i ve skutečnosti, až tedy na ten interiér, který na fotkách působí oproti realitě rovněž hezky. Ve skutečnosti je ale interiér tak trochu pouťovka, lesklé okrasné lišty, kdy ta na volantu je nesmysl a celkové provedení nepůsobí nijak hodnotně a trvanlivě. I přesednutí do dosluhujícího Pola je nebe a dudy...
Co se týče Clia, včera jsem ho viděl naživo, a je hezké, až na ten interiér 😉
ale priznaj si ady ze jasnou volbou je sandero 1,2 ..... 😉 vsak suhlasis
Tvrdím snad, že je Clio jasná volba? Jistě, líbí se mi víc Clio než Sandero, ale přece si nevybíráš auto podle designu jako plakátovci? Nebo ano?
...je horší než Fiat Multipla :no:
Clio se ti líbí a tohle ne? Zvláštní
No aby ne když autem tvých snů je Octavia (asi III generace nejspíš?) a motoristickou osobností dle tebe jsou: GTI a redaktoři auto.cz :no😒br />
PS: Zdrojem je karta uživatele Ady2410
[odkaz]
PS: Zdrojem je karta uživatele Ady2410
[odkaz]
Francouzi a Italové...tot dvě destinace kteréžto v desingu drží v rukou kreativitu,invenci,chut a odvahu bořit zažité konvence.a to velice ocenuji,neb s každým modelem jdou doslova s "kůží na trh" a ne vždy se to podaří,poněvadž společnost není mnohdy připravena na až šokující tvary karoserie a interieru(Avantime,Vel Satis,Safrane,Megane II.....Croma,Tipo,Bravo,Brava,Grande Punto,33,147,156,159,164,166....)ale každé odvětví potřebuje vizionáře a průkopníky,skutečné umělce kteří jdou svou vlastní cestou,mnohdy i proti proudu a mnohdy sklidí nic než posměšky,které neznamenají nic jiného než závist a neschopnost přijít s čímkoli lepším.tudíž (jak je již psáno) Renault - Tvůrce Automobilů. :yes: :yes: :yes:
musim len suhlasit... nemecky nudny chladny antidizajn som nikdy nemusel ( az na mercedes ktory je v dizajne v pohode ) .... mam rad auta ktore uputaju aj vzhladom... co vsak nemci nikdy nevedeli... oni vedia len krabice s maximalnym kufrom a super TDickami vyrabat...
zlati frantici, japonci taliani ci korejci :yes: aj vdaka nim je automobilovy svet hned krajsi a dava zmysel :yes:
zlati frantici, japonci taliani ci korejci :yes: aj vdaka nim je automobilovy svet hned krajsi a dava zmysel :yes:
K čertu se současnou generací! A pokud má být ta příští podobně tupá, ať raději ani nevzniká!!!
Chtělo by to kompaktního radikála ( [odkaz] )- žádnou ocucanou bačkoru.
Prostě, aby ze z jeho kabiny mohla linout Marinettiho symfonie s výkřiky Tumb, Tumb, Tumb... žádná měkká uspávačka, ale rána pěstí do tváře strnulosti! Prásk!
Avanti!
Chtělo by to kompaktního radikála ( [odkaz] )- žádnou ocucanou bačkoru.
Prostě, aby ze z jeho kabiny mohla linout Marinettiho symfonie s výkřiky Tumb, Tumb, Tumb... žádná měkká uspávačka, ale rána pěstí do tváře strnulosti! Prásk!
Avanti!
To nebude "nová generace - Megane 4"nybrz Megane 3 Ph3 (treti faze trojkoveho meganu)= facelift pouze.
Nikdy by som si nekúpil auto, ktorého logo vyzerá ako ženské prirodzenie >😁 . A mohlo byť mať dizajn neviem aký.
takze za mna :yes:
maly by ale nieco urobit s odhlucnenim - podvozok, kola. Velkostou je to auto o.k, aj ked 5d by privatal aspon 2cm na dlzku v interiery.
Plus by sa mali ku kvalitnejsej eco-kozi, k vacsim odkladacim schrankam z MII, ponuknut zaujimavy benzin 1.4-1.6TCe pripadne moderny atmo 1.8-2.0 a zase :yes:
A palubku by som vlastne tiez aspon trochu prepracoval, je dost nizsko posadena
Jim to safra nemůže zapomenout.
- "No, byli rádi."