Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Honda CR-V na českém trhu: ceny začínají na 829.000,-Kč

České zastoupení značky Honda zveřejnilo ceník nové generace populárního automobilu pro volný čas s jménem CR-V.
Zpět na článek
28. 12. 2006 08:35
neregistrovaný "Brouk pytlík"
28. 12. 2006 08:41
neregistrovaný "Hackiest"
28. 12. 2006 11:27
neregistrovaný "Hopsalas"
28. 12. 2006 11:35
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 12:35
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 14:26
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 15:03
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 16:09
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 17:46
neregistrovaný "rex"
25. 1. 2007 19:29
neregistrovaný "japonec nakonec? - to uz neplati"
2. 1. 2007 14:04
neregistrovaný "Hopsalas"
9. 1. 2007 07:49
neregistrovaný "max77"
28. 12. 2006 09:00
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 09:15
neregistrovaný "Well"
28. 12. 2006 09:19
anonym
28. 12. 2006 09:21
neregistrovaný "CIello"
28. 12. 2006 09:38
neregistrovaný "feroh"
28. 12. 2006 09:51
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 10:08
neregistrovaný "feroh"
28. 12. 2006 10:10
neregistrovaný "foroh"
28. 12. 2006 10:29
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:23
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:32
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 19:52
anonym
28. 12. 2006 10:58
neregistrovaný "Pepino"
28. 12. 2006 11:33
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 13:12
neregistrovaný "Pepino"
28. 12. 2006 14:05
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 17:55
neregistrovaný "bingo"
29. 12. 2006 08:33
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 14:18
neregistrovaný "bingo"
25. 1. 2007 19:19
neregistrovaný "jan"
28. 12. 2006 15:57
28. 12. 2006 09:17
neregistrovaný "Homer"
28. 12. 2006 09:48
anonym
28. 12. 2006 10:32
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:34
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 11:35
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 11:48
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 12:45
neregistrovaný "Well"
28. 12. 2006 19:54
neregistrovaný "xaxa"
28. 12. 2006 13:54
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 14:23
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 15:47
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 16:13
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 16:40
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 19:59
anonym
29. 12. 2006 08:36
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 09:21
neregistrovaný "Well"
28. 12. 2006 13:41
anonym
2. 1. 2007 16:36
neregistrovaný "anonym"
28. 12. 2006 10:50
neregistrovaný "Pavel"
28. 12. 2006 12:38
neregistrovaný "Jarek"
28. 12. 2006 12:44
neregistrovaný "123"
28. 12. 2006 12:51
neregistrovaný "Jirka"
28. 12. 2006 13:03
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 13:31
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 14:02
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 15:25
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 19:50
anonym
28. 12. 2006 21:43
neregistrovaný "Tom"
29. 12. 2006 08:32
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 10:29
neregistrovaný "Tom"
29. 12. 2006 10:37
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 11:06
neregistrovaný "Tom"
30. 12. 2006 07:19
anonym
30. 12. 2006 10:56
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 17:35
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 12. 2006 17:49
neregistrovaný "rex"
29. 12. 2006 16:38
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 12. 2006 21:37
neregistrovaný "boban"
29. 12. 2006 11:47
neregistrovaný "jj"
29. 12. 2006 00:16
anonym
29. 12. 2006 18:34
neregistrovaný "seryj"
29. 12. 2006 20:34
neregistrovaný "tojotak"
30. 12. 2006 01:40
neregistrovaný "Marek"
1. 1. 2007 22:59
neregistrovaný "Smajxel"
1. 1. 2007 23:13
neregistrovaný "Marek"
2. 1. 2007 07:52
neregistrovaný "Vasina"
2. 1. 2007 08:44
neregistrovaný "Well"
2. 1. 2007 15:09
neregistrovaný "Vasina"
10. 2. 2007 18:23
neregistrovaný "Miras MB"
17. 1. 2007 11:42
neregistrovaný "Hondafan"
19. 1. 2007 19:18
neregistrovaný "robo"
26. 1. 2007 19:32
anonym
28. 1. 2007 11:46
anonym
29. 1. 2007 23:41
anonym
1. 2. 2007 14:21
neregistrovaný "Majo"
4. 2. 2007 17:43
anonym
11. 2. 2007 09:44
neregistrovaný "no tak thle tady nebilo"
4. 3. 2007 18:13
neregistrovaný "anonym"
26. 12. 2007 18:25
anonym
neregistrovaný "Brouk pytlík"
28. 12. 2006 08:35
Design made by Korea
Koukám, že si v Hondě půjčili nějakého designéra od SangYongu, nebo od nějaké jiné korejské konkurence. To auto působí nevyváženě a je docela ošklivé.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Hackiest"
28. 12. 2006 08:41
Re: Design made by Korea
Presne tak. Podle me designove druha nejhorsi Honda v soucasne nabidce teto automobilky (hned po Honde City).
neregistrovaný "Hopsalas"
28. 12. 2006 11:27
Re: Design made by Korea
Bohuzel musim souhlasit. Design je priserny, vubec se nehodi do konzervativni Evropy, z takoveho auta bych se doslova stydel vystupovat na verejnosti. Docela jsem zvedavy, jaky typ lidi v tom bude jezdit... Podnikatele ve fialovych oblecich s kufriky?
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 11:35
Re: Design made by Korea
já sázím, že v tom budou jezdit jen ženský...
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 12:35
Re: Design made by Korea
Uvažuji o novém autě a musím říct, že tohle auto mě dost zaujalo. nejsm ani ženská ani podnikatel ve fialovým saku. nyní mám O1 combi 4x4 - to auto je dobré, ale až na velký kufr malé (tedy pro rodinu, pro dva je tak akorát) Honda má za 950 tis. senzační výbavu, která nelze někde ani doobjednat (např. xenony a střecha u SF)není ani malá ani velká - tak akorát. Má skvělý a tichý diesel. No uvidím po zkušební jízdě...
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 14:26
Re: Design made by Korea
Jo.. ale cítím, že primárně jdeš po kategorii "SUV"..?
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 15:03
Re: Design made by Korea
primárně jdu po autě, které mi bude vyhovovat. musí mě zaujmout, trochu vyšší světlost a pohon 4x4 výhodou, musí mít hezký a prostorný interiér, musí mít dobrý, kultivovaný a přiměřeně úsporný motor, dobré jízdní vlastnosti, musí mít pověst spolehlivé značky, nesmí být neúměrně předražené, nemusí to být nutně suv, líbí se mi např. i Ford S-max. Pro každého je dobré něco jiného, někomu vyhovuje i stará Š105.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 16:09
Re: Design made by Korea
komu vyhovuje stará Š105... sím tě???? >:D >:D >:D
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 17:46
Re: Design made by Korea
dobře, někomu musí stačit. mě taky musí stačit to co mám, raději bych bugatti veyron a žádný starosti s převážením starý pračky tchýni
neregistrovaný "japonec nakonec? - to uz neplati"
25. 1. 2007 19:29
Re: Design made by Korea
skus sa pozriet na prevodovku nejakeho WV, skodovky ci renaultu po najazdenych 200 tis. km ty pick-up-ista. V nezkackovom autoservise si mysleli, ze moja Honda nema olej v prevodovke, lebo bola z vonku uplne sucha. Ta tvoja je oblepena olejom zmisanym so spinou.
neregistrovaný "Hopsalas"
2. 1. 2007 14:04
Re: Design made by Korea
O vikendu jsem ji videl za jizdy in natura. Na rozdil od jinych aut (podle me) vypada ve skutecnosti jeste hur nez na fotkach a pusobi mensi nez jeji predchudkyne. Za nejvetsi desingnerskej pruser povazuji bocni skla, to je opravdu Korea pred 10-ti lety (nove SUV-korejce bych nerad urazil). Pro me osobne to je velky zklamani, cekal jsem na ni jako na jednoho z kandidatu na nove auto (na jare koncim s x-trailem). Ale at si kazdy za sve penize koupi co chce, sve kupce si to asi najde, me to neoslovilo, spise vydesilo...
neregistrovaný "max77"
9. 1. 2007 07:49
Re: Design made by Korea
Nevíte někdo jaká je dodací lhůta na nové c-rv? Je to moc pěkný bohužel je to novinka tak se nedá čekat nějaká sleva prodejci jsou určitě celí natěšený na príma kšefty.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 09:00
BALÍK
mně ten design přijde docela OK.. na to že je to Honda, ale na to že je to Honda mi to taky přijde hodně drahý... je to balík peněz za takový "skoro-nic"... ;-\
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Well"
28. 12. 2006 09:15
Re: BALÍK
Koukni na výbavu a na motory. I když si myslím, že by ta cena mohla začínat pod 800 tisíc. Design nemá cenu řešit, je to fešák ;-).
anonym
28. 12. 2006 09:19
Re: BALÍK
No... řekni mi, co to auto umí více než nějakej kombík 4x4 v nižší střední... ?!? ;-\
neregistrovaný "CIello"
28. 12. 2006 09:21
Re: BALÍK
to já... :*)
neregistrovaný "feroh"
28. 12. 2006 09:38
Re: BALÍK
Hneď vedľa je mini test Octavia TDI 4x4, aj s výbavami a cenami. Tak si môžeš v pohode porovnať. Honda ponúka viac a ešte za nižšiu cenu!
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 09:51
Re: BALÍK
...tak třeba nabízí více prostoru, variabilnější interiér, vyšší posaz, lepší motory, srovnatelné jízdní vlastnosti, velmi slušnou výbavu...to se ti zdá málo za cenu jen o málo vyšší než za Octavii 4x4??? :-O
neregistrovaný "feroh"
28. 12. 2006 10:08
Re: BALÍK
Porovnanie cien v SK: Octavia 4x4 Elegance 989 900,- plus dovybavenie na úroveň CR-V Elegance je 220 250 ,- Sk (hlavové airbagy, park.senzory,tmavé sklá, xenony, radio CD, koža, vyhr.sedadlá, el.sedadlo, alarm, metalíza...), spolu cca 1.210 000,- Sk. Cena CR-V Elegance s motorom 2, CTDi je 1.233 000,- Sk. V cene je plus sklenená strecha, 18 palc.kolesá, polohovateľné zadné sedadlá. A to ešte nehovorím o bonuse porovnania TDI a CTDi, vyššieho sedenia, variabilnosti batožinového priestoru, priestoru v interiéri...
neregistrovaný "foroh"
28. 12. 2006 10:10
Re: BALÍK
Prepáčte, malá oprava Honda je vo výbave Executive samozrejme.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:29
Re: BALÍK
ale když neustále mluvíte o Octavii, tak nezapomínej, že startuješ na mnohem nižší ceně u Škody... a někdo nemusí mít plnou výbavu a hledá jen funkční dopravní prostředek s nákladovým prostorem a 4x4.. ;-)
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:23
Re: BALÍK
proč mluvíte jen o Octavii? CRV je něco jiného, než kombi 4x4 s vyšším posazem...? ;-\ Když zůstanu v Asii, tak např Legacy je tedy co? a to rozhodně není nižší střední. Konkurent v podobě Freelandera má skoro srovnatelnou cenu, Vitara stojí kolik? a Santa Fe je za stejnou cenu také, A celou tvoji první polovinu příspěvku napasuju na kdejaký MPV a skončím u Multivana... ;-) Takže mi z toho jasně vychází, že CRV není ničím vyjímečná a má poměrně vysokou cenu... a ta Octavia ve srovnatelné ceně bude i s navigací a já nevím s čím vším.. ne..?!? ;-)
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 10:32
Re: BALÍK
byla to reakce na původní příspěvek, který se dotazoval co nabízí CRV víc oproti kombi nižší střední, takže asi tak. Jinak je Samozřejmě CRV konkurencí proti RAV4, Freelanderu, Santa Fe, Vitaře... oproti nim ale nabízí podstatně lepší jízdní vlastnosti na silnici a o také horší v terénu. Takže za nejbližší konkurenty lze považovat Outback a Forester.
anonym
28. 12. 2006 19:52
Re: BALÍK
spíš jen ten Forester...outback je o třídu výš
neregistrovaný "Pepino"
28. 12. 2006 10:58
Re: BALÍK
víš, Ciello, ty mi připomínáš naše ministerské úředníky. Taky jen sedí u stolu a situaci hodnotí z výkazů. Srovnáváš nesrovnatelné, Honda se od řady jiných aut (nechci říct urážlivě krámů), liší tak jako Trabant od Mercedesu. Zkus si sednout do CR-V a projet úzkou zatáčkovitou silničku, plnou serpentin. Radost z jízdy, úžasné jízdní vlastnosti, výtečný motor(y)řidiče musí fascinovat. Naproti tomu je Oktávka 4x4 jen malé auto s velým kufrem (můžeš si srovnat vnitřní rozměry, rozvor atd.). Vůbec nehodnotím kvalitu, spolehlivost a jiné vlastnosti pro Hondu typické.
Zkrátka: Honda je Honda.
A srovnávat auta jen podle ceníku je mírně řečeno slabomyslné. Je to stejné, ,jako u ženských, pro ty méně chápavé.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 11:33
Re: BALÍK
Pepino... a v čem bude horší to Subaru při průjezdu zatačkou? Proč se motáš stále okolo Octavie... Já to vezmu třebas z druhé strany.. Za podobnou cenu mám auto o třídu jinde.. Land Rover.. tam víš že se ti dostane radosti z jízdy a to nemluvím o polní cestě ale o terénu.. tam už to chce trochu zkušené ruce a souhru s autem.. a toto musí řidiče fascinovat... A kdo srovnává nesrovnatelné tedy? a pasovat konkurenty CRVčka do pozice "krámů"... ;-\ to sem určitě nepatřilo.. že ne..?!? nicméně.. ten ceník.. hmm.... velmi silně určující faktur při nákupu auta... jo a ty ženský.. >:D nějak jsem nechytl souvislost.. ;-)
neregistrovaný "Pepino"
28. 12. 2006 13:12
Re: BALÍK
nechci se hádat, tak jen několik připomínek: samozřejmě, že jde o nerosvnatelné, Subaru je určeno primárně pro jinou skupinu zákazníků,prakticky všechny produkty od Subaru mají sportovní charakter, naproti tomu je Honda univerzálnější, vhodná spíše jako rodinný vůz. S CR-Včkem lze odvézt spoustu užitečných věcí, naproti tomu vnitř.prostor u Subaru je plochý a ne zcela praktický. Navíc rozhodují i detaily, víš, že u Legacy jen modely s automatem mají ESP? Já to považuji za důležité, vždyť ESP ti může zachránit život, ale jak jsem řekl, Subaru je pro ty, kteří dávají přednost sportovní jízdě.
Land Rover je ze zcela jiné kategorie: vysloveně off road. Ale zcela nevhodný do našich měst, podle mého soukromého vkusu, se kterým jistě řada lidí nebude souhlasit, neforemný, škaredě hranatý. Není mi jasné, proč je tak přeceňován, ten patří do kategorie těch "krámů", jak jsem se pejorativně vyjádřil. Jeho šířka ho činí v českých ulicích nepraktickým, parkuje se s ním jako s autobusem.
Když si přečteš na netu názory lidí, kteří ho mají a vráží nikoliv desetitisíce, ale mnohem větší sumy do řady oprav a poruch, tak děkuji, nechci. Já si kupuji auto, abych s ním jezdil a ne se rozčiloval v servisech. To není cílem mého života. Ale beru, že ty si myslíš něco jiného, je to tvoje svaté právo.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 14:05
Re: BALÍK
takže jedině Honda ti dává tu správnou možnost..? Máš docela zajímavý názory.. Milovat a jedině Hondu uznávat, nenávidět Toyotu ( ;-\ ) ale jezdit Octávií 1.9 TDI a tady nad ní lamentovat, ale mluvit o zkušenostech s Fabií... :-! >:D tak nějak se v tom nevyznám... ;-\
neregistrovaný "bingo"
28. 12. 2006 17:55
Re: BALÍK
Zkratka jak pan napsal "Honda je Honda". A srovnavat lze jen vuci kramum, proti ostatnim srovnavat nelze. Jasne? ;-)
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 08:33
Re: BALÍK
Ne
neregistrovaný "bingo"
29. 12. 2006 14:18
Re: BALÍK
Mne taky ne a myslim, ze je to jedno ;-)
neregistrovaný "jan"
25. 1. 2007 19:19
Re: BALÍK
no sadni si do toho auta a uvidis ten rozdiel. v zapadnej europe je to jedno z najoblubenejsich aut typu "dzip". Ide Ti o to aby si si zvysoval sebavedomie obrovskym dzipom alebo ide ti o spolahlivost, kvalitu alebo vynikajuci pocit z jazdy. Ja mam Hondu (2ks)a mal som pred tym aj ine znacky.... "Skoda" "WV" no a tu starsiu, (accord) je mi luto predat alebo zbavit sa jej (aj ked ma najazdene 230 tis bez akejkolvek vaznejsej opravy - nemusel som doteraz menit napr. spojku atd.), pretoze stale jazdi bez poruchy (dufam, ze som neprechvalil) a oproti inym, aj najnovsim modelom aut je stale rychlejsia, spolahlivejsia s relativne s dobrou spotrebou na svoj vykon a objem motora. NIE JE O ČOM!!! Nehohor, ze by si to auto nechcel vole......
Avatar - Ghostyx
28. 12. 2006 15:57
Re: BALÍK
Souhlas, to auto vypada dobre. Kdyz ho pak uvidis na vlastni oci, tak vypada daleko lepe nez na obrazku. Myslim, ze i ceny jsou odpovidajici nabizenemu... Ja bych si ho rozhodne koupil. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Homer"
28. 12. 2006 09:17
Honda = Jekyl a Hyde
No tak to vypadá, že se i Honda začala poohlížet u konkurentů a vykrádat truhlice automobilového designu (svítilny as Volvo)
Tohle se ale fakt nepovedlo. Je Jako člověk s dost rozvinutou schízou.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 12. 2006 09:48
A jel v tom autě někdo z Vás?
Design je věc zcela individuálního vkusu, takže zcela za sebe - to auto se mi líbí. Na otázku, co nabízí víc, než kombík 4x4 nižší třídy je odpověď jednoduchá - vyspělejší technika - jedna z nejlepších ochran chodců při nárazu - vím nás řidiče to moc nezajímá.... Seděl jsem v ní a projel se v ní. Pokud čekáte off road - tak to hledejte jinou značku, protože to Honda tedy není. Sedíte výš - máte větší přehled - ergonomie je na vysoké úrovni a vnitřek je "přítulnější" než škodovky. Místa všemi směry dost. Jenom praštěné mi přijde umístění zadní rolety, kdy ta mezera mezi zadními sedačkami a roletou je řešena malými roletkami, což je trochu mimo. Kdyby měla Honda alespoň "lock" na 4x4, asi bych to neřešil. Takže celkový dojem velmi pozitivní. Pokud chcete originální design, kupte si Lambo a Hondu řešit nemusíme.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 10:32
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
Nejel.. proto se ptám, čím je tak vyjímečná, že si může nasadit tu cenu tak vysoko... Uvažuju jako průměrný kupec.. ;-)
neregistrovaný "jj"
28. 12. 2006 10:34
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
porovnej cenu s Freelanderem a X3 - proti nim je to lidovka ;-)
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 11:35
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
průměrný kupec ??? spíš nadprůměrný tupec, když tohle porovnáváš. Nebo to měl být pokus o flame ?
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 11:48
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
to jako pokud okamžitě neřeknu, že Honda CRV je fantastický auto z jin galaxie, tak to bereš jako pokus o flame? a pokusem o flame bych spíš označil výrok nadprůměrný tupec...!!!! A průměrný kupec ze zajímá o třídu, charakter auta a +/- cenu.. a ta cena je v mnoha ohledech určující.. např. Rav4 je levnější, Suzuki výrazně levnější.. atd. takže tak k tomu tupci a flame.. :no:
neregistrovaný "Well"
28. 12. 2006 12:45
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
Rav4 i Suzuki jsou uvnitř výrazně menší auta. Zadní světla CR-V nejsou ukradené z Volva, ale navazují na předchozí dvě generace.
neregistrovaný "xaxa"
28. 12. 2006 19:54
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
to takto nemozes, ved si mu xudakovi uplne rozbil koncepciu... ...budeme musiet zacat narychlo oponovat niecim inym... >:D
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 13:54
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
Nahoře píšeš:"No... řekni mi, co to auto umí více než nějakej kombík 4x4 v nižší střední... ?!?" a "CRV je něco jiného, než kombi 4x4 s vyšším posazem...?" ...........to už můžeš rovnou hledat rozdíly mezi Pandou a Cayennem. Co umí Cayenne v terénu víc než Panda?? Zamysli se nad svým pokusem o srovnání nesrovnatelného a pak ti bude jasné, že není třeba o CRV psát jako o něčem fantastickém z jiné galaxie. To přece po tobě nokdo nechce. Jen je třeba mu dát soupeře jemu rovné a pak teda porovnávat případné + a -. Ale nesrovnávej Oktávku a CRV. Nahoře ti piše Pepino jak to s tím srovnáním je.
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 14:23
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
o Octavii jsem nepsal.. tu sem zavlekl Feroh s JJem... (!!!).. CRV rozměrově na urovni cca střední a ž nižší střední.. ale cenově mě překvapila.. proto jsem se na to ptal..!!!!!!!!!! Protože např ten Freelander není o moc dražší a Ravka je levnější a Suzuki krom toho, že je výrazně menší je i výrazně levnější.. oproti tomu velké Santa Fe je na tom podobně co CRV. Zatím jsem tu slyšel jen plivance na Octavii ale to je tak všechno... takže prosím tě.. nesrovnávej tu CRV s Octavií... ;-) btw. Cayenne toho v terénu rozhodně neumí více než Panda... ;-) Takže jak to tedy je? Freelander ti nabízí vyšší posez, skvělé zpracování, terrain response, kontrolované sjíždění svahů variabilitu interiéru.. atd.. takže to můžem zkusit znova a opět podotýkám.. že se nepokouším v žádným z mých příspěvků srovnávat neporovnatelné, ale pro mě není výška posazení rozhodující atribut... chápeš? Třeba budu překvapenej, tak mi dej argumenty k CRVčku, ale pořád ji mám zapsanou jako pseudo SUV... ;-)
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 15:47
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
OK. Jen jsem chtěl veci uvést na pravou míru. Kompaktní SUV není jen o pocitu "sedět výš" než v normálním kombi 4x4. A co se týká ceny CRV, tak mě zas až tak nepřekvapila. Při srovnání nejen s RAVkou jsou si ceny dost podobný při porovnatelný výbavě.
btw. S tou Pandou to bylo na zlehčení, nicméně v testech projela víc než některé rádobyteréňáky >:D
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 16:13
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
no.. tipnul bych si, že projede rozhodně víc, než rádoby tereňák CRV.. >:D >:-[] ale to jen na odlehčení...
neregistrovaný "Já"
28. 12. 2006 16:40
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
>:D
anonym
28. 12. 2006 19:59
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
"Cayenne toho v terénu rozhodně neumí více než Panda... " - hmmm , akoby som to tak jemne... ...si si isty ze uz si prestal brat to oneee? :-O
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 08:36
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
si si istý, že si chcel reagovať na mňa..?? a né na hen ten onéého..?? ;-\
neregistrovaný "Well"
29. 12. 2006 09:21
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
Tak třeba Cayenne má v porovnánís CR-V lacinějš zpracovaný interiér, prostorově je to asi tak na stejno. Jinak nesrovnávám nesrovnatelné, jen mě to u Porsche překvapilo ;-) .
anonym
28. 12. 2006 13:41
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
v porovnání se současnou konkurencí je v podstatě nastejno a když porovnáš technologicky identickou konkurenci, tak je levnější. Sám mám Hyundai SF 2004 2,7 automat a teď se rozhlížím po novém. Nechci vyhazovat za značku viz. nový Freelander - hezký - technologicky asi na úrovni, ale to, co mi on nabízí je minimálně o 150 000,- dražší. A pokud budu žít v iluzi, že chci off road, tak půjdu do Kyrona, ale na druhou stranu, kolikrát člověk vjede do skutečného marastu.... Takže dilema. A automobilky si ceny svých aut drží pěkně v lajně - tedy krom prémiových značek a škody, kdy za české auto platím nepřiměřenou cenu....
neregistrovaný "anonym"
2. 1. 2007 16:36
Re: A jel v tom autě někdo z Vás?
re: roletka ... mezera mezi sedačkami a zadní roletou je řešena malými roletkami z dlvodu, že opěradla sedaček jsou sklápací, proto tam nemůže bát pevný dekl, ale navícejíc roletky
neregistrovaný "Pavel"
28. 12. 2006 10:50
pohoda
neviem prečo tu stále riešite spoľahlivosť Korejskych aut keď ich spoľahlivosť je min. rovnaka s ostatnými automobilmi mal tu niekto z vás čo tu píšete same pi..... Korejske auto alebo ich posudzujete
podľa nejakého zakomplexovaného idiota proti nim
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarek"
28. 12. 2006 12:38
Re: pohoda
Já jsem koupil v roce 2004 nové Santa Fe 2.0 CRDi VGT a byla to katastrofa. O spolehlivosti se nedá vůbec mluvit. Po 10 000 ujetých kilomertů odešla spojka, při rozjezdu v plném rejdu auto škubalo, stejné to bylo při přidání plynu ve vyšší rychlosti. Kromě výměny spojky ostatní vady neuměl servis odstranit. Naštěstí jsem ho už prodal. To je má zkušenost se spolehlivostí korejských aut.
neregistrovaný "123"
28. 12. 2006 12:44
V USA stojí polovičku
Podívejte se na oficiální stránky a to prodejci dávají ještě slevy, ale na auta z Japonska jen malý, ležáky z Detroitu slevňujou hodně.
Rozbalit vlákno
1
28. 12. 2006 14:25
Re: V USA stojí polovičku
no jo ale připočti si dopravu z toho clo 10 % a z toho všeho ještě 19 % DPH + ještě čas s zařizováním koupě a dovozu a přípravy na přepravu do přístavu a z přístavu sem ;-\ . takže levnější bude ale ne o polovic
neregistrovaný "Jirka"
28. 12. 2006 12:51
Design se nepovedl
V novém CRV jsem se projel minulý týden. Mám rok staré CRV v naftě.Jsem s ním velmi spokojen. Nové CRV má skvěle zpracován interiér. Úžasné jízdní vlastnosti. Je to velký posun proti stávajícímu modelu. Co mne však velmi sklamalo je design. Naprosto nechápu patvar šestiúhelníku na zadních dveřích, který se nikde jinde na voze neobjevuje. Ukončení přední kapoty je kapitola sama pro sebe. Designové nápady by stačily na tři auta. Pokud se však spojí na jedno, je to katastrofa. Musím konstatovat, že v Hondě, co se týče designu se dostali až za Korejce. Nové Santa Fe je po výtvarné stránce daleko povedenější.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 13:03
Re: Design se nepovedl
exteriér je zvláštní a proto se mi líbí. nicméně technika, výbava a interiér je pro mne důležitější než to jak se líbí auto důchodcům na zastávce. což u santy je přesně naopak, líbivý zvenku, ošklivý vevnitř.
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 13:31
Takovej menší rozbor..
Šokuje Vás cenová politika nového CR-V? Mě vůbec, stejně tak jako třeba u nové RAV4! 1) Je to Honda; 2) Výbava je odpovídající; 3) Disruptive innovation - už jsem to o tom pár věcí psal, tak že se nebudu zbytečně epicky široký (pro zájemce menší výtah [odkaz] ) - vo co zjednodušeně jde - přijdeš na trh s něčím novým (jako japonci s kategorií SUV do Evropy) - nejdříve nabídneš levnější modely čímž obsadíš spodek trhu, získáš zákazníky a obsadíš "zdroje" - potom své produktky zlepšuješ a úměrně tomu zvedáš i cenu, můžeš si to dovolit, protože trh je již "tvůj", tradiční konkurence zaspala, nedokáže konkurovat a navíc musí pracně získávat Vaše spokojené zákazníky (viz evropské automobilky).. koukněte se na ceny nové RAV4 nebo nyní CR-V a porovnejte je s cenami před 5-7 lety, je to jasně vidět - japonci jdou po trhu nahoru.. v USA tohle proběhlo již před mnoha lety = výsledek? Toyota a Honda mají lepší image než Detroit, proto jsou své auta schopny prodávat za vyšší ceny a zákazíci přesto neodcházejí (zjednodušeno).. chte evropský příklad? Land Rover Freelander! Land Rover je prémiovka, Toyota a Honda ne.. přesto je Freelander nabízen za podobné ceny jako RAV4 či nové CR-V.. navíc prodeje RAV4 a CR-V budou vyšší než Freelanderu.. jak je to možný? Přečti si potup disruptive innovation ještě jednou :-! ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Ciello"
28. 12. 2006 14:02
Re: Takovej menší rozbor..
je to tak.. i když jsi tedy neobjevil ameriku, neboť tato zákonist jde napříč trhem a odvětvím.. ale v určitém momentu se dotknou stropu a musí to zjistit včas... aby nedošlo k něčemu podobnýmu jako je Phaeton... ;-) Ale zpět.. jak to tedy je? je Land Rover levnej nebo Honda/Toyota drahá..?!?
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 15:25
Re: Takovej menší rozbor..
Objev Ameriky si nepřipisuji, jen o něm referuji pro ostatní ;-) Problém evropských a US automobilek je IMHO v tom, že tu taktiku "odhalili" pozdě respektive ji možná odhalili dříve, ale nenašli dostatečně účinné protiopatření.. Toyota a Honda jsou dnes v takové situaci, že mají (v Evropě) větší respekt/image než třeba celá fancouzská a italská mainstreamová produkce, zákazníci nemají problém za jejich auta zaplatit více než za frantíka či itala - to docela velkej problém (zejména s ohledem na ziskovost).. německá produkce ma image poměrně dost, ale zase nekokáže konkurovat produktivitou a kvalitou - tak že taky problém /// Co se týče "čuchu, analýzy zákaznických požadavků a vytváření trendů" považuji Toyotu za absolutní špičku, proto si myslím, že megaprůser typu Phaeton nehrozí (stačí se podívat jak "citlivě, obezřetně a s rozmyslem" budují image Lexusu) - IMHO dobře vědí, co si na kterém kontinentě mohou dovolit /// Land Rover Freelander je zajímavej, už jsem o tom párkrát uvažoval.. podle mě je, podobně jako Jaguar, obětí neschopnosti Fordu "dostatečně marketingově podpořit" své prémiové značky.. Honda a Toyota jsou podle mě drahé přiměřeně, cena odpovídá protihodnotě X Freelanderu má cenu též přiměřenou - ani ne tak zvuku značky, ale spíše tomu, že by ho dráž už vůbec nikdo nekupoval - důvod je IMHO zejména tento - zákazníci v této třídě Freelander vůbec nebou v potaz, a pokud už ano, tak nenalézají dostatek důvodů proč si koupit právě jeho..
anonym
28. 12. 2006 19:50
Re: Takovej menší rozbor..
jak tak o tom přemýšlím...nechystá se pomaloučku Honda do Subprémie? (pokud tam už není :-) )
neregistrovaný "Tom"
28. 12. 2006 21:43
Re: Takovej menší rozbor..
Honda je taková problematická.. má vyloženě mainstreamové i vyloženě subprémiové modely (Legend, S2000).. osobně doufám, že se konečně rozhoupá a časem "doveze" Acuru do Evropy
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 08:32
Re: Takovej menší rozbor..
jo.. přesně.. Toyota svůj premium produkt zabalila do kabátu Lexus... to je taky jediná možnost, jak něco podobnýho s úspěchem zvládnout. Phaeton v tomto ohledu je jen prodejní průs er, jinak technologicky to auto je také velmi vyspělé (žádá si to třída), jenže je to právě fakt, že je VW masová záležitost a ta se neslučuje s projektem ani typem auta Phaeton. Ovšem na druhou stranu kategorie SUV v podobě Touaregu - tam to šlape.
neregistrovaný "Tom"
29. 12. 2006 10:29
Re: Takovej menší rozbor..
Zákazníci kupující luxusní sedany a zákazníci kupující drahé SUV.. to jsou kupodivu nebe a dudy. V kategorii SUV nepanuje takový "snobismus ohledně značek", ještě nedávno byla třeba v prodeji Toyota Land Cruiser 100 za 2.5 mega a nikdo neřešil, že je to Toyota.. ale limuzínu Toyota za 2.5 (ale ani za 1.8 mega) by si asi koupil málokdo
neregistrovaný "Ciello"
29. 12. 2006 10:37
Re: Takovej menší rozbor..
jako přes kopírák.. :-) ale sedan za 2 mega ("stejnej") v kabátě Lexus už akceptují stejně jako A8... I když je fakt že Phaeton a A8 jsou dvě naprosto rozdílná auta.. ale z jednoho koncernu..
neregistrovaný "Tom"
29. 12. 2006 11:06
Re: Takovej menší rozbor..
Lexus LS podle mě přesnou Toyotí obdobu nemá (na rozdíl od GS, GX, LX a RX).. /// Tomuhle právě říkám "sociální snobismus", Phaeton (Toyota Avalon - velká US Toyota) může být dobrý jak chce, ale furt je to jen VW (Toyota).. jakmile tomu ale dají znak OOOO nebo Lexus, tak není problém.. rozdíl mezi Toyotou a VW je v tom, že Toyota to respektuje a místo utrácení peněz za Phaetony je strká tam, kde přinesou další
anonym
30. 12. 2006 07:19
Re: Takovej menší rozbor..
Tak nemci nedokazou konkurovat kvalitou,tak to je pro me novinka,rozhlidni se kolem sebe,co dene potkavas za auta
neregistrovaný "Tom"
30. 12. 2006 10:56
Re: Takovej menší rozbor..
Opravdu si myslíš, že výše prodejů automaticky značí kvalitu? Výše prodejů je dána zejména tím, že z je to z Prahy do raichu pouze hodina a půl cesty autem. Koukni se do kterékoli statistiky spolehlivosti - na prvních místech vždynajdeš Toyotu, Hondu a Subaru :-!
28. 12. 2006 15:16
Re: Takovej menší rozbor..
:yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 12. 2006 17:35
TOLIK peněz bych za takový HNUS nedal...blee
Samo o sobě to auto technicky bude vychytané, velmi dobře, ale ten odporný kabát..ty skla z boku. To je po Roomsteru další hrozný "skleníkový efekt", co jsem viděl...Takže za techniku :yes: , za design :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rex"
28. 12. 2006 17:49
Re: TOLIK peněz bych za takový HNUS nedal...blee
ať je to jak chce prodávat se bude dobře a votom to je
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 12. 2006 16:38
Re: TOLIK peněz bych za takový HNUS nedal...blee
Ano, to ano...jak říkam, technika...
neregistrovaný "boban"
28. 12. 2006 21:37
Ok honda
chci všem zdělit ,že nemá stálý pohon všech čtyř - to je rozdíl mezi subaru atd.,. jinak je hezká a s rámem bude ok ..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jj"
29. 12. 2006 11:47
Re: Ok honda
většina SUV nemá stálý pohon všech kol a myslím, že 99% majitelů to ani nepozná - největší "terén" kam se tato auta podívají je polní cesta a zasněžená silnice - na to připojitelný bohatě dostačuje
anonym
29. 12. 2006 00:16
design
tak nevzhledny auto jsem leta nevidel (navic od Hondy)...smyutne :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seryj"
29. 12. 2006 18:34
subaru tribeka
nevim jak vam, ale mne osobne to auto zezadu hodne pripomina subaru tribeka, jedno z nejhnusnějsich SUV na trhu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tojotak"
29. 12. 2006 20:34
Re: subaru tribeka
subaru oceni opravdovy znalec a to ty nejses
Avatar - King
29. 12. 2006 21:52
...a zase ten Ciello...
No koukám, že jsem prošvihl zase po delší době polemiku s milým Ciellem. Nevím, jestli tu někdo sleduje červenou nit, kterou autem.cz vine Ciello ve vztahu k Hondě, ale před časem mi byla vysvětlena takhle nějak: "vůbec proti Hondě nic nemám, jen se mi některé její modely nelíbí". Ovšem tohle představení napovídá, že to s tím vztahem nebude úplně košer... Koukám, že je CR-V předražený *, který si vlastně nikdo nemůže koupit a je s velkým podivem, proč si ty statisíce lidí koupily ty předchozí krámy. Protože CR-V je přece aušus... Protože je to Honda, víme? Póvlový výrobce, který si dovoluje nasadit podobnou cenu jako prémiovka Freelander. Skvělý nedostižný, famózní, překrásný. Proč? Protože je to Land Rover přece, to je samo sebou... 8-s Katalogový warrior Ciello zkouknul ceník, podíval se na vobrázky a má jasno. Tak Ciello, až strávíš ten pekáč vanilkových (nebyly to náhodou marihuanový) rohlíčků, jdi k dealerovi Hondy udělat smutný oči, jestli by tě nepustili za volant. Možná pak přestaneš plácat nesmysly... :-| Vím, že to nerad slyšíš, ale Honda zvětšuje portfolio modelů, které bepochyby patří do prémiových segmentů, případně do subprémiových. A CR-V III. generace je přesně ten případ a názorná ukázka toho, jak udělat z primárně pohodlného a prostorného SUV subprémiový model aniž by přišel o vlastnosti, kvůli kterým si ho lidé kupují. Jenže tobě cokoli vysvětlovat je asi ještě méně smysluplné, než házet hrách na stěnu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marek"
30. 12. 2006 01:40
Re: ...a zase ten Ciello...
King, uplne s tebou suhlasim :yes: Honda CRV je velmi vydarene auto, mal som tu cest ju soferovat v I aj II generacii,dufam ze sa mi do ruky dostane aj tato III. Dizaj neriesim, je to cisto subjektivna vec,niekomu sa paci,niekomu nie... Technicky je toto SUV da sa povedat na spici medzi konkurentmi, cenovo konkurencne, kvalita Made by Honda, takze super... CRV - dobra kupa :-!
neregistrovaný "Smajxel"
1. 1. 2007 22:59
Z vlastnej skusenosti
Z vlastnej skusenosti: 3 x Accord rocniky 96,2000,2003 - 2,4 a kupe 2000 2,0.Ked sa ma niekto opyta ako som s hondou spokojny tak im hovorim ze na tejto znacke sa menia len gumiocky do stieracov a olej tak je to pravda.Ak tu niekto zrovnavate kvalitu aut tak prosim Vas neporovnavajte s Hondou nic ine len Hondu :-) . Ak niekto isiel sedel len v 2,4ke tak viem ocom hovorim. A ak mi predajca v BMW povie ze dizajn interieru accordu je ako z Camara z 89 roku tak nech ide do .... .Taktiez mam skusenosti s BMW 735i r.00 a 745i r.02. BMW Mercedesy to uz nije ta nemecka kvalita ako bola niekedy. Tie auta su viac v srvise ako na cestach - stale daaky problem. Casto krat servisne centra tychto automoobiliek ani nevedia vyriesit problem. Nova CR-V je a bude vynimocnym autom s vynimocnou motorovou jednotkou. 2,2 ctdi nebol nadarmo 2x motorom roka na svete. Podobny motor ani len neexistuje a o prevedeni interieru ani nehovoriac. Sedel som v novom Santa Fe a bol som plny ocakavani. Vysledok - vydrzal som tam sediet asi 1 minutu. Hroza. Fabia ma lepsie plasty. To je moj nazor. Honda - Kvalita - Uspora - Vykon - Pozitok z jazdy.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marek"
1. 1. 2007 23:13
Re: Z vlastnej skusenosti
:yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "Vasina"
2. 1. 2007 07:52
Re: Z vlastnej skusenosti
K tomu se musím připojit. Po všemožných experimentech s různými značkami jsem zakotvil u Hondy (už mám třetí Acco) a nehodlám značku v žádném případě měnit. Auta jezdím tak 4 roky za které najedu od 150 do 200 tis.km. Provozně pohoda, servis kromě garancí nula. Přístup lidí v servisu pohodový. Nevidím jediný důvod proč na tom něco měnit. A jestli je tady nějaká polemika ohledně spolehlivosti a cenách tak si vezměte za co auto koupíte ale hlavně k tomu nezapomeňte připočítávat taky to co do něj vrazíte v servisech. A až to uděláte, tak teprve pak tady rozvíjejte ty svole teorie o cenách a spolehlivostech. Jen nechápu jak může někdo Hondu hodnotit podle pár fotek a přečtením ceníku. Honda je Honda a tu si nekupujou lidi, kteří zkoumají auta podle tabulkových hodnot rozměru kufru a pár obrázků v katalogu. Hondu si kupuje ten, kdo chce spokojeně jezdit a užívat si auto.
Nové CRV bych si proto koupil hned a asi to taky udělám jen co dojezdím současné Acco.
neregistrovaný "Well"
2. 1. 2007 08:44
Re: Z vlastnej skusenosti
Je zajímavé kolik lidí po příchodu nového CR-V je ochotno přesednout z Accordů, Civiců (tedy relativně sportovních aut) do třídy SUV. Vypadá to zase na trefu do černého :yes: .
neregistrovaný "Vasina"
2. 1. 2007 15:09
Re: Z vlastnej skusenosti
To máš pravdu !!! Jen abych to uved na správnou míru: mám teď Acco Tourer ("Rakvonoš").
neregistrovaný "Miras MB"
10. 2. 2007 18:23
Re: Z vlastnej skusenosti
Musím jen souhlasit, mam accorda rv04 a najel jsem 120.000km, jediny co je potreba, tak menit olej. Jizdni vlastnosti, interier, nadcasovy design jsou proste super. Konci mi leasing a premyslim o nejakem SUV. Mam zkusenosti s fordem, chryslerem, vw a nejlepsi je honda ikdyz nemuzu srovnat stejnou kategorii... Design noveho CRV me zaskocil, cekal jsem, ze kdyz mel uspech Accord, tak "nafouknou" accorda do vysky a do sirky a nove CRV bude podobne... nevahal bych a hned bych si ho koupil... design je netradicni, ale pomalu se mi zacina libit:)

Jeste jedna bezkonkurenci vlastnost hondy: zlodeji si vas a vaseho auta nevsimnou...
neregistrovaný "Hondafan"
17. 1. 2007 11:42
Diesel Honda
V ceskych testech na uvedeny diesel jsou vzdycky uvedene 2 jeho charakteristicke vlastnosti: 1) spickova kvalita, 2) hvizdani turba. Mate s tim hvizdanim nekdo relevantni zkusenosti? Udajne je to hvizdani az obtezujici. Muze informace o tom hvizdani byt duvodem ten motor nekoupit? Prosim zkusenejsich o nazor. Dekuji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robo"
19. 1. 2007 19:18
honda
suhlasim na 1000% s Vasinou,zhodou okolnosti robim v sev.irsku v honde a dnes som mal stastie vyskusat aj nove crv.ma to nezvykli dizajn,ale je to HONDA.
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 1. 2007 19:32
CR-V
Dá sa porovnať CR-V s FordomS-MAX (autom roka 2007) ?
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2007 11:46
ja ju mam
no teda budem mat koncom februara v ciernej farbe
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 1. 2007 23:41
Re: ja ju mam
To mi bolo za porovnanie.
neregistrovaný "Majo"
1. 2. 2007 14:21
i-vtec
Má niekto skúsenosti s novým benzínovým dvojlitrom v CR-V III?
Starší papal cca +1,5l nad priemerom udávaným v parametroch.
Nový by mal byť cca o liter úspornejší. Je to pravda?
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 2. 2007 17:43
myslim
myslim si ze tato honda je cekom supr!!! :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no tak thle tady nebilo"
11. 2. 2007 09:44
hajsu
newim newim jestli toto auto prerazi na nas trh.ale zrejmne ano. moc se na nej tesim!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2007 18:13
honda cr-v
super auto,idem si ho objednat
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 12. 2007 18:25
So skusenosti o Honde CRV
Ano, uplne suhlasim s tymto postojom voci honde CRV, zrovna som si zakupil novu Hondu CRV s dieslovym motorom, a po 3000km kt som najazdil som velmi spokojny co sa tyyka spolahlivosti toho vozidla a vobec bezpecnostnych prvkoch... Fakt nie nadarmo sa radi aj medzi dialnicne vozy, motor je tichy nie je ho vobec pocut, a hlavne vo vysokych rychlostiach, velmi zaujimavou vecou je aktivny tempomat, je velmi presny a je radost ho pouzivat, Crv-cko ma kopec dalsich bezpecnostnych prvkov kt nadchnu kazdeho cloveka kt by chcel kvalitne , bezpecne, pohodlne a hlavne spolahlive auto. Tento novy model je velkym plusom na nasom trhu co sa tyka SUV, a myslim si ze postupom casu si najde velmi vela zakaznikov ktori si chcu vychutnat kvalitu, pohodie, spolahlivost za super cenu. Predtym ked som isel kupovat toto autop, velkou dilemou bol motor, lebo na druhej strane 103Kw sa nezda byt pre vela vodicov dostacujuci vykon, ale pravda je opakom, co sa tyka akceleracie, kultivovanosti chodu,, niet pochyb. Motor aj napriel toceniu ho do vyssich otacok, ma stale chut tahat, a poskytovat skvely vykon.
Rozbalit vlákno
0