Nová generace Mazdy 3 se odhalila na pěti místech najednou, přičemž redakce Auto.cz byla u premiéry v Londýně. Hatchback se začne prodávat v listopadu, sedan se ukáže příští týden.
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
Nejlevnější nebude. Mazda nebude trhat rekordy v prodejích, proto musí prodávat dražší a lépe vybavená auta, aby něco vydělala. Kdo chce nízkou cenu, pro toho je tu Megane apod.
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
Odhliadnuc od auta a pozerajuc cisto na financie je to jednoznacne: pre tych, co kupuju premiu a subpremiu je to ponuka z rise snov, oproti golfu a A3 je to bomba. Pre velku firmu, co chce dat auta do odpisov, sa to tiez oplati.
Pre vyhladavacov zliav a jazdeniek/predvadzaciek a vyjednavacov - treba pockat. Jednoznacne treba pockat. Je kriza. Auta sa nepredavaju. 3/4 idu na firemne vozy a aj firmy nebudu nakupovat donekonecna. A fleetove predaje nie su o jazdnych vlastnostiach, ale o konexiach... Tam si mazda vela kolaca neodkroji.
Plus mazda stavia tovaren v mexiku, ktora zacne vyrabat v 1. stvrtroku 2014. Tym padom bude americky trh o rok pokryty a uvolnia sa kapacity v japonsku pre zvysok sveta. Bude vacsi priestor pre zjednavanie, nie len u m3 ale aj u m6 a CX5.
Zistoval som situaciu u m6 a bol sa previest. Pre mna absolutne minimum, aby som nemal pocit, ze na viac som nemal, je za 27000 EUR - manual benzin a asistentmi - mrtvy uhol, jazdne pruhy... Takych aut bolo v dany moment na slovensku asi 8, z toho niektore uz boli rezervovane, takze sa ani metalyza nedala poriadne vybrat.
U mazdy sa ani o rok-dva neda ocakavat nejaky priestor pre zlavy, nabehnu dalsie dva modely - cx3 a m2 a kapacity budu vytazene. Ale potom uz nemaju velmi kam expandovat. M5 je skor okrajova zalezitost, v kurze su skor SUV a mx5 je cisto kusovka. m2 navyse nebude ziadny predajny trhak - SkyActiv sem, SkyActiv tam, u maleho auta ide o cenu, o cenu a potom az o ine...
Takze tak o rok bude situacia omnoho zaujimavejsia...
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
V dizajne, v spolahlivosti, v cene, vo vybave, v asistencnych systemoch, mam pokracovat? A najpodstatnejsie je - vobec sa tej novej techniky netreba bat, ked nieco vypustia japonci, tak to funguje, bezchybne...
Premiova A3 je technicky nepremiovy rapid, chapem kupu bmw1 alebo 3, ale obhajit si kupu A3 sa stava umenim...
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
Takže Mazda3 je (podle tebe) proti Golfu/A3 BOMBA v:
- designu - >:-[]
- ve spolehlivosti - ty už teď přesně víš, jak bude které auto spolehlivé, navíc rozdílem "bomby"?
- ceně - jak si došel k tak jednoznačném závěru, že Ma3 bude cenová "bomba" ve srovnání s meinstreamovým Golfem?
- v asistenčních systémech - Ma3 bomba proti Golfu/A3 >:D
Nenech se zmást tendenčností tohoto článku (v tomto ohledu) a pořádně si nastuduj co všechno dnes můžeš mít v Golfu a A3. Samotná hra na dospělý head displeje pomocí plexiskla na palubce nedělá z Ma3 žadoucí "unikát".
Samozřejmě klidně pokračuj, snad konečně přijde nějaký přesvědčivý argument, který by výkřik do tmy ohledně relativní "bomby" alespoň částečně potvrdil.
Současná A3 často celkově poráží (ve srovnávacích testech) jak 1er, tak Ačko.
Argumentace střednětřídní 3er je bezpředmětná úplně.
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
1. dizajn
Sorry ale golf je seda mys a A3 vyzera takisto uz roky. Jasne, drobne odlisnosti najdes ale ci ide o novu generaciu, facelift alebo predoslu laik rozhodne nerozozna. Tu ma nova m3 jednoznacne najvyraznejsi a najsportovejsi dizajn, neviem, co na tom nechapes...
2. spolahlivost
Najdi si na nete statistiku spolahlivosti motorov vydanu poistovnou, t.j. instituciou, ktora sa zivi preplacanim skod, nie pisanim ód. Nemecke motory su spolahlivostou na samom konci a DSG sa zvolava v Cine, Japonsku, Australii, v Rapide je v Cine pre istotu 1,4 a 1,6 atmosfera namiesto TSI...
3. cena
Su uz predsa nejake cenniky u M6 a cx5 a da sa to porovnavat v plnke s passatom a Tiguanom, takze silne predpokladam, ze u m3 bude cenova politika v rovnakom duchu.
Neberiem do uvahy hole auto s kluckami, tam mozno aj vyhra VW. Ale u aut v plnke bude/je mazda jasne vyhodnejsia...
4. kolko percent golfov/A3 bude mat tie asistencne systemy aj v reale? Skor to budu social edition
5. soucasna A3
je MQB - Modularer Querbaukasten. Pozri si nieco o MQB. Vsetko, co nie je na prvy pohlad vidiet, je absolutne identicke napriec celym koncernom - Rapid, Oktavka, Golf, A3, buduca Fabia, totalne ta ista technika, od klimy cez ABS po karoseriu atd.
Este teraz si pamatam nemecky test porovnanie Oktavia vs. Golf, kde sucho skonstatovali, ze je to to iste s vacsim kufrom a lacnejsie... Audi je premia tak od A5, ostatne je iba koncernovy zlepenec a hra s na premiu. Nedavno vyhodili sefa vyvoja, lebo im pokulhava motto: Náskok vdaka technike... technischer Einheitsbrei... Este len teraz zacinaju upravovat dizajn, aby nevyzeralo vsetko na jedno kopyto od A4 cez A6 po Q3, lebo uz aj nemci to kritizuju, ze napr. rozoznat A4 a A6 sa da len podla velkosti.
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
Ach jo... tak postupně.
1) s designem máš pravdu, v obou případech je to ale záměr, který je magicky propojen s prodejními čísly.
2) Audi je na tom se spolehlivostí dobře, VW se zdá se v poslední době zlepšuje, snad krom těch TSI. Ale jinak ano, vsadil bych na Mazdu
3) Golf ale není nijak drahý... a šestka v plné není nijak extra levná. Pokud budeš srovnávat Passat 1.8TSI s Mazdou 2.5 Sky-G, uvidíš, že to není zase tak dramatické.
4) ...zatímco Mazdy se budou zásadně prodávat v plné palbě? Ale houby, Mazda sice pár těch systémů někomu vnutí tím, že se bez nich nebudou dát objednat třeba xenony... ale i tak, zásadní prodeje v nižší střední jsou auta do půl mega.
5) a největší blábol na konec... pomiňme fakt, že Rapid MQB nemá... jak jsi to myslel s tím, že je identická karoserie mezi Fabií a A3? Ale víš co... já to nakonec asi vědět nechci...
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
1. zhodneme sa
2. v zasade sa zhodneme, nech sa VW dalej zlepsuje, aj tak sa na mazdu spolahlivostou nedotiahne..., A3 je prezleceny golf, takze by som tomu audi az tak nefandil...
3. piseme o m3, nie? tam kde 6 cenou zacina, bude 3 zhruba koncit
4. ver tomu alebo nie, nove mazdy sa predavaju zasadne dobre vybavene. Teda aspon tu na SK idu zvacsa dve najvyssie vybavy, vPO, KE, BA, som sa bavil s predajcami, v PO predali iba jednu 6 v zaklade, ale to bol nejaky exot, co na minulom aute nemal ani klimu a okna rucne...
5.1 S rapidom som sa sekol, ospravedlnujem sa...
5.2 Hadaj, na com bude zalozena nova fabia, zeby MQB:D:D:D Uz sa tesim na tych machrov, co budu chodit na fabke a tvrdit, ze ved maju v podstate audi. A najvacsia sranda na tom je, ze budu mat pravdu:D:D:D
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
mazda je stale sam vojak v poli, nespolupracuje s nikym. Oproti nej stoja kolosy ako kia/hyundai, nissan/renault vw/audi/skoda/seat fiat/chrysler atd....
Napriek tomu musi mazda vyvijat, splnat normy, kvalitu.... nepredava take kvantiity, preto si musi premietnut svoje naklady do cien. Preto je tak draha.
BTW, nespochybnujem kvality Renaultu, prave naopak, myslim si, ze renault je dnes kvalitou vyssie ako nemecky mainstream, ale keby sa Mercedes zacal viacej kamaratit s mazdou, tak by z toho bol ovela plodnejsi biznis pre obe strany a hlavne , Mercedes by neutrpel na mene.
Re: Mazda CR to zase zabije vysokou cenou jako vzdy :-/
bravo! super nazor! mazda a mercedes by bola super kombinacia, ktora by si nekonkurovala. Mazda ma ceny ake ma ale aj preto, ze nevyraba na miestnych trhoch. Vsetci ostatni vyrabaju na mieste, vid H/K v SK/CR, Suzuki v Madarsku...
skôr očakávam študovaného dizajnéra slooopyho, ktorý nám spraví prednášku o disproporčnosti, len zabudne uviesť niečo konkrétne, prípadne sa tu objaví plagátový onanista a tabuľkový kovboj slopten, ktorý dokáže od stola odčítať otáčky motora pri 130 km/h.
mazda :yes:
To auto vypadá moc pěkně, ale tím digitálním rychloměrem mě fakt nakrkli! To bych od Mazdy fakt nečekal, proč proboha nepoužili klasický přístrojový štít z nové šestky?!!! Takhle to vypadá jak Chevrolet Aveo, no dobře, o trochu líp, ale stejně je to zásadní chyba! Vždyť Mazda chce být řidičským autem, to není Volvo V40 ani Renault Clio!
Design karoserie je opravdu moc povedený.. :yes:
Interier už taková sláva není.. :-!
Ten digi display je tedy dost mimo! :no:8-s
Ani středový panel není nic extra..chybí dnes již téměř standartní velké dotykové rádio případně i s navigací..ten vystrčený panel je hrozný. :no:
Jinak se mi auto líbí a svoje kupce si jistě najde.. ;-) Taky záleží na ceně..
Já zase musím říct, že interiér mi velmi mile potěšil, velká část asijské produkce má dost zvláštní a neevropské interiéry, ale tenhle nevypadá tak špatně, samozřejmě je ještě důležité jak bude útulný naživo a jaké budou použity materialy. Aby nebylo vše potaženo ošklivým tvrdým plastem jak.... no ja to musim říct jak v Rapidu >:D ( Ale i v Hjondaji, nebo starších Fr autech). Určitě to nebude cenový lowend, takže snad tohle bude vychytáno.
Exteriér vypadá slušně, ale zase posoudím až naživo :-)
Navigace se mi líbí, zajímalo by mě, jestli je napevno, nebo pujde sklápět či zasouvat?
Auto je nádherné, ale digitálny rýchlomer ma odrovnal. Prečo ??? Už som myslel, že budúce auto je jasné, ale toto ? Uvidím a skúsim naživo, možno to nebude také hrozné, ale podľa toho čo som skúsil, tak digi nie je nič extra, práve naopak.
Mazda 3 sa mi enormne páči, japonská spoľahlivosť je povestná, cena okolo 20 tisíc éčok za adekvátny motor (benzín) je zaujímavá. Počkajme si však na oficiálny cenník.
Potvrdzuje sa, že dokonalé auto neexistuje. Buď to zhnusia, exteriérom, interiérom, motormi, cenou, zárukou. Je to o kompromisoch, Ameriku som neobjavil...
Vsadím se, že všechny vámi jmenované položky budou v příplatkové výbavě. Taky se vsadím, že si novou mazdu asi ani koupit nechcete. Tudíž problémy s karbonem, bílou kůží a displejem bude asi stejný jako u jakéhokoliv jiného auta. Pokud jsem prase, mám problémy s očima a nebo se mi nelíbí imitace karbonu, musím sáhnout po jiné specifikaci. A nebo po oblíbené vw kombinaci interiéru černá -šedá - tmavě šedá - černá šeď .
Věřím, že by si to Mazda moc přála...ale stávající generace tu rozhodně není jen do počtu. A vývoj nástupce už běží. Jenže budoucí Passat bude mít vyšší cíle, než se "přetahovat" s Mazdou 6...
:yes: Tak Tak. Nevím k čemu je se vysmívat odcházejícímu dědovi Passatovi. Srovnání bude adekvátní až s novou generací. Tahle sahá konstrukčně k B6 do roku 2005 :-) A i přesto se prodává více než dobře a špatné auto to také není. Je to ten pověstný apoštol průměrnosti :-)
Když je dnes Passat etalonem střední třídy, musí mít vysoké cíle. Mazda s ním nebude soupeřit v prodejích, ani nenabídne 4x4 nebo oplastovanou "terénní verzi". Nepochybuju o tom, že další Passat bude hodnocený hodně vysoko. Mazda je tu pro lidi, který se chtějí odlišit od mainstreamu, mají rádi sportovní jízdní projev a nejsou jim sympatické malé turbomotory.
Úspěch Superbu nebo třeba Mondea ukazuje, že lidi chtějí přerostlé kombíky, proto je M6 tak velká. A polemizovat, jestli je M3 ještě kompakt? Na co? Octavia 3 taky přesahuje obvyklé rozměry své třídy a nikomu to nevadí.
Taky ji hodně lidí cpe o třídu více:D Mazda 3 tam pomalu taky roste dle teorií některých mudrců. Však jen až se tu ukáže s jeho jasnou volbou, hned mu to vlepím:D
ale jdi ty brebto.. jezdil sem po praze v isuzu d-max a to maly auto zrovna neni. skoro bych rekl, ze jedno z nejvetsich, jake jsem kdy ridil. A ted si predstav, ze do mesta jezdi i nakladni automobily a dodavky.
Ano, to je to co mne také udivuje, na takové auto je naroubovaný zadek o číslo větší z Mazdy 6 kombi. Ale počkejme na živý dojem, třeba to tak mohutně nebude působit :-)
Díky, díky, díky - [odkaz] ;-) Hele, ty mlhovky, to je nějaké KODO-RETRO? Nebo jako to má být snad design příštích sedmi roků? Podívej se jak to bouchá elita, třeba VW - [odkaz] Říká se tomu estetika. Znáš?
Jinak pochvala redakci za londýnský informační KODO-nášup. Osobně si ovšem nyní dám na zlepšení chuti tohle - [odkaz] :yes::yes::-! To víš, garážový gourmet, přece bys nechtěl abych se tu diskusně ládoval tyčinkami surimi...
Buď objektivní, myslím, že Mazda udělala velký krok dopředu a auto vůbec špatně nevypadá oproti tomu pohledu smutnýho psa [odkaz] Stejně tak proti korejskému vlnobití je to určitě lepší, ale také jsem příznivcem spíše Evropské prudkce. Golf 6 GTI je parádní, já už to řikal mockrát, ale mě se líbily VW více v těchto generací ( Golf 5,6, Jetta 5, Passat B6, první CCčko...).
Kdybych si chtěl dát dizajnovou lahůdku v kompaktním mainstreamu, jdu pro Leon. Ale touhle Mazdou 3 bych se rozhodně jezdit nestyděl :-) Jak sem psal, přijde mi velký zadek na tak malém autě a chybí mi někde fotka z Profilu, aby bylo vidět, jak je auto vyvážené.
Zatím na mě proporčně působí spíše stylem A3 sportback, než jako typický kompaktní hatchback jako je Golf. Uvidíme, jak to Mazdě vyjde :-)
A Audi to vyšlo celkem ukázkově :-) Je trochu škoda, že takovýto hybrid kombi a hatchbacku dělá v hezkém balení jen Audi, které je jakožto prémie drahá :-) Je mi i sympatické, že A3 na vůz montuje i lyžiny, takže převezeš kola a podobně. Je to Hatch s praktičností kombiku, jen s menším kufrem. :yes:
i pro individualita: Jo převezu, ale lyžiny jsou lyžiny:) Tomuhle systému nevěřim, že mi neodře karoserii, slyšel sem hodně zaručených rad, jako podlepování atd.. A navíc už mam zahrádku na lyžiny :-) Přijde mi to jako praktické, nic víc :-)
P.S. Viděl sem i Porsche 911 s kolem na střeše >:D
To víš, majitelé Porsche berou každodenní použitelnost svých miláčků vážně. >:D Jen od včera nemohu dostat z hlavy představu Ferrari (430, 458) s kolem na střeše a vozíkem na kouli. >:D
Zajímavé jsou také nosiče kol na roadstery, třeba Z4. [odkaz] To je prosím originál BMW, ne kreace nějakého šílence. No, i když... :-)
Musíš to brát tak, že Golf je solitér. Myslím, že už k tomu psal i někdo jinej... Buďto se mu snažíš přiblížit, nebo se řádně odlišit. První metoda nikdy nikomu nevyšla (a u novýho P308 taky pochybuju o úspěchu), Ma3 je jiná a to absolutně.
Jen je bohužel stejně jiná jako Astra, Mégane apod. Má štěstí, že si zachovala asijský markanty a je jasně poznat, že je z dalekýho východu.
Interiér se mi líbí, je minimalistickej a přesvědčivej. Zvenku mě na fotkách ruší silně stoupající linie bočních oken, takže se nechám překvapit naživo :-)
Vpodstatě souhlasím. Interiér na mě také působí dobře, hodnocení vnějšku raději až po živém setkání. Zatím ano i ne. Je to hodně o úhlech (to každé auto), ale zde tuplem.
Pocuj biely stitok, ty si si nemal dat nick white label, ale BLANK FACE, to ta vystihuje viac... daj si kavu, vyspi sa, zregeneruj, ked budes sviezi, vrat sa, budem tu :-)
Úplně jsi mě svými nevídanými znalostmi angličtiny ohromil... a pokud tu stále budeš, bude to (jistě nejen pro mě) obrovská motivace se sem zase vrátit... :*) >:-[]
Aby bylo z auta vidět a vnitřek byl prosvětlený. V takových autech je za trest sedět vzadu. Byla to samozřejmě nadsázka a ještě jsem v ní neseděl, takže nic definitivního, ale tenhle trend nemám rád. Sice si myslí, že stoupající linie oken vypadá dynamicky, ve skutečnosti jen vytváří masu nad zadním kolem, se kterou si pak lámou hlavu. Úplně nejlepší je, když jim linie oken padá tak prudce, že ji musí u A sloupku zlomit nahoru. Někdy si pak připadám, že to auto kreslil slepý s navedeným. Teď to nevztahuj na Mazdu, zdaleka nevypadá tak špatně.
Ja to nebudem analyzovat az tak... ja nevychytavam detaily a casti auta, pre mna to musi mat zmysel a "sediet" ako celok... co v tomto pripade plati a paci sa mi to... case closed :-)
Golf GTI minulé generace se mi taky moc líbí, na rozdíl od toho současného, kterého zpriznili elektrickou parkovací brzdou! To, že je v povinné výbavě, je neodpustitelný lapsus, ještě horší než digitální rychloměr u nové Mazdy 3. Některé věci jsou totiž u sportovně laděného auta nedotknutelné... A neargumentujete prosím elektrickou parkovací brzdou u nových Porsche, které to dělá stejně blbě...
U zadokolky je to ta poslední věc, která by mi chyběla. Beztak jsem jí používal jen, abych se vešel do zatáčky, nebo občas na blbnutí. U GTI je to škoda, pokud samozřejmě nejde rozhodit ťuknutím na brzdu nebo ubráním plynu.
Buď v klidu, koule na rozhození libovolného auta na asfaltu ručkou tu stejně má tak jeden z tisíce, ti ostatní maj ručku jen na to krknutí, když to parkujou před kauflandem...
Tady má ty koule ale každej. Borec si přečte tvůj příspěvek, jukne do trenek jestli se něco nezměnilo, hm, jsou tam, OK, jsem Loeb, takže, proč sakra to GTIčko nemá normální ruční brzdu ?!! Teď mi jsou ty koule stejně k ničemu. Podělaný auto. >:D >:D
Ale jasne ze mam. Mazda 3 vyzera super, bude mat urcite dostacujuce a spolahlive motory a predovsetkym vyborne jazdne vlastnosti ako kazda Mazda 3 alebo 6. Staci?
Samozrejme strci do vrecka vsetky nudne golfy, OIII a podobne nezmysly, mazda bola vzdy predovsetkym o jazdeni a nie o litroch v kufri ci prednych hmlovkach... >:D
A myslim si, ze vsetci sa zhodneme na jednom... A to v odpovedi na jednoduchu otazku:
My predpokladame, to znamena, ze vyjadrujeme svoj nazor v tomto momente, pricom disponujeme nejakymi informaciami, z ktorych vyberame tie relevantne. Samozrejme pri hodnoteni noveho vozidla od znameho vyrobcu mozes generovat iste poznatky aj z minulosti, z predchadzajucej produkcie, takze nie len z obrazkov. Ak napr. kupujes TV a vies, ze Panasonic robi dobre telky, tak predpokladas, ze dalsie bude OK. Plati to na 99 %, vidis, predchadzajuca OII bola OK, ta nova je megahnus :-) Takze nie vzdy to plati, avsak majorita prevazuje, staci... ci?
Pocuj hus / kacica / gunar / vtakopysk / slepica / kohut, naco sem davas taketo somariny? Ale je normalne, ze zivocich sem nemoze dat ani normalny odkaz... hanba... :no::no::no:
Není to vtip, naopak, dokumentuji tím tu absolutně rozdílnou estetickou školu. Jde jen o to, k čemu tíhneš. Test je v očekávání :-) Srovnání si raději nepřej :-)
Já se nebojím, věřím, že to Mazda nandá všem svým relevantním konkurentům. Jediný, čeho se bojím jsou české ceny a možná stupně výbav a jejich kombinace s motory.
Všetkým je nám jasné, že Tvoje oko znalca neuznáva iné proporcie ako tie, čo sú v Tvojej garáži: [odkaz] a klobúk dole pred Tebou, takúto Berthu nedokáže ukočírovať nevycválaný eurobýček >:D Ale pochop, že na toto fakt treba dorásť, (duchom) mladých poteší viac, keď sa trikrát zvezú na mrštnej áziatke ;-)
GTI - fajn bude tě naprosto ignorovat, páč by tě snad časem přestane bavit psát ty hlouposti. Pomůže to všem, i tobě, většina tě považuje za takového debílka ze severu naší republiky. Já tak činím právě teď, už na tebe nebudu reagovat, asi si oddychneš, argumentačně jsi dopadl.......však ty víš. Tak se měj ty brepto ;-)
Kdyby všichni ti, co "už nikdy nebudou reagovat" opravdu nereagovali, stačila by na celou diskusi jedna obrazovka mobilního telefonu.
Faktem je, že na rozdíl od tebe, jež ses naštval jen u téhle Mazdy, je tu hromada pitomečků, jež se potřebují jen e-vysprostit, ačkoliv naživo před dospělejma klopí oči a špičkou číny přitom kreslí do prachu chodníku šišatá kolečka...
Ne, to, co GTI píše, opravdu není hnůj, hnůj je to, co vypotí ta diskusní lůza hned pod tím.
aby niekto kto ma cas a chut, aby vypatral odkial je tento nedonosenec GTI, a potom sa urcite najde par dobrovolnikov ktori sa stretnu, pokecaju normalne o autach, daju si pivo, a ako zaver vecera skocia za nim a daju mu cez drzku...
Panebože:D To radši ať nedělá, na to, aby někoho udělal jsou jiný internetový stránky >:-[] >:-[] >:-[] Jinak taky nejsem zastáncem násilí a hrdinství on-lajn :D
Preco si kdekto mysli, ze borci su borcami len na internete?
So mnou sa jeden uz aj stretol a chcel pocut, ci mu poviem to, co som mu napisal a tiez sa chcel bit. Tak som mu zopakoval to, co som mu pisal a nasledne mu pukli nervy, tak sa zahnal a po jeho 2 nepodarenych pokusoch pustil krv.
Potom bol na inom fore dalsi ladoborec, ktory sa tiez ohanal, ze mu len nieco vykladam do prazdna a pri navrhu datumu stretnutia stichol.
Neskor zase opat na inom fore sa nasli az dvaja a tiez stiahli chvosty.
Nerozumiem naco su dobre vykriky do prazdna internetu, ze ty a ty si frajer len od klavesnice. A po ponuke si to vytmavit do oci - nasledne binarne ticho.
Nemam rad bezguliakov, ktori si nevedia stat za slovom a ani si nevedia inteligetne obhajit.
Tym nemyslim bitku, na tu vyzyvaju len zufalci, co potratili vsetky verbalne schopnosti, ale ostra slovna vymena nazorov zoci voci dokaze viac, nez kilometre bajtov na serveroch.
Promiň za drzou otázku, ale ty se scházíš s lidma z Fóra jen, aby ses konfrontoval na živo?:D Nepřeju ti, až tam přijde nějakej magor se zbraní :-) Naštěstí si většina jen honí tričko:)
Zatial iba ten jeden; aj to bola iba nahoda, ze sme boli v jeden cas na jednom mieste; zvysok ma len plnu hubu reci :-)
Ale uplneho cvoka so zbranou s vysokou pravdepodobnostou poznas podla vyjadrovania.
Zase naco ist sa s niekym stretnut po 2-3 vetach.
Ved prave, vacsina su len honici a az zistia, ze ziadane lestenie sa nekona, odklusu do inej stajne :-)
Co by se stalo, kdyby narazil na ještě většího magora a k tomu se zbraní? Nic! Jen by se z toho mokrého snu probudil mnohem rychleji, než obvykle.. >:D;-)
Prečo? Preto, lebo sú tu také "makové" nicky" ako si ty!
Kuwa ty si největší virtuální borec, ty bys dal určitě do tlamy každému, kdo by si o to řekl !!! Právě jsem se chystal, že si tě přijedu podat k vám do Makova, ale po tvém příspěvku jsem si to rychle rozmyslel, takže kdybys mě někdy náhodou potkal, tak mě, prosím tě, nebij! >:D
To cos napsal není ani na úrovni první třídy ZŠ. Hezky ses tu opět odkopal... :yes: >:-[]
Neblázni, nikdo normální bych se s ním po přečtení jeho příspěvku neodvážil prát. Když to už tolik diskutujících zkoušelo a všichni tvrdě narazili. >:-[]
Možná by to chtělo i změnu jeho nicku, aspoň na Jánošíka... >:D
A toto mi pise mentalny labil >:D
Teba uz dakto dobre dokopal, prva matka priroda a niekto fyzicky uz urcite tiez.
Nie je normalne, aby si mal tak dlhe vedenie a nepochopil obycajne prispevky. :-!
Vysvetli mi jedno, jeden ma nasr..te v hlave a vidi len Kiu vsade, druhy ma nasr...te v hlave tiez, a onanuje na golfoch vsade... AKYM sposobom mam argumentovat? Ved ja to tym individuam neberiem ze sa im tie kary pacia, ale preco preboha ako dementi dojdu sem a cely rok dokola dristaju pod kazdym clankom to iste? Dokola sa tu prezentuju tym istym sposobom, raz dva krat, clovek sa zasmeje, povie si v duchu ze blbecka doma nepustia k slovu tak sa tu vysemeni, ale cely rok toto prezentovat? Primitiv s NPO...
Jenže na rozdíl od tebe oni se vyjadřují slušně. Že si Topper napíše 100 oslavných ód na Kiu, no a co, tak to nečti nebo mu odpověz, ale slušně. Děláš ze zdejší diskuze jenom žumpu.
to je prd ... to chce nějaký vyprecizovaný argumenty ... >:D >:D jako třeba ... mno všichni, krom plakátů a onanistů moc dobře vědí ... a tak ... >:D >:D
Na tomto webu sem většinou čtenář (sem tam hodim nejake to *) ale co sem si procital komenty ohledne Clia tak sem lezel na zemi! no ale vcerejsi mazda to byl konec >:D >:D
jsou to srdcaři no! já je svým způsobem obdivuju! jako čtyřhodinová debata o tom, jestli je na autě A líp ohnutej kus plechu než na autě B, který ještě nikdo nikdy neviděl, to je prostě maso! garážový maso! >:D no a když diskuze nabere patřičných filozoficko-politologicko-sociologických obrátek a začnou se vyvozovat obecnější závěry z tvaru zpětnýho zrcátka, tak to už člověk jenom lapá po dechu ... >:D >:D >:D zábavnější forum neznám!!!
Upozorňoval jsem tě ať se chováš kultiurně nebo sem nelez. Podobnej výkvět tu není potřeba.
Já se tu chovám slušně, o můj soukromej život se nestarej, ale podle tvýho chování ty máš problém...
Ty jsi ten typ siláka, co si už na škole dovolil jen na o hodně let mladší nebo pokud vás bylo víc. Na to nemusím bejt vystudovanej psycholog, abych podobnýho vykuka poznal.
Diky za analyzu mojej osobnosti, a to este zadara, faaaaaaaakt cooool :no:
Svoje nazory si nechaj pre seba a prezentuj si ich niekde, kde o ne niekto stoji... ale ked tak premyslam, nemas asi velmi kde:
- doma to mas zakazane,
- do krcmy nemozes, lebo aj to mas zakazane a navyse nemas korunky,
- kamaratov nemas,
- psycholog si slaby, takze ani tadialto cesta nevedie...
Nuz vychadza mi z toho, ze tvojim jedinym moznym sebauplatnenim a vhodnou sebarealizaciou bude hranie internetovych hier v samote, v jednej prenajatej izbe obklopenej ciernociernou tmou, z ktorej vyrazis len ked sa pojdes hlasit na socialku... nevadi, vselijaki sme... osud sa s nami nehra, ze? >:-[] >:-[]
Něco ti řeknu, místo toho, abys tady dělal psychoanalýzy bylo by možná lepší napsat něco o autech, nebo k věci. Zatím tady toho moc nepředvádíš, samé urážky, osočování.
Než si zanalyzuješ mojí osobu, něco ti řeknu. Ty urážky co tady píšeš, si můžeš dovolit jen přes internet, protože kdyby jsi stál přede mnou, nestihl by jsi říct ani půlku, tomu věř
A co mi este povies? Ze mas kamaratov a ti maju kamaratov a oni maju tiez kamaratov a ze ma das zmlatit a ze na teba nemam? To si nechaj na pubertalne vylevy na diskoteke, ked si das napasovane tricko a budes sa tvarit ako geroj... Trosku ta to vzalo chalan... Klud, DYCHAJ >:D
Tak něco ti povím, o kamarádech mých kamarádů jsem vůbec nepsal. Nevím jestli to jsou tvoje praktiky, ale moje ne. Ale říkám ti, do očí bys mi stihl říct sotva polovinu...
kdyby jsi se podíval, na moje ostatní příspěvky zjistil bys tohle:
1) nikdy se do nikoho nenavážím, nemám to zapotřebí
2)vetšina mých přízpěvků je o autech, k věci
3) kdybych nechtěl diskutovat o autech, tak tady nejsem
a kdybych se chtěl bavit naživo s lidma asi tak v té úrovni jak to tady vedeš, šel bych asi do nějakého nádražního pajzlu
Nechápeš...až to pochopíš, tak tu přestaneš slovně ->písemně útočit, urážet a osočovat se vůči komukoliv, který se jakkoliv negativně vyjádří k mazdě 3, názorů k autu od tebe jak šafránu, jen vyvoláváš hádky...takže až to pochopíš, všichni to poznáme...
odporucam ti este raz si prejst celu diskusiu a uvidis, ze urazlivej odpovede sa odo mna dockal len ten, ktory zacal nemiestne utocit... k autu som sa vyjadril viackrat, vyzera super, verim, ze bude super... mozem to rozpisat na A4, ale naco... ? Slovo super zahrna vsetko - dizajn, verim ze aj buduce jazdne vlastnosti, vybavy, ceny a pod...
M6-MZR dnes 19:05
« Re: Re: Re: KODOJMY
sebe sa smejes debilek?
Já ti nevim, tohle mi přijde jako dost tupá reakce....
I když GTIho moc nemusim, tak na mě nepůsobí tak nepříjemně jako ty a asi to nebude jen můj pocit...
Ale GTI je jediny, koho tu mam na haku, toho som si cielene vytypoval, pretoze jeho nazory nemam rad... k nemu sa takto budem vyjadrovat dokedy tu budem, lepsie zaobchadzanie si nezasluzi :-)
No kdybys ho měl na háku, tak na něj nereaguješ (nebo takhle u nás v ČR to je, že když někoho máš na háku, nestaráš se o něj) spíš ti leží dost v žaludku, nemám pravdu?
Hranie sa so slovickami, je to jedno, nejde o lezanie v zaludku, mam ho na haku ako cloveka, ako ludsku bytost, za nazory, ktore tu prezentuje ako fundovane by sa mal hanbit, pretoze len vyvolava flame wars a jednoducho to je o nicom... Napr. taky Ozzman pise 10x lepsie prispevky ako taky GTI... on si ani nezasluzi, aby niekomu lezal v zaludku... on mi VADI :-!
A proto se musíš snižovat na jeho úroveň a všechny co nějak negativně okomentují M3 (stejně jako on, co negativně okomentují jeho příspěvek), musíš nějak "slovně sundat" a přidat fotku oholený OIII, neni to zbytečný?
Ja by som to nenazval zbytocnym ale bud ucelnym alebo ucelovym... mozno postom sa spamäta, ked zisti, ze vlastne on robi to iste, len exte 100x horsie... Tebe nevadi?
Já ty jeho sáhodlouhý "články" většinou nečtu, i když hatuje to co mě se líbí, nějakej internetovej šáša mě prostě nerozhodí, obzvlášť taková známá firma jako je on...myslim si, že jeho jakkoliv účelně směrovat ke vzpamatování nemá cenu, ten si pojedu furt svou...nicméně konečně se s tebou dá normálně mluvit ->psát
Tak s tímhle příspěvkem, kde jedna věta popírá druhou, si zajdi k psychiatrovi a dej mu k tomu přečíst tvé příspěvky v této diskusi. Diagnóza tvé příbuzné sice nepotěší, ale bude zcela jasná... :-O:*) >:D
Nemysli si, on to moc dobře chápe.
Ví, jak je ubohý a ví, že tu žumpu dělá z diskuse on a ne někdo jiný.
Ale tady, na bezejmenném nicku, si připadá jako nepostižetlný king.
Ručím ti za to, že kdyby se náhodou dostal někam ku Praze, chodil by s hlavou skloněnou až k zemi, aby ho náhodou někdo nepoznal...
takže první dojmy jsou čím dál lepší. Parádní paleta motorů, zajímavý design, prostorný hezky udělaný interiér...dá se počítat s rozumnou cenovkou. Jen doufám, že se jim podaří něco udělat s dodací lhůtou, protože u CX5 i M6 to teda ideální rozhodně není
Já se té cenovky trochu bojím a dodacích lhůt dvojnásob. Co ještě vidím jako slušný mínus, je absence automatu u nejsilnější motorizace. Ta jediná na něj totiž má patřičný výkon ;-\
Ale jinak bezbřehé nadšení, začínám o tom autu vážně uvažovat...
tak nasadili rozumnou cenovku jak u CX5, tak u M6, tak toho se až tak nebojím, ale ta dodací lhůta je fakt špatná. s tím výkonem až tak nesouhlasím. krom té 1.5 si myslím i dík váze problém není. A pokud dávají ke všem M6 tak CX5 automat, tak si myslím, že ho tam dodají také. A slyšel jsem na něj v CX5 jen chválu
Ma to styl,rozhodne ina,ako 99% aut v triede a to je super! nesnazi sa ist na istotu = cesta impotentneho dizajnu ala Kadan...naopak,prinasa cerstvy,moderny styl s jasnym odkazom na Skyactive generaciu.
100k 1,5-G ako zaklad potesi,no vsetci vieme,ze skor tych honiacich spotrebu. Volba 2,0 G 165k a 2,2D 150k je naopak prijemnym prekvapenim,ked to porovname s tym,co sa najviac predavalo z II generacie a co ponuka konkurencia. Ale ak sa im podari maly diesel ako Honde 1,6ka...nebude lepsej volby :-)
Ticho okolo MPS ma desí ako aj tabulkove hodnoty zrychlenia s AT prevodovkou...dufam,ze tou istou ako ma šeska. Inak jej hmotnost je velmi nizka,ved rozdiel medzi MT a AT je len 10kg!
Vacsinu otazok uz pozname,ale ešte tie najzaujimavejsie,ze čo to bude žrať,ešte nie!
Hmm, hmm. Obávám se, že naživo tam ta rz rušit. Podle mě, měli celou hubu udělat nížší a značku šoupnout pod to. Takhle je hodně v centru pozornosti, bez ní to má velkou hubu, to se mi u hatchbacku nelíbí, k sedanu to půjde trochu líp. Ale zkrátka menší by byla lepší, s ohledem na to, že tam ta rz někde být musí.
Nahoře pan redaktor píše, že přeplňování se nechystá ani do modelu MPS, no tak to je překvápko. Tuhle informaci doplňuji odvedle, že před modelem MPS dostává přednost práce na hybridech, a tedy čekání se protáhne někdy do roku 2015... Naštěstí se tu můžeme těšit na jízdní dojmy. No... těšit, osobně budu jen čekat - vedle totiž doplňují aktuální skládačku o informaci o zpřevodování, no tak tohle jsou tedy zprávy.
Potvrzuje se známá pravda, ty nejlepší třešně rostou výhradně v sadu za barákem... No, přečti si to sám - [odkaz] :-|
...příjemným detailem je natočený středový panel, který dodává palubní desce sportovní formu.
[odkaz]
Ja tam veru žiadny natočený stredový panel nevidím.
Pán Vaverka, že ste zase odpisovali?
To bych si netroufl tvrdit, že není natočenej...tahle fotka je tak neprůkazná kvůli nestejně tvarovanýmu ostění levý a pravý části středový konzole, že to není možný odhadnout...věřím redakci.
Lze soudit podle palubky a jak přechází ke spolujezdci (úroveň dekoru je asi ideální). Pokud by byl natočený (nějak výrazněji, aby to vůbec stálo za zmínku), někde by to muselo být vidět, jinak by jim nenavazoval panel na dekor. Překvapila mě však ta stěna na straně řidiče. Hned jsem si vzpomněl na F-Type, jen je na špatné straně. :-)
Beriem späť. Pozrel som dôkladne aj iné snímky a je to natočené. Urobili to rafinovane a veľmi čisto. Nie je to žiadna tácka s budíkmi v štýle AR 156. Poklona. :yes:
Česko Slovenská Jakuza jakuza má minimálne 2 dôvody na oslavu:
- konec školského roka
- príchod Mazdy 3 zvanej "Roller Coaster"
Čo dodať?
- proporcie sme si včera vysvetlili,
- športové ambície jazdcov do Lídlu uspokojí - dlhé sprevodovanie (veď Ekorallye je tiež rallye),
- dizajn uspokojí každého milovníka mora:
[odkaz] 8-s:-O
souhlas :-) chápu, že to auto se nemusí každému líbit, ale psát takové hovadiny...
no, i když mi zítra školní rok nekončí tak přesto budu asi člen Česko-Slovenské Jakuzy a budu se radovat z dalšího krásného auta na silnicích ;-)
po CX5ke a M6 .. dalsi bojovnik z vychodu na scene :yes: .... bude to silny bojovnik na poli nizsej strednej triedy ... ocenujem sportovy a zaroven elegantny dizajn.... fakticky nemam vyhrady.... auto vyzera velmi presvedcivo a aj interier pekne ladi s exterierom... klobuk dole...
ani neviem co napisat.... ody na styl GTIho mazde nepasuju.... predsa len mazda je kvalitativne a dizajnom uplne inde ako vw... a nie je ferove robit jej tu hanbu trapnymi chvalospevmi.... ktorych ciel je zaujat aby si to auto clovek vsimol... mazda je presvedciva uz na pohlad... tu netreba vela slov.... nadhera
Podľa očakávaní, prasce kvičia ďalej. Nevadí, len kvič. Založ ďalších 10 vláken, pošli ďalších 10 obrázkov, skús aj nejaký argument. Nevieš? To ťa predsa neodradí.
A pritom nijak viac neobnažíš svoje vnútro, už nedokážeš viac ukázať, ako ťa to hnevá - áno, Mazda zas postavila skvelé auto. Že to ešte neviem? Máš pravdu, defacto nie. Ako v jednej z mála som v nej ešte nesedel a nešoféroval ju. Že ani ty, dokonca žiadnu Mazdu? Ja to viem, inak bybsi nemohol kvíkať, ako kvíkaš. Ako som písal predtým - obnažuješ sa viac, ako si myslíš.
O čo, že nová Trojka bude ďalšie 5 hviezdičkové auto?
miera a intenzita kviku u kazdeho noveho auta mimo koncernu vw je umerna dosahnutej kvalite a emocionalnej sile vyzarujucej z daneho nekoncernoveho auta....
alebo povedane strucne jasne laicky: cim lepsie auto .. tym viac kviku.... keby bola mazda 3 zle auto tak tu GTI napise par viet a bodka.... cim viac ale spieva tym je jasne ze mazda 3 bude kvalitka a aj krasne auto ktore sa proste vydarilo :yes:
Ono má fakt knírek [odkaz] >:D ...v japonsku maji takové ty úzké spz, tam to bude takový Áda H. na kolech, ale tak co, japíkům to asi vadit nebude, hm? >:-[]
Japonci staveli auta s motory se ctyrmi ventily na valec a hydraulickou spojkou ve spojeni s lichobezniky a nezavislym zavesenim v dobe, kdy se tady zacinal montovat Favorit.
Ten propastny rozdil se za ta leta sice poradne zmensil, ale to plati jen v pripade aut.
Preber si to.
To je možné, ale tak nějak nechápu souvislost s mou narážkou na umístění spz a její japonský (úzký) výzor ve srovnání s úzkým knírkem Adolfa Hitlera...
Nemusím ti, doufám, vysvětlovat, jaké byly cílové skupiny bemba a sakypaku, že ne?
Jinými slovy to je to samé, jakobys mi tu jako kontra k tomu bembu hodil třeba 2002ti.
Tím, co jsem napsal, jsem se ti snažil naznačit, že psát kydy o tom, co dělali japonci v době, kdy se u nás bouchal Favorit je z principu nesmysl.
Ostatně ve své kategorii a svém teritoriu byl Favorit podstatně pokrokovější vůz, než libovolný japonec té doby.
Pokud nemáš dostatečný rozhled na to, abys pochopil, co jsem teď napsal, tak se neztrapňuj a raději nereaguj.
Ono vůbec argumentovat zrovna u japonského automobilové produkce nějakou hlubší historií je velmi ošidné. Vše tam začínalo v úzké souvislosti s automobilovou Amerikou a Evropou, podobně jako později v Korei (např. GM/Opel - Daewoo).
Myslíš jako jednooký mezi slepými? Nojo, jenže co naplat, ti Japonci měli tehdy oči minimálně dvě, co na tom že šikmé. Já u Favorita žádnou pokrokovost nevidím. Nedávno mi tu někdo na diskusi říkal, jak je Lada Kalina "na své teritorium" pokročilé auto... sorry, teritorium mě nezajímá, je to technologická vykopávka 15 až 20 let za soudobou produkcí. V případě Favorita to možná nebylo tolik a nebylo to ve všem, ale pokud se podíváš třeba na motorizace, pak prostě Favorit se dvěma variantami 1,3OHV patří někam maximálně do sedmdesátých let.
Jestli to bereš ve vztahu k ČR, resp. tehdejšímu Československu, tak je to neporovnatelné, resp. bez šancí z několika důvodů. Jak nám rok 1948 a i WWII "pomohl" je vidět na postavení výrobků a firem ve světě před a po. Bohužel.
Když to budeš brát jap. vs. evr., tak je situace trochu jiná.
Mazdu 3 vidím pozitivně, je to asijské auto, které se snaží vyhovět (nejen) evropskému vkusu. Pro mne osobně je velikým překvapením na první pohled povedený interiér, který si například s panelem klimatizece něco vypůjčil od BMW. Tradičně dobrý volant a zajímavě řešená přístrojovka je pěkné spestření.
U Toyoty se take evidentně setřilo a tvrdý plast - od výduchů klimatizace dolů - zamrzí, který navíc na sobě zanechává stopy - viz stopy palců:
[odkaz]
Výduchy klimatizace vzadu nejsou ani u top výbav?
[odkaz]
Co se týče vnějšku - je dobré počkat na dojmy f2f, ale přeci jenom, neuteklo to tady těm japonským klukům?
Panel klimatizace si spíš vypůjčili od Mercedesu - ten má tuhle architekturu, tedy display mezi dvěma pásy tlačítek s kruhovými ovladači na stranách. [odkaz]
Mimochodem, víš o tom, že všechny tvé odkazy vedou na tu samou fotku?
Mazda 3 v minulé generaci byla...jak jen to nazvat slušně...nepovedená. Vychlamaná huba, doplněná ke konci výroby LEDkovým cirkusem je moje noční můra.
Tahle nová je proti odcházející jako nebe a dudy - japonská, dobře posazená, vizuálně jasně zasazená. Líbí se mi. Nejsem zrovna obdivovatel asijského designu (z i30 mám opary), ale jsem rád, že japonské auto, vyráběné v Japonsku vypadá jako z Japonska. Na tomhle zasazení si onehdá vylámali zuby i italové...
Horší je to pak v interiéru - leporelo z evropských aut není nic urážlivého, nebo nehezkého, ale proti nápaditému a stylovému exteriéru je to jako pěst na oko.
Přitom Mazda má kde brát...
Tak co s tím?
Je třeba ocenit Mazdu za fakt, že jde svou cestou, že umí jít svou cestou. Je třeba ji klepnout přes prsty za ten vnitřek. A je třeba počkat na hodnocení toho, co je na autě nejdůležitější - jízdy.
Nemohu říci, že bych byl z interiéru nadšený, ale co nového by měli vymýšlet ? Kapličku jako 208/new308 nebo budíky uprostřed ? Děkuji, raději ergonomickou a kvalitně zpracovanou nenápaditost.
Čistý styl Mazdy, bez jakéhokoliv náznaku kýče. Ale též bez příchutě nudy. Vedle originality a lehkosti křivek se ale drobné pihy krásy přecijen najdou.
1) přední registrační značka - umístění do masky mi nepřijde jako šťastné. Jenže kam s tou kravskou cedulí, že... Alfa by mohla vyprávět, jak RZ dokáže zhyzdit ryzí krasavici 156...
2) stoupající linka má za důsledek vysokou spodní hranu oken na zadních sedadlech. Pocit stísněnosti bude navíc doplněn neoblibou u dětských pasažérů...
3) absence výdechů pro zadní sedadla - to už se dnes také tak úplně nenosí...
Pokud ale zůstaneme v rovině vzhledu, základních linií a proporcí, vyšla Mazda 3 výborně. Legendární 323F to opět nebude, ale jako zdařilá alternativa koncernové nudy Mazda 3 předvádí solidní tah.
Ach 323F, mali sme ju v 98 v zelenej metalíze a spojlerom. >:D:yes: V tej dobe bola krásna, nízka a veľmi bolel chrbát keď človek nastupoval a vystupoval (aspoň tak tvrdil otec). Každopádne oveľa väčší boom bola čierna 323F BG, ktorú sme mali pred ňou. Doteraz si pamätám na tie pohľady ľudí a nebodaj si pre nich ešte zapol, vypol svetlá >:D
Teraz by som už mazdu veru nekúpil. Cítiť, že pre európanov nie sú šité namieru, (nie, žeby voľakedy boli), ale z môjho pohľadu sa rozdiel medzi JPN a EU konkerenciou zväčšil.
Keď ťa bolí chrbát, kúp si Quasimodo... ehm, Qashqai ;-) .
Trojka takhle od počítače těžko říct... ale 6 nebo CX-5 jsou evropsky plně akceptovatelná auta, nepochybně v rámci širší špičky svého segmentu... s jedinou výhradou k špatné konfigurovatelnosti.
Mazda 6 prvý efekt bol dobrý, potom prišlo vytriezvenie a keď som sa posadil na predné sedadlá so 190cm tak som zistil, že je všetko postarom. ;-\ Dokonca v OII mám stehná opreté na sedáku, ale v Ma6 som sa cítil ako na detskej stoličke.
CX-5 je dobrá voľba. Keď nerátam Tigiho, určite by som ju uprednostnil pred JPN konkurenciou a Kugou, ktorá sa neskutočne pokazila C-max interiérom :no:
Ten pocit jsem neměl, ale to jak komu sedne jaká sedačka je individuální. Pokud se mi něco v interiéru nelíbilo, tak to byly displeje a infotainment... tam Mazda evidentně prioritu nevidí... a mně to zase tak moc nepálí. Jo, a vůně interiéru taky nebyla právě fialková. Jsem zvědavý, jak bude vypadat základ... třeba u CX-5 je to šetření docela znát, u šestky jsem seděl jen v těch vyšších výbavách.
Jo, dnes navečer sem ji potkal a hned mi to došlo na co nová Mazda 3 navazuje :-)
Je to tohle Fko [odkaz] Všiměte si proporcí. Není to čistokrevný hatchback, ale jde to do kombi. Tenhle přístup se mi líbí a může odlákat i pár kupců kombíků, kteří nebudou potřebovat obrovský kufr :-)
Ale musíš uznat, že na tohle to zatím nemá [odkaz] Já vím, jiná cenová a D3, ale i tak. V téhle kategorii je však velmi malá konkurence, nijak mě nenapadá další dnes vyráběný vůz této subkategorie :-)
Ja neviem, mne sa aj tie audiny uz zdaju take nudne, kazdy mame pravo na svoje subjektivne chapanie dizajnu aut (i ked tu jedno individuum kvaka vzdy, ze dizajn je "ryze objektivni"), mne sa naozaj Mazdy uz takych 5-6 rokov pacia najviac... ale len pokial ide o dizajn, technika je uz nieco ine a tam su premie na tom jednoznacne lepsie... ale dizajn Audi, VW, Škody, to je vsetko nuda a nuda je uz aj BMW, chcelo by to nejaky odvazny tah... ale toho sa asi konzervativni nemci boja :-!
Tak BMW mě baví, hlavně v nové generaci se polepšilo to nevalné období, ale i tak. Bohužel tohle není zatím auto pro mě a kdoví, jestli někdy bude >:D Audi jsou fajn, když sem vybíral auto, koukal sem na A4 předchozí generace a přišla mi totálně nudná vevnitř i venku, zklamala mě. Nicméně ta nová A3 sportback se mi líbí a nepotřebovat tak velký kufr, fajn autíčko. Ještě mě brala A6 kombi :-)
Tak ked uz Audi, tak urcite u mna A6 AVANT, nejaky silny benzinovy motor a je :-) zohnat si nekonecnu hadicu z cerpacej stanice a mozeme vyrazit brazdit cesty, to je o inom, bez debaty... :-)
Ale tu nejde len o to ci staci... Kolega ma 3 deti a nechcel by si ho vidiet ako sa vezu v OII kombi :-) Ide aj o pohodlie, ktore rodina potrebuje, prave na to je tu MPV... ja nechcem to co staci, chcem to, co je pohodlne... :-)
Ty už ani nevíš co sis překlepl/nepřeklepl. >:D Hlavní je, že to bylo úplně mimo obsahově, ať už to bylo mířeno na kohokoli, ale na to jsme si už u tebe zvykli, takže jak píšu, spi dál... :*);-)
Uz sa tolko nenatriasaj, nevyhovaraj a nerob zo seba blbsieho nez si, snad si svoje prispevky vies najst >:D
Aj tvoja dcera by to davno zvladla. Predsalen je od suseda/postara >:-[]
Tak k tomu musíš i časy příspěvků na které reaguješ, když se neumíš trefit ani do správného tlačítka "reagovat". >:D
Mimochodem tohle napsal kdo: "...tak sa zahnal a po jeho 2 nepodarenych pokusoch pustil krv." Takže ta jeho krev nebyla tvoje práce, ale Jánošíka?
>:-[]
Běžná věc. Prostě na obyčejnou výfukovou trubku přivaří (bodově) chromovanou koncovku většího průměru. Pak tu máš atypicky tvarované koncovky, které kolikrát ani nejsou přivařené, ale jsou zasazené v nárazníku - vlastně jsou takovými návleky. Z hlavy bych střelil předchozí Civic, nebo Mégane (třídveřový). I takový Aventador má koncovku jen okrasnou, ve skutečnosti má uvnitř čtyři samostatné. U aut s naftovými motory můžeš vidět ještě jednu vychytávku - atrapa koncovky má výřez směrem dolu, ke kterému je přivařený klasický zahnutý výfuk.
Tohle je ještě krása oproti tomu, co můžeš někde vidět.
Jak nás redakce informovala, v brzké době se můžeme těšit na jízdní dojmy. No my na diskusi se můžeme zatím zhostit dojmů estetických. Bohatě.
Osobně považuji dosavadní design mazdy v předmětné třídě za... slušně řečeno, problematický. Jistě, vím, mazda nepatří mezi designové lídry trhu v kompaktní třídě, přesto je pro mne právě design nové generace jen potvrzením dosavadních estetických zkušeností, a v podstatě zklamáním. Ono to samozřejmě však není nic moc překvapivého, snad žádný výrobce nepřekračuje meze svých možností a roky, desetiletí se pohybuje ve svých designových přirozených vodách. A tedy z toho lze odtušit, jak bude nový model úspěšný z pohledu designu. Asi nějak takhle - [odkaz] A je to tak správně, vždyť toto jsou ty pravé, vžité karosářské geny, které přitahují fandy právě k tomuto modelu.
Na pochvalu je tedy skutečnost, že mazda nepřišla s letadlem z čisté vody, ale tak, jak to dějají lídři třídy (GOLF, A3) výrazově navazuje na model předchozí. Samozřejmě, že otázkou je, na co navazuje aktuální generace modelu například AUDI A3 a na co navazuje aktuální generace mazdy 3... :-) Tohle ovšem není podstatné, podstatné je, na co navazuješ ty ve své garáži.
Ono tu není designových leadrů, alespoň ne v mainstreamu. Je tu definice hatchbacku pro Evropu, která platí už desetiletí (jakkoliv v některých generacích to bylo na pováženou), pak jsou tu ostatní, kteří díky tomu, že na evropskejch trzích prodávají minoritně, nebo v menším množství musí hledat globální designovou univerzalitu (Astra, Focus), nebo se soustředí na asijský či zámořský trhy.
Jakkoliv Ma3 nemusí úplně nadchnout každýho, je primárně relativně vyvážená a má solidně působící vnitřek a to na těch pár desítek tisíc kusů pro Evropu musí stačit. Je pto ní nanejvýš důležitý, aby se chytla v doma, v Rusku, Austrálii (kde se jí tradičně daří) nebo v Americe. Z tohoto pohledu by rozvíjení předchozí Ma3 mělo dávat smysl.
A nejkrásnější nižší střední tvar předvedla právě Mazda s druhou generací 323F.
Souhlas, s 323F se Mazda mezi designové leadery zapsala. Ono už předchozí eFko bylo zajímavé auto... ale tahle generace to dotáhla k dokonalosti.
Osobně by mě zajímal kombík, z mnoha důvodů... mohl by řešit mé rodinné potřeby, mohl by něco udělat s boční linií oken, která mi taky úplně nesedí a mohl by dodat protiváhu dlouhému předku, díky které se trošku obávám o vyváženost auta.
Apropó, redakce... nebyla by nějaká normální fotka z boku nebo tak? Jen samé podivné záběry zespoda širokáčem... jakkoli chápu umělecký záměr, tady bych přivítal trochu dokumentaristiky.
Tomu co myslíš ty se u nás rodinné potřeby neříká ;-) . Prostě auto na těch mých aktuálních 15tkm ročně, s přiměřeným prostorem a dynamikou za přiměřené peníze. Úplně nutně na to střední třídu nepotřebuju, u šestky to znamená fůru cenových kompromisů...
JJ, překvaltovávám :-) . Hmmm, tak já to budu bohužel řešit jinak, chtěl jsem jako druhý auto kombíka nebo SUV, ale neprošlo to, takže můj fešák půjde z domu, vezmu si kombíka já a jako druhý auto nějakýho HB.
V zásadě mám, poptal jsem balík se třema autama a začíná se to rýsovat. Na druhou stranu budu současný auto velebit a rád se někdy v budoucnu k podobně střiženýmu sedanu vrátím.
323f BA je nádherná i dnes pokud se teda člověk o ni dobře stará - když tehdá v 1994 vyjela tak to na našich silnicích bylo jako zjevení, hned jsem jí chtěl - akorát mi tehdy nebylo ani 10 >:D no ale jak jsem dorostl tak jsem si ji konečně koupil a prodal ji až loni, když jsem jí nevyužíval protože jsem měl už rok svou nynější protege MP3 [odkaz] a dvě auta jsou pro jednoho zbytečnost >:D nová Mazda3 je z venku opravdu povedená a působí na mě tak jako na mě působilo v 94 efko - chci ji :yes:
..je opravdu povedená. Mě ale zajímá pouze MPSa. Mám obavy, že nový model se díky EU předpisům bude muset spokojit s 2.5 benzinem. A to prosím ještě není tak docela jisté, protože se tento motor v EU zatím nenabízí ani v CX-5 a v M6 pouze s A/T.