Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová továrna Jaguaru bude investicí desetiletí, píšou Slováci

Za investici desetiletí označil slovenský tisk předběžnou dohodu mezi automobilkou Jaguar Land Rover (JLR) a slovenskou vládou o výstavbě nové továrny na Slovensku.
Zpět na článek
13. 8. 2015 13:23
13. 8. 2015 14:08
13. 8. 2015 14:40
13. 8. 2015 13:59
13. 8. 2015 14:09
13. 8. 2015 14:36
13. 8. 2015 16:58
13. 8. 2015 17:03
13. 8. 2015 18:51
13. 8. 2015 20:48
14. 8. 2015 10:37
13. 8. 2015 22:45
13. 8. 2015 14:27
13. 8. 2015 14:53
13. 8. 2015 15:28
13. 8. 2015 17:05
13. 8. 2015 17:12
13. 8. 2015 19:14
13. 8. 2015 20:52
13. 8. 2015 22:51
13. 8. 2015 15:44
13. 8. 2015 17:06
13. 8. 2015 18:38
13. 8. 2015 19:31
13. 8. 2015 21:08
13. 8. 2015 22:24
13. 8. 2015 23:07
13. 8. 2015 23:08
15. 8. 2015 21:56
13. 8. 2015 23:09
13. 8. 2015 16:23
Avatar - fOE
13. 8. 2015 13:23
investice
Pokud to klapne, a pokud to klapne podle predpokladane vyse pobidek, tak je to investice desetileti, ale ne pro Slovensko, ale pro Jaguar.
Rozbalit vlákno
3
13. 8. 2015 14:08
Re: investice
V tejto mizérii, keď sme stratili konkurenčné výhody a renomé mladej dravej krajiny s dynamickým propodnikateľským a daňovým systémom je príchod jagu ako spasenie. Kúpené? Možno, ale v tomto prípade hovorím, vďaka zaň. Už to vyzeralo, že si tu neotvorí firmu ani thajská krajčírka. Ja len dúfam, že sa veď vieme komu nepodarí z toho vytrieskať volebný politický kapitál, aj ked mi je jasné, že podarí.
13. 8. 2015 14:14
Re: investice
jj
tož jesi právě ta Slovenská dohoda nemá totiž tajný dodatek hoši... s Dickem [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D a šádejevrici :yes:
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 14:40
Re: investice
a co chcel tymto basnik povedat ?
Co konkretne ma ma na tej "tvojej" stranke zaujat ?
Nerypem. Jeho motor poznam, sice nie osobne, ale v ramci 1 firmy, kde som sa ja podielal na uprave nejakych motorov, tak 1 clovek od "nas" s Dickom bol, motor videl...

Tak co je nove ?
13. 8. 2015 13:59
Detroit
aby ze Slovenska nakonec nebyl takovej novodobej Detroit
Rozbalit vlákno
9
13. 8. 2015 14:09
Re: Detroit
tá hrozba tu bohužiaľ je, ale aj det si dlhé roky pekne z toho žil a keď to krachne, využijeme grécke nouhau :-)
Avatar - nalimer
13. 8. 2015 16:58
Re: Detroit
Riziko je vždy. Na druhú stranu životnosť automobilky je min. 40 rokov. A pri automobilovom priemysle je v prípade vojenského konfliktu veľmi rýchla zmena na dodávateľa pre zbrojárstvo. V prípade Land Rover je to ťah na bránu...
13. 8. 2015 17:03
Re: Detroit
Pokud se chceš riziku vyhnout, je nejlepší nedělat nic. Továrnu, kterou neotevřeš, také nikdy nezavřeš nebo nepřestěhuješ.
13. 8. 2015 18:51
Re: Detroit
zivotnost automobilky mozna, zivotnost jeji montovny urcite ne
Avatar - Typhoon
13. 8. 2015 20:48
Re: Detroit
Má pravdu, předsedo!
14. 8. 2015 10:37
Re: Detroit
Urcite to tiez vidim aspon na jedno-dve desatrocia, 40 rokov je ale silna kava. Za pasom budu casom pracovat roboti, nie len v automobilovom priemysle a vsetci montaznici mozu ist na urad prace. Otazka nie je, ci to bude o 40 rokov, ale ci to nebude do uz o 15-20 rokov.

Na druhej strane presne tento scenar hrozi snad kazdej jednej profesii, bude este veselo...
13. 8. 2015 22:45
Re: Detroit
A já myslel, že v Detroitu byl i jiný (a větší) problém:

V roce 1930 bylo obyvatelstvo Detroitu z 92% bílé. V roce 2010 již běloši tvořili jen 10,6%. V Detroitu se pravděpodobně významně projevil fenomén známý jako bílý útěk - čím více černochů do města přicházelo, tím více se bílé obyvatelstvo stahovalo pryč (celkový počet obyvatelstva v letech 1950 - 2010 klesl o více než 60%: z 1 849 568 na 713 777).

Zdroj: [odkaz]
13. 8. 2015 14:21
Jednoduche pocty v strednej Europe
Odborník na automobilový priemysel Tim Urquhart: "Slovenské mzdové náklady v automobilkách sú v porovnaní so zahraničím stále veľmi nízke, čím pre investorov zostávate stále atraktívnymi. Je to tak pätina britských platov, čo je trochu šialená štatistika." [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2015 14:27
Montovna
Být montovnou není zase takové terno. Montovat auta umí kdekdo, jde o to za kolik... Kdyby to alespoň postavili někde na východě. Tohle jen dále rozevře nůžky mezi západem a východem země.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2015 14:53
Děs
To je přece děs a věřím, že z toho nejsou nadšení ani Slováci... Zase u Nitry? 1/4 pobídek z hodnoty investice? Takže krachne zase X slovnských firem, protože lidi odejdou dělat do Jaguaru?

kdyby radši ty prachy investovali do vědy, školství, do Východu své země apod.

Předpokládám, že Česko i Polsko se účastnilo tak, jak v případě Amazonu. Jestli to tu chceš, tak se snaž. Tu máš trochu pole, zbytek je na tobě. A budeš solit daně.
Rozbalit vlákno
27
13. 8. 2015 15:28
Re: Děs
Daňové prázdniny vítězí :-)
Re: Děs
Investice jakou plánuje Jaguar Land Rover v Nitre samozrejme prínos bude mít, a to ruzným zpusobem. I ten danový. Samozrejme by bylo lepsí kdyby podobné projekty vznikaly bez investicních pobídek ale vzhledem k tomu ze o podobné projekty mají zájem ruzné regiony tak je situace jaká je.

Co se týce tech slovenských firem které údajne krachnou protoze lidi odejdou delat do Jaguaru: Pokud tyto firmy budou dobre platit, budou vytváret dobré podmínky pro své zamestnance a ti zamestnanci budou videt, i z chování majitelu/manazeru, ze pro ne má smysl v takové firme pracovat tak nebudou mít duvod odcházet do Jaguaru. Casto tomu ale tak není.
Avatar - R32
13. 8. 2015 17:05
Re: Děs
Tak nejak... plus by som pridal, že robiť takúto nezaujímavú prácu pri páse nieje zrovna snom asi nikoho. Ak by som to robiť mal tak len preto, že si inú prácu neviem nájsť alebo by to skrátka muselo stáť mzdovo zato... :-!
13. 8. 2015 17:12
Re: Děs
A kde jsi přišel na to, že práce v automobilce je práce u pásu? Kolik procent lidí u toho pásu dělá? Dovedeš si vůbec představit, jak se vyrábí auto? Ty si opravdu myslíš, že tam jen někdo postaví linku, nabere lidi a pak tu linku pustí a řekne dělejte?
Re: Děs
Pravda je ovsem taková ze v normální automobilce pracuje hodne lidí u pásu nebo jiným zpusobem vykonává monotónní práci a ze já osobne bych takovou práci zrovna delat nechtel.
13. 8. 2015 19:14
Re: Děs
Většina lidí dělá monotonní práci. A zdaleka nejde jen o dělníky. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že v té nové továrně bude monotónní práce méně než jinde. Rozjezd nové továrny a nových modelů určitě nuda nebude a mnoho lidí si může najít velice zajímavou práci. Docela jim závidím.
Re: Děs
Jiste, más pravdu. Presto tvorí delníci velký pocet pracovníku kazdé automobilky.
Avatar - Typhoon
13. 8. 2015 20:52
Re: Děs
Pro mě osobně by bylo určitě zajímavější montovat Land Rover, než Hyundai/KIA
;-)
Avatar - R32
13. 8. 2015 22:51
Re: Děs
Práveže predstavu resp. skúsenosť mám, bol som v VW BA, prešiel som skoro celú výrobu... A áno, niekto linku postaví, niekto pustí a zaškolení pracovníci na tej linke robia svoju monotónnu prácu. Aby z toho nezmagorili (prípadne nezdrhli) tak ich po určitom čase "točia" čiže menia si pozície za tým pásom... Nieje to bežiaci pás aký si asi predstavuješ ty ale... exkurzia tam stojí pár éčiek, mal si ísť aby si mal ty reálnu predstavu a neprudil tu. ;-)
13. 8. 2015 15:44
Re: Děs
Největší podporou pro vědu, školství a výzkum jsou právě investice, jako je třeba tato dle tebe "montovna".
Avatar - nalimer
13. 8. 2015 17:06
Re: Děs
Priamy počet zamestnancov: 5.000
Predpoklad nových priamych dodávateľských spoločností: 2.500
Vytvorenie nových pracovných pozícií: 12.500
Je to len "montovna", nie je to vývojové centrum. To ale v konečnom dôsledku dá prácu tak 500 ľuďom a štát z toho neuvidí prakticky žiaden cent. A pritom, paradoxne, sa skôr zbalí vývojové centrum do zahraničia, ako celá montážna hala.
Re: Děs
Nekterým lidem to nevysvetlís. Viz diskuse pod clánkem z úterý.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 18:38
Re: Děs
Optimisticky scenar, ale pripustme ho. Kolik z toho budou Slovaci? Kolik ze subdodavatelu bude na Slovensku a kolik v CR a Polsku?

Jinak receno dost mozna zasponzorovani jednoho pracovniho mista 50-100tis eurama.
Dekuji, nechci.
Avatar - nalimer
13. 8. 2015 19:31
Re: Děs
Nevieš čo píšeš...
Investícia je 1,4 mld.€.
Štát dal max. dotáciu podporovanú EU - 9% - 126 mil.€.
Ide o to, že tá podpora nie je poukázanie peňazí na účet Jaguáru. Sú to daňové úlavy z budúceho zisku.
Alebo, pri 5.000 zamestnancoch ich preplatenie na dva roky (25.000€ na osobu).
To ale nepíšem o ďalších 15.000 miest pomimo. A zisku pre štát.
Je mi jedno, či tam bude pracovať Čech či Bulhar. Automobilka reálne zvýši HDP krajiny na obyvateľa min. o 5-7%.
13. 8. 2015 19:38
Re: Děs
Jediné, čo zamrzí, že štát sa nesnaží nejakým spôsobom motivovať aj domáce firmy a podnikateľov. Tí môžu akurát tak čakať na príležitosť v podobe príchodu investora spoza hraníc. Domáce pokapalo a cudzie sem ťaháme.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 21:08
Re: Děs
Maluj si to na ruzovo jak chces, ale co zdroj, to jina cisla a duvod? Vsichni vari z vody. 1,4mld se povetsinou uvadi jako max mozna vyska investice, klidne to muze bbyt jen 1mld, podpora zaroven na 400mil Euro. Investice muze byt klidne nizsi, podpora (jestli je to to co sem jaguar privedlo) spis tezko. Nakonec bude polovina subdodavatelu z Polska a CR, ktere to nebude stat ale vubec nic, ale na SVK se bijeme do hrudi jak dobre jsme prilakali jaguar. Inu, jaguar jen dostal nabidku ktera se neodmita, tak neodmitl. Placat se za to po ramenou ale, jak dobre sme zrobili, pritahnout dalsi automobilku za nemistne dotace a jeste vic tak zamirit hospodarstvi jednim smerem, ktery navic v ne tak davne minulosti ukazal co s nim prvni vetsi krize udela...
... znovu, nic z ceho bych mel lepsi spani.
Podle me tady slovensko jednoduse hodne riskuje, vse vsazi na jednu kartu a jeste docela drahou kartu (pro CZE a PL zjevne predrazena karta).
Re: Děs
Co se týce té investice tak to nemá smysl omílat porád dokola. Ta investice bude prínosem pro Slovensko a tento prínos se dá vyjádrit financne.

Co se týce dodavatelu: Samozrejme ze nebudou vsichni dodavatelé vyrábet na Slovensku, ale budou také dodávky z jiných zemí. To je úplne normální. V Evrope neexistuje automobilka která by pouzívala jen komponenty od domácích dodavatelu.

Presto budou nekterí existující dodavatelé na Slovensku rosirovat výrobu kvuli továrne JLR a ze stejného duvodu budou postaveny nekteré nové továrny na komponenty. Takze na Slovensku u dodavatelu vzniknou tisíce nových pracovních míst, to je úplne bez debaty.

Krome toho v nekterých prípadech dojde k tomu ze dodavatel který na Slovensku zacne vyrábet díly pro JLR v Nitre získá také zakázky pro továrny JLR ve Velké Británii. Coz je dalsí prínos této investice.
Re: Děs
Vetsina pracovníku automobilky budou Slováci a i kdyz nekterí pracovníci Slováci nebudou tak na tom není z hlediska prínosu pro Slovensko nic spatného.

Nekterí dodavatelé samozrejme budou v CR, Polsku nebo treba Madarsku. Presto u dodavatelu na Slovensku vzniknou tisíce nových pracovních míst.

Slovensko z toho bude mít prospech uz v dobe stavby. Velká cást lidí kterí budou tu továrnu stavet budou totiz Slováci. Krome toho jiz príjmy pocházející ze stavební cinnosti budou generovat dane.

Atd. atd.

Jinak tomu co ted po prohrané bitve mluví polská vláda není treba tak úplne verit. Vláda je kritizována za to ze Polsku unikla dalsí zajímavá investice a snazí se to vysvetlit tak aby to nevypadalo ze to je vina vlády. Pokud totiz nekdo píse ze Fico chce investici JLR pouzívat pro svoji predvolební kampan, tak v Polsku to platilo tím víc. V Polsku budou parlamentní volby jiz letos na podzim. Momentální koalicní vláda pod vedením strany PO ztrácí pozice. Pred nekolika dny prevzal úrad prezidenta Duda, kterého podporovala opozicní strana PiS. Duda ve volbách porazil Komorowského který vycházel z PO. Je zcela pravdepodobné ze po podzimních volbách dojde ke zmene a vláda pod vedením PO bude nahrazena vládou pod vedením PiS. Proto by se soucasné polské vláde investice JLR velice hodila a proto se také vicepremier a ministr hospodárství Piechocinski v posledních týdnech opakovane snazil delat si tímto projektem PR vystupováním v médiích i kdyz samozrejme nesmel zmínit jméno firmy Jaguar Land Rover. Slovenská vláda se chovala mnohem rozumeji.

A jeste jedna vec: Investicní pobídky nejsou specialita bývalých komunistických zemí. Kdyz se treba v Rakousku svého casu stavela vídenská továrna Opel Wien, která vyrábí motory a prevodovky, tak samozrejme firma General Motors dostala investicní pobídky. To je jen jeden z mnoha príkladu. Ta investice ve Vídni se mestu Víden a Rakousku bohate vyplatila, pobídky se dávno vrátily a kdyby dnes nekdo tvrdil ze se tehdy ten projekt podporovat nemel tak by si vetsina normálních lidí jen poklepala na celo.
13. 8. 2015 22:24
Re: Děs
A na ty tisíce jsi přišel jak? Díky solidní studii nebo pomocí křišťálové koule.
Re: Děs
Na tak hloupou otázku nemá cenu odpovídat.
Avatar - twistedTSD
13. 8. 2015 23:07
Re: Děs
S tím Amazonem (pokud je řeč o Brnu) jsi ještě hodně optimistický. Zastupitelstvo prokázalo tak nesmírně pohotový a jednotný přístup, že prodej pole investorovi se uráčilo slavnostně schválit až po jeho prohlášení, že na celé Brno a jeho nekonečné obstrukce z vysoka kašle.

Investice do školství nicméně Slovensko, zdá se mi, potřebuje více než kdo jiný.
13. 8. 2015 23:08
Re: Děs
Nezamienal by som pojem Slovensko a Fico. Jednoducho idu volby a Fico tu investiciu strasne chcel a da za nu cokolvek, ved to budu splacat ini, tak co? A preco v Nitre? Pretoze v Topolcanoch, jeho rodisku pri Nitre, nie je take miesto. Preto nie na vychode a preto im tam aj postavil tu super drahu dialnicu z PPP, ktoru im bude splacat cela krajina, neviem kolko desatroci. Preto je v Nitre a nie v Presove napriklad. Pretoze Fico je z Topolcian.
Chlapec sa ale mozno prepocital, lebo takto ho MOZNO vychod znenavidi este viac. Uz teraz sledujem ludi, co volili narodne strany a hnutia(e), ze budu radsej volit Madarov!, lebo dialnica juhom nikdy na vychod nepovedie. Ich najnovsi projekt je dialnica z Bystrice na Donovaly!!! Prevysenie asi ako z Kalkaty do Nepalu, niekolko tunelov a estakad ponad dediny a preco to vsetko? Aby sa zbohatlici, tunelari, sponzori stran(y) dostali v zime rychlo do svojich zimnych aprtmanov v stredisku a nezavadzal im plebs na Thaliach a Fabiach smuchtajuc do kopca v kolone.
Re: Děs
"A preco v Nitre? Pretoze v Topolcanoch, jeho rodisku pri Nitre, nie je take miesto. Preto nie na vychode a preto im tam aj postavil tu super drahu dialnicu z PPP, ktoru im bude splacat cela krajina, neviem kolko desatroci. Preto je v Nitre a nie v Presove napriklad. Pretoze Fico je z Topolcian."

Pokud to neníy mysleno jako legrace (nevypadá to tak) tak to je jasný nesmysl. Investor jako Jaguar Land Rover si nedá diktovat kde má stavet továrnu,
15. 8. 2015 21:56
Re: Děs
Mali na vyber Krakow alebo Nitru. Na SK jednoducho pripravili zo vsetkych tych parkov tento jediny a zhodou okolnosti bol pri Topolcanoch. Takze ak si vyberu SK, pojdu tam a aby si vybrali SK, tak im ponukol dotacie a stimuly a ktovie co este, pretoze tu zmluvu este nikomu neukazal, a ked ju nakoniec ukaze, bude uz pozde.
Re: Děs
Na tyto nesmysly se nedá vecne odpovedet.
Avatar - vabis
13. 8. 2015 16:23
gratulace na SK
Nám dělají špatné jméno Nošovice, proto investoři chodí tam, kde jsou "automakers". Polsko má v Británii hodně špatnou pověst, proto jsem jej nepředpokládal. Logická gratulace tedy bratrům Slovákům, ti teď vytvoří pevnou osu a přínos to pro ně bude poměrně velký.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 16:35
Re: gratulace na SK
Tolko pravdy na 2,5 riadku :-! :yes:
Ďakujeme ;-)
Re: gratulace na SK
AUDIRS6, promin ale dovolím si s tebou silne nesouhlasit. Gratulace Slovensku je samozrejme OK, já jsem gratuloval uz v úterý.

Ale clovek s nickem vabis nevynechá prílezitosti aby si nekopl do firmy HMMC v Nosovicích.

Dnes napsal jen vetu "Nám dělají špatné jméno Nošovice, proto investoři chodí tam, kde jsou "automakers". To není nic neslusného, i kdyz to samozrejme není pravda.

Na to ze to tvrzení není pravda myslící clovek prijde jiz logickou úvahou.

Ale za poslední roky sem vabis napsal radu príspevku kde se nejprimitivnejsím zpusobem vyjadroval o HMMC v Nosovicích a psal prokazatelné lzi. Stejne tak urázel i me osobne a psal mimo jiné ze jsem zamestnanec HMMC a disktutér placený firmou Hyundai. Coz je samozrejme nesmysl. Vabis sem napsal tolik urázlivých primitivních príspevku ze by to melo mít v rámci Kovaríkovi snahy o slusnost na ACZ nejaké dusledky a ty s takovým clovekem nadsene souhlasís? To nechápu.

Jinak Polsko samozrejme sance melo.
Avatar - R32
13. 8. 2015 17:10
Re: gratulace na SK
Súhlas, PL šancu malo a s nejakou povesťou Poliakov to nemá nič spoločné. Skrátka čísla vyhrali, nič viac, nič menej... Pre nás je to také sladko-kyslá výhra, čas ukáže či to bude pre krajinu teda občanov pozitívum.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 17:32
Re: gratulace na SK
Suhlas som vyjadril na zaklade skusenosti ludi, ktori fabriku rozbiehali...o tom som uz pisal.
To, ze teraz uz HMMC funguje normalne nepochybujem, aj ked tam aktualny stav nepoznam.
Co sa Polska tyka, nechcem nasich severnych susedov urazat, ale ja sa ich produkcii v akejkolvek forme snazim vyhybat. :-! Zial, mam na to svoje dovody a kopec Slovakov isto tiez... :-!
Takze sa stalo asi nahodnym sposobom, ze to co napisal, mi defakto hovorilo z duše.
Aj ked o HMMC to moze platit v minulom case. ;-)
Tvoje spory s Vabisom - holt, toto ja neovplyvnim, asi by ste si to mali vydiskutovat a uzavriet...
Re: gratulace na SK
Diskutovat se dá se slusným clovekem, ne s vabisem.

Co se týce Polska - mluvím polsky, mám Polsko rád a mám tam hodne známých. Co se týce automobilového prumyslu, polské výrobky nejsou o nic horsí nez výrobky z okolních zemí. Najíst se v Polsku dá výborne. Tak kde je problém?
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 18:21
Re: gratulace na SK
poviem takto:
verim kvalite nasich a vasich vyrobkov, nie PL :-!
13. 8. 2015 19:22
Re: gratulace na SK
Tak to si nevidíš na špičku nosu! Souhlasím se střešní krytinou!
14. 8. 2015 10:44
Re: gratulace na SK
Je to dvousečné. Jsou výrobky, které mají vynikající, ale taky obrovské spektrum výrobků, které jsou nejošizenější v Evropě. Pokud se nevyznáš a snažíš se koupit levně, obvykle se spálíš.

Problém je i to, že polská elita je v zahraničí, kam emigrovala nebo odešla za prací. A to jsou desítky milionů těch průbojnějších Poláků, kteří by Polsko třeba víc pozvedli, kdyby zůstali doma.

O tom že spousta Poláků jsou super lidi žádná. Že jim "někdo" s image levných šmelinářů v ČR řízeně pomohl je jasné.

Že si do ní naběhli sami a že máme dost důvodů se na polské produkty, firmy, manažery dívat přes prsty taky žádná, ale hodně se to tedy zlepšuje..:o)
14. 8. 2015 10:34
Re: gratulace na SK
Pod tímto nickem a zvláště v této diskuzi píšeš korektně a rozumně, pod nickem Gilgit jsi byl zdaleka nejsprostší diskutér ever, Maroš a spol. píšou sice nesmysly, ale navážejí se do aut, ne do lidí, nebo do jejich dětí! Jako ty.

V současné formě jsi rozhodně přínos a pokud nespadneš zpět do osobní roviny, budeš mít vliv na názor masy čtenářů těchto diskuzí, kterých je (jak víš) násobně víc než diskutérů.

Já tě snad skoro až prosím, abys zůstal slušným IPOU, nežaloval u redaktorů, nenavážel se do redakce nebo diskutujících, občas něco napsal, uvedl na správnou míru, diskutoval.

A já se budu moct na počtení si diskuzí těšit. Jaká je to paráda, když chytří a znalí lidé diskutují, argumentují, přou se, i když se někdy mýlí nebo fandí své garáži až moc.

Např. Nošovice. Pokud víš, že Nošovice mají v zahraničí dobrou pověst, uveď to, něco k tomu napiš a do Vabise se nemusíš vůbec montovat.

Tak snad příště už o autech..:o)
Re: gratulace na SK
Predevsím si pamatuji tvoje primitivní útoky vuci mé osobe obsahující nepravdivá tvrzení v diskusi o mém banu 29.-30.5. Tvoje príspevky patrily k tem nejneprátelstejsím v celé diskusi. Pokud si nepamatujes jejich znení tak si je vyhledej. Krome toho to bylo v situaci kdy jsem nemohl reagovat, kazdopádne ne pod mým nickem.

Takze bych se s tebou vlastne vubec nemel bavit. Presto budu výjimecne reagovat:

Takze ti co me bezduvodne sproste nadávali, ti nespadli do osobní roviny, a já kdyz jsem odpovedel tak jsem do osobní roviny spadl? To snad ne!

Pod nickem Gilgit jsem samozrejme nebyl nejsprostsí diskutér ever. To, co me bylo vycítáno byly reakce na sprosté útoky jiných nicku vuci mé osobe. Coz ti evidentne nevadí. Jinak to není moje tvrzení, vse se dá dohledat.

Do osobní roviny spadli ti druzí, já jsem reagoval. Takze pokud jsem konkrétne byl nazván "opičím potratem", bylo to OK, pokud jsem adekvátne zareagoval, bylo to spatne?

Do vabise se montovat budu pokud uznám za vhodné. Tento clovek me opakovane bezduvodne vulgárne urázel, lhal a pomlouval me tím ze me oznacoval za pracovníka firmy Hyundai který je placen za diskusní príspevky. To normální clovek nemuze akceptovat.

Tady je jenom jeden príklad vabisovy "tvorby", a to jeste jeden z tech "lehcích":

vabis 05.09.13 09:36
« salám zdarma každému Hovnaji
woe, Gilg reaguje jak má v popisu práce! >:-[] Za cca půl hoďky otevřou v Nošovicích jídelny, tak snad bude chvíli klid. Už tam slyším ten cvrkot, Gilg dopne bundičku se znakem juior specialist a začne: excuse me sir kim, it is possible compare hovnaj with bmw? korek po chvíli váhání odvětí, hmm mr Gilg, you will be senior specialist >:D od té chvíle cítí Gilg zadostiučinění za svou práci a machruje na dělníky, tu jej zachytila všudypřítomná kamera [odkaz]

Do redakce se nenavázím ale podle skutecnosti hodnotím její práci.

Rád diskutuji o automobilovém prumyslu s lidmi které to zajímá a kterí jsou schopni normálne argumentovat. Takových tady ale bohuzel moc není.

Co se týce Nosovic: Vabisova veta "Nám dělají špatné jméno Nošovice, proto investoři chodí tam, kde jsou 'automakers'" je jeden velký nesmysl, je to lez, takze se na to nijak normálne nedá reagovat. Ostatne kazdý clovek který logicky uvazuje prece musí chápat ze to je nesmysl.

Tím koncím jakékoliv diskuse s tebou. S lidmi kterí dokází tak urázet a lhát jako ty (viz tvoje 3 príspevky z 29. a 30.5., které obsahují hned nekolik prokazatelných lzí) nemám duvod diskutovat. To je moje poucení z predchozích diskusí.
15. 8. 2015 21:56
Re: gratulace na SK
Moje diskuzni prispevky neobsahuji jedinou lez, tak si na sve vyroky o lzich a lharich dej pozor.

Tve chovani pod nickem Gilgit bylo za vsemi diskuznimi hranicemi, vetsinu konfliktu jsi vyvolal ty. Do deti diskuteru jsi se zde navazel jediny, to je proste za carou.

Nikde nepisu, ze ostatni jsou svati, jen se zastavam Marose a podobnych, ze jsou nasobne mene skodlivi. Kdybys uvedl osobnost urazek Jossalita, vice bych tomu rozumel.

Pokud neumis stat i za tim spatnym, co jsi zde predvedl, je mi lito. K diskuzi s Gilgitem mne nelaka nic.
Re: gratulace na SK
Ale, pán zacíná vyhrozovat. Podívejme. Sice s nekým jako ty nemám zámer komunikovat ale na vyhrozování a nepravdivá tvrzení je treba reagovat.

Takze tady máme jeden príklad lzi z príspevku z 30.5:

Nick jakubMG napsal:

„Gilgite, jsi lhar a demagog.

Ciste z tveho dopisu vyse vybiram:

Kovarik nekorektne z soukr. Korespondence odhalil.... A pritom sam o odstavec dal odcitujes vetu p. Kovarika ze soukrome korespondence ( otazka je jak dalece pravdive) - o tom ze prevysujes uroven novinaru z auto.cz.

To je lez. Nic takového jsem nenapsal. Napsal jsem:

„Kdyz uz pan Kovarík bez dohody se mnou a tedy nekorektne odhalil to cím se zabývám, ...“

O soukromé korespondenci tam nebylo ani slovo. Kdyby to bylo ze soukromé korespondence, nebyl by v tom problém. Jenomze já jsem Kovaríkovi nikdy formou soukromé korespondence ani jinou formou nesdelil cím se zabývám. V tom je práve ten problém.

Takze si na své výroky o vyhrozování dej pozor.

Jinak je legracní ze zrovna nekdo jako clovek s nickem jakubMG me chce poucovat o slusnosti. >:D >:D >:D
Avatar - jozephko
13. 8. 2015 22:49
V okruhu 150 km od môjho bydliska bude 5 veľkých automobilie
Je to asi svetový unikát - v okruhu 150 km bude existovať 5 veľkých automobiliek - Kia v Žiline 35 km, Hyundai v Nošoviciach 100 km, Peugeot-Citroen v Trnave 120 km, Jaguar-LandRover v Nitre 120 km, Volkswagen v Bratislave 150 km... A šiesta veľká automobilka je vzdialená 180 km - Opel v poľských Gliwiciach...
Rozbalit vlákno
0