Tak za mňa super: dizajn, proporcie karosérie, takto má vyzerať malý športiak s klasickou koncepciou. K tomu radový bavorský šesťvalec a RWD, paráda, jedinou chybičkou (resp. pre mňa pomerne veľkou chybou) je povinný automat, 8° ZF je síce špička, ale kam inam by sa hodil manuál ak nie do športového kupé pre radosť z jazdy. Z hľadiska ceny poteší aj štvorvalec, hoci charakterom sa nebude blížiť k R6, ale minimálne výkonu má dosť (a odstup od menšej GT86 bude stále značný); uvidíme, či aspoň s ním bude manuál (ale skôr pochybujem).
Tak zostáva len posledná otázka: cena, ale avizovaná priaznivá cena je prísľubom. Je mi jasné, že kupé a roadster sa moc neprekrývajú, ale v širšom kontexte v porovnaní so sesterskou Z4 sa mi toto javí ako oveľa lepšia voľba: technika BMW v atraktívnom kabáte za menšie peniaze.
V mých očích tedy bmw design zvládlo o řád lépe než toyota, jakkoliv nevidím na designu supry nic vyloženě odsouzeníhodného, není to žádná pecka, dokonce možná toyobaru se mi pozdává víc. Otázkou je tak spíš, nemají už jedno takové auto? Resp. utáhne image supry ve srovnání s GT86 jen to, že má šestiválec od bmw? Jinými slovy, naživo (zdůrazňuji) vypadá Z4 výborně a dojem drahého auta z ní je cítit, design detaily, zpracování, materiály, u supry ten pocit nemám. Ale počkám si s konečným soudem taky naživo. ;-)
Z4 je cabrio, tohle je kupé. Věřím tomu, že i Z coupé by mělo svoje zákazníky.
Za mě si umím představit trochu jiný přední nárazník - ne tak překombinovaný, jinak je to - hlavně technicky - naprosto dokonalé auto. X-drive ti nikdo nebude ani nutit, dokonce ti ho ani nebudou moct nabídnout:)
Ludex: povinný automat? už je to jisté? :'-(
Jinak sdílím tvůj názor: vzhled ve stylu Fast and furious, ale dovnitř jeden z nej motorů současnosti :yes:
Ano, uvědomuju si, že roadster a kupé nelze úplně srovnávat, jen reaguju na to, s jakou odezvou se potkaly první fotky Z4ky, nic moc atp., počkáme si na supru, a ono se ukazuje (a znovu říkám, hlavně naživo a v jiných barev. kombinacích než bmw Z4 prezentovalo), že Z4 je vzhledově povedené. U supry nejsem z prvních obrázků nijak nadšený, jednak myslím, že ten obloučkový design (hlavně zadní blatník) je už dost out, jednak se mi nelíbí detaily, přední světla, nárazník, ale znova opakuju, počkáme naživo, je to malé sport. kupé s šestiválcem a pohonem správné nápravy, je třeba dát mu šanci. ;-)
2019 Toyota Supra statistics leaked: 1496kg, 335bhp, 0-62mph in 3.8sec
tak to prostě bude neskutečné auto. Výkonový upgrade za pár kaček z toho udělá raketu. A když bude s šestiválcem - já nevím, za 1,2? Tak bych po M3/4 ani neštěknul...
To auto je menší než M2, M4 bych sem vůbec netahal, o půl metru větší čtyřsedadlovka, max. tu M2 nebo 240i, každopádně spíš se bude supra srovnávat s tím, co Z4, tj. boxster, resp. cayman, F-type. Každopádně papírové parametry hodně slušné, uvidíme...
a doplňuji: Z4 se šestiválcem cca 1600 kg...
čtyři sedadla ve čtverce jsou tak do 50 km dojezdové vzdálenosti:)
Z4M je ještě po letech svinsky drahá a "dobové testy" o ní psaly jako o supersportu.
tohle bude možná dost podobné:)
M240i tedy za 1,3M a 1475 kg. že by byla Supra ještě levnější? modleme se :yes:
Jj, stačí si zobrať Tvoju M140i s presne tým istým motorom, ktoré dá stovku tuším za 4,7s, takže času Supry pod 4s neverím. Na druhej strane o to ani nejde, čokoľvek do 5 s je už raketa, notabene pri tak malom agilnom aute.
Myslím, že ani s xDrive by to pod 4sec Supra nedala......to by se jednak zvedla hmotnost a jak víme, tak M140i 3DR s xDrive váží 1600kg a na papíře dává 0-100 za 4.4sec.
Je potreba pockat, az s tim nekdo pojede.
Japonci dovedou se sportovnimi auty divy a zamereni Supry a technika BMW v japonskych rukou muzou z tohoto auta udelat docela britvu, tak doufejme ... :-)
Všade sa píše len o automate, naviac to dáva aj logiku, ak sa pohonný reťazec berie od BMW, ktoré tam manuál nedáva, pochybujem, že by si Toyota ladila k motoru vlastný manuál (neviem, či aktuálne vôbec majú manuál schopný preniesť 500 Nm, zrejme nie a nový by pre tak malý trhový segment nevyvíjali). Ešte nejaké percento nádeje nechávam pre 2,0T, ale skôr som skeptický.
Áno, Z4 z fotiek nič extra a naživo je to výborné (sám so to tu písal po prvom kontakte naživo). Napriek tomu k ostrému kupé sa mi tento ostrejší dizajn pozdáva a verím, že naživo to bude rovnako ešte lepšie.
A porovnania s GT86 sa nebojím, Supra má práve to, v čom GT86 zlyháva, t.j. výkon a dynamiku, akú si športiak zaslúži. To, že má vnútornosti z BMW nevnímam ako negatívum, ale presne opačne, ako hlavné pozitívum (nechcem vedieť, aký motor by mala Supra, ak by to bol vlastný motor Toyota, zrejme nejaký hybrid).
Auto ako take vyzera velmi slubne. Osobne by som tam nedal tie fuzy na svetlach, ale v porovnani s dalsimi kreaciami toylexu je toto na mile najkrajsie auto co za dlhu dobu vyprodukovali. Technicky to tiez vyzera super, len chybickou krasy je ze jedno z tradicne najikonickejsich japonskych aut bude vlastne bavorak. Bude to stacit na podobne kultove postavenie ako predosle generacie?
aby to bolo WRX STi tomu chýba 4x4 >:D ak by to nefúkali toľko ako v tom WRX STi, tak by to jednak pomohlo spoľahlivosti, jednak by sa asi viac hodilo k charakteru tohto auta.
Vypadá podstatné lépe, než koncept FT-1 s prapodivným "nosem". Jen doufám, že si neodnese z konceptu interiér, ale jak už to u Toyoty, či Lexu bývá zvykem, když už část auta udělají hezký a povedený, tak ho nějak brutálně vylepší, aby to nebyla taková nuda přeci ! .. třeba mu dají tykadla ke kapličce přístrojů (viz i interiér konceptu :/ ) .
Ozzy, s tím FT-1 to nemyslíš vážně, že ne ? ;-)
To je jako srovnávat Tiché dny v Clichy s Harlequinem. >:-[] Ten koncept má pořádnej drajf, série nevypadá vyloženě zle, ale už to není ono. Neodradí ale tep ti rozhodně nezvýší. Tedy vizuálně....o jízdě se zatím neví nic.
Já jsem asi dost konzerva, co se týká tvarů auta a to FT-1 mne nechává chladným, příjde mi to jako to autíčko z animáče Cars, nebo nějaké auto z videohry >:D Jak hračka... Já stejně nejsem cílovka, takže můj názor je asi irelevantní.
Produkční Supra (jestli je to tedy ona) je pro mé oko daleko přijatelnější, možná jí chybí šťáva, na zadek mne to neposadí, jako když kolem mne projede Prius, teda... chtěl sem říct nějaký jiný sporťák či kupé >:-[] .
Pokud vezmu kupé/sportovní vozy, za kterými se otočím (nesrovnávám teď techniku a rychlost či koncepci), tak jsou to spíš auta jako Mustang, 370Z,Type-S, Challenger, nebo skoro jakékoliv Mkové BMW, MB AMG či Audi RS
A z těch dražších jsou klasické 911tky,Ferrari 488, Lamborghini Huracán .. i auta jako Aventador, nebo všemožné experimenty Ferrari mne zas tak krásné nepříjdou.
Pro mne nejkrásnější kupé/sportovní vozidlo všech dob už navždy zůstane Ferrari 288 GTO
Pokud bude "ussrraaný" čtyřhrnek v manuálu, tak by to bylo ok. I výkonově. Motor by byl o dost lehčí, což by pomohlo ovládání vozu. Cenově vidím Supru nad Z4. No nechám se překvapit.... ;-)
Když by ale člověk zvažoval Supru ve čtyřhrnku s výkonem pod 300k, tak pokud by mu nevadilo to šílené zadní křídlo (které by se dalo odmontovat), tak CTR s 320k by byla asi výhodnější. Plus extra sedadla vzadu. ;-) Ano, sporťák kupé to není.... ;-)
Já vám nevim, fotky/video může klamat, ale ty nevyvážené proporce nevypadají zrovna lákavě. Vzadu se to celé zúžuje jak nějaký Prius a ještě navíc smutně roztéká. Z profilu to jsou dvě zcela odlišná auta svařená u B sloupku. ;-\
[odkaz]
[odkaz]
Zachránit by to mohlo nějaké obří křídlo jako měla Mk4. ;-)
Toyobaru je dizajnovo/proporčne fajn, tam u neho problém nie je. Tým je motorizácia a práve ten nedostatok Supra napráva, pri súčasnom zachovaní atraktívneho výzoru.
Toyobaru bylo na "rýsovacích prknech" ještě za mě (2005-2007) a dnes je jasné, že Toyota podcenila turbo syndrom, který později ovládl segment trhu, do kterého Toyobaru mířilo. Toyota byla přesvědčená (já také), že opravdové řidičské auto nepotřebuje spoustu koní a pekelný krouťák. V tu dobu (2007), jsem ještě sedlal ITR, ale to se již začala prodávat Mazda 3 MPS turbo a stačilo se s ní v roce 2008 v Brně jednou svést a na GT86 na které jsem čekal, bylo rázem zapomenuto.... ;-)
za mna x krat krajsie ako carrera... vidim tu dokonale proporcie .. toyota skratka umi vsetko top .. jak maly hybrid tak dokonale SUV a aj paradny sportiak :yes:
Jako odchovanec Toyoty bych měl s tebou souhlasit, ale nejde mě to.... ;-) Jelikož jsem se v Toyotě pohyboval 25 roků, tak můžu dosvědčit, že se Toyotě podařilo několikrát "trefit kozla". Nebudu ty "kozlíky" vyjmenovávat, ale ti kdo Toyotu již nějakých 50 roků sledují, určitě ví o čem mluvím. :-!
Tak jsem koukl na obrázky a říkám si - docela dobrý. Pročtu diskuzi, Ozzman píše o konceptu. Najdu koncept, a to jsem neměl dělat. Tak teď už se mi nová Supra nelíbí. Koncept vypadá naprosto famózně. Nic lepšího nenamalovali, včetně LFA. Na druhou stranu chápu, že vypadat to jak koncept, nemohlo by to stát 1,2mio. ;-\