ale do roku 2015 daleko,ale blíž je představení nového Gallarda,respektive Cabrery,která může hodně napovědět o budoucí R8, R8 má vynikající jméno a renomé,nová R8 bude famózní
No nevím. Hlavně aby bylo hezčí a ne hypermoderní studená nenápaditá placka bez charismatu. Takové auto musí brát za srdíčko. Když se to postaví vedle nádherného retra od MB - SLS AMG GT, tak není vůbec o čem mluvit. R8 si koupí (a rozbije) akorát Leoš Mareš.
Někomu vyhovuje retro v podobě SLS, někomu dokonalá koncepce s motorem uprostřed a technicistním vzhledem. Když někdo bere charizma podle vzhledu tak na SLS nic nemá. Když podle výsledků na dráze v podélné a příčné dynamice tak bere R8. :-)
Jasně a proto je R8 GT(4x4 a vyšší poměr výkon hmotnost) o 4 vteřiny na ringu pomalejší, 458 byla dokonce o 8 vteřin pomalejší než s modelem 2012 to stáhla dostala se na 7.28. GTR bez debat je okruhovej král....MC Laren je stejnej čas co 458.... mě to jako nějaký natrhnutí nepřijde. Zvlášť když těch 7.30 u SLS zajel šéf AMG Kallenius a ne "profi" řidič....Jediné kde dostane je klasicky 0-400m ale tam je to o trakci... Jinak
Jsem zvědavej, kde bude SLS BS.... vidím to pod 7.25..
Tak nevím, zda správně čtete, ale kolega vám tu vypsal časy, že to auto na okruhu na ty, co jste zmínil stačí i bez závodního jezdce...
Black Series asi sotva překonají. Ta už se blíží verzi SLS AMG GT3.
Můžete tu psát o skvělém Ferarri a Nissanu... ale většinu okruhových závodů a F1 ovládají Němci - Mercedes a BMW, případně Audi. V F1 pak jednoznačně Mercedes (výchova jezdců, motory, vlastní stáj).
To jsou jen zbožná přání.
Sériové SLS AMG GT ve srovnávacích testech prostě na konkurenci lehce ztrácí a verze BS ještě žádné srovnání neabsolvovala.
Co se týče odkazů na okruhy. Ano ve FIA GT se střetává SLS a R8 a SLS dostává pravidelně nařezáno
[odkaz]
[odkaz]
Roli Němců netřeba přehánět, protože v F1 ovládají vcelku prd. Dominantní stáj, která z hlediska sportovních výsledků ovládá F1 je RedBull, majitel Rakušák, klíčový a asi nejlepší konstruktér dneška Adrian Newey je Brit. Motory jsou od Renaultu Takže jedinou záležitost, kterou mají Němci společnou s vládnutím v F1, je Vettel. Následuje Ferrari které je komplet italské. No a absolutní vládce celého šantánu Bernie je také Brit.
CO to meleš za nesmysly??? Minulou sezonu jak FIA GT tak ADAC GT master a BLANCPAIN masters.... vše vyhrálo SLS.... to co tu teď vytahuješ dokazuje tvoji absolutní neznalost. SLS vůbec nic neztrácí, naopak drtí konkurenci viz 24h Nurburgring.... takže si doplň znalosti.
24h N nepatří to kalendáře FIA GT, je to národní podnik, nic víc stejně jako ADAC. Jediný mezinárodní podnik je série FIA GT, která má odjety dva závody ve Francii a Belgii. Výsledky jsou jasné.
Seš demagog?? Já ti tady jasně říkám že sezona 2012 byla prakticky one car show a ty tady meleš tuhle kravinu?? Neříkej že to nepatří do kalendáře FIA GT, ale je to závod možná daleko víc vypovídající než FIA GT... to jsem tak moc rád, že mi to říkáš.... z těch 4 závodů co jsem byl osobně přítomen jsem si toho opravdu nevšiml.... 2 závody v nové sezoně = SLS je špatný a nestíhá....a co 458 a zbytek audi a dalších co jsou na chvostu ty jsou taky špatný pane koncernisto ??? Já nevím jestli se na tohle dá něco říct.... asi jen smát.
To co každej, to že tu žbletneš, že dostává nařezáno a přitom minulé 2 sezony absolutní dominance od FIA Gt počínaje a konče já nevím čím. A nyní po 2!!!!!!!!!! závodech tohle řekneš?? A 24h Nurburgring a další závody ADAC Masters ...... tam vítězí ale 2 závody FIA GT jsou pro tebe pupek světa.... začímám pochybovat u tvém zdravém rozumu :-)
FIA GT popř FIA WEC, kde jezdí také gtčka, jsou závody kde je nějaká konkurence a kde výsledky mají nějakou váhu. Národní závody jsou národní závody, nic víc, sportovní hodnota asi taková jako když Škodovka vyhraje na rallye Teplice.
Leoš má aktuálně (mimo jiné) Aventador (a Kubelkovou). Myslíš, že jsi na tom (v tomo ohledu) líp? :-O:*) >:-[]
P.S. Kdo se vyzná má respekt jak k R8, tak k SLS a ví, že jsou to prostě "jen" jiná auta, nevyzrálí jedinci mají potřebu jedno z nich (jedno které) "zhazovat" na úkor druhého.
Ne ti vyzrálí si je prohlídli, projeli a udělali si názor ;-) . SLS bude pořád krásné, Audi není ničím zajímavé. To Lambo výše zmíněné má něco do sebe, i když je to obluda, jako všechna lamba :-)
Po mnoha IQ testech, kterými jsme prošel, vím, kam spadám, je to malá skupina, nicméně na opačném konci inteligenční křivky. Když už nic, alespoň nejsem vulgární a mám svůj názor podložený zkušeností. Pokud má někdo opačný, je to jeho věc, neznamená to, že je to hned idiot. ;-)
Dávám přednost R8,protože poskytuje mimořádný řidičský zážitek,radost v zatáčkách,perfektní rozložení váhy,jak řekl Jeremy je to supersport, bez obyvklých nedostatků supersportů a není beznadějně nepraktický a je z něho dobrý výhled
SLS není supersport je spíš Muscle Car motor ve předu a spousta síly, SLS je spíš noblesní gentleman a pohodlné GT,ale v žádném případě to není supersport
Je to také mimořádné auto,ale dávám přednost R8 bez váhání
Tak to doporučuju se v SLS projet :-) ... svým způsobem je díky přetáčivosti daleko zábavnější, pokud člověk je na dráze a má na nové pneu. Ale mimořádné není jen jízdou, ale i vzhledem a designem... klasický racek. pro mě má jedno minus, je trochu zbytečně velké... dlouhé. Příští auto od AMG bude menší... uvidíme.
Já nemám SLS. Takže jsem idiot, dárce orgánů a co ještě...tolik ke Vámi zmíněné kontruktivní a rozumné debatě :-) .
Mimochodem toto označení používají na motorkáře ti, co nemají koule sednout na pořádnou motorku. Ale obvykle se to používá pro ty, co jezdí na rejžích ;-) takže zase vedle...
Too je nám tu zase expertů.... Není supersport?? A kdo poslední 2 roky válcuje veškerou konkurenci na okruzích?? FIA GT, ADAC GT, 24h Nurburgring, BLANCPAIN series.... tyhle kecy od stolu lidí co na to maximálně koukají na plakátu zbožnuju. Ano R8 je skvělé auto, aby taky ne, když je to "sestra" Gallarda.
Dám ti radu, bež si to auto projet a neplácej kraviny, že je to pohodlný GT.... to platí tak o Astonu ale ne o SLS.
Já si nic zapisovat nemusím, narozdíl od tebe jsem s tím pár stovek KM najel... a jestli je SLS pohodlné GT tak fakt nevím co pohledáváš na serveru o autech..... naopak si tu přečti recenzi na R8, kde sám majitel tvrdí jak je pohodlná.... prostě kecy v kleci... nejel si s tím natož aby si to řídil a papouškuješ co si někde vyčetl. Víš ono v zahraničních testech slovo Comfort neznamená pohodlné auto, ale to že to má komfortní výbavu a ne jen volant a fofrklacek.
S teoretiky nemá se cenu bavit. A ještě vulgárními. Kdo v tom seděl a jel, tak ví to, co tu píše MarTin1. SLS je parádní, ale rozhodně to není pohodlné GT :-)
Hele ty jeden chytrolíne víš jaké je definice supersportu ?
A jaká je definice GT ?
Zajímalo by mě podle jakých parametrů to rozlišíš,podle měřitelných parametrů zamozřejmě,už se nemůžu dočkat na tvou odpověď,chtěl bych se ještě večer zasmát
Ty si jednoznacne dement, kedze sa tu na nieco hras a pritom velke hnede vies.
Akurat som si precital tvoju "definiciu" GT a supersport a si mimo az dverami trieska.
GT nedefinuje ulozenie motora ani velkost kufra, iba typ karoserie.
Supersport opat nedefinuje ulozenie motora, ale subor znakov, ktore toto auto splna - cena, vysoky vykon, vyborne jazdne vlastnosti, exkluzivitu a.i.
Najprv si v hlavicke usporiadaj ten dojmologicky bordel, az zacnes dakomu nadavat.
To se pleteš jedním ze znaků supersportu je uložení motoru,auto které má motor ve předu nemůže být supersprt, proto žádný Aston Martin nemá supersport, SLS není supersport, Corvette není supersport , viper SRT10 taky není supersport a všechny Ferrari s motorem ve předu nejsou supersporty a všechny další auta s motorem ve předu
Viper nie je supersport? >:D A co to je, vozitko pre mamicky s detmi?
Je to aj GT, aj convertible, aj supersport. Ci sa ti to paci alebo nie.
SLS detto, je to supersport.
Dohladaj si definiciu, nikde nenajdes to, co sa tebou popisuje. Je maximalne zmienka o tom, ze NAJCASTEJSI pripad poslednych 20 rokov je ulozenie motora pred zadnou napravou.
Avsak aj americke muscle cars, ak splnaju nejake podmienky, su povazovane za supercars- supersports. No len najdi jednu klasiku, ktora ma motor vzadu...
Ford GT 40 , všechny Ferrari s motorem uprostřed, Lamborghini Miura,
to jsou minimálně 3 klasiky
Muscle car americké auta možná berou jako superauta v Americe,protože tam nemají zatáčky , ale proti Evrospkým superautům s motorem uprostřed nemají šanci
Některé starodávné formule měli motor ve předu, ale velice rychle pochopili že nejlepší umístění je před zadní nápravou jak to mají dnešní formule
Ano, F1 mali dakedy v 30-50tych rokoch motor vpredu, ale to vtedy vyzerali ako bojler na kolesach.
Casy sa zmenili.
Supersport vychadza z definicie sports-car. Najdi si toto. Je tam jasne napisane, ze je to auto ako s motorom vzadu, tak vpredu. Supersport sa odlisuje vykonom a cenovkou.
O.i. hypersport, cim sa zacali nazyvat LaFerrari a Mclaren P1, kam by si zaradil? najma ak pohon zabezpecuje nie len spalovaci motor? Nazov je opat len evolucia sports-car.
Lamborghini Miura Wikipedie je první supersport na světě a má motor uprostřed
Auto s motorem ve předu , může být na rovince i rychlejší jak některý supersport,ale v zatáčkách nikdy nebude mít na auto,které má motor uprostřed
Supersport je auto s motorem uprostřed,tak to prostě je,nové auta které mají motor ve předu umí být hodně rýchlá,ale na auto s motorem uprostřed v zatáčkách nikdy mít nebudou,
Pro mě Supersport s motorem ve předu není supersport, Auto ktré má motor uprostřed supersportem je,protože vychází z současných formulí
SLS vychází z formulí které jak ty říkáš vypadali jak Bojler na kolesách
R8 vychází z formulí současných
Nemůžu se stotožnit s myšlenkou že auto s motorem ve předu je supersport,to je proti Logice zdravého rozumu
Ze pre teba musi mat supersport motor uprostred je tvoja vec a kategorizacia.
Vseobecna definicia motor neurcuje.
O.i., jazdne vlastnosti zavisia na rozlozeni hmotnosti, nie to, ci je motor tam alebo hentam.
Napr. Ferrari to riesi tak, ze tusim cela prevodova skrina a diferencial su vzadu, kym motor vpredu.
Napr. F-456GT ma tym padom rozlozenie hmotnosti 51:49. V podstate optimum.
Zase napr. Lotus Elise ma motor vzadu, zadny pohon a zdaleka to nie je supersport, iba sportscar.
Myslím že je zbytečné pokračovat v diskusi s tebou máš vymitej mozek a selský zdravý rozum ti nic neříká, je mi líto toho času co jsem s tebou strávil
Není to jenom můj názor že supersort je auto s motorem uprostřed,je to fakt ,který ty nikdy neuznáš
Já zas nikdy neuznám že auto které má motor ve předu je supersport
Nový Cayman je víc supersport než SLS a na nějaké okresce kde je hodně zatáček by se SLS nestačil divit co umí správné rozložení váhy i Elise by SLS napráskal
Mimochodem to nejlepší rozložení váhy na světě mají auta s motorem uprostřed a né ty tvoje auta smotorem ve předu a diferák a převodovka vzadu to nezachrání
Aspoň si se dozvěděl o autech o kterých jsi nikdy neslyšel: Lamborghini Miura a Ford GT 40, Miura byla totiš první supersport na Světě
no jo nic chytrého z tebe ještě nevypadlo a ani nic nevypadne to asi proto,že nejsi chytrý,běž si zajezdit s svým supersportem s motorem ve předu se svým bojlerem s kolesami
SLS bych přirovnal k Viperovi-SRT-10, Corvette , nebo Astonu,ale nikdy né k supersortu,protože ty vyjmenovaná auta nejsou supersporty ale GTčka,
definice supersportu je jasná motor uprostřed respektive před zadní nápravou a SLS má motor ve předu,supersporty mají motory tam kde je mají formule,až budou mít formule motor ve předu dej mi vědět
Corvette nni supersport?? Ty primitive to nemuzes myslet vazne?? Dyt si dava/la navoneny italsky lestenky jako predkrm....no je videt ze si odbornik :-)). Ty vazne uz nic nepis
Narozdíl od tebe jsem měl komplet auto od toho mého "vysněného Brabusu"..... a pokud nejsi už totální * (o čemž dle tvým reakcí pochybuju) tak první kdo se chopil osobních útoků jsi byl hochu ty :-) jako malé dítě.... pokud myslíš že nemám svou agresivitu pod kontrolou tak přijeď do Prahy a uvidíme :-)
F12 se mi nelíbí a je to GT a není to pro mě opravdové Ferrari, Ferrari jsou pro mě jenom ty co mají motor uprostřed a to F 12 není , F 12 je stejná kategorie jako SLS,další GT, 911 nespadá do žádné katagorie, 911 je kategorie sama pro sebe- nezapadá nikam
To jsou Fakta tak to prostě je,divím se že to nevíš
"F12 se mi nelíbí takže to neni supersport" přepište dějiny >:D:D: D:D >:D bože ty si ubožák.... kdyby si nebyl takovej idiot tak bych tě snad i politoval a i bych ti poslal nějakou korunu, ale takhle splňuješ přesně definici ztracené generace....
Vidíš a je to tu zas,tvoje další reakce je že musíš používat sprostá slova,zkusím se bez nich obejít abys mě zas neobvinil z urážek jak je tvým zvykem a navíc co je horší jsi vůbec nepochopil mou formulaci, takže pro méně chápavé ještě jednou
Říkám že se mi líbí jenom Ferrari co mají motor uprostřed a ty ostatní Ferrari co mají motor vepředu jsou šunky co ztrácí rychle na ceně, jsou špatně ovladatelná a nesmyslná
Například Ferrari 599 je dražší jak Ferrari 458 a na 458 nemá,když auto které má motor ve předu podíval bych se na jiné značky než Ferrari, to samé platí o FF,to je taky hrozně hloupé auto,je to 4kolka je moc drahá,ale kupodivu to není nejhorší vada auta,vzadu není žádné místo, Continental GT je lepší než nějaký debilní FF vlastně i všechny Německé sedany prémivových značek v trochu lepší výběvě jsou lepší jak nesmyslné FF na nic.
Shrnutí
Když auto s motorem uprostřed je Ferrari ta pravá volba
Když auto s motorem ve předu je lepší se Ferrari vyhnout a to stejné platí o FF
Takový je můj názor na Ferrari
Definice Supersport:
Supersport musí mít motor před zadní nápravou takzvaně uprostřed,mít pohon zadních nebo všech kol, taková je základní definice supersportu. Supersport má kořeny z Formulí těch nových kdy přišli na to že nejlepší je mít motor před zadní nápravou, tak jak to nové formule mají
Supersorty jsou například: 458, R8, Elise, Evora všehcny Ferrari a Lotusy s motorem uprostřed, Carrera GT, Mclaren F1, Veyron, Cayman, Murcielago, Aventador, jedním z prvních supersportu na světě byla Lamborghini Miura,kterou měl Frank Sinatra
Definice GT
GT musí mít motor ve předu aby mohlo mít velký kufr vzadu,který se hodí na cestování na delší vzdálenosti nejčastěji má Coupe karoserii
GT jsou například Aston DB9 ,Continental GT, SLS, Corvette , Viper SRT-10
911 kategorie sama pro sebe
Nemá totiž motor umístěný před zadní nápravou,ale je v zadu, není to úpně ideální místo,ael inženýři z Porsche si stím poradili a ten motor vzadu dodává autu jedinečný způsob řízení který je typický pouze pro 911. 911 je někde mezi GT a supersportem
Proto jsou na delší vzdálenosti lepší pohodlnější GT a na okruh a ostřejší jízdu je samozřejmě lepší supersport. R8 je úžasná v tom že dokáže obojí
Nehledě na to, že pohodlí, popřípadě jeho absence auto nikam neřadí. Nikde se nepíše, že ti okruhový speciál musí rozdrtit obratle na kaši. Když někdo dokáže udělat skvělé okruhové auto, které je navíc (relativně) pohodlné na běžných cestách, tak si zaslouží jen velebit. To je Svatý grál sportovních vozů. Betonovou placku dokáže udělat kde kdo.
Audi R8 pocas svojej premiery v Parizi 2006 sa stalo JEDINYM AUTOM, ktore dokazalo "ukradnut sou" Porsche 911 (997) - ktore tam bolo v jeho tieni >:-[]
toto sa uz asi nikdy vo svete automobilizmu opakovat nebude !!! - vsetci si to zapamatajte, a berte odchadzajucu R8 s uctou, aku si ziaden novodoby supersport nezasluzi.
R8 bolo auto, ktore zmenilo pohlad aj tych najzaritejsich odporcov na znacku Audi ako taku ! - bolo to auto, ktore ukazalo, ze aj Audi dokaze urobit ZABAVNY STROJ ! - s vynikajucimi jazdnymi vlastnostami, s nie prehnane tvrdym podvozkom, nie NEDOTACAVE a "tazke na predok" - ako vsetky dovtedajsie Audi (ono pri rozlozeni hmotnosti 46:54-v prospech zadku, to ani inac dopadnut nemohlo ;-) )
ANO - aktualna R8 JE LEGENDA !!! - podla isteho zdroja, ktory ale momentalne neviem dohladat je to auto ktore ziskalo ocenenie ako najvhodnejsie nove auto - zberatelsky kusok, nakolko sa podla daneho zdroja predpoklada, ze jeho hodnota casom znova bude rast ;-):yes:
R8 "Next Genaration" - co povedat - nemozem sa dockat ! - bude velmi tazke naviazat na takyto uz legendarny supersport ! - uvidime, ako sa s tym pani z Ingolstadtu popasuju - dizajnovy smer veli : viac agresivity, viac hran !, technika veli - byt lahsi, vykonnejsi! - vsetko veci predpokladane...
ale aky bude vysledok? - uvidime...ale verte mi bude perfektny !!! Nemoze byt iny, nez perfektny !!! - to si Audi proste nemoze dovolit, a ani sa tak nestane!
zatial sa Audi slusne dari ukryvat moznu podobu tohoto buduceho skvostu. Dari sa im drzat nas v napati a to velmi uspesne ;-) - toz pockajme si...bude to este dlhe cakanie, ale oplati sa ! To mi mozete kludne verit !!!
nebudem tu pisat oslavne ody typu bravo Audi... naco?!
netreba ;-)
bravo Vam - pani zakaznici !!! - rozhodli ste sa SPRAVNE !!! :yes:
...a pri novej generacii - toiste : vobec by som sa necudoval, keby najvacsie percento zakaznikov bolo prave zakaznikov aktualnej R8 !
Z R8 - a tym padom aj z Audi sa ma sancu stat doslova "kult" - podobne ako z Ferrari !
ved zoberme si este 1 stranku mince: ako vyzerali interiery a celkovo spracovanie Ferrari PRAVE do prichodu R8 ?! - hmm - noooo, myslim, ze rozhodne nie tak, ako ich cenovky ;-\ :-!8-s
A zrovna aj toto R8 zmenila !!! - ukazala svetu, ze auto musi nielen kvalitne jazdit, ale aj byt kvalitne postavene, odhlucnene, vybavene a hlavne aj kvalitne kazdodenne pouzitelne (teda ta trieda ako R8 - teda 430, potom 458...) teda mat aj kvalitne spracovany interier, ktory nenecha zakaznika ani na sekundu v pochybach, ci aj vnutri vidi tie peniaze, ktore za toto auto zaplatil.!!! :yes:
ok, stacilo...
viac uz asi nieje co dodat, ak som na nieco zabudol, urcite ma "znaly oboru" doplnia ;-)
a kritici? - kritizujte - ak mate co ;-) - ja ale reagovat nejaku tu chvilu nebudem, budem Vas ale sledovat...
ved tak to robia aj ti najlepsi : sleduju, citaju, pocuvaju, - a na zaklade toho potom jednaju : - a urobia napr. Najlepsi kazdodenne pouzitelny supersport na svete :yes:;-)
:yes:
Je pravda, že R8 si drží svoju cenu...
Pred nedávnom so pozeral, po čom idú prvé kúsky (... že koľko musím ešte šporiť ;-) ), a na to, že tieto autá majú 5-6 rokov stále majú viac nad 50% hodnoty! A to je výborné vzhľadom na fakt, že Audi doteraz v tejto oblasti nepôsobilo a nemalo "meno"!
ale uz aj novy pro_ceed GT vo mne vyvola viac emocii ako tato sucharina so 4 kruhmi ktora posobi absolutne bez napadu ;-) .... len moj nazor... peace :yes:
kolega cherokee hore ma pravdu :yes: tu velmi nie je co riesit.... je x krajsich a lepsich aut za podobnu cenu :yes:
:yes: je to tak. To autíčko je technicky velmi vyspělé, jízdně výborné, ale tím to končí. Měli by se právě u Ferarri, Shelbyho, Mercedesu nebo Astonu naučit udělat trochu šmrncovnější design...
Tak schválně, kolik jich zvládneš vyjmenovat. FYI R8 začíná na 113.500 €. R8 V10, která má co do výbavy pořádně naloženo v základu, pak vyjde na 154.600 €. Jsem zvědavý, s čím přijdeš.
Design R8 je výborný ve své nadčasovosti , snad v tom bude s nástupcem pokračovat. Jednotlivé technické prvky jsou samozřejmě na skvělé úrovni a jsou vzhledem k autu vzhledem k výkonu výborně (nad)dimenzovány a díky tomu je z něj cítit při jízdě ta správná jistota a tak to má u sportovního auta být. Avšak celkově R8 nijak zvlášť nevyniká nad porovnatelnými auty. Není nejrychlejší, neprojíždí nejrychleji zatáčky, není nejlepší na okruzích atd., i když jezdí skvěle...
R8 je především o stylu , o tom strhávat pozornost a udělat kolem parádu.
Docela si to vystih, R8 je hlavně o radosti z jízdy,vypadá a zní fantasticky a má velice nadčasový dizajn, i teď po 7 letech je to pořád kočka, s R8 se v audi trefili do černého.
Podle mě by mohla R8 zrát stejně jako 911ka dizajn by se nějak dramaticky neměnil,jenom bude mít čím dál tím víc ostřejší drápky
Když pomineme drama, tak mě nenapadá jediná disciplína, kde by se mohlo Gallardo ucházet o nejvyšší umístění (ve své "váhové" kategorii, samozřejmě). A R8 z principu nemůže být lepší. Ke všemu je otázkou, jestli vůbec takové auto u Audi chtějí. Má to podle mne být sporťák za (relativně) rozumné peníze pro průměrného řidiče. Auto pro lidi, kteří by rádi sporťák, ale nedokáží s ním žít.
JJ je to údaj alá pupek světa ty primitive :-) měl bys vědět, že údaj o rozvoru u supersportu neznačí nic pozitivního krom prostoru pro posádku a možná o x jednotek vyšší maximální rychlosti díky aerodynamice.
Vy ste tu dobra banda odbornikov na slovo ukradnutych...jeden videl v Topgear, druhy na obrazku, dalsi si mysli.....
A jeden myslitel bude nadavat druhemu myslitelo, co ked obaja su mimo.
Aspon si najdite nejake porovnanie, ked si chcete merat pipiky, napr.: [odkaz]
SLS na R8 nemá, Mercedes má jediný supersport a to je CLK GTR , ale ten je v běžném provozu nepoužitelný a navíc už se nevyrábí, takže Mercedes nevyrábí žádné superauto, BMW taky nemá žádné superauto
Takže Audi je jediná z 3 prémiových německých značek (Mergl,BMW,Audi) , která má plnohodnotné superauto.