Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW 1 (F20): Oficiální fotografie

V Mnichově pořád ještě sází na klasické uspořádání pohonu. Nové „lidové“ BMW je tady.
Zpět na článek
4. 6. 2011 15:25
4. 6. 2011 15:30
4. 6. 2011 15:31
4. 6. 2011 15:32
4. 6. 2011 16:06
neregistrovaný "DannyS246"
4. 6. 2011 21:33
4. 6. 2011 15:34
4. 6. 2011 15:38
4. 6. 2011 15:39
5. 6. 2011 10:47
5. 6. 2011 12:28
5. 6. 2011 10:05
5. 6. 2011 10:56
4. 6. 2011 16:26
4. 6. 2011 16:37
4. 6. 2011 16:52
4. 6. 2011 17:54
4. 6. 2011 16:40
4. 6. 2011 17:55
5. 6. 2011 11:52
4. 6. 2011 16:58
4. 6. 2011 17:47
4. 6. 2011 18:14
4. 6. 2011 19:26
4. 6. 2011 19:56
4. 6. 2011 19:41
4. 6. 2011 20:37
4. 6. 2011 21:05
4. 6. 2011 22:23
4. 6. 2011 23:37
4. 6. 2011 23:47
5. 6. 2011 09:22
5. 6. 2011 12:06
5. 6. 2011 16:59
5. 6. 2011 12:19
5. 6. 2011 10:23
5. 6. 2011 10:43
5. 6. 2011 11:03
5. 6. 2011 12:53
5. 6. 2011 15:32
4. 6. 2011 15:25
Hm...
Akože sorry, ale dobre teda nevyzerá. Zvlášť tento pohľad je hnusný...
[odkaz]
Zozadu ako pokrivené Polo....
Neokopčili oni z pomsty nejakého Číňana...?
>:D
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 15:30
??? :D
Robia si srandu v BMW? >:D však je to ODPORNE škaredé :no:
Rozbalit vlákno
4
4. 6. 2011 15:31
Re: ??? :D
Naspäť staru jedničku!
Avatar - Loptos
4. 6. 2011 15:32
Re: ??? :D
Ja tomu teda tiez nemozem uverit 8-s
neregistrovaný "DannyS246"
4. 6. 2011 16:06
Re: ??? :D
Ten návrh by ještě šel, ale tohle je fakt špatný... Aspoň doprodají aktuální jedničku :-)
4. 6. 2011 21:33
Re: ??? :D
Jejda, to je skarede auto! Ale kdo vi, mozna s tim budou mit uspech stejne jako i s ostatnimi skaredymi modernimi BMW.
Avatar - twistedTSD
4. 6. 2011 15:34
vtip?
Tak to je opravdu slabota. Předek divný, zadek přímo ohavný. Srovnání s předchozí generací je jak kráska a zvíře. Dávám 4 :no:
Rozbalit vlákno
13
4. 6. 2011 15:38
Re: AUDI A3
"Špičkové materiály a dekory mají interiér jedničky připravit na útok z Ingolstadtu, kde dokončují vývoj nového Audi A3."

V AUDI po zveřejnění těchto fotek jistě bouchají šampáňa, protože to budou mít nezvykle jednoduché :-) Předek jako hnusná kopie už tak hnusné X1, zadek těžko definovat.. jsem zvědavý na ty motory..
4. 6. 2011 15:39
Re: AUDI A3
omylem přidáno jako reakce, PC potřebuje naformátovat >:D >:D
4. 6. 2011 16:17
Re: AUDI A3
Je to skutečně tak, dlouhá kapota, ohyzdná světla a zadní partie vozu přinejmenším diskutabilní. Ty tříválce s turbem i pro řadu 3 a navíc dieselové tříválce? (To se inspirovali u VW)? Ano, Audi se skutečně hurónsky směje a bouchá další lahve šampaňského. Minulá generace je proti této zrůdičce estetickým skvostem. Značka by skutečně měla zvážit zda neodporoučet Adriana van Hooijdonka, (který "ujíždí" na houbičkách až příliš) a celé designové oddělení s ním. Quo vadis, BMW?
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 17:36
Re: AUDI A3
Když zmiňujete Audi - příjde se STEJNÝMi motory, jen má "trochu zpoždění" ;-)
4. 6. 2011 17:54
Re: AUDI A3
O stejné x krát oturbené motory jaksi nemám zájem. Jsem tak trochu fandou značky, ale její směřování je spíš na zatlačení slzy, nebo pobavený úsměv, jak se to vezme. Designově až na 3 a Z4, naprostá hrůza, nové motory jakbysmet.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 18:20
Re: AUDI A3
Přiznávám že já také raději pořádný objem, nežli "naturbovaného pidižvíka".. ;-)
.. nicméně taková je doba a nutno přiznat že tyhle nové motory OPRAVDU mají daleko lepší litrový výkon, díky méně válcům a menšímu tření nižší ztráty a nižší emise, často opravdu nižší spotřebu a při předjížení vskutku lepší elasticitu ...
... ale já vyrostla s tím "objem ničím nenahradíš" a prostě se mi to nějak NEchce "opustit" :-)
Pěkný den (věřím že bude i s tímhle novým "lidovým" BMW ;-)
4. 6. 2011 20:47
Re: AUDI A3
To bude ten naskok diky technice ;-)
Avatar - rohYpnol
5. 6. 2011 10:47
Re: AUDI A3
Jakože BMW půjde do kopretin se značným náskokem před ostatními >:-[] ?
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 10:50
Re: AUDI A3
To jste si SPLETL, Frantizsekk psal o AUDi! ;-)
Avatar - rohYpnol
5. 6. 2011 12:28
Re: AUDI A3
a po dlouhé době - zdravím ;-)
Tak jestli to bylo myšleno dle sloganu Audi...
Zatím tedy ten náskok Audi má, ale před BMW rozhodně ne. I když musím uznat, že jejich nový systém elektromobilismu má myslím velkou šanci uchytit se. Tím nemyslím JEN elektromobily/hybridy, ale celý způsob výroby/uchování energie.
Co se tedy týká BMW 1. vzhled těžké zklamání. Ale jsem přesvědčen, že to je přesně typ "nefotogenického vozu" a reálně to nebude taková bída.
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 13:26
Re: AUDI A3
Také ZDRAVÍM a také si myslím že "naživo" to bude MNOHEM "lepší" - alespoň mě si líbí "čím dál tím víc" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - delphino
5. 6. 2011 10:05
Re: AUDI A3
A když jsem zmínil že BMW je na tom co se týče designu momentálně nejhůř tak se na mě všichni sesypali, ale teď to vidíte všichni. BMW potřebje razantní revoluci a to v designerském oddělení i v novém směru... (to jen aby, nenastoupili na stejný směr..)
Avatar - rohYpnol
5. 6. 2011 10:56
Re: AUDI A3
Myslím, že BMW zažívá to, co nedávno Peugeot. Kdy určitými detaily dokážou shodit celek jako takový. Zde zcela jednoznačně přední partie kolem světel a zadní partie kolem světel.
Doplnit ledvinky alespoň zdánlivě čtvercového chatakteru trojůhelníkovým světlem, tomu se říká designérské diarrhea :no:
Avatar - positivemind
4. 6. 2011 16:10
Předek z GT
Je asi nejhezčí ze všech řad BMW :yes: tomuhle autu to sedí, jen je to moc kontrastní vůči pohledu z profilu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - salamoon
4. 6. 2011 16:45
Re: Předek z GT
GT som tam uvidel hned,vzadu som uvidel nove polo... >:D

avsak mne,ako nefanatickemu fanusikovi sa paci 5 GT asi najviac....je ine,je jedinecne,je majestatne,no nie tak vizualne tarbave,ako nova sedmicka.
a kto tvrdi,ze je cudne,tak je asi velmi ovplyvneni nazorom,ze pekne je len to bmw,co vyzera ako klasicky sedan....
4. 6. 2011 16:26
Sklamanie...
Ja som čakal veľa, veľmi veľa... Prvá "jedička" sa mi neskutočne páči. To auto je jednoducho krásne. Ale druhá generácia už vo mne také nadšenie nevyvoláva... :-( Sklamanie!
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 16:37
Ikona
Tak teda pánové a dámy tohleto je pecka :yes: ten řez předních světel, boční profil a hlavně nádherná ***ka :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
4. 6. 2011 16:52
Re: Ikona
Jestli myslíš tuhle, tak je to v pořádku [odkaz]
Avatar - salamoon
4. 6. 2011 16:40
moze byt
interier je poriadne zlepsenie,mozno je otazka,ako velmi bude zavadzat kolenu stredovy tunel.
exterier stratil zo sportovosti na ukor elegancie.v cervenej nevyzera prave najlepsie,lepsie sa k novym tvarom hodi ta modra.
zadna cast je avsak velmi zla.... za 3.
Rozbalit vlákno
3
4. 6. 2011 17:55
Re: moze byt
Športovosť sa vytratila, eleganciu nevidím... Asi mám vlčiu hmlu.
4. 6. 2011 19:23
Re: moze byt
Tohle auto má na fotky příliš složitý design, já si počkám, až to uvidím naživo, protože z těch fotek to tvarování masky nějak nemůžu pobrat, stejně jako architekturu koncových svítilen. Jsou to sice jen detaily, ale na finální pocit to může mít veliký vliv... ;-)
5. 6. 2011 11:52
Re: moze byt
Môže byť, ale zásadný rozdiel medzi realitou a fotkami je zriedkavý...
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2011 16:43
BMW mam rad kvalita tam bude vzdy ale
tato 1-tka okrem kvality neponuka absolutne nic nove, stylove alebo prekvapujuce.

Je jasne ze uspesny predchodca bol nahradeny novym, ktory vyzera z boku uplne rovnako kedze tvar karoserie nemohli uz vylepsit ale tie zadne svetla z vw pola a predok akysi hyundaiovsky reznuty, ktory nesedi inym znackam skutocne nedavaju punc vynimocnosti.

Jednoducho cakal som viac, a ani ten hranaty styl vsadenej optiky mi nesedi, kruhovy je vzdy pre BMW typickejsi a pret otie svetla absolutne posobia mozno sice moderne ale bez stylu, zadne z vw pola ani nema vyznam rozoberat.

Auto je to velmi kvalitne a nevravim ze nie je pekne ale od BMW clovek caka, ze novy model urobi vacsi krok pri novom modeli ako je to u VW kde zvyknu vymenit len svetla a je to.

toto je take BMW nove na styl VW, proste aby to nedos.rali tak urobili len par zmien ktorymi to ale aj tak dosr.ali aspon dizajnovo nic svetoborne

;-)

nevadi, aspon medak A triedy bude mat navrch na ten sa uz tesim :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
4. 6. 2011 20:41
Re: BMW mam rad kvalita tam bude vzdy ale
Jo, Mercedes bude mít navrh. Koncept áčka vypadá velmi slibně :yes:
4. 6. 2011 16:43
To je opravdu neuvěřitelné...
...co všechno se dnes vydává za BMW. Děs a hrůza. Za pět, nemůžu jinak.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 16:48
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Jasné za JEDNA - (technicky) určitě NEJlepší auto nižší střední třídy :yes: ;-)
Pěkný den (s BMW takový bývá.. :-)
4. 6. 2011 17:10
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Technicky? Dovolte abych se zasmál. Možná u předchozí generace, kdy bylo možné si koupit 3.0 V6, ty 3x přeplňované tříválce, to bude skutečně výhra-).
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 17:27
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Jistěže DOVOLÍM :-)
PS: Znám předchozí generaci s "pouhým" dvoulitrem a VĚTŠINA řidičů NEdosahuje kvalit (a rychlosti) tohoto modelu ;-)
PPS: Mluvíme o (svižnějším, lépe ovladatelném) modelu třídy Octavia - tam ten třílitr opravdu NEní nutný - věřte mi :-)
Nicméně NIC proti verzím BMW 135i a 1 M s motory ŘADOVÝMi motory R6 ;-)
Pěkný den (s technicky nejleplším vozem nižší střední třídy :yes: :-)
Avatar - boost.
4. 6. 2011 20:43
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
V6 ?? Si upad, ne? BMW mělo a snad bude mít řadové šestiválce.
Avatar - twistedTSD
4. 6. 2011 17:18
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
ale v anketě se ptají na design...
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 17:32
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Kdo se o autíčka zajímá déle než pár týdnů VÍ, že cca od dob CHRISe BANGLEa se design JEN podle fotografií hodnotit moc NEdá (vozy poměrně často vypadají/působí na fotografiích DOST jinak, než pak v reálu... ;-)
PS: Zrovna včera či kdy jsem "s potěšením" četla, že muži hodnotí/vybírají auta VÍCE podle vzhledu než ženy! :-)
No KONEČNĚ to někdo "pojmenoval" :yes: ;-) ... a já opravdu na vzhled/tvar vnějších plechů až tak NEdám. Důležité je aby byl i ve vyšších rychlostech malý aerodynamický hluk a to bude co se vytvarování vnějších plechů (a dnes často už ani ne plechů) asi tak vše..
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 19:20
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
P.S. Nesmíš tolik číst bulvár. Kdyby muži více vybírali auta jen podle vzhledu, tak by to takový Subaru mohlo zabalit ;-) O Renaultu se radši ani nezmiňuji >:D
Samozřejmě, že vzhled auta hraje při výběru důležitou roli, ale vybrat auto čistě jen kvůli vzhledu může jen metrosexuál nebo podobný individuum :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 19:49
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
FUJ - bulvár já NEčtu! :-)
Ale vy jste to "nepřesně" přečetl - muži si PŘEDSTAVUJí že ženy vybírají vůz JEN podle vzhledu, realita je že na vzhled často dají VÍCE muži... ;-)
... a dle mé praxe třeba právě na těchto stránkách - je to PRAVDA :-)
PS: My jsme při posledním "babinci" probíraly Range Rover Evoque a VŠECHNY ho chceme! (jen se nemůžeme dohodnout která z nás ho bude mít v bílé s černou střechou ;-)
Pěkný den :-)
5. 6. 2011 09:07
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Nižší aerodynamický hluk??? tak proč potom vychvalujete bmw...když právě X3 tím vyniká.... ;-) ...a mohli bychom pokračovat o pochybné kvalitě některých komponent...
Nejste druhé já GTI-ho? :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 11:03
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
S X3 jsem NEjela, to opravdu NEvím, jinak bych ale "celkově" práci inženýrů BMW v aerodynamickém tunelu spíš NE"zpochybňovala" ;-)
PS: Já a "druhé já GTi-ho"?? Ach můj bože! G(alina) T(atjana) I(vanovna) je má kazašská služebná (ex-manžel jí opustil a odjel do Ameriky - Borat nebo tak nějak se jmenoval), kterou jsem si ve vlastním autě propašovala a sotva na ní chvíli nedávám pozor utíká nahoru do patra ťukat na počítači v diskuzích na auto.cz - na čemž je ZÁVISLÁ :-)
A jesli si (po těch letech) začínáme BÝT PODOBNÉ, tak to "pozdrav pánbůh" - já totiž vím jak vypadá! ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 11:04
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
S X3 jsem NEjela, to opravdu NEvím, jinak bych ale "celkově" práci inženýrů BMW v aerodynamickém tunelu spíš NE"zpochybňovala" ;-)
PS: "druhé já GTi-ho"?? Ach můj bože! G(alina) T(atjana) I(vanovna) je má kazašská služebná (ex-manžel jí opustil a odjel do Ameriky - Borat nebo tak nějak se jmenoval), kterou jsem si ve vlastním autě propašovala a sotva na ní chvíli nedávám pozor utíká nahoru do patra ťukat na počítači v diskuzích na auto.cz - na čemž je ZÁVISLÁ :-)
A jesli si (po těch letech) začínáme BÝT PODOBNÉ, tak to "pozdrav pánbůh" - já totiž vím jak vypadá! ;-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 17:50
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Ano, ten 3.0 V6 tam jistě být nemusel, to byla vrcholná motorizace, (to ale ostatně určitě víte), navíc, ani já bych si ho asi nekoupil, protože si myslím, že na takový výkon po 1/2 roce řízení ještě nemám, ale o to tu nejde. Bylo hezké, že BMW něco tak perverzně přitažlivého vyrábělo. Caps Lock opravdu používat nemusíte, není mi 80, takže všechno přečtu v pohodě-). To, že je nová 1 Reihe disproporční, (dlouhá kapota oproti zbytku auta), navíc s trojúhelníkovými světly, o tom snad ani netřeba mluvit.

To že nabízí příčně i podélně víc prostoru, není nic světoborného, to je nutnost, konkurence totiž roste do délky a šířky taky. Jediné BMW, které považuji za opravdu pěkné, je podle mně 3 Reihe, a to je od BMW trochu málo. Navíc, 3x přeplňovaný tříválec v řadě 3, to se tedy opravdu musím smát. Ještě že tu jsou Japonci, kteří dovedou udělat slušný motor i bez přeplňování. Banglův pohrobek van Hooijdonk evidentně nepochopil, že BMW má být konzervativní a elegantní, jak ostatně bylo vždycky. Na nějaké funky kreace jsou tu jiné značky, to je aspoň můj názor.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 18:14
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
To s tím CAPS LOCK bylo docela fftipné :yes: :-)
Jakožto "fandovi značky" (jak v jiném příspěvku píšete) vám doporučuji (RYCHLE a hlavně NEnápadně) při psaní o třílitrových 6tiválcích BMW přejít na zkratku R6 ;-)
Jsme aktuálně svědky jedné z největším motorových (r)evolucí v autoprůmyslu - právě nyní pravděpodobně končí éra kdy desetiletí platilo "objem ničím nenahradíš" a změny v následujících letech budou pro mnohé až ŠOKující...
S tou disproporcí nevím (to chce opravdu vidět "naživo") - značně "disproporční" je třeba Corvette a ta se mi moc Moc MOC líbí :yes: :-)
PS: Design je věc individuální, navíc jen podle fotografií opravdu těžko hodnotitelná - doporučuji "soustředit se" (naučit se) TECHNIKU - neb o TÉ auto přece je ;-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 19:22
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Váš patos je opravdu úsměvný, samozřejmě že jsem chtěl napsat R6, to jsem se prostě přepsal, srovnávat Vette s BMW 1 je jaksi mimo, vzhledem k tomu, že výkonově a zaměřením jsou oba naprosto odlišné. Navíc Corvette je opravdu pěkná, oproti této disproporční zrůdičce, která vzadu silně připomíná VW Polo.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 19:36
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
OPRAVDU vnímáte můj text jako "patetický"?? :-)
Srovnání Corvette a BMW 1 se týká POUZE oné "disproporce", ostatně o té jste se zmínil VY: "nová 1 Reihe je disproporční - dlouhá kapota oproti zbytku auta" ... což prostě mají (do jisté míry) "společné", nebo? ;-)
PS: Člověk se holt občas přepíše (někdy i vícekrát a pokaždé stejně, že ;-)
NE"zlobte" (se)! :-)
PPS: Připomíná vám VW Polo? To nic - mě zas Polo připomíná na moc vysokou teplotu vypraný Golf ;-)
Pěkný den (dost možná že i v tomhle novém BMW řady 1 - které v praxi bude působit pravděpodobně LÉPE než na fotografiích :-)
4. 6. 2011 20:09
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Možná jsem to trochu přehnal, ale současné směřování BMW nepovažuji za ideální, to je ostatně jen můj názor. Co se týká těch omylů, V6 a R6, to je skutečně faux - pas (teď to nemyslím ironicky), ale spousta majitelů 1 Reihe donedávna ani nevěděla, kterou mají hnanou nápravu, tady chybu neudělám-), samozřejmě zadní. Pro mně by byla jasnou volbou řada 3 s 1.8 benzinem a aut. převodovkou a byl bych naprosto spokojený.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:19
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Ano, to s tím "nevím jakou mám hnanou nápravu" znám/jsem četla - možná tak BMW jen připravuje "své věrné" (co ví a znají) na "nevyhnutelné" = že časem bude vůz této kategorie (čistě z důvodu nákladů) MUSET být "jen" předokolka ;-\
Nicméně v podobě této jedničky mají zájemci ještě možnost dostat se v přijatelných cenových relacích (tady mluvím spíše o domácím trhu) k sofistiovanému zadnímu pohonu (byť zřejmě naposledy).
Vaši volbu 3ové řady chápu - a byť ještě nemáte moc praxe, přece jen bych možná zvážila nějaký silnější motor (myslím že právě TEĎ je POSLEDNí šance pořídit si 6ti válec - do (blízkého) budoucna budou "víceválce" vyhrazeny zřejmě jen pro finančně náročné TOP modely/motorizace..
Pěkný den (s automatickou převodovkou, dnes už totiž není důvod jinak :-)
4. 6. 2011 20:39
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Obávám se, že 6 benzinových válců bych neufinancoval, (jsem stále ještě student), to bych musel jít do dieselu, a to se mi nechce, takže jedinou možnou volbou je 1.8 nebo 2.0 benzin, ale těch 800 t/Kč musím nejdřív (až dostuduji), vydělat.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:42
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Ok - to se holt NEdá nic dělat..
PS: NE"tlačila" bych a normálně doporučila nechť R6 volíte příště ... problémem je, že "příště" už R6 prostě NEbude ;-\
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 20:26
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Tak Polo zezadu opravdu nevypadá jako vypraný Golf, to jste ho asi zezadu neviděla. A nová třída 1, to je prostě designový paskvil, který si dnes mohou dovolit jen číňané při jejich kopiích, ale určitě ne prémiová evropská značka typu BMW. Pokud by na zádi nové jedničky nebyla ta vrtule, tak vám 9 lidí z 10 bude tvrdit, že jde o Polo a to je prostě fakt. Škoda, takový potenciál mají a takhle ho nevyužijí...
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:33
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Nu zepředu (a z profilu) zase ano ;-)
Myslím že design nového BMW dobře vystihl karasjan14 "úplně dole" ve 20:03 :-)
... a pak možná taky ta Kylie, když napsala že jen podle fotek design vozu dnes NEjde hodnotit (často v reálu vypadá/působí až HODNĚ jinak ;-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 20:43
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Nečetl jsem celé vlákno, musím ale bezvýhradně souhlasit s jedním. Ten kolega s CapsLockem měl pravdu, i když bych si kolikrát se zájmem přečetl Váš post, téměř nikdy k tomu nedojde, spolehlivě mně totiž odradí ten s prominutím stupidně vyhlížející text, která vypadá jak když se tříleté dítě dostalo ke klávesnici.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:45
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
ANO - to budu (opravdu) já ;-)
Pěkný den (NEbojte, již "vypínám a končím" :-)
5. 6. 2011 08:42
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Kylie, bavíme se tu o designu, ne o technice. Technicky jsou v Mnichově na výši, těmi tvarovými prapodivnostmi se můžou měřit tak maximálně s Hyundaiem nebo kopírantskými Číňany, Kia jim designem uniká o světelné roky.
5. 6. 2011 21:30
Re: To je opravdu neuvěřitelné...
Asi boli bola dozorná rada opitá, keď to schvalovala. Naozaj otrasný počin. Pritom skice nevyzerajú tak zle, ale konečný produkt je strašný.
4. 6. 2011 16:57
Pes a kočička vařili dort
Ona ani první rozšláplá bota nebyla kdovíjaká krasavice, ale tohle bych spíš nazval špatně naroubovaným faceliftem.
Interiér v pořádku, předek trošku zvláštní. Zadek z Pola se sice na BMW nehodí, ale taky to není nejhorší. Celek však vypadá minimálně divné. ;-\
Ale co... zvyknem si na všechno.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
4. 6. 2011 16:58
JJ
;-) Mě se líbí a komu né at si chuchne. >:D >:D >:D BMW :yes: :yes: :yes: Tradičně
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 17:47
Re: JJ
Gratuluji k pěknému pregnantně vyjádřenému "jubilejnímu" (100mu) příspěvku :yes: :-)
4. 6. 2011 17:08
To zas bude v alejích nablito
Tak tohle je Vašnosti, pěknej hnus.. Bohužel se mi jen potvrzuje, že aktuální generace vozů BMW jsou naprosto příšerná a ani 1er nevybočuje z řady. Jediné nové BMW, které člověku designem nezvedá žaludek je Z4..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 17:34
Re: To zas bude v alejích nablito
To bude tím (nevím jestli to víte) že ho KOMPLETně navrhy ŽENY - tedy BMW Z4 ;-)
5. 6. 2011 08:45
Re: To zas bude v alejích nablito
V tom případě upřímnou soustrast. Nová Z4 vypadá ještě hůř než stará, a ta byla opravdu paskvil. S nataženou pevnou střechou se snad o nějaké eleganci nemá cenu bavit. Bude další generace znovu o dva metráky těžší? :-)
5. 6. 2011 09:15
Re: To zas bude v alejích nablito
Jednooký mezi slepými králem.. :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 10:57
Re: To zas bude v alejích nablito
OPRAVDU se vám NElíbí aktuální Z4? Nu to patříte k VÝJÍMKÁM - myslím že to je "komplexně" docela POVEDENÉ auto... :yes:
Takže obráceně - CO se VÁM líbí? ;-)
Pěkný den (se Z4 tedy určitě ano :-)
5. 6. 2011 22:42
Re: To zas bude v alejích nablito
Pokud bych měl zůstat u roadsterů BMW Z, tak všechny předchozí, které známe ze sériové výroby. Tedy Z1, Z3 (do... promiňte mi ten výraz.... assliftu :-) a Z8. Z1 byl atypický bavorák, přesto velmi ladných tvarů. A Z8? Ano, takhle nějak má vypadat moderní interpretace klasiky pana hraběte Goertze. Henrik Fisker je zkrátka génius, jen škoda, že vládu převzal Bangle. Kdyby HF zůstal, moderní BMW by dnes vypadala úplně jinak.
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2011 17:18
Re: To zas bude v alejích nablito
NEmyslela jsem sice jen řadu Z od BMW ale co se týče Z8 - tady se SHODNEME. Pěkně vypadá i na obrázcích a když jsem jí viděla zblízka naživo, málem mne to srazilo "do kolen" ;-)
Nicméně to byla hodně JINÁ cenová kategorie, osobně si myslím že současné Z4 je (za ty peníze) "komplexně" povedené (pěkné) auto. A patřím k té skupině která CHRISe BANGLEa "neproklíná" - svým způsobem to je génius - možná tu byl jen "o trochu napřed" ;-)
Já jsem se současnými BMW spokojena - nejaktuálnější řada 5 je také "komplexně" za JEDNA :yes: (tedy dle mne) :-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 17:35
Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
v soutěži o nejošklivější BMW všech dob. Jsem opravdu zklamán.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 18:26
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
No NEvím nevím... ;-)

[odkaz]

Pěkný den (s BMW 1 :-)
4. 6. 2011 18:28
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
Isetta není od BMW, ale od Italů. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 18:54
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
Tohle ale NENí Isetta ;-) - to je sice "technicky příbuzný" ale samostatný model BMW 600 (m.j. postavený i na větším rozvoru a se zcela jiným (větším silnějším) motorem) :-)
PS: A i v ISETTA byl myslím "originál" motor BMW ;-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 18:58
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
Máš to hned v první větě na wiki, co si pamatuju z tipcaru, tak německy umíš výborně ;-)
BMW 600 byl vyvinut přímo z Isetty pouhým zvětšením.

Taky, taky...
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 19:02
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
Pár slovíček bych snad dala dohromady.. ;-)
Já se přeci NEpřu (spíš jsme pro popis téhož jen použili jiná slova) - nicméně JE to (prodávalo se to jako) BMW (ostatně jako BMW se prodávala i ta Isetta :-) ) a model 600 byl "vyvinut" BMW jen a pouze pro potřeby BMW (nemýlím-li se ;-) ).
PS: A motory (v obou modelech) byly také BMW ... prostě ne nová 1čka, ale spíš toto (tedy BMW 600) by asi mělo být kdyžtak vyhlášeno "nejošklivějším BMW všech dob", nebo? ;-)
Pěkný den :-)
4. 6. 2011 19:36
Re: Stupně vítězů a hned napoprvé ten nejvyšší
A mně se to celkem líbí, je to takové akční autíčko z dob, kdy BMW mělo trochu jiné priority. Celkem bych se v tom i chtěl projet, nebýt silného pudu sebezáchovy, který mi říká, že deformační zónou by neměl být jediný únikový východ... >:-[]
4. 6. 2011 18:14
...
A on ten Veloster nevypadá zas tak špatně, že?
/utíkámkedveřím

Někdo by měl BMW upozornit na, že mají hlavní světla obráceně, to by se stávat nemělo. BMW má mít "Hofmeister kink", propracovanou aerodynamiku, jemnou agresivitu, klasické linie a hlavně styl. F20 vypadá jak po lehké havárii.

No nic, tak aspoň něco pro spravení chuti:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
4. 6. 2011 19:26
Re: ...
Já ti nevím, vybírat podle designu mezi Velosterem a novou BMW1 je jako volit mezi utopením a upálením >:-[]
4. 6. 2011 19:56
Re: ...
Utopení ve Velosteru asi míň bolí (peněženku). Vem si, vyplázneš mega za novou jedničku a celé město se ti stejně bude smát...co může být horšího. >:-[] Obzvlášť při přímé konfrontaci s Giulettou, Golfem GTI anebo Brerou vynikne příšerný zevnějšek.

S definitivním soudem počkám naživo, zatím za čtyři.
4. 6. 2011 18:14
BAVORSKÁ GILOTINA
Konečně. Konečně auto. Konečně pořádný, udělaný auto. BMW 1 dospěla. Dospěla a zvážněla, ostrý, břitvoidní nekompromisní pohled, první fleš tě vleče až někam k bájné zapovězené estetice vetřelců, mix robotického základu s vroucí býčí krví v nádrži. Fantastickej řízek.

A jak je vidět, ani mistři se nebrání supermainstremové (polo)inspiraci, pokud jde o mistrovství zadních lamp. Bravo :yes: Záď je doslova úchvatná, silná, nezkrotná, v těch správných proporcích.

No a pak ten vnitřek. Jásejme, bavoráci konečně silně akcentují i estetickou kvalitu kabin. Vnitřek je událostí tohoto roku, to je bez debat.

No, nejde to jinak, musíme si dát repete - JAK (NE)KUPOVAT BAVORÁKA:

Hochu, bavorák, to je smlouva s ďáblem. Není cesty zpět. To si uvědom ještě, než začneš s výukou jódlování. Rozumíš, mít bavoráka a neumět jódlovat, to je jako jezdit na raftu a neumět kraula. Takže to jódlování - "Alles gute" znáš? Pokud jo, máš cestu otevřenou nejen k vysněnému bavorákovi, ale možná, že si tím jódlováním na něho i vyděláš. Každopádně, hodláš-li jezdit v pětkovým emku, pod tři oktávy o tom ani neuvažuj.

Padací most na kožeňákách se musíš naučit spouštět jedním táhlým grifem. Pochop, v BMW nemáš na věci života moc času a většinou budeš oběma rukama viset na volantu, tak se prostě musíš naučit za jízdy dělat i potřebu. Ovšem pozor, pokud máš zatím s bavorákem zkušenost jen při šmejdění v mezerách mezi auty na parkovišti u Delvity, hrozí ti, že se v něm nejen vyděláš, ale i poděláš. A to už by nebylo to pravé ořechové, to jistě uznáš sám.

Takže jsme to prošli a už víme, jak na něho. Jedno ráno vezmi slušný podkolenky, kožeňáky, klobouk se štětkou a vyraž směr prodejna bavoráků. Vedle vašeho koloniálu na náměstí to ale nehledej. Cestou si jódluj, na tyhle pěvce u BMW čekaj. Uvnitř si objednej jednoho bavorskýho tupláka. Až ti ho přinesou, pěnu elegantně sfoukni a zbytek si nalij do termosky. Chceš snad odjet v autě, ne?

Můj odhad ovšem je, že, jak tě tam spatří a jakmile zjistí, že se netočí další díl "Alles gute", nakopnou ti vrtuli a pošlou tě, kam patříš. Ty ale netruchli. Zalez venku do roští a sleduj, jak se opravdu kupuje BMW. Do hodiny přijede určitě nějakej ostrej řízek se strništěm, kterého zatím nedosáhneš ani pomocí šmirglu. Tak mu z toho roští zajódluj a popřej mu hodně štěstí v empětce. A nebul, každý bavoráka mít nemůže.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
34
4. 6. 2011 19:25
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
O tom, že tohle auto bude více než schopné, (což se ostatně od BMW tak nějak očekává), není sporu. Pokud se Ti ale něco takového líbí, tak opravdu nechápu Tvé zhnusení nad designem korejských značek, toto se jim totiž, (nebo spíš jejich drtivé většině), snaží zdatně se***vat.
4. 6. 2011 19:38
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Tohle je pravda o BMW - [odkaz] Pokud to nevnímáš, kup se cee´da.
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 19:41
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Ale G(alino) T(atjano) I(vanovno) NEtrapte ho... :-)
4. 6. 2011 19:59
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Zato z druhé strany, to je síla. Ty nevnímáš tu ohavnou masku, kde se na negativně skloněný žraločí profil snažili naroubovat NCAP standardy pro chodce? Kam se ztratila subtilní agresivita předchozích modelů? Proč má obrácená světla z Jagu XJ? >:-[]

Nic proti, líbit se ti může, ale jak tak pročítám servery, zatím je F20 pro čtenářskou obec zklamáním roku.
4. 6. 2011 20:04
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Auta zde zásadně neposuzuji podle kategorie líbí či nelíbí, to si nechávám do postele... Auta se snažím posuzovat objektivně, racionálně. Vychází mi to na jednoznačnou trefu. I zepředu. Nepřekvapují mě aktuální odsudky kolegů, považuji to dokonace za příznačný klad. Za rok totiž tu budou jedničku všichni adorovat až ji bude škytat klimačka :-)

P.S. Absolutní třída - [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:26
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
G(alina) T(atjana) I(vanovna) to VYSTIHLA!
Ten přední pohled (na který dala odkaz) je opravdu "za jedna" :-)
PS: A Galino - NEtrapte diskutující se slovy jako je "adorovat", já VÍM "že na to máte" ... ale většina to (nejen) NEocení.. ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - iudex
4. 6. 2011 20:30
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Máš pravdu Kylie, my tu byť moc simplemente, my nerozumieť cudzie termity. ;-)
4. 6. 2011 20:31
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Nebuď takovej suterén. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 20:36
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
No to jsem MOHLA ČEKAT (že se někdo "ozve") :-)
PS: Že já "nedržela pusu"! ;-)
Tak milí (kteří se cítíte) "postižení" - SORRRRRRRRRRRY, já OMLOUVÁÁÁÁÁM se ... ok? :-)
4. 6. 2011 20:30
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Ano ano, my tu máme IQ někde okolo hodnot pokojové teploty a podobná slova si hledáme ve slovníku...
PS: cože to vlastně znamená? Posmívat se? :-O
Avatar - Hammunasakra
4. 6. 2011 21:33
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
ad PS: NE to je "derideo" :-)
PPS: Vy musíte mít doma ale HODNĚ horko ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - positivemind
4. 6. 2011 21:54
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Jaké je tedy to objektivní hodnocení prvků? Popiš designově linky, návaznost, minulost, odkazy, myšlenky designéra.

Design není racionální věc, ten nejde tvořit rozumem. Stejně tak mají různí lidé různé pohledy na něj.

Racionálně lze hodnotit motor, jízdní vlastnosti, ale design, to prosím ne.
5. 6. 2011 13:53
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Design je především věcí rozumu, ty emoce tam dodá pár prolisů. Tydáváš rovnítko mezi nevkus a objektivní individuální hodnocení. Je to právě naopak. Hodnotit mohou kvalifokovaně poze ti, kteří mají vkus, kteří v sobě mají estetiku.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 19:15
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Takže já, Avantime... a... sakram nikdo další mne nenapadá >:-[] ;-)

PS: Ještě kdybychom byli u toho rozumu a designu, tak se nový brouk nepovedl vůbec, neb jak jsem psal v onom popisu, stále rozumově - prakticky - to je nepraktické auto :-)
Avatar - kaa
5. 6. 2011 21:47
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Dobrej nápad. :-!
4. 6. 2011 19:36
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Běž se léčit chlapče...nic víc se napsat nedá.
4. 6. 2011 19:40
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Trochu se intelektuálně obnaž, rozepiš se k BMW, tvé rádoby vtipné průpovídky ke kolegům tu těžko mohou někoho zajímat.
4. 6. 2011 20:58
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Jak se Vám tohle může líbit? Ten předek je snad to nejhorší, co lze na BMW vidět. Kam zmizely "angel´s eyes"? Ta světla jsou naprosto příšerná. Není nic krásnějšího na stávající 1er než pohled do nejprve rozsvícených obrub po zastrčení klíčku do zapalování a pak záblesk bi-xenonů po samotném nastartování.

Tohle vypadá jak nějaký Polo nebo Golf, takový ten unylý koncernový design, ve kterém není ani špetka dravosti nebo sportovnosti. Vůbec celá ta přední maska je ošklivá. Prezentovaná usedlost může slušet 7er nebo 5er, ale rozhodně ne 1er. Úplně se děsím, jak bude vypadat nová 3er.

A taky nechápu, co je pořádnýho na tom, že už nebude atmosférická R6. Ta 130i ve dvoulitru asi nepojede špatně, ale charakter šestiválce mít nikdy nebude. Ještě že zůstane 135i a snad i Mko, byť jsou foukaný.
5. 6. 2011 13:51
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Vydrž pár měsíců, budeš jedničku milovat.
5. 6. 2011 18:51
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Nemusím čekat ani chvíli, mám 130i (E87) doma. :-) Stačí do ní sednout a jet se projet na okresky (jako dneska dopoledne) a hnedka jsem plný horoucnosti k jedničce. :-)
6. 6. 2011 00:22
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Pak je neuvěřitelné, cos tu dokázal napsat. Že by bezuzdná žárlivost? Podívej se na předchozí jedničku, jakkoli byla krásná, je novým modelem doslova zadupaná do země.
6. 6. 2011 20:38
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Spíš naopak. V čem ji zadupe do země? Design je sice věc individuální, na tom se nutně shodnout nedá, ale v čem konkrétně je designově lepší než stávající 1er? A ten zadní nárazník a ta plaše vypadající koncovka výfuku - to působí mimořádně nesportovně.

Mně osobně se nová 1er líbí jen interiérem, kde je znát slušný pokrok. Předpokládám, že fotky jsou z verze bez M paketu a je fakt, že stávající 1er a její interiér bez M paketu byla/je hrůza (hlavně volant). Uvidíme ale, jak velký rozdíl bude v nové 1er s M paketem a bez něj a jak bude vypadat nový Mkový volant. Jinak ale designově dle mého názoru (tj. zvnějšku) za 4. Ale možná že to v reálu a v M paketu bude o dost lepší. :-)
Avatar - white label
6. 6. 2011 23:36
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
"Zadupe" ji (designově) prakticky ve všem, tedy zdaleka nejen v interiéru. Tahle je mnohem dospělejší, vyzrálejší, sebejistější a přitom zároveň drzejší! Stačí srovnat třeba právě výraz předních partií [odkaz] , výraz ušláplého ňoumy (původní 1er) říká: "jsem sice taky BMW, ale jen nejnižší řada :-( , výraz nové 1er je nesrovnatelně sebejistější a odhodlanější a je prostý komplexů ze sourozenců z vyšších řad, říká něco jako: "snadno vám vytřu zrak, stejně jako moji "vyšší" sourozenci! :yes: ;-)
7. 6. 2011 21:41
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
No, že by stávající 1er měla zrovna výraz "ušláplého ňoumy", bych nesouhlasil - [odkaz] ;-) ale připouštím, že to není porovnávání předních nárazníků v Mku. Počkám si na design (nejen) předku nové 1er v Mku a pak se uvidí, která bude vypadat svalnatěji a drzeji. :-)
Avatar - white label
7. 6. 2011 21:59
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Nejde přece jen o nárazníky, podívej se třeba na ten rozdílný "pohled" předních světel. Ten původní je prostě "vyplašený", zatímco nový je přesvědčivě "odhodlaný"... ;-)
[odkaz]

P.S. Tvůj odkaz mi nejde...
Nové eMko by mělo vypadat nějak takhle:
[odkaz]
4. 6. 2011 23:53
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Vynimocne musim suhlasit, GTI.

Mali by ste si vsetci uvedomit, ze sa blizi rok 2012 a nie 2004, tak aj BMW musi svoj model postavit tak, ze bude dobre predajny aj v roku 2017. A to uz znie ako slusne vzdialena buducnost. Kritizujete, ze priniesli nieco nove, no viac by ste kricali, ak by len prebehli nejake "fillet-makro" na dnesnom 1er a predavali to pod hlavickou noveho auta. Toto je komplet novy model. A ci sa Vam teraz na prvy pohlad paci, alebo nie, zvyknete si na neho. Ludia rovnako krcili ramenami a krivili usmev pri predstaveni 1er v 2004 a aha ako ikona sa z neho za tie roky stala.

V tomto segmente jedinecny koncept (vpredu motor, zadny nahon) a skvele motory. Ano, aj tie spominane 3 vlace. Kto sa motorom rozumie, vie, ze je zbytocne do primestskeho vozitka pchat R6 len preto, ze to vyzera pred susedmi cool. Jeho vykon nepotrebujes. Ak ano, kup si Z4. Ak spravne nacasujete a odladite zvody na 3 valcovom benzinovom motore, mate zvuk porovnatelny, ak nie lepsi ako tolko vychvalovana V6 (kto ju ale aj realne ma doma?) Tak vyckajte a uvidite... potom zatlacite pedalom do veluroveho koberceka a jakot vyfuku mozno zmeni Vas nazor na to, ze 3 valce su naprd, co si dodnes myslite vdaka skusenostiam s HTP.

Dnes koncim, zavrem tuto stranku, vyspim sa a zajtra, pozajtra sa pozriem na tie 1er fotky znova. A budem sa tesit na den, ked ho realne stretnem na ceste a ohodnotim ho na asfalte, ktory znamena svet.

howgh
5. 6. 2011 13:37
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Já ji reálně doma mám a jsem teda fakt zvědav, jak bude ten tříválec znít jako šestiválec, o kultivovanosti ani nemluvě. Jistě HTP to nebude, ale že to má poloviční počet válců a poloviční objem, by snad poznal i začátečník v autoškole, i když se určitě najdou řidiči, kteří budou říkat, že jim to "stačí". Třílítrový šestiválec si navíc člověk zpravidla nekupuje proto, že to je "cool", ale proto, že skvěle jezdí.

To je stejné jako s tím, že stávající výkon 130i (265 koní) člověk nepotřebuje. Všechno je jen o zvyk a i na 265 koní si člověk zvykne. Není to zas tolik, aby to člověk nevyužil a už vůbec ne dost na to, aby si na to nezvyknul. ;-)
Avatar - Ronault.
5. 6. 2011 19:16
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Ten tříválec si taky nikdo nebude kupovat jako náhradu za šestiválec v 130i
5. 6. 2011 13:50
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Dobře jsi to napsal :yes:
5. 6. 2011 11:13
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
GTI clovece, ty nemas ale ani stipku vkusu... to BMW je hrozne... este vyraz "na bliti" je pren pochvala... :no: :no: :no:
5. 6. 2011 13:48
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Jo, jo, tak nějak to bude, zejména když mi to píše diskutér, pro něhož je autem snů mégane... >:-[]
5. 6. 2011 13:44
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Je mi luto tvojich deti, ak im takymto sposobom davas zivotne rozumy...
5. 6. 2011 13:49
Re: BAVORSKÁ GILOTINA
Copak, nejde ti jódlování? >:-[]
Avatar - iudex
4. 6. 2011 18:57
Jednotka ako jednotka
Tak kto toto ospevuje ako vydarený dizajn, alebo zatracuje v porovnaní so starou jednotkou, mal by ísť na vyšetrenie zraku: toto je jednotka tak, ako sme ju doteraz poznali, v zľahka modernizovanom kabáte. Dovolím si vysloviť názor, že tak, ako bola doterajšia jednotka najškaredším BMW, mala nová genrácia relatívne ľahkú úlohu to zmeniť; žiaľ, nepodarilo sa a 1er zostáva (hoci tesne bojujúc s X1) najškaredším BMW. Samozrejme jazdné vlastnosti a technické kvality nepopieram, dobre starú 1er a to, čo dokáže, poznám. Každopádne dizajnom rozhodne nepresvedčí. Ak ale bolo cieľom zostať svojský a iný za každú cenu (teda aj za cenu škaredosti), tak sa práca podarila. ;-\
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2011 10:23
Re: Jednotka ako jednotka
Vnímám to stejně. předešlá generace byla ošklivá a tohle shledávám též ošklivým. Měl jsem to čest svézt se na trase Brno - Hrad. K. a zpět a doposud nerozumím co vedlo majitele ke koupi. Malé, ošklivé, nepraktické - nicméně s dvěma ledvinkami na masce, což vyvolává u mnoha jedinců čtoucích svět přes logo značky čistou extázi.
Avatar - Johny.Rico
4. 6. 2011 19:16
Tak to je MEGA hnus!!!
:no: :no: :no: BMW pro mě asi už totálně ztratilo veškerý sex-appeal, který kdy tato značka měla! To, co vypouštějí do tohoto světa je teda něco neuvěřitelného :no: S tímto ať si jdou do * :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2011 19:45
Interstellar Soul
Řeknu to takhle, předbangleovské BMW už bych ani nechtěl. Tedy s několika vyjímkami. Nová 1er sice nezaujímá čelní místo mém pomyslném žebříčku, ale už teď patří určitě mezi to lepší co BMW současně nabízí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 6. 2011 20:45
Re: Interstellar Soul
To myslíš vážne? 8-s Je to rozhodne (spolu s X1) to najhoršie, čo BMW momentálne ponúka, to aj dosluhujúca trojka je (dovolím si požičať terminus technikus) majster elegancie oproti tomuto podivnému "shooting-breaku".
Avatar - karasjan14
4. 6. 2011 20:03
Je pěkný..
Sice ne na první pohled, ale když se na něj dívám již poněkolikáté, tak se mi začíná víc a víc líbit! :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 20:37
Motory
Tak uz to vypada, ze se tu za chvili zacnou pět ody na ctyrvalce... dej jim Pambu klidny spani >:D
Zrovna u BMW to moc nechapu, kdyz napr. u 2L dieselu ukazal, ze umi i nizky emise. Na druhou stranu to majitelum HTP vysusi strelnej prach.
Minula generace se mi na prvni pohled libi vic. Uvidime nazivo, to bude podle me jina kava, nez na fotkach.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2011 21:05
poloBMW
zadne svetla a la VW POLO, celkovo auto posobi znudene a ten predok je tiez akysi nesvoj, skda
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 21:42
Pohledem ridice...
Nelze nez konstatovat, ze interier je krasny a vypada naprosto spickove ... kazdy kdo kdy vlastnil vuz je si vedom, ze ridic zije z vozem uvnitr a nez z venci, takze at uz vypada jak chce onen exterier, BMW rozhodne nezklame Ty co si chteji doprat tu vysadu panu ridicu ...

:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 10:44
Re: Pohledem ridice...
SOUHLASím :yes: ;-)
Avatar - mrvolvo
4. 6. 2011 22:23
Hm?
No nevím... Jako by to snad ani nebylo BMW. Kam zmizely všechny ty detaily, které dělají BMW tím pravým BMW?
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2011 23:37
Re: Hm?
zostali tam, kde vzdy boli... pod kapotou! ;)

takto to je vzdy, novy design az zarazi, ale casom to zvlastne vstrebate a budete vidiet len dynamicke linie a agresivny look. Treba len pockat :-!
Avatar - gld
4. 6. 2011 23:47
Krása
Ludze ta vam švitori či co? >:-[] Však to auto je krásne, som prekvapený z diskusných frkov čo som tu dnes našiel. Predok prevzal novú dizajnovú líniu, najviac sa ponáša na X1-tku. Súhlasím, že zozadu tvar svetiel evokuje vw polo. Ale keď sa človek bližšie zadíva, uvidí ten prémiový presah >:D ;-)

A interiér je božský, neviem prečo by mali v audi búchať šampáňa, to až toľko z vás ľudí uchádza na displejoch z atari?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - escorpion
5. 6. 2011 09:22
Re: Krása
Súhlas, je to nádhera.
bmw1 :yes:
5. 6. 2011 12:06
Re: Krása
A teraz zapni mozog a vygoogli si niečo o štýle príspevku vyššie...
Avatar - iudex
5. 6. 2011 16:59
Re: Krása
:yes: >:-[] Holt nie každý dokáže čítať medzi riadkami.
Avatar - karasjan14
5. 6. 2011 12:19
Re: Krása
Taky, naprostej souhlas! :yes: Auto je pěkné a to teprve na živo, to bude vypadat!! >:D Už se těším...
5. 6. 2011 08:06
dosle zle ale ..
Hmm na prvy pohlad som bol zhrozeny, predok ako cisnka kopia, obrovska prazdna plocha medzi svetlami a ledvinami, proste nechutny hnus, ked som ale cital prispevky kde sa to ludom paci - skuste sa na to pozret uplne inak a nedajte na prvy dojem, zacne to posobit ako ostry prizmureny pohlad a dokonca aj trocha agresivne. Samozrejme ze to nie je ziadna slava ale prvy dojem sa trcoha zlepsi.
Zadok samozrejme ciste VW polo:

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
5. 6. 2011 11:17
Re: dosle zle ale ..
sorry, ale kto by chcel auto, pri ktorom treba cakat na xy ty krat ci na nom najdes nieco pekne... BMW akoby sa vratilo o 20 rokov dozadu... :no:
Avatar - gld
5. 6. 2011 11:18
Re: dosle zle ale ..
Pred 20 rokmi produkovalo BMW krásne autá ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 6. 2011 12:16
Re: dosle zle ale ..
no spíš parodie na Polo...
5. 6. 2011 09:30
Panove, panove...
Mozna vizualne neni vsem sympatickej, treba to chce jen cas, ale hlavne at uz 1er vypada jakkoli, nikdy se toho nemusi bat, ze by prebouchany golf byl lepsi...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
5. 6. 2011 10:03
ale chlapci....
tieto rekacie mi pripominaju ohlasy na dizajn isteho Chrisa B....a na jeho vytvoroch BMW dokazalo dobre zarobit...pockajme o rok, dva, kolko sa ich preda..za davam :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aspire
5. 6. 2011 10:23
No
Desing strašnej a ještě HTP ve stylu BMW to bude radost z jízdy >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 10:43
Re: No
Ano, v tomto směru "bylo je a bude" BMW určitě i nadále NEJlepší (resp. ostatní byli jsou a budou) opravdu horší.. ;-)
PS: Se stávající jedničkou se jezdí (možná až překvapivě) OPRAVDU DOBŘE - a tahle bude URČITĚ lepší :yes:
Pěkný den (s nejsofistikovanějším vozem nižší střední třídy :-)
5. 6. 2011 11:03
bmw 1
současnému designovému stylu BMW příliš nerozumím,připadá mi ,že nové modely co se týče vzhledu jsou buď stejné nebo ještě horší příklad x3,5,7 ,výjimkou tvoří pouze Z4 ta se opravdu povedla, myslím si ,že to BMW brzy pochopí a změní styl protože jinak kvalitní a nabitá auta super technikou bohužel nudná bez emocí,moje tvrzení podepírá i fakt že konkrétně BMW 5 GT se v USA prodává mizerně
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 11:22
Re: bmw 1
Myslím že BMW 5 GT se NEprodává až tak dobře NE kvůli vzhledu, NE kvůli tomu že to je špatné auto - ale protože ho "nepochopili" ;-)
PS: Já osobně varianty GT považuji za VELMI dobrou myšlenku/nápad a perspektivně tyto vozy budou mít i úspěch (ale chtělo by to aby motorističtí novináři NEsrovnávali "naměřené hodnoty" s Audi A7, ale "vysvětlili" proč je pojaté jak je ... nebo aby se lidé svezli - nejlépe delší cestu s BMW 5 GT a pak stejnou něčím jiným, ti "jen trochu vnímavější/náročnější/citlivější" by jistě HNED "pochopili" proč je řada GT taková jaká je ;-)
PPS: A to hodnocení aut stále JEN podle vzhledu (navíc JEN podle fotografií - což dnes opravdu NEstačí!) je ... :-|
Mimochodem prodeje BMW celkem "setrvale ROSTOU" ;-)
Pěkný den (v BMW? zcela jednoznačně! :-)
5. 6. 2011 12:42
Re: bmw 1
Nepochopili ho podobně jako Avantime. Jen s tím rozdílem, že 5 GT je stejně ošklivé, jako je technicky vyspělé.
5. 6. 2011 11:15
otras, strach a hroza...
celkovo BMW nepatri k mojim top znackam, ale toto je po dizajnovej stranke uplny otras... to uz Dacia robi omoc krajsie modely. Takto dosrat auto, tak to chce fakt kuraz. Jedine na co sa tam da pozriet je interier, ale toto auto by som nechcel ani zadarmo. Fuj, hnus... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2011 11:27
Re: otras, strach a hroza...
Tak to tedy já bych si jeden kousek zadarmo DALA (a s chutí!) ;-)
A za Dacia bych ho URČITĚ NEvyměnila :-)
CO byste si v nižší střední dal vy? Octávii? Golfíka? Mégana? ;-)
Pěkný den (s BMW 1 coupe přeji VŠEM :-)
5. 6. 2011 11:34
Neurazí, ale ani nenadchne...
Tak jsem se pročetl až na konec a je tu spousta názorů od výkřiků nadšení až po totální zhnusení (pomalu zvracení) ;-) Pobavilo mě to...

Můj názor na design je stejný jako nadpis, neurazí ani nenadchne, tedy hodnotím za "3". Na můj vkus je kolem ledvinek je moc "plechu", ale v tmavší barvě bych to zkousnul, boční profil je přesně podle BMW, tedy za mě OK. Zadní partie - tady musím spoustě diskutujících dát zapravdu, že vypadají trochu Poloidně ;-) Nicméně celkem v pohodě.

Zato interiér je jiná kavá, podle fotek je parádní, to se mi fakt líbí. Jenže ten je jen pro uživatele, spousta lidí kouká na design karoserie a pokud se líbí, tak pak se mrkne dál. Nicméně celkové hodnocení přijde až po tom co ho člověk uvidí na živo :-)

Technika bude jistě prvotřídní, ale jedno vím jistě, tříválec bych si určitě do BMW nekoupil, to do takových aut podle mě nepatří (prémie). Daleko víc se mi líbí benzinový čtyřválec 1.6l 115kW a pokud mě pamět neklame, tak je to ten samý motor co v Peugeotu a jelikož jeden takový vlastním, mohu jen a jen doporučit :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2011 15:32
Uf
Zlatej podivnej novej Ford Focus... :no:
Tohle je skoro stejně škaredý jak to X1, asi aby to ladilo
Rozbalit vlákno
0