Internetový server Leftlanenews.com zveřejnil první fotografie nového kupé BMW. Předpremiéra se odehrává v době, kdy špionážní fotografie více či méně maskovaných kupé již nebudí příliš mnoho pozornosti.
mi svou zaobleností nějak nepasují ke zbytku. Celkově o trochu lepší, než dle mého názoru nijak zázračný sedan/touring, ale to bude spíš tím, že je to kupé.
mnohi tam vidia zaoblenost, ktora im pripada elegantna s minimom sportovosti, ale pozor ! ono to smeruje skor k z4 - sportovemu kupatku, takze nazivo urcite nebude chybat sportovost !! :yes::yes:
se teda rozhodně nekoná. Naopak. Zepředu se bojíš, že tě sežere. A tak to má bejt. Siluetou je to navíc stále ten bavoráček, jak ho chceme mít. V noci si ho s Kia Rio tedy určitě nespeleteš. Ani přes den. Zadní blinkry vyžadují špetku tvé velkorysosti. Tak jim ji poskytni. Až si ho koupíš, budeš moc spokojenej, bavoráček se ti odvděčí dokonalostí jízdy. Nic lepšího se v téhle třídě vlastně ani nevyrábí. BRAVO BMW :yes: P.S. Máš snad jinej tip?
Tak tipů mám spoustu, jen si nejsem jist, zda bych opravdu nevybral nakonec tento po všech stránkách skvost - ten třílitr s pádlama pod volantem, áááách, to byl tenkrát zážitek. Jo, Quandtovi vsadili na správnýho koně. Bangle se zařadil po bok Michelangela a spol. ;-)
Aha. Dík.
Aj ked asi to skôr bude niečo na báze "infra" (len nie port :-) ) Lebo ak by to bol radar, mohli ho skryť za prednou maskou ako v S-Klasse nie? ;-)
jsem ochoten vzit na milost. Prvni nove BMW, ktere mi nezpusobuje zaludecni neurozu;-) OT: Musim se pochlubit. Vcera jsem ridil nove XK;-) A..............BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:-[]
Já si fakt nedělám legraci, včera jsem řídil poprvé tříválec TDI ve Fabii. Hoši, to musíte zkusit, pak si budete připadat ve svém s benzínovým čtyřválcem (někdo i více) jako v RR ;-)
Necakal som ze to bude az take dobre. Taha to naozaj odspodu - od tesne pod 2000 ot. A v pohode to toci do 7000 - no musel som ist az na obmedzovac. :-). Urcite to pochopite. :-) Takze na 2 sa da ist 20 ale aj nejakych 80-90. Na 3 som sa odvazil len na 120 predsa len mesto je mesto. >:-[] Absolutne ziadna turbodiera - ani naznak. Takze taha to super - rozsah otacok je obrovsky takze ak treba z 2 das rovno 5. A ma to super zvuk ani hlucny ani prilis tichy ale taky akurat. Predsa len pri tych otackach. Ale ten kto caka nejake extra zazraky - akoze kompresor a este turbo to musi byt delova gula - nech vychladnu. 1,4 je 1,4. Je to len GT a nie GTI ( myslim GTI a nie GTI ;-) )
To je přece jasný, protáhnul ji na zadních sedačkách, interiér byl prsty zhodnocen na výbornou a exteriér také, dva velikánské airbagy vpředu, barva mulatky. Stačí ? >:-[]
..."Koudelka, František." "Tak pane Koudelka, vy jste u nás teprve týden, takže vám mzda dělá třistapět padesát. Ale máte tu nějaké srážky. Vysušení, vylovení, odbahnění...? Tomu nerozumim." "To bude asi za toho Fiata." "Takže berete celkem pět padesát." "Hhh, děkuju" >:D >:D >:D >:D
Ve zkratce. Cerna metaliza, cerny interier, 20" kola, CATS, padla na razeni, proste plna naloz. Pujcili mi to velmi laskavi panove z Jaguar Moravia (moje nekonecne diky). Svezl jsem se jen kousek (par 10tek km) a vetsinou po rovne silnici, zadna okreska. Dojem z venku - velmi jemne, ale pritom jaksi svalnate rysy, s tema kolama byl muj dojem - uchvatny! Vevnitr, pro me nove 2 multifunkcni displaye, jeden mezi otackomerem a rychlomerem a druhy klasicky na strednim panelu spolecne s ovladanim audia, navi a ostatniho. Ten mensi mezi budiky velmi prehledny, nepreplacany a dobre citelny. Ten na panelu, klasika, snad jen maji uz CZ navi. Nove je startovani pouze tlacitkem, nic co by me extra bralo. Nove ovladani sedacky je na dverich pod zrcatkem. Nezvykle, ale ne neprakticke. Dobra je pamet na 3 ridice. Interier je klasicky Jaguar kvalita. Proste super. Posezeni velmi dobre. Trochu nepochopitelne je pro me kulisa radicky, zmizelo "J" . Razeni padly, nic pro me, ale vsichni kriklouni musi drzet hubu, kdyz to budou chtit, tak to tam je. Auto je lehoucky cca 1600kg a motor s nim nema zadny problem . Chod sametovy, ale ne utlumeny. Prevodovka skvela. Podvozek CATS - bez sebemensi chyby! Tak asi tokil v kostce. Ani jsem to po sobe necetl, takze omluvte pripadne preklepy a chyby. Moc nestiham, takze podrobnejsi info priste. Jo a jeste, ma el. park. brzdu, takze uz zadna hruza na leve strane u ridice.
:-) Už se těším až budeš mít víc času >:D:yes:, prozatím to bohatě stačí, dík. Toho J-gate je škoda, je to taková unikátní "feature" Jaguaru... Taky se těším, až někde nějaký potkám, ty svaly ty jsou patrné z fotek, ta jemnost, jak říkáš, ta asi vynikne až ve skutečnosti, je to ten prvek, který mi na fotkách právě chybí, tam působí XK až moc surově/hrubě. :-)
tak tohle pánové je smutnej ksicht :-( Podle mě by BMW mělo mít zadek vzůru a být jako klín a né ho mít takovej svěšenej a protáhlej, jak to kdysi měla Mazda MX-6... Takže s touto karoserii je mi už jedno jestli budou světla takový nebo makový. Takže ještě jednou :-(
Přesně moje řeč.Miluju BMW,ale určitě ne kvuli tomuhle.Ten dlouhej zadek bych ještě překous(beru,že je to důsledek stahovací pevný střechy u kupé\kabria).Ale proč je ten zadek tak nechutně svěšenej s těma hroznýma světlama co zavraždily i sedmičku!Kde je ten Sexy krátkej vysokej zadeček z původního cupé?To se mi zdá klasickej sedan drsnější a sportovnější.Pochybuju o tom,že to eMko zachrání.Nechce se mi věřit, že je to splácal Bangl???? Hoši vzpamatujte se! ;-\
...super. Volám jóóó, Bangle chlapácky vzal četné připomínky k zadním světlům u sedanu a zde je upravili do snesitelné podoby. Pravda je, že na třetí fotce mohou evokovat Mazdu, ale co... Stále ještě kraluje předchozí generace 3 Coupé, ale tohle je prostě nová generace, čas plyne, lidé se mění, auta taky... Ve verzi M3 to bude drak... Takže spokojenost :-)
Z fotek mě to auto zatím nechává poměrně chladným...Zkušenost s Bangle-designem nás však už naučila počkat si na živé setkání - jakoukoliv kritiku tedy prozatím odkládám, abych pak nemusel složitě vysvětlovat nestálost svých postojů, kdyby mě trojka kupé náhodou naživo uhranula... ;-)
Zatím jsou to jen fotky (retuš), navíc nejsou 100% oficiální, na definitivní soud si počkám, až ho uvidim v reálu.. první dojmy jsou ovšem dost rozpačité.. předek je Bangle, ale zadek? Zadek vůbec ke předku nejde, připomíná mi spíš styl 7er po faceliftu ;-\ Vypadá to jako by ten předek "vyrobili" před třemi lety a ten zadek dodělávali až letos (ovlivněni faceliftovanou 7er) ;-\ :-(:no:
Jsem ve finale potesen, nebot Bangleuv tym dokazal vytvorit vuz liniemi navazujici na predchozi mala kupe BMW, ma v sobe jisou krehkost bocni linie, prirovnatelnou snad az k modelu 2002, zadni lampy v tomto provedeni uz davaji smysl, jednoduse se ke konceptu hodi. Jejich predni sourozenci jsou prekvapive az prilis konzervativni (v meritku BMW poslednich let), ale jinak je to velmi povedene.
...teď jste mi dost znejistěl, nemám potuchy, o jakých kořenech píšete. Co si tak vzpomínám, tak první poválečné kupé s pontonovou karoserií, mělo BMW až poté, co převzalo automobilku Glas. A té, to karosoval Frua. Už mi paměť tak neslouží, ale můžete mi prosím připomenout, jaké jste to měl na mysli kořeny?