Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové modely Volkswagenu: kabriolet, SUV i pick-up

Volkswagen už několikrát sliboval modelovou smršť a vypadá to, že svůj slib stoprocentně dodrží. Chystá se nové SUV, kabriolet a dokonce i pick-up.
Zpět na článek
19. 3. 2005 15:42
neregistrovaný "rasto"
19. 3. 2005 16:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 18:21
19. 3. 2005 20:26
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 20:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 20:57
neregistrovaný "Marko"
20. 3. 2005 13:24
neregistrovaný "TotalOffTopic"
20. 3. 2005 13:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 14:09
neregistrovaný "Axl"
21. 3. 2005 09:16
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 10:31
neregistrovaný "Axl"
20. 3. 2005 15:04
neregistrovaný "Marko"
20. 3. 2005 17:40
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 18:42
neregistrovaný "Marko"
20. 3. 2005 20:50
neregistrovaný "radlo"
21. 3. 2005 11:09
neregistrovaný "ciello"
20. 3. 2005 17:29
neregistrovaný "Peťa"
21. 3. 2005 11:10
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 18:45
neregistrovaný "Peťa"
21. 3. 2005 18:57
neregistrovaný "Peťa"
22. 3. 2005 12:29
neregistrovaný "Alcides"
22. 3. 2005 15:08
neregistrovaný "plautus"
19. 3. 2005 17:32
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
19. 3. 2005 18:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 17:16
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 3. 2005 17:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 19:31
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 3. 2005 21:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 08:13
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
21. 3. 2005 09:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 09:35
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
22. 3. 2005 12:54
neregistrovaný "Manga"
22. 3. 2005 16:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 13:32
neregistrovaný "mates"
19. 3. 2005 20:20
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 21:29
neregistrovaný "anon"
26. 3. 2005 22:00
neregistrovaný "V.Zelina"
neregistrovaný "rasto"
19. 3. 2005 15:42
hura?!
takze vsetky auta tejto znacky budu vyzerat rovnako, nakolko sa budu pouzivat rovnake komponenty. toto urcite potesi vsetkych fanusikov. myslim si, ze poziciu rav4 asi tazko ohrozi, ale reci su to pekne. len aby to s tym velkym SUV nedopadlo ako s phaetonom ... myslim si, ze vw sa tlaci niekam, kde na to zjavne nema, vid info o luxusnom aute. som myslel, ze do tejto triedy smeroval phaeton, ale co uz, asi maju vela penazi. pekny den vsetkym.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 16:05
:-)
Každý chce vyrábět všechno. A tak nám rychle a jistě vzniká ve všech segmentech docela pěkný přetlak modelů. Phaeton je sám o sobě finanční katastrofa. Přímo prodejem si na sebe sotva vydělá. Ale nikdo nedokáže změřit přesně přínos v image, kterou pro značku VW způsobil. Je to jeden z těch střípků, který vedou laiky k domněnce, že VW je něco víc než ostatní mainstreamové značky (Opel, Ford, Pevgeot, Fiat, ...). Není. Ale důležitý je, co si lidi myslí, že je.
Rozbalit vlákno
20
19. 3. 2005 18:21
Re: :-)
Výborný postřeh. Sedí v něm každé slovo.
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 20:26
Re: :-)
Dalsi ten "stripek" je v tom ze VW zdvihol ceny na uroven sub-premiovych (mozno az premiovych) znaciek. Co asi sposobilo u vacsiny zakaznikov este vacsi zmatok ako ten Phaeton. A pre VW to sposobilo neprijemny fakt: pre zakaznikov mainstreamu je VW drahsi (a casto nechapu preco), a pre zakaznikov premiovej triedy to zas neni dostatocne "kvalitna" znacka. Takze VW stale balancuje niekde v "mrtvej" zone. A nerobi to dobrotu ani na financnom odd. a ani pri budovani znacky. Inak v tom prehlade 2005-2008/09 co pripravujem je spusta dalsich zaujimavych veci (aj) od VW.
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 20:42
Re: :-)
Jo. Taky střípek. ps:Na diskusi pod Fiestou ST jsem ti napsal něco k těm NY AutoShow premiérám.
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 20:57
Re: :-)
Pozrel som. Dik. Ale aj tak som cakal, ze tam budu aj nejake absolutne novinky. Zatial je potvrdeny z tych velkych len Jeep Commander. A stale dufam v nejaky koncept od GM....dajme tomu Buick, Pontiac. (Chevy a Caddy sa asi budu chciet "vytiahnut" vo Frankfurte, tak aby dostali imidzu serioznych globalnych znaciek).
neregistrovaný "TotalOffTopic"
20. 3. 2005 13:24
Re: :-)
OffTopic príspevok, automobilovi citatelia prosim necitat: Marko, neviem ci zijes v Prahe ale predvadzas tu mnozstvo cechizmov a prelozenych ceskych slovnych spojeni. Priklady: "spusta" od spousta, "dufam V nejaky koncept" od doufám v ňákej konsept, "aby dostali imidzu" od aby dostál své pověsti asi. Mam rad Cechov, dlhe roky som pracoval v "Praze", mam rad Slovakov, kedze som jeden z nich, ale nemam rad Slovakov co po par mesiacoch v Prahe preberu polovicu ceskych popularnych slovnych spojeni, prelozia ich do slovenciny a pridaju k tomu 100% prazsko-cesky prizvuk. Je to hanba, ako priklad odporucam pocuvat tetu Sonu Polonyovu, Zuzanu Belohorcovu a najnovsie Andreu Veresovu, ktore su tak zmatene ze uz nevedia ktore slovo je ceske a ktore slovenske. Neviem ci si z tej skupiny, v kazdom pripade skus si na to davat pozor, ak Ti zalezi trochu na cistote jazyka.

All: Ospravedlnujem sa za totalny off-topic. Mea culpa. Moja kulpa.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 13:48
Re: :-)
Přesně tak Vůdče. Jsem rád, že někdo hlídá čistotu ras a jejich jazyků Ne teď vážně, tohle jako mělo být dobré k čemu?
neregistrovaný "Axl"
20. 3. 2005 14:09
Re: :-)
Preboha ved cela slovencina vznikla skomolenim cestiny a pripojenim daakeho narecia, kompletne umelo vytvoreny jazyk pre ukojenie ambicii zakomplexovanych hornouhorskych narodovcov .
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 09:16
Re: :-)
Keby si radsej nekecal somariny. To ja by som mohol napisat ze cestina vznikla z polstiny. Vsetko su to slovanske jazyky a nevznikli jeden z druheho.
neregistrovaný "Axl"
21. 3. 2005 10:31
Re: :-)
No nevim. Je mozne, ze slovansti polaci, nam keltskym cechum vnutili ten sislavy slovansky jazyk. Slovy klasika: Cesi maji se slovany spolecny pouze ten jazyk.
To jen nasi slavni obrozenci nas porad chteli "primknout k dubisku", akorat ze to dubisko se v 1948 a 1968 jaksi primklo k nam.
neregistrovaný "Marko"
20. 3. 2005 15:04
Re: :-)
Ja viem, ospravedlnujem sa za to, ze takto nicim slovencinu. Ale vzdy ked pisem tieto prispevky, robim pri tom aj pracu, za ktoru som plateny (niekedy aj dve-tri otvorené "okna" naviac). A musim pisat v slovencine aj v ANJ. To, ze zvladam niekolko cinnosti naraz sa logicky niekde odraza (naviac musim pisat rychlo, a nezriedka pri analyzovani konkretneho problemu si musim davat pozor na fakty, logicku a systematicku argumentaciu). Nedokazem sledovat este aj gramaticku "cistotu" (a v tej rychlosti ju ani neustriehnem). To, ze sa v mojich prispevkoch objavuje viac bohemizmov, resp. anglicke vyrazy, je zcasti dane tym, ze v SJ nemame vhodny ekvivalent, je to tak bez potreby opisu lahsie vyjadrit, ale hlavne tym, ze sa tu uvolnim a (mozno zamerne) si nemusim davat taky pozor. (Btw. niekolko krat som sa tu uz za to ospravedlnoval). Rad by som Ti v buducnosti vyhovel, ale pisat pozorne si vyzaduje viac casu, a ten ja nemam - bohuzial (ale budem sa snazit, slubujem). A na Tvoju otazku: nie nezijem v CR, zijem v Bratislave a ciastocne v GB. Urcite v prostredi "ceskeho jazyka" nepouzivam bohemizmi naschval, alebo pre to, ze sa chcem prisposobit. Robim to v hovorovej slovencine aj na SK (kvoli niecomu, comu sa v jazykovede hovori ekonomika reci). A o moje znalosti "oficialneho" spisovneho jazyka sa bat nemusis. Na VS som mal rok velmi "tvrdej" slovenciny (fonetika, morfológia, lexikológia, syntax,...vsetko cca. 150 stran na skusku, kazde 2 tyzdne). Takze este raz sa ospravedlnujem, a prajem prijemny den.
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 17:40
Re: Pánové, odbornost nade vše
Pánové, doufám, že sem nehodláte tahat to, co se teď dějě na diskuzi o F1, necháte národnost a gramatiku stranou a i nadále zde budu číst velmi fundované články od vás všech.
neregistrovaný "Marko"
20. 3. 2005 18:42
Re: Pánové, odbornost nade vše
Ja budem pisat dalej (asi s chybami )
neregistrovaný "radlo"
20. 3. 2005 20:50
Re: Pánové, odbornost nade vše
Marko reaguje na clanok,a ty o niecom uplne inom.Si asi zakomplexovany alebo si si dvihas sebavedomie na niecom co sa netyka tejto temy,takze doporucujem ine fora
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:09
Re: Pánové, odbornost nade vše
..předem se omluvil tak co tě žere...?!??
neregistrovaný "Peťa"
20. 3. 2005 17:29
Re: Pánové, odbornost nade vše
Jsem spíše pasivní čtenář kroutící hlavou, ale tohle je tak trefné!!!! Nestačím se divit, co VW poslední dobou předvádí. A kolik si toho vyslechnu od zákazníků!(osm let makám "pro" VW)
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:10
Re: Pánové, odbornost nade vše
pro VW, nebo pro někoho kdo obchoduje s VW...??? to je velkej rozdíl...
neregistrovaný "Peťa"
21. 3. 2005 18:45
Re: Pánové, odbornost nade vše
Neobchoduji, řeším problémy těch, co si VW a spol. koupili. Jsem jen obyčejnej elektrikář. S výučním listem řeším na počkání to, co několik desítek měsíců vyvíjelo vysokoškolsky vzdělané vývojové centrum
neregistrovaný "Peťa"
21. 3. 2005 18:57
Re: Pánové, odbornost nade vše
Ale abych ti odpověděl, máš pravdu, je to rozdíl, špatně jsem to formuloval.
neregistrovaný "Alcides"
22. 3. 2005 12:29
Re: Pánové, odbornost nade vše
Máš pravdu...Phaeton je totální propadák..U VW bych změnil manažery,bo ten problém bude asi tady,ale to kabrio vypadá fakt dobře...ale místo toho kabria bych si raději určitě kupil Nissan 350Z Roadster,bo je fakt nádherný...
neregistrovaný "plautus"
22. 3. 2005 15:08
Re: Pánové, odbornost nade vše
tak s týmto názorom úplne súhlasím....asi ani nie je čo dodať....vlastne je....táto štúdia vyzerá vcelku dobre a VW ju ukazuje svetu už nejeden mesiac, len som veľmi zvedavý, čo si z nej zachová sériový model, pretože VW to vždy "skrotí" až do takej miery, že v sériovej podobe sa úplne vytratí tá dizajnová aura, ktorá z tohto auta sála....mne osobne VW práve v tomto smere veľmi prekáža, bojí sa dizajnových experimentov a vytvára si taký suchopárny imidž....
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
19. 3. 2005 17:32
bez titulku
hm tak to zní zajímavě ... jsem hlavně zvědavej na toho pickupa ... to je auto který by mohlo vw v usa hodně pomoci. a pokud bude kupé kabrio vypadat hodně podobně jako stuidie tak to bude bomba ... viděl jsem pssat na živo a zvlášt v té modré barvě je bombovej.
ale nikde jsem zatím nečetl o nástupci sharanu, kterej by podle mne už nástupce potřeboval.
Jinak mě se Phaeton líbí. Když tak koukám třeba na A8, která byla do faceliftu bezkonkurenčně nejhezší a po něm je to obluda, o desingu sedmy snad radši ani psát nebudu. .... a klientela eSek mi je zase bytostně nesympatická ... tak mi moc jiných aut nezbývá .... :-/
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 3. 2005 18:45
Re: bez titulku
No to by ses nesměl koukat jen do Německa
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 3. 2005 17:16
Re: bez titulku
no máš pravdu, vynechal jsem xj/quatroporte a ls . ale xj je sice je libovka ale je furt stejná a to mě na ní vadí, když nepoznám novou od staré. maserati se mi nelíbí vzhledově, i když jsem ji jednou viděl odpálit z křižovatky a zvuk vyl bomba. no a ls je .. no já nevím , nic mi neřeklo no ....
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 17:51
Re: bez titulku
Chápu, LS má docela nudný design. To je jeho jediná slabina. Ale pokud nezůstaneš jen u ofic. dealerů, tak je nabídka ještě mnohem širší: Infiniti Q45, Acura RL, Cadillac DTS, Lincoln Town Car (jasně, ten ti určitě nebude vyhovovat svojí filosofií ) etc. Každý z nich je originální a má "něco navíc".
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
20. 3. 2005 19:31
Re: bez titulku
no infiniti se mi líbí všecky mimo Q. Teď se mi líbí to jejich mový M35/45 ... se těším jestli ho tu někdo dá na značky ...
No já jsem byl v ženevě a koukal jsem samozřejmě na cadillac , ale mě te´d ty sedany přijdou na jedno brdo ... nevim no.
Acurami nic neříká, to spíš ten lincoln, i když od něj je absolutně nej Navigator ale to je o něčem jiném. Jo já jsem to tu ještě nenapsal u mě boduje i to pokud má auto pohon všech kol ...
ale hlavní je aby si každej vybral auto který mu sedí a neměl by dát na to co říkaj ostatní ....
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 3. 2005 21:36
Re: bez titulku
Působíš na mě mnohem rozumněji, než jsem tak nějak původně čekal (třeba podle nicku ). Mně se Q docela líbí, ale je skutečně v dost jiném stylu než ostatní modely značky (můj nej-oblíbenec není FX [který asi je favoritem většiny], ale minulé M45). Chápu, že Cadillac může působit na někoho "na jedno brdo". Ale mně se to "brdo" móóc líbí A tvoje poslední věta je jak moje vlastní. V luxusní třídě nejsou vyloženě špatná auta (jakkoliv to zní jako klišé) a hlavní je, co se komu líbí. Já bych například jezdil radši deset let starým DeVille než novým A8.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
21. 3. 2005 08:13
Re: bez titulku
hi hi nick je jen taková recese .... tuning nemusím, zvlášť ty s nápisem provocation na skle ...
No u FX je vidět že je to asi auto který od Infi nejvíc sedlo lidem tu, soudě podle toho kolik jich jezdí. Ale už jsem tu viděl i G35 kupé a dokonce i QX .. to je auto jako kráva. starý M si nějak nebvybavuji ale juknu po něm na netu
Já jsem spíš na teréňáky takže se mi od caddyho líbí jak Escalade tak i SRX. jen si myslím že by Escalade mohl mít lepší interiér.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 3. 2005 09:15
Re: bez titulku
Aha :-D No já vídám spíš nápisy "no fear" než "provocation" Na to M45 se rozhodně koukni. Escalade mohl mít lepší int. a taky brzo mít bude. Facelift se chystá už na další Detroit a největších změn dozná právě interiér. Ale i exteriér mírně změní. No a SRX je naprostá bomba bez jediné výrazné vady. Ale prodává se nečekaně špatně
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
21. 3. 2005 09:35
Re: bez titulku
jinak si všimni že i v tom nicku je chybka ... ... jj no fear je
taky skvělej .
Právě když porovnám interiér Escalade a Navigatora tak to caddy projede u mě na celé čáře. Tak to jsem na to zvědavej na ten facelift. Vypadá to že v následujícím roce to bude samá nová čtyřkolka .. ))
O tom ani nevím že se prodává špatně ... :-/ ... jsem zvědavej na novej Aviator , ten by prý měl mít konstrukční uspuřádání jako SRX tak jsem zvědavej co z toho vyleze ...
neregistrovaný "Manga"
22. 3. 2005 12:54
Re: bez titulku
"Já bych například jezdil radši deset let starým DeVille než novým A8" - tak to jsi docela slušnej exot
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 3. 2005 16:07
Re: bez titulku
Díky za poklonu.
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 13:32
Re: bez titulku
Teda neda mi to ,abych se neozval Ty nepoznas XJ jedno od druheho? A specialne to posledni je prece uplne jiny! Mozna je to tim, ze te to auto moc nezajima a spis vnimas vice jine. U Phaetonu je jeste jeden problem a to zasadni. To auto se sice typove radi mezi XJ, S-klasse, A8, BMW7, ale parametry se nemuze merit s zadnym z nich. A posledni k XJ. Kazdy den se modlim, aby bylo "porad stejne" a nedopadlo jako BMW7, ktere je sice uplne jine, ale.....
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 20:20
Re: bez titulku
Nastupca Sharanu pride v 2007
neregistrovaný "anon"
19. 3. 2005 21:29
novinky VW
Kedze Audi Q7 je cca o 40 cm dlsie ako Touareg a ide o sedem miestne auto (druhy rad sedaciek je posuvny ako u GolfPlus) je predpok
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "V.Zelina"
26. 3. 2005 22:00
pick-up Skoda / VW
pred 5 rokmi som konštrukčne pripravil koncepciu pick-up -u/ s podrobným riešením základných uzlov karosérie v stupni rozpracovanosti "okovaná karoswéria" s riešením prvkov vnútornej výbavy v rozsahu 3D v SW Catia V4 pre stavbu FV / , ktorú,obdržalo vedenie VW . Už vtedy sa mi zdalo, že je to neskoro vo vzťahu k požiadavkám odberateľov a teraz sa hovorí o tejto téme - nečudo že VW zaspal a trh i vo východnej európe nakupuje Nisan,Opel ,Mitsubishi ...
Rozbalit vlákno
0