Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové modely Volkswagenu (souhrn informací)

Modelová ofenzíva Volkswagenu pokračuje. Další podrobnosti sdělil americkým dealerům Wolfgang Bernhard na konferenci v Dallasu.
Zpět na článek
3. 8. 2005 11:51
neregistrovaný "Micek"
3. 8. 2005 12:10
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2005 12:26
neregistrovaný "Marko"
4. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "Zdenda"
3. 8. 2005 12:25
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 12:42
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 13:40
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 18:49
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 22:03
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 22:06
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 22:18
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 22:26
neregistrovaný "anonym"
3. 8. 2005 14:10
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2005 14:48
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 15:20
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2005 16:10
neregistrovaný "Micek"
3. 8. 2005 16:33
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 09:52
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 10:48
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 11:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 12:00
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 13:13
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 15:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 21:35
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 21:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 23:13
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 07:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 11:55
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 12:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:02
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:25
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:52
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Jozki."
4. 8. 2005 16:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 11:00
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 11:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 11:48
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 12:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 12:57
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:58
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:51
neregistrovaný "Charon"
6. 8. 2005 00:55
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 8. 2005 14:01
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 15:12
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:08
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:10
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 14:39
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 21:25
neregistrovaný "Charon"
6. 8. 2005 17:22
neregistrovaný "dzonnek"
3. 8. 2005 17:51
neregistrovaný "geroc"
4. 8. 2005 09:53
neregistrovaný "ciello"
5. 8. 2005 17:50
neregistrovaný "xxl"
5. 8. 2005 18:45
neregistrovaný "Micek"
8. 8. 2005 13:26
neregistrovaný "Michal H"
neregistrovaný "Micek"
3. 8. 2005 11:51
Nad Phaeton
No to jsem zvědavej kdo si to koupí. Kdyby to mělo čtyři kruhy tak možná ale s VW to asi prodeje trhat nebude. Spíš ať udělaj ten Minibus, koncept vypadal docela dobře...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 8. 2005 12:10
microbus
VW by se mel pochlapit a vrhnout ten microbus do vyroby beze zmen
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 12:26
Re: microbus
Microbus nebude vobec! Nahradi ho Maxivan. (Moj prispevok nizsie).
neregistrovaný "Zdenda"
4. 8. 2005 16:28
Re: microbus
...to je skoda, protoze ze vsech konceptu vypada nejlip. Jinak to smerovani, VW bude delat vsechno je sebevrazedne. Ale co, par let cervenych cisel a prijdou jini (viz jisty sefdesigner u jiste spanelske automobilky). V zaplave novych VW modelu se rozpliznou i "ikony" golf a passat.
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 12:25
Rozbalit VW
VW toho samozrejme pripravuje este viac. Uz v r.2007 k nam dorazi aj uplne nove Polo. Golf dostane este dalsie dve verzie: 2007 Variant ([odkaz] a CrossGolf v 2006 ([odkaz] Neratam samozrejme pripravovany Golf R32 na najblizsiu IAA. Potom tu mame Roadster koncom 2007 ([odkaz] Tie auta Passat Coupe ([odkaz] a Maxivan sedia ([odkaz] Tu treba podoknut, ze ta krasna studia "Busiku" sa do serie nedostane a nahradi ju prave tento maxivan. Dalej novy Sharan 2006/07 ([odkaz] faceliftovany Touareg dostane verziu "Coupe" ([odkaz] a Pick-up. No a ten maly SUV Bedouin ([odkaz]
Lenze W. Bernhard uz asi v tom case, ked toto vsetko bude na svete uz nebude asi u VW. Ocakava sa jeho navrat do DCX, kde dostane na starost znacku Mercedes, pretoze jej terajsi sef E.Cordes odide este pred zaciatkom IAA!
Rozbalit vlákno
57
neregistrovaný "GTI"
3. 8. 2005 12:42
Re: Rozbalit VW
Pěkné informace... taková informační smršť. Smršť VW. Evropská tsunami. Tomu se nedá odolat... P.S. jen první mouhou být první...
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 12:49
Re: Rozbalit VW
NO smrst....inde som vcera a dnes pisal, ze keby sa aj VW trochu krotil, nebolo by odveci. Hlavne sa bojim, ze si nabije drsku na tych falosnych terennakoch s predponou Cross, a potom Ten Touareg Coupe...co to je? Najde si Touareg, odlisny od zakladneho iba sklonenou zadnou strechou dost zakaznikov? Skor si myslim, ze sa medzi sebou pobiju. Ale, inak nepochybujem, ze Teba ta smrst noviniek potesi...
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 13:40
Re: 2 Marko
Marko, chcel by som ta poprovit o radu, ale mimo tohto fora, aby som nezdrzoval, tak ak mozes napis na martin__a@post.sk
Vdaka.
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 18:49
Re: 2 Marko
Poslal som Ti mail..
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 22:03
Re: 2 Marko
Chyba lavky, on neprisiel. Skus tu adresu skopirovat.
Mimochodom vec preco chcem s tebou rozpravat je David Brown. {DB}
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 22:06
Re: 2 Marko
OK, este raz
neregistrovaný "Martin_A"
3. 8. 2005 22:18
Re: 2 Marko
To hadam ani nie je pravda. Neviem co sa deje. Tak som sa nahneval a zalozil este jedno konto. astonm@zoznam.sk. Prepac ale skus to tam.
Vdaka
neregistrovaný "anonym"
3. 8. 2005 22:26
Re: 2 Marko
...poslal som
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2005 14:10
Re: 2 Marko
..přesně jak jsi to psal... myslím, že z dlouhodobýho pohledu tohle nebude mít silnej efekt.. spíš pomalou cestu někam ke zdi, kde se všichni zapotí aby uškrtili výdaje ještě víc a začnou u zaměstnanců.. tak jak to hrozí všem za poslední 2 roky... myslím, že některé ty "koncepty" měli přesunout pod jiné jméno třeba škoda nebo seat... u škodovky jako relativně nové a rozvíjejíci automobilce by to rozhodně neuškodilo a právě to vnímání značky by se v rámci celého koncernu mohlo silně zlepšit... VW by si držel to co umí a inovovat s novými modely může pod jiným jménem, což spotřebitel přijme mnohem snáz.. Je doba, kdy je potřeba se profilovat.. Audi-premium class, VW - lidové kvalitní vozy, Seat-emoce a inspirace a Skoda může zapojit praktické modely za rozumnou cenu.. ale tohle jsi už taky psal.. Obavám se, že cesta nevede směrem vše pro všechny... S tím by určitě neuspěl ani Armani, ani O'neil... Je to asi tak, že si nekoupím pračku od firmy co dělá videa, nebo televizi od společnosti co dělá telefony... takže si nekoupím luxusní auto od společnosti která produkuje lidové vozy... Jen mám obavu, aby na to vše nedoplatila taky Skoda... která se opravdu jen rozvíjí..
neregistrovaný "Marko"
3. 8. 2005 14:48
Re: 2 Marko
...ano, strategia ked mam k dispozicii 7 znaciek, kt. by sa mohli rozvijat a doplnovat a VW miesto toho prehnane podporuje VW a zdravo rozvija iba Audi je divna. Nakoniec to moze potopit cely koncern. Naviac si myslim, ze doba koncernov ako molochov bude koncit. Plati to co si povedal,ez znacka musi mat jasnu tvar, jasny smer, jasnu klientelu. A musi mat viac slobody na materskom koncerne - zaisti sa tak dynamika a lepsi "drive" znacky.. Chcem tym len povedat, ze ak by som kupoval Skodu, tak chcem Skodu naozaj, nie nejaku znacku Skoda, ktora je iba tym, cim jej "dovolil" byt VW. Teda nijaky skoro-VW.
neregistrovaný "ciello"
3. 8. 2005 15:20
Re: 2 Marko
..jasně, je totiž úplně něco jiného když Audi udělá Q7 nebo BMW 1er než lidový vůz superluxusní limuzinu... Krásný přiklad je třeba na Loganovi.. Oni frantíci z Renaultu v tom Rumunsku mohli postavit super levný Renault, jenže z marketingu by to nemělo úspěch tak jako má nyní Logan pod jménem Dacia... Jasný cíl, jasná klientela rozhodující kriterium.. to totiž nemá renault ve své filozofii, tak to logicky musí patřit jinému jménu a dělat novou značku je nesmysl... skvělej krok...
neregistrovaný "Micek"
3. 8. 2005 16:10
Re: 2 Marko
Howgh
neregistrovaný "Charon"
3. 8. 2005 16:33
Re: 2 Marko
Logan? Skvělý krok? No, myslím, že kdyby se to jmenovalo Renault a všichni v západní Evropě věděli, že je to jen jejich výrobek, tak by Renault šel pěkně do kopru s celou svou filozofií tvůrce aut! A teď si ještě vezmi, jak dopadl Logan v crash testu a ten losí test nedávno, a další poškození image je na světě. Ale samozřejmě šlo hlavně o to, že Východní Evropa, čili hlavní odbytiště Logana, zná značku Dacia a ví, co od ní čekat. Na rozdíl od západu, kde se ale s odbytem nepočítalo. Nicméně, když se podíváš na design, techniku, kvalitu výroby, jízdní vlasnosti... tak mi přijde, že by to auto mělo stát o padesát tisíc méně! Takže žádný skvělý krok Renaultu, prostě nutnost. Co se VW a počtu modelů týče, asi si brzy podají ruku s Mercedesem - a nemyslím to jako lichotku, když se podíváte na současný stav M-B (a vím, že to nebylo jen širokou škálou modelů).
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 09:52
Re: 2 Marko
..myslíš, že se jako Logan prodává špatně..?? a Logan pod jmenem Renault by Renaultu z dlouhodobýho hlediska docela zavařil na problém ve vztahu ke značce... A co se týká VW... a když se podíváš na design, techniku, kvalitu výroby, jízdní vlasnosti..tak by mělo stát tak o 150táců míň... oproti Loganu, kterej si na okázalej uměle vytvořenej luxus nehraje...
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 10:48
Re: 2 Marko
Nikdo tu nemluvil o prodejích. Zřejmě se prodává dobře, není divu, jelikož nepříliš solventních rodin, toužících po opravdu dospělém autě (velikostí) se najde přeci jen dost. Nicméně, čím to, že u NCAP ještě nebyl u crashtestu? Čím to, že ještě nebyl v testu v Autocaru/Carautu (a ten tu doufám všichni uznáte jako velmi spolehlivé a hodnotné periodikum)? Ale to jsou jen drobnosti. Logan není Renault. Vidí ho v tom někdo??? Má motor a nápravy od Renaultu a vymysleli ho tamtéž, toť vše. Představ si, co by to udělalo s jejich image, kdyby dovezli nový Clio, Mégane, Lagunu a Espace a vedle toho postavili Logana.. a lidi by chodili kolem a ptali se z jakého století ta krabice je? Prostě se nehodí k jejich image, proto je to Dacia, a aby to nevypadalo totálně nespolehlivě, tak "by Renault". Kdo by se taky dnes honil za Dacií! Je to něco, jako když VW v Argentině prodává nově vyráběné, ale totálně zastaralé Vento. Tam to nevadí a nikdo, kdo si kupuje Phaetona v Evropě o tom neví, aby mu to vadilo.
Co se cen produktů VW týče, jejich problém to není. Když ti to přijde drahé, nekupuj to, máš milion dalších možností. To je zákon trhu. A jak vidíš, lidé to kupují. Tak to tak strašné nebude. Zřejmě.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 11:01
Re: 2 Marko
Logan byl crash-testován u NCAP. Dosáhl 3hvězdičky z 5. Totéž, co všichni jeho cenoví konkurenti. Ti je ale získali v nižší váhové kategorii. Tudíž Logan je nejbezpečnější nové auto v ceně okolo 200 000. Carauto je oproti ostatním celkem ucházející, ale blábolů a neprofesionálních výlevů najdu v každém čísle několik.
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:00
Re: 2 Marko
Tak to se omlouvám, to jsem přehlédl, jen jsem tu viděl nějaké testy ADAC, NCAP nikoliv. A co se týče blábolů a neprofesionálních výlevů, jmenuj...
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 12:20
Re: 2 Marko
No jestli jsi si všimnul, tak já jsem háklivý obzvláště na Cadillacy. Takže číslo z 27.července tohoto roku v testu CTS-V: za důkaz levného zpracování prý považují použití drátěné vyplétané mřížky chladiče namísto plastikové. Navíc již pravidelně tento vůz, který je velikostí a vahou jasným konkurentem BMW M5 nebo Audi S6 ale cenově na úrovni M3 či S4 (tedy super koupě) označují za konkurenta M3 a S4, z čehož vydedukují, že je příliš velký a těžký a test končí tím, že je tento vůz příliš drahý!!! Na závěr uvedou kombinovanou spotřebu 22,1! Přitom EPA má tento vůz 11,5. A když se v jednom z dřívějších čísel nechají slyšet, že ho naschvál drží vždy alespoň o jeden stupeň převodovky níž, jen aby si užili při jízdě to burácení....
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 13:13
Re: 2 Marko
Číslo jsem četl, test jsem si užil. Popořádku: mřížka - to je fakt podivné, já bych taky raději dráty, než umělinu, to fakt nevím v čem bylo, třeba to bylo odfláknuté. Ano - hrubě vyplétaná! Což může znamenat, že na autě za dvě mega působí podivně. A v minusech to není. Takže detail. Spotřeba - testují vůz jak při ostré jízdě, tak při běžném provozu, pak vznikne nějaká kombinovaná, ale 11,5 to fakt nebude. Jestli jsi neminul číslo, kde pojednávají o průběhu testů spotřeby, tak určitě víš, jak jsou podobná čísla zavádějící. Rozumným úsudkem se dá odvodit, že když s tím budeš jezdit do práce klidem a z práce si to pořádně užiješ, budeš minimálně na 16l. Mno, a jak jinak bys chtěl jezdit se 400k Caddym, než na plný kotel a poslouchat motor? Pak se musíš smířit s tou spotřebou kolem dvaceti. A teď ta konkurence a cena. Váhu tam moc nezdrbli, výkonem odpovídá RS4/M3, velikostně zhruba o třídu výš, kvalitou interiéru zřejmě s A/S/RS4 moc měřit nemůže, cenou taky RS4/M3, to je zapeklité. RS6/M5 si z něj udělají legraci, takže výkonově spíš o tu třídu níž. Taky jde o to, kolik stojí v Améru (jak moc napálili cenu tady) a hlavně jestli bys za to auto, jako celek, byl ochoten zaplatit dvě mega. Jemu se to zdálo hodně, tobě se to může zdát rozumné. Je to věc názoru. Nicméně jako jediné minus uvedli laciný interiér, ale k tomu už se nevyjadřuješ. Vnitřek dělá s cenou auta a především jeho hodnotou fakt hodně... Navíc, pár čísel předtím měl Chris Harris sloupek, ve kterém CTS-V vychválil, že je to jediný sedan, který se silou motoru chvěje! Kdo si to přečetl musel podepsat objednávku, tak bych mu tolik nekřivdil.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 15:13
Re: CTS-V
Pokud mi nevěříš, je mi to líto. Najdi si na internetu kdekoliv EPA spotřebu ve městě a na dálnici (to zprůměruj) pro model CTS-V. Bude v MPG. Přepočet: 235,215 vyděl udávanou MPG a vyjde ti l/100km. Motor LS6 potažmo LS2 z Corvetty a CTS-V má neuvěřitelně nízkou spotřebu při běžné klidné jízdě a žádný obdobný japonský ani evropský motor se mu ani neblíží! Je to mimo jiné tím zatracovaným objemem, což Evropan nikdy nepochopí. Protože ten motor se při běžné jízdě vůbec nevytáčí, jak je silný. Interiér jsem nerozebíral, protože je to zapeklité téma. V CTS jsem seděl. Slícování špičkové. Plasty luxusně působící, takové matné a velmi měkké na dotek. Na několika místech mají ale velmi neobvyklé textury, které jsou určitě o vkusu a zvyku. Je pravda, že CTS-V by měl mít ten kovový dekor asi na více místech než na tenkém pruhu na volantu. Jenže s prominutím, to je u sportovní limuzíny ta největší drobnost, na které opravdu nezáleží. Výkon je adekvátní. CTS-V už dávno, dávno není novinka, jak se jí snaží nám tady v Evropě prezentovat (zrovna Carauto ho má jako novinku skoro ob jedno číslo ). Vznikl za dob minulé M5 a tenkrát dokázal projet Nordschleife na Nürburgringu rychleji než ona! Zatímco BMW 5 a A6 jsou na začátku životního cyklu, CTS představí už příští rok nástupce. Takže CTS-V je opravdu konkurent M5 a S6.
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 21:35
Re: CTS-V
Už vidím, jak budeš jezdit se 400 koňovým sedanem krokem A až budeš jezdit palbu, tak si těch dvacet vezme, o to bych se nebál. Ale ano, věřím, že při běžné jízdě (veeeeelmi lehká noha na plynu) bude spotřeba nízká. Jestli někoho s tím autem znáš, tak se ho optej, kolik si bere, když to zbytečně nešetří, docela by mě to zajímalo. Jakkoliv je v Americe CTS i CTS-V zažitý model, zrovna do ČR (nevím, jak je to ve zbytku Evropy) se oficiálně dováží asi měsíc, dva, takže to je zatraceně horká novinka! Proto je tedy srovnání se současnými modely na místě. Co se interiéru týče, vždycky je důležité položit si otázku - líbilo by se mito, kdybych v tom každý den trávil čas a navíc mě to stálo dva miliony? Pohled nadšence je hezký, ale také poněkud nepraktický.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 21:56
Re: CTS-V
Pohled nadšence je jediný existující. Nikdo jiný nebude platit za limuzínu s 400 koňma. A právě kdybych měl to auto i na denní ježdění, sotva bych vyváděl stále ty sko***ny. A pak se motor, kde spotřeba hodně záleží na stylu jízdy, hodí. Každopádně mi přišlo nefér, že tu "svojí" spotřebu uvedli jako jedinou. Přitom hned vedle byl test Kia Rio a spotřeba na tuty nebyla měřená s plynem neustále na podlaze a navíc zařazeným o stupeň míň, než je ideální. A to jen proto, že jde o slabé auto.
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 23:13
Re: CTS-V
Pohled nadšence = pohled člověka, který má vůz rád, ale nekoupí si ho, protože na něj nemá prachy. O to mi šlo. Auto, které budou všichni milovat, ale nikdo nenajde dost odvahy si ho koupit, sejde bolestivě z tváře země, tedy trhu. A s Kií Rio nikdo nebude jezdit pilu (tedy až na výjimky), páč tak k tomu stvořena nebyla, jenže CTS-V ano. A "svojí" spotřebu uvádějí například u jízdy s Bentleym, Sonatou, Golfem+, v testu RX400h... Fakt, člověče, zrovna Autocar bych z neobjektivity neobviňoval. Navíc mi přišlo, že ho Chris nakonec hodnotil jako skvělé auto, které však zřejmě nebude dost přesvědčivé na to, aby se z něj stal trhák. Což je fér. Rozhodně ho nestrhal. Tak se s tím taky smiř.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 07:57
Re: CTS-V
Ano, možná uvádějí "svojí spotřebu" i u Sonaty, ale sotva s ní jeli drsně jako s Cadillacem. Pak nejdou ty jejich tabulky vůbec porovnávat. Mimochodem i u Sonaty (opět známá to dobrá koupě, co se týče poměru cena/užitná hodnota) napsali, že je předražená. Asi nějaká jejich strategie Goebbelse. Když budou o levných autech třikrát do roka opakovat, že jsou drahá, lidi tomu uvěří. S tím se smiřovat nehodlám. To ani nemluvím o celém duchu jejich článku, utahující si z prodejních úspěchů Sonaty na severoamerickém trhu. Ve stylu "co je dobré pro amíky, není dobré pro nás." To by mě zajímalo, proč teda evropský automobilky prodávají v USA jen svoje větší modely, mají větší standartní výbavu, delší záruku a nižší cenu! Sotva proto, že by byl americký trh méně náročný. Howgh.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 11:55
Re: CTS-V
Člověče, ty si z toho článku vždycky vezmeš jen něco, a ty logické argumenty vyhodíš. Nejsi novinář? Sonata - má chyba, v tabulce je oficiální spotřeba, Jiří psal, že jezdil za dvanáct. Je tam logicky zdůvodněné, že kvalita výroby je v Americe chápaná jako výborná, jenže když se to srovná s Evropskou produkcí (třeba Octavia), tak znatelně pokulhává. Také spotřeba tam bude chápána jako výborná, ale tady je 12l fakt hodně. A konečně cena - je relativně přiměřená, ale autor nevidí jediný důvod, proč raději nenaskočit do o 25 tisíc levnější a výrazně lepší Octavie (mluvíme jen o srovnání konkrétních modelů). Zmínku utahující si z prodejních úspěchů Sonaty v Americe jsem nezaznamenal, naopak uvádí, že Amerika je hlavním odbytištěm, což táhne nahoru i Celý Hyundai. Lze proto pochopit, že Sonata je konstruovaná tak, aby uspokojila potřeby kupujících za oceánem, tady prostě na konkurenci nestačí. Typický příklad dezinterpretace, gratuluji.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 12:01
Re: CTS-V
No já nechtěl být za rýpala. Ale když upozorňuju na z mého hlediska chyby, logicky se nevěnuju tomu, s čím souhlasím, néé? Srovnávat Octavii a Sonatu například prostorem pro posádku se vážně nedá. Ta auta nejsou konkurenti a nikdy nebyla. Prostě Sonata je laciné/výhodné auto a za tím si stojím.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:02
Re: CTS-V
Jenže upozorňuješ na, jak říkáš, chyby, které tak možná působí, ale jen vytržené z kontextu. Což je nesmysl, leč hodně rozšířený a oblíbený. Jsem rád, že jsi pochopil alespoň to o té kvalitě výroby a místu určení. Srovnání Octavie a Sonaty co se prostoru týče si netroufnu provést, v hlavě čísla nemám, ani v jednom jsem neseděl, což ty jistojistě ano, když si to takhle hned troufneš nahodit, nicméně věřím, že kdybych se snažil konkrétní údaje najít, zjistili bychom, že si auta nejsou vzdálená, řekněme o celou třídu, tudíž jsou srovnatelná. A co se týče sorty kupujících, konkurují si naprosto jasně a to je podle mě důležité.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:25
Re: CTS-V
Hele, a já si tu práci dal (naštěstí to tu mají docela hezky uspořádané, tak to byl za chvilku), srovnal ta čísla a hle, zde jsou! Vnější rozměry: Sonata je o dvacet čísel delší, to mě překvapilo. Tedy, pro Ameriku je malinká, tady je prostě větší. Taky je širší, tentýž důvod. V Americe mají proště jiné měřítko. Zavazadlový prostor - Octavia 40litrů + . Vnitřek - až na šířku (o 6, resp. 5 centimetrů Oct. užší) jsou rozměry NAPROSTO VYROVNANÉ, tudíž nechápu, kde bereš ponětí o tom, jak moc si jsou vzdálené rozměrově?! Možná, kdyby ta Sonata měla menší motor a jinou převodovku, byl by poměr cena/výkon lepší, ale ne v tomhle případě. Hele, poradím ti - nejdřív si o tom něco nastuduj, pak si to všechno logicky promysli a uveď do kontextu reálného světa a nejen tvé fantazie, a až pak začni kritizovat, poněvadž takhle daleko nedojdeš. Nemám nic proti amerikám, nemám nic proti tobě, ale nadšení nestěčí, chce to víc myslet.
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:33
Re: Sonata
Vypadá to, že jsi sklouznul k urážení, což je smutné.Pro tvé fantazie o tom, že jsou Octavie a Sonata konkurenti nemáš nejmenší důkaz a ještě mě urážíš. Pokud ti 20cm nestačí jako rozdíl třídy, tak vážně už nevím. Pro mne to rozdíl třídy je! Víc se o tom nehodlám bavit.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:52
Re: Sonata
Neurážím tebe, ani Sonatu, jen nesnesu málo informované a málo soudné rýpaly. Pravdou však je, že těch vnějších dvacet čísel nehraje roli, když jsou vnitřní rozměry totožné. To mi přijde konkurenceschopné, a v Evropě je to dokonce přínosné, ačkoliv v Americe záleží především na vnějším rozměru. Navíc, jestli ti to pomůže, i v tom testu Auto.cz ji zaškatulkovali do vyšší střední třídy. Kampak asi patří ta Oktávka, hmmm...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:56
Re: Sonata
Nekecej, že podle tebe taky do vyšší střední?! Tomu přece sám nevěříš.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:06
Re: Sonata
Popravdě, možná jsem opravdu přestřelil... teď si nejsem jist, tohle škatulkování... Ale asi máš pravdu, dvacet cenťáků je dvacet cenťáků. Nicméně, vnitřní prostor stejný, kufr dokonce větší, stejně bych bral Octavii...
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:41
Re: Sonata
No a já bych zase bral všema deseti radši Sonatu, i když korejce zrovna nemusím. Ale proto si tu snad nevyškrábem oči ne? V Evropě prostě frčí: "malý zvenku, velký uvnitř". Já jen z vlastních zkušeností vím, že ta druhá část sloganu nebývá až zas tak pravdivá.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:52
Re: Sonata
Doufám, že jsme konečně dospěli ke smírnému řešení Už jsem si dlouho tak dobře nepokecal o autech, díky
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:56
Re: Sonata
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 14:06
Re: Sonata
Oktavia patri do vyssej strednej ? Ma podvozok ako ma Golf. Ten je nizsia stredna. Takze oktavia moze byt maximalne tak povazovana za strednu triedu. Ale mame tu koncernoveho brata Passat ktory je radeny do strednej triedy a je o dost vacsi. Takze Oktavia patri rozmerovo medzi najvacsie auta nizsej strednej triedy alebo medzi najmensia auta strednej triedy.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 8. 2005 16:25
Re: Sonata
A vážně nechápu, co je na té mřížce špatně.....: [odkaz]
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 11:00
Re: Sonata
Nema cervene olemovanie a napis GTI.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 11:33
Re: Sonata
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 11:48
Re: Sonata
Jeden dotaz off topic na ameriku. Lotus Exige sa nemoze predavat v statoch vraj pretoze nema airbag. Plati zakon pravidlo nariadenie ze auta vyrabane alebo dovazane do statov musia mat airbag ? U nemcov tusim plati ze musia mat ABS ale o USA a airbag som zatial nic necital.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 12:12
Re: Sonata
Přiznám se, že tohle netuším. Ale nevzpomínám si žádné auto vyráběné v USA, které by bylo bez air-bagů, takže je to klidně možné.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 12:57
Re: Sonata
Lotus se snaží proniknout na americký trh s Elisem, proto vytvořil verz 111R s motorem z Toyoty. Četl jsem i o konkrétních úpravách, ale airbag mezi nimi nebyl, tak nevím. Myslím, že tam jen dávali ABS (nevím, jestli jako povinnost, nebo pojistku proti blbosti kvůli soudům), nějaké poziční světla, výbavu v elektrice a takové kraviny. Co vím, tak důležité pro homologaci je nějaký test, kdy ten vůz musí ujet asi 100.000 mil jen s výměnou rozvodového řemenu. Přesněji nic nevím, to bych se musel mrknout. Co s Exige taky netuším, jelikož už také jezdí s tou osmnáctkou VVTi od Toyoty. Možná je to proto, že Exige je nářadí především na okruh, a to je zajímavé spíš v Anglii (Evropě), než v Améru.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 13:38
Re: Sonata
Takže se tu nepokrytě navážíš do USA a přitom o kousek výš tvrdíš, že proti nim nic nemáš. Spoustu laciných amerických aut nemá v základu ABS. Tudíž tvoje hodnocení "nevím, jestli jako povinnost, nebo pojistku proti blbosti kvůli soudům" je tak jako tak mimo. Asi se ti víc líbí naše česká soudní nevymahatelnost práva.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 13:58
Re: Sonata
Navážím? Proboha kde??? Jde o to, že v USA je nejvyšší poměr soudních přelíčení na hlavu, tudíž proto se i do supersportovních aut dávají ESP, ABS a podobné věci. Je to prostě jen pojistka, aby nikdo, kdo se (nerozumnou jízdou) vyseká v autě, nemohl začít křičet, jak je to auto nebezpečné. Zrovna u testu Corvetty C6 jsem četl, že kufr se dá otevřít jen když je vypnutý motor, což prý byl ústupek právnímu oddělení. Tak ti nevím. A téma českých soudů je mimo, to bych tu neřešil.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:05
Re: Sonata
Já jen, že teď zase rýpáš ty. Do soudních zvyklostí jiné země. Přitom v naší zemi se délkou soudních líčení řadíme až za africké země. V USA jde všechno šup šup, tak proč se vždy neozvat, když se cítím ukřivděn. V našich podmínkách často mávneš rukou a na souzení se předem radši zapomeneš.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:13
Re: Sonata
Odbíháš od tématu, pořád! České soudy - špatný. To je celkem jasné, bez diskuse. Americké soudy - ne že bych do toho viděl, ale kde jinde může ženská zažalovat výrobce mikrovlnné trouby, že v návodu není napsané, aby se v něm nesušila zvířata? Kde se alkohol může pít na ulici jen z papírového pytlíku? Kde zakryjí nahou sochu? To bych taky raději do toho Elise šoupnul ABS, aby pak nějaký trouba, co umí sotva kroutit volantem, to někde vlastní chybou nerozlámal, a pak mě ještě nežaloval za to, že v manuálu není: "Na mokru to brzdí hůř." Americký soudní systém je možná efektivní, ale ne inteligentní.A jediné, co jsem řekl je, že ABS tam nemusí být povinností, nýbrž jen sázkou na jistotu pro bežpečnost. Jo, a nemusí mít VŠECHNA nová auta prodaná v EU ABS v základu?
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 8. 2005 14:38
Re: Sonata
Opakuješ pár omílaných populárních propagandistických zpráviček z evropských médií. Ta kočka v mikrovlnce se stává pomalu "bestsellerem". Abych to zkrátil, vadí mi jasně používaný dvojí metr. Když má nějakou bezpečnostní výbavičku navíc auto pro evropský trh, každý tu hned napíše, že je to důkaz toho, že evropský trh je náročnější. A když je tomu nedejbože naopak, pak se z toho udělá nutnost pro hloupé vystrašené amíky.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 14:51
Re: Sonata
Mám na američany svůj názor, jenž však není předmětem sporu. Mikrovlnka je opravdu bestseller, ale je to kouzelný příklad. A slovo propaganda není na místě. Pravdou je, že v Americe můžeš zažalovat prakticky kohokoliv za cokoliv, a je to krásná berlička pro ty, co si neumí udělat pořádek sami. Ale tohle už nechme stranou. Bezpečnost je v autech důležitá, dvojího metru jsem si dosud nevšiml. Faktem je, že u Lotusu stál vývoj nastavení ABS asi dost peněz, které nebyly pro Evropský trh vysloveně nutné vydat. Pro Ameriku zřejmě ano, ať už z důvodu legislativy, nebo obecné bezpečnosti jak pro uživatele, tak pro výrobce. Toť vše.
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 8. 2005 00:55
Re: Sonata
Ze stejneho duvodu udajne GTcko nema dve vicka nadrze (coz mel original) - potencialni zaloby. Proti USA nic nemam (naopak), ale tohle je proste pitome.
neregistrovaný "Jozki."
5. 8. 2005 14:01
Re: Sonata
Link na ten clanok. Len pre info. [odkaz] Ten airbag ma prekvapil.
neregistrovaný "Charon"
5. 8. 2005 15:12
Re: Sonata
Ten článek je vůbec nějaký podivný. On totiž normální Exige má "jen" 190k, tohle je verze Exige 240R, tedy omezená serie 50 kusů, dávno prodaných. Má turbem přeplňovaný motor, nastavitelné tlumiče a stovku "udělá" za 4,1s (ofiko údaj). Jak je to s tím airbagem opravdu nevím, každopádně tahle verze ho nemá a divil bych se, kdyby ho cokoliv od Lotusu mělo. A to se do Ameriky dováží. Zkus se zeptat autora článku, jsem taky zvědavý, jak erudovaný v téhle oblasti je
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:08
Re: Sonata
Nicméně o časopisech jsem se tu přít nechtěl. Jen mi šlo o to, že si AC nebere obvykle servítky s testovanými vozy, narozdíl od jiných časopisů. A ani jsem se tu nesnažil hanět Logan, ať u k němu přistupuji s jakýmkoliv despektem, jen jsem chtěl poukázat na fakt, že Logan musí být Dacií a nemůže být Renaultem.
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 12:10
Re: Sonata
..ty snad špatně vidíš... pořád tu mluvíme o tom, že Renault udělal oproti VW skvělej krok v tom, že Logana za 200 tacu a tvarech atd, nevyrábí pod Renaultem ale pod Dacii... a tím reflektujeme na to, že VW zřejmě dělá velkou chybu v tom, že chce všechno pro všechny, což se může vymstít a marketing by tohle neměl dopustit... už to chápeš...!!! jde o to že si nekoupím hodinky od firmy co dělá zmrzlinu....
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 12:55
Re: Sonata
...ta snad špatně vidíš... pořád tu mluvím o tom, že to od Renaultu nebyl skvělý krok, ale naprostá nutnost, aby si jeho modely na západě ještě někdo koupil. Modely VW, které jsou tu jmenovány, jdou s úrovní výš, nikoliv níž. To už bys to musel přirovnávat k Toyotě a jejímu Lexusu. Jediné, co mi přijde podezřelé, je to jejich auto směřující nad Phaeton, nicméně když si chtějí budovat lepší image, je to pro ně nutnost. A o Phaetonu řekli, že je jeho prodělečnost nepřekvapuje, jelikož vstoupit do tohoto segmentu je na delší dobu. Tudíž uvidíme, jestli se to marketingovým expertům podařilo správně vymyslet a velmi široká modelová řada jim spíš nezlomí vaz. Ale to se uvidí až časem. A kdyby Dacia chtěla dělat supersport, asi bych se na to díval jako ty na hodinky od Algidy, jinak je toto přirovnání v tomto případě nepřesné.
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 14:39
Re: Sonata
asi je to jedno... nicméně pokud nutnost, tak ta nutnost se může taky udělat špatně... a od Renaultu to bylo dobré.. Co se týká VW.. základní pravidlo každýho marketingu je, že produkt (značka) musí mít jasně danou cílovou skupinu.. a ne všechno pro všechny... tím se žene do záhuby.. otázka je potom jak silná je to skupina a jestli to ustojí a jak se jí podaří zahladit stopy... A pokud někdo odhali mezeru a vyplní ji.. tak má vyhráno.. tak jako to udělalo BMW s X5 (ikdyž tu byl Range Rover).. tak stejně to udělal Renault, jenže na opačném konci a tím si nemohl pošramotit jméno... a nikdo nesežere superlevný auto od "renomovaného" výrobce ale od polozapomenuté rumunské dacie to všichni zkousnou skvěle.. i přes to že je de-facto rumunskej renault...
neregistrovaný "Charon"
4. 8. 2005 21:25
Re: Sonata
Zdá se, že se v zásadě shodneme. Nebudu si tu hrát na marketingového experta, ale VW to má asi dobře spočítané s filozofií a zaměřením značky, protože zatím nemají moc problémy s odbytem. A když zavrhli výrobu supersportu W12 Nardo, tak to taky nejsou totální hazardéři. Čas ukáže...
neregistrovaný "dzonnek"
6. 8. 2005 17:22
Re: VW není co bylo
Souhlasím s tímhle názorem protože sám mám VW ale co se děje v poslední době taks e mi ta značka líbí čím dál tím míň. Ale myslím že tohle bude všeobecný trend a hlavně VW už není to co to mělo být tedy kvalitní auto za dobrou cenu. Předražené naleštěné krabice plné chromu..možná je to pěkné mě se to taky líbí ale už bych to nechtěl protže poslední pravej VW byl vyroben v roce 1997 a to předposlendí genrace Passatu. tzv 4tá.
A co se děje u jedné nejmenované Španělské značky tak to je už k pláči protože mít 3 stejné auta ve výrobním programu je značně tristní. JO zapoměl jsem mají jiný nazev...
neregistrovaný "geroc"
3. 8. 2005 17:51
Jen tak...
GTÍčko má tady jen dvě usmolené věty, to tu informaci asi nemůže rozdýchat co jeho milovaný fauvé připravuje, protože obvykle Palacký hadr.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
4. 8. 2005 09:53
Re: Jen tak...
..no zatím od tebe jsem nikdy nikde neviděl nic než jen něco sesmolenýho....
neregistrovaný "xxl"
5. 8. 2005 17:50
mikrobus
ja chci mikrobus ze studie z roku 2001
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Micek"
5. 8. 2005 18:45
Re: mikrobus
revell prodává stavebnici
neregistrovaný "Michal H"
8. 8. 2005 13:26
VW - skutečná hodnota!
Je až neskutečné, kolik různých variací se dá postavit na jeden podvozek. Ale hlavně, že si šéfové a dealeři mnou ruce: "Zase jeden * co si přišel koupit náš Golf na sedmou... to byl geniální nápad s tím jedním podvozkem a 15 druhy kabin". Sice ne tak jako dřív, panč pár lidí již pochopilo... ják si nás ten koncern váží a jakou skutečnou hodnotu dostáváme! Hmmm. Pro rádoby podnikatele a manažery, tady máme nataženou plošinu a lá passat a pro skutečné obdivovatele automobilové techniky, historie a značky - luxusní koráb Phaeton ke kterému přibude další ikona a vůz pro ty, kteří tomu skutečně rozumí - mají cit - konkurent pro CLS. Už se těšíme! Pro vesany Touareg. Dyť i magor z vesnice co kličkuje mezi hovnama má právo si koupit skutečnou automobilovou ikonu! Díky koncerne. Pokaždé když míjím vůz se znakem větším než mřížka chladiče (aby si zřejmě té ikony pořádně všimli...), pokaždé když se na mě vysypou dva kýble sazí z výfuku a mezi nimi vidím zářit červenostříbrná velká písmena TDI, pokaždé se mi hrozně uleví, že jsou pořád ještě lidé, kteří dokážou rozeznat automobilové ikony a ocenit skutečné automobilové hodnoty! Mám obrovský pocit uspokojení a úlevy, že si ještě pořád můžeme koupit tyto skutečné vozy - vozy pro skutečné řidiče!
Rozbalit vlákno
0