Zaplať pánbů, že Volvo tuhle kategorii neopustilo.
Stabilní nízký kombík s mírně zvýšenou světlostí pro lepší průchodnost (např. k chatě pár set metrů).
Já bych byl spokojen i s čtyřválcem :-) Spíš i přes první mé rozčarování až teď doceňuji předchozí kulatou generaci, tohle je už možná přespříliš hranaté, ale neříkám, že ošklivé.
Tieto komentáre ma vždy pobavia. Svetla výška sa zvýšila o 75mm, takže je okolo 200. Nápravy, motor, cela podlaha je v tej istej výške ako u SUV. Ale 10 kilový strešný plát je o par cm nižšie to, sa musí na ťažisku strašne prejaviť.
S klidem si odpustím dštít síru na SUV a crossovery, ale faktem je, že tyhle praktické ólroudy mě berou mnohem víc. Sedm a půl centimetru navíc už musí být sakra znát, čtyřkolka....za mě dobrý. Snad jen, jak výše poznamenal Kankunen, ještě o něco suverénnější motor by se snesl. Když už si tedy někdo říká prémie.
No a jelikož jsem ze staré školy, z výčtu asistentů a jejich zaměření mi naskakují pupínky. :-)
Práve nám na firme pristálo jedno country V90 v ocean race. Tá svetlosť podvozka voči štíhlosti karosérie je až zarážajúca. Som zvedavý, ako bude fungovať Air zásobník v D5.
Cross V60 je krásny kus auta a ani viacvalce by mi nechýbali. T5 vie pracovať uspokojivo aj v XC60. Asistenti sa dajú vypnúť ;-)
Tempomat s radarom sa vypnúť dá. Či sa dá používať tempomat bez radaru musím zistiť. Inak radarový tempomat funguje celkom príjemne. Brzdí trochu skôr, ako by som brzdil ja a necháva väčší rozostup, ale neni to nič iritujúce.
Taký ten kolízny brzdový asistent asi zostáva aktívny. Nedostal som sa do situácie, kedy by mal slabšie nervy ako ja.
Inak, písal som ti pod testom XC40, že naše dve XC60 T5 jazdia v priemere za 10.
"Jedno sa pohybuje prevažne po meste a druhé lieta po dialniciach 70% času. Mestské jazdí baba s povedzme plynulejším štýlom. Diaľničné sa pohybuje s priemerom 130 a vyšším." (občas aj výrazne vyšším)
[odkaz]
Ja osobne som meral spotrebu na trase BA - Schwechat - BA, tam 5 ľudí + batožina, naspäť sám, Rakúsko diaľnica, limity +10. Podľa palubáku to bolo 8,6l.
Díky za odpověď Dany, jde mi o vypnutí radaru s možností používat tempomat. Aktivní tempomat je fajn do města či kolon, ale běžně ho vypínám a jezdím pouze s jeho pasivní verzí.
V90 CC je pro mě jedinou alternativou k SUV, je štíhlé, pěkné, jen výška kufru je pro mě na limitu. Navíc podle všeho je auto mnohem lepší než XC90.
S tými asistentmi už budeme musieť počítať a brať do úvahy ich funkčnosť/nefunkčnosť pri výbere auta. Taký štart/stop, ak je, tak už dnes natrvalo nevypneme nikde, ani u Fiatu. Ja by som to nevidel tak čierne, ako to malujete.
Viem si predstaviť situácie, kedy to v rodinnom aute využije aj "stará škola", aj keď možno iba raz za rok. Taká 1000 km trasa +5h v zápchach, čo nie je nič výnimočné pri ceste do Chorvátska napr.
Za radarový tempomat u Renaultu by som svoje peniaze neutrácal, ale taký vypínateľný systém Volva, alebo Subaru (ak by som strpel CVT) BY mi v rodinnom aute nevadil.
Horšie by to bolo s autom na zábavu.