Není mnoho úpravců, kteří mají odvahu na rudé vozy z Maranella. Jedním z nich je německý Novitec Rosso, který vznikl jako odnož Novitecu – specialisty na italská auta. Jeho Maranello je silnější, rychlejší i dravější.
Pánové, tunit tenhle typ aut mi přijde jako prasárna. To se na mě nezlobte. Hodit na to jiná kola a trochu to odlišit od sériovky, to beru. Ale takhle zprasit krásně vyvážené Maranello ;-\
ale fakt sa mi paci, ked auto tak uhladene a krasne ako ferrari je 'obdarene' kridlom alebo niecim podobne provokativnym. Ta provokacia, to drze znesuladenie sa mi dost paci. Ta drzost nieco krasne menit ale ma caro prave v tom, ze v prvom rade je to sportove auto, a nie len objekt krasy.
No nevím, nepřijde mi to jako prasárna, prostě to pár lidí baví si s tím pohrát a neřekl bych, že to vypadá jako nějaký tuzing, je to decentní a pěkné.
Děkujeme za tvůj neotřepaný příspěvek. Zkus si příště před svým projevem vůči okolnímu světu přečíst "před upotřebením zatřepat" a zkus se podle toho i řídit. Možná ti pak bude kedlubna fungovat trochu lépe.
pokud se jedná o celkové vylepšení jízdních vlastností vozu. Pak snesu i nějakej ten plast (s jistou mírou vkusu, samozřejmě). Když se ale zamyslíte nad tím, co tu bylo na sériovém Ferrari změněno, dojdete k faktu, že technicky prakticky nic. Přeprogramovat řídící jednotku zvládne kdekdo a vydupat 13kW není nijak oslnivej výsledek. Nehledě na to, že ladit tyhle vysokoobrátkové výkonné motory je prakticky nesmysl. Tyhle polozávodní agregáty to totiž doslova bolí. Ve výsledku nabízí Novitec z technických fines pouze brzdy, což je záležitost, kterou vám namontují už v Maranellu ve fabrice... Což nás nechává u podložek pod kola (brečím, když si je dá někdo na stodvácu, natož na Ferrari), plastů a zadních lamp. Což je, podle mě, docela ubohý. Jsem si jistej, že by se z už tak skvělýho Maranella dalo dostat víc. Možná důvod k zamyšlení, ne?
O činnost Novitec Rossa se už zajímám delší dobu a na rozdíl od "jiných" lidiček se chovají velmi otevřeně a přátelsky. Když se podíváte komplexně na jejich činnost, dojde vám, že to nejsou žádní amatéři, ale profíci, kteří pracují komplexně. To že se nevrtají do dvanáctiválců je jedna věc, že připravili výborný turbokit (kompresory) pro osmiválce je věc druhá. Pokud si dobře pamatuju, tak jste psal, že máte 360m. Schválně se koukněte na jejich stránky co přesně nabízejí pro Vašeho miláčka, možná budete překvapen. Je tam i reportáž z aero. tunelu. Ferrari je pro mě vším, ale není nedotknutelná modla. Upravit Ferrari se musí umět, mít vkus a nemůže to dělat každej Pepa. Uznám, že někdo tohle prostě nemusí líbit (ani v omezené míře) a je to jeho názor, ale trochu mě vadí s jakým tónem jsou často tyto názory prezentovány.
pro inspiraci:[odkaz]
[odkaz]