Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Mondeo: první fotografie a informace

Více než půl roku před uvedením produkční verze představí Ford na autosalonu v Paříži nové Mondeo.
Zpět na článek
22. 9. 2006 09:41
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 10:03
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 10:51
neregistrovaný "richie"
22. 9. 2006 11:20
neregistrovaný "Petr T."
22. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 18:32
neregistrovaný "banshe"
22. 9. 2006 11:16
neregistrovaný "fikfik"
22. 9. 2006 21:52
neregistrovaný "tomki"
22. 9. 2006 09:43
neregistrovaný "sono"
22. 9. 2006 09:50
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 10:09
neregistrovaný "Dzosua"
22. 9. 2006 11:01
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 11:30
neregistrovaný "vago"
22. 9. 2006 12:06
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 15:05
neregistrovaný "Sleeper"
17. 2. 2007 12:42
anonym
22. 9. 2006 16:19
neregistrovaný "Umierneny"
22. 9. 2006 18:36
neregistrovaný "Tomik"
22. 9. 2006 16:56
neregistrovaný "Jarda"
22. 9. 2006 09:45
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 09:55
neregistrovaný "performer"
22. 9. 2006 09:55
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 09:58
neregistrovaný "Leftie"
22. 9. 2006 10:24
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:00
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 10:27
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 20:51
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 10:01
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:18
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 10:23
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:39
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 13:06
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 10:49
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 11:11
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 14:02
neregistrovaný "R"
22. 9. 2006 20:57
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 16:11
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:57
neregistrovaný "sk"
22. 9. 2006 12:09
neregistrovaný "OZZY"
2. 6. 2007 11:28
neregistrovaný "laci"
22. 9. 2006 11:10
neregistrovaný "čert"
22. 9. 2006 12:12
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 18:23
23. 9. 2006 23:45
neregistrovaný "sk"
22. 9. 2006 11:17
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 12:13
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 11:25
neregistrovaný "D"
22. 9. 2006 14:31
neregistrovaný "Nedik"
22. 9. 2006 10:20
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:39
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:51
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:47
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 11:15
neregistrovaný "čert"
22. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "hnusák hnusnej"
22. 9. 2006 13:20
neregistrovaný "Chytrák"
30. 9. 2006 20:14
neregistrovaný "Mirda"
22. 9. 2006 14:09
neregistrovaný "viper"
23. 9. 2006 12:38
neregistrovaný "masO"
22. 9. 2006 09:59
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:01
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 10:02
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:12
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 12:05
neregistrovaný "Dinar"
22. 9. 2006 12:08
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:02
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 10:10
neregistrovaný "King"
22. 9. 2006 14:24
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 10:29
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 14:08
neregistrovaný "R"
22. 9. 2006 14:27
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 21:14
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 10:06
neregistrovaný "2,7 RS"
22. 9. 2006 10:12
neregistrovaný "Cjoctavian"
22. 9. 2006 10:17
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:38
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:17
neregistrovaný "Drsoň"
22. 9. 2006 11:13
neregistrovaný "SherpaX"
28. 9. 2006 09:59
anonym
22. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "LexusRx400h"
22. 9. 2006 10:42
neregistrovaný "bubu"
22. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 10:59
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 11:37
neregistrovaný "CUBErt"
22. 9. 2006 11:52
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 11:14
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 11:29
neregistrovaný "pipo"
22. 9. 2006 11:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 12:02
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 12:24
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 13:00
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 13:31
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 13:47
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 13:50
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 13:59
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 14:13
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 12:26
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 12:31
neregistrovaný "Mirek"
22. 9. 2006 12:32
neregistrovaný "manitou"
22. 9. 2006 18:14
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 12:39
neregistrovaný "Franta"
22. 9. 2006 13:49
neregistrovaný "anonym"
23. 9. 2006 00:22
neregistrovaný "stambi"
22. 9. 2006 13:02
neregistrovaný "malcolmx"
23. 9. 2006 00:28
neregistrovaný "stambi"
22. 9. 2006 13:14
neregistrovaný "petrt"
22. 9. 2006 13:51
neregistrovaný "PePe2001"
22. 9. 2006 14:00
neregistrovaný "Tom na cestách"
22. 9. 2006 16:10
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 18:08
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 08:58
neregistrovaný "Chytrák"
23. 9. 2006 00:09
neregistrovaný "patrik"
22. 9. 2006 14:07
neregistrovaný "petr"
22. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "anonym"
22. 9. 2006 15:54
neregistrovaný "Petr T."
23. 9. 2006 12:27
neregistrovaný "masO"
22. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "viper"
22. 9. 2006 14:13
neregistrovaný "RRR"
22. 9. 2006 14:39
neregistrovaný "wector"
22. 9. 2006 15:56
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 14:54
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 16:14
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 16:23
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 16:43
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 16:22
neregistrovaný "Pitomím"
22. 9. 2006 16:48
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 19:21
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 18:27
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 08:55
neregistrovaný "Chytrák"
23. 9. 2006 11:18
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 16:27
neregistrovaný "m67"
22. 9. 2006 18:00
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 18:38
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 19:22
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 19:39
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 9. 2006 20:22
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 21:56
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 9. 2006 22:40
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 9. 2006 08:35
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 13:43
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 9. 2006 14:27
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 14:09
neregistrovaný "Kuba2k"
23. 9. 2006 14:28
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 14:03
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 17:10
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 18:00
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 19:22
neregistrovaný "mates"
23. 9. 2006 05:14
neregistrovaný "Paja"
23. 9. 2006 00:29
neregistrovaný "stambi"
22. 9. 2006 19:13
neregistrovaný "finx"
22. 9. 2006 20:00
neregistrovaný "Rakos"
22. 9. 2006 20:02
neregistrovaný "Lada"
22. 9. 2006 20:48
neregistrovaný "Pucmeloud"
22. 9. 2006 21:23
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 00:18
neregistrovaný "patrik"
22. 9. 2006 22:29
neregistrovaný "tomas"
22. 9. 2006 23:34
neregistrovaný "Jáchym"
23. 9. 2006 05:15
neregistrovaný "Paja"
23. 9. 2006 01:40
neregistrovaný "Tomas"
23. 9. 2006 15:25
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 9. 2006 10:05
neregistrovaný "Martyus"
23. 9. 2006 22:41
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 11:50
neregistrovaný "Mick"
23. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "manitou"
23. 9. 2006 14:17
neregistrovaný "manitou"
23. 9. 2006 15:05
neregistrovaný "don Pedro"
23. 9. 2006 15:32
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 22:44
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 18:07
neregistrovaný "Jeník"
23. 9. 2006 18:16
23. 9. 2006 18:53
neregistrovaný "carbonkid"
23. 9. 2006 22:47
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 20:42
neregistrovaný "Q"
23. 9. 2006 21:06
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 21:24
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 00:00
neregistrovaný "anonym"
24. 9. 2006 00:41
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 12:00
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 12:27
neregistrovaný "Tom na cestách"
24. 9. 2006 12:33
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 12:36
neregistrovaný "Tom na cestách"
25. 9. 2006 21:48
anonym
26. 9. 2006 23:01
neregistrovaný "Eurit"
17. 2. 2007 12:47
anonym
29. 12. 2007 20:27
anonym
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 09:41
Tak toto mozem!
Kto si prave kupil pasika nech si tlcie hlavu o mur >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 10:03
Re: Tak toto mozem!
vypada luxusne :-)
neregistrovaný "richie"
22. 9. 2006 10:51
Re: Tak toto mozem!
No design ok,moc pekne.Ale ta kvalita a vydrz,to bude zas problem... :-!A co nejakej diesel bi-turbo tak kolem 220k s DSG???
neregistrovaný "Petr T."
22. 9. 2006 11:20
Re: Tak toto mozem!
2,2TDCi biturbo docela určitě a pro ty, co nemají dost samozřejmě 6 válec 2,7TDCi s navýšeným výkonem...
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 13:05
Re: Tak toto mozem!
Prave som dopozeral video S-Maxu a ma prekvapilo, ze ma slepe vzduchove nasavacie otvory nielen v narazniku, ale aj tie, ktore by mali akoze odvadzat teplo z motora, ktore su po stranach za prednym blatnikom. No niekto sa snazi vyzerat velmi drsne a sportovo, aj ked to neplni ziaden ucel. >:D
neregistrovaný "banshe"
22. 9. 2006 18:32
Re: Tak toto mozem!
a nechcel by si tam toho nejak vela ?? nie ze by to tam nemohlo byt prave naopak ale fordu by to asi nejak nevyhovovalo a keby tam nahodou jebli 4X4 tak by to bola bomba
neregistrovaný "fikfik"
22. 9. 2006 11:16
Re: Tak toto mozem!
no neviem, mne to pride skor bezradne, nez nejakom extra napadite. nevidiet "oval", myslel by som, ze je to bud nejaka podivna amerika, alebo koncept kia, ktory sa zacne zajtra vyrabat. kombik s "krizou stredneho veku".
neregistrovaný "tomki"
22. 9. 2006 21:52
Re: Tak toto mozem!
No chlapci pomaly. Obrazky pekne, ale znacne mi to pripomina verziu ST. Skuste si kupit takeho kombika v strednej vybave a uvidite ako bude vyzerat ;-\
neregistrovaný "sono"
22. 9. 2006 09:43
lexus.
Spredu to vyzera ako lexus ... Cele sa mi to zda pojaponcene ...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 09:50
Re: lexus.
Ma znacne dynamicky look. A ten sa tazko inak ziska. BMW5 sa mi pri uvedeni tiez zdalo "japonske". Mne sa toto tu zatial celkom paci.
neregistrovaný "Dzosua"
22. 9. 2006 10:09
Re: lexus.
z boku to vypada hodne ale opravdu hodne jako Mazda 6
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 11:01
Re: lexus.
Mazda 6 ma predok viac zahroteny, toto mi skor pripada ako RX-8, ked uz Mazda.
neregistrovaný "vago"
22. 9. 2006 11:30
Re: lexus.
:yes: hned prve co ma napadlo ked som videl profil..mazda6
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 12:06
Re: lexus.
Z boku je mazdoidní, ale i lagunoidní. Z různých pohledů zkrátka od každého trochu. Malinko mi vadí, že se vytrácí originlita. Ale proti prasatovi přeci jen o chloupky lepší. O kvalitu se nebojím. Dnes není rozdíl mezi (kromě luxusu pro top )v žádné automobilce. :yes: Mám na mysli provedení, nikoliv kvalita tzv. DESIGNU. Ta je zatím zaplaťpánbůh aspoň u některých výrazně jiná. :yes:
neregistrovaný "Sleeper"
22. 9. 2006 15:05
Re: lexus.
Mazda 6? Ten zvyšující se ponton z boku připomíná Mazdu 6? Spíš Passat.... Za chvíli se budou dělat 180 cm vysoká auta s 30 cm vysokými skly....hnus fialovej..... Chce se mi zvracet
anonym
17. 2. 2007 12:42
Re: lexus.
Ty sa autam rozumies asi menej nez zena co auto este ani nevidela.
Kde sa to podoba na pasat?Pasat ma hladke oble línie.Sa zobud debileeeeeeee.
neregistrovaný "Umierneny"
22. 9. 2006 16:19
Re: lexus.
Co je vlastne logicke. Vsak Mazda-Ford je jedna firma. V australii behaju Mazdy 626 a maju znak Ford...! A naopak to iste..
neregistrovaný "Tomik"
22. 9. 2006 18:36
Re: lexus.
kdo by si pred lety, kdyz Ford koupil a zachranil Mazdu, pomyslel, ze Mazda nakonec zachrani Ford. Pred nudou a sedi jeho designeru. Z tohohle ta sestka fakt leze - vcetne detailu, jako pruduchy vetrani. Dokonce se zbavili i tech hroznych ovalnych hodin na strednim panelu! Jezdit v Mondeu byla vzdy zivotni prohra, neco jako pracovat v Ernst & Young. Ted uz treba zbyte jen ten E&Y.:-)
neregistrovaný "Jarda"
22. 9. 2006 16:56
Re: lexus.
Lexus - presne >:D >:D
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 09:45
Ano
Tak to uz hej, skoda ze nie su ziadne fotky sedanu, ale nestratilo to vela z toho konceptu Iosis. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "performer"
22. 9. 2006 09:55
docela pěkné
ale těm motorizacím nerozumím. To už se jako s benzinovými motory v Evropě přesatalo počítat, že nabízejí jenom nějakou zdechlinu a rozežrané turbo? Tak to teda potěškoště - Evropa asi definitivně zajde na dieselové smrady....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 09:55
BRAVO MONDEO
Takhle, jestli vyjede, tak budou muset u VW rozšířit prodejní plochy. Bože, ten předek, to je na odhrnování sněhu? Koukáme tedy na kombi... zajímavej nástup... je to takovej připosraženej S-Max... jistě... to je ten nový Fordův styl... Kde je lehkost, kde je vzdušnost? Sakra... ty vdechy vzduchu... jsem velmi, velmi rozpačitý... Co vy?
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Leftie"
22. 9. 2006 09:58
Re: BRAVO MONDEO
Presne tie "vstupy" vzduchu na prednom nárazníku mi vadia. Možno skúšajú hybridný pohon, ale prečo práve turbínový??? ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:24
Re: BRAVO MONDEO
:-)
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 10:00
Re: BRAVO MONDEO
To, co vidis je prototyp, serie bude bez dramatickych detailu. Nicmene podobny vuz bude k dostani v ramci sport packetu. Navic pribude 1,6 benzin turbo a 2,2 biturbo nafta 170 PS. Celkove ztvarneni je velmi harmonicke.
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:27
Re: BRAVO MONDEO
Jo... já tam tu harmonii nevnímám tak přesvědčivě. Motory budou nepochybně OK.
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 20:51
Re: BRAVO MONDEO
Benzín 1,6 pôjde určite na dračku... :yes: >:D
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:01
Re: BRAVO MONDEO
GTI, dobře víš, že na S-Maxu jako na studii byly pseudo-sportovní doplňky taky...de facto úplně stejné..:o)
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 10:18
Re: BRAVO MONDEO
S tym odhrnanim snehu je to dobre, prvy krat ma to napadlo ked AUDI predstavilo novy jednotny look prednej masky na A8 V12. Ale zvykli sme si,ze? Takto ako to tu je, by s kludom mohlo vyzerat nove ST. Nie som naivny aby som si myslel, ze Ford uvolni fotky konecnej verzie pol roka pred uvedenim na trh. Zmeny na prednej maske budu, neboj. A je celkom potesitelne ze nekritizujes ako minule, ze na Mondeu nezostalo nic z Iosisu. Zda sa ze zostalo. A co sa tyka lahkosti, toto je stredna trieda, dlzka okolo 4,80, najpriestrannejsi kombik v triede. Ak sa Ti zachcelo lahkosti chod obzerat srnky do ZOO. Alebo si kup stareho allroada a napumpuj podvozok co to da. Inak kde je lahkost a vzdusnost na passate? Videl si uz kombik passata? Tie previsy? O lahkosti,vzdusnosti a elegancii v suvislosti s beznym kombikom som ochotny diskutovat napr. u Octavii 2. Myslim ze mondeo bude dobre auto
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:23
Re: BRAVO MONDEO
Já doufám... Jinak nenech si lézt AUDI do snů... to je opravdu jiná liga. Esteticky tak o tři světelné roky jinde. Pokud porovnáváš (důvodně) s Apoštolem... tak pozor... kombi Apoštol... je po 159 nejkrásnější mainstreamový kombík světa. jen pohleď na zakomponování zádních světel v Passatu a v tomhle novém Mondeu... Ten předek raději ponechme nějakým realističtějším snímkum, protože takhle by to bylo tak akorát do zámku hrůzy...
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:39
Re: BRAVO MONDEO
Ano, zadní světla...majstrštyk... ale z boku? Avensis vypadá líp... Víš co, možná šiju do Passata proto, že nastavil laťku modelem z 96... ta vyváženost, kompaktnost, zároveň sebevědomí...bez zbytečné zdobnosti... Prostě spousta pěkných detailů, krásný interiér..ale ta silueta..:o(((( Prostě kdo rád brilantinu a trička s obrázkem, je v apoštolu jako doma... ale pro chlapy co jdou pod povrch věci..je tady FORD...:o) ...tak teď sám nevím, jestli jsem těch GTI-ho článků už nečetl nějak moc..:o)
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 13:06
Re: BRAVO MONDEO
Cože?! Napsal jsi ford že je pro chlapy? Chacha! Chachacha!!!
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:49
Re: BRAVO MONDEO
Jo, a k AUDI..jezdil jsem s novou A6 3.0 TDI, Quattro, Automat, s klas. podvozkem... standartně mám Mondeo 2.0 tdci, kola 18´225/40 Pirelli zero rosso... dojmy... v čem je AUDI lepší psát nebudu, jednak je 2x dražší, jednak všichni znají otřepané fráze o kvalitě interiéru, motorech TDI a pod. Ale !!! Mondeo skutečně řídíte, cítíte ve volantu jaký je povrch pod vozem... Mondeo !!předokolka!! jde poslat do zatáčky dveřmi napřed!! A je (na mainstream) neskutečně vyvážené, i s vypnutou stabilizací... Chilli... A 6 je tak jako tak lepší auto... ale vůbec není pro řidiče...snad pro šoféry... ale ne pro řidiče. Sorry GTI.
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 11:11
Re: BRAVO MONDEO
:-) Klid... já už pár předokolek zatnul... i to tvé Mondeo :-) Nikdo nenamítá nic proti jeho podvozku... je to výbornéj mainstream... Ty dvěře v zatáčce jako první bych chtěl jednou ovšem zažít... Ze by u BMW přehodnotili svou historii? :-) a to AUDI... je dražší, ano... o každou kačku na ceně také ovšem získávýáš na autě... Upřednostňovat Mondeo, před premiovkou s legendárním Quatrem... no to jsou věci...
neregistrovaný "R"
22. 9. 2006 14:02
Re: BRAVO MONDEO
myslis legendarni Quatro ala Haldex, GTI pristan na zemi Audi uz neni co bylo
pod vedeni zmr.. od VW

Raci to Mondeo.
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 20:57
Re: BRAVO MONDEO
Naštuduj si podrobnosti a netáraj tu, Audi používa Torsen čiže stály náhon (okrem A3 čo je defacto Golf 4-motion čiže Haldex). ;-)
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 16:11
Re: BRAVO MONDEO
Neupřednostňuji Mondeo před A6, to je snad jasné... Ale proč je Audina tak odcizená, nekontaktní, když to v o polovinu levnějším autě jde... Ty dveře...je jasné že nedáš 150 m drift... ale vracečka s kvalitním asfaltem, vjedeš pod plynem, prudce zatočíš víc a zároveň ubereš plyn čímž urveš zadek, a pak kontra a plný.... když je mokro, jde to mnohem lépe... ale, jestli jsi v Mondeu jezdil, musíš vědět o čem mluvím...
neregistrovaný "sk"
22. 9. 2006 10:57
Re: BRAVO MONDEO
Pozri, Passat neprestane byt tazkopadny nevyrazny nudny priemerny a nenapadity ani ked tu napises, ze je uplne iny 1000 krat, 100000 krat alebo 1000000000 krat. Ale ked ti to vzdy a znova spravi dobre, tak kludne pokracuj ;-)
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 12:09
Re: BRAVO MONDEO
Pod to se rád podepíši!!! :yes:
neregistrovaný "laci"
2. 6. 2007 11:28
Re: BRAVO MONDEO
caute hosi
mam jeden dotaz teraz som kupil mondeo rok vyroby 6/2003 zistujem veci ohladom rozvodov ake su tam vlastne remenove alebo retazove?
dik
neregistrovaný "čert"
22. 9. 2006 11:10
Re: BRAVO MONDEO
Gti máš přehled o autech,ale říct o apoštolovi že to je druhé nej kombi? alfa krasavec, bmw 3 krasavec, okt2 krasavec, passat no ja nevim tady se neshodnem.tady bych spíš použil termín dělník. Jinak mi se ten ford libí ač působí až moc agresivne treba s 1,6 by to byl pruser,ale verím že to ješte upraví jinak hezké :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 12:12
Re: BRAVO MONDEO
Čertiku. S alfou souhlas, u BMW bych už byl opatrnější a octavi 2 bych vůbec nezmiňoval ve spojení se slovy jako hezká, apod. Krasavec je víc než virtual reality pro zaslepené a nezasvěcené.
22. 9. 2006 18:23
Re: BRAVO MONDEO
Nejhezčí mainstream ve střední třídě. Na tom trvám.
neregistrovaný "sk"
23. 9. 2006 23:45
Re: BRAVO MONDEO
a neni a neni a neni. na tom zas trvam ja.
neregistrovaný "Dute"
22. 9. 2006 11:17
Re: BRAVO MONDEO
Ked sa chceme bavit o sucasnych najkrajsich mainstreamovych kombikoch strednej triedy, tak sa bavme kludne o 159 a ....samozrejme o 407SW. Dalej Laguna a V50. A az potom .... mozno... passat a mazda6. Kdezeby bol passat najkrajsi mainstreamovy kombik sveta, to by o tom musel vediet este niekto okrem Teba. Ale ak si len vyjadroval svoj sukromny pocit a uvadzal svoj rebricek, tak to beriem bez vyhrady. ;-)
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 12:13
Re: BRAVO MONDEO
S Tebou kámo nelze než nesouhlasit. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "D"
22. 9. 2006 11:25
Re: BRAVO MONDEO
Passat v kombiku že je nejhezčí kombi? nejhezčí??? To teda ani náhodou. Na tom autě je hezkej jen interiér. Karoserie kombi vypadá jako dobrej základ pro pohřebák a u sedanu je kufr naroubovanej jak u Thalie takže je při pohledu z boku značně nevyváženej. Naproti tomu Mondeo na první pohled rozdává radost, působí dynamicky, ale přesto prostorně. Zadní světla jsou tady udělána skvěle a jejich návaznost na prolisy je ukázkovou architekturou. A přední nárazník? Na ten si počkám až auto uvidim v reálu, ale rozhodně pro mě neni tak děsivej jako Roomster z libovolného úhlu pohledu. P.S. Dle mě 3 dosud nejhezčí kombi: 1.Legacy, 2. Saab 9-3 sportcombi, 3. Alfa 159
neregistrovaný "Nedik"
22. 9. 2006 14:31
Re: BRAVO MONDEO
Ještě, že mají ten půlrok... Podle toho vzhledu mají ještě hodně práce... Byl jsem na nový Mondeo hodně zvědavej, ale trochu mě to zklamalo...
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:20
Re: BRAVO MONDEO
A hele, GTI, s přimhouřenýma očima...nevidíš zepředu ten odkaz na Aston..:o))))) ?
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:39
Re: BRAVO MONDEO
Ani se slepeckejma brejlema >:D ;-)
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:51
Re: BRAVO MONDEO
No... O.K., zkusil jsem to... >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 10:47
Re: BRAVO MONDEO
mrknete na provedeni 4dv :-) [odkaz]
neregistrovaný "čert"
22. 9. 2006 11:15
Re: BRAVO MONDEO
Nádhera :yes: :yes: :yes: ještě aby jel jak vypadá no snad pak už bude konec historek typu fordem tam ,vlakem zpátky :-) měl jsem prvního focusa tdci po 100 tisich odesel motor jinak tam byl porad problem ale jinak podvozek :yes: :yes: :yes: možná že pokud to bude ok uvazoval bych i o fordu :-)
neregistrovaný "hnusák hnusnej"
22. 9. 2006 11:36
Re: BRAVO MONDEO
Já měl jenom Fordy a proti kolegům s oktávkama, charismama a bavorákama jsem Českým drahám vydělat nedal.
Tohle nové Mondeo je moc pěkné- je v tom to nejlepší z koncernu (Aston Martin, Mazda...). Moc pěkný interiér. Jsem zvědavý na sériovku. >:-[]
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 13:20
Re: BRAVO MONDEO
Ano, skutečně, ten interier je hnusák hnusnej. Ošklivější hnědou jsem snad ještě neviděl.
neregistrovaný "Mirda"
30. 9. 2006 20:14
Re: BRAVO MONDEO
Mám Focus kombi 1999 najeto 130000 km. Bez problému.
neregistrovaný "viper"
22. 9. 2006 14:09
Re: BRAVO MONDEO
No hlavně že ty kila chromu na čumáku pasata jsou elegance sama!
neregistrovaný "masO"
23. 9. 2006 12:38
Re: BRAVO MONDEO
Kýč..
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 09:59
Vzkaz pro GTI
Tak to je paráda... jestli ještě vylepší jízdní vlastnosti, a doplní motorizaci o výkonnější diesel... pápá Apoštolové... na druhou stranu... interiér jsem čekal lepší... silnější diesely budou oproti Pašíkům nebo svaté trojici chybět... snad bude taky čtyřkolka... a celé to je jako by novější Mazda 6...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 10:01
Re: Vzkaz pro GTI
Bude na podobne podlahove plosine...a ten zadek...ano mas pravdu! ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:02
Re: Vzkaz pro GTI
:-) Ten vzkaz beru - jo, jakoby novější Mazda 6 >:D No, to tedy příznivce Mondea moc nepotěšíš... Když tak tu parádu popiš... můžeš začít předkem ;-)
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:12
Re: Vzkaz pro GTI
O.K., odmysli si ten stříbrný plast, v sérii nebude, stejně jako chromované 22´kola... myslím že tam bude otvor ala Focus RS... jinak směs dynamiky a jisté umírněnosti, bez vyumělkovanosti by Passat... ale víš co, v detailech to u Fordu už dlouho není... je to celkovém tvaru, posazenosti auta... a je to pak i cítit za jízdy... uznávám vymazlené detaily WV, Passat v sedanu zezadu vypadá moooc dobře... ale z boku evokuje slovo z názvu automobilky...vagon...malá kola, děsné převisy, vysoký ponton karoserie... a pohleď na mondeo... v KOMBÍKU..:o)
neregistrovaný "Dinar"
22. 9. 2006 12:05
Re: Vzkaz pro GTI
Problém vysokého pontonu je dnes obecný jev ve stř. třídě, tady si passat s novým mondeem nemá co vyčítat. Představ si tohle mondeo na 16kách zastrčených v podbězích a bude ti připadat těžkopádné. Naopak oprosti se od vjemu passatů, které vídáš na silnicích, vesměs na základních 16kách, přidej snížený sport. podvozek (pár tisíc příplatek) a stačí už jen 17ky na to, aby byl ponton najednou akorát a passat vypadal dynamicky. S hodnocením toho mondea bych opravdu počkal až na seriovou verzi, kola dělaj auto, na 22" ráfcích umí dobře vypadat i Kia. ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 12:08
Re: Vzkaz pro GTI
:-) Uvidíme... bylo by fajn, kdyby se to povedlo.
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 10:02
nevěřící Tomáš
Tak všichni pochybovači a škarohlídi, teď asi hledáte bradu někde pod stolem, co? Když si člověk odmyslí těch pár posledních designových prvků studie, vyjde z toho geniální auto :yes: Super design, který bude obalovat již tradičně výborný forďácký podvozek. Když se k tomu přidá dobrý motor, můžou to u VW s jejich desigonově těžkopádným Passatem rovnou zabalit >:D Zakončím zde oblíbenou hláškou BRAVO FORD :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "King"
22. 9. 2006 10:10
Re: nevěřící Tomáš
Bojím se, že musím tentokrát souhlasit s GTIm. To auto působí neharmonicky (příď), těžkopádně a neohrabaně (zadobok přišlápnutý S-Max) a tak nějak celkově bezradně. A profil je taková zjizvená a otylá Mazda 6. Ale doufám, že to na vlastní oči bude lepší. :-)
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 14:24
Re: nevěřící Tomáš
No vidíš, právě ten zadobok se mi líbí snad nejvíc. Hodně mě bere na S-Maxu, takže v trošku "placatější", dynamičtější verzi ho beru i pro Mondeo. Proč ne? Hlavně silueta se mi zdá hodně geniální. Porovnej to s těžkotonážní siluetou Passata a je hned jasný, kdo bude novým králem ve střední...
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:29
Re: nevěřící Tomáš
Klid, Bárte... dobrá hláška, ale špatným směrem... Tohle přece nemůžeš myslet vážně... Podívej se znovu na ty snímky. Velmi se teď snažím, abych byl objetkivní... takže jsem moc, moc rozpačitý...
neregistrovaný "R"
22. 9. 2006 14:08
Re: nevěřící Tomáš
ja myslim ze jse jim to moc povedlo, ani ichtyl jako ty GTI na tom nic nastesti nezmeni >:D :yes:
22. 9. 2006 18:26
Re: nevěřící Tomáš
Mírni se...
neregistrovaný "Bárt"
22. 9. 2006 14:27
Re: nevěřící Tomáš
Rozpačitý z toho, že ti došla slova na chválení Passatu? >:D To chápu moc dobře. Pokud může Passat tak možná vzdáleně konkurovat předkem (který je mimochodem díky tomu chrómu taky krapet kolotočářský), tak ten opravdu náklaďáckej zadek se hodí opravdu tak možná jen pro drátěnou přepážku... :-! ;-)
neregistrovaný "R32"
22. 9. 2006 21:14
Re: nevěřící Tomáš
Passat je Passat a ani toto Mondeo na tom nič nezmení. Passat je auto ktoré sa ostatní snažia dobehnúť no stále je to len o dobiehaní... V danej triede VW predá skoro toľko (ak nie viac >:-[] ) áut ako všetci ostatní dohormady. Takže to nebude len o chróme na maske... Väčšina sa tu zhodla že je 159-ka krajšia ale kde sú čísla? >:D Nie nie, toto Mondeo Passat nepoloží a ani nedobehne, týmto nespochybňujem jeho kvality či design, to je vec vkusu... :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
22. 9. 2006 10:06
Méně je více...
No, pár věcí se mi na něm nelíbí - ovšem je nanejvýš pravděpodobné, že do série půjde Mondeo právě bez nich... :-) Jen si říkám - když umí udělat pěkné auto bez těch rádoby "sportovních" ozdob, jaktože ho dokážou takhle pokazit? Někdy je holt méně více... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cjoctavian"
22. 9. 2006 10:12
bez titulku
...ale sedacky ma pekne :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 10:17
Re: bez titulku
Ty tam ale v sérii nejspíš nevydrží..:o) A souhlasím s RS... ten "tuning" snad dělali brigádníci přes noc..:o)
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 10:38
Re: bez titulku
:-)
neregistrovaný "Drsoň"
22. 9. 2006 10:17
Taková jakoby patlanina
Trochu překombinované Forde ne? Jednoduchosti a citu pro detail je síla. Tady jsou ty detaily jako pěst na oko a v interiéru bych asi dostal kopřivku. :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "SherpaX"
22. 9. 2006 11:13
Re: Taková jakoby patlanina
Bezva kara..GO FORD
anonym
28. 9. 2006 09:59
Re: Taková jakoby patlanina
Promluvil odborník >:D >:D
neregistrovaný "LexusRx400h"
22. 9. 2006 10:19
Kde se nechali inspirovat? LEXUS
no kdyz se kouknu na concept HPX mam hned jasno [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bubu"
22. 9. 2006 10:42
V6
Kde su sakra 6valce? :no:
Generacia, co sa akurat vyraba mi pripada taka lahsia, vzdusnejsia, toto tu je nejake gycovite...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 10:43
mondeo 5dv
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 10:59
Re: mondeo 5dv
Par detailikov by som zmenil, hlavne co sa tyka naraznika a mohli tam ostat aj tie ledky, ako na studii, vyzeralo to lepsie. Ale inak velmi pekne ciste a ladne krivky. >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 9. 2006 11:12
Re: mondeo 5dv
toto bude asi 4dv? :-!
neregistrovaný "CUBErt"
22. 9. 2006 11:37
Re: mondeo 5dv
Nevim jak vám, ale mě přijde předek toho 5dv jako poupravenej předek OII
neregistrovaný "MK"
22. 9. 2006 11:52
Re: mondeo 5dv
[odkaz]
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 11:14
Nojo, no.
Promarněná šance. Tak snad za osm let to udělaj jinak a lépe. Ta 5d verze... trochu passátní zadek, že? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pipo"
22. 9. 2006 11:29
1,6 v Mondeu
8-s "potěškoště". Krok zpět. S tak vyzrálým designem a jistě vytříbenými jízdními vlastnostmi si Mondeo zaslouží víc. Navíc když už jistě zapadá minimálně do střední třídy. 8-s. Jinak BOMBA, ve svým měřítku ho řadím ho hned vedle Legacy, i když sou to dost odlišný auta. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 9. 2006 11:33
Variace na téma...
No... Musím říct, že celek je podařenější než jsem očekával. Nepřijdu s ničím novým, když jen zmíním, že přední spodní část je jaksi příliš okázalá, prázdná a masivní... Pokud by seriové provedení bylo bez velkých chromových prvků a celý otvor byl vyřešen trochu jinak, pak nezbývá než dát :yes: Jsem však trochu nejistý, jak si poradí se sedanem/liftbackem, protože konkurovat zadním světlům kombi verze bude složité..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 11:36
Vidim,
ze ve vlkohradskem tabore a na pustem japonskem ostrove vypukla panika:-)Klid hosi, klid. I ti vasi oblibenci budou na silnicich. Jen nejlepsi bude jen jeden a to bude opet Ford! Tak az to vse rozdychate, tak ne ze hned pobezite do bazaru prodavat vase pasiky a rorejse. Vyckejte a pak s uvazenim vyberte neco ze skveleho menu od Fordu nebo PAG;-) Slunce v dusi >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 12:02
Re: Vidim,
ty nic jinýho říct nemůžeš, když v tom jezdíš.. Ale je dobře, že se ti nový Mondeo líbí, protože to vypadá, že to tvoje současný už nikdy neuvidíš.... >:D >:D >:-[] >:-[] ;-) ;-) .. Ad new Mondeo. Já musím říct, že se mi vcelku líbí.. v sérii bude zřejmě více "uhlazené" nebo "oholéné" na plecháčích, což nebude tedy žádnej rokenrol, ale celkově působí velmi pěkně.. U starýho mi vadila ta "rozpláclost" - nebyl jsem si jím jistej. A tohle je jako dynamickej celek. Negativum na designu vidím v touze mít velký kufr a trochu přetaženou zadní část. Nevypadá to extrémě blbě (spíš OK), ale kratší zádek by byl dynamičtější.. Ale chápeme kompromisy a touhy trhu.. Takže u mně dobrý..! :yes: ;-) a motory.. nikdo snad nečeká, že tam Ford bude mít dvoutakty z 60tých let... a že má na výběr.. takže tady taky dobrý.. :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2006 12:07
Re: Vidim,
...rokenrol... >:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 12:24
Re: Vidim,
Ty poslouchej, od ty doby co jsi zmenil flek je s tebou obcas k nevydrzeni;-) Ad moje "Mondeo", pry je v nejlepsi peci a jak jsem se vcera dozvedel, tak v ni jeste nejakou dobu zustane:-( Pry jsou peclivy... :*) No uz jsem pomalu domluvil odtahovku tam k vam na vychod, takze maji jeste tyden na svoji peclivost a pak prijde na radu normalni prace mechanika;-) Jen doufam, ze jeste vcera nepasl ovce tam na kopci nad mestem >:-[] PS: Je u vas z novyho Mondea taky takova panika jako tady? :-!
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 13:00
Re: Vidim,
>:D :yes: musím tě trochu popíchnout ty kluku jedna ušatá... >:D Co se týká pastevce.. dlouho jsem tam s nikým nemluvil, takže vůbec nevím co se tam nyní děje.. a co odešel i jeden ze známých, tak jsem tam skoro nebyl.. ale snad to bude v pohodě.. a pokud ne pak asi teda bohužel zbývá jen deutsch parlare ve vídni.. to bych ti mohl dát jazykový hodiny.. mám tu hatlapatlaninu na denním pořádku. To abys věděl, že existuje i jiná řeč než jen ostrovní angličtina.. >:-[] A panika? ta měla být při vývoji, teď už je pozdě. Ale jinak klid a co mě se týká, tak úplnej. To je hold obchod a u Fordů taky nikdo nepočítá, že se nebude prodávat nic jinýho než Mondeo. Víš jak to je. Uvidíme co nová Laguna jinak tihle dva to tu zatím semelou jako mlýnský kameny.. tipuju... ;-) pošlu ti zajímavý čísla.. tož tak.. jo a už jsi měl burčák? >:-[] BTW. říká ti něco Goodwood Revival? - to není druh burčáku.. >:D >:D
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 13:31
Re: Vidim,
Jo, vidim to stejne :yes: Goodwood jako misto mi rika i jako festival rychlosti, ale to co zminujes, to neznam. To je nejaka akce podobnyho typu tady u nas? Ad burcak, me na posrani staci AMT >:-[]
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 13:47
Re: Vidim,
AMT... >:D >:D >:D .. Jo ten anglickej... dostalo se mi do ruky DVD z roku 2005... to nářez... fakt bomba!!! musím to trochu někdy upravit a ukážu.. Závodící Aston M DBR1, Ford GT, Jaguár a vše z roku raz dva... tedy sixtees.. :yes: :yes: :yes: s otevřenou hubou jsem to sledoval.. :yes:
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 13:50
Re: Vidim,
Kazdy rok ro davaji na satelitu. Jen ti ted nereknu, na kterym kanalu. Vzdycky na to cumim. Manzelka se divi, ze nekoukam na porno, ale ona tomu nerozumi:-) I mam v hlave, ze bych se tam vypravil, musi to byt absolutni mazec :yes:
neregistrovaný "ciello"
22. 9. 2006 13:59
Re: Vidim,
jeden můj partner tam byl - letos, a říkal, že to chce plánovat předem, je o to prý hrozný zájem a má to vysokou úroveň.. Ale musí to být fantastická atmosféra.. taky bych si dal říct.. Nejvíc mě fascinuje to vše okolo - dobový.. a ty závodní kombinézy... jen jméno a jeden sponzor - Rolex >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 14:13
Re: Vidim,
Jeden tvuj partner? Ty jsi tak promiskuitni, ze jich mas vic? >:-[] Ale jinak verim, ze to musi byt skvely byt tam na zivo. Jenze jak to naplanovat?:-(
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 12:26
Re: Vidim,
Ad rokenrol...vybava holomrdka neni na zadnym aute velka slava. Ale to ze ji tady kazdy nabizi svedci o tom, ze je tu jeste dost tupounu, ktery si takovy auto koupi:-(
neregistrovaný "Mirek"
22. 9. 2006 12:31
OT, kdy bude Focus C-Max SUV ??
Nevi nekdo, kdy ma byt uveden Focus C-Max SUV? Uz se o tom hovori leta a stale zadna informace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
22. 9. 2006 12:32
MONDIAL MONDEO
Škorohlídům nevěř, ti slintali nad Iosisem a když je tady Mondeo s prvky Iosisu tak plácaj nesmysly. Nezapomeň, že je to studie, tzn. že ty fukary vepředu na vyfoukávání pašíků ze silnice do škrarpy zmizí. Předek ještě v klidu dotáhnou, vyladí, uhladí. Nebo seš tedy tak naivní, že si myslíš, že půl roku před sériovou výrobou ukážou definitivní podobu ? Když vezmeš studii S-MAXe a finální výrobek tak vidíš, že tam to taky zvládli. Proto věřím, že to zvládnou i tady u Mondea. Počkám na finální podobu, ale už podle studie si dovolím soudit, že se dostane do společenství pro mne nejkrásnějších kombíků. Bez pořadí je tam Saab 9-3 Sportcombi, Alfa 159 Sportwagon, Volvo V50, Renault Laguna a Focus Combi. O motory už nemám obavy vůbec - benzíny 1.6T, 1.8, 2.0, 2.5T (chtělo by to 3.0V6, snad bude), nafta 1.8, 2.0, 2.2 (170 PS) a snad i ten pěknej 2.7 V6. Jízdní vlastnosti ? No pokud už nyní byly v mainstreamu bezkonkurenční, věřím, že v novém modelu prošly evolucí a budou ještě dokonalejší. Jo, myslím, že příští jaro bude ve střední jasným králem. Přece každej věděl, že to pašík nemá navždy, měl to jen zapůjčené. MONDEO :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 18:14
Re: MONDIAL MONDEO
S horní částí s tebou souhlasím Manitou. Se spodní nikoli.
Kdo bude králem ve střední není vůbec jisté, viz info o situaci, které automobilky v příštím roce se střední vyjedou.Budeš ještě koukat.
A že byl někdy prassat králem, vím jen díky Tvému příspěvku. Toto tvrzení bych z úst nevypustil ani coby ortodoxní VWák. Tím spíš, že jím zdůrazňuji zaplaťpánbůh NEJSEM.Takže si to štejně dál nemyslím. :yes:
neregistrovaný "Franta"
22. 9. 2006 12:39
Korejec jak vysity
Korejec jak vysity - od interieru po brzdove svetla. Stejne jako soucasny Fokus to vypada velice levne. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
22. 9. 2006 13:49
Re: Korejec jak vysity
*ziiiiiiv*
neregistrovaný "stambi"
23. 9. 2006 00:22
Re: Korejec jak vysity
ty si ale hovado, sám si korejec
neregistrovaný "malcolmx"
22. 9. 2006 13:02
co ze mi to pripomina?
A uz vim... SAAB 9.3 sport combi... ale jinak povedene
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "stambi"
23. 9. 2006 00:28
Re: co ze mi to pripomina?
tak design není tvoje silná stránka, saab??? to jako to zalomený okno za sloupkem C ??!! když budeš chvilku koukat tak najdeš dalšich 100 aut, jen do toho....
neregistrovaný "petrt"
22. 9. 2006 13:14
bez titulku
No tak jsem docela rád že jsem koupil současný model. Tohle mě moc nebere. Ale kde je V6? Vždyt je to nejlepší motor co do toho dávají, byla by to škoda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PePe2001"
22. 9. 2006 13:51
Základní verze
V této podobě vypadá fakt dobře. Jenom by mě zajímalo, jak bude vypadat v základní verzi bez litých kol, xenonů apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom na cestách"
22. 9. 2006 14:00
OT: Pár novinek - rychlokurz
1) Breaking news v autoprůmyslu: uvažovaná alinace GM/Nissan/Renault pravděpodobně padne.. ale dějě se něco mnohem zajímavěhšího - začínájí "námluvy" GM a Fordu!!! Neuvěřitelné.. ale je to tak.. zatím to není ofiko, nicméně, kdo ví, ten ví :-) Probíral jsem to s Markem, který to vidí jako možnost vzniku aliance spíše než plnohodnotnou fůzi.. stay tuned.. 2) zatím nejlepší spy photos Porsche Panamera [odkaz] 3) Britové se dočkají Renaultu Logan [odkaz] 4) Toyota Prius jde na odbyt, letos vyrobili 200,000, příští rok udělaj 300,000 5) Hyundai Arnejs spy photos [odkaz] 6) Kia Cee´d Wagon!!! [odkaz] 7) faceliftovaej Touareg [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 16:10
Re: OT: Pár novinek - rychlokurz
Na tý panameře je vidět, že ošklivost cayenne nebyla omyl, ale záměr. Bohužel v tom tedy hodlají pokračovat.
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 18:08
Re: OT: Pár novinek - rychlokurz
Řekl bych že bohudík. Ovšem s tím rozdílem, že bohužel ošklivost nebyla záměrem, ale opak je pravdou. Cíl byl jasný-krasavec.
A o to smutnější. Leč logické.
neregistrovaný "Chytrák"
23. 9. 2006 08:58
Re: OT: Pár novinek - rychlokurz
Nemáš z tý svojí reakce mžitky před očima?
neregistrovaný "patrik"
23. 9. 2006 00:09
Re: OT: Pár novinek - rychlokurz
Díky za hinty, musím k Burlappovi zaskočit častěji, je to šaman. Jestli je ten Cee'd kombi aspoň částečně pravda, začne Kia brzy fungovat jako přísloví "a když tam Toyota přišla, zjistila, že už tam před ní byla Kia". Na zaplachtovaném Arnejsu je dobře vidět, že zadní víko bude protažené níž až do nárazníku a že v černé barvě to celé bude velmi pěkná podívaná.
neregistrovaný "petr"
22. 9. 2006 14:07
4x4
Být to ve čtyřkolce, tak si na něj počkám. Moc pěkné auto!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
22. 9. 2006 14:59
Re: 4x4
Souhlas, vypada fakt skvele, drave, luxusne, me osobne se toto libi mnohem vice nez napr. A6 a rozhodne i mnohem vic nez Passat. Jinak pro 4x4 v kombi existuje jedina dobra volba - Subaru - tedy pokud neni podminkou nafta :-!
neregistrovaný "Petr T."
22. 9. 2006 15:54
Re: 4x4
SUBARU A NAFTA = ŽENEVA 2007, 2,2D BOXER, 2000 BAR COMMON RAIL
neregistrovaný "masO"
23. 9. 2006 12:27
Re: 4x4
Prosim te, nevis o tom dieselu jeste neco vic ? Byl bych ti vdecny ;-)
neregistrovaný "viper"
22. 9. 2006 14:11
...a hlavně je hezčí než Passat
je to nové, je to dravé a hlavně to není koncern VW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RRR"
22. 9. 2006 14:13
Moc pekne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moc pekne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wector"
22. 9. 2006 14:39
Ford
Jak můžou být pořád tak dole, když poslední roky předváděj jedno lepší auto než druhý? Už minulý Mondeo bylo super, hlavně ten Titanium X, oba Focusy, C-Max, teď nový Galaxy a S-Max, Fiesta je taky povedený auto, Ka-čko se prej prodává slušně...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 15:56
Re: Ford
dole je Ford of NA, Ford of Europe je v zisku (a v Nemecku ted budou pro vysokou poptavku zvysovat vyrobu)
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 14:54
Nejhezčí auto dnešní doby
Tak tohle se povedlo! Ford znovu našel odvahu pro převratný model. Když přišel první Focus taky všichni ohrnovali nos a dneska patří jeho design k nejuznávanějším počinům v mainstreamu. Toto není žádná nenápadná tuctovka pro usedlé německé důchodce. Toto je auto s nápadem a s vlastním duchem. Už se těším až ho uvidím v reálu, protože S-MAX vypadá naživo taky o dost líp než na fotkách :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Chytrák"
22. 9. 2006 16:14
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Hele, že ty to myslíš ironicky? Ono se to z tvýho příspěvku hned nepozná, ale když se člověk podívá na tohle nový mondeo, je mu jasný, že si děláš prču.
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 16:23
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
zato kdyz si pod tvejma komentarema prectu to "Chytrák", nejistota ve mne rozhodne nehloda
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 16:43
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
:yes: >:D potrefená husa nejvíc kejhá ;-)
neregistrovaný "Pitomím"
22. 9. 2006 16:22
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Opravdu, je přeci zřejmé, že je to jen připozměněný focus, který sám o sobě neni bůhvíjak zajímavý. Navíc vydávat za horkou novinku auto, které je dost podobné sedm nebo kolik let staré mazdě, to snad nemohou myslet vážně. A co mě opravdu mrzí - passat je vzhledově proti tomuto fordu skutečně krasavec.
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 16:48
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Ty jsi ale chytrolín! Kromě toho že tom Mazdu6 nepřipomíná tak je to hlavně vyvážené auto. Žádné rozevláté tvary Passatu který chtěl konečně vypadat trochu k světu.
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 19:21
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Chytrolin? To by mohl byt krizenec Chytraka a Pitomina, radsi to nestesni na nas neprivolavej! :-( >:D :-!
neregistrovaný "OZZY"
22. 9. 2006 18:27
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Tak brzdi s tím krasavcem laskavě. O tom, co je krasvec mám skutečně jinou představu.
Prassat je naprosto obyčejné, nudné, emočně nicneříkajíci vůz.
Prostě chladnej kalkul.
neregistrovaný "Chytrák"
23. 9. 2006 08:55
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Vlastně... fordy byl i v rámci hlavního proudu vždycky béčko, takže se nedivme, že i tohle mondeo vypadá trapně.
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 11:18
Re: Nejhezčí auto dnešní doby
Hele uber plyn, kamaráde a vzpomeň si na Escorty a Sierru. A pak si srovnej Focus I a Golf IV... ;-)
neregistrovaný "m67"
22. 9. 2006 16:27
5dv?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 18:00
Re: 5dv?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jakub803"
22. 9. 2006 18:38
Re: 5dv?
Krása, úplně demaskovaná seriovka... to je hráč..!
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 19:22
Re: 5dv?
:yes: :yes: :yes: Slusna kara!!!!!
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 19:39
Re: 5dv?
"vi nekdo co to je???"
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 9. 2006 20:03
Re: 5dv?
Myslím, že se jedná o sériovou podobu Mondeo sedanu...
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 20:22
Re: 5dv?
aaachjo >:D
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 9. 2006 21:56
Re: 5dv?
Jinak je to fotka z nataceni nejnovejsiho 007 a pokud dobre vidim, za volantem je D. Craig ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 22:40
Re: 5dv?
kua to bych na tom byl spatne, kdybych nepoznal Mondeo :-)) delal jsem si *... jinak jsem rad, ze se tvoje slova potvrdila a ty retuse (Mondeo splacany ze stavajicho Focuse) se ukazaly vedle miricimi :yes: mes nejaky info o tom tajnym konceptu, ktery bys mohl prasknout? :o)
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 08:35
Re: 5dv?
...ak myslis concept pre Pariz, tak podla vsetkeho pojde o kompaktne SUV. Jeho seriova verzia by mala nahradit od buduceho roka Escape. ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 9. 2006 13:43
Re: 5dv?
aaha, tak Escape; tusim, ze jsi nekde napsal, ze ma nahradit Maverick, bylo mi to divny; a navic jsem z toho vyvozoval, ze to bude pro Evropu ... no ale ten rok mezi konceptem a seriovkou by byl na americky Ford jiste podstatne urychleni
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 14:27
Re: 5dv?
Sorry samozrejme, ze v EU to nahradi to co sa tu predava ako Maverick (teda vlastne Escape). Takze este raz: Nahradi to Maverick v EU a bude to iba pre "nas". Americania dostanu nastupcu Escape svojho vlastneho. Este raz sorry ;-)
neregistrovaný "Kuba2k"
23. 9. 2006 14:09
Re: 5dv?
Jo, videl jsem fotky, vypada to super, vyroba pristi rok.
neregistrovaný "Marko"
23. 9. 2006 14:28
Re: 5dv?
:-) ;-)
neregistrovaný "MK"
23. 9. 2006 14:03
Re: 5dv?
Ak takto bude vyzerat seriova vyroba, tak ma to teda fakt sklamalo. :-( Ta dynamika, co z konceptu vyzarovala, tie LED svetla, vsetko je prec. Dufam, ze sa prilis nebude lisit od obrazkov, ktore su od oficialneho zdroja.
neregistrovaný "Paja"
22. 9. 2006 17:10
Avizovane vetsi rozmery...
Panove, nez se zacnete rozcilovat nad zvetsovanim rozmeru Mondea, pak si prectete nasledujici: Rozvor se zvetsuje o +8cm, coz je v poradku, delka pouze o +2cm, sirka +3cm a vyska se SNIZUJE o -3cm!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 9. 2006 18:00
Re: Avizovane vetsi rozmery...
takze se zvysuje o +3cm :o)
neregistrovaný "mates"
22. 9. 2006 19:22
Re: Avizovane vetsi rozmery...
On je zednik , ty na to jsou odjinud >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Paja"
23. 9. 2006 05:14
Re: Avizovane vetsi rozmery...
To by nebylo presne... ;-)
neregistrovaný "stambi"
23. 9. 2006 00:29
Re: Avizovane vetsi rozmery...
tak to je průšvih, to by sis měl zastřihnout číro!!!!
neregistrovaný "finx"
22. 9. 2006 19:13
Paráda
To auto je obrivský kombík a přesto ta sportovní dravost.Je to paráda.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rakos"
22. 9. 2006 20:00
bez titulku
Dost GOOD !!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lada"
22. 9. 2006 20:02
Dost GOOD ! Já ho chci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
22. 9. 2006 20:48
Konecne !!!!!!
konecne zmizely ty priserny rucickovy hodiny jak budik stary Blazkovy aby nezaspala do kravina.... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ricardo"
22. 9. 2006 21:23
Re: Konecne !!!!!!
>:D Já měl za to že ve správném autě je slyšet jen tikot hodin. Ale možná se doba mění...
neregistrovaný "patrik"
23. 9. 2006 00:18
Re: Konecne !!!!!!
Máš můj souhlas, pěkný analogový hodiny jako starý cibule, zafasovaný v dřevěný palubce (ořech?), moc pěkná představa (já zvrhlík bych je dokonce chtěl na péro a klíček)... ale do Mondea po téhle evoluci už tak nějak nepasuje.
neregistrovaný "tomas"
22. 9. 2006 22:29
nádherný,užasný
tak krásný auto jsem ještě asi enviděl fakt se to fordu povedlo.Ty kola,ten interier,ty diodovy světla fakt ůžasné
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jáchym"
22. 9. 2006 23:34
Zajímavý
:-) Musim říct, že je to opravdu zajímavý. Rozhodně lepší než super nudný passat. VW sice vsadil na jistotu, ale zaexperimentovat se někdy vyplatí. Myslím, že nové Mondeo se dost povedlo, hlavně oceňuju vysokou podobnost se studií Iosis. Nemam rád, když studie budoucího modelu vypadá bůhví jak né zajímavě a pak z toho udělají tuctovou záležitost. Ty přední průduchy jsou podle mě otázkou zvyku, jen ty zadní světla mi moc neladí a podle mě se spíš hodí na S-max. Jsem zvědavý na verzi sedan, která podle mě bude působit ještě dynamičtěji.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
23. 9. 2006 05:15
Re: Zajímavý
Passat je jakykoliv jen ne supernudny, Passat je pro mne spise kontroverzni snahou priblizit se Bangleovym zlomum a krivkam. To u Mondea nastesti nenachazim.
neregistrovaný "Tomas"
23. 9. 2006 01:40
Obrázky jsou hezké, ale...
Před půl rokem jsem se stejně rozplýval nad S-Maxem a Galaxy. Bohužel do dnes není řada inzerovaných prvků v ceníku, některé se údajně v ČR neobjeví vůbec - např. barevná navigace. Dodací lhůta 2,5 až 3 měsíce taky není nic moc. Ford hodně slibuje, ale už méně je schopen dodat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 9. 2006 15:25
Re: Obrázky jsou hezké, ale...
holt je znacna poptavka; na Mondeo II se cekalo i pul roku (majitel firmy, kde jsem tenkrat delal, kvuli tomu nakonec vzal za vdek Lagunou)
neregistrovaný "Martyus"
23. 9. 2006 10:05
bez titulku
řekbych nový kál střední třídy :yes: :-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 22:41
Re: bez titulku
Král střední třídy teprve přijde,uvidíš a to bude mazec!Tahle kára vypadá nadějně, ale kraálem nebude. :yes:
neregistrovaný "Mick"
23. 9. 2006 11:50
-----N-U-D-A-----
Kdyz si odmyslim ten styling kterej vypada jak nejakej levnej Tuning tak je to podle me naprosto obycejny auto. Nebo lepe receno se to uz ted povazuje za standard rek bych ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "manitou"
23. 9. 2006 14:11
Re: -----N-U-D-A-----
Sis to nějak spletl, debata o passatu už tu byla ;-)
neregistrovaný "manitou"
23. 9. 2006 14:17
NO MATTER WHAT
bachratý passat je mrtev, ať žije Mondeo [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "don Pedro"
23. 9. 2006 15:05
Re: NO MATTER WHAT
Je jich tam 1 až 11 a všechny ukazujou novýho krále střední. Pravda poněkud dříve než by asi u modrých bylo milé. BRAVO FORD :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 15:32
Re: NO MATTER WHAT
:yes: :yes: :yes: jsem zvědav jak Opel a Renault vrátí úder, protože už je pomalu čas na novou Vectru a Lagunu. Trofám si tipovat že na Mondeo mít nebudou. No VW si vytrvale pomele svou a jeho zákazníci mu to budou žrát... takže nechme ho stranou, toto bude jiné auto než Passat, pro mě lepší (ještě mi nebylo 70 tak na co páprdovské auto) ;-)
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 22:44
Re: NO MATTER WHAT
No zvolil bych daleko opatrnější jazyk ohledně téma, kdo na co mít bude a kdo ne. Držte si kobouky, konkurence bude drsná!
neregistrovaný "Jeník"
23. 9. 2006 18:07
Re: NO MATTER WHAT
Vypadá skvěle, parádně ušitá sportovní kombinéza :yes:
23. 9. 2006 18:16
Re: NO MATTER WHAT
To nejhorší z Focuse (tupá záď a naivní C boční okénko) a z S-Maxu (zoufalé blinkry)... Tak tohle opravdu fandům Mondea nepřeju...
neregistrovaný "carbonkid"
23. 9. 2006 18:53
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
a nezabrania tomu ani zufalstva typu: naivne C bocne okienko...tesim sa, ze konci nuda a zivanie v strednej triede a kineticky dizajn posle passatovske nudne krivky tam kam patria: na smetisko dejin...holt treba dat priestor mladsim a krajsim: kral je mrtvy. nech zije novy kral: mondeo III. kineticky :yes: :-)
neregistrovaný "OZZY"
23. 9. 2006 22:47
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
No hlavně ten tvůj král králem nebyl, takže nemá kdo umírat! :yes:
neregistrovaný "Q"
23. 9. 2006 20:42
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
>:D >:D nemas sanci...tohle auto vypada mnohem lip nez VW Prasat nebo jakykoliv jiny konkurent a vsichni krome tebe se na tom shodnou...je mi lito ;-)
neregistrovaný "Ricardo"
23. 9. 2006 21:06
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
Vytýkat jednomu modelu že se podobá jinému od stejné značky není hodno tvé úrovně ;-)
neregistrovaný "manitou"
23. 9. 2006 21:24
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
Nechci ti moc radit, neb nejsem tvůj táta, ale raději už k Mondeu nepiš, vypadá to, že nemáš oko ani vkus, no jo vlastně, ty tví jeleni, ti ti rozumnějí ;-)
23. 9. 2006 23:40
Re: zda sa ze apostol uvolni tron...
Radit mi můžeš co chceš, pokud se to ovšem má týkat nového Mondea, resp. to, co se tu na fotkách za nové M vydává... pak k tvé škodě musím trvat na svém horním příspěvku... chyba... chyba je především v tom... že styl S-Maxu... je styl Fordu na příštích 7 let... a pokud se někomu líbí ty Hiundaynoivdní zadní blinkry a v zádi Mondea spatřuje záď vozu, který má vyjet v roce 2008 na silnice (!)... tak designově zamrzl před třemi léty. Já tu už psal, že snad už... konečně... ko-neč-ně našel Ford v Iosisu svůj novej předek..., no tak se na ten čumák pozorně podívej. Ale nechme tyhle rozbory na porádní, reální snímky, ale hlavně na to, jak bude působit naživo. To, že Apoštola nesestřelí z první pozice zde, to je ovšem jasné už z těchto snímků... P.S. Zajímavé, jak každý druhý tu teče z té fotografie, ale nikdo nenapsal, co se mu na tom Mondeu vlastně líbí, pominu-li, že kdyby tu vystavili Apoštola v těch zoufalejch náraznákách, usmějem se k omldlení... Jinak samozřejmě vyjede nová Laguna... a to bude tvrdej ořech (vizuální, nikoliv prodejný) pro Apoštola. Tam bych sázel hodně. u Mondea bych zatím nevsadil ni litr naturalu... Narozdíl od tebe se tu nesnažím o metafory na tvůj účet, nýbrž hledám něco, čím by mě Mondeo zaujalo. Nezaujalo. V tom je ten problém.
neregistrovaný "anonym"
24. 9. 2006 00:00
Re: co sa mi paci na novom mondeu
...velmi dynamicky dizajn...zakladnou filozofiou tvorcov a dizajnerov bolo, aby mondeo vyzarovalo pohyb aj v momente ked stoji: to sa myslim podarilo...pri pohlade na bocne linie sa cloveku rozbucha srdce: kdezto pri passate si akurat tak zivne akebo sa mu do oka vtisne slza
...lichobeznikove prvky: stavaju sa typickymi pre nove fordy a budu ich poznavacimi znameniami: su to nielen nasavacie otvory, ale napriklad aj vyfuky ci prelisy na kapote alebo dverach
...klasicky a zaroven moderny interier: od mazdoidnych vyduchov cez pristrojovku az po vyplne dveri: takto to ma vyzerat kral...neda mi to: no ked som prvykrat sadol do passata, tak mi skysla tvar: v skodovke by taky interier este usiel ale etalon strednej triedy by mal vyzerat inak: mondeo je o triedu vyssie
zaver: mondeo je plne krasnych detailov a to auto sa mi paci aj ako celok...nie je na nom v podstate nic co by som nakreslil inak
:yes:
24. 9. 2006 00:25
Re: co sa mi paci na novom mondeu
Koukám, že ti Mondeo ujíždí někam k premiovkám :-) Klid, anonyme. Pěkně jsi to napsal, ale má to háček... ty ozdůbky jsou kýč... Výfuk už byl vymyšlen dávno - je to roura, co ti ústí zpod zadku... V supersportech mám pro okrašlování výfuku pochopení, v mainstreamu bych byl zdrženlivý. Hele - nechme to naživo... nemá šmrnc, lehkost, vzdušnost... příliš tupé.... :yes:
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 00:41
Re: co sa mi paci na novom mondeu
No co se líbí ? To co nenajdeš u passata, čili jiskru, náboj, jasná linka, je z něj prostě vidět radost tvůrců, že šli najisto a ne jako u passatu přešlapování na místě a půjčíme si světla od Subaru a zadní bok zbouchneme Bangleovým kladivem a čím víc chromu tím víc toho nezkazíme. Já v tom Mondeu vidím jistotu, jistotu tahu designera a jistotu za volantem. ;-)
24. 9. 2006 11:09
Re: co sa mi paci na novom mondeu
Aha... :-) Mohu tě číst... ale teď ti nevěřím ani slovo. Opravdu. Mimochodem napsat o Passatu, že přešpaluje na místě... Uměl bych na něm najít nedostatky, ale přešlapovaní?... to asi těžko. No, počkejme na živé setkání... Dnes tu posuzujeme (snad) jen nějakou kamuflovanou verzi. A, manitou, jestli v ní opravdu vnímáš, to, cos napsal, nebo jen úporně bráníš svou srdcovku... to opravdu ukáže čas.
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 12:00
Re: co sa mi paci na novom mondeu
No jsem rád, že jsi to pochopil, nezbývá ti nic jiného než věřit. Přesně jak psal Pája výše "Passat je pro mne spise kontroverzni snahou priblizit se Bangleovym zlomum a krivkam", tak s tím já souhlasím, napsal to přesně. Zkrátka ta úporná snaha designerů passatu na mne nepůsobí. Za to je to jistě tvoje srdcovka, kterou bráníš do roztrhání těla. Jenže tady pak zase něvěřím já tobě - nevěřím, že se ti líbí, myslím, že ho jen bráníš jako jeden z výrobků tebou milovaného koncernu. A proč si to myslím ? Protože na jedné straně chválíš třeba AM, VOLVO, SAAB nebo BMW, tzn. že se ti ty auta líbí, což také zveřejňuješ, jenže pak je pro mne nepochopitelné jak vedle nich můžeš chválit a vyzdvihovat passata, který v designérském ansámblu hraje minimálně padesáté housle ;-)
neregistrovaný "Tom na cestách"
24. 9. 2006 12:27
Mazda 6 - zásadní auto v historii Fordu
jo, bráchové, Mazda 6.. spasitel, auto který už delší dobu tahá (a jistě ještě chvilku bude tahat) osiny ze zadku churavějícího Fordu.. Mazda 6 je zásadní auto, které vytáhlo Mazdu, ale zároveň se stalo základem pro další auta koncernu Ford: US Ford Fusion [odkaz] /// Lincoln Zephyr [odkaz] /// Mercury Milan [odkaz] tohle všechno jsou "faceliftované Mazdy 6! A to ani nemluvím o připravovaných crossoverech Ford Edge [odkaz] /// Lincolnu MKX [odkaz] /// jistě přijde i verze pro Mercury... všechny tyhle auta jsou zase "faceliftované" Mazdy CX-7 [odkaz] /// Mazda CX-7 i Mazda CX-9 jezdí na prodloužené platformě (a využívají další technické komponenty) Mazdy 6.. tohle nové Mondeo zase tak moc neové není, stačí zkouknout profil auta a je to všem hned jasné - šestka jak vyšitá (a pod kapotou tomu není o mnoho jinak).. technckej základ je shodný s novou M6, která přijde v roce 2008 (prodloužená platforma současné M6, stejně jako CX-7 a CX-9).. a protože šestak je super auto, tak nový Mondeo využívající vylepšený technický základ M6, jistě bude ještě o něco lepším autem.. tedy mám pocit, že budoucí král střední třídy je všem jasný (i když někteří tu budou stejně donekonečna omýlat něco o passátních větrech apod. >:-[] ).. Tak že bravo Mazda, bravo bravissimo Mazda 6.. nové Mondeo :yes: :yes: :yes: Lahůdka na závěr!!! Mám pocit, že to mnozí již tuší, koukněte tohle [odkaz] Daniel Craig + produkční verze nového Mondea na Bahamách = v nové bondovce Casino Royale se pravděpodobně bude Bond prohánět v novém Mondeu!!! ;-\ :-| :-) :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "manitou"
24. 9. 2006 12:33
Re: Mazda 6 - zásadní auto v historii Fordu
Tome, nechci ti kazit náladu, ale pokud Mondeo nové generace má novou plošinu a za dva roky přijde nová mazda 6, tak možná bude mít mazda to co vyvinuli ve fordu. Evropský Ford a jeho vývoj nemusí mazda tahat odnikud, to spíše mazda potřebovala pomocnou ruku ;-)
neregistrovaný "Tom na cestách"
24. 9. 2006 12:36
Re: Mazda 6 - zásadní auto v historii Fordu
Nová plošina ve Fordu = vylepšená a prodloužená plošina současné M6 ;-) Jinak samo, Ford Mazdě výrazně pomohl a nyní mu to Mazda vrací
anonym
25. 9. 2006 21:48
FAKT HODNĚ POVEDENÁ STUDIE
Tohle auto je snad ještě hezčí než Logan >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eurit"
26. 9. 2006 23:01
Ford :-)
Ford je auto, ktere vyrabi v Koline n. R. Turci pro Turky >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 2. 2007 12:47
Ford :-)
Suhlasim s tebou len vtom ze je to vec vkusu.Ale ford dobehol WW uz davno,myslis si ze passat je lepsi lebo ho pravdepodobne vlastnis,ze?Ale netreba zabudat,ze ford ma uz nejaku tu historiu.K nam chodi oproti americkym verziam len odvar.To je moj nazor
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 12. 2007 20:27
Nazdar Forďáci
Nazdar Fordaci,mám na vás jednu otázku:uvažujem o kúpe nového mondea 2.0 tdci 5 door 140ps.tento motor je vraj vyrábany spoločne s PSA takže nie je to čistokrvný ford.Nemusím sa toho obávať?Rozhodujem sa medzi Passatom a Mondeom,no nové Mondeo je proste nádherné.
Ďakujem. :-)
Rozbalit vlákno
0