Ford Fusion, což je americká verze tohoto krasavce se už občas vyskytuje u českých prodejců a za sebe můžu říct, že ve své třídě designem válcuje úplně všechno.
zozadu to vyzera trosku zvlastne to je pravda [odkaz] :-| , ono cela ta tucna karoseria s okienkom za zadnymi dverami posobi ako nejaka vzducholod, pride mi to akesi nafuknute tucne a natiahnute... chyba mi tu akasi stihlost a kompaktnost ... vedla kie optima vyzera mondeo asi tak ako 100 kilovy bezny chlapik vedla vymakaneho Sebrleho ;-)
Je to americky korab. Na ich pomery je asi ok, u nas je to uz dost obludna velkost. Kedze sa hraju na globalne modely, tak to dotiahnu aj k nam. Uvidime, ako bude vyzerat, ked pride a co na to trhy.
Přední maska chladiče připomíná žraločí tlamu předchozí generace peugeotu 407, akorát je trochu výše, tak vypadá jako tlama toho žraloka že spásá jen plankton >:D:no:
Za mě nic moc 8-s
jebku představenou v roce 2012, kterou si užívají v USA a Číně a sem se dostane tak možná na jaře 2015, si nabouchej třeba do kecek i s hybridem. Doufám, že si tuhle velkou chybu v Evropě řádně vyžereš a nové modely ostatních značek svou českou cenou a španělskou kvalitou z garáží majitelů hned tak nedostaneš >:-[]
Já mám při pohledu na titulní snímek velmi nepěkný pocit, že koukám na nějaký facelift dosavadní generace, bok pontonu mezi nápravami a kabina působí dost podobně, kola a barva tomu jen přispívají. Zadek, co působí úžší a vyšší, se také opakuje. Celkově to na mě nepůsobí jako nová generace. Snad to naživo bude lepší.
PS. Možná mám dobrý tip pro Aston Martin, čím nahradit Cygnet. Stačilo by přeznačit EcoBoost na EgoBoost.
V další generaci se pak kapota a víko kufru vzadu setkají a boční okna už tam ani nebudou. Zároveň bude kapota nejvyšším bodem auta.
Myslím, že z toho designového záměru mohli vytěžit více a udělat opravdu pohledné auto, ale zkonili to.
Jak to tady tak čtu, nejsem jediný, komu se to "nové" Mondeo moc nelíbí.
Nicméně podle pana autora článku: "Ford Mondeo bylo vždycky kus krásného auta. Nová generace se však posouvá o několik úrovní výš..." - to sedí >:D
Výše uvedený příspěvek kritizoval, že se na exteriéru Mondea řada věcí příliš nezměnila.
No, a k tomu se hodí připomenout, že řada úspěšných modelů s designem mezi generacemi taky dvakrát neexperimentuje. Nejlepším příkladem je právě poslední generace Passatu.
Samozřejmě je fakt, že nové Mondeo tak trochu zvnějšku vypadá jako kdyby na starý zadní půlku naroubovali nový předek. Celkově pro mě ok, byť záď sedanu je dole taková těžká. Hlavní změny jsou uvnitř, kde to stejně bylo nejvíc třeba - uvidíme, jak to bude s kvalitou materiálu, z fotek těžko soudit.
teda nová generace Mondea opět ukazuje, kam směřuje evropský, respektive mimo asijský vkus. Krásné, jednoduché a nestárnoucí tvary. No každý ať posoudí sám:
[odkaz] [odkaz] kukuč businessmana
[odkaz] kukuč žraloka
[odkaz] kukuč idiota
Keď pozriem na toho businessmana od VW,tak tam vidím jedine pohrebnú službu ! Ešte jedna otázka,prečo sa na konci svoho príspevku vždy podpisuješ ? >:-[]
Kukuc idiota vidis kazde rano v zrcadle, stefici...
To, ze se ti nejake auto nelibi (predni maska i40 neni ani muj salek kavy) neznamena, ze se nelibi nikomu. To same ostatne plati o kazdem vozu. Me se Passat nelibi, Superb povazuji za hruzu, ale nebudu rikat, ze maji kukuc idiota. K tomu se snizi prave pouze idiot, ktereho jsi tady ze sebe opet udelal - jako ostatne temer kazdy den.
no ty jsi mi zase nandal:-) Je vždycky zajímavé, že se chytají stále stejní "diskutéři". JInak jasně, ty nebudeš označovat i40 za idiota, ale označit Superba za hrůzu ti problém nedělá. Tady to máš v hlavě lehce pomotané, ale nevadí...
Nauc se cist - rikam, ze pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska Superbu designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou) coz je prece jenom uplne neco jineho, nez ji nazvat kukucem idiota. Pokud ten rozdil nechapes, tak jenom potvrzujes vyse napsane, stefici. 8-s:no:
PS: ja jsem ti nic nenadal - nandal sis predevsim ty sam sobe, a poradne!
"Me se Passat nelibi, Superb povazuji za hruzu..."
To si nejsi schopný zapamatovat co jsi napsal před pár minutami? Prodělal jsi snad lobotomii?:D
Jinak i40 má xicht idiota a za tím si stojím, je mi líto, jestli se tě to nějak dotýká, leč stále nechápu v čem je tvé tvrzení jiné než moje. Jistě, ty pliveš na koncern a to je "in".
Jsi natvrdly jeste vic, nez jsem myslel: "povazuji za hruzu" = "pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska Superbu designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou)".
Vysvetlil jsem ti jinymi slovy, co tim bylo mysleno, co nejjednoduseji, abys to pochopil i ty, ale jak vidim, precenil jsem tve intelektualni schopnosti.
Specialne i40 je mi ukradena - to same bych ti napsal, kdybys nazval idiotskym kukucem masku kterehokoli auta.
Pouze te upozornuji, ze se tady pravidelne chovas jako tebou zminovany idiot.
Jsi natvrdly jeste vic, nez jsem myslel: "kukuč i40 je kukuč idiota" = "pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska i40 designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou)".
Tak už ti to konečně docvaklo? Jestli ne, neumím ti pomoci. Snad jen...doktor Chocholoušek >:D
Tohle je přesný! Ono totiž nejvíc tu vzdyky píší závistiví fanoušci jinych značek (hlavně VW...ze ano pánové) a nemůžou zkousnout že Ford udělá hezčí a lepší auto než to jejich ,nebo proste povedený auto, (neříkám že nejlepší na světě) a tak haní a kritizují aspon na fórech, ubožáci >:D
Skuteční majitelé Fordů totiž jezdí a jezdí , a nemají potřebu psat takový bláboly ;)
Skuteční majitelé Fordů jezdí v Mondeu generace z roku 2007 a budou v ní jezdit ještě tak minimálně rok.
Za to nezbývá, než gratulovat ke skvělýmu auto-parťákovi >:D
Pre tvoje info: Stefič psal o Mondeu hned od začátku, byls to ty, kdo se rozhodl rádobyvtipně odvést pozornost od kritiky (13.10. 21:15), tak klídek, eidame.
Gratuluji, nasel sis kamarada stejne intelektualni urovne.
PS: Od uvedeni i40 tady pisu, ze se mi predni maska nelibi a jeji design povazuji za prekombinovany, tak na me nechod s jeji obhajobou a s kecy o koreafans.
To fakt taková automobilka jako Ford musí krást tvar ksichtu u Astona? To nejsou její designeři schopni přijít s nějakým svým stylem? Chápu, že tím třeba chtějí dát najevo, že AM pár let vlastnili, ale v mém pohledu je to doslova ubohost.
A představovat v Evropě horkou 3 roky starou novinku - to už se ani nedá komentovat.
Hlavně, Aston má daleko vyváženější design jako celek, nehraje si na nějakou prvoplánovou sportovnost, to tak nějak u tohoto Mondea vidím. Přední část současné generace je daleko harmoničtější, hezčí..
Třeba překvapí a hybrid bude znamenat, že to co půjde, budou ovládat hydraulicky. Je ovšem otázka, jestli to ve výsledku nebude znamenat ještě další starosti navíc. :-)
Fordy skutečně nemusím a toto je navíc takové prase tlusté. Druhá generace zůstává nedostižná (mezi Fordy, samozřejmě), Mazda6 je subjektivně na zcela jiném levelu.
Skor nez nasledovnik Mondea je to nasledovnik Scorpia (opticky a velkostne) a hlavne Klauna (mk.2) a pomaly sa Ford zase vracia k tomu dizajnu aj u inych modelov.
[odkaz]
Pojetím a vytvarováním celé té nemalé hmoty se mi opravdu líbí. MYslím, že naživo bude prostě dělat dojem. A snad se tak rychle neokouká, jako předchozí a současná generace. Ty jsou prostě jen "obyčejné", příliš nenápadné. Mimochodem, stejně jako pašík už drahnou dobu... Nic, co by zaujalo srdce entuziasty.
Přec mám ale velmi vážnou výtku: pojmout středovou konzoli jako mobilní telefon či jako dálkový ovladač televize je další z inovací, které jsou vysloveně hloupé. Většina, nebo snad všechny funkce mají být ovládány poslepu, pomocí klasických nízkozdvihových tlačítek, aby měl řidič jistotu, že "zapnul" či "vypnul". Fakt nechápu, proč se výrobci masovek tímhle vůbec zabývají... jen dokazují, že zapomněli preferovat potřeby řidiče. Tedy pokud je pravda to, co si myslím: jde jen o designovou záležitost, nikoliv o skutečnou funkci.
pretoze to auto tu uz malo minimalne od leta byt a tu treba este rok cakat, podla mna je to neskoro. Ludia budu dovtedy toho skvostu najedeni a auto bude uz stary model :no:
Možno tento model, čo vidíme, do EU vôbec nedorazí lebo v USA sa už po 4 rokoch (budúci rok) predaja Fusion-u uvažuje o facelifte. Možno začnú vyrábať v EU až ten :-)
a jazdi skvele na US dialniciach / na fotke je asi hybrid a ten vyzera ako nizkotucny jogurt v kombinacii s tou farbou/ ; vskutocnosti vzbudzuje viac respektu ako chevrolet malibu, ale nie je az tak mastodontny ako ford taurus. Je to skvele auto na skvele cesty >:-[] ,na srkanie coly a pozivanie burgerov na cervenej >:D
no a v lincolne mkz, odvodenom od fusionu nie je vobec ziadna paka na automat, iba tlacitka D, R, N pri velkom stredovom displeji. to sa potom kecup s majonezou lahko zotiera z celej palubnej dosky ;-)
Dúfam, že do EU sa dostane nejaká fl-tovana verzia, ta žraločia tlama pôsobí zbytočne, hmmmm tak čínsky. Inač by bolo auto ok, ešte mám pocit, že je by sa hodilo zoštíhlenie nafúknutej prednej kapoty. Interiér, je príliš americký, chýba tomu dizajn ako vždy v mondeu, dúfam, že do budúceho s-maxa to vychytajú a dajú tomu trošku jemnejší charaketer, ten interiér je príliš hrubý.
Panebože, to snad ne! Vždycky jsem měl evropskou produkci Fordu hrozně rád, ale tohle auto mi jen potvrzuje, že Ford jde z evropského hlediska úplně do pr...le. Nejen že sem nové Mondeo pošlou s tříletým zpožděním, ale ještě je to nepovedená, zmršená kopie současné generace, evidentně stavěná podle americko-asijského pavkusu. Proboha co s tou novou generací udělali? Maličká, v podbězích zapadlá kola (vím, že je to stupidní hybrid verze, ale stejně....), nechutně nakynutý zadek, maska parodující nějaký starší Aston a všechno to doráží elektrická parkovací brzda... Fuj! Potvrzují se mé nejhorší obavy - vnější i vnitřní design bude podobně zprasený, jako v případě nejnovějšího Focusu. Forde, takovéhle "globální" modely Evropany určitě nenadchnou, jestli podobnou cestou půjdeš i v případě další generace Fiesty, můžeš svoje evropské angažmá rovnou zabalit! :-(:no::no::no:
P.S. Kdo chcete pořádné Mondeo stavěné přesně podle evropského vkusu a potřeb, kupte si rychle ještě to stávající, protože katastrofa jménem "One Ford" už brzy spláchne i tuto modelovou řadu!
Je faktom že robiť globálny model je riziko, že nikomu sa nebude páčiť dizajn. Ten Fusion je oproti terajšieho Mondeo dlhší, vyšší a užší. Veď budú predávať auto a nie torpédo. Osobne predok a zadok viem akceptovať ale boky sú dizajnovo nedokončené, je tam celá čiarka cez dvere až po zadný bok auta.
Zdá se, že tito mainstreamoví lídři střední třídy v evropě přijdou v nové generaci na trh ve stejnou dobu... Passat má v této generaci zdá se jedinečnou možnost se na Mondeo připravit lépe, než kdy jindy... Tak uvidíme ;-):-!
Něco v tom duchu jsem chtěl právě napsat. Myslím, že to VW výrazně usnadní. Vždyť uvést na trh 4 roky starý model v době, kdy konkurence bude představovat zcela nový, ideálně ještě tak, že stihnou případně udělat nějaké drobné změny aby získali ještě víc, to je čirý nesmysl.
Treba to uvedenou ve faceliftovane verzi, takze nebude problem. Zbytek vw tezko prekona, akorat se dotahne na hybrid, plug-in a to se rika kdovi jestli. Jedine s cim muze vw prijit je lehci konstrukce, ale to urcite lidi zajima mene nez design.
No tak súčasný Passat sa úplne novou generáciou tiež nedá nazvať, skôr faceliftom (ako to ostatne VW rád robí), takže na súčasný Passat stále stačí jemu generačne blízke súčasne predávané Mondeo. A v dobe predstavenia nového Passata s najväčšou pravdepodobnosťou spraví Ford Mondeu facelift.
Když se toto Mondeo-Fusion už prodává třetí rok,oni ho tady budou prezentovat jako nové?
Vždyt' to už bude veterán zralý na facelift!! :-! >:D
A navíc předek imitace Astona je velmi nenápaditý! :no:
A ten tlustý zadek.. :no::no:
Jo , ten facelift to bude potřebovat.. :-)
Jj, tohle Ford dokonale pos...al. Neprodává se nové, protože není, a neprodává se ani staré, protože se čeká na nové. A přitom ani není proč čekat. Současné Mondeo, tak jak jezdí a za to, kolik stojí, je pořád výborná volba. Jasně, už s tím na ulici nikoho neoslníš, ale to ani tím Passatem (a jak dobře se prodává) a zase oslňovat za každou cenu třeba i40-kou >:D se taky každému nechce. ;-)
Má to jeden velký háček. Letos v dubnu objednané Mondeo ještě v říjnu není dodané a to už člověka pořádně otráví. Objednáte dle informace dealera (2 měsíce) na léto a ono auto bude asi tak na vánoce. Nevěřím, že se to po příchodu staronové generace nějak výrazně zlepší :'-(
Mondeo je levné, pokud člověk netrvá na xenonech. Xenony znamenají Titanium X a tam jsou skladovky obvykle přes 700... ale pokud ty xenony nejsou podmínka, pak i pod 600 seženeš vybavené auto.
Protijedoucí můžou akorát doufat v to, že se ta levná čínská kvalita odrazí také v podstatně nižší (měřitelné) svítivosti, která bude mít hodnoty blíže k halogenům, než k plnohodnotným xenonům, viz např. Rapid, který nemusí mít dynamickou regulaci právě z důvodu nižší hodnoty svítivosti.
Súčasné Mondeo mám asi rok s 1,6 Ecoboost-om.
Vrelo odporúčam, ale diesel neznášam. Na šírku 1886 mm je celkom úsporné, veľmi priestranné, je ticho, nad 3000 ot. predbiehaš ako diabol, s kufrom som necítil obmedzenosť, ceny sú fajn. Mám aj výčitky – červené podsvietenie a otváranie okien, ale jazda, na jazdu s manuálom sa vždy teším a zabudnem na nedostatky.
I keď je tu salónnym športom nadávať na Ford, ja naopak vnímam nové Mondeo veľmi pozitívne. Elegantné, vyvážené a dynamické línie bez zbytočne prekombinovaných tvarov; skrátka kus elegantného auta tak, ako to na hornej hranici strednej triedy má byť. Inšpiráciu dizajnom AM oceňujem, nie je hanba učiť sa od najlepších a dizajn AM u mňa dlhodobo predstavuje vrchol športovej elegancie.
Od samotného modelu ale treba oddeliť politiku značky a tu ako Európan rozhodne súhlasím s kritikou tohto prístupu. Je nepochopiteľné, ako Ford kašle na Európu a stráca kredit. Ekonomicky je to síce pochopiteľné (pri obmedzených kapacitách uspokojiť najskôr najväčšie trhy), z imidžového hľadiska to ale môže dosť uškodiť.
Najlepšie by teraz bolo, aby Ford uviedol na budúci rok Mondeo rovno už s faceliftom, čím by vykompenzoval to časové oneskorenie.
a pozeram ze tolko rozporuplnych nazorov na nove alebo lepsie povedane uz staronove mondeo som uz davno u ziadneho auta nevidel....
nech uz posobi na kazdeho z nas akokolvek... najvacsi problem tohto auta v eu je ten ze sa este nepredava a cas bezi ( cize nie je to dizajn ).... z novinky bude uz pomaly zabehnute auto a v eu ho stale nemame... ford si je sice vedomy ze predajne zazraky mu v biednej europe mondeo nespravi ale napriek tomu som toho nazoru ze toto auticko tu proste uz malo byt... tento tah s neskorym zaciatkom predaja vplyva totiz dost negativne na znacku ford v eu.... nie je to len o mondeu .. je to totiz aj o filozofii znacky a pristupu k zakaznikom.. ak raz majitel uz ma mondeo a chce ho vymenit za nove chudak nedocka sa... pritom je uz davno mimo europy v predaji....
za mna osobne.... nepochybujem o dokonalosti podvozku, presnom riadeni, kvalite spracovania ani o priestrannosti mondea.. bude to pecka... ale mne sa proste tato natiahnuta nafuknuta vzducholod s maskou z astona proste nepaci mozeme sa tu hadat donekonecna ale mna to neoslovilo... vyberal by som rozhodne inde... nakolko dnes je toho az az na vyber.... priznam sa ze uz aj passat ktroy povazujem za nudu storocia a totalnu skatulu by som asi skor zvazoval ako tento pseudoaston.... ci hindenburg alebo ako to nazvat....
No ještě větší blbost je ho v Evropě představit a pak ho tři roky prodávat jen a pouze v USA a následně pak v Číně...to evropské fanoušky a zákazníky Fordu asi trochu naštve ;-)
Řekl bych, že mnohé odradí... a pak se bude jako horká novinka prezentovat něco, co už jinde běžně roky jezdí. Tuto sebedestruktivní politiku nechápu. Mondeo jsem kdysi měl a bylo to kvalitní auto.... ale tohle mě hoooodně nakrklo proti této značce.
"Ford Mondeo bylo vždycky kus krásného auta. Nová generace se však posouvá o několik úrovní výš..." >:D >:D
Tuhle krabici na kolečkách nespasí ani maska z astonu, jak design auta nectí proporce může mít detaily jak chce povedené.
Naopak vnitřek je mezigeneračně skutečný pokrok, což u konkurence vždy neplatí.
Část známých VW fans nadávají na vzhled, další část zas na to, že nelze koupit ( už vás vidim, jak pro něj všichni jdete, kdyby se tu teď objevilo na krámě) >:D
Jedno je jisté i podle autora článku, i když přijde na trh se zpožděním, ať už to bude tahle, či jak se proslýchá faceliftovaná verze, bude technicky a hlavně jízdně velmi konkurenceschopné všem Passátům, Superbům, ale i jiným zástupcům střední třídy. Už nynější model i přes své stáří pořád válcuje konkurenci ( i když už né tak s přehledem, jako na začátku své kariéry, viz mnohé autotesty, já vím vím.. Mazda 6 je už tady, tak mi to sem nepište :D).
Druhá věc je jeho vzhled. Osobně z něj taky nejsem unešen. Z fotek mi přijde nejhečí ten MK IV kombik >:-[] . Ostatně, někdy jsou k vidění dotažené kusy z USA a na větších kolech vůz už tak zle nevypadá. [odkaz]
Nicméně... mne přišela nateklá i nynější generace a při představení se mi moc nelíbila...
Jako pozitivum vnímám interiér, který doznal krok správným směrem. Bál jsem se, aby to nebylo něco ve stylu Focusu III. To se naštěstí nestalo.
Samozřejmě, že hodnotit z fotek je předčasné, uvidíme, jak naživo bude vypadat a působit, ale jsem si jistý, že špatné auto to nebude... takové se snad už dnes ani nevyrábí. Jsou jen auta dobrá a lepší :-)
No vzhled je jaký je, ale to že nejde koupit zde, to vnímám jako velký problém. Právě vůči těm, kterým se líbí a reálně by zvažovali jeho koupi, pochybuji, že někdo bude moci odkládat koupi auta o tři roky, resp. ten co chce Mondeo, si koupí ještě současné a ten co mu je to jedno půjde jinam. A hlavně, jaký je to signál pro evropské zákazníky? Jste až na druhém místě?!? Myslím, že Evropa je stále pro Ford nezanedbatelným trhem a tak by k ní měl i přistupovat.
Proč by ten, komu je to jedno šel nutně jinam? Třeba si vybere právě to stávající Mondeo :-)
Neříkám, že postup Fordu je správný, ale nikdo z nás do toho nevidí a neví, jak bude Ford postupovat dále. Ostatně od roku 2006 respektive 2005 tu jezdí i VW Passat :-) Jen mu zaostřily hrany... o rok mladší než MK IV je i Superb :). Nechme se překvapit :-)
..btw stejna situace u nás doma...nove není...neva..koupilo se opet stavajici v top verzi..tentokrat i s kuzi na pristrojovce (aspon nejaka zmena :D:D¨) ..tak jsem zvedav az dorazi :-)
Opravdu skvělá diskuse. :-/ Pánové kdo jste ho viděl na živo, kdo jste v něm seděl, kdo jste v něm dokonce jel? Spousty odborníků, kteří veškeré zkušenosti opírají o monitor PC. Ano souhlasím, že datum uvedení na trh v Evropě naprosto Ford nezvládl. Nebo to byl účel od začátku a počítá se hned s FL?! A desing je věc naprosto subjektivní, tak proč nad tím tak rozepisovat.
Faktem zůstává skutečnost, že bude Mondeo stále patřit ke špičce svého segmentu a své klienty si najde. Jestli více či méně, to se nechme překvapit.
Ja v nem jel i sedel >:D a za me palec nahoru...jedine co je ulet..je vstupni otvor do kufru u verze sedan :-) ikdyz me totak netrapi...ja jsem vzdy pro liftback :-)
Takže vzhledem k malému českému trhu se nové Mondeo dostane na trh někdy ke konci roku, to znamená listopad až prosinec 2014. Dále, v americe se prodává již skoro rok, takže přibližné po dvou letech výroby a provozu bude v čr. Otázka je, vyplatí se mi, pokud budu chtít nové Mondeo, koupit současnou verzi nebo si můsím počkat rok? Asi je to na uvážení každého. Pokud bude mít uvedení na evropský trh nedejbože zpoždění nějaký ten měsíc tak skutečné budeme kupovat auto již vyráběné přes dva roky. Takže žádná technologická novinka. To je dobré možná pro Indii, ale ne pro Evropu. Takže si podle mě Ford kálí do vlastního talíře. Co myslíte, mám pravdu?
podle me to takhle neni... soucasne Mondo je uplne pohodovy auto a nema problem s konkurenci.
Jedina prima konkurence je VW Passat a u nas trochu specificky Superb.
Passatem jezdim... a dnesni Mondeo je proste lepsi - tim myslim uzivatelky prijemnejsim autem.
A mezi nama: kolik lidi opravdu zajima, co je pod kapotou nebo schovane v blatnicich?
Dulezity je, jak to vypada... jak se v tom sedi, jestli je tam dost mista a ticho... a pak, jaka je uroven servisu.
To je asi to nejdulezitejsi... a tam je to "krizem" = obecne Superb je asi o neco mene prijemnej... ale aspon pokud vim, lip se o Tebe jako vlastnika staraj.
Passat je doveden v namyslenosti k dokonalosti! Neni uzivatelky nic moc... a v servise Te tezce vyfakujou... byl jsem minuly tyden na prvni prohlidce = po 30 tisicich km. Dal jsem si zalezet na priprave... prijel jsem se seznamem stiznosti a zavad, s fotkama toho, co delal display a tak!
Prijimaci technik me nechal vypovidat... a pak prohlasil, ze je to jedno, ze prvni prohlidka je stejne jen vymena oleje a kontrola pocitace.
Zustal jsem zirat jako puk... a me pokuseni se zmenilo v jistotu! Pristi auto bude Mondeo... v bezinu - obycejnem, bez turba.
Vetsinou jezdim na tempomat 123kmh... tedy kdyz nestojim v kolone.
Mozna dvakrat jsem se rozjel na 140... ale i na to mi porad jeste staci sestnactistovka se 120 konma, nebo kolik to dneska dava... uz 92kW? Tim spis.
Howgh.
v tom jasno. Ford začal prodávat první Mondeo v roce 1993, druhé v roce 2000, třetí 2007 a čtvrté se chystá na rok 2014 vidím zde jasnou posloupnost co sedm let nový model. Jen místní kostelní plačky které si žádné nové Mondeo nikdy nekoupili a nekoupí radí Fordu jak na to a měnit model ve střední třídě co pět let. Nebo snad i častěji? Můžu vědět který z výrobců aut ve střední třídě svůj model mění co pět let?
Pro ty co mají starost od délku, prosím podívejte se na délku současného Mondea v provedení sedan a pak se podívejte na délku toho budoucího.
:yes::yes::yes: tak tak Evropské Mondeo nemuze za to..ze v USA Fusionu skoncil cyklus...a tak museli predstavit nový model :)....s tou delkou jsem to uz psal pri prvni info tady na auto.cz...kdy tvrdili , ze Mondeo porostlo...a i pres u pozorneni, ze srovnavaji sedan versus liftback..misto versus..opet sedan >:D ktery je delsi :-)
No ta diskuze tady vazne den ode dne vic odrazuje vubec to c
treba sem chodi i normalni. ;-)
Je pravda, ze se mi to moc nelibi... ale stejne jeste nikdo nevi, co sem skutecne prijde.
Ale ten trend nesmyslnych udelatek po me znamena, ze pokud se zbavim toho sluzebniho Passata (hnus hnusnej fialovej) , tak si na jare koupim soucasnou verzi Mondea... s obycejnou, jednoduchou, benzinovou 1.6 bez turba... a budu doufat, ze uz mi vydrzi "na veky".
Ja uz na to vek mam. :-!
včera jsem viděl nové Mondeo naživo, teda pokud to bylo toto auto, ale podle předku a zadku jelo proti mně. Nebyl nijak označen, zajímavé, že to bylo na Hlučínsku poblíž hranic s Polskem