Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nový Ford Mondeo: První jízdní dojmy

Nový Ford Mondeo dorazí do Evropy na konci příštího roku. S velkým předstihem jsme absolvovali první kilometry za volantem jeho hybridní verze.
Zpět na článek
13. 10. 2013 19:23
13. 10. 2013 19:32
13. 10. 2013 19:32
13. 10. 2013 19:49
14. 10. 2013 10:12
13. 10. 2013 21:26
13. 10. 2013 22:07
14. 10. 2013 12:10
13. 10. 2013 19:56
14. 10. 2013 00:40
14. 10. 2013 09:43
13. 10. 2013 20:09
14. 10. 2013 00:41
14. 10. 2013 08:22
14. 10. 2013 10:11
13. 10. 2013 20:21
13. 10. 2013 20:29
13. 10. 2013 20:36
13. 10. 2013 20:36
13. 10. 2013 22:28
14. 10. 2013 08:06
14. 10. 2013 23:14
13. 10. 2013 20:36
14. 10. 2013 13:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 10. 2013 20:55
13. 10. 2013 22:25
13. 10. 2013 23:27
13. 10. 2013 21:20
13. 10. 2013 21:40
13. 10. 2013 22:21
14. 10. 2013 10:19
13. 10. 2013 23:06
14. 10. 2013 00:15
14. 10. 2013 00:45
14. 10. 2013 01:03
14. 10. 2013 08:56
14. 10. 2013 08:26
14. 10. 2013 09:31
14. 10. 2013 09:42
14. 10. 2013 10:02
14. 10. 2013 10:16
14. 10. 2013 10:24
14. 10. 2013 11:50
14. 10. 2013 12:11
14. 10. 2013 19:04
14. 10. 2013 18:21
14. 10. 2013 19:02
13. 10. 2013 19:23
Fusion
Ford Fusion, což je americká verze tohoto krasavce se už občas vyskytuje u českých prodejců a za sebe můžu říct, že ve své třídě designem válcuje úplně všechno.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - idam.i
13. 10. 2013 19:32
Re: Fusion
Neviem ako Fusion,ale to čo je na obrázku,nič moc. :no:
13. 10. 2013 19:32
Re: Fusion
presne, vobec sa mi to nepaci. S predu ok, zozadu krabica :-/
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
14. 10. 2013 17:15
Re: Fusion
JJ PĚKNÁ HODNĚ PODOBNÁ.. :-) NO TESLA MODEL S [odkaz] přeci !! ;-) :-) >:D >:-[]
PS: ale jen dizajnově..., ELEKTROMOTOR 275kW je holt ELEKTROMOTOR >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2013 19:49
Re: Fusion
zozadu to vyzera trosku zvlastne to je pravda [odkaz] :-| , ono cela ta tucna karoseria s okienkom za zadnymi dverami posobi ako nejaka vzducholod, pride mi to akesi nafuknute tucne a natiahnute... chyba mi tu akasi stihlost a kompaktnost ... vedla kie optima vyzera mondeo asi tak ako 100 kilovy bezny chlapik vedla vymakaneho Sebrleho ;-)
14. 10. 2013 10:12
Re: Fusion
Je to americky korab. Na ich pomery je asi ok, u nas je to uz dost obludna velkost. Kedze sa hraju na globalne modely, tak to dotiahnu aj k nam. Uvidime, ako bude vyzerat, ked pride a co na to trhy.
13. 10. 2013 21:26
Re: Fusion
vždyť to co je na obrázku je Fusion >:D
Avatar - idam.i
13. 10. 2013 22:07
Re: Fusion
No veď práve ! >:D
14. 10. 2013 12:10
Re: Fusion
To máš teda pekně zprasený vkus. :no:
Avatar - Julča
13. 10. 2013 19:54
Kabátek pěkně střižený!
Otázka ale co se pod ním bude doopravdy skrývat! Aby to nebylo nahoře huj a dole fuj! Jako u nové Octavie!? >:D
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2013 00:40
Re: Kabátek pěkně střižený!
>:D :yes:
13. 10. 2013 19:56
výraz
tyhle agresívní, naštvaný držky mi (nejen) na autech vadí čím dál víc. k tomu se hodí akorát podobná držka za volantem.
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2013 19:56
Žraločí tlama
Přední maska chladiče připomíná žraločí tlamu předchozí generace peugeotu 407, akorát je trochu výše, tak vypadá jako tlama toho žraloka že spásá jen plankton >:D :no:
Za mě nic moc 8-s
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2013 00:41
Re: Žraločí tlama
Vypadá to jako čínská kopie Aston Martinu ;-)
Avatar - Midlosek
13. 10. 2013 20:09
Milý Forde,
jebku představenou v roce 2012, kterou si užívají v USA a Číně a sem se dostane tak možná na jaře 2015, si nabouchej třeba do kecek i s hybridem. Doufám, že si tuhle velkou chybu v Evropě řádně vyžereš a nové modely ostatních značek svou českou cenou a španělskou kvalitou z garáží majitelů hned tak nedostaneš >:-[]
Rozbalit vlákno
4
14. 10. 2013 08:22
Re: Milý Forde,
Uražená ješitnost? Co je to Španělská kvalita? Tebe štve že to nevyrábějí v MB nebo Kvasinách?
Avatar - Midlosek
14. 10. 2013 09:31
Re: Milý Forde,
Urazena jesitnost? To opravdu ne >:D . Jen mam obcas zle sny o tom, ze mi stoji v garazi MB Vito ;-)
14. 10. 2013 10:11
Re: Milý Forde,
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
13. 10. 2013 20:11
No, predstavovat takyto Ford, ...
... ktory sa uracia predavat v EU az o rok, tak to je ciste zufalstvo. :-(
Sorry, nema to ziadny drajv, eleganciu, ... a je to Ford.
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2013 20:21
Kapacita baterie
Kapacita 1,4kWh má stačit na 34km elektrické jízdy? To je asi o řád špatně, ne? (Pro srování: [odkaz] Lexus IS - 1,8kWh - 4km).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
13. 10. 2013 20:29
Fordeo
Já mám při pohledu na titulní snímek velmi nepěkný pocit, že koukám na nějaký facelift dosavadní generace, bok pontonu mezi nápravami a kabina působí dost podobně, kola a barva tomu jen přispívají. Zadek, co působí úžší a vyšší, se také opakuje. Celkově to na mě nepůsobí jako nová generace. Snad to naživo bude lepší.

PS. Možná mám dobrý tip pro Aston Martin, čím nahradit Cygnet. Stačilo by přeznačit EcoBoost na EgoBoost.
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2013 20:36
Re: Fordeo
V další generaci se pak kapota a víko kufru vzadu setkají a boční okna už tam ani nebudou. Zároveň bude kapota nejvyšším bodem auta.

Myslím, že z toho designového záměru mohli vytěžit více a udělat opravdu pohledné auto, ale zkonili to.
Jak to tady tak čtu, nejsem jediný, komu se to "nové" Mondeo moc nelíbí.
Nicméně podle pana autora článku: "Ford Mondeo bylo vždycky kus krásného auta. Nová generace se však posouvá o několik úrovní výš..." - to sedí >:D
13. 10. 2013 20:36
Re: Fordeo
No, víš, ona klíčová konkurence (tzn. Passat) taky mezi generacemi nedělá nějaké designové veletoče.
13. 10. 2013 22:28
Re: Fordeo
Aha.
A co má Passat společného s názorem na Mondeo?
14. 10. 2013 08:06
Re: Fordeo
Passat je auto, který si bude s Mondeem možná nejvíc konkurovat, tak asi proto.
14. 10. 2013 23:14
Re: Fordeo
Výše uvedený příspěvek kritizoval, že se na exteriéru Mondea řada věcí příliš nezměnila.

No, a k tomu se hodí připomenout, že řada úspěšných modelů s designem mezi generacemi taky dvakrát neexperimentuje. Nejlepším příkladem je právě poslední generace Passatu.

Samozřejmě je fakt, že nové Mondeo tak trochu zvnějšku vypadá jako kdyby na starý zadní půlku naroubovali nový předek. Celkově pro mě ok, byť záď sedanu je dole taková těžká. Hlavní změny jsou uvnitř, kde to stejně bylo nejvíc třeba - uvidíme, jak to bude s kvalitou materiálu, z fotek těžko soudit.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 10. 2013 00:35
Re: Fordeo
Mně nejde o veletoč, ale o výsledek.
13. 10. 2013 20:36
Ako je mozne?
Ze mondeo v teste ma anglicke SPZ a ma lavostranne riadenie?
Inak Mondeo vyzera vyborne!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2013 00:21
Re: Ako je mozne?
Není to Mondeo, ale Fusion... [odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 10. 2013 13:59
Re: Ako je mozne?
Pretoze v UK nie je problem prihlasit auto s volantom vlavo, dokonca takto niektore modely predavaju same automobilky.
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 20:48
Na strunu klasiky
teda nová generace Mondea opět ukazuje, kam směřuje evropský, respektive mimo asijský vkus. Krásné, jednoduché a nestárnoucí tvary. No každý ať posoudí sám:
[odkaz] [odkaz] kukuč businessmana
[odkaz] kukuč žraloka
[odkaz] kukuč idiota
Rozbalit vlákno
36
Avatar - MichalSVK
13. 10. 2013 21:03
Re: Na strunu klasiky
poznám aj lepší ázijský kukuč
napr. [odkaz] kukuč tigra
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 21:26
Re: Na strunu klasiky
sorry, ale tam tygra nevidim ;-) Spíš smajlíka
Avatar - MichalSVK
14. 10. 2013 06:17
Re: Na strunu klasiky
Každý tam vidíme čo chceme. Ja tiež napríklad tu [odkaz] nevidím businessman-a ale jazvečíka
14. 10. 2013 09:15
Re: Na strunu klasiky
[odkaz]

Co bereš?

Tady bych to snad i pochopil.
[odkaz]
13. 10. 2013 22:23
Re: Na strunu klasiky
Tan "lepší ázijský kukuč" je ve skutečnosti německo-americký.
Avatar - idam.i
13. 10. 2013 21:15
Re: Na strunu klasiky
Keď pozriem na toho businessmana od VW,tak tam vidím jedine pohrebnú službu ! Ešte jedna otázka,prečo sa na konci svoho príspevku vždy podpisuješ ? >:-[]
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 22:05
Re: Na strunu klasiky
Ta sedla... >:D :yes:
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 21:37
Re: Na strunu klasiky
Kukuc idiota vidis kazde rano v zrcadle, stefici...

To, ze se ti nejake auto nelibi (predni maska i40 neni ani muj salek kavy) neznamena, ze se nelibi nikomu. To same ostatne plati o kazdem vozu. Me se Passat nelibi, Superb povazuji za hruzu, ale nebudu rikat, ze maji kukuc idiota. K tomu se snizi prave pouze idiot, ktereho jsi tady ze sebe opet udelal - jako ostatne temer kazdy den.
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 21:43
Re: Na strunu klasiky
no ty jsi mi zase nandal:-) Je vždycky zajímavé, že se chytají stále stejní "diskutéři". JInak jasně, ty nebudeš označovat i40 za idiota, ale označit Superba za hrůzu ti problém nedělá. Tady to máš v hlavě lehce pomotané, ale nevadí...
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 21:49
Re: Na strunu klasiky
Nauc se cist - rikam, ze pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska Superbu designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou) coz je prece jenom uplne neco jineho, nez ji nazvat kukucem idiota. Pokud ten rozdil nechapes, tak jenom potvrzujes vyse napsane, stefici. 8-s :no:

PS: ja jsem ti nic nenadal - nandal sis predevsim ty sam sobe, a poradne!
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 21:53
Re: Na strunu klasiky
"Me se Passat nelibi, Superb povazuji za hruzu..."
To si nejsi schopný zapamatovat co jsi napsal před pár minutami? Prodělal jsi snad lobotomii?:D
Jinak i40 má xicht idiota a za tím si stojím, je mi líto, jestli se tě to nějak dotýká, leč stále nechápu v čem je tvé tvrzení jiné než moje. Jistě, ty pliveš na koncern a to je "in".
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 22:00
Re: Na strunu klasiky
Jsi natvrdly jeste vic, nez jsem myslel: "povazuji za hruzu" = "pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska Superbu designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou)".

Vysvetlil jsem ti jinymi slovy, co tim bylo mysleno, co nejjednoduseji, abys to pochopil i ty, ale jak vidim, precenil jsem tve intelektualni schopnosti.

Specialne i40 je mi ukradena - to same bych ti napsal, kdybys nazval idiotskym kukucem masku kterehokoli auta.

Pouze te upozornuji, ze se tady pravidelne chovas jako tebou zminovany idiot.
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 22:20
Re: Na strunu klasiky
Jsi natvrdly jeste vic, nez jsem myslel: "kukuč i40 je kukuč idiota" = "pro me OSOBNE (subjektivne) neni maska i40 designove vubec hezka (ano povazuji ji za velice nepritazlivou)".

Tak už ti to konečně docvaklo? Jestli ne, neumím ti pomoci. Snad jen...doktor Chocholoušek >:D
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 22:28
Re: Na strunu klasiky
Diky za potvrzeni mych slov... >:D :yes:
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 22:44
Re: Na strunu klasiky
takže nedocvaklo... ;-\
Avatar - Katikakus
14. 10. 2013 06:33
Re: Na strunu klasiky
Ocenuji, ze se k tomu dokazes postavit jako chlap,a priznat to... :yes:
Avatar - Stefič
14. 10. 2013 10:28
Re: Na strunu klasiky
O.M.G. ;-\
Avatar - Katikakus
14. 10. 2013 15:52
Re: Na strunu klasiky
Ten ti nepomuze...
Avatar - Falco
13. 10. 2013 22:32
Re: Na strunu klasiky
A čí jiný než OSOBNÍ (subjektivní) názor Štefič vyjádřil. Na rozdíl od tvé infantilní reakce nikoho osobně neurážel.
Avatar - Katikakus
14. 10. 2013 06:34
Re: Na strunu klasiky
Koukam, ze stefic neni jediny. No, alespon v tom neni sam... 8-s

Do budoucna doporucuji vyhnout se slovum, kterych vyznam ti neni uplne jasny. ;-)
14. 10. 2013 08:06
Re: Na strunu klasiky
Tohle je přesný! Ono totiž nejvíc tu vzdyky píší závistiví fanoušci jinych značek (hlavně VW...ze ano pánové) a nemůžou zkousnout že Ford udělá hezčí a lepší auto než to jejich ,nebo proste povedený auto, (neříkám že nejlepší na světě) a tak haní a kritizují aspon na fórech, ubožáci >:D
Skuteční majitelé Fordů totiž jezdí a jezdí , a nemají potřebu psat takový bláboly ;)
14. 10. 2013 11:26
Re: Na strunu klasiky
Skuteční majitelé Fordů jezdí v Mondeu generace z roku 2007 a budou v ní jezdit ještě tak minimálně rok.
Za to nezbývá, než gratulovat ke skvělýmu auto-parťákovi >:D
Avatar - Ozzman
14. 10. 2013 11:57
Re: Na strunu klasiky
Já v ní budu jezdit ještě dýl:) Na novou nemam >:D
13. 10. 2013 22:18
Re: Na strunu klasiky
Pěkné, ale vsadím pětku, že to od koreafans schytáš :-)
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 22:21
Re: Na strunu klasiky
to je mi jasný. Vždyť proto to píšu. Už předem ti mohu vyjmenovat, kdo z Hanoi klubu se do diskuze zapojí ;-)
13. 10. 2013 22:25
Re: Na strunu klasiky
Ani nemusíš, jeden moralista už jede, další se brzy přidají.
Jestli na ně budeš reagovat, čeká tě dlouhá noc >:D
Avatar - Stefič
13. 10. 2013 22:46
Re: Na strunu klasiky
tak to neplánuju, ještě se trochu pobavím u WoT a jde se do peří >:D
Avatar - Falco
13. 10. 2013 22:57
Re: Na strunu klasiky
Ale no tak.. nestranný, objektivní, věcný a vždy nezaujatý odborník. Jen ať si s ním pokecá, určitě ho to obohatí! :-)
14. 10. 2013 11:17
Re: Na strunu klasiky
Jo, takovejch odborníků je tu vždy plno a obohacujou se až oči přecházejí >:D
Avatar - idam.i
13. 10. 2013 22:41
Re: Na strunu klasiky
pre vaše info,táto diskusia má názov : Nový Ford Mondeo: První jízdní dojmy
skúste byť trochu k veci.

P.S.Hanoi je vo Vietname,čo to má spoločné s Hyundai.Skús si v hlave urobiť reštart ! >:D
14. 10. 2013 11:20
Re: Na strunu klasiky
Pre tvoje info: Stefič psal o Mondeu hned od začátku, byls to ty, kdo se rozhodl rádobyvtipně odvést pozornost od kritiky (13.10. 21:15), tak klídek, eidame.
Avatar - idam.i
14. 10. 2013 17:37
Re: Na strunu klasiky
mariachi,máš to popletené.O Škode,VW ,H tu začal Stefič (13.10. 20:48) ja som len okomentoval jeho výrok.Od kritiky čoho som odvádzal pozornosť ? >:D
Avatar - Katikakus
13. 10. 2013 22:30
Re: Na strunu klasiky
Gratuluji, nasel sis kamarada stejne intelektualni urovne.
PS: Od uvedeni i40 tady pisu, ze se mi predni maska nelibi a jeji design povazuji za prekombinovany, tak na me nechod s jeji obhajobou a s kecy o koreafans.
13. 10. 2013 20:55
Aston
To fakt taková automobilka jako Ford musí krást tvar ksichtu u Astona? To nejsou její designeři schopni přijít s nějakým svým stylem? Chápu, že tím třeba chtějí dát najevo, že AM pár let vlastnili, ale v mém pohledu je to doslova ubohost.
A představovat v Evropě horkou 3 roky starou novinku - to už se ani nedá komentovat.
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2013 22:25
Re: Aston
suhlasim a hlavne to je take nemastne neslane, aj ked sa to opici po peknom aute. Je to skoda
13. 10. 2013 23:27
Re: Aston
Hlavně, Aston má daleko vyváženější design jako celek, nehraje si na nějakou prvoplánovou sportovnost, to tak nějak u tohoto Mondea vidím. Přední část současné generace je daleko harmoničtější, hezčí..
Avatar - aproximus
13. 10. 2013 21:20
Auto Ok
jen ty kolečka vypadaj v tom pontonu jaksi utopeně... :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2013 21:23
Jak tak nějak znám spolehlivost Fordů....
.... zejména v oblasti elektroinstalace, tak hybrid je asi to úplně poslední, co bych si od nich koupil....

Nějaký kombík s konzervativní naftou, proč ne.... ale jen proboha žádné novinky.... 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
14. 10. 2013 00:42
Re: Jak tak nějak znám spolehlivost Fordů....
Třeba překvapí a hybrid bude znamenat, že to co půjde, budou ovládat hydraulicky. Je ovšem otázka, jestli to ve výsledku nebude znamenat ještě další starosti navíc. :-)
14. 10. 2013 17:51
Re: Jak tak nějak znám spolehlivost Fordů....
''Tak nějak znám,, znamená kamarád kamaráda měl dvanáct let starého Escorta?
Avatar - kosmonaut
13. 10. 2013 21:40
Vepř
Fordy skutečně nemusím a toto je navíc takové prase tlusté. Druhá generace zůstává nedostižná (mezi Fordy, samozřejmě), Mazda6 je subjektivně na zcela jiném levelu.
Rozbalit vlákno
2
13. 10. 2013 22:21
Re: Vepř
Jo, tam, kde tohle rodeo vypadá jako tank, je Mazda 6 pohledově lehká a proporčně vyvážená :yes:
14. 10. 2013 10:19
Re: Vepř
Skor nez nasledovnik Mondea je to nasledovnik Scorpia (opticky a velkostne) a hlavne Klauna (mk.2) a pomaly sa Ford zase vracia k tomu dizajnu aj u inych modelov.
[odkaz]
Avatar - Bubáq
13. 10. 2013 22:01
Mně se opravdu líbí
Pojetím a vytvarováním celé té nemalé hmoty se mi opravdu líbí. MYslím, že naživo bude prostě dělat dojem. A snad se tak rychle neokouká, jako předchozí a současná generace. Ty jsou prostě jen "obyčejné", příliš nenápadné. Mimochodem, stejně jako pašík už drahnou dobu... Nic, co by zaujalo srdce entuziasty.

Přec mám ale velmi vážnou výtku: pojmout středovou konzoli jako mobilní telefon či jako dálkový ovladač televize je další z inovací, které jsou vysloveně hloupé. Většina, nebo snad všechny funkce mají být ovládány poslepu, pomocí klasických nízkozdvihových tlačítek, aby měl řidič jistotu, že "zapnul" či "vypnul". Fakt nechápu, proč se výrobci masovek tímhle vůbec zabývají... jen dokazují, že zapomněli preferovat potřeby řidiče. Tedy pokud je pravda to, co si myslím: jde jen o designovou záležitost, nikoliv o skutečnou funkci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2013 00:27
Re: Mně se opravdu líbí
No to doufejme, že se neokouká, když na něj bude celá Evropa jen koukat pomalu 3 roky...
13. 10. 2013 22:20
vsetko je to nanic
pretoze to auto tu uz malo minimalne od leta byt a tu treba este rok cakat, podla mna je to neskoro. Ludia budu dovtedy toho skvostu najedeni a auto bude uz stary model :no:
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2013 22:56
Až po facelifte
Možno tento model, čo vidíme, do EU vôbec nedorazí lebo v USA sa už po 4 rokoch (budúci rok) predaja Fusion-u uvažuje o facelifte. Možno začnú vyrábať v EU až ten :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - anti99
13. 10. 2013 23:06
vyzera robustne
a jazdi skvele na US dialniciach / na fotke je asi hybrid a ten vyzera ako nizkotucny jogurt v kombinacii s tou farbou/ ; vskutocnosti vzbudzuje viac respektu ako chevrolet malibu, ale nie je az tak mastodontny ako ford taurus. Je to skvele auto na skvele cesty >:-[] ,na srkanie coly a pozivanie burgerov na cervenej >:D
no a v lincolne mkz, odvodenom od fusionu nie je vobec ziadna paka na automat, iba tlacitka D, R, N pri velkom stredovom displeji. to sa potom kecup s majonezou lahko zotiera z celej palubnej dosky ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
13. 10. 2013 23:10
Ford podle Babici
A když nemáte na Aston Martin,tak si kupte třeba nový Mondeo >:D
Rozbalit vlákno
7
14. 10. 2013 00:46
Re: Ford podle Babici
>:D :yes:
14. 10. 2013 07:14
Re: Ford podle Babici
>:D :yes:
14. 10. 2013 08:25
Re: Ford podle Babici
Chybí ti tam Babicův dovětek: Když nemáte na Mondeo tak si nekupujte nic. ;-)
Avatar - iudex
14. 10. 2013 09:00
Re: Ford podle Babici
Alebo Aston Martin pre chudobných. To nie je zlé vysvedčenie, ak Ford prirovnávajú k AM. ;-)
Avatar - jazva
14. 10. 2013 10:00
Re: Ford podle Babici
No a? Robí to aj VW. Nemáš na CLS? Kúp si CC... >:D
Avatar - KubikCv
15. 10. 2013 12:08
Re: Ford podle Babici
udeřilo mně to do očí když jsem viděl první fotku a ještě stylově na UK plackách >:D
13. 10. 2013 23:39
hodilo by sa trošku talianskeho dizajnu
Dúfam, že do EU sa dostane nejaká fl-tovana verzia, ta žraločia tlama pôsobí zbytočne, hmmmm tak čínsky. Inač by bolo auto ok, ešte mám pocit, že je by sa hodilo zoštíhlenie nafúknutej prednej kapoty. Interiér, je príliš americký, chýba tomu dizajn ako vždy v mondeu, dúfam, že do budúceho s-maxa to vychytajú a dajú tomu trošku jemnejší charaketer, ten interiér je príliš hrubý.
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2013 00:15
Je to k pláči...
Panebože, to snad ne! Vždycky jsem měl evropskou produkci Fordu hrozně rád, ale tohle auto mi jen potvrzuje, že Ford jde z evropského hlediska úplně do pr...le. Nejen že sem nové Mondeo pošlou s tříletým zpožděním, ale ještě je to nepovedená, zmršená kopie současné generace, evidentně stavěná podle americko-asijského pavkusu. Proboha co s tou novou generací udělali? Maličká, v podbězích zapadlá kola (vím, že je to stupidní hybrid verze, ale stejně....), nechutně nakynutý zadek, maska parodující nějaký starší Aston a všechno to doráží elektrická parkovací brzda... Fuj! Potvrzují se mé nejhorší obavy - vnější i vnitřní design bude podobně zprasený, jako v případě nejnovějšího Focusu. Forde, takovéhle "globální" modely Evropany určitě nenadchnou, jestli podobnou cestou půjdeš i v případě další generace Fiesty, můžeš svoje evropské angažmá rovnou zabalit! :-( :no: :no: :no:
P.S. Kdo chcete pořádné Mondeo stavěné přesně podle evropského vkusu a potřeb, kupte si rychle ještě to stávající, protože katastrofa jménem "One Ford" už brzy spláchne i tuto modelovou řadu!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sabbath_stones
14. 10. 2013 08:48
Re: Je to k pláči...
Je faktom že robiť globálny model je riziko, že nikomu sa nebude páčiť dizajn. Ten Fusion je oproti terajšieho Mondeo dlhší, vyšší a užší. Veď budú predávať auto a nie torpédo. Osobne predok a zadok viem akceptovať ale boky sú dizajnovo nedokončené, je tam celá čiarka cez dvere až po zadný bok auta.
Avatar - jazva
14. 10. 2013 10:04
Re: Je to k pláči...
žiadne 3 ročné meškanie sa nekoná. Súčasná generácia je na trhu od r. 2007, čiže 6rokov...
Avatar - KubikCv
15. 10. 2013 12:10
Re: Je to k pláči...
novej Focus byl pro mně taky zklamání,nejvíc se mi líbila druhá generace.Ta aktuální je trochu jak Hjondé :-(
14. 10. 2013 00:45
Mondeo x Passat
Zdá se, že tito mainstreamoví lídři střední třídy v evropě přijdou v nové generaci na trh ve stejnou dobu... Passat má v této generaci zdá se jedinečnou možnost se na Mondeo připravit lépe, než kdy jindy... Tak uvidíme ;-) :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
14. 10. 2013 00:53
Re: Mondeo x Passat
Něco v tom duchu jsem chtěl právě napsat. Myslím, že to VW výrazně usnadní. Vždyť uvést na trh 4 roky starý model v době, kdy konkurence bude představovat zcela nový, ideálně ještě tak, že stihnou případně udělat nějaké drobné změny aby získali ještě víc, to je čirý nesmysl.
Avatar - Choochoo
14. 10. 2013 08:53
Re: Mondeo x Passat
Treba to uvedenou ve faceliftovane verzi, takze nebude problem. Zbytek vw tezko prekona, akorat se dotahne na hybrid, plug-in a to se rika kdovi jestli. Jedine s cim muze vw prijit je lehci konstrukce, ale to urcite lidi zajima mene nez design.
Avatar - iudex
14. 10. 2013 08:59
Re: Mondeo x Passat
No tak súčasný Passat sa úplne novou generáciou tiež nedá nazvať, skôr faceliftom (ako to ostatne VW rád robí), takže na súčasný Passat stále stačí jemu generačne blízke súčasne predávané Mondeo. A v dobe predstavenia nového Passata s najväčšou pravdepodobnosťou spraví Ford Mondeu facelift.
Avatar - Jaros71
14. 10. 2013 01:03
Nové..?
Když se toto Mondeo-Fusion už prodává třetí rok,oni ho tady budou prezentovat jako nové?
Vždyt' to už bude veterán zralý na facelift!! :-! >:D
A navíc předek imitace Astona je velmi nenápaditý! :no:
A ten tlustý zadek.. :no: :no:
Jo , ten facelift to bude potřebovat.. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
14. 10. 2013 08:56
Re: Nové..?
Bola už priamo na ACZ úvaha, že do Európy príde rovno s faceliftom. Tak uvidíme.
Avatar - Ada je zase tady
14. 10. 2013 01:09
Opravdu?
Opravdu to muselo být tak hnusné? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
14. 10. 2013 08:26
Re: Opravdu?
Ano, aby se to dobře prodávalo v USA a Číně. Těch pár kusů pro Evropu forda nevytrhne. >:-[]
14. 10. 2013 09:31
Re: Opravdu?
Tak sa mi nedávno objavil počas jazdy pred autom nový mercedes a už aj ten "medved" má šikmé oči ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2013 07:22
Současné Mondeo
naprosto trpí kecama o téhle nové generaci, která jízdně tu současnou nepřekoná.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
14. 10. 2013 08:32
Re: Současné Mondeo
Jj, tohle Ford dokonale pos...al. Neprodává se nové, protože není, a neprodává se ani staré, protože se čeká na nové. A přitom ani není proč čekat. Současné Mondeo, tak jak jezdí a za to, kolik stojí, je pořád výborná volba. Jasně, už s tím na ulici nikoho neoslníš, ale to ani tím Passatem (a jak dobře se prodává) a zase oslňovat za každou cenu třeba i40-kou >:D se taky každému nechce. ;-)
14. 10. 2013 09:41
Re: Současné Mondeo
Jj, současné Mondeo je výborná nabídka.
Avatar - Midlosek
14. 10. 2013 11:50
Re: Současné Mondeo
Má to jeden velký háček. Letos v dubnu objednané Mondeo ještě v říjnu není dodané a to už člověka pořádně otráví. Objednáte dle informace dealera (2 měsíce) na léto a ono auto bude asi tak na vánoce. Nevěřím, že se to po příchodu staronové generace nějak výrazně zlepší :'-(
Avatar - Emel
14. 10. 2013 09:38
Re: Současné Mondeo
Nevím jak moc trpí... já mám Mondeo mezi Top 3 kandidáty na nové auto.
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2013 09:46
Re: Současné Mondeo
:yes: Co jsou ty další ? MZD6 a 508, Insignia?
Avatar - iudex
14. 10. 2013 10:17
Re: Současné Mondeo
U Emela tou druhou alternatívou s istotou bude M6, to tretie by som tipol 508. ;-)
Avatar - Emel
14. 10. 2013 12:53
Re: Současné Mondeo
M6 a ORS. Zajímavé dilema...

Mondeo je levné, pokud člověk netrvá na xenonech. Xenony znamenají Titanium X a tam jsou skladovky obvykle přes 700... ale pokud ty xenony nejsou podmínka, pak i pod 600 seženeš vybavené auto.
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2013 13:57
Re: Současné Mondeo
Ty xenony je kámen úrazu, světla za 100t. Já jezdím s čínskýma xenonama za 1500, řádně seštelovanýma, takže nikdo si nemůže ztěžovat.
Avatar - Emel
14. 10. 2013 14:45
Re: Současné Mondeo
A jistě u nich máš i ostřikovače, případně stěrače... a automatické přizpůsobení výšky světlometu aktuálnímu zatížení vozidla... což?
Avatar - white label
14. 10. 2013 15:19
Re: Současné Mondeo
Tak za těch 1.500 Kaček si nestěžuješ ty, ale těch co je potkáváš v protisměru se na jejich spokojenost s nimi už asi neptáš... (viz Emel 14:45).
Avatar - jazva
14. 10. 2013 16:24
Re: Současné Mondeo
No zrejme s tým jazdí iba cez deň... 8-s
Avatar - white label
14. 10. 2013 23:30
Re: Současné Mondeo
Protijedoucí můžou akorát doufat v to, že se ta levná čínská kvalita odrazí také v podstatně nižší (měřitelné) svítivosti, která bude mít hodnoty blíže k halogenům, než k plnohodnotným xenonům, viz např. Rapid, který nemusí mít dynamickou regulaci právě z důvodu nižší hodnoty svítivosti.
Avatar - sabbath_stones
14. 10. 2013 11:07
Re: Současné Mondeo
Súčasné Mondeo mám asi rok s 1,6 Ecoboost-om.
Vrelo odporúčam, ale diesel neznášam. Na šírku 1886 mm je celkom úsporné, veľmi priestranné, je ticho, nad 3000 ot. predbiehaš ako diabol, s kufrom som necítil obmedzenosť, ceny sú fajn. Mám aj výčitky – červené podsvietenie a otváranie okien, ale jazda, na jazdu s manuálom sa vždy teším a zabudnem na nedostatky.
Avatar - iudex
14. 10. 2013 09:42
Model vs. značka
I keď je tu salónnym športom nadávať na Ford, ja naopak vnímam nové Mondeo veľmi pozitívne. Elegantné, vyvážené a dynamické línie bez zbytočne prekombinovaných tvarov; skrátka kus elegantného auta tak, ako to na hornej hranici strednej triedy má byť. Inšpiráciu dizajnom AM oceňujem, nie je hanba učiť sa od najlepších a dizajn AM u mňa dlhodobo predstavuje vrchol športovej elegancie.
Od samotného modelu ale treba oddeliť politiku značky a tu ako Európan rozhodne súhlasím s kritikou tohto prístupu. Je nepochopiteľné, ako Ford kašle na Európu a stráca kredit. Ekonomicky je to síce pochopiteľné (pri obmedzených kapacitách uspokojiť najskôr najväčšie trhy), z imidžového hľadiska to ale môže dosť uškodiť.
Najlepšie by teraz bolo, aby Ford uviedol na budúci rok Mondeo rovno už s faceliftom, čím by vykompenzoval to časové oneskorenie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2013 09:42
precital som si diskusiu skrz naskrz
a pozeram ze tolko rozporuplnych nazorov na nove alebo lepsie povedane uz staronove mondeo som uz davno u ziadneho auta nevidel....

nech uz posobi na kazdeho z nas akokolvek... najvacsi problem tohto auta v eu je ten ze sa este nepredava a cas bezi ( cize nie je to dizajn ).... z novinky bude uz pomaly zabehnute auto a v eu ho stale nemame... ford si je sice vedomy ze predajne zazraky mu v biednej europe mondeo nespravi ale napriek tomu som toho nazoru ze toto auticko tu proste uz malo byt... tento tah s neskorym zaciatkom predaja vplyva totiz dost negativne na znacku ford v eu.... nie je to len o mondeu .. je to totiz aj o filozofii znacky a pristupu k zakaznikom.. ak raz majitel uz ma mondeo a chce ho vymenit za nove chudak nedocka sa... pritom je uz davno mimo europy v predaji....

za mna osobne.... nepochybujem o dokonalosti podvozku, presnom riadeni, kvalite spracovania ani o priestrannosti mondea.. bude to pecka... ale mne sa proste tato natiahnuta nafuknuta vzducholod s maskou z astona proste nepaci mozeme sa tu hadat donekonecna ale mna to neoslovilo... vyberal by som rozhodne inde... nakolko dnes je toho az az na vyber.... priznam sa ze uz aj passat ktroy povazujem za nudu storocia a totalnu skatulu by som asi skor zvazoval ako tento pseudoaston.... ci hindenburg alebo ako to nazvat....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Magister
14. 10. 2013 10:02
Politika Fordu
Je na ... Ať jdou fordi do háje... 8-s
Rozbalit vlákno
5
14. 10. 2013 10:15
Re: Politika Fordu
To né oni se budou držet USA a Činy. V háji je Evropa co by tam dělal ještě Ford. ;-)
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2013 10:55
Re: Politika Fordu
V Evropě se prodává o 20% míň, tohle není důvod to zabalit. Absolutní blbost Fordu bylo představit nové Mondeo v Paříži a pak ho 3 roky neprodávat.
Avatar - Magister
14. 10. 2013 11:05
Re: Politika Fordu
Přesně tak. Toto si žádná značka nedovolí, ani taková tradičně americká jako je Harley Davidson. Neskutečná chyba, která shazuje značku...
Avatar - Midlosek
14. 10. 2013 11:32
Re: Politika Fordu
No ještě větší blbost je ho v Evropě představit a pak ho tři roky prodávat jen a pouze v USA a následně pak v Číně...to evropské fanoušky a zákazníky Fordu asi trochu naštve ;-)
Avatar - Magister
14. 10. 2013 11:38
Re: Politika Fordu
Řekl bych, že mnohé odradí... a pak se bude jako horká novinka prezentovat něco, co už jinde běžně roky jezdí. Tuto sebedestruktivní politiku nechápu. Mondeo jsem kdysi měl a bylo to kvalitní auto.... ale tohle mě hoooodně nakrklo proti této značce.
Avatar - Dinar
14. 10. 2013 10:16
kynutý knedlík
"Ford Mondeo bylo vždycky kus krásného auta. Nová generace se však posouvá o několik úrovní výš..." >:D >:D
Tuhle krabici na kolečkách nespasí ani maska z astonu, jak design auta nectí proporce může mít detaily jak chce povedené.
Naopak vnitřek je mezigeneračně skutečný pokrok, což u konkurence vždy neplatí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Iv8
14. 10. 2013 10:24
Re: kynutý knedlík
Celkem trefné, ve mně to zase asociuje nějaký příšerný robotický vysavač. Do té tlamy se toho vleze...
Avatar - Emel
14. 10. 2013 22:16
Re: kynutý knedlík
Tlama by mi nevadila, ten čumák je opravdu docela šik... spíš neskutečně vysoký ponton karoserie... dlouhý převis... no, uvidíme.
14. 10. 2013 11:50
FUJTAJFL!
TO JE VOTEKLÝ! >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2013 12:11
děs,běs
Hnus velebnosti.To už Passat je hezčí. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
14. 10. 2013 14:17
Re: děs,běs
To se rozumí samo sebou :yes:
Avatar - Ozzman
14. 10. 2013 12:22
To je zase nářků
Část známých VW fans nadávají na vzhled, další část zas na to, že nelze koupit ( už vás vidim, jak pro něj všichni jdete, kdyby se tu teď objevilo na krámě) >:D

Jedno je jisté i podle autora článku, i když přijde na trh se zpožděním, ať už to bude tahle, či jak se proslýchá faceliftovaná verze, bude technicky a hlavně jízdně velmi konkurenceschopné všem Passátům, Superbům, ale i jiným zástupcům střední třídy. Už nynější model i přes své stáří pořád válcuje konkurenci ( i když už né tak s přehledem, jako na začátku své kariéry, viz mnohé autotesty, já vím vím.. Mazda 6 je už tady, tak mi to sem nepište :D).

Druhá věc je jeho vzhled. Osobně z něj taky nejsem unešen. Z fotek mi přijde nejhečí ten MK IV kombik >:-[] . Ostatně, někdy jsou k vidění dotažené kusy z USA a na větších kolech vůz už tak zle nevypadá. [odkaz]
Nicméně... mne přišela nateklá i nynější generace a při představení se mi moc nelíbila...

Jako pozitivum vnímám interiér, který doznal krok správným směrem. Bál jsem se, aby to nebylo něco ve stylu Focusu III. To se naštěstí nestalo.

Samozřejmě, že hodnotit z fotek je předčasné, uvidíme, jak naživo bude vypadat a působit, ale jsem si jistý, že špatné auto to nebude... takové se snad už dnes ani nevyrábí. Jsou jen auta dobrá a lepší :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
14. 10. 2013 13:41
Re: To je zase nářků
No vzhled je jaký je, ale to že nejde koupit zde, to vnímám jako velký problém. Právě vůči těm, kterým se líbí a reálně by zvažovali jeho koupi, pochybuji, že někdo bude moci odkládat koupi auta o tři roky, resp. ten co chce Mondeo, si koupí ještě současné a ten co mu je to jedno půjde jinam. A hlavně, jaký je to signál pro evropské zákazníky? Jste až na druhém místě?!? Myslím, že Evropa je stále pro Ford nezanedbatelným trhem a tak by k ní měl i přistupovat.
Avatar - Ozzman
14. 10. 2013 15:43
Re: To je zase nářků
Proč by ten, komu je to jedno šel nutně jinam? Třeba si vybere právě to stávající Mondeo :-)

Neříkám, že postup Fordu je správný, ale nikdo z nás do toho nevidí a neví, jak bude Ford postupovat dále. Ostatně od roku 2006 respektive 2005 tu jezdí i VW Passat :-) Jen mu zaostřily hrany... o rok mladší než MK IV je i Superb :). Nechme se překvapit :-)
14. 10. 2013 19:11
Re: To je zase nářků
..btw stejna situace u nás doma...nove není...neva..koupilo se opet stavajici v top verzi..tentokrat i s kuzi na pristrojovce (aspon nejaka zmena :D:D¨) ..tak jsem zvedav az dorazi :-)
14. 10. 2013 19:06
Re: To je zase nářků
Na zivo je vzhled :yes: :yes: lepsi nez na fotkach :-)
14. 10. 2013 16:22
Mondeo před FL
Opravdu skvělá diskuse. :-/ Pánové kdo jste ho viděl na živo, kdo jste v něm seděl, kdo jste v něm dokonce jel? Spousty odborníků, kteří veškeré zkušenosti opírají o monitor PC. Ano souhlasím, že datum uvedení na trh v Evropě naprosto Ford nezvládl. Nebo to byl účel od začátku a počítá se hned s FL?! A desing je věc naprosto subjektivní, tak proč nad tím tak rozepisovat.
Faktem zůstává skutečnost, že bude Mondeo stále patřit ke špičce svého segmentu a své klienty si najde. Jestli více či méně, to se nechme překvapit.
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2013 19:04
Re: Mondeo před FL
Ja v nem jel i sedel >:D a za me palec nahoru...jedine co je ulet..je vstupni otvor do kufru u verze sedan :-) ikdyz me totak netrapi...ja jsem vzdy pro liftback :-)
Avatar - romgator
14. 10. 2013 17:56
Až na konci příštího roku?
Takže vzhledem k malému českému trhu se nové Mondeo dostane na trh někdy ke konci roku, to znamená listopad až prosinec 2014. Dále, v americe se prodává již skoro rok, takže přibližné po dvou letech výroby a provozu bude v čr. Otázka je, vyplatí se mi, pokud budu chtít nové Mondeo, koupit současnou verzi nebo si můsím počkat rok? Asi je to na uvážení každého. Pokud bude mít uvedení na evropský trh nedejbože zpoždění nějaký ten měsíc tak skutečné budeme kupovat auto již vyráběné přes dva roky. Takže žádná technologická novinka. To je dobré možná pro Indii, ale ne pro Evropu. Takže si podle mě Ford kálí do vlastního talíře. Co myslíte, mám pravdu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
20. 10. 2013 19:32
Re: Až na konci příštího roku?
podle me to takhle neni... soucasne Mondo je uplne pohodovy auto a nema problem s konkurenci.
Jedina prima konkurence je VW Passat a u nas trochu specificky Superb.
Passatem jezdim... a dnesni Mondeo je proste lepsi - tim myslim uzivatelky prijemnejsim autem.
A mezi nama: kolik lidi opravdu zajima, co je pod kapotou nebo schovane v blatnicich?
Dulezity je, jak to vypada... jak se v tom sedi, jestli je tam dost mista a ticho... a pak, jaka je uroven servisu.
To je asi to nejdulezitejsi... a tam je to "krizem" = obecne Superb je asi o neco mene prijemnej... ale aspon pokud vim, lip se o Tebe jako vlastnika staraj.
Passat je doveden v namyslenosti k dokonalosti! Neni uzivatelky nic moc... a v servise Te tezce vyfakujou... byl jsem minuly tyden na prvni prohlidce = po 30 tisicich km. Dal jsem si zalezet na priprave... prijel jsem se seznamem stiznosti a zavad, s fotkama toho, co delal display a tak!
Prijimaci technik me nechal vypovidat... a pak prohlasil, ze je to jedno, ze prvni prohlidka je stejne jen vymena oleje a kontrola pocitace.
Zustal jsem zirat jako puk... a me pokuseni se zmenilo v jistotu! Pristi auto bude Mondeo... v bezinu - obycejnem, bez turba.
Vetsinou jezdim na tempomat 123kmh... tedy kdyz nestojim v kolone.
Mozna dvakrat jsem se rozjel na 140... ale i na to mi porad jeste staci sestnactistovka se 120 konma, nebo kolik to dneska dava... uz 92kW? Tim spis.
Howgh.
14. 10. 2013 18:21
takže máme
v tom jasno. Ford začal prodávat první Mondeo v roce 1993, druhé v roce 2000, třetí 2007 a čtvrté se chystá na rok 2014 vidím zde jasnou posloupnost co sedm let nový model. Jen místní kostelní plačky které si žádné nové Mondeo nikdy nekoupili a nekoupí radí Fordu jak na to a měnit model ve střední třídě co pět let. Nebo snad i častěji? Můžu vědět který z výrobců aut ve střední třídě svůj model mění co pět let?

Pro ty co mají starost od délku, prosím podívejte se na délku současného Mondea v provedení sedan a pak se podívejte na délku toho budoucího.
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2013 19:02
Re: takže máme
:yes: :yes: :yes: tak tak Evropské Mondeo nemuze za to..ze v USA Fusionu skoncil cyklus...a tak museli predstavit nový model :)....s tou delkou jsem to uz psal pri prvni info tady na auto.cz...kdy tvrdili , ze Mondeo porostlo...a i pres u pozorneni, ze srovnavaji sedan versus liftback..misto versus..opet sedan >:D ktery je delsi :-)
Avatar - Ja Prvni 123
20. 10. 2013 19:22
No ta diskuze tady vazne den ode dne vic odrazuje vubec to c
treba sem chodi i normalni.
;-)
Je pravda, ze se mi to moc nelibi... ale stejne jeste nikdo nevi, co sem skutecne prijde.
Ale ten trend nesmyslnych udelatek po me znamena, ze pokud se zbavim toho sluzebniho Passata (hnus hnusnej fialovej) , tak si na jare koupim soucasnou verzi Mondea... s obycejnou, jednoduchou, benzinovou 1.6 bez turba... a budu doufat, ze uz mi vydrzi "na veky".
Ja uz na to vek mam.
:-!
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2013 16:35
viděl jsem ho naživo
včera jsem viděl nové Mondeo naživo, teda pokud to bylo toto auto, ale podle předku a zadku jelo proti mně. Nebyl nijak označen, zajímavé, že to bylo na Hlučínsku poblíž hranic s Polskem
Rozbalit vlákno
0