Ty seš zábavnej >:D Jak kdybych píchl do vosího hnízda. Možná to někdy pochopíš, pro někoho je to těžký, vím, a dojde ti, že jsem ten "kus Fiatu" nejinak nemířil proti Jeepu. Osobně mi totiž přijde, že design Jeepu si bere kus italského designu.
Smahnul jo? No jestli jsi ochotný tu něco psát aby jsi někoho "smahnul" tak myslím, že další diskuze je bezpředmětná. Nejsem děcko a tím pádem se nevymlouvám. Přiznávat nemám co.
No vzhledem k tomu, že Compass bude sdílet techniku s Cherokeem a Renegadem na tom bude se schopnostma podobně a bude zase záležet především na verzi. On i Renegade ve verzi Trailhaek je velmi schopné SUV.
Tohle auto se díky konzervativnímu designu bude určitě dobře prodávat i v Evropě! I já jako fanda značky si pořád na design Cherokee nemůžu zvyknout. Tohle postrádá jakoukoli avantgardu, ale je to líbivé.
Motory? V EU určitě fiatí dehťáky 1,9 možná 2,2, benzíny: 1,4 T-jet, 2,0 a 2,4 hurricane asi už také přepracované na T-jet. Spekuluje se o Alfí 1,8.
Tutová je verze Trailhawk (auta na foto s černou kapotou), která bude použitelná i v terénu.
Ceny? Koukněte na ceny Rendy a Číra, tak někde uprostřed. Odhaduju začátek na 700 konec okolo mega. Levné tohle auto nebude! Nemá to zapotřebí. Budgetový bude Fiat na tomhle základu, který bude snad od 2018 a určitě bez designu 500.
suhlas.. trailhawk je parada... a v nej aj tolko kritizovany cherokee vyzera genialne... z mestskeho lizatka je razom dokonaly expedicny stroj do "jurskeho parku" alebo nejakej tej realnej divociny :yes:
taky maly krizenec grad cira s renegade.... je tu citit ze tentokrat sa uz moc neexperimentovalo ( ako v pripade cherokee ) ale vo vysledku je to vlastne az teraz prave ten dokonaly pikantny gulas .... aky ma kazdy chlap rad :yes:
v modrej a cervenej ozaj moc pekne vyniknu vsetky detaily na kasni ... a aj podvozkovo to vyzera svetlostou aspon na nejakych 20 centi ak nie viac... toto auto ozaj vyzera ze nejaky ten teren v pohode zvladne takze jeep je nadalej jeep a tak to ma byt.... :yes:
renegade sa mi sice tiez paci ale ozaj je to uz taka mala budka na kolesach kde uz clovek zacina aj pochybovat ci je to este seriozny jeep ako sa patri .... alebo uz skor mestska stylovka na ukazovanie sa .... ale tento compass je aj velkostou aj vizazou fakt dokonale posadeny ... a kto zase nepotrebuje velke grand ciro a chce skutocny jeep ale cherokee mu pride moc extravagantny ... toho novy compass iste nesklame... davam palec hore... prve fotky a dojmy su za mna vyborne
Asi se souzi v desiknérském studíju poučili a vsadili na proporce a tvary, které jsou geneticky Jeepu blíže, než kreativistické kreace posledních ročníků.
Jeep nabírá dech a upřímně je mi jedno jestli pod Fiatem, Pandou, nebo Tipem ;-) .
Z pohledu uživatele mne zajímá, zda plasty - hlavně nárazníků - jsou bytelné a vydrží i jízdu po polní cestě.
Proč to píšu? Protože plasty ve služebním Seatu psychicky nevydržely střet se zajícem v rychlosti 60km - a to nebyl žádný zlobr, ale normální březňák, který dokázal, byť za cenu svého života zlikvidovat lízátko nárazníku tak, že se musel měnit celý........ Jak by to dopadlo, kdybych si takhle otřel brázdu na polňačce, nechci domýšlet........
Tenhle Jeep je dobré znamení....Snad mu pro Evropu schválí alespoň 2,4 benzín.
Souhlas nadvakrát - doufám v 2.4 benzínovou atmosféru... a snad to pod Fiatem bude lepší, když i moje Punto II, ročník 2008, přežilo bez úhony střet se srnou ve vysoké rychlosti.
Dodnes mě to mrzí, už se nedalo nic dělat - vylezla mi tam nána na poslední chvíli z křoví u silnice. Hodně jsem brzdil, takže nevím kolik jsem jel v okamžiku střetu, ale energie byla dost silná na to, aby tu nešťastnici odhodila vzduchem přes celou silnici a dopadem na příkop v protisměru se definitivně ubezdušila... a pak ještě se odkutálela kousek dál.
A na Punťovi prasknul jen ten plast, co lemuje masku - vstup vzduchu do motoru. A prasknul jen trošku - dodneska s tím tak jezdím. Už asi 6 let...
no Seat měl na zvěř smůlu - také jsem trefil srnku - partyzánku - vyskočila mi kilometr od baráku zpoza stromu. V zimě - v těch velkých mrazech minulou zimu. Nedalo se vůbec nic a to střet byl v rychlosti cca 40km v hod - škoda na Seatu za 68 tisíc bez DPH - světlo, nárazník, příčky, dveře od ťuklé. Zhasla naštěstí hned.