Diskuse

Nový Kaipan 14: česká cesta

10.8.2006

Hledáte levný otevřený automobil pro radost? Kaipan má typicky české řešení. Z ojetého Favorita se použijí hlavní komponenty včetně celohliníkového motoru a převodovky a celé se to zasadí do otevřené laminátové karoserie s rámem z ocelových trubek.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pierro" [212.67.67.XXX] 10.08.2006  10:12

    bez titulku

    Tak a konečně vím, co to stálo vedle mě na semaforech :-) Včera večer jsem se vracel z práce a v cca 18.00 hodin na semaforech na Balabence vedle mě zastavila kolonka tří zvláštních auťáků, připomínajících motokáry. Dva (červený a modrý) beze značky, jeden (oranžový) se zlínskou SPZ. Stáh jsem okínko a koukal jak malej smrad. Kdyby mi to nebylo trapné, houk bych na řidiče, s čím to vlastně jezdí... :-) Bohužel skákla zelená a kolonka se pohla jiným směrem než já. Kaipani ale vypadali hodně exoticky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  10:19

      « Re: bez titulku

      Včera jsem viděl kolem poledního zaparkovanejch několik Kaipanů na Štvanici... Možná to byla stejné skupinka ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.2006  10:17

    KUAAAAAAAAAAAAA

    Tak to je bomba :yes: Vypadá úúúúúúžasně. Ve "starým" Kaipanu jsem jel a byl to parádní zážitek. Tenhle je ještě dostupnější. Mám ale trochu obavy o motor. Myslím, že s tím moc cloumat nebude. Podvozek těžko říct. Použité díly se shnilého fáva.... no, zase to bude dost lehký... Jen se bojím, aby se to nakonec neomezilo jen na ten velmi atraktivní vzhled. Chtít utratit 150-500 za sporťáček cabrio, tak stejně šáhnu po jeté MX5 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  10:29

      « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

      Nekecej!!! Konecne to svoje stary Favo navliknes do novyho kabatu >:-[] Uz jsi objednal? Budes mit taky ty rychly pruhy? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.08.2006  10:44

        « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

        Rychlý pruhy se mi na sporťákách dost líběj :yes: Na tvoje rychlý pruhy v trenkách to ale nemá >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "headup" [86.61.135.XXX] 10.08.2006  12:20

      « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

      nenech se vysmát. ty fotky jsou jen počítačový skici. v reálu to vypadá mnohem hůř.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.08.2006  13:03

        « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

        Tak linkni fotky reálu, chytráku... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Tead" [213.192.61.XXX] 10.08.2006  13:27

          « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

          sice to neni od něj:-)ale tak opravdu v reálu není moc fotogenický;-) [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.08.2006  15:09

            « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

            Hmmm, tak to měl pravdu.. reál je špatnej... no, tak ještě zbývá osobní setkání, ale... uff
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "empi" [82.135.10.XXX] 10.08.2006  18:09

              « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

              Nahore pises, zes je vcera videl, a tady se divis ;-\.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "ZZ" [89.176.2.XXX] 10.08.2006  18:13

                « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

                Ano, píšu, že jsem viděl zaparkované Kaipany. Toho nového jsem tam ale neviděl. Viděl jsem jen repliky Lotusu. Ještě nějaký dotaz?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "empi" [82.135.10.XXX] 10.08.2006  19:02

                  « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

                  Ale jo :-), podle ceho pak ale usuzujes, ze jsi videl stejnou skupinku jako Pierro, ktery Kaipany v tech autech rozpoznal az podle zde vyvesenych obrazku?
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "ZZ" [89.176.2.XXX] 10.08.2006  20:42

                    « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

                    Pierro nepíše, že to byly tyhle nový modely. Pochybuju ;-) A pokud něco víš o Kaipanech, tak si určitě nemyslíš, že by se v jeden den po Praze prohánělo několik skupinek Kaipanů :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jyrki" [85.70.115.XXX] 10.08.2006  20:54

      « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

      Mam tu jedno Favo s motorem prevrtanym na 1500 cm, ma to cca 95 koni, ale predevsim velky tocak. No s tou malou hmotnosti by to mohlo zacvicit moc hezky!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "erik" [84.42.144.XXX] 11.08.2006  13:03

        « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

        no LOL, z fava vydolovat o 40% vetsi vykon jenom prevrtanim jo, vrat se zpatky na zem. Asi te jeste nikdo nesvez v aspon 100konovim dvoulitru co, nebo aspon v necem slabym ale tocivim (treba fiaty). Tvrdit o favu ze jede je vazne najivita, a dat pul mega za auto u ktereho budou soucastky ze shniliho vraku je teda sila. Nova kastle je pekna vec ale skoro nejmin dulezita, mimo toho treba v americe pro srovnani za tyhle prachy prodavaj novyho mustanga, pravda ne GT verzi ale i tak bezpecnost, vykon a hlavne trvanlivost bude mnohem lepsi.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "LXi" [88.101.22.XXX] 11.08.2006  21:43

          « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

          se ti divim že nejdeš do ameriky chytráku!!!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Jyrki" [85.70.115.XXX] 12.08.2006  17:54

          « Re: KUAAAAAAAAAAAAA

          A kdo rikal ze je to jenom prevrtany? Ja jsem tu upravy nezminoval...To Favo mam jen pro zabavu, momentalne jezdim C4, pred tim jsem mel Peugeota a Fiata. 100 koni na dvoulitra je dnes opravdu malo, spis 100 kw, ne? Ameriku mezi automobilove velmoci nepocitam, ale kdo ji ma rad, proti gustu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Nedik" [82.100.43.XXX] 10.08.2006  10:18

    favorita bych už měl...

    Před barákem nám stojí Favo s kastlí na odpis, ještě někde splašit ty peníze...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  10:21

      « Re: favorita bych už měl...

      Nebreč. Zaběhni do banky, dostaneš úvěr 150 a pak to můžeš doma bouchat v garáži :yes: :-) Za tuhle úžasnou radu mě v tom pak necháš svézt >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.08.2006  10:32

        « Re: favorita bych už měl...

        Docela by me bavilo to dat do kupy, jen kdyby to pak ode me nekdo koupil, abych si to nemusel nechat:-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.08.2006  10:45

          « Re: favorita bych už měl...

          No tak pozor... pokud to koupíš jako stavebnici a dáš dohromady, tak si to kupce vždycky najde :yes: Teda... pokud ti s tím bude někdo pomáhat, šikulo >:D >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 10.08.2006  12:04

            « Re: favorita bych už měl...

            Hele, nejsi nejakej moc drzej? Ty pochybujes o moji sikovnosti? Ja, ktery si to umi udelat obouma rukama? Nestydis se? >:-[] >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 10.08.2006  13:04

              « Re: favorita bych už měl...

              To jako že v jedný držíš lupu a v druhý pinzetu? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Alessio" [85.71.182.XXX] 10.08.2006  15:37

                « Re: favorita bych už měl...

                knock out....cink! >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 10.08.2006  15:41

                  « Re: favorita bych už měl...

                  Na to nema cenu reagovat. Jen se ho zeptej, jak se mu po predminulym srazu chodilo;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "U4" [86.49.116.XXX] 10.08.2006  20:14

                    « Re: favorita bych už měl...

                    ROFL!!! Ste dobrý!!! Z těhle 4 postů jsem si málem ucink!!! >:D >:D fakt rofl... :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Johny.Rico" [85.70.213.XXX] 10.08.2006  10:21

    Jako to ne teda.

    Dát tam motor z Favoše? Se zbláznili asi ne? já vím, váží to sice pět deka, ale i tak§ už jen z principu!!!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  10:31

      « Re: Jako to ne teda.

      Pri trose stesti tam pujde dat i motor z Filcky. Navic je tu par lidi, kteri umi Facko docela slusne poladit.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Haya" [195.144.99.XXX] 10.08.2006  10:47

        « Re: Jako to ne teda.

        motor z Filcky by tam měl jít určitě, a taková 1,6, to už by šlo ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.08.2006  10:48

          « Re: Jako to ne teda.

          Nebo 1.9 kamna >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.08.2006  12:05

          « Re: Jako to ne teda.

          1,6 je tezka jako krava. Ja bych to videl na poladenou 1,3.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "mišo" [85.216.219.XXX] 10.08.2006  12:44

            « Re: Jako to ne teda.

            motor z feldy je presne to iste co motor z fava...aspon co sa bloku tyka. takze s jeho instalaciou do kaipanu by nemal byt problem. s takym 1,3 mpi poladenym, to by mohlo byt zaujimave... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dave-lamino" [85.160.179.XXX] 10.08.2006  10:22

    realita

    Ondro proč jsi tam nedal ty fotky z realu ? Ty náhledy jsou takovej ideál ovšem ta realita to je dílo .Reaguji na design .
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lukáš" [213.210.151.XXX] 10.08.2006  10:27

      « Re: realita

      Hm bojím se vůbec použít slovo design pro to co jsem viděl v reálu. Je to opravdu "dílo". Další ožehavé téma je bezpečnost a to i chodců ;-\ Za tyhle peníze je prostě lepší koupit Triumph Spitfire, Mg atd. kdo chce klasiku. A jinak jednoznačně MX5 nebo Barchetu od Fiatu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Ricardo" [83.208.123.XXX] 10.08.2006  11:01

        « Re: realita

        Svatá pravda. A za takovým MG B nebo Triumphem se otočí daleko víc lidí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Jan" [193.108.106.XXX] 11.08.2006  11:59

          « Re: realita

          Naprostej souhlas. Tohle plastový autíčko je spíš pro smích, než pro cruisování po mestě.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "davidek" [212.80.70.XXX] 10.08.2006  11:17

        « Re: realita

        At se na me nezlobeji ale je to *, design predku je nejhnusnejsi co jsem videl za posledni dobu. A uplne me dostalo ze to je vlastne prevliklej favorit? To si snad dela legraci ne? Prodavat favorit i v roce 2006? At se probudi. Tohle auto si muze koupit leda uplne neznalej blb.....
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "mišo" [85.216.219.XXX] 10.08.2006  12:46

          « Re: realita

          preco sa cudujes, ja to s tym vyuzitim dielov z fava vidim ako zaujimavy napad...nikto predsas tymto nepotrebuje jazdit 250 kmh a stovku za 5 sec. :no: je to vpodstate pohodova kara a masirka na leto :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  13:06

            « Re: realita

            problem je tam skorej podvozok ako motor .. a to ze je to predokolka ... podvozkove diely z favaca su dost problem ... ale trebalo by vyskusat .. moze to byt mozno fun zvezenie
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Kámen" [82.119.241.XXX] 10.08.2006  14:51

          « Re: realita

          nebo davidek :-) :-) :-) :-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Vopi" [195.39.69.XXX] 05.09.2006  16:29

          « Re: realita

          To: Davidek. Je videt ze jsi vubec nepochopil o cem je firma Kaipan a jejich vyrobky. Zkus vice poserfovat na internetu a pochopis ze tyhle auta jsou vic nez jen auta ktere lze kdykoliv kdekoliv koupit !!!!Nekritizuj snahu a veliky uspach jinych. Predved co dokazes ty ?! Klobouk dolu pred panem Hradskym protoze to co dokazal, neni v prostredi ceskych zakonu a papirovani vubec jednoduche. A ze se ti nelibi design ?! To je jen vec vkusu. Mne se totiz libi treba moc. Mozna budu proto ale pro tebe slabomyslny nebo jinak postizeny... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "kopl" [212.80.67.XXX] 06.11.2006  17:50

          « Re: Re: realita

          Tak já si tda myslim že to neni špatný, za 130litrů takový hezký kupéčko a z dílů favorita.... hezká myšlenka, je to dostupný a docela pěkný, jen tomu dodělat střechu, upravit světla, a něak zaplácnout laminátem tu gigantickou díru v čumáku
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jozin" [62.168.125.XXX] 10.08.2006  10:44

    cesi..

    to fakt len cesi mozu postavit taketo *auto bez motora... keby to malo aspon hátépé >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  10:48

      « Re: cesi..

      659 kg... PS: A vrať se zase do bažin, Jožine :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jozin" [62.168.125.XXX] 10.08.2006  14:38

        « Re: cesi..

        ja som vedel, ze sa na to nejaky samonasieraci typ chyti >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  18:55

          « Re: cesi..

          >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Skubis" [194.246.46.XXX] 10.08.2006  12:01

      « Re: cesi..

      No u vas na Slovensku jste dokazali vyrobit akorat dvanactsettrosku s cesky motorem :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  12:39

        « Re: cesi..

        K1 attack [odkaz] zobud sa to sa stouto pleckou nemoze porovnavat ked uz urazas
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "nitrob" [83.208.215.XXX] 10.08.2006  14:00

          « Re: cesi..

          attack je dobrej, az na ten vnitrek, vykuchanej z accordu :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  14:08

            « Re: cesi..

            je to kit car .. a likviduje to jazdnymi vlastnostami okolie ... accord neaccord
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "ivan" [195.178.74.XXX] 11.08.2006  11:24

          « Re: cesi..

          K1 attack zbuchalo par sikovnych chalanov v skromnych podmienkach..Legislativa na Slovensku ich znacne obmedzovala vo vyrobe a predaji, tak s tym skocili do USA.. - kde sa z toho sli vsetci posrat:-))! Bez komentara je aj skutocnost, ze trebars Opel (speedster) a myslim Lotus v tom koncepte videli realneho konkurenta a s autormi Attacku nadviazali kontakt:-)) Ci ho chceli kupit aj s vyrobnymi pravami to uz neviem..) To je trochu ako v lacnom filme, ale je to pravda. Attack je super!:-))
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "LXi" [88.101.22.XXX] 11.08.2006  22:02

          « Re: cesi..

          Slováčci vy se jen schováváte za ten váš jeden malej K1 Attack a nebejt čechů tak ani to dneska nemáte!!! co třeba českej THUNDERBOLT, KAIPAN, ŠKODA, TATRA, TEDOM, KAROSA, SOR, ZETOR, AVIA co máte vy jako svýho nepočítej cizí jako je Kia nebo VW možná ty vaše mopedy tyk prosim tě naschazuj naše výrobky, nejdřív se podívej jak to vypadá u vás doma a pak něco pomlouvej
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.207.154.XXX] 06.06.2007  18:05

          « Re: Re: cesi..

          Typicti slovaci, neco vyrabeji a neumi k tomu udelat popis Slovensky a kazdy aby to lustil v anglictine... Tomu rikam narodni hrdost...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Skyline" [80.65.176.XXX] 10.08.2006  11:14

    Nevim

    Pripada mi to jako silenej plastak. Replika Super 7 se mi libi, ale tohle bych nejdriv musel videt v realu. Kazdopadne bych to nebral, pokud by se do toho nedal dat jiny motor. Nezlobte se na me, ale zvuk motoru ve Favoritu je krize a i kdyz se da vyfukem udelat ledacos, zadnej zazrak to nebude... Snaha o nizkou cenu je az prehnana. Za 500k uz mam jetou S2000 a to je trochu jiny kafe (cena stavebnice vypada uzasne, ale kolik z vas by si to postavilo doma?).
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2006  12:06

      « Re: Nevim

      Ja bych to klidne postavil. Kdybych mel kupce, tak do toho jdu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jan" [194.149.116.XXX] 10.08.2006  12:30

        « Re: Nevim

        No tak to udelej mazane. Dej na net inzerat, ze to prodas, a kdyz najdes kupce, tak to za tyden poskladas a prodas. Jednoduche :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 10.08.2006  12:32

          « Re: Nevim

          Ten tyden, nevim, nevim;-) Sikovnej sem, ale az tak nejspis, teda urcite, ne:-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Tibby" [195.39.23.XXX] 10.08.2006  13:11

            « Re: Nevim

            Jak ne? Odevzdáš do úschovny klíče od baru (třeba mě nebo ZZmiji) a máš to za tři dny zbouchaný ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 10.08.2006  13:15

              « Re: Nevim

              Tywe... nepoužívaj slovo "zbouchaný", když píšeš matesovi.... Jak kdybys ho neznal :-! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Tibby" [195.39.23.XXX] 10.08.2006  13:16

                « Re: Nevim

                A sakra! 8-s >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Free" [195.113.106.XXX] 10.08.2006  13:12

      « Re: Nevim

      No s tim motorem to nebude tak zle slyšel jsi někdy formuli škoda?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Skyline" [80.65.176.XXX] 10.08.2006  15:17

        « Re: Nevim

        Slysel, ale zvuk S2000 je uplne nekde jinde. Navic formulovy rachot jeste neznamena, ze to "jede". A nahon na predek ta formule taky nema...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "olin" [85.160.40.XXX] 14.10.2006  00:59

      « Re: Nevim

      Já bych si to koupil jedině jako stavebnici a to jen pro tu radost z toho, že bych si to moh postavit sám a plno věcí si udělat podle sebe a přizpůsobit svému vkusu (přístrojovka a ovládací prvky jsou HNUS). Stím motorem se taky něco dá udělat (např. poladěnej VW 1,6 na filckovou přírubu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  11:23

    uh

    ... no neviem cena dobra ale ten favac .. keby aspon ne ten podvozok .. inac zaujmave
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 10.08.2006  11:36

    Kdo se pod ten "design" nepodepsal?

    Hoši, co je tohle za dílo? To má být jako retro nebo co? To vypadá jako hodně nepodařený tuning... Kdo to dělal proboha = to je designér? = spíš machr na vizualizace... Co takhle trochu stylistické čistoty? Co ta kapota? Kdo vás to učí? Bertoňák od GTI? Lehce vytuňený Favorit je 10x větší dělo, víme? Rychlé pruhy to nespraví. Kaipan by měl exportovat mrštné vozy s novým přístupem. Tohle nikoho nedojme. To už je fakt lepší Triumph Spitfire s motorem který běží jako hodinky, nebo Aerovka = dvoutakt, nebo to decentně odladěný Fáčko. Apropo, kdo se pod ten "design" nepodepsal? Krok vedle Kaipani! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Carlyle" [217.112.171.XXX] 11.08.2006  13:55

      « Re: Kdo se pod ten "design" nepodepsal?

      Co se takhle předvést nějakým svým zázračným designem?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 12.08.2006  23:04

        « Re: Kdo se pod ten "design" nepodepsal?

        Napiš email, pošlu ti odkaz...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 10.08.2006  11:49

    Za deset let

    S předním náhonem moc srandy neužije... Za deset let budeme překopávat zhnilé Octavie? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Honza" [195.47.33.XXX] 10.08.2006  12:05

    ??

    Za 500 000,- si radši koupím Porsche 911 Targa s 2,7 motorem. Zvuk i image bude někde jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dinar" [217.197.156.XXX] 10.08.2006  12:36

    bez titulku

    Majiteli firmy Kaipan se určitě nedá vytknout nedostatek smyslu pro byznys, tenhle podnikatelský záměr může být úspěšný, 150tis. dá dohromady i dost mladých kluků, takže se bude po vesnických stodolách bouchat a nýtovat. Pokud jde ale o auto jako takové, je to zoufalství, agregát a ostatní komponenty z favorita nemají místo v ničem co má v rodném listě 21. století,... a ten "dyzajn" vypadá jako výsledek inspirace častými návštěvami akcí "O nejlepší tuning okresu". :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jan" [194.149.116.XXX] 10.08.2006  15:08

      « Re: bez titulku

      Nemyslim si, ze cenou se minuli. Je to porad za lidovku, nekoho to oslovit muze a myslim, ze o tyto auta by mohl byt zajem jizne od nasich hranic ..chorvatsko, italie, recko... Neni to zase tak hrozne, jak tady licis.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Dinar" [217.197.156.XXX] 10.08.2006  15:32

        « Re: bez titulku

        No cenou se neminuli, píšu, že podnikatelský záměr je dobrý. Ceně je ale poplatná použitá technika, pokud agregáty auta konstrukčně z pol. 80. let (a to ještě nebyla žádná špička) považuješ za vyhovující pro jakékoliv současné auto, pak je diskuse zbytečná. Cílovým trhem stavebnice je jistě Česko a okolí, proto je to postaveno na Favoritu. Co se týká designu, pak jen proti gustu... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jan" [194.149.116.XXX] 11.08.2006  08:19

          « Re: bez titulku

          Povazuji to za vyhovujici pro TENTO typ vozu, nikoli pro JAKEKOLI auto. Motor z Favoritu, je pomerne jednoduchy, sikovne ruce z neho bez problemu dostanou 80k. Pokud se tam da namontovat motor z Favoritu, da se tam dostat i motor z Felicie ktery je IMHO az na par drobnosti identicky. To kde je cilovy trh bych nerad spekuloval, osobne jsem v CR zatim nepotkal nazivo ani jeden Kaipan, otevrena karoserie bez strechy take dava tusit, ze neni postaveno primo pro cesky trh, kde mame pul roku na cestach snih, 3 mesice proprsi a zbyle 3 se da, jakz tak jezdit bez strechy. Vidim, ze mame asi oba jiny nazor, takze je diskuze zbytecna.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "judas" [213.180.59.XXX] 10.08.2006  12:52

    taipan 57

    pro fajnsmekry -taipan57 je trochu vetsi s motorem audi 1,8
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  12:53

      « Re: taipan 57

      este pre vacsich fajnsmekrov .. ale vecsia cena [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "mari" [88.100.157.XXX] 10.08.2006  13:12

        « Re: taipan 57

        kolik to vytáhne? :-) a kolik to má na tacháči? :-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  13:42

          « Re: taipan 57

          :-) :-) jede to tusim 240 fakt nevim kolko to ma na tachaci ... :-) ale ma to 900kg a 230 koni a spickovy podvozok .. kasnu tuhsiu ako NASCAR
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "k1" [87.197.175.XXX] 10.08.2006  20:17

            « Re: taipan 57

            100 pod 5 sec,v max do 250, v priprave v6 duratec s 300 a 260 konmi, v slalome na pretekoch redline bol rychlejsi ako evo8/al. 9, teraz neviem ale je to jedno/, ale stoji asi tak cez 2mil czk. na nete som videl aj potunene verzie /predava sa hlavne v amerike/ s preplnanymi motormi 450+ koni a to 900-950 kg auto pohne na 100 aj pod 4 sec. jednoznacne ked sa do uvahy vezme aj cena, vraj je lepsi ako murcielago
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Syetti" [85.207.38.XXX] 11.08.2006  01:24

              « Re: taipan 57

              za 2mega umi udelat takove auto kdejakej madar:-) kdyz kupuju auto za 2 mega ocekavam vic nez supr jizdni vlastnosti(interier, bezpecnost atd...)
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "k1" [87.197.215.XXX] 11.08.2006  11:08

                « Re: taipan 57

                co sa tyka bezpecnosti, je bezpecnejsi ako seriove auta /teda ten tubular frame je pevnejsi - dost , na neporovnanie so seriovymi autami /pevnejsi ako nascar/, ma 4 bodove bezpecnostne pasy a sportove sedadla, brzdi na cosi cez 30m zo 100 a co sa tyka komfortu - no je to cisty sportiak, takze je citit kazdu nerovnost na ceste, sedadla su sportove ako som uz napisal, hluk je znacny /no hluk - zvuci dobre, ale 360 modena lepsie :-)/, nema strechu /teda ma, ale treba ju poskladat a to mi verte, ze kym to stihnete zmoknete, tiez je dilema ci brat batozinu al. strechu a so strechou vyzera hnusne/, bocne okna su ehm nestahovatelne atd., inac veci ako klima, audio, navi, carbonfibre al. leather interier sa daju objednat a vyzera to dost dobre, attack je skratka sportova hracka, ale ak by som mal mat len 1 auto, urcite by to nebol on, ale ako letne odreagovanie bez strechy s lepsimi jazdnymi vlastnostami ako porsche - preco nie
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Sch" [134.130.115.XXX] 10.08.2006  13:11

    Pro individualisty

    To se neda porovnavat s ojetinou nejake velkoprodukce. Vlastne kazdy vuz bude original, udelat na tom muzes spoustu modifikaci, a cilova skupina jsou uplne jini zakaznici. Komponenty alespon z Felicie by byli lepsi, ale ta je zas drazsi. V Anglii myslim prodavali stavebnici roadsteru na podvozek Sierry, to ma velkou vyhodu v zadnim nahonu ale je vyrazne tezsi. Jako auto pro zabavu myslim dobre z motoru by nekdo mozna vyzdimal i 100k coz uz b bylo na 650kg slusny ale ten prdohrab s tim neni zadna sranda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "emylak" [82.208.52.XXX] 10.08.2006  13:42

    Vcerejsek

    Jak pisete ze jste vcera videli kaipana, tak na www.kaipan.cz pisou ze vcera byla predstavovacka noveho vozu. Od pana Hradskeho je to urcite zajimavy krok, myslim ze predni dil karoserie(ktery se nekterym nelibi) je mozny udelat i jinak (staci mit nekoho kdo dela s laminatem:-). Motor se taky da poresit a celkem levne upravit (vacky, dvojty weber, vyfuky a hned je par konicku navic), jedine co me od toho odrazuje je ten predni nahon. Navic zakladni cena Kaipanu 57 je taky do 150tis, tam je motor 1.8T od vw/skoda/audi(audi ma jiny pisty, da se lip poladit). Me prisel hodne zajimavy typ 47, ktery je podbny 57, ale motor je 2.0i Ford Sierra (stejne tak napravy a dalsi dily, par veci je S120), kde je kazdopadne zadni nahon. U takovehoto vozu pro radost bych si rad uzil nejaky ted drift, s tim predkem je to horsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.2006  14:10

    Prihlaseni

    Jak je to s prihlasenim auta, kdyz si koupim tu skladacku? Vite to nekdo?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "marky" [81.19.46.XXX] 10.08.2006  14:16

      « Re: Prihlaseni

      Jednoduše - až to poskládáš, zavezeš to ke Kaipanům kde ti to za 25 litrů prohlídnou a vydají techničák.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.08.2006  14:59

        « Re: Prihlaseni

        A to Facko, ktery jsem prebouchal musim predtim odhlasit a zrusit?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "MK" [80.250.0.XXX] 14.08.2006  15:39

          « Re: Prihlaseni

          Ne, auto jezdí na původních papírech ale v Kaipanu ti napíšou do techničáku přestavěno na roadster podle schválení č.... plus všechny změny které se toho týkají tedy počet osob, hmotnost,karosérie atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "marky" [81.19.46.XXX] 10.08.2006  14:24

    bez titulku

    Štve mě na tom ten přední náhon - při tom jak je to lehké to bude strašně těžké na čumák a hodně nedotáčivé. Proč to nezkusili jako zadokolku se středovým uložením motoru, technicky je transaxle převodovka v takovém případě úplně stejná a když stejně rám a kastle nemá s původním autem nic společného tak by to snad nebyl takový problém.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 10.08.2006  14:28

      « bo X 1/9

      Protože Fiat X 1/9 >:-[] >:-[] >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "marky" [81.19.46.XXX] 11.08.2006  09:25

        « Re: bo X 1/9

        Anebo Lotus Elise, MG TF, Toyota MR2, Porsche Boxster nebo Cayman atd... >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 12.08.2006  17:02

          « Re: bo X 1/9

          Fór je v tom: co já vím tak Fiat X 1/9 měl zadní nápravu stejnou jako přední i s poloosama a převodovkou(tuším ze 128my?) Jen zatáčení vzadu bylo napevno bez řídící tyče. A vpředu stejná náprava bez motoru. Jak udělat z předokolky zadokolku... Fiati mě můžou opravit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "BERTOŇÁk" [88.102.27.XXX] 10.08.2006  14:57

    laminatnici

    Hm, musim vam rict o nasem novem tuningu, prebouchali sme ho u Jardy na dvore z bouranyho formana. A za dva dny! Od tedka nam v ulici rikaji Laminatnici. Ja nevim co je laminat, tak nehodnotim - znate me. Este nam zbyly zadni dvere - nechcete nekdo? Prodam za 200,-
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Beny" [62.40.68.XXX] 10.08.2006  15:20

      « Kaipan

      Navrch huj, uvnitř fuj. Od takového auta bych čekal taky lepší svezení, ne jen vzhled.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "aaa" [195.98.14.XXX] 10.08.2006  18:06

    uuuuuuha

    Je to dost zaujimave a fak to vyzera lepsie ako klasicky Favorit. Este zaujimacejsie by bolo keby sa dal prerobit na LPG tak ako Favorit. To uz by bolo uplne vynikajuce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  19:00

    bez titulku

    Jo. A pak že češi nemají zlaté pracky :yes: To není pro vyznavače lexů, pro ty je pojišťovnou hrazená slepecká hůk a brejle ;-) Není ato ani pro přepážkové kovboje... Jo, Kaipan umí. Motor z favoritu byl na svou dobu a dobu kde vznikal klenotem :yes: Z nuly na sto pod deset, to je solidní. 134 tisíc, jo to je hozená rukavice. Ale zase, zvednout ji můžou jen chlapi, ne polobuzeranti... Kaipanu velké :yes: a přání všeho dobrého do budoucna.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  19:19

      « Re: bez titulku

      neprehanaj .. dobre na tom ja ze to ma malu cenu .. ked si chlap jak pises a ne polobuzna .. kupis EVO .. ked uz teda ... kaipan neni zly ale je skorej pro polobuzeranty ... ktory sa chcu pacit ze maju nieco ine vynimocne .. aj ked to nejede ... lebo podvozok a motor s favacu .. to neni zrovna najjlepsia kombinace ci to ma 650 kg ci nema .... tak brzdi
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  19:30

        « Re: bez titulku

        Víš, jde hlavně o to, že si to můžeš poskládat. Součástku po součástce, šroubek po šroubku a po nějakém tom týdnu je dílo hotovo... Je to ideální relax po práci... K tomu EVU... Možná jo, ale jedně jako druhé auto. Tedy, pokud nechceš na našich cestách přijít o všechny zuby... Co se týče motoru z favoritu - vem si ten výkonový poměr: 9,56 kg/PS... Velice solidní...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  19:35

          « Re: bez titulku

          .. ja netvrdim ze je to zle ci co .. to ze si to mozes poskladat .. to je super .. to si to EVO mozes tunit .. ono to EVO je ale o inej cene ... za tu cenu co stoji kaipan sa da kupit motorka [teda za komplet sumu] a to je zas ine zradlo ... trosku mi ale nesedi to ze to ma ten podvozok z favacu .. te motor to by to ani nevadilo ...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  19:43

            « Re: bez titulku

            No doufám že ten podvozek nevezmou úplně celý, to by nebylo nejlepší řešení :-) Jinak EVO je podle mě těžce někde jinde, jak výkonem tak výbavou apod. A samozřejmě i cenou. Ale zase na EVU toho moc nepotuníš..
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  19:50

              « Re: bez titulku

              aaale potunis ... podvozok od BILSTEINu... Brzdy od brembo ci AP racing a .. VEcsie Turbo .. kovanie piesty ... ostrejsie vacky ... prestavenie elektroniky ... lahsie kola ... lepsie gumy ... medzichladice stlaceneho vzduch .. priame sanie sportovejsie filtre ... pop off a blow off ventily ... system na eliminovanie turbo efektu ... karbonove dielce ako napr kapota ... a bla bla bla ... asi milion veci ... predavaju sa aj EVa napr FQ400 ktore maju 400 k ... a vytunene exemplare ... az do Xkoni .... ale je fakt ze tam je cena uplne nekde inde .. ako u kaipanu ... ci uz v zaklade alebo po vytuneni
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  19:58

                « Re: bez titulku

                Vem si nárust ceny po takovém zásahu... Jednak přijdeš o záruku... Pořizovací cena EVA IX je tuším kolem 1,2 mil Kč a má 280 koní.. Než takhle tunit a nebýt si jist výdrží a spolehlivostí motoru, to radši investuji onu sumu peněz do lepšího auta a koupím buď novou Audinu S4 nebo mírně ojetou RS4.. A mám jistotu...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:02

                  « Re: bez titulku

                  jo jo .. ale EVO musis mat ak ho chces tunit ako 2 auto .... a potom si nanho s RS4 neprides ,,, nestihas takto upravene auto je najrychlejsie v realnom svete .. ale to uz je fajnsmekrina ... 4x4 od audi sa neda z aktvnymi diferakmi od MICU zrovnavat ... ale to uz je nekde inde ...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  20:08

                    « Re: bez titulku

                    Jo tak to chce ale solidní přísun peněz, opravdu solidní. Jinak, proč myslíš že RS4 se 420PS nelze srovnávat s vytuněným MICU? Myslím že takové prvky jako DRC, přepracovaný Torsen a podobně nejsou k zahození...
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:13

                      « Re: bez titulku

                      jo jo .. ale ... je to micu rychlejsie .. fakt .. RS je nehorazne rychle premiestnovadlo samozrejme je snim uzasna zabava [neriadil som len som sa zviezol] ... ale to micu je take jak by som to povedal ... delikatnejsie na sportovu jazdu .. posuva hranice uplne inam ... napr . take FQ400 [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:13

                        « Re: bez titulku

                        kukni cele
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  20:37

                          « Re: bez titulku

                          No, není to špatné. ;-) Je to naopak hodně, hodně dobré. Za 47 tis. liber, neber to ;-) Není to ale sériovka, což je škoda.. ;-)I tak ale, velké :yes: :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:48

                            « Re: bez titulku

                            seriovka to je ale ne v EU .. FQ sa vyrabaju len pravosrnky .. takze u nas je to neseriovka skoda .. ale ajtak by som na prevadzkove naklady nemal ... spotreba .. po 5 tisic kilakov menit olej .. a ta spotreba pneumat k ..no zbohom :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:49

                              « Re: bez titulku

                              pravostrnky .. myslel som pravostranky .. pravostranne riadenie do anglicka australie a somozrejme japonska
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  20:53

                                « Re: bez titulku

                                Pochopil jsem ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              neregistrovaný: "Paul" [82.209.59.XXX] 10.08.2006  20:52

                              « Re: bez titulku

                              Nevíš, dělali test FQ s M3 CSL?? Tak mě napadá, že to je tak možná jediný konkurent FQ, pominu-li supersporty typu Enzo, Zonda, apod. Jinak co myslíš, jak by to dopadlo?
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:59

                                « Re: bez titulku

                                .. hm .. tazko povedat .. test som nevidel .. asi by slo o podmienky .. keby bolo vlhko alebo rozbita okreska .. tak asi to EVO .. ak by slo o okruh .. alebo cistejsiu okresku .. tak mozno M csl ... tazko povedat .. :-|
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                neregistrovaný: "Syetti" [85.207.38.XXX] 11.08.2006  02:23

                                « Re: bez titulku

                                to mico s tim nemuzes srovnavat... jak uz jsem psal takovyhle auto neni takovy problem vyrobit(auto co do 6000rpm nejede a pak leti jak sutr). jizda s nim musi byt utrpenim (semafory ve meste, zacpa atd...) takovyhle sroty proste neuznavam a uznavat nikdy nebudu. to uz mnohem ROZUMNEJSI(740K v golfu) auta dela te se na prubeh kroutaku(taky je to hnus ale porad lepsi nez to evo) mozna jsem rozezrany(me to jede uz od 4500) ale proste to evo je des
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  neregistrovaný: "Syetti" [85.207.38.XXX] 11.08.2006  02:25

                                  « Re: bez titulku

                                  BTW:neni problem vyrobit jsem nemyslel doma na zahrade... mam jen na mysli ze to zvladnekde jaka firma na trosku urovni(treba i madari:-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto

                                  neregistrovaný: "Syetti" [85.207.38.XXX] 11.08.2006  02:29

                                  « Re: bez titulku

                                  muzete my vysvetlit proc to vypustilo slova jako "dahlback"??????nebo odkaz na audituning.com???
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto

                                    neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 11.08.2006  09:28

                                    « Re: bez titulku

                                    .. iha odbornik .... asi zavodnik ... :no:
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "anonym" [84.113.49.XXX] 12.02.2007  19:57

                        « Re: Re: bez titulku

                        jenom takova mala otazecka,ve tere zemi a na jakych cestach panove prohanite ty vase super plechace????
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "ZZ" [89.176.2.XXX] 10.08.2006  20:47

              « Re: bez titulku

              "na EVU toho moc nepotuníš" >:D >:D >:D Opička Paulík nám zase předvádí své rozumy o autech >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "sepo" [87.197.97.XXX] 10.08.2006  20:49

                « Re: bez titulku

                uz ho poucam :-) ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "ZZ" [89.176.2.XXX] 10.08.2006  20:53

                  « Re: bez titulku

                  >:D :yes: On se učí jen jedno: NA LE-TI-ŠTĚ >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Andrew" [195.113.163.XXX] 10.08.2006  21:43

                « Re: bez titulku

                No, tady bych se Paula zastal. Tohohle Kaipana si s trochou zručnosti v garáži postavíš. Můžeš mi říct, co na EVU potuníš V GARÁŽÍ VLASTNÍMA RUKAMA? Už vidím Sepa, jak si do Eva na heveru montuje "podvozok od BILSTEINu" ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Petke" [87.192.26.XXX] 16.08.2006  01:47

                  « Re: bez titulku

                  akoze suuhlasiim. Tiez milujem takyychto expertov, co preciitajuu claanok v auto tuningu, a haadzu zo seba samee Bilsteiny, Bremba, Csl a FQ400. Pritom robia v tescu za minimaalku, a ak spociitas ich rocnii priijem, tak im stacii na polovicu diskov, alebo karboonovej kapoty na FQ 400,potom nato aby isli na dedinskuu diskoteeku si poziciavajuu 105-ku od striika.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RS" [85.70.86.XXX] 10.08.2006  20:53

    Se posr.li ne kolem rallye avorit za 150 tis. tomu da naprdel tak 2x 10 s

    Se posr.li ne ,rallyovej Favorit za 150 tis. tomu da naprdel tak 2x 10 s , nechapu smysl takovedleho auta. To si nemuze koupit nikdo normalni.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Saman" [193.179.144.XXX] 10.08.2006  21:48

    rendry a ne fotky

    Naprosto nechapu proc zvolili pro prezentaci naprosto podprumerne rendry a ne fotky, dyt ty rendry vypadaj hur nes prumerne fotky co by nafotil kdejakej nouma s automatem ;-\ .
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "cuba" [88.102.27.XXX] 10.08.2006  22:15

      « Re: rendry a ne fotky

      A už jsi viděl jak to vypadá v reálu? Tak asi
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "anonym" [195.212.29.XXX] 23.08.2006  14:53

        « Re: rendry a ne fotky

      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [80.83.66.XXX] 02.10.2006  09:16

        « Re: Re: rendry a ne fotky

        jo vydela
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "aaa" [195.98.14.XXX] 10.08.2006  23:07

    LPG

    Je to dost zaujimave a fak to vyzera lepsie ako klasicky Favorit. Este zaujimacejsie by bolo keby sa dal prerobit na LPG tak ako Favorit. To uz by bolo uplne vynikajuce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Elpepe" [82.100.16.XXX] 11.08.2006  17:46

    dobry

    Jo docela dobry ;-) Teda az na to ze je to predohrab... Jinak za tu cenu bych si koupil spis motorku :yes: Ale spousta mladejch kluku s favoritem co setri na lepsi auto by to mohlo zajimat :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "bob" [88.100.91.XXX] 11.08.2006  21:24

    Nevim?

    Me se docela libi, jen predek me trochu stve. Je to holt predohrab a ma motor napric a neslo to udelat uzsi a nizsi. Priznam se, ze byl vzdy muj sen postavit si auto sam. Koupil jsem si pred mnoha lety v UK knihu Postav sportovni auto za mene nez 300 liber (navod na stavbu repliky Lotusu 7 z dilu Escort prvni generace - LOWCOST CAR) a zacal plany modifikovat na pouziti ceskych dilu specielne z S-1203 je nutne mit zadohrab (jenze jsem kontaktoval vyzkumak zda mam moznost do dostat na znacky a po hovoru s nimi jsem sve snazeni vzdal a koupil nejdrive Toyotu MR2 a potom Porsche 924 na hrani ale ty auta nemaj dusi. Ten predohrab to je jedinne opravdove velke minus noveho Kaipana. Skoda ze to nenavrhly jako maj Kaipana 47 ale s pouzitim dilu ze skody Octavia stara (S1203-5) byl by zadni nahon a levne dily, lehky hlinikovy motor vykon skoro 50Kw na 700 kg u otevreneho auta staci, hned bych prodal sve Porsche a sel si koupit stavebnici. Ta na Kaipana 47 me nelaka a navic je moc draha a otevrene auto nepotrebuje motor turbo original Lotus mel take slaby motor. Ta nova stavebnice me laka je cenove dostupna jen jestli prekousnu predohrab a z meho pohledu nepekny predek. Splnil bych si sen a postavil vlastni auto muzete si ho vymazlit a tim ziskate uplne jiny vztah. Presto obdivuji Kaipana ze to dokazou se starym motorem co nesplnuje EURO4 dostat legalne na znacky, no mozna se zmenila legislativa, protoze drive to mozne nebylo, postavit auto s motorem co nespnuje normy dane vyrobcum.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Petke" [87.192.26.XXX] 16.08.2006  01:57

      « Re: Nevim?

      ale ved toto nieje nove auto, iba modifikaacia. Akoze ako keby si na favorite vymenil blatniky na sirsie, alebo vymenil kapotu za karboonovuu(trochu sci-fi, ale iba pre ilustraciu), len tu vimeniis kasnu. Chapes nie novee, ale zmenenee, a ty dalej ficiis s papiermi z favorita (stacii preciitat www.kaipan.cz )
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Draken" [193.85.217.XXX] 12.08.2006  11:10

    předokolka

    Podle mě je to rozhodně dobrý nápad. Vzhled je jak vidím diskutabilní (např. mě se docela líbí). Motor (zejména poladěný) by s takovou váhou mohl docela zacvičit. Ale když už se jedná o sporťáka tak by to měla být zadokolka. No viděli jste někdy opravdového sporťáka (nemyslím šitézní Hyundai Cupe atd.) jako předokolku?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "hexagen" [87.197.192.XXX] 18.08.2006  08:46

      « Re: předokolka

      úplne súhlasím.. predohrab je podľa mňa blbé riešenie šporťáku. a čo sa týka toho motora, tak okolo 100KW by bolo ideálne riešenie pre takú mršku.. Ale je tu problém, nikdy predtým škoda také motory nevyrábala a tak ani nemá čo ponúknuť, teda uvažujem o starých motoroch. Čo tak ponúkať stavebnicu s variabilným priestorom na úchyt motora aj od iných značiek? Iba to obmedziť napríklad stropným výkonom. Ešte žije veľa motorov bez elektroniky, čo by pri akcelerácii otočilo zemeguľou. Verím, že čím viac otvorených možností, tým atraktívnejší artikel. Osobne by som tam vrazil motor z nejakého dvojkolesového japonca.. Nech to má šťavu..
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Mono" [217.67.24.XXX] 19.08.2006  22:00

    pochopitelny krok Kaipana, ale ...

    Kapian na moje pocudovanie dost uspech s modelom 47 aj 57. To su auta pre radost a vychadzali z filozofie "stavat dobre auta". Toto je len vyuzitie priestoru na trhu. Predavat zaujimavo vyzerajuce auto, ale to je vsetko. Niektorym prispiuevatelom by som rad pripomenul, ze auto a jeho jazdne vlastnosti zalezia nielen od motoru. Ak budem mat vsetko z Favorita (komplet podvozok, prevodovku, spojku, diferencial, ...) a to este z vyjazdeneho, tak mozem ocakavat aj tomu umerne jazdne vlastnosti. Ak niekto chce dobre auto v zmysle filozofie Lotus 7, asi sa poobzera aj po inych vyrobcoch. za 17.900€ je k dispozicii kompletny kit Westfielda aj so 150 k motorom!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Igor" [87.197.128.XXX] 21.08.2006  20:26

    bez titulku

    Brali by ste zastupenie na slovensku ? Myslím si že toto je odpoved na všetko.Igor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "nugetka" [80.83.66.XXX] 02.10.2006  09:12

    jeje

    jo jo takovy autino bude mit muj milej uz na neho cekame muck ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "1" [87.197.24.XXX] 26.03.2007  12:16

    1

    >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-! :-! :-! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kaipan" [85.70.236.XXX] 03.08.2007  14:26

    Kaipan 14

    Tak přátelé, je to na značkách a jezdím !!! Zážitek a budí pozornost naž tuctová masovka 2-5 násobek !!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Radek" [212.20.120.XXX] 27.08.2007  13:20

      « Re: Kaipan 14

      Tak mam konečně doma ojetýho Fávu, a začínám šetřit na Kaipana 14. Můžu se k tobě přiject podívat? Fotky jsou na houby... rád bych ho viděl na vlastní oči ... napiš plís na email radek76s/zavinac/seznam.cz díky Radek
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu: Vytahovali ho jeřábem

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu:…

Hasiči a veterináři v neděli ráno zachránili koně, který se propadl do technologické šachty bazénu v…

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů, proč sledovat volby u našich sousedů

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů,…

Na první pohled by se mohlo zdát, že nedělní volby do německého Spolkového sněmu budou hodně nudné.  Všechny…

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či skočil z Karlova mostu do Vltavy

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či…

Herecká legenda Jan Tříska (80) bojuje ve vážném stavu o život na anesteziologicko-resuscitačním oddělení (ARO)…