Novinky
0
Tak a konečně vím, co to stálo vedle mě na semaforech 😄 Včera večer jsem se vracel z práce a v cca 18.00 hodin na semaforech na Balabence vedle mě zastavila kolonka tří zvláštních auťáků, připomínajících motokáry. Dva (červený a modrý) beze značky, jeden (oranžový) se zlínskou SPZ. Stáh jsem okínko a koukal jak malej smrad. Kdyby mi to nebylo trapné, houk bych na řidiče, s čím to vlastně jezdí... 😄 Bohužel skákla zelená a kolonka se pohla jiným směrem než já. Kaipani ale vypadali hodně exoticky.
0
Včera jsem viděl kolem poledního zaparkovanejch několik Kaipanů na Štvanici... Možná to byla stejné skupinka 😉
Tak to je bomba :yes: Vypadá úúúúúúžasně. Ve "starým" Kaipanu jsem jel a byl to parádní zážitek. Tenhle je ještě dostupnější. Mám ale trochu obavy o motor. Myslím, že s tím moc cloumat nebude. Podvozek těžko říct. Použité díly se shnilého fáva.... no, zase to bude dost lehký... Jen se bojím, aby se to nakonec neomezilo jen na ten velmi atraktivní vzhled. Chtít utratit 150-500 za sporťáček cabrio, tak stejně šáhnu po jeté MX5 😉
Nekecej!!! Konecne to svoje stary Favo navliknes do novyho kabatu >😒] Uz jsi objednal? Budes mit taky ty rychly pruhy? >😒]
nenech se vysmát. ty fotky jsou jen počítačový skici. v reálu to vypadá mnohem hůř.
Tak linkni fotky reálu, chytráku... :-!
sice to neni od něj😄ale tak opravdu v reálu není moc fotogenický😉 [odkaz]
Hmmm, tak to měl pravdu.. reál je špatnej... no, tak ještě zbývá osobní setkání, ale... uff
Nahore pises, zes je vcera videl, a tady se divis ;-\.
Ano, píšu, že jsem viděl zaparkované Kaipany. Toho nového jsem tam ale neviděl. Viděl jsem jen repliky Lotusu. Ještě nějaký dotaz?
Ale jo 😄, podle ceho pak ale usuzujes, ze jsi videl stejnou skupinku jako Pierro, ktery Kaipany v tech autech rozpoznal az podle zde vyvesenych obrazku?
Mam tu jedno Favo s motorem prevrtanym na 1500 cm, ma to cca 95 koni, ale predevsim velky tocak. No s tou malou hmotnosti by to mohlo zacvicit moc hezky!
no LOL, z fava vydolovat o 40% vetsi vykon jenom prevrtanim jo, vrat se zpatky na zem. Asi te jeste nikdo nesvez v aspon 100konovim dvoulitru co, nebo aspon v necem slabym ale tocivim (treba fiaty). Tvrdit o favu ze jede je vazne najivita, a dat pul mega za auto u ktereho budou soucastky ze shniliho vraku je teda sila. Nova kastle je pekna vec ale skoro nejmin dulezita, mimo toho treba v americe pro srovnani za tyhle prachy prodavaj novyho mustanga, pravda ne GT verzi ale i tak bezpecnost, vykon a hlavne trvanlivost bude mnohem lepsi.
Před barákem nám stojí Favo s kastlí na odpis, ještě někde splašit ty peníze...
Nebreč. Zaběhni do banky, dostaneš úvěr 150 a pak to můžeš doma bouchat v garáži :yes: 😄 Za tuhle úžasnou radu mě v tom pak necháš svézt >😒]
Docela by me bavilo to dat do kupy, jen kdyby to pak ode me nekdo koupil, abych si to nemusel nechat😄
No tak pozor... pokud to koupíš jako stavebnici a dáš dohromady, tak si to kupce vždycky najde :yes: Teda... pokud ti s tím bude někdo pomáhat, šikulo >😁 >😒]
Hele, nejsi nejakej moc drzej? Ty pochybujes o moji sikovnosti? Ja, ktery si to umi udelat obouma rukama? Nestydis se? >😒] >😒]
Dát tam motor z Favoše? Se zbláznili asi ne? já vím, váží to sice pět deka, ale i tak§ už jen z principu!!!!
Pri trose stesti tam pujde dat i motor z Filcky. Navic je tu par lidi, kteri umi Facko docela slusne poladit.
motor z Filcky by tam měl jít určitě, a taková 1,6, to už by šlo 😉
Ondro proč jsi tam nedal ty fotky z realu ? Ty náhledy jsou takovej ideál ovšem ta realita to je dílo .Reaguji na design .
Hm bojím se vůbec použít slovo design pro to co jsem viděl v reálu. Je to opravdu "dílo".
Další ožehavé téma je bezpečnost a to i chodců ;-\
Za tyhle peníze je prostě lepší koupit Triumph Spitfire, Mg atd. kdo chce klasiku. A jinak jednoznačně MX5 nebo Barchetu od Fiatu.
Další ožehavé téma je bezpečnost a to i chodců ;-\
Za tyhle peníze je prostě lepší koupit Triumph Spitfire, Mg atd. kdo chce klasiku. A jinak jednoznačně MX5 nebo Barchetu od Fiatu.
Svatá pravda. A za takovým MG B nebo Triumphem se otočí daleko víc lidí 😉
At se na me nezlobeji ale je to *, design predku je nejhnusnejsi co jsem videl za posledni dobu. A uplne me dostalo ze to je vlastne prevliklej favorit? To si snad dela legraci ne? Prodavat favorit i v roce 2006? At se probudi. Tohle auto si muze koupit leda uplne neznalej blb.....
preco sa cudujes, ja to s tym vyuzitim dielov z fava vidim ako zaujimavy napad...nikto predsas tymto nepotrebuje jazdit 250 kmh a stovku za 5 sec. :no: je to vpodstate pohodova kara a masirka na leto 😄
To: Davidek. Je videt ze jsi vubec nepochopil o cem je firma Kaipan a jejich vyrobky. Zkus vice poserfovat na internetu a pochopis ze tyhle auta jsou vic nez jen auta ktere lze kdykoliv kdekoliv koupit !!!!Nekritizuj snahu a veliky uspach jinych. Predved co dokazes ty ?! Klobouk dolu pred panem Hradskym protoze to co dokazal, neni v prostredi ceskych zakonu a papirovani vubec jednoduche. A ze se ti nelibi design ?! To je jen vec vkusu. Mne se totiz libi treba moc. Mozna budu proto ale pro tebe slabomyslny nebo jinak postizeny... 😉
to fakt len cesi mozu postavit taketo *auto bez motora... keby to malo aspon hátépé >😁
659 kg... PS: A vrať se zase do bažin, Jožine :no:
No u vas na Slovensku jste dokazali vyrobit akorat dvanactsettrosku s cesky motorem :no:
K1 attack [odkaz] zobud sa to sa stouto pleckou nemoze porovnavat ked uz urazas
attack je dobrej, az na ten vnitrek, vykuchanej z accordu :no:
K1 attack zbuchalo par sikovnych chalanov v skromnych podmienkach..Legislativa na Slovensku ich znacne obmedzovala vo vyrobe a predaji, tak s tym skocili do USA.. - kde sa z toho sli vsetci posrat😃! Bez komentara je aj skutocnost, ze trebars Opel (speedster) a myslim Lotus v tom koncepte videli realneho konkurenta a s autormi Attacku nadviazali kontakt😃 Ci ho chceli kupit aj s vyrobnymi pravami to uz neviem..) To je trochu ako v lacnom filme, ale je to pravda. Attack je super!😃
Slováčci vy se jen schováváte za ten váš jeden malej K1 Attack a nebejt čechů tak ani to dneska nemáte!!! co třeba českej THUNDERBOLT, KAIPAN, ŠKODA, TATRA, TEDOM, KAROSA, SOR, ZETOR, AVIA co máte vy jako svýho nepočítej cizí jako je Kia nebo VW možná ty vaše mopedy tyk prosim tě naschazuj naše výrobky, nejdřív se podívej jak to vypadá u vás doma a pak něco pomlouvej
Pripada mi to jako silenej plastak. Replika Super 7 se mi libi, ale tohle bych nejdriv musel videt v realu. Kazdopadne bych to nebral, pokud by se do toho nedal dat jiny motor. Nezlobte se na me, ale zvuk motoru ve Favoritu je krize a i kdyz se da vyfukem udelat ledacos, zadnej zazrak to nebude... Snaha o nizkou cenu je az prehnana. Za 500k uz mam jetou S2000 a to je trochu jiny kafe (cena stavebnice vypada uzasne, ale kolik z vas by si to postavilo doma?).
Ja bych to klidne postavil. Kdybych mel kupce, tak do toho jdu.
No tak to udelej mazane. Dej na net inzerat, ze to prodas, a kdyz najdes kupce, tak to za tyden poskladas a prodas. Jednoduche 😄
No s tim motorem to nebude tak zle slyšel jsi někdy formuli škoda?
Hoši, co je tohle za dílo? To má být jako retro nebo co? To vypadá jako hodně nepodařený tuning... Kdo to dělal proboha = to je designér? = spíš machr na vizualizace... Co takhle trochu stylistické čistoty? Co ta kapota? Kdo vás to učí? Bertoňák od GTI? Lehce vytuňený Favorit je 10x větší dělo, víme? Rychlé pruhy to nespraví. Kaipan by měl e😜ortovat mrštné vozy s novým přístupem. Tohle nikoho nedojme.
To už je fakt lepší Triumph Spitfire s motorem který běží jako hodinky, nebo Aerovka = dvoutakt, nebo to decentně odladěný Fáčko.
Apropo, kdo se pod ten "design" nepodepsal? Krok vedle Kaipani! :no:
To už je fakt lepší Triumph Spitfire s motorem který běží jako hodinky, nebo Aerovka = dvoutakt, nebo to decentně odladěný Fáčko.
Apropo, kdo se pod ten "design" nepodepsal? Krok vedle Kaipani! :no:
Majiteli firmy Kaipan se určitě nedá vytknout nedostatek smyslu pro byznys, tenhle podnikatelský záměr může být úspěšný, 150tis. dá dohromady i dost mladých kluků, takže se bude po vesnických stodolách bouchat a nýtovat. Pokud jde ale o auto jako takové, je to zoufalství, agregát a ostatní komponenty z favorita nemají místo v ničem co má v rodném listě 21. století,... a ten "dyzajn" vypadá jako výsledek inspirace častými návštěvami akcí "O nejlepší tuning okresu". :no:
Nemyslim si, ze cenou se minuli. Je to porad za lidovku, nekoho to oslovit muze a myslim, ze o tyto auta by mohl byt zajem jizne od nasich hranic ..chorvatsko, italie, recko...
Neni to zase tak hrozne, jak tady licis.
Neni to zase tak hrozne, jak tady licis.
No cenou se neminuli, píšu, že podnikatelský záměr je dobrý. Ceně je ale poplatná použitá technika, pokud agregáty auta konstrukčně z pol. 80. let (a to ještě nebyla žádná špička) považuješ za vyhovující pro jakékoliv současné auto, pak je diskuse zbytečná. Cílovým trhem stavebnice je jistě Česko a okolí, proto je to postaveno na Favoritu. Co se týká designu, pak jen proti gustu... :-!
Povazuji to za vyhovujici pro TENTO typ vozu, nikoli pro JAKEKOLI auto. Motor z Favoritu, je pomerne jednoduchy, sikovne ruce z neho bez problemu dostanou 80k. Pokud se tam da namontovat motor z Favoritu, da se tam dostat i motor z Felicie ktery je IMHO az na par drobnosti identicky.
To kde je cilovy trh bych nerad spekuloval, osobne jsem v CR zatim nepotkal nazivo ani jeden Kaipan, otevrena karoserie bez strechy take dava tusit, ze neni postaveno primo pro cesky trh, kde mame pul roku na cestach snih, 3 mesice proprsi a zbyle 3 se da, jakz tak jezdit bez strechy.
Vidim, ze mame asi oba jiny nazor, takze je diskuze zbytecna.
To kde je cilovy trh bych nerad spekuloval, osobne jsem v CR zatim nepotkal nazivo ani jeden Kaipan, otevrena karoserie bez strechy take dava tusit, ze neni postaveno primo pro cesky trh, kde mame pul roku na cestach snih, 3 mesice proprsi a zbyle 3 se da, jakz tak jezdit bez strechy.
Vidim, ze mame asi oba jiny nazor, takze je diskuze zbytecna.
pro fajnsmekry -taipan57 je trochu vetsi s motorem audi 1,8
este pre vacsich fajnsmekrov .. ale vecsia cena [odkaz]
kolik to vytáhne? 😄 a kolik to má na tacháči? 😄 😄
😄 😄 jede to tusim 240 fakt nevim kolko to ma na tachaci ... 😄 ale ma to 900kg a 230 koni a spickovy podvozok .. kasnu tuhsiu ako NASCAR
100 pod 5 sec,v max do 250, v priprave v6 duratec s 300 a 260 konmi, v slalome na pretekoch redline bol rychlejsi ako evo8/al. 9, teraz neviem ale je to jedn👋, ale stoji asi tak cez 2mil czk. na nete som videl aj potunene verzie /predava sa hlavne v amerike/ s preplnanymi motormi 450+ koni a to 900-950 kg auto pohne na 100 aj pod 4 sec. jednoznacne ked sa do uvahy vezme aj cena, vraj je lepsi ako murcielago
za 2mega umi udelat takove auto kdejakej madar😄 kdyz kupuju auto za 2 mega ocekavam vic nez supr jizdni vlastnosti(interier, bezpecnost atd...)
co sa tyka bezpecnosti, je bezpecnejsi ako seriove auta /teda ten tubular frame je pevnejsi - dost , na neporovnanie so seriovymi autami /pevnejsi ako nascar/, ma 4 bodove bezpecnostne pasy a sportove sedadla, brzdi na cosi cez 30m zo 100 a co sa tyka komfortu - no je to cisty sportiak, takze je citit kazdu nerovnost na ceste, sedadla su sportove ako som uz napisal, hluk je znacny /no hluk - zvuci dobre, ale 360 modena lepsie 😄/, nema strechu /teda ma, ale treba ju poskladat a to mi verte, ze kym to stihnete zmoknete, tiez je dilema ci brat batozinu al. strechu a so strechou vyzera hnusne/, bocne okna su ehm nestahovatelne atd., inac veci ako klima, audio, navi, carbonfibre al. leather interier sa daju objednat a vyzera to dost dobre, attack je skratka sportova hracka, ale ak by som mal mat len 1 auto, urcite by to nebol on, ale ako letne odreagovanie bez strechy s lepsimi jazdnymi vlastnostami ako porsche - preco nie
To se neda porovnavat s ojetinou nejake velkoprodukce. Vlastne kazdy vuz bude original, udelat na tom muzes spoustu modifikaci, a cilova skupina jsou uplne jini zakaznici. Komponenty alespon z Felicie by byli lepsi, ale ta je zas drazsi. V Anglii myslim prodavali stavebnici roadsteru na podvozek Sierry, to ma velkou vyhodu v zadnim nahonu ale je vyrazne tezsi. Jako auto pro zabavu myslim dobre z motoru by nekdo mozna vyzdimal i 100k coz uz b bylo na 650kg slusny ale ten prdohrab s tim neni zadna sranda.
Jak pisete ze jste vcera videli kaipana, tak na www.kaipan.cz pisou ze vcera byla predstavovacka noveho vozu. Od pana Hradskeho je to urcite zajimavy krok, myslim ze predni dil karoserie(ktery se nekterym nelibi) je mozny udelat i jinak (staci mit nekoho kdo dela s laminatem😄. Motor se taky da poresit a celkem levne upravit (vacky, dvojty weber, vyfuky a hned je par konicku navic), jedine co me od toho odrazuje je ten predni nahon. Navic zakladni cena Kaipanu 57 je taky do 150tis, tam je motor 1.8T od vw/skoda/audi(audi ma jiny pisty, da se lip poladit). Me prisel hodne zajimavy typ 47, ktery je podbny 57, ale motor je 2.0i Ford Sierra (stejne tak napravy a dalsi dily, par veci je S120), kde je kazdopadne zadni nahon. U takovehoto vozu pro radost bych si rad uzil nejaky ted drift, s tim predkem je to horsi.
Jak je to s prihlasenim auta, kdyz si koupim tu skladacku? Vite to nekdo?
Jednoduše - až to poskládáš, zavezeš to ke Kaipanům kde ti to za 25 litrů prohlídnou a vydají techničák.
Štve mě na tom ten přední náhon - při tom jak je to lehké to bude strašně těžké na čumák a hodně nedotáčivé. Proč to nezkusili jako zadokolku se středovým uložením motoru, technicky je transaxle převodovka v takovém případě úplně stejná a když stejně rám a kastle nemá s původním autem nic společného tak by to snad nebyl takový problém.
Protože Fiat X 1/9 >😒] >😒] >😒]
Anebo Lotus Elise, MG TF, Toyota MR2, Porsche Boxster nebo Cayman atd... >😁 >😁 >😁
Hm, musim vam rict o nasem novem tuningu, prebouchali sme ho u Jardy na dvore z bouranyho formana. A za dva dny! Od tedka nam v ulici rikaji Laminatnici. Ja nevim co je laminat, tak nehodnotim - znate me. Este nam zbyly zadni dvere - nechcete nekdo? Prodam za 200,-
Je to dost zaujimave a fak to vyzera lepsie ako klasicky Favorit. Este zaujimacejsie by bolo keby sa dal prerobit na LPG tak ako Favorit. To uz by bolo uplne vynikajuce.
Jo. A pak že češi nemají zlaté pracky :yes: To není pro vyznavače lexů, pro ty je pojišťovnou hrazená slepecká hůk a brejle 😉 Není ato ani pro přepážkové kovboje... Jo, Kaipan umí. Motor z favoritu byl na svou dobu a dobu kde vznikal klenotem :yes: Z nuly na sto pod deset, to je solidní. 134 tisíc, jo to je hozená rukavice. Ale zase, zvednout ji můžou jen chlapi, ne polo***i... Kaipanu velké :yes: a přání všeho dobrého do budoucna.
neprehanaj .. dobre na tom ja ze to ma malu cenu .. ked si chlap jak pises a ne polobuzna .. kupis EVO .. ked uz teda ... kaipan neni zly ale je skorej pro polo***y ... ktory sa chcu pacit ze maju nieco ine vynimocne .. aj ked to nejede ... lebo podvozok a motor s favacu .. to neni zrovna najjlepsia kombinace ci to ma 650 kg ci nema .... tak brzdi
Víš, jde hlavně o to, že si to můžeš poskládat. Součástku po součástce, šroubek po šroubku a po nějakém tom týdnu je dílo hotovo... Je to ideální relax po práci... K tomu EVU... Možná jo, ale jedně jako druhé auto. Tedy, pokud nechceš na našich cestách přijít o všechny zuby... Co se týče motoru z favoritu - vem si ten výkonový poměr: 9,56 kg/PS... Velice solidní...
.. ja netvrdim ze je to zle ci co .. to ze si to mozes poskladat .. to je super .. to si to EVO mozes tunit .. ono to EVO je ale o inej cene ... za tu cenu co stoji kaipan sa da kupit motorka [teda za komplet sumu] a to je zas ine zradlo ... trosku mi ale nesedi to ze to ma ten podvozok z favacu .. te motor to by to ani nevadilo ...
No doufám že ten podvozek nevezmou úplně celý, to by nebylo nejlepší řešení 😄 Jinak EVO je podle mě těžce někde jinde, jak výkonem tak výbavou apod. A samozřejmě i cenou. Ale zase na EVU toho moc nepotuníš..
aaale potunis ... podvozok od BILSTEINu... Brzdy od brembo ci AP racing a .. VEcsie Turbo .. kovanie piesty ... ostrejsie vacky ... prestavenie elektroniky ... lahsie kola ... lepsie gumy ... medzichladice stlaceneho vzduch .. priame sanie sportovejsie filtre ... pop off a blow off ventily ... system na eliminovanie turbo efektu ... karbonove dielce ako napr kapota ... a bla bla bla ... asi milion veci ... predavaju sa aj EVa napr FQ400 ktore maju 400 k ... a vytunene exemplare ... az do Xkoni .... ale je fakt ze tam je cena uplne nekde inde .. ako u kaipanu ... ci uz v zaklade alebo po vytuneni
Vem si nárust ceny po takovém zásahu... Jednak přijdeš o záruku... Pořizovací cena EVA IX je tuším kolem 1,2 mil Kč a má 280 koní.. Než takhle tunit a nebýt si jist výdrží a spolehlivostí motoru, to radši investuji onu sumu peněz do lepšího auta a koupím buď novou Audinu S4 nebo mírně ojetou RS4.. A mám jistotu...
jo jo .. ale EVO musis mat ak ho chces tunit ako 2 auto .... a potom si nanho s RS4 neprides ,,, nestihas takto upravene auto je najrychlejsie v realnom svete .. ale to uz je fajnsmekrina ... 4x4 od audi sa neda z aktvnymi diferakmi od MICU zrovnavat ... ale to uz je nekde inde ...
Jo tak to chce ale solidní přísun peněz, opravdu solidní. Jinak, proč myslíš že RS4 se 420PS nelze srovnávat s vytuněným MICU? Myslím že takové prvky jako DRC, přepracovaný Torsen a podobně nejsou k zahození...
jo jo .. ale ... je to micu rychlejsie .. fakt .. RS je nehorazne rychle premiestnovadlo samozrejme je snim uzasna zabava [neriadil som len som sa zviezol] ... ale to micu je take jak by som to povedal ... delikatnejsie na sportovu jazdu .. posuva hranice uplne inam ... napr . take FQ400 [odkaz]
kukni cele
No, není to špatné. 😉 Je to naopak hodně, hodně dobré. Za 47 tis. liber, neber to 😉 Není to ale sériovka, což je škoda.. 😉I tak ale, velké :yes: :yes:
seriovka to je ale ne v EU .. FQ sa vyrabaju len pravosrnky .. takze u nas je to neseriovka skoda .. ale ajtak by som na prevadzkove naklady nemal ... spotreba .. po 5 tisic kilakov menit olej .. a ta spotreba pneumat k ..no zbohom 😄
pravostrnky .. myslel som pravostranky .. pravostranne riadenie do anglicka australie a somozrejme japonska
Nevíš, dělali test FQ s M3 CSL?? Tak mě napadá, že to je tak možná jediný konkurent FQ, pominu-li supersporty typu Enzo, Zonda, apod. Jinak co myslíš, jak by to dopadlo?
.. hm .. tazko povedat .. test som nevidel .. asi by slo o podmienky .. keby bolo vlhko alebo rozbita okreska .. tak asi to EVO .. ak by slo o okruh .. alebo cistejsiu okresku .. tak mozno M csl ... tazko povedat .. 😐
to mico s tim nemuzes srovnavat... jak uz jsem psal takovyhle auto neni takovy problem vyrobit(auto co do 6000rpm nejede a pak leti jak sutr). jizda s nim musi byt utrpenim (semafory ve meste, zacpa atd...) takovyhle sroty proste neuznavam a uznavat nikdy nebudu. to uz mnohem ROZUMNEJSI(740K v golfu) auta dela te se na prubeh kroutaku(taky je to hnus ale porad lepsi nez to evo)
mozna jsem rozezrany(me to jede uz od 4500) ale proste to evo je des
mozna jsem rozezrany(me to jede uz od 4500) ale proste to evo je des
BTW:neni problem vyrobit jsem nemyslel doma na zahrade... mam jen na mysli ze to zvladnekde jaka firma na trosku urovni(treba i madari😄
muzete my vysvetlit proc to vypustilo slova jako "dahlback"??????nebo odkaz na audituning.com???
"na EVU toho moc nepotuníš" >😁 >😁 >😁 Opička Paulík nám zase předvádí své rozumy o autech >😁 :yes:
No, tady bych se Paula zastal. Tohohle Kaipana si s trochou zručnosti v garáži postavíš. Můžeš mi říct, co na EVU potuníš V GARÁŽÍ VLASTNÍMA RUKAMA? Už vidím Sepa, jak si do Eva na heveru montuje "podvozok od BILSTEINu" 😉
akoze suuhlasiim. Tiez milujem takyychto e😜ertov, co preciitajuu claanok v auto tuningu, a haadzu zo seba samee Bilsteiny, Bremba, Csl a FQ400. Pritom robia v tescu za minimaalku, a ak spociitas ich rocnii priijem, tak im stacii na polovicu diskov, alebo karboonovej kapoty na FQ 400,potom nato aby isli na dedinskuu diskoteeku si poziciavajuu 105-ku od striika.
Se posr.li ne ,rallyovej Favorit za 150 tis. tomu da na*** tak 2x 10 s , nechapu smysl takovedleho auta. To si nemuze koupit nikdo normalni.
Naprosto nechapu proc zvolili pro prezentaci naprosto podprumerne rendry a ne fotky, dyt ty rendry vypadaj hur nes prumerne fotky co by nafotil kdejakej nouma s automatem ;-\ .
Je to dost zaujimave a fak to vyzera lepsie ako klasicky Favorit. Este zaujimacejsie by bolo keby sa dal prerobit na LPG tak ako Favorit. To uz by bolo uplne vynikajuce.
Jo docela dobry 😉 Teda az na to ze je to predohrab...
Jinak za tu cenu bych si koupil spis motorku :yes: Ale spousta mladejch kluku s favoritem co setri na lepsi auto by to mohlo zajimat :yes:
Jinak za tu cenu bych si koupil spis motorku :yes: Ale spousta mladejch kluku s favoritem co setri na lepsi auto by to mohlo zajimat :yes:
Me se docela libi, jen predek me trochu stve. Je to holt predohrab a ma motor napric a neslo to udelat uzsi a nizsi. Priznam se, ze byl vzdy muj sen postavit si auto sam. Koupil jsem si pred mnoha lety v UK knihu Postav sportovni auto za mene nez 300 liber (navod na stavbu repliky Lotusu 7 z dilu Escort prvni generace - LOWCOST CAR) a zacal plany modifikovat na pouziti ceskych dilu specielne z S-1203 je nutne mit zadohrab (jenze jsem kontaktoval vyzkumak zda mam moznost do dostat na znacky a po hovoru s nimi jsem sve snazeni vzdal a koupil nejdrive Toyotu MR2 a potom Porsche 924 na hrani ale ty auta nemaj dusi. Ten predohrab to je jedinne opravdove velke minus noveho Kaipana. Skoda ze to nenavrhly jako maj Kaipana 47 ale s pouzitim dilu ze skody Octavia stara (S1203-5) byl by zadni nahon a levne dily, lehky hlinikovy motor vykon skoro 50Kw na 700 kg u otevreneho auta staci, hned bych prodal sve Porsche a sel si koupit stavebnici. Ta na Kaipana 47 me nelaka a navic je moc draha a otevrene auto nepotrebuje motor turbo original Lotus mel take slaby motor. Ta nova stavebnice me laka je cenove dostupna jen jestli prekousnu predohrab a z meho pohledu nepekny predek. Splnil bych si sen a postavil vlastni auto muzete si ho vymazlit a tim ziskate uplne jiny vztah. Presto obdivuji Kaipana ze to dokazou se starym motorem co nesplnuje EURO4 dostat legalne na znacky, no mozna se zmenila legislativa, protoze drive to mozne nebylo, postavit auto s motorem co nespnuje normy dane vyrobcum.
ale ved toto nieje nove auto, iba modifikaacia. Akoze ako keby si na favorite vymenil blatniky na sirsie, alebo vymenil kapotu za karboonovuu(trochu sci-fi, ale iba pre ilustraciu), len tu vimeniis kasnu. Chapes nie novee, ale zmenenee, a ty dalej ficiis s papiermi z favorita (stacii preciitat www.kaipan.cz )
Podle mě je to rozhodně dobrý nápad. Vzhled je jak vidím diskutabilní (např. mě se docela líbí). Motor (zejména poladěný) by s takovou váhou mohl docela zacvičit. Ale když už se jedná o sporťáka tak by to měla být zadokolka. No viděli jste někdy opravdového sporťáka (nemyslím šitézní Hyundai Cupe atd.) jako předokolku?
úplne súhlasím.. predohrab je podľa mňa blbé riešenie šporťáku. a čo sa týka toho motora, tak okolo 100KW by bolo ideálne riešenie pre takú mršku.. Ale je tu problém, nikdy predtým škoda také motory nevyrábala a tak ani nemá čo ponúknuť, teda uvažujem o starých motoroch. Čo tak ponúkať stavebnicu s variabilným priestorom na úchyt motora aj od iných značiek? Iba to obmedziť napríklad stropným výkonom. Ešte žije veľa motorov bez elektroniky, čo by pri akcelerácii otočilo zemeguľou. Verím, že čím viac otvorených možností, tým atraktívnejší artikel. Osobne by som tam vrazil motor z nejakého dvojkolesového japonca.. Nech to má šťavu..
Kapian na moje pocudovanie dost uspech s modelom 47 aj 57. To su auta pre radost a vychadzali z filozofie "stavat dobre auta".
Toto je len vyuzitie priestoru na trhu. Predavat zaujimavo vyzerajuce auto, ale to je vsetko.
Niektorym prispiuevatelom by som rad pripomenul, ze auto a jeho jazdne vlastnosti zalezia nielen od motoru. Ak budem mat vsetko z Favorita (komplet podvozok, prevodovku, spojku, diferencial, ...) a to este z vyjazdeneho, tak mozem ocakavat aj tomu umerne jazdne vlastnosti.
Ak niekto chce dobre auto v zmysle filozofie Lotus 7, asi sa poobzera aj po inych vyrobcoch. za 17.900€ je k dispozicii kompletny kit Westfielda aj so 150 k motorom!
Toto je len vyuzitie priestoru na trhu. Predavat zaujimavo vyzerajuce auto, ale to je vsetko.
Niektorym prispiuevatelom by som rad pripomenul, ze auto a jeho jazdne vlastnosti zalezia nielen od motoru. Ak budem mat vsetko z Favorita (komplet podvozok, prevodovku, spojku, diferencial, ...) a to este z vyjazdeneho, tak mozem ocakavat aj tomu umerne jazdne vlastnosti.
Ak niekto chce dobre auto v zmysle filozofie Lotus 7, asi sa poobzera aj po inych vyrobcoch. za 17.900€ je k dispozicii kompletny kit Westfielda aj so 150 k motorom!
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-! :-! :-! :-!
Tak přátelé, je to na značkách a jezdím !!! Zážitek a budí pozornost naž tuctová masovka 2-5 násobek !!!
Tak mam konečně doma ojetýho Fávu, a začínám šetřit na Kaipana 14. Můžu se k tobě přiject podívat? Fotky jsou na houby... rád bych ho viděl na vlastní oči ... napiš plís na email radek76s/zavinac/seznam.cz díky Radek