Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Opel Astra představuje své motory, základem je tříválec se 77 kW

Pátá generace Opelu Astra bude dostupná s litrovým tříválcem i „šeptajícím“ turbodieselem.
Zpět na článek
13. 6. 2015 20:55
13. 6. 2015 21:20
13. 6. 2015 21:26
14. 6. 2015 10:47
14. 6. 2015 11:20
14. 6. 2015 11:05
14. 6. 2015 10:50
14. 6. 2015 19:27
13. 6. 2015 21:48
13. 6. 2015 22:05
14. 6. 2015 00:25
14. 6. 2015 09:16
13. 6. 2015 23:14
13. 6. 2015 20:55
Hezke auto
a konecne i odlehcene, ale pul mega za trihrnek? To bude mit volant ze zlata?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
13. 6. 2015 20:59
Re: Hezke auto
Česká cena tak vysoká rozhodně nebude. Jednak výbavy určitě nebudou porovnatelné, jednak by tu vůbec nic neprodali.
Avatar - CHerokee
13. 6. 2015 21:20
3 válec
Dobrý tak pro eko maniaky a do zahradního traktoru :-)
Rozbalit vlákno
8
13. 6. 2015 21:26
Re: 3 válec
Tak samozřejmě, že patří diesel :yes:
Avatar - Ada je zase tady
14. 6. 2015 10:30
Re: 3 válec
Samozřejmě, že pod kapotu auta patří diesel! :yes:

Benzínový motor, jak správně napsal Cherokee, je dobrý do sekačky na trávu, nebo pro zahradní traktor!
Avatar - CHerokee
14. 6. 2015 10:47
Re: 3 válec
No zvláště 3válec.... koupě takového motoru je pro mě nepochopitelná.
14. 6. 2015 11:20
Re: 3 válec
Jsi odborník, máš vlastní zkušenost nebo budeš psát :yes:
14. 6. 2015 11:05
Re: 3 válec
To je samozřejmě jen taky hrubý výpočet ale myslím, že je jasné, že .... dieselového auta, tak musím souhlasit, že nafta patří do kamen. :-!

PS:-Jezdím často do města a představ si, že když předemnou jede diesel s Adbluem tak mě smrdí do kabiny
Avatar - woody-alien
13. 6. 2015 22:27
Re: 3 válec
No, čerstvá zkušenost s Focusem 1.0 EB mě přesvědčila, že soudit od stolu se nevyplácí. Problém dnes už není v samotném tříválci, ten dokáže být kultivovaný a zvukově charakternější než kdejaký čtyřválec. Problém je v tom, že povzbuzena solidním fungováním v subkompaktech, případně kompaktech, ti ho pak automobilka začne cpát i do mnohem větších a těžších aut. V případě 1.0 EB třeba do Tournea nebo Mondea. 8-s
Avatar - CHerokee
14. 6. 2015 10:50
Re: 3 válec
Taky mám zkušenost s 3válcem a celkem jen špatnou a to v podstatně menším autě. Na jiných kontinentech by to neudělali, v Evropě jo. Pořád menší a menší objem, větší turbo a stejně peněz....kromě pár gramů CO2 nevidím jedinou výhodu. Ten motor je konstrukčně složitější a náchylnější k poruchám.
14. 6. 2015 19:27
Re: 3 válec
... a tech par gramu co2 usetri stejne jen na papire...
Avatar - jozephko
13. 6. 2015 21:47
Konečne pekný Opel
Po dlhých rokoch je to prvý Opel, ktorý sa mi páči - aj exteriérom aj palubnou doskou. Ak nerátam prvú Zafiru, tak posledný zaujímavý hatchback od Oplu bola béčková Corsa...
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2015 21:48
hmm
a co nějakej silnější benzin alespon na úrovni golfu 1.8tsi? automat jenom pro nejslabší verzi?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - woody-alien
13. 6. 2015 22:05
Re: hmm
1.8 TSI je pokud vím výhradně k Alltracku s DSG. Jinak když pominu GTI a R dostaneš u Golfu taky maximálně 1.4 se 110 kW.
14. 6. 2015 00:25
Re: hmm
Benzíny 1,6 turbo mají nové ve dvou verzích, tak ty určitě přibudou později.
13. 6. 2015 23:14
2.0 nafta????
Tak z toho služebák asi nebude. Čekal sem na novej model a s 2.0 naftou se mi celkem dost líbil. Škoda, že ten motor už neni v nabídce. Leda by ho přidali časem
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pepa_007
14. 6. 2015 09:26
Re: 2.0 nafta????
A co služebák v benzínu?
14. 6. 2015 08:05
Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
Problém VW je, že ty 1l motory jsou dražší než 1,2 .

Jinak se životností na rozdíl od čtenářů auto.cz strach nemám, mně vydržel i HTP 150 000 bez náznaku problému i když čtenářům www.auto.cz se hroutil po 50 000. A to jsem z Brna, takže jezdím po dálnicích víc než dost.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2015 09:55
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
tak htp bola este v podstate klasicka trojvalcova atmosfera s relativne slusnym objemom vzhladom k poctu valcov......... nemala turbo ani ziadne serepeticky........ ale tie dnesne male turba to je uz ozaj desivy trend....
Avatar - CHerokee
14. 6. 2015 10:52
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
Ano, až na to, že HTP nejelo, tak bylo jednoduše opravitelné a neměli se tam toho tolik co posrat.
14. 6. 2015 18:17
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
Otec na uplně prvním HTP 40kw 6V ten co byl uplně nějhorší najel 278tkm pak ten motor celej šel do kopru na favoritu měl najeto asi přes 400tkm než zrezla celá kastle a rozpadl se >:D
14. 6. 2015 19:26
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
... jinymi slovy, motor by jeste jel?
14. 6. 2015 21:40
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
Ve favoritu co měl byla skodovacka 1.3 ještě s karbecem ten motor jezdil ještě potom co sel favorit z domu >:D jinak skodovacky motor co byl ve felicich 1.3 mpi a fabkach 1.4 mpi byl nesmrtelnej
14. 6. 2015 21:49
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
No jo no., to je pravda... jeste ty verze prvnich favoritu vyzadovaly pravidelnou udrzbu (tusim napr. i vymezovani vule ventilu), ale co se samotneho motoru tykalo, tak byl temer nesmrtelny. ty doby jsou pryc, litrove trivalce s turbem jedou sqele - prvnich 50-100tkm. pak uz to bude spise pro zlost. dneska se vsichni podivuji nad tim, ze starnou dovazene ojetiny - ja si myslim, ze vim proc. dovazeji se auta, co jdou relativne levne opravit, nove downsizingove turbo cokoliv uz proste bazarovym kupcum moc nevoni (z pochopitelnych duvodu).
14. 6. 2015 22:24
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
I u felicie se snad ještě museli vymezovat ventilove vůle az u fabie ne , ale ty motory byli neznicitelne
14. 6. 2015 21:30
Re: Mně to na rozdíl od čtenářů vydrží
Tak HTP byla atmosfera, ale i tak to byl hroznej vwerk. Ti co to servisujou, ti reknou jak na ventily prodavala Skodovka opravny sady, ale kdyz zjistila ze se da videlat vice prodejem novy hlavy tak bylo po opravny sade. Proste po 50tis uz nekdo musel delat generalku. Je to kram a ze to nahodou nekomu vydrzi nic neznamena. U kvalitniho motoru ma nekdy nejaky umrit a ne nekdy nejaky prezit >:-[]
[odkaz]
Kdyz auto, ta jen od vyrobce ktery motor umi, nejsem pokusny kralik