Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Opel Astra ST vstoupil na český trh. Komfort je jeho hlavní předností

Nový Opel Astra, evropské Auto roku 2016, u nás od dnešního dne pořídíte také s karoserií kombi. V rámci tiskové prezentace jsme zkusili dva přeplňované zážehové agregáty.
Zpět na článek
22. 4. 2016 22:32
23. 4. 2016 06:07
23. 4. 2016 07:29
23. 4. 2016 12:39
22. 4. 2016 23:16
23. 4. 2016 07:14
23. 4. 2016 11:18
23. 4. 2016 14:29
23. 4. 2016 12:25
23. 4. 2016 12:47
23. 4. 2016 15:09
23. 4. 2016 15:31
23. 4. 2016 15:50
24. 4. 2016 10:34
Avatar - pelikoš
22. 4. 2016 22:32
škoda
auto asi nebude špatný, ale ten boční pohled kazí těžkopádné naroubování střechy. předek + zadek dobrý a proti škodovce taky kufr jako kráva :-) já bych si vybral turbo benzín...
Rozbalit vlákno
3
23. 4. 2016 06:07
Re: škoda
Oproti škodovce taky kufr jako kráva? ;-) Nerozumím...
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2016 07:29
Re: škoda
mne to pride prerastene.... vzhladom k razvoru je kasna kombika uz moc dlha.. posobi ako nejaka natiahnuta jachta .. a s dlzkou vyse 4,7m to uz tazko nazvat kompaktnym kombi ;-\
Avatar - Googlit
23. 4. 2016 12:39
Re: škoda
Ano, jistě, ty čtyři milimetry navíc oproti předchozí generaci to fakt nafoukly >:D
22. 4. 2016 23:16
Dlzka vozu
Celkom pekny kombik ale nemozem si pomoct, pride mi uz neprimerane dlhy. Som zvedavy ako to bude posobit nazivo. Z fotiek to z bocneho pohladu posobi na mna rozpacito. A tu chromovu hokejku si tiez mohli odpustit.

Inac co sa tyka motoru, tak tam 1,4 110kW jasna volba.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - maxi!
23. 4. 2016 07:14
Re: Dlzka vozu
ved je to kombik, tak ta dlzka je opodstatnena.
Opel sa pekne do toho oprel ( komfort, vyborne svetla v tejto triede, etc...) a ked udrzi zaujimave ceny, tak konecne mu Astra moze pomoct z problemov.
Dufam, ze aj nova Insignia bude podobne vylepsena!
:-!
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2016 07:35
Re: Dlzka vozu
suhlas... vidim to podobne ... zase nie kazdy zakaznik chce co najdlhsi kombik ak ma zaujem prave o kompaktne kombi .... v mestkej denno dennej premavke s parkovanim na rusnej ulici to plati dvojnasobne :yes:

PS: ono je to uz velke ako P406 kombi ... a ta rozhodne nepatrila nikdy k ziadnym kompaktom

za mna jasne vedie hatch ... uz len rozmerovo je ovela vyvazenejsi a pohladnejsi :yes:
23. 4. 2016 11:18
Motory
Co tak porovnat dva zrejme najvhodnejsie benzinove motory pre Astru hatch - 1.4 92kw a 1.4 110kw? Velmi by ma zaujimalo detailne porovnanie - pruzne zrychlenia, prevodove pomery, otacky, spotreba, ci sa oplati priplatit 30tis. za silnejsiu derivaciu oturbenej jednastvorky :-)
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2016 14:29
Re: Motory
Jak vyplývá z továrnách údajů, tak slabší jednotka je výrazně zařízlá už ve 3.500 ot. (má zde 90kW), takže bude mít velmi plochý a široký vršek někde mezi 3.500 - 6.000 ot. Silnější jednotka má vyšší výkon a výkonovou špičku sice také velmi plochou, ale užší, tipnu si že někde od 4.300 - 6.000.

Tzn. do 3.500 se budou oba motory chovat stejně, pak začne mít silnější o něco navrch. A rozdíl ve spotřebě tipuji v reálu taktéž zanedbatelný, možná na úrovni 2 deci.
Avatar - rokyta.p
23. 4. 2016 12:25
astra
Pěkný koník, snad se celkem rozšíří :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
23. 4. 2016 12:47
Wooov
Měl jsem trochu obavy jak to dopadne na jinýh barvách než stříbrné a černé, ale ta lišta se mi líbí čím dál tím víc. Velmi neokoukaný detail který dělá astru mnohem více dospělejší než by se mohlo zdát podle přídě. Tenhle mature vzhled astře sekne jako nikdy před tím :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
23. 4. 2016 14:47
Tu treba nekompromisny 2-test !
Toto proti O III kombi !
tie auta si ani blizsie byt nemozu - oba prerastene kompakty,
Motorizacie akoby Opel zamerne nakalibroval proti VW motorom :-)
Takmer v kazdej vykonovej triede si potencialny kupca dokaze vybrat.
Mna teda ( a to vobec niesom potencialny kupec ) zaujima hlavne porovnanie slabsich naftakov a tych benz. 1.4-iek. Parametricky to bude bitka, pri ktorej bude krv striekat !
Akurat si dopredu tipnem, ze O III s 1.6 TDi bude musiet vyhrat hadam len podvodom, lebo pri pohlade na vsetky realne veci, ktore o O III 1.6 TDi vieme, je jasne, ze proti podobnej Astre nema sancu. Ano, toto hovorim ja ! Zabije ju traktoroidny motor, "slabsie" materialy v interieri, buchot od zadnej torzky... Toto sa par litrami v kufri vykupit neda !
Pri benzinoch to bude zaujimavejsie. Problem O III je ale nadalej v tom, ze multilink pouziva len nad 110 kW, takze znova dostane po hlave. Vraj uz je mozne objednat DCC a tipujem, ze spolu s nim pribudne aj ten multilink. Lenze nieco sa mi mari, ze to bolo len od 2.0 TDi 110 kW a o benzinoch zmienka nebola.
Toto by som rad dostal vysvetlene od Gvicka alebo Dixika, ze ako to je, ze aka najslabsia O III moze mat nejakym zazrakom vzadu multilink a co vsetko ( aj cenovo ) treba pri tom zaskrtnut v konfiguratore.

Takze redakcia, kedy prijde vojna titánov ? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2016 15:12
Re: Tu treba nekompromisny 2-test !
Astra vypada fakt skvele.Videl jsem jen hatch..zezadu trosku jako Auris?:-)Ale tato delsi verze..hmm.No ja byt tebou tak ove nadseni z (bliziciho se) testu Astry vs O III nemam..protoze uz ted je jasny,jak zde dopadne:-P
23. 4. 2016 15:09
spravne
s temi materialy v interieru bych zatim byl opatrny. i kdyz to je proti srsti mnoha bycharum a teoretikum, Oktavie, stejne jako Superb ve stredni patri materialy a zpracovanim hned za VW a tedy na vrchol. Tim nijak nezpochybnuji vseobecny trend setreni. Uz x krat tu byla diskuze, ze mnozi si pletou pojmy (objektivitu) s dojmy ( jak pusobi.. napr. interiery Fordu jsou z hlediska kvality odjakziva katastrofou, ale umi navozovat lepsi dojem..). Bouchani podvozku u O 3 bylo postupne behem doby vyroby aspon z casti eliminovano a i kdyz O stezi bude patrit mezi etalon jizdniho komfortu, jde o celkem slusny kompromis mezi schopnostmi podvozku - to ale zhodnoti jen ten, kdo jezdi - a umi jezdit - rychle. To VW vzdy umely a pokud dojde na mereni, i Ford a Mazda zustavaji vzadu. Zde je ale bohuzel omezujici odskakovani zadni napravy na nerovnostech. To se ale muze tykat Astry zrovna tak. O 1.6 TDI nema cenu spekulovat. Je to kram. Ale u VW plni jinou roli nez novejsi generace 1.6 u ostatnich znacek, kde casto v ruznych verzich zaskakuje az za 2.0 TDI. V "jiz od" s 1.6 TDI VW konkurenci opravdu nestiha a musime si pockat na novou generaci. Takze ano, test by to chtelo ale nevidim sance Octy mizive.. co ztrati u 1.6 a nizsich verzi by mohla dohnat s 2.0 TDI a nyni konecne aspon DCC. O jizdni vlastnosti ani interier bych takovy strach nemel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Googlit
23. 4. 2016 15:31
Re: spravne
Naposledy odskakoval zadek Astre H coz bylo vychytane wattovym primovodem uz v predchozi generaci, ktery je imho oproti spatne spoctenemu multilinku sazka na jistotu a Opel preslapy uz delat nechce, tech si generaci co generaci uzil az az. A neni multilink jako multilink.

Co se tyka komfortu bylo uz ale i to Hacko o tridu vyse oproti zebrinaku jmenem octavia III.
23. 4. 2016 15:50
o 3
me jde vzdy o mix schopnosti. napr. Kia ma take komfortnejsi podvozek nez O 3.. ale jizdni vlastnosti - schopnosti - daleko za ni. Ja jelikoz patrim k tem, kteri letaji temer vsude vysoko nad povolene limity ( ale zrovna s 1.6 TDI to je praktikovatelne hlavne jen ve meste.. :-) ) se radsi spokojim s trochu mene komfortnim chovanim ale jinak solidnimi jizdnimi vlastnostnostmi. Ktere O 3 ma. Odskakovani zadni napravy na nerovnostech je pak za trest a to je vuci O 2 krok vzad. Resi to multilink a uvidime jak DCC bude fungovat. Obecne plati, ze levnejsi verze Oktavie a levnejsi motorizace - 1.6TDI moc dobrou volbou neni. Situace se meni s 2.0 TDI, ted mozna s DCC uz vcetne 110kw TDI a vyssimi stupni vybavy.
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2016 10:34
Watt link
Opel tiez nema Watt link pre vsetky modely. Prve hatche z vyroby mali Watt od 1.4T 110kW pre benzin a pre diesel od 1.6 cdti 100kW. Pre MY 16.5 ( od 02/2016) to zmenili pre hatch len pre 1.6T a 1.6 cdti biturbo. Pre ST pravdepodobne bude aj pre 1.4T 110 kW. Sam mam objednany ST 1.4T 92 kW Innovation. Toto info som nasiel na UK forach az po objednani. Navyse Opel vyhodil zo serie aj zvukovu izolaciu kapoty, budu ju mat zrejme len modely s Watt linkom.
Rozbalit vlákno
0