Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Opel Corsa - první jízdní dojmy!

Po světové premiéře v Londýně se na silnice dostává čtvrtá generace modelu Opel Corsa. To, zda má šanci pomoci koncernu GM k lepším evropským výsledkům, jsme zjišťovali v okolí Drážďan.
Zpět na článek
29. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 15:24
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:32
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 15:38
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 18:05
neregistrovaný "Ghostyx"
29. 8. 2006 16:20
neregistrovaný "Tomm"
29. 8. 2006 16:56
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:59
neregistrovaný "Všeználek"
29. 8. 2006 18:46
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 00:10
neregistrovaný "fikfik"
30. 8. 2006 08:39
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:29
neregistrovaný "milic"
29. 8. 2006 15:35
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:31
neregistrovaný "OPC"
29. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 20:56
neregistrovaný "well"
29. 8. 2006 15:18
neregistrovaný "Rob"
29. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:29
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 18:03
neregistrovaný "Franta"
29. 8. 2006 15:24
neregistrovaný "Jasoň"
29. 8. 2006 15:27
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "Míra"
29. 8. 2006 15:53
neregistrovaný "Míra"
29. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 16:32
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 18:34
neregistrovaný "Míra"
30. 8. 2006 10:03
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "FastDriver"
29. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 16:15
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:16
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:33
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:39
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:49
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 16:53
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 08:08
neregistrovaný "DOGG"
29. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "Honzimus"
29. 8. 2006 16:18
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "Pitomín"
29. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:18
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 8. 2006 16:31
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:51
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 8. 2006 17:16
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:26
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:30
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:38
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:50
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:51
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:55
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:57
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:15
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:32
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 10:10
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:42
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:07
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 17:13
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:24
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 17:29
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:30
neregistrovaný "sword"
29. 8. 2006 17:39
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:57
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:00
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:07
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 8. 2006 17:14
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 18:28
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2006 18:29
neregistrovaný "don Pedro"
30. 8. 2006 09:53
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:32
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:35
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 17:49
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 18:06
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 18:45
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 19:53
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 20:43
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 20:57
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 21:56
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 22:02
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 10:38
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "Quido"
5. 11. 2006 15:39
neregistrovaný "fiat"
29. 8. 2006 18:53
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 21:04
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 21:55
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 10:30
neregistrovaný "bingo"
30. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 07:20
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 08:07
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 07:27
neregistrovaný "OPC"
30. 8. 2006 08:57
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 09:08
neregistrovaný "OPC"
30. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 08:14
neregistrovaný "DOGG"
30. 8. 2006 08:59
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 09:00
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 18:33
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:47
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 18:54
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 19:04
neregistrovaný "Bárt"
29. 8. 2006 19:10
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 07:59
neregistrovaný "Radko"
30. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "emylak"
30. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 18:50
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:56
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 19:06
neregistrovaný "Bárt"
29. 8. 2006 19:51
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 19:53
neregistrovaný "vincek"
29. 8. 2006 18:51
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 8. 2006 19:08
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 20:04
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 8. 2006 20:38
neregistrovaný "Paja"
29. 8. 2006 21:34
neregistrovaný "milic"
30. 8. 2006 08:29
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 10:06
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:13
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 10:24
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 21:03
29. 8. 2006 23:04
neregistrovaný "b@bi"
30. 8. 2006 05:30
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:33
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:40
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:43
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 10:14
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 10:41
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 05:42
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:24
neregistrovaný "DOGG"
30. 8. 2006 09:31
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "RRAAFF"
30. 8. 2006 08:39
neregistrovaný "Charger"
30. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2006 09:52
neregistrovaný "TT"
13. 10. 2006 16:01
neregistrovaný "tes2040"
31. 8. 2006 07:18
neregistrovaný "cyrus smith"
31. 8. 2006 07:27
neregistrovaný "RRAAFF"
31. 8. 2006 07:45
neregistrovaný "DOGG"
31. 8. 2006 09:12
neregistrovaný "cyrus smith"
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 15:11
NA KORZE S CORSOU
Bravo, bravo, bravo. Vyhřívaný volant... tak to mrkám. A pak ten výsuvný nosič kol... tomu opravdu velké ovace. Čtu to a srdce plesá... rejdování s volantem musí bejt dokonalej koncert. Tak je vidět, že to OPEL asi vzal opravdu tím správným směrem. Nakonec i ten středovej panel bude ok. No... myslím, že i když s lehce Yarisoidní kastlí, ukázal Opel, že to s náma myslí dobře. P.S. Sakra ten nosič kol... to je trefa. :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:24
Re: NA KORZE S CORSOU
Ten nosič to je dobrá vychytávka :-) :yes: Ještě to bude potřebovat trochu času, ale bude to solidní comeback :-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 15:32
Re: NA KORZE S CORSOU
Já to Corse moc přeju. :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:38
Re: NA KORZE S CORSOU
já taky :-) :yes:
neregistrovaný "Ghostyx"
29. 8. 2006 18:05
Re: NA KORZE S CORSOU
Já taky... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tomm"
29. 8. 2006 16:20
Re: NA KORZE S CORSOU
Nosič kol je vychytávka. Jsem rád, že původní myšlenka z Yetiho nachází v určité modofikaci seriové uplatnění. :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:56
Re: NA KORZE S CORSOU
No já už jsem tento systém někde viděl, ale zaboha si nemůžu vzpomenout kdy a kde... >:D ;-) ale Yetti to tuším nebyl...
neregistrovaný "Všeználek"
29. 8. 2006 17:59
Re: NA KORZE S CORSOU
Ne, YETTI to Opravdu nebyl - byl to ZASE Opel - koncept TRIXX, tuším Ženeva 2005??? Prostě asi 1,5 až 2 roky dozadu... Takže Opel nevykrádá, ale naopak realizuje a udává směr - fakt dobrá vychytávka.
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 18:46
Re: NA KORZE S CORSOU
;-) :yes: no vida..
neregistrovaný "fikfik"
30. 8. 2006 00:10
Re: NA KORZE S CORSOU
renault modus ma na zadnom narazniku dve diery na nasunutie original nosica [odkaz]
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 08:39
Re: NA KORZE S CORSOU
:yes:
neregistrovaný "milic"
29. 8. 2006 15:29
Re: NA KORZE S CORSOU
Yarisoidní kastle, to je ten problém. Dřív jsi kouknul, a na první pohled jsi viděl, od koho to auto je. Dnes je to až na vyjímky potvrzující pravidlo všechno stejné. Co je na tomhle autě vlastně od Opla ? Nic. ;-\
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 15:35
Re: NA KORZE S CORSOU
Jo... udělat na tak malém rozměru originální produkt již takřka nejde... Ale rozhodně na mě Corsa dělá dobrej dojem... asi víc ten pětidvéřák.
neregistrovaný "OPC"
29. 8. 2006 16:31
Re: NA KORZE S CORSOU
Jak jsem psal uz pred casem uvidime jak to bude vypadat v realu a nemylil jsem se, fakt paráda.Mne se ten interier celkem libi rozhodne lepsi jak clio nebo Micra tam je to jak v cukrarne.Myslim ze to bude dobrej kauf. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:34
Re: NA KORZE S CORSOU
Určitě.
neregistrovaný "well"
30. 8. 2006 20:56
Re: NA KORZE S CORSOU
....Ještě to bude potřebovat trochu času, ale bude to solidní comeback....
Tak dvě až tři generace >:D ;-) .
neregistrovaný "Rob"
29. 8. 2006 15:18
bez titulku
Na první jízdě corsy a přitom kolo na držáku je od forda:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:22
JEŠTĚ TROCHU ČASU
.. bude Opel potřebovat, aby se v této třídě zařadil mezi úplnou elitu. Je potřeba říct, že některé věci zůstaly tak trochu "opelovsky" na půl cesty... K designu se dá říct jediné- je prostě velice dynamický a nadčasový. Prostě se povedl. Interiér tak trochu zápasí sám se sebou: to orámování výdechů bych opravdu oželel, ten kombinovaný přepínač osvětlení má dle fotek opravdu nešťastné místo. Co mě ale zaráží úplně je údajná netečnost jednačtyřky benzínu- snad to bylo způsobeno ještě syrovostí motoru (snad), protože tento motor např v Astře docela vynikal dynamikou (s přihlédnutí k němu jako základní motorizaci). Takže po stránce stylu je nová Corsa jasným přínosem, po stránce uživatelské to ještě asi bude chtít pilovat (rašplovat a hoblovat). Věřím že u Opelu budou pozorněji naslouchat než v minulosti a Corsa bude růst do krásy po všech směrech... Celkový dojem: exteriér 1-, interiér 3 :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 15:29
Re: JEŠTĚ TROCHU ČASU
Souhlas, exteriér jede, interiér se pořád nemůže zbavit nedotaženosti nebo plastového pocitu, nebo co to je, opravdu to pořád ještě není ono. Soudit motory je brzo, tohle budou předsériová auta, stačí aby do série změnili trochu nastavení software a pocity jsou jinde.
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:37
Re: JEŠTĚ TROCHU ČASU
to souhlasí :yes: Ten interiér zatím vypadí víc Fiatoidní, ale kdyby se odstranilo pár věcí, dojem by se výrazně zlepšil. Holt detaily korunují dílo, a na detailech to většinou visí... Vyloženě špatná místa tam nejsou, takže jinak OK
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 15:39
Re: JEŠTĚ TROCHU ČASU
No ta 1,4 16V už je hold pomalejší,v této má zrychlení 12,4 a maximálku 173km/h, v předchozí měl zrychlení 11s. On už je to celkem starší motor a nějaký kw navíc by neškodily, tak třeba časem. Dnešní vývoj je spíš pro naftu a benzín jde občas do ústraní.
Jinak super-ten nosič, to je věc ;-)
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:44
Re: JEŠTĚ TROCHU ČASU
jak píšu: V Astře se tento motor neprojevuje tak špatně, nejde ani tak o samotná čísla, jako spíš o nasazení a reakci. Proto mě to tak překvapilo... Jestli se zase nějaký ekolog nehrál... No uvidíme jak to bude vypadat. Ten nosič :yes:
neregistrovaný "Franta"
29. 8. 2006 18:03
Re: JEŠTĚ TROCHU ČASU
Ve srovnani s 1.4 8V co tam cpe Fiat to je lepsi pojezdeni. Tu 1.4 16V v Puntu jsem jeste nejel ale ta osmiventilova to je velke zklamani ...
neregistrovaný "Jasoň"
29. 8. 2006 15:24
Takový zmutovaný Pažout 206
Teď jen nevím, jestli to dobře nebo špatně. : :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 15:27
Re: Takový zmutovaný Pažout 206
Corsa má jednoznačně trochu složitější tvar i charakter. S postupen času se bude líbit víc a víc :-) ;-)
neregistrovaný "Míra"
29. 8. 2006 15:51
Dýchat Fabii na záda ?
>:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Míra"
29. 8. 2006 15:53
Re: Dýchat Fabii na záda ?
Tím jsem myslel, že obstarožní Fabie zůstala někde hóóódně vzadu ....
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 16:14
Re: Dýchat Fabii na záda ?
jo...a proto se prodává jako párky v rohlíku.. :-)
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 16:32
Re: Dýchat Fabii na záda ?
Ta se bude prodávat, i kdyby stála v základu 300tisíc bez kol a motoru(teda hlavně v ČR). Teď jen jde o to, jak ji Corsa (Punto, Clio...) ohrozí, trošku by mohli, ať jsou silnice pestřejší
:-)
neregistrovaný "Míra"
29. 8. 2006 18:34
Re: Dýchat Fabii na záda ?
Čecháček tady 40 let kupoval škodovky, takže zatne pěst a ukáže kdo je pánem trhu :no: Zírám, kolik blbů si dnes kupuje auto na základě 15 min. projetí autem.
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 10:03
Re: Dýchat Fabii na záda ?
Někdo čumí na internetu a někdo se radši vozí ;-)
neregistrovaný "FastDriver"
30. 8. 2006 10:56
Re: Dýchat Fabii na záda ?
protože si pořád spousta lidí myslí, že je na to levný servis ;-\
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 15:56
bez titulku
Tak panstvo, tady se Opel jednoznačně trefil do mojeho vkusu. Nová Corsa je opravdu moc pěkné auto, myslím, že nebudu přehánět, když řeknu že je krásná. Líbí se mi jak v ciilní, tak i v bojové - OPC verzi. Výhrady mám trochu k interieru, ale prostorově, motoricky, výbavou a zřejmě i jízdními vlastnostmi to bude pecka a karty na trhu bude míchat. Polo, Fiesta i Fabie už dnes jen hrajou druhou ligu. Hodně také bude záležet na tom, aby Opel autíčko zbytečně už v základu nenacpal výbavou a cena zůstala v rozumných hranicích. Přál bych si od cca. 280.000,- Kč. Jinak Corso, vítej v klubu, přejeme ti hodně štěstí a úspěchů! :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 16:12
Re: bez titulku
No úspěchy to asi mít nějaký bude, jak jsem již psal, už by mělo být objednáno 35t kusů a je to prý zatím nejvíc pro model Opel po uvedení na trh :yes:
Jinak základní cena v D (5ti dvéřak, motor 1,2) stojí 12 445Eur, motor 1,0 stojí 11 675(ale ten bych si tam osobně nikdy nedal)
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:15
Re: bez titulku
pěkné :-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:16
Re: bez titulku
mari, jak se ti to pozdává??? Půjde Opel nahoru?? Anebo tu budem brečet ve stříbrné Monze nad zašlými časy??
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:33
Re: bez titulku
víš, já bych chtěl věřit... Rozhodně ale Opel jde nahoru. Současná generace byla bídná. Není to sice trumf nejvyšší, ale dost vysoká karta to bude. PS: já myslím že na opravdový návrat do podvědomí zákazníků bude potřeba asi tak ještě 10 let (při současném tempu). Těžce nabyl, lehce pozbyl... Ta Monza... To bude putovní brečící stanice...
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:39
Re: bez titulku
souhlas :-) ;-)
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 16:49
Re: bez titulku
Myslím, že půjde. Co se týká prodejů, tak nahore jde i Saab.
Jinak zatím prodeje v Evropě za leden až červen:
Opel:775 627kusů
VW:937 222kusů
Renault:886 853kusů.
Opel je celkově na čvrtém místě, před ním je Ford, ale ne o nějaký obrovský kus (zhruba o 12t aut).
Což si myslím není špatný výsledek, když si vezmeme, že nová Corsa v tom ještě není, Vectra je stará, Signum taky už není na vrcholu. Takže to nejvíc drží Zafira a Astra. Věřím, že čísla po dalších modelech ještě vzrostou.
Jinak pro srovnání: Toyota:482 446kusů, Škoda:159 420kusů, Fiat:586 773kusů ...
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:53
Re: bez titulku
To velmi pěkný výsledek :yes: , a navíc bude líp ;-)
neregistrovaný "DOGG"
30. 8. 2006 08:08
Re: bez titulku
vdaka za cisla ;-)
neregistrovaný "Honzimus"
29. 8. 2006 16:01
přešlapávání na místě
No ten interiér je teda obludnost. Tohle je nová generace auta? Co ten volant a hlavně středový panel?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:18
Re: přešlapávání na místě
ten interiér tak trochu padá s těmi detaily... Nechtělo by to vůbec žádný razantní zásah a může to vypadat daleko líp. PS: život je všude, přešlapávání jen před Úřadem Práce... ;-)
neregistrovaný "Pitomín"
29. 8. 2006 16:09
Vypadá to jako
přejedené Clio. Oproti němu je to ale ošklivý. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:10
KOSTKY JSOU VRŽENY
Skoro. Shrňme - C3, 207, Clio, Corsa, Punto a Yaris. Z hlavních hráčů zbývá Fiesta, Fabia a POLO. Je tu ovšem ještě stylovej Jazz Micra. Micra je asi moc ženská a Jazz také. C3 stojí mimo... na C3 musíš mít dost v hlavě, plný konto nestačí. 207, Clio, Yaris a Corsa ukazují kam jde design... no... srdce nejásá... je horká doba... tak proto tolik hran. Punto... Punto hraje na klasickou notu... na notu potence, na notu děla. Jo... murénní kukuč... jak přesně odtušil mari... jinak je to fakt auto, v němž, když přivřeš raybany... můžeš si namluvit, že máš Maserati... a o to jde... vždyť svět chce (prý) být klamán. No... přijde Fabia... evergreen, klasika. Bude dobrá, věřím tomu. Přijde Fiesta... opravdu si neumím představit, co na náš Ford vytáhne... ale nesázím na ni. Sázím naproti tomu na POLO. Polo totiž bude něco mezi Puntem a tou aktuální větví... bude vyzrálé, bude střižené bez zbytečných výstupků, bude to zkrátka opět ten klasickej VW... etalon, středobod segmentu. Závěr? Jo, je z čeho vybírat. Akorát hybriďáci utíraj nos... nepíšou, všimli jste si?... asi nabíjej baterky.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 8. 2006 16:18
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
vypadnul ti swift, byť je na spodním okraji segmentu. když nový malý auto, tak bych se rozhodoval právě mezi ním a yarisem :-! corsa necorsa
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:31
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Omluva... nebyl to záměr... Swift... kolega tu nedávno popsal velmi podrobně zkušenosti se Swiftem... no, jestlis to nečet, myslím, že to byl IT... dost deprimující četba od evidentně rozumného přispěvatele. Myslím, že dilema mezi Y a S... nepadá do úvahy... zde jednoznačně vede Y...
neregistrovaný "cyrus smith"
29. 8. 2006 16:51
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
četl jsem, jistě. i kvůli tomu, že ho máme v rodině, jen není můj. problémy se -ťuk ťuk- nedostavily.
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:16
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Jo :yes:
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:26
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Brácho, na Polo budu taky hodně zvědavej. Na tom současném je už přeci jen vidět, že už něco pamatuje. Stejně jako Fiesta a Fábie. Ale z těch novejch je radost vybírat. Clio, 207, C3, Corsa, Grande Punto, Ypsilon, Yariš, Jazz, Micra, Mazda 2, Swift a nakonec i třeba Getz, Rio... Vždyť je tolik moderního na výběr. A až dorazí první tři zmínění v nových generacích, bude nabídka kompletní. ;-)
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:28
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Ano, v této třídě je již nab(l)ito ;-) , konkurence velká, tak jakákoliv maličkost bude po zásluze pranýřována... Vyjímečně souhlasím s Polem, protože víceméně už od generace 94 to táhne ono. Tedy kvalitativně. Corsa je velmi výrazná a má šanci. Fabie bude prodejním hitem (tady), ale po stránce stylu to bude hodně chatrné, soudě podle předběžných fotek. Fiesta zklamala. Co se týká murény >:D , tak já myslím že její čas se bude chýlit... Takhle vysokou hru nedohraje. Co se té Corsy týká- tak proti svému předchůdci přeskočila tak dvě generace :yes: - snad to zabere :yes:
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:30
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Mari jednu kontrolní - co je to Muréna??
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:34
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Grande Punto :-)
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:38
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
teda mari, jak můžeš tak krásnej auťák srovnávat s tak ošklivou rybou??? :-)
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:50
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
[odkaz]
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:51
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
[odkaz]
neregistrovaný "Pierro"
29. 8. 2006 16:55
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Mari já vím jak vypadá muréna. Chytal jsem je v Itálii ;-) :-) >:D
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 16:57
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
>:D asi je s tebou chytal i někdo od Fiatu. Možná čekal na inspiraci :-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:15
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:36
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
>:-[]
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:32
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Souhlas.
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 10:10
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Dnes jsem zahledl v trafice casopis s nazvem "Skoda style" nebo tak podobne, a na titulni strane je vyfocena nova Fabia, nevidel to nekdo, resp. neni to nekde na netu?
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:42
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Tak to jsem neviděl.
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 17:07
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
no.. popravdě.. Polo bych vynechal.. mám pocit, že se hledá. Je to takovej nicotnej pokus udělat malýho Golfa. Dobrý polo tu dlouho nebylo. Snad naposledy tak do 96týho..?!? (nebo do kdy?).. C3? hmmm tak to je pokus o kačenu.. OK ale jezdí s tím všichni jen kvůli designu, ale uvnitř je to děs běs, takže dívčí auto.. Clio? moře poprasku kvůli ničemu. Yaris - ten v tomto výčtu nemůže prohrát.. a po předešlé generaci taky ne. Fiesta je super. Pevná, jistá krásná a kvalitní.. se divím, že se s o ní netvrdí "malej Jaguár".. ;-) Nová Corsa.. na mě působí jako přeplácaná.. takovej hekťák v padesátce.. prostě drobný zklamání (snad naživo).. A Punto? to snad ani nebudu komentovat.. jen pořád nechápu to přirovnávání k Maserati.. ;-) No a vlastně jěště Fabia... hmm.. co k ní dodat? je to domácí značka.. takže taky se český líp domluvíš v Praze než v Toríně.. no nicméně už aby tu byla nová..
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:13
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Jaguar... >:-[] >:-[] ale hodně malej >:-[] :yes: koukám, že máš dnes výbornou náladu... Maserati >:D Já myslím, že v těch pěti dveřích bude ta Corsa dobrá. POLO... určitě se "najde" v nastupující generaci. Také vzpomínám na minulou generaci...
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2006 17:24
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
já na minulou té minulé.. a snad i tu předminulou.. ;-) >:-[] Ale jasným vítězem je GPunto.... stylovej jezdec.. dost elegantní v černé 3D na velkých litých... zbytek je na tobě - vyleštěný boty a perfektní učes.. to se ti v polu jistě stát nemůže.. a mám nyní takovej pocit z Corsy, že se bude vyjímat mezi maringotkama šouklařů... Fakt se mi nelíbí.. a z malejch aut je na tom v mých očích nejlíp Fiesta a hlavně GPunto.. A o Polu víme, že se najde.. ono totiž v současným stavu nic jinýho nezbývá.. jakejkoliv počin a posun bude jen k lepšímu.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:29
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
Jo... no to GP... píšu to nahoře, vlastně jen ono sází na strunu klasického auta... takže souhlas... i s těma kopytama ;-) :yes:
neregistrovaný "sword"
29. 8. 2006 17:30
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
to GTI: ..a kde mas Mitsubishi colt?CZ3 mi príde ako dost dobre auticko...!!
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:39
Re: KOSTKY JSOU VRŽENY
jo,jo, Colt... děravá hlava... :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 16:57
BERTOŇÁK (19)
Tady Bertoňák. Tak se zase s Jardou hlásíme. S hybridní peepshow je šlus. To říká Jarda, já nevím, co znamená „šlus“, tak nehodnotím, moje zásada, ale každopádně jsme peep zbalili. Zakončili jsme jí na parkovišti před Delvitou v Domažlicích. Byla to jízda. Trochu se nám to tam vymklo z rukou a zvrtlo se to v grupáč… do toho naši psi a zdivočelá bába v multikáře… no, ustáli jsme to jen taktak. Každopádně jsme se zapsali jako klasický hybridní peeptuningáři do análů parkovišť před supermarketama. Je prostě znát, když to tuningáři vezmou za ten správnej klasickej konec. Jarda ale jde stále dál. A já a psi jdem stále za ním. Jarda je dobrej. Koupili jsme teď osmery plavecký brejle speedo a k tomu šnorchly. Dvoje pro nás, zbytek pro psy. Jarda říkal, že uděláme na jeden zátah La Manche. Je to nějakej kanál a bude to prej paráda. No… já už jednou do kanálu zahučel, když jsem se vracel z hospody a někdo si půjčil dekl, tak jsem trochu nesvůj, ale uklidňuje mě Jarda, říká že umí kraula a že ten kanál zmáknem tam a sem jako obojživelníci. Já nevím, co je obojživelník, tak nehodnotím, moje zásada, ale každopádně to psům pěkně osolíme. Jo, taky jsou nový předpisy na silnicích a vztahujou se i na tuningáře. S tím si na nás ale nepřijdou. Máme techničák na hybridní multikáru (psí spřežení a piliňáky) a tak můžem sedět na kozlíku bez pásů. Akorát nesmíme krmit psy syrovým masem, tohle prej spadá pod nepovolenej čiptuning. No, tak holt s Jardou máme teď každej večer tataráka. Řeknu vám, že Jarda je s bičem jako otrokář. Při poslední jízdě sešvihal nějakýho žebráka u silnice. Maskoval se pod sítí a mířil na nás nějakou baterkou. Přes den, hlupák. Jako kdyby nevěděl, že baterka svítí akorát v noci. Tak, tuning forever. Bertoňák. P.S. Z Alfy se stále neozvali, asi čekaj až se ozvu. To se načekaj, nikoho se prosit nebudu :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:00
Re: BERTOŇÁK (19)
>:D >:D >:-[] , ten čiptining syrovým masem >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:07
Re: BERTOŇÁK (19)
:-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 8. 2006 17:10
Re: BERTOŇÁK (19)
>:D >:D >:D :yes: vypůjčený dekl.
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2006 17:14
Re: BERTOŇÁK (19)
:-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
29. 8. 2006 18:28
Re: BERTOŇÁK (19)
Muhehehehe, osvědčená dvojka opet zde >:D :yes: >:D :yes: >:D :yes: Maskovanej žebrák s baterkou si zasluhuje BRAWVO >:D :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:29
Re: BERTOŇÁK (19)
Houby anonym - já su to, akurát sem se zkrz řehot zapoměl podepsat.
29. 8. 2006 20:34
Re: BERTOŇÁK (19)
:-) :yes:
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 09:53
Re: BERTOŇÁK (19)
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:58
Re: BERTOŇÁK (19)
:-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 11:32
Re: BERTOŇÁK (19)
Tak brácho, tohle zas byl jeden z těch dobrejch... Jo Jo ;-) :-) >:D >:D >:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:59
Re: BERTOŇÁK (19)
;-) :yes:
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 17:35
Láska na druhý pohled
Kdysi jsem tu vedl diskuzi s marim o nový corse, tvrdil mi, že se mi zalíbí, že to chce čas, na corsu se dívám už hezky dlouho, třídveřová verze se mi neustále nelíbí, chybí jí jednota, čistota designu, styl, je to pořád stejnej dojem. Pětidveřová verze, no to je jen zmenšená astra, nic úchvatnýho. Opravdu originální produkt je v B segmentu stále těžší vyrobit a proto u mě pořád jednoznačně vítěězí grande punto, nefotogenický auto, ale v reálu ukázka čistýho, sourodýho a v detailech rafinovanýho designu. Navíc interiér u opelu vyloženě pokaňkali, to byl krok do tmy jménem ovládací systémy opel, dotykové blinkry,, stěrače a ovládání rádia a klimatizace pomocí 4 kruhových ovladačů, z nichž několik má ještě potvrzovací funkci. Prostě nová corsa spadá do lehčího nadprůměru B segmentu a ještě dotaz, proč v corse je vzadu málo místa, když GP na stejný platformě je lídrem na trhu v týhle opblati??? Opravdu stojí 25l v kufru za omezení komfortu??? Ale budiž v porovnání s 207 kde je málo místa vzadu a malej kufr zároveň má corsa aspoň za kufr plus. Někdo tu psal o vysoké hře a že GP to nemůže ustát, ustálo Clio, ustálo 207 a o corsu se nebojím :-!
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 17:49
Re: Láska na druhý pohled
O GP tvrdíš, že je nefotogenické a Corsu jsi ještě ani neviděl. Já myslím že to bude opravdová jasná hvězda letošního roku. O Fiatu ti něco povím. On auta vytváří v bublifuku: nadechne se, naplní bublinu, ta letí a děti s němým úžasem hledí a ... a pak praskne... Nezbyde po ní nic než trochu smradu. Jsem na 100% přesvědčený že GP bude mít opět jepičí slávu. Corsa má dost potenciálu jako nadčasové auto, které i za pět let bude mít co nabídnout po stránce vnějšího obalu. GP je tady pár měsíců a už je vyzdvihováno jako kladivo na konkurenci. Fakt bych byl v jeho případě zvlášť opatrný se siláckýma řečma... :-) :-)
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 18:06
Re: Láska na druhý pohled
mari, myslel jsem si, že máš trochu přehled, znáš prodeje v Evropě? Asi ano, tobě se GP nelíbí, ale většině lidí ano, včetně Evropanů. Punto i Corsa mají potenciálu úplně stejně jsou to dvojčata, jen GP je prostě lépe navržené, jak z venku, tak zevnitř. O bublinách bych v případě opelu byl opatrnější, jeho marný boj s VW i s Fordem už se táhne podezřele dlouho (teď mám na mysli domácí trh v D) GP se prodává rok, to je přinejmenším dost dlouhá doba ne pár měsíců. Jako kladivo na konkurenci je vyzdvihováno především pro svou celkovou vyzrálost jak v designu, tak v ostatních ohledech. Corsa podle mě nemá potenciál na nic, je to jen další URO (unidentified running object) auto bez stylu, bez smyslu pro detail a s opravdu zmrveným interiérem. Neříkám, že v reálu dopřeju corse možná trochu milosti, ale z fotek je to pro mě smůla, vypadá úzká, krátká, přitom nafouknutá a moc složitá. Jinak otevři oči, z poslední době je tu dost fiatů, který dodnes mají své kouzlo, narozdíl třeba od opelů, Bravo/Brava v porovnání se stejnými ročníky astry, no to je smutný, barchetta, legendární design, pořád krásná, Coupé, Multipla, dodnes kontroverzní a dodnes love or hate car a můžu pokračovat dál a dál (vždy v kontextu s tehdejší evropskou konkurencí. Plivat na značku a znevažovat její snahu je jednoduchý, ale myslím si, že pro evropskej automobilizmus toho Fiat udělal opravdu hodně a rozhodně se nemá za co stydět, teda kromě stila (mimo 3D), to byl opravdu úlet.
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 18:45
Re: Láska na druhý pohled
Já se nesnažím o znevažování Fiatu, jenom píšu, že jeho výtvory posledních let jsou sezónními letními láskami, a že za dva/tři roky už bude GP se slávou na pravdě boží... O tom že by Corsa byla jenom nedochůdčetem z dílů GP- o to opravdu obavy nemám. Jak známo, v hiearchii GM stojí Opel přece jen o něco výše než Fiat, tudíž na Punto připadla jen role zkušebního panáka pro technologie uplatněné u Corsy. Už ze své podstaty mají tyto značky oddělené role, zejména co se týká image a celkového zaměření. Nepochybuju o tom že Corsa bude tím vyspělejším z této dvojice a bude také dražší. O interiéru GP bych opravdu jenom mlčel, neboť tam se snoubilo zoufalsví a beznaděj s kusem barevné lišty. Corsa je proti tomu doslova luxusní parník... Musím se smát když zmiňuješ vyzrálost designu GP :-) :yes: Ta vyzrálost stojí a padá s tvarem přední masky... Z mého pohledu jediným udržitelným kusem auta je zadní část se světlama v návaznosti na Punto 1. Co se týká Fiatu jako celku, tak velice pozitivně vidím Pandu. O Stilu už bylo napsáno dost. Šílenosti typu Idea (proti Merivě tak o délku WTC níže) a Multipla jsou typyckým příkladem Fiatova "vizionářství", které zůstává trhem nedotčeno. Croma mě dostala do kolen, ale z radosti to nebylo. Sedici- další příklad Fiatovy kreativity: myslím že tam Fiat bude rád- když se mu vůbec alespoň zaplatí náklady na přípravu výroby, pro jistotu ještě hned pod značkou Suzuki... Celý svět přeje Fiatu uzdravení, ale jestli to ta přední maska GP trvale udrží, o tom pochybuju...
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 19:53
Re: Láska na druhý pohled
Mari: promiň, ale tvůj příspěvek tak naprosto vyzněl, jinak mi řekni nějaký to auto co bylo tou sezónní láskou poslední doby?? Zapomněl jsem i na Punto I, totální hit, dodnes pohledné auto a trendsetter segmentu B počátku devadesátých let.
púotom nevím jestli mám reagovat na směsici nedopatření a omylů, jestli to je tvojí neznalostí nebo jen záměrným mlžením. Ale budiž, Fiat nikdy neměl v rámci GM žádnou pozici, protože GM nikdy nemělo ve Fiatu jakoukoli rozhodovací roli, měli jen vzájemný podíl, ale Fiat byl vždy nezávislý výrobce, proto jeho pozice v rámci GM je pitomost. Opel je samozřejmě naprosto identicky orientovaná a na trhu umístěná značka jako Fiat, prostě mainstream, a%t se ti to líbí nebo ne, nebo ať ti šéfové říkají co chtějí, i vnímání opelu je podobné jako u Fiatu. Corsa už z fotografií ukazuje, že vyspělejší rozhodně není, teda pokud nebereš v úvahu marketingové prvky výbavy jako vyhřívaný volant nebo držák kol :-) Mě spíš zaráží, že verze třeba sport nemá v základní výbavě ESP, ale třeba vyhřívaný volant ano, tomu říkám paradox. Interiér GP je o dvě WTCC vzdálen tomu v corse, má styl, je jednoduchý a hlavně mari, hlavně špičkově ergonomický, tady opět corsa krachuje a to je vidět už z fotek (titěrná tlačítka, ovládání palubního systému ala opel atd) Grande Punto prostě nevypadá jako cheap snaha o cokoli, ale interiér je jednoduchý, elegantní a naprosto funkční, kde to má corsa??? Ve snu :-) Vyzrálost designu GP nestojí a padá maskou, tam to jen začíná, rafinovanost prolisů lemujících podběhy, rafinované boky s jasnou svalnatou linií, krásný klínovitý profil, a tak dále, chce to jít ke GP a studovat z blízka. Design je prostě pojat jako celek, ne jako u corsy kočka, pes, kráva, buldok, ropucha a to vše najednou..... Prostě GP je ať se ti to nelíbí, jako že ne, ddesignová učebnice, ne tápání ala astrorsa. Panda je klasa, Idea je v porovnání s merivou naprosto srovnatelná, Multipla je dokonalá kára pro praktický lidi, je vidět že ty jseěš na straně hate, já s ní byl na dovolený a jsem na straně love, ale pořád to funguje, jak jsem psal a navíc je to jediný auto, kde opravdu posadíš tři chlapy vedle sebe. Croma, trochu usedlý design, ale jinak výborné auto. Sedici, vyprodalo se i přes vyšší ceny na rok dopředu za dva týdny, byl to společný projekt se Suzuki, to každý ví, žádná zoufalá snaha Fiatu, ten dodal design a turbodiesel, Suzuki zbytek, takže o náklady na vývoj nemám strach. Svět Fiatu přeje uzdravení a on se taky uzdravuje a to dost rychle (na rozdíl od GM/Opelu), jinak Opel může jen děkovat Fiatu za skvělé turbodiesely multijet, do tý doby nebyl opel schopnej vyvinout kloudnej diesel, teď rve 1.3 a 1.9 multiojety do čeho může, takže asi tolik ;-) jinak aby sis nemysle, že corse nějak nepřeju, přeju a to docela dost, jen se divim, že opel dokázal za rok vývoje navíc udělat jen tohle :-!
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 20:43
Re: Láska na druhý pohled
panebože, Quido :-) :-) . Člověk by měl pocit že Fiat bude konkurovat Rollsu :-) . Vzpamatuj se. Chápu Tvé nadšení pro Fiat, ale musíš taky někdy s nohama sestoupit na zem. Vnímání Opelu je stejné jako Fiatu? Pak už je možné úplně všechno. Já jenom vím že když sem někdo přiveze ojetý Fiat, tak tu bude půl roku stát a lidé kolem něj chodí se slovy: Ale jo, nevypadá to špatně, ale je to Fiat no... Chápej, kdyby neměl Fiat problémy s vnímání, tak nebude hlavním sloganem pro GP: předsudky jsou jen ve vaší hlavě"... Ať se tady kydá na image Opelu jak chce, tak realita je od Fiatu na hony vzdálená. Co se týká té techniky: Už před vývojem oněch glorifikovaných Multijetů byla podepsána smlouva s GM o společném vývoji a jasným cílem o používání tohoto motoru oběma partnery. Že Fiat byl první je nasnadě, protože on má úlohu zkoušet nové technologie, které v případě pozitivního dopadu budou používat i ostatní. Vše co má GP na sobě je výsledkem globální spolupráce, nikoliv vrozenou vlastností Punta... S tím ESP, co na to říct... Já myslím že kdo ho bude chtít- ten ho mít může. Fiat měl vždycky nadprůměrnou výbavu, to ho ctí, snad mu nezbývá jen popřát- aby na rozdíl od minulosti byla i po pěti letech plně funkční... ;-) Tak jak Ty hodnotíš design Corsy, tak já hodnotím Punto... Podle mě je Corsa vyspělým autem, které po odstranění některých nedostatků v interiéru bude velice silným celkem, a to bude v běhu času GP podlamovat nohy více a více. Jsem rád že GP tak líbí. Fiat si zaslouží udělat auto na které se alespoň chvíli může vzpomínat jako třeba na Punto 1. Doufejme (spíš modleme) že mu to vydrží...
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 20:57
Re: Láska na druhý pohled
mari, OK já zas beru tvoje nadšení pro Opel, ale značky jsou naprosto identické posláním, stejně jako VW, Renault, Peugeot, Ford atd, prostě mainstream, s tím opravdu nic nenaděláš, Opel prostě prémiovka není a nikdy nebude ;-)
Jinak ohledně Multijetů, jistě víš kdo vyvinul a přivedl technologii Common-rail na trh, ano byl to Fiat (Alfa) a v té době (1996) nic podepsáno nebylo, Multijet je jen vývojovým krokem původních Unijetů (nové vstřikovače, elektronika), takže Opel k tomu úpřišel jako slepý k houslím ;-) Člověče, já jsem na vlastní uši slyšel v bazaru u Astry, je to docela hezý, ale je to Opel :-) je to jen vnímání lidí a image, ta se sice buduje obtížně, nicméně technicky i kvalitativně jsou si mainstreamový značky v Evropě téměř identické. A co se týče life cyklu Punta, neboj, taky bude vylepšovaný, takže kolena bude mít jistý, jen aby Corsa potom nepotřebovala ortézy ;-) Jinak vše co mají všechna auta na sobě je jakýmsi výsledkem globální spolupráce. S tím ESP je to takový smutný fakt, třeba dneska jsem viuděl obdobně prapodivnou výbavu v Opelu Zafira, motor Multijet, vzadu švihadla a keyless startování, tyhle kombinace opravdu nechápu :-)

O designu je právě ošidný diskutovat, nicméně čísla hovoří jasně, GP se prostě Evropanům líbí, výjimky jako jsi ty, GTI nebo další výjimaje ;-)

Takže držme všem palce, ale jednoznačný a dogmatický soudy o designu převeďme na subjektivní nikomu nic nevnucující rovinu :-!
29. 8. 2006 21:23
Re: Láska na druhý pohled
Quido... GP se líbí proto, že je to dnes snad jediný auto, který v segmentu malých vozů hraje na notu klasického sportovního auta, resp. hatchbacku... tak jak to má kluk, co tomu trochu hoví rád. Protipólem je mu Yaris... neskutečně užitečný auto (byť máš vedle článek o nadupaném Y)... jenže a logicky bez těch zaklínanejch emocí. Takže já chápu, že GP frčí... vlastně je mi to i milé... P.S. Pozor. Subjektivní soud o designu je, když tu někdo jednodušší napíše - to a to se mi líbí či nelíbí. Vždy na to píši, že je mi to jedno, a že mě to nezajímá... Očekávám posouzení designu... zde na diskuzích viz mari, dCi atd... Tedy snaha o objektivizování pohledu na design auta. Aktuálně píši, že kdykoliv vidím GP... opravdu mě překvapí ta unylost předku... jinak ale vím, že proporčně je GP takřka bez chyby, o tom nemůže být sporu.
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 21:56
Re: Láska na druhý pohled
u GP mám jedinej problém a to jsou světlý barvy, tam zanikají ty jemný nuance designu, chce to tmavší, případně živější barvy ;-)
29. 8. 2006 21:57
Re: Láska na druhý pohled
Jo,jo.
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 22:02
Re: Láska na druhý pohled
samozřejmě jsem myslel subjektivní formu s objasněním proč mě se to (ne)líbí, ale přijde mi hloupost psát xx je hnusný, protože to tak je a zz je krásný (teda to asi ne >:D ) protože to říkám....
29. 8. 2006 22:13
Re: Láska na druhý pohled
:-) :yes:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 10:38
Re: Láska na druhý pohled
Nemáš pravdu s tím Unijetem: ten totiž vyvinul Fiat group ve spolupráci s Magneti a Boschem a to tím způsobem, že Fiat jako jediný měl odvahu jít na toto pole neorané a stát se doslova pojízdnou laboratoří pro tento systém budoucnosti. Takže to není žádné "zlaté dědictví Fiatovo"... Opel používá věci společné s Fiatem protože mateřská GM vložila do synergie s Fiatem nemalé prostředky, tudíž by bylo zbytečné vyvíjet své vlastní motory a technologie- když už může mít ty osvědčené... Kombinace výbavy nemá smysl rozebírat, ostatně každý trh si je šije na míru a za to automobilka nemůže. Já říkám že Corsa si vezme z GP jen to lepší a stím nic nenaděláš :-) . Vznikla později, což znamená že technologie a technika jsou už odzkoušeny a dětské nemoci většinou vychytány. Nepochybuju o tom že Corsa bude jako celek mnohem kvalitnějším vozem, byť možná by si mnozí přáli opak. Fiat má ten dar nadchnout velkou skupinu lidí a sklízet potlesky, ovšem do ojetého Fiatu jde jenom opravdu velký fanoušek značky, a to ještě po velkém vnitřním boji jestli by nebyla lepší stará Korea... Věř že taková reklama je založena na zkušenostech statisíců uživatelů, a ne na tom- jestli si to já přeju nebo ne... Takže Quido, kéž by ta maska stačila... ;-) Já bych úspěch Fiatu moc přál, snad mu to vyjde.
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 11:21
Re: Láska na druhý pohled
no mari, co na to psát, když teď zrovna nemám čas, no vystačím si s tím, že v podstatě s celým tvým posledním příspěvkem nesouhlasím, pokud chceš argumenty, můžu je sepsat, pokud ti stačí nesouhlas, tady je, Opel opravdu není nic extra a corsa evidentně (z prvních jízdních dojmů, praktických i fotografických) opravdu GP v ničem nepřekonává a o to je to smutnější :-!
neregistrovaný "fiat"
5. 11. 2006 15:39
Re: Láska na druhý pohled
FixItAgainTony
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 18:53
Re: Láska na druhý pohled
Sorry, ze se do toho pletu, ale neda mi to. Ted jsem byl chvili v Italii a tam je tech GP opravdu jako tady Fabii. Je az s podivem, jak ty jednotliva auta diky barve a vybave vypadaji ruzne :yes: Dva problemy vsak s GP po tehle zkusenosti mam. Ten prvni jsou zrcatka. Fakt se k tomu vubec nehodi. A druhy je, ze na dalnici ze zadu a vetsi vzdalenosti tezko rozeznam GP od Focusu 1:-( (vidim dobre) Jinak je GP vazne pekny stylovy vozik a Talosi se vubec nemusi stydet, ze neco takovyho udelali :yes:
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 21:04
Re: Láska na druhý pohled
mates: rada, focus má SPZ na vííku kufru, GP dole ;-) jinak já člověče nerozeznal tuhle jettu od passatu, stál jsem za tim, říkám si passat, pak sjedu na jmenovku a tam jetta, tomu říkám VW Individual ;-)
29. 8. 2006 21:26
Re: Láska na druhý pohled
Copak, kdyby se to stalo jen tobě... ale stalo se to i mně 8-s >:D ;-) :yes: P.S. Jetta... myslím, že v kontrastu k překrásné Octavii II je zřejmé, že tudy cesta nevede... ale, Quido... upřímně... představ si 70ti letého nemce, starce, nějakého vysloužilého učitele, kterej sto let sbírá broučky... v čem by měl jezdit? Ve Fioranu? :-)
neregistrovaný "Quido"
29. 8. 2006 21:55
Re: Láska na druhý pohled
v Brouku, ovšem tom původním ;-)
29. 8. 2006 21:56
Re: Láska na druhý pohled
Taky dobrý... ;-)
neregistrovaný "bingo"
30. 8. 2006 10:30
Re: Láska na druhý pohled
Nedavno jsem videl jettu ...z profilu s tmave cervenou metalizou, choromovym lemem kolem oken, trochu snizenou a s 5paprskovymi 17" koly. Vedle toho udajne prekrasna oct. nemela nejmensi sanci ;-) :no:
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2006 12:52
Re: Láska na druhý pohled
z toho si nic nedělej.. oni si to popletou i pojišťováci, když na Jette ohledávají škodu.. tak do kolonky napíšou sebejistě Passat... >:D ;-) a to u toho stojej a passata mají vedle... >:D
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:40
Re: Láska na druhý pohled
>:D
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2006 07:20
Re: Láska na druhý pohled
RZ je posledni na co koukam. Jde o celkovy pojeti a siluetu. Nekdy se na to podivej. Na dalnici je to nejmarkantnejsi.
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:07
Re: Láska na druhý pohled
Mas pravdu...ten Focus, ale tezce obslehl GP! >:D Dole jsem vypotil neco k designu supermini, coz v zasade navazuje na Tvou tezi...zacina se nam to sjizdet. K Jette, zadni svetla a vubec pohled patri do VW, to me neirituje, ale nechapu jak OI. mohla vypadat solidne i s kratkym rozvorem a predlouhym zadnim previsem a u Jetty to jednoznacne nefunguje...? :-|
neregistrovaný "OPC"
30. 8. 2006 07:27
Re: Too Quido
Jake prodeje v D ¨mas na mysli ty moulo tak se mrkni na statistiky prodeje VW je sice prvni ale jen o par kusu vozu v tride Astra/Golf naopak Opel je prvni v tride Meriva, a nakonec VW s Touranem lehce pred Zafirou takze bych se tady o nejaky ford mord vyubec neopiral ;-\
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 08:57
Re: Too Quido
máš.li zapotřebí nazývat někoho, kdo se zmýlil moulou, pak jsi opravdu chlapák :-) poslední dobou možná opel trochu díky astře zabral, ale jeho marný boj s golfem z nedávné minulosti je známou písničkou, chytrolíne :-!

Co to je prosímtě třída Meriva??? MiniMPV, takže něco, kde VW nemá zástupce??? Aha tak proč asi Opel vede?

VW prostě tradičně před opelem vede a ford zase dělá lepší auta, to je vše... jinak opel se snaží, ono po vectře a signu(mu) mu nic nezbývá, ale jen ať se snaží, na silnice bezpochyby patří :yes:
neregistrovaný "OPC"
30. 8. 2006 09:08
Re: Too Quido
Jo to patří.Ale marnym bojem s VW bycho to nenazival protoze neni tomu tak davno co se Astra prodavala lepe nez Golf taky to ve VW pochopili a rychle proto chystaji VI velmi rychle.Ale tak to ma byt zivot v autobusinessu neni zadny med a konkurence mezi rivaly je jen ve prospech zakaznika :yes:
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 11:23
Re: Too Quido
OK, souhlas beze zbytku :yes:
neregistrovaný "DOGG"
30. 8. 2006 08:14
Re: Too Quido
Quido v nemecku asi VW nepredbehne nikdy nikto ale ked uz pises mal by si vediet ze Opel s Fordom na nemeckom trhu rozhodne nemusi nejako velmi bojovat pokial viem Opel tam dlhodobo predava viac aut ako Ford
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 08:59
Re: Too Quido
OK, s VW jsem si jistej byl, s Fordem ne :yes:
neregistrovaný "Quido"
30. 8. 2006 09:00
Re: Too Quido
Ty anonymy, jsem byl já.... :no:
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:33
Exteriér, interiér, foxteriér
Exteriér povedenej, řek bych až velmi (pokud se dá tedy z fotografií soudit), ale interiér, to je bohužel pouťovka (pokud se dá tedy z fotografií soudit), a co na to foxteriér: haf uvidíme live haf haf.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 18:47
Mala anketka
Kolik z vas, ktery tak obdivujete ten drzak na kolo, kolo opravdu mate a nekam ho vozite s sebou? Neni v tom nic zaludnyho, jen me to zajima, protoze ja treba kolo uz nekolik let vubec nemam a neumim si to stehovani moc predstavit. Nebavme se o kolach pro deti. Bavme se o kole pro ridice. Dekuji;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:54
Re: Mala anketka
Byť nésu juž žádné "jura" tož kolo (slušně vybavené) vlastním, a rád sa na ňom občas túlávám krajinou, byť juž ne tak často jak zamlada, tudíž by se mně takovej bazmek za auto docela hodil. Tož tak.
neregistrovaný "Bárt"
29. 8. 2006 19:04
Re: Mala anketka
Jááááá ;-) Mám kombíka a kola vozím vevnitř, dobrý, že jsme jenom dva ;-) Todle léto jsem je do auta rovnal tolikrát, že už se mi o tom skoro i zdálo. Ale dosáhl jsem takový dokonalosti, že jsem jednou do focusího kombíka narval dvě kola, čtyři zimní gumy na ráfkách, velkej kufr a velkou sportovní tašku a ještě jsem i viděl ven vnitřním zrcátkem :-! >:D
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 19:10
Re: Mala anketka
>:D kolo mám, ale jel jsem na něm naposled asi před deseti lety >:D >:D . Ale možná bych kvůli Corse ten zlozvyk oživil :yes:
neregistrovaný "Radko"
30. 8. 2006 07:59
Re: Mala anketka
Kolo mám a jezdím tak třikrát týdně z domu. Autem s kolama někam jedu tak dvakrát do měsíce. Držák se mi líbí moc, ale chybí mi tam nějaká ochrana laku zadních dveří. Podle mě jsou dost na ráně pedálu kola při manipulaci.
neregistrovaný "emylak"
30. 8. 2006 12:53
Re: Mala anketka
Kolo mam, nekolik let jsem na nem aktivne zavodil (ted uz zavodim v Cosworthu). S drzakem zajimavej napad, ale radsi jezdim autem, kam se kolo vejde, bez rozebirani, proste ho polozis do kombika a ses v klidu. Nerad vozim kolo venku, jednak na nej prsi, druhak kdyz to do tebe nekdo napali, tak krome zadku auta prijdes o 2 kola. Jinak posledni dobou vozim 2 kola ve fieste Mk3, s vyndanyma kolama se tam vejdou jak nic (sklopeny sedacky pochopitelne).
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2006 12:56
Re: Mala anketka
>:D no... asi bych si tu Corsu kvůli tomu nekoupil... ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
29. 8. 2006 18:50
P.S.
Jen bych ještě k tomu exteriéru: nevidím v tom ani zmutovanýho pažouta 206, ani modifikaci Yarise. IMHO se Oplu povedlo vysochat poměrně svébytný, příjemně působící originál. A to není zas tak málo v segmentu malých vozů.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mates"
29. 8. 2006 18:56
Re: P.S.
Nutno dodat , ze nenapodobitelnym autem v segmentu malych a mini aut je a bude Ka!!! :yes:
neregistrovaný "Bárt"
29. 8. 2006 19:06
Re: P.S.
Dovolím si nesouhlasit. Předek je ještě jakž takž svébytnej, ale při shlédnutí první fotky zezadu jsem si nejdřív fakt myslel, že vidím Clio... A blbá otázka na závěr: co znamená "IMHO"???
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 8. 2006 19:51
Re: P.S.
[odkaz]
neregistrovaný "vincek"
29. 8. 2006 19:53
Re: P.S.
In My Humble Opinion, tedy: Podle mého názoru
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 8. 2006 18:51
Co je to 4Matic?
Je to stálý pohon všech kol, nebo pouze se jedná jako v případě haldexu o připojení nepoháněné nápravy??? Vysvětlete prosím...teď fakt nevim. A ať se i redakce zapojí pls. Díky za vysvětlení.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
29. 8. 2006 19:08
Re: Co je to 4Matic?
pokud si pamatuju, tak 4Matic byl poprvé uveden u řady W124 a jednalo se o stálý pohon (podobně jako Quattro). Je to tedy pohon stálý, nyní jenom se schopností přerozdělit hnací sílu mezi přední a zadní kola do určitého poměru podle podmínek. Např 60:40 atd
neregistrovaný "Johny.Rico"
29. 8. 2006 20:04
Re: Co je to 4Matic?
Tak to já vím...ale nechápu, proč redakce tohoto aut. serveru píše kraviny tohoto typu:
Označení vozů Mercedes-Benz s pohonem všech kol. Z technického hlediska je pohon všech kol realizován pomocí elektronického systému pohonu všech kol, který nese označení 4 ETS (Four-Wheel Electronic Traction System). Tento systém vyhodnocuje trakční podmínky na trvale poháněné nápravě a v případě potřeby se zapojí i pohon druhé nápravy. Systém pohonu všech kol zlepšuje jízdní vlastnosti vozu v některých jízdních režimech. Zajímavé... 8-s
neregistrovaný "Paja"
29. 8. 2006 20:38
Zase svetla?
Proc srovnavat s ostatnimi? Posledni dobou to vypada, ze je vse jasne. Zaobleny zakladni koncept, par kudrlinek na rozliseni od konkurence, ale halvne VELKA SVETLA!!! Vepredu i vzadu! Co se to deje? Dat temer jakemukoliv supermini tmavou barvu, tak vypada, ze lampy tvori naraznik a plynne prechazeji do celniho skla! Kvuli cemu to vyvojari delaji? Proto, aby ukazali, kolik chromu se da nacpat pod ciry kryt? kvuli svitivosti? To prece ne, pamatujete na Calibru a jeji krasnou, sice dlouhou skviru prednich svetlometu s elipsoidnimi cockami? jeli jste s ni v noci? Jiste, zdany problem! proc tedy vsechna mini vypadaji jako oci zaby, kdyz ji nekdo prislapne zadni nohy??? Zajiste, neni to problem pouze Corsy, je to problem temer u vsech. Rzotomilosti zjevu se ohanet neda, nebot to co vyrobci predvadeji by bylo roztomile, ale v o dve cisla mensim provedeni. Jinak jsem jediny, komu pripada tvarove vyrovnanejsi 5d oproti 3d (tedy pardon skorokupe)? Palubni deska mne neprekvapila, je to rekl bych uklizenejsi standard Opelu od dob posledniho faceliftu Omegy. Snad jen prekvapuje svetlejsi seda barva, s ni muze byt material pouzity na armature desky jakykoliv, ale na pohled zustava stale trochu mysoidni. Jinak Corsa jednoznacne oproti posledni "C" verzi prokoukla...o tom zadna!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "milic"
29. 8. 2006 21:34
Re: Zase svetla?
Mluvíš mi z duše. Poslední dobou to opravdu vypadá na závody o nejsložitější tvar světlometu. Zlatá fábie. :-)
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:29
Re: Zase svetla?
V zasade ano... ;-)
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:06
Re: Zase svetla?
S touhle blbou módou začal Peugeot, jen čekám, kdy už se přední světla konečně spojí s A sloupkem. 8-s
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 10:13
Re: Zase svetla?
...v pristi generaci supermini..ta dalsi jiz nabidne prosklenne dvere a nakonec v roce 2020 budou jiz pouze ruzne velikosti pojizdnych skleniku, zeny dostanou zakaz jezdit v minisuknich a muzi zase v sortkach ;-)
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 10:24
Re: Zase svetla?
To už jsem viděl na jedné studii od Citroenu ... kupodivu to vypadalo fakt dobře :-) ... Jinak je to celkem hnus, obzvlast, kdyz jsou jeste vyklenuta 10cm nad kapotu (207,307,Micra a dalsi...)
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 12:05
Re: Zase svetla?
Moje řeč pájo!
29. 8. 2006 21:03
DRŽ PALCE
Fakt to hrozně letí... paja zmiňuje Calibru... hergot... ještě mi tluče srdce... vyjela tuším v devadesátém a bylo to snad nejkrásnější auto pro nemajetný kovboje. Opravdu kráska. Včetně jména :yes: Pak přišla kulatá Corsa (dělal ji snad nějakej japončík)... vedle bejvalýho Máje měl Mach (jo, Sparta Praha...) snad první prodejnu Opelu v Česku...tak tam jsme se na ni chodili dívat... Do toho přišla Vectra... snovej vozejk a pak Calibra... kočár pro šlechtu... sakra to byly káry. Jenže čas pádí... a mladá krev necítí potřebu se hrabat ve starejch Světech motorů... No... Opel v poslední pětiletce velmi oddaně vzdal tenhle boj... jakoby se s připálením prstů poslední Vectrou lekl sám sebe... Tak drž palce... má to neskutečně težký, doma na něj ceněj tesáky dva vlci a i svět nečeká. Novou Astrou se, myslím, dobře ozval... teď přijíždí Corsa... nelámeš se před ní sice v kolenou... ale jiskru ji upřít nemůžeš. Třetidveř mě tedy nebere, ale s pěti dveřmi to bude určitě parádní potentní vozejk. Jedno je jisté... Yaris II v tomhle segmentu odvedl zatím největší kus práce... osobně mě ta bachratost a z ní plynoucí praktičnost nijak neoslovuje... jenže kolik je takovejch jako já... co chtěj jezdit v "normálním" autě? V autě, který má předek, v autě, který má čumák, v autě, který když zatneš, nebude tě okolí podezřívat, že rdousíš čmeláka... Jo, máte to hoši mnohem težší než se zdá, pokud hodláte koupit něco z aktuální produkce v malejch vozech... Ono... to nejlepší už totiž bylo vyrobeno... UNO, Renault 5, Mini, Fiat 127...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "b@bi"
29. 8. 2006 23:04
Re: DRŽ PALCE
Nebudeš tomu věřit, ale asi tak před rokem sem vyhrabal starý světy motorů. Listuju, koukám a zpráva, že Opel Calibra je těsně před začátkem výroby. Fotka přes půl strany. Informace o motorech, o kouzelným Cx 0,26. Jojo, tehdy to byla raketa. A pro mě je ještě dneska. Ty čistý tvary, jendoduchost, naštvanej výraz předku a velký světla vzadu, aby se měl zbytek světa na co dívat. Jo, tohle bylo a je auto pro mladý bejčky, jak říkáš >:-[] P.S. Je mi 21 >:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 05:30
Re: DRŽ PALCE
Ve stribrne barve, tenkrat na dojem stacila 15" petipaprskova lita kola. Presne si pamatuji jak jeji ladne tvary cocka objektivu jeste nadherne zaoblila, navic vzadu si sedli i 2 lide konfekcnich postav a mela velky kufr. Takove kupe dnes v nabidce za podobne penize neni.
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:29
Re: DRŽ PALCE
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:33
Re: DRŽ PALCE
GRRR 8-s
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 10:40
Re: DRŽ PALCE
:-) :yes: Calibra je dokonalé dělo :yes:
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:42
Re: DRŽ PALCE
Taky už něco pamatuju, takže pro mě SM netřeba, stačí vlastní staré fotky. První Opel, Astra GSi 16V 93, po D1 se tehdy proháněl jen vítr a já :-) , pak lovestory s Calibrou V6 94, a když mělo dojít na služebák, opět jsem bouchal na vrata Opelu, Vectra B V6, Takové moje oplí období poloviny 90. let.
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:43
Re: DRŽ PALCE
Dnes když potkám na silnici nějakou zprasenou Calibru s chromovými lampami, laufy 2x100mm, jen zatlačím slzu, tohle auto si zasloužilo důstojnější důchod.
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 10:44
Re: DRŽ PALCE
Tohle tam mělo být celé původně, jen to nešlo vložit. 8-s
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 11:57
Re: DRŽ PALCE
Jo, vnímám to stejně...
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 10:14
Re: DRŽ PALCE
>:D ten čmelák :-) :yes: Jinak samozřejmě je na tom něco pravdy: Těžko už jde vyseknout do kmene takový klín jako třeba bylo UNO, R5 atd...
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 10:41
Re: DRŽ PALCE
Jo...
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 05:42
OT: BMW Z2
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "DOGG"
30. 8. 2006 08:24
Re: spracovanie interieru
O uspechu Corsy nepochybujem ale osobne som zvedavy na dielenske spracovanie interieru a material pristrojovky - opel sa v tejto oblasti v kazdom novom aute vyrazne zlepsuje (co bolo slabou strankou) autor clanku sa o tom nejako nezmienuje tak dufam ze to bude OK. Inac Corsa moze byt leadrom trhu tam kde ma aj opel silnu poziciu v predaji (DE ...) v Cechach to asi tak nebude - na slovensku sanca je
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 09:31
Re: spracovanie interieru
Suhlasim s tvojim nazorom akurat mi vadi jedna vec a to ze zase tak ako v Astre a Zafire chyba na pristrojovke aspon teplomer motora
neregistrovaný "RRAAFF"
30. 8. 2006 13:49
Re: spracovanie interieru
Hele ani zase nechybí, protože se dá teplota vody najít ve skrytém menu palubních počítačů a nejen teplota motoru ;-)
Na autorevue je o tom diskuze.
neregistrovaný "Charger"
30. 8. 2006 08:39
Re: spracovanie interieru
moc hezké :yes:
neregistrovaný "Pierro"
30. 8. 2006 12:10
Re: spracovanie interieru
Tak toble banglovo kladívko se mi jak jinak než že nelíbí.... :-(
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2006 13:02
Re: spracovanie interieru
hra na Lotus? >:D No nijak se mě to nedotklo.. nevím.. nemám slova, nemám názor, tak to s hodnocením nechám trochu uležet.. ;-\
neregistrovaný "TT"
30. 8. 2006 09:52
bez titulku
auto vypada dobre, ale trochu se bojim konstrukcniho napojeni na Punto...auto jsem zatim nevidel v realu, ale fotky leccos naznacuji a jestli bude Corsa v interieru a vubec tak osizena jako Punto, bude mit velkou nevyhodu...ale je fakt, ze v tomhle segmentu se kouka hlavne na image a ta se jak Fiatu ta Opelu na prvni pohled povedla;-) jak Opely nemusim, tak tohle sakra chvalim....ale ve svem veku uz jsem jinde a kvuli image uz auta proste nekupuju, aspon ja
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tes2040"
13. 10. 2006 16:01
Re: bez titulku
:-)no isiel sa na tej novej corse 12 59kw ale isla ako keby mala 40kw nic lenive jak * ktore nema ochotu zrychlovat stlacite plyn a len to zahuci a nic 12 vo fabii je kotlik ale rozhodne ide lepsie ako ten koticek v korse asi zase nastavili obmedzovac tak a prevodavka tak auto je v pohode ale tie motori su k nicemu...
neregistrovaný "cyrus smith"
31. 8. 2006 07:18
Pro pány z redakce
máte mou podporu a úctu, ale už byste mohli corsu shodit trochu níž. vždy, když otevřu tuto stránku, tak se leknu jejího ksichtu. vždyť to je strašný. nikdy jindy bych to neřekl.....ale, zlatá fabia.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RRAAFF"
31. 8. 2006 07:27
Re: Pro pány z redakce
Nevím proč, Roomster tady strašil taky hodně dlouho. Ale už ji myslím brzy dají dolů ;-)
neregistrovaný "DOGG"
31. 8. 2006 07:45
Re: Pro pány z redakce
Prave preto ju tam dali aby taky ako ty na tieto stranky nechodili otvor si radsej doma kufor na svoje stodvacine

;-)
neregistrovaný "cyrus smith"
31. 8. 2006 09:12
Re: Pro pány z redakce
nikdy jsem bohudík 120-tku neměl. ale mnohokrát jsem jel stopětkou a byl to tedy adrenalin - udržet ji na silnici :-). ale k věci: furt to vypadalo jako..auto... tohle je...nadržená brambora >:D