Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Clio bude levnější než předchůdce

Renault oznámil, že čtvrtou generaci Clia chce prodávat o 250 eur, tedy asi 6 tisíc korun, levněji než aktuální provedení.
Zpět na článek
4. 8. 2012 11:26
4. 8. 2012 13:31
4. 8. 2012 16:07
4. 8. 2012 19:20
4. 8. 2012 19:30
4. 8. 2012 19:36
4. 8. 2012 19:45
4. 8. 2012 21:23
5. 8. 2012 08:57
5. 8. 2012 10:46
4. 8. 2012 23:57
5. 8. 2012 10:57
6. 8. 2012 11:01
4. 8. 2012 23:52
4. 8. 2012 14:35
5. 8. 2012 10:03
5. 8. 2012 11:10
5. 8. 2012 13:18
5. 8. 2012 08:48
5. 8. 2012 08:59
5. 8. 2012 09:10
5. 8. 2012 09:50
28. 10. 2012 10:48
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2012 09:36
nadherne auto
ak bude cena skutocne konkurencieschopna tak to moze byt zaujimava volba :yes:

dizajnovo perfetkne prevedeny exterier aj interier, niet co dodat, velmi zaujimave auto :yes:

tato generacia clia ma na to aby sa stala najuspesnejsou a najlegendarnejsou v historii renaultu

:yes:

ziadny iny renault ma za posledne roky neuchvatil natolko ako toto clio.... snad prve twingo ma skutocne ocarilo ale to uz su roky rokuce... este ako maly chlapec si pamatam ako som o twingu cital v casopise elektron-zenit ;-) , boze to boli casy :yes:
Rozbalit vlákno
4
4. 8. 2012 09:45
Re: nadherne auto
jj, se vším souhlasím. Je to pěkný kousek.
4. 8. 2012 10:18
Re: elektron zenit
ano bolo tam Twingo s dvoma zapasnikmi sumo, ze pokial nemaju viac ako 400 kg malo by im Twingo stacit...a bolo v zltej metalize
4. 8. 2012 23:38
Re: elektron zenit
Narozdíl od naprosto převratného prvního Twinga toto Clio nepřináší nic nového, snad kromě evoluce designu. Twingo pro mě zůstává nejlepším malým Renaultem všech dob. Ani dnes se mu variabilitou vnitřního prostoru nemůžou žádný auta rovnat. Třeba jen to zadní sedadlo - posuvné, sklopné včetně sedáku, celé lehce vytáhnutelné z auta. K tomu skvělá lůžková úprava. Které auto tohle dnes má? Vrcholem variability dnes bývá sklopné opěradlo...
Staré Twingo je geniální mikro MPV. Tuhle bombu už Renault nepřekoná.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:26
Re: elektron zenit
Je to odporný hnus! Jen se podívejte na tu palubku! Bože jaký hnus! Proč nedělají volant ve tvaru čtverce? Bylo by to přece tak kůůůl a vymaštěnci by hýkali blahem, jak to není nudné... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
4. 8. 2012 09:40
Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým autem
Ono taky vymýšlet co 7 let něco nového, natož převratného, je trošku problém. Navíc zákazník to ani nepozná.

Nový Golf bude vycházet paradoxně ze zcela nové techniky.
Pokud to není jen marketing, u VW jako obvykle, tak už bylo na čase. Také zde to zákazníkovi 20 let bylo fuk.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 3_diamanty
4. 8. 2012 09:43
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
vw golf bude takym novym vw akou je rapid novou skodovkou... zvonku clovek predsa nic nespozna .... uz teraz niet pochyb ze to bude zvonku aj zvnutra opat nudne auto.... ako vsetky nemecke krabice s logom vw na kapote....
4. 8. 2012 10:43
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Ty nemáš dosť rozumu, aby si pochopil, prečo je vlastne VW úspešný. To, že ty pokladáš golfa za nudné auto je len tvoj subjektívny názor. Vačšina zákazníkov, čo ho kupuje, pokladá práve jeho design za to, čo chcú, okrem toho má kopec iných kvalít, čo zákazník oceňuje. Pochop, že automobilky vyrábajú autá pre zisk a nie preto, aby uspokojili túžby nejakých nickov ako si ty v uspokojení tvojho design cítenia...Úspech automobilky je komplex vecí, ťažká práca, kde všetko musí do seba zapadať a (design je len jednou skládačkou do tejto mozaiky), ináč nasleduje úpadok, ako to pocítili už mnohé automobilky.
4. 8. 2012 13:53
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
ono v prvom rade si musis uvedomit kolko percent predaja tvori fleet. A tam pochopis ci naozaj zakaznici riesia dizajn alebo tu ide skor o vybornu podporu fleetu. Golf je v beznej vybave je normalne priemerne auto. Kvalitne, pekne a dobre, ziadny extra bonus nedava. Predava sa ale preto tak dobre lebo vacsinu tvoria firemne predaje. Ci uz vo forme variantu alebo hatchu. Castokrat ani ludia vo firmach ani nemaju na vyber, bud zoberu golfa alebo octavku, vyssi manazment passat, ci superb a najvyssi nejaku premiovku. Stretavam sa s tym denno denne u kazdeho zakaznika. Iba mensie firmicky maju na vyber, vacsie firmy proste nie. Ako priklad, chod sa pozriet pred HP Slovakia co tam uvidis.
4. 8. 2012 17:10
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Fleet a jeho podpora to robí každá automobilka, ktorá chce prežiť je to súčasť biznisu a je to správne. Mrkni sa ku Kórejcom ako si silno podporujú na domácom trhu svoje značky a ako sa tam chovajú Kórejci k svojim značkám a čo kupujú. A že musia vo veľkých firmách u nás kupovať koncern ? A čo je podľa teba lepšie, aby na našom území sa vyrábali len kórejské autá, čo síce dá montážnikom prácu, ale len minimálny príjem z toho, pričom všetky zisky idú k majitelom do zahraničia, pričom sa takto likviduje výroba európskych značiek, pretože Kórejci saturujú trh a cez nízky mzdy, okrem iného , udržujú nízke náklady. Komu to prospieva ? Európanom, alebo Kórejcom ? Ale ja som skor narážal na fakt, že koncern sa stále rozvíja, rozširuje výrobu, má čo ponúknúť vo všetkých segmentoch, čo mnohé značky nedokážu ako napr. Fiat a ďalšie.
4. 8. 2012 19:20
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Průměrný plat v Nošovicích je cca. 22.000,-, to mi zase tak málo nepřijde, máš tam nějaký další "argument?" Navíc, dělat hlupáka z někoho proto že se mu líbí i30, (i když toppera nemusím) je trochu ubohé, nemyslíš? Na to co komu vyhovuje bych moc nehrál, nějaký český (případně evropský) patriotismus nebude hrát u drtivé většiny (českých, slovenských aj.) zákazníků roli. Tohle částečně funguje v Německu, Francii, Španělsku... U nás je to spíš ze setrvačnosti (táta měl Škodovku, nebo mají se značkou pozitivní zkušenost, u nerozhodnutých zákazníků pomůže marketing, přístup prodejce.... Já třeba budu měnit vozový park za cca. 2 roky a vím, že chci Mazdu 2. Vím, že má x konkurentů a každý má své kvality, ale pro své subjektivní důvody nechci nic jiného, ale takových zákazníků je v nižší střední málo, dokonce bych řekl zanedbatelné %.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:40
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
s průměrem se můžeš jít klouzat... zajímavý může být maximálně tak medián. Navíc záleží na metodice výpočtu samotného, co do toho zahrneš a co ne, jak se započítají částečné úvazky, přesčasy atd.
Je to jako průměrný plat v ČR, je to sice průměr, ale málokdo ho najde na výplatní pásce...
Avatar - white label
4. 8. 2012 20:26
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
:yes:
4. 8. 2012 20:41
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Ať už je to nepřesné nebo ne, situace ve Škoda Auto bude víceméně podobná, tak jako tak to nebyla reakce na Tebe.
4. 8. 2012 22:06
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Plat u vás, ale i plat montážnika u nás na Slovensku je tak 3 až 4x nižší ako v Kóreii. Keby každá európska automobilka odsťahovala komplet výrobu len do krajín s lacnou pracovnou silou v rámci EÚ, tak potom by si Kórejci moc nemohli cenovo konkurovať.Ale to sa z viacerých dovodov nedá tak ľahko presadiť. Koľko zarába nemecký montážnik VW ? Takže, áno, máte tam nízke platy ako aj my, takže preto u vás majú Kórejci fabriky. Ich konkuriencieschopnosť je založená na tom, že poznajú výhody a nevýhody, ktoré im disproporcia príjmov voči nákladom umožňuje v tej ktorej krajine vyrábať, pretože bez ohľadu na kvalitu výroby a efektívnosť si možu vybrať takto krajinu s lacnou pracovnou silou v rámci EÚ. Takže tento trend potom musia nasledovať aj európske automobilky, musia rušiť výrobu v domovských krajinách a presúvajú ju do krajín s lacnou pracovnou silou, aby vobec mohli cenovo konkurovať.To sposobuje mnohé problémy.Pre Kórejcov je to však značná výhoda pri saturácií európskeho priestoru s automobilmi.No nič,Topper nazýva VW krabice, ja sa vyjadrujem slušnejšie a nepíšem, že fluidný design kórejských áut je ako rozliaty puding...Takže z nikoho nerobím hlupáka..
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 10:46
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
1. technika u nového Golfu JE nová, platforma nová, motory nové, i když třeba s papírově stejným výkonem. Rapid je poskládán ze současných dílů, takže jsi vedle.
2. Golf a nudný, stále stejný? To je ovšem skvělý výsledek, přijít s modelem, co je 20 let se svojí nudností a uniformitou nejprodávanější v Evropě >:-[] Golf má právě to, proč ho zákazníci chtějí - tradici. Je to vždy Golf, vždy technicky na špici.
Avatar - Norge
4. 8. 2012 12:02
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
>:D ...
4. 8. 2012 12:17
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
No, v Renaulte si mohli odpustit ten stredovy panel z Renaultu Zoe. Kvoli Cliu, od ktoreho cakaju milionove predaje, mali dizajneri zabrat a vyvinut vlastny panel.
Avatar - Norge
4. 8. 2012 12:29
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
..design toho auta je dynamicky, oku lahodiaci, neposobi nude ani zastaralo, a aj o par rokov bude In, ...myslim ze sa dielko v R.te podarilo.

Ked si predstavim mladu zenu, slecnu ako si vybera auto podla zenskych zbrani, ..necudoval by som sa keby podpisala prave v R.te.

Samozrejme pokial nebude povazovat nudu, strohost, priemernost, nenapadnost a fadnost, za serioznost ..a nakoniec skoci u ineho predajcu ...
Nastastie verim, ze prave zeny sa na auta pozeraju inac, a teda mi nebude odoprety pohlad na peknu zenu v Cliu... Na Vespach a Cabriach im to teiz velmi slusi .. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:32
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Je pravda, že design kreatur firmy rendlík a syn přitahuje naší čtyřprocentní menšinu... >:-[]
5. 8. 2012 12:07
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Máš pravdu. Věčně se tomu bránit nedá. Čím víc se tomu bráníš, tím víc tě to přitahuje.
[odkaz]
4. 8. 2012 17:36
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
To že je Golf dobrá volba tu nikdo nerozporuje. Jde o ty jemné textové niance, Ty nevidíš rozdíl. U Clia napíšou, že "není zase tak nové," ale u VW Group si nepřečteš něco takového nikdy, přitom jde v podstatě o stejný přístup. Imho, ani jedna z automobilek nemění dobrý základ, proč taky? Ono i to Clio bude mít nové motory,min. inovovanou generaci Tce, Clio RS bude mít novou 1.6 Tce, přijdou i dvouspojky (byť nevím, jestli se nebudou nabízet jen ke Cliu RS, což by byla škoda). Takže ani ti Francouzi "neusnuli na vavřínech." Jde o to jemné rýpnutí redaktora do Clia, nic víc. V případě VW je to že se dobrý produkt nemění +, v případě Clia je to -, to mi přijde trochu pokrytecké, toť vše. Proč autor neporadí Japoncům ať změní tu nudnou Corollu, která se i tak prodává dobře? Protože je nesmysl úplně měnit něco, co zákazníci chtějí.
4. 8. 2012 18:27
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Motory TCe jsou zcela nové konstrukce. Nejde o inovaci stávajících motorů TCe.
4. 8. 2012 18:37
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Aha, chybička se vloudila..............
4. 8. 2012 19:20
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Ale měl jsi trochu i pravdu 1.2 TCe 120 bude opravdu evolucí 1.2 TCe 115. Ale 1.2 TCe 115 je zcela nový motor, který nemá nic společného se starou 1.2 TCe, co je teď v Cliu. Navíc 1.2 TCe 120 bude s dvojspojkou a předpokládám, že nahradí i nové zavedenou 1.2 TCe 115, co se teď dává do Mégana a Scénica.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:11
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
nevím, jestli to nakonec bylo myšleno na mě.
Ale střílíš vedle.
1. nikdy jsem nezpochybňoval pseudogeneraci současného Golfu a Passatu. když stávající model je na konkurenceschopné úrovni, proč přicházet zbytečně se zcela novým modelem? Golf VI doladil předešlou V téměř k ideálu, zákazník z toho získal benefit v podobě ceny. Kdy byl Golf cenově na úrovni korejců? jistě, přiblížení bylo oboustranné, GOlf zlevnil, korea podražlia. Ale i tak to ničemu nevadilo.
2. nevadí mi to ani u Clia...
3. nový Golf ovšem bude opravdu nový. A to rozporuji. "...1. technika u nového Golfu JE nová..." jsem myslel Golf VII :-!
4. 8. 2012 18:14
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Omlouvám se, překlikl jsem se s posláním příspěvku.
Avatar - 4hill
4. 8. 2012 10:51
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Někdo uznává uhlazený design a někdo má rád rozteklé tvary se světlama až k přednímu sklu.Každého věc.Ale je více než jasné který z těchto dvou směrů zestárne a okouká se dřív.Já mám radši auta která tak i vypadají..a ne hroudu modelíny po pobytu na sluníčku.Dobré věci se nemění..pouze zdokonalují. :-!
Avatar - Norge
4. 8. 2012 12:48
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
..to je pravda : Dobre veci sa nemenia, iba zdokanaluju ! Neda sa nesuhlasit...

..ale, treba skutocne vediet ,ze to co chcem zdokonalovat je naozaj dobre... Takze to plati tvare flasky Cola-Coly ci o nazve pre zuvacky... Z mojeho pohladu je urcite minimalne silno subjektivne tvrdenie..ze napr. Palubna doska v Golf-e je dobra az nemecky dokonala, a teda si zasluzi iba zdokonalovanie ... OK, akceptujem , ze si to asi vasi zakaznici myslia, ale za mna :no: Uz samotny fakt, ze si to niekto mysli, je neobjektivny, teda ...sup do prace ...
4. 8. 2012 10:49
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
VW Golf nemusí být jenom marketing, může jít opravdu o zcela novou techniku, protože VW-nu za ty léta jeho zákazníci opravdu hodně vydělali a může tyto obrovské náklady rozpustit do X vozů různých značek. Pokud to tak opravdu bude, pak logicky musíme zažít automobilovou revoluci, protože VW dělá dosud "jen" evoluci.
Osobně si tipuji, že to budou pouze marketingové pindy.

Nicméně článek je o Renaultu a ten zřejmě konečně po x letech pochopil, že dostatečná evoluce (nové Clio) znamená samozřejmý zisk.

"Renault slibuje další zlepšení, zaměřené hlavně na komfort a odhlučnění" - kéž by to byla pravda a i my se dočkali dobrého podvozku na našich náročných silnicích.
4. 8. 2012 13:54
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Myslím, že Clio je hodně povedený a stejně tak bude povedenej i Golfik. Jen to jen o tom, komu se co zalíbí více a komu co jízdně sedne.
4. 8. 2012 13:59
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Proč bys měl zažít revoluci? Většinou jde spíš o takové vyčištění si stolu. Z velké části to dělají pro sebe. Tady jde hlavně o premiéru platformy, s čímž souvisí přední náprava, elektrický systém, konstrukce karoserie atd.

Pokud jde o to, co budou mít Golf 6 a 7 společného, pak hodně málo. Z pohledu zákazníka očekávám evoluci, byť pro výrobce půjde o revoluci. Výjimkou může být design - VW sliboval revoluční pojetí Golfu. Na to jsem hodně zvědavý. :-)
4. 8. 2012 18:18
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Hodně málo? Řekl bych, že to bude pravý opak. Motory TSI zůstanou, příp. přibudou tak 1-2 nové benzinové a vznětové, spíš ale půjde o evoluci těch stávajících, protože vyvíjet nový motor (motory) je nákladné. Imho stejná strategie jako u Clia. Jistě, pokud jsi to myslel tak, že VW u Golfu nabídne technologie, (adaptivní tlumiče, parkovací asistent, asistent proti vyjetí z pruhu) atd. které v nižší střední nejsou běžné, pak samozřejmě ano, je to nové, ale např. u Hondy si to do Civiku snad kromě parkovacího asistentu můžeš objednat jakbysmet, ale většina lidí u nás cca. 600 t/Kč za nižší střední nedá, buď nemůže a nebo nechce, to si radši koupí Passat v "holátku." Jinými slovy ano, je to oproti konkurenci pokrok, ale takový, který si budou užívat spíš na západ od našich hranic, proto to u nás většina vidí tak, že to až takový pokrok není, on sice je, ale nemohou si ho (nic ve zlém) dovolit. Navíc, jak jsem již řekl, motoricky a designově to auto skutečně nové není, (proč taky) nabízenými technologiemi je, takže to co říkáš je pravda tak napůl
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:14
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
jenže jsou to motory sice stejného obchodního označení, ale jinak je nové konstrukce. To ti stále nějak nedocvakává...
4. 8. 2012 19:28
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Ty neumíš číst? Vždyť jsem řekl, že bych očekával nové, ale tak 1-2 benzinové a 1-2 vznětové, to se přirozeně očekávat dá, ale jinak půjde o evoluci stávajících motorů, tak nevím jestli mi to nedocvaklo, nebo spíš ty neumíš číst.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:33
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
jenže ony jsou nové VŠECHNY, ne jeden až dva... možná je přesnější "kompletně přepracované", ale to nemění nic na tom, že nejde jen o evoluci stávajících motorů.
6. 8. 2012 23:50
Re: Čtvrtá generace Renaultu Clio totiž není tak moc novým a
Golf dostane řadu EA211, která nahradí starší EA111 a EA113, které se v různých modifikacích vyrábí desítky let. EA211 debutovala v Up! a jde o novou konstrukci. Sem patří všechno pod 1,8. Dále by měl dostat třetí generaci EA888. To sice není nová konstrukce, jde "jen" o novou generaci, ale změn není málo. To jsou 1,8 a 2,0 TFSI. Třetí generaci 1,8 od minulého roku postupně zavádí Audi, má ji nová A3, kromě Audi ji nikdo nemá. Na 2,0 se teprve čeká, měla by přijít s Golfem GTI. Diesely budou EA288, opět nová konstrukce, jak 1,6 TDI, tak 2,0 TDI.

Schválně jsem motory vynechal, protože koncern obměňuje průběžně a postupně v celé nabídce. Proto jsem schválně napsal v porovnání s Golfem 6. Sice řadu věcí už člověk viděl jinde, ale odcházející Golf je neměl. Dávno potvrzený je nový aktivní diferenciál, nad kterým bude postavena nová generace XDS. Nahradí tak přibrzďování kol současného systému.

Myslel jsem to tak, že máš novou platformu, nové nápravy (u té zadní jde o evoluci multilinku, jak jinak), nové řešení karoserie (svařování hliníku a oceli), nový elektronický systém, který bude sdílet s Passatem, tedy zvládne stejnou palubní techniku, atd. Z předchozí generace se tam můžou dostat nějaké menší celky. Hlavně u elektroniky, protože jde zase kolikrát o nezávislý vývoj. Jsou snad dva hlavní celky, kde je otazník - převodovka a Haldex.

Když mluvíš o designu... tys to auto viděl?
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 11:05
Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Z designového hlediska není co vytknout. Dokonale propracovaný, vyvážený a propojení jednotlivých částí zasluhuje obdiv :yes:
Cena, to je oč tu běží. Clio u nás nemusí zlevňovat, za aktuální cenu je to neodolatelná nabídka nemající konkurenci. "Děkujme" za to pokřivenému a deformovanému pohledu českého zákazníka, který slyší na "domácí" produkty Škody a Hjoandéé... Že se Citigo vyrábí tam kde se vyrábí, nikoho netrápí. Prostě český produkt.
Nové Clio je zkrátka opravdu až nebývale povedené :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
17
4. 8. 2012 14:57
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Zbejvá jediné, prodat ....a jestli je povedené já tedy s počítače nepoznám.
Apropo proč ten kdo koupí škodu, či H/K je deformovaný?Nebude spíše deformovaný tvůj názor?
4. 8. 2012 16:11
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Přesně tak, to jestli je nebo není povedené určí až prodeje. Pouze zákazník nakonec určí jestli to byla trefa do černého nebo propadák ;-) Za mě má, tím jak vypadá, našlápnuto velmi dobře, takže se necháme překvapit :yes:
4. 8. 2012 16:14
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Je to myšleno tak že pro mnohé je pouze logo Škoda dostačujícím argumentem proč to auto chtít. Ale to není výsada pouze Česka. Podobné myšlení panuje v každém státu. Ve Francii jsou zase drahé ty Clia a naopak Fabie je tam pod cenou.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:05
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
jistě. Jenže na české ovce to funguje i v případě Hyundai, a to rozhodně není nic českého...
4. 8. 2012 19:11
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
To bych neřekl, u Hjooondeee je to jen o ceně, jakmile budou chtít zdražit, tak jsou v Čechách v pr... A bude se prodávat jen social edition >:D
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:18
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
podražili už s i30kou a Ceedem. U i40 dokonce přestřelili... Jinak si myslím, že "social edition" tvoří většinu prodejů už dnes. Naštěstí dnes už si nikdo nedovolí přijít s něčím podobným jako "junior", takže ono i ta "social edition" má obvykle již vše nezbytné až na klimu...
4. 8. 2012 19:27
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
S tou výbavou máš pravdu. Nicméně pořád těch i30, i40 a nových Ceedníků na silnicích moc nevidím. Všude nám tvrdí, kolik se jich prodává, ale na silnici nejsou >:D

Btw jsem zvědav, kolik nových Rendlíků Clio bude na ulicích, až se spustí prodej...
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:35
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
u nás málo, protože voe i20 dostala novej xicht, to je aspoň indiCar >:-[] ;-)
4. 8. 2012 19:40
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
>:D >:D >:D slušný zásah...
4. 8. 2012 20:39
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Stejně jako Fiest, Pol nebo P208. Takže jich moc asi nebude. Snad až za pár let, až to sem někdo začne zajeté tahat z venku.
4. 8. 2012 21:22
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
S Fiestou souhlasím, nicméně P208 a Polo potkávám poslední měsíc pravidelně ;-)
4. 8. 2012 21:25
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
To je právě to. Pokud je potkáváš pravidelně, tak jde jen o 2 auta. Já taky pořád ráno potkávám stejný lidi.
5. 8. 2012 08:55
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Pravidelně po celé republice, tj nejsou to rozhodně 2 stejná auta ;-)
4. 8. 2012 20:23
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Sice to social edition je a bude jich bohužel i většina, jenže co by pak ve srovnání s Riem byl základ Fabie? Ultra-social edition? Základ v Ceedu má 8xbag, ESP, elektrická okna vpředu a parkovací asistent. Srovnával jsem základ Ria s edicí Champion: Takže když už jsi mluvil o tom, že výbavu řeší zvýhodněné pakety, tak jsem si dal tu práci a trochu to porovnal: Rio mělo motor 1,25 63 kw, Fabia 1.2 TSI 63 kw Výbava Rio: čelní, boční a záclonové airbagy vpředu a vzadu, el. okna vpředu, ESP, parkovací asistent (základ).

Fabia: Čelní a boční airbagy vpředu, el.okna vpředu. Na úroveň Ria je nutno dokoupit pár extras: vypínání spolujezdcova airbagu 1 600,-, ESP plus 16 800, hlavové airbagy vpředu a vzadu 7 200, Maxi Dot 4 100. Celkový rozdíl oproti Riu je 29 700. Verze Champion s TSI stojí v základu 239.000, na výbavovou úroveň ria samozřejmě musíš přičíst těch 29 700. Ani u jednoho jsem nepřičítal metalický lak - 12 000 oba. Ještě pořád máš pocit, že jsou Korejci tak nevýhodní? Min. v základu ne. Navíc nevím, kde se v některých jedincích bere přesvědčení, že když Golf VI. stojí 300 t, měl by Ceed/i30 stát 200 vy jste si asi pánové nevšimli, že Korejci udělali oproti minulé generaci "menší" kvalitativní skok, takže už prostě nemůžou a logicky ( ani nechtějí) být levným korejským šmejdem, kterým byli v 90. letech, od toho tu brzo budou Číňané >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 21:21
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
tak tos srovnával dost blbě.
Rio Active 1.25 CVVT Active 234 980,-
Fabia Champion active 1.4 63 kW 234 900,-
metalický lak u Fabie 10000,-
výbavy jsem až tak podrobně nezkoumal, klíčová je klimatizace, která u Fabie JE, zatímco k základu Ria ji nezískáš ani za příplatek... Tam se ale vyplatí Edition 1. Jenže u Fabie je zase rozumné zvolit TSI 63 kW v Champion Ambition.
Takže ze mě nedělj blba a když už něco zkoumáš, tak pořádně :no:
Když tedy mám zhodnotit základ, tak ano, Rio není nijak levné a Fabia za danou cenu nabídne klimu, což je to, oč tu v této ceně běží :-!
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:38
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
Moment. Celou dobu píšeš o Golfu a v poslední větě jsi udělal chybu? S dovolením tvůj příspěvek opravím tak, aby dával smysl:

Z designového hlediska není co vytknout. Dokonale propracovaný, vyvážený a propojení jednotlivých částí zasluhuje obdiv :yes:
Cena, to je oč tu běží. VW u nás nemusí zlevňovat, za aktuální cenu je to neodolatelná nabídka nemající konkurenci. "Děkujme" za to pokřivenému a deformovanému pohledu českého zákazníka, který slyší na "domácí" produkty Škody a Hjoandéé... Že se Citigo vyrábí tam kde se vyrábí, nikoho netrápí. Prostě český produkt.
Nový Volkswagen je zkrátka opravdu až nebývale povedený :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
5. 8. 2012 09:54
Re: Osvědčený koktejl v novém neodolatelném balení
no vtip se ti moc nepovedl. Chybu bych totiž musel udělat již ve 4. větě... Psal jsem Clio, myslel jsem Clio.
Za dnešní cenu není lepší nabídky než Clio a pokud nové příliš nepodraží, tak to bude výborná volba.
4. 8. 2012 11:26
cena
Podle vyjadreni dealera z Ceska by melo clio startovat na cene 300 000 kc. Start prodeje je naplanovan na jaro 2013.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2012 13:31
Re: cena
V Česku určitě ne. Bylo by neprodejné.
4. 8. 2012 16:07
Re: cena
Jistě, pro ČR bude opět nějaká "special/social edition" již od 220tis ;-) Reálně slušná výbava + slušný motor kolem 300tis... Jinak je to auto neprodejné ať vypadá jakkoliv dobře, přece jen se jedná o třídu malých vozů...
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:20
Re: cena
Rapid ti dokáže, že v čechách je za 300 prodejný i holobyt s mizerným motorem, jen to má podmínku, aby na tom byl šíp se slepičím pírkem :-)
4. 8. 2012 19:30
Re: cena
No jsem na to zvědavý, Rapid by pro mě byl použitelný od silnějšího TSi a Elegance... Jako druhé auto do rodiny ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 19:36
Re: cena
to tipuji tak 380 tis. Kč...
4. 8. 2012 19:45
Re: cena
No tak to uz by za to nestálo, za ty prachy bych mohl mít třeba Golfa TSi, P308 nebo C4 1.6VTi atd. a ještě bych něco ušetřil... Takže musí být níž ;-)
4. 8. 2012 20:36
Re: cena
Auris, Mazda 3, Focus, Lancer Sportback/Sport sedan, Astra.... Za 380 kupovat Rapid je nesmysl, pokud tedy nepotřebuješ velký kufr, ale i to se dá řešit jinak (tažné, lišty na střechu) atd.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2012 21:23
Re: cena
uvidíme. Myslím si ale, že přijdou s cenou, kterou jsem naznačil. Samozřejmě pro mě taky naprosto neospravedlnitelná cena... ;-)
5. 8. 2012 08:57
Re: cena
No uvidíme s čím se Škodovka vytasí >:D
Avatar - rohYpnol
5. 8. 2012 10:46
Re: cena
podívej se na německé ceny. V Německu je Rapid v základu (s MPI) o cca 67 tis. Kč levnější než Octavia 2 (FL). Tomu by u nás odpovídal základ 290 tis. Kč. Když dám tradičních +15 tis. za silnější motorizaci (63 kW TSI), +20 tis. za vyšší výbavu Ambition, +40 tis. za Elegance, tak jsem na cca 370 tis. S Columbusem, co je na skoro každém novinářském kousku, to bude 380 hnedle knedle 8-s
4. 8. 2012 23:57
Re: cena
Startovací cenu 300 000 mi tvrdil jeden můj známý co pracuje přímo u Renaultu v dealerství. Dle něj se dokonce neplánuje (pokud se nezmění nařízení přímo z Renaultu) ani žádná dodatečná podpora prodeje jako jsou akční ceny, verze apod. Auto je prý na živo tak nádherné, že se do něj člověk musí zamilovat :-))). Tak uvidíme!
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2012 10:57
Re: cena
Jsem si jistý, že se startovací cenou 300 000 by se do něj moc Čechů nezamilovalo.. ;-)
4. 8. 2012 23:52
Re: cena
Nebylo by potom dražší než Megane? Mám pocit, že v jakési akci je za takovou cenu.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:41
Re: cena
Není to jen záležitost ceny. Je to také o cti pořádného chlapa, který přece nebude řídit vaginální vozidlo!
4. 8. 2012 12:06
Evolucne klonovanie
Neviem, preco autor nespomenul aj VW group a jeho najmasivnejsie pouzivanie techniky krizom-krazom vo svojich modeloch. Tvrdit, ze Peugeot 208 vychadza z 207, je trosku prisilne generalizovanie!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Norge
4. 8. 2012 12:35
Re: Evolucne klonovanie
si na VW Group webe, ..klud ;-) , oni to aj tak prepocuju, ...cakaju na NeW GOLF >:D ..
4. 8. 2012 19:02
Re: Evolucne klonovanie
Německy dokonalá je možná až zbytečný patos, ale postav si vedle sebe vedle sebe Giuliettu a Golf (případně jiného z konkurentů) a z hlediska ergonomie jsou na tom lépe snad všichni. Navíc ani zpracování není nijak zvlášť kvalitní, když si člověk uvědomí, jakou image se Alfa snaží razit, imho jakou by chtěla mít.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:43
Re: Evolucne klonovanie
Alfu měl VW už dávno koupit a předělat k obrazu svému. Takhle ji koupí Číňané :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
4. 8. 2012 14:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
5. 8. 2012 00:38
Re: motory
Renault v některých zemích od letoška prodává Twingo s inovovanou atmosférou 1.2, která má nižší spotřebu než ta původní a kupodivu shodný výkon 55 kW. Má variabilní časování ventilů. Tak snad atmo 1.2 ještě nekončí.
Avatar - petrumr
5. 8. 2012 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 8. 2012 11:10
Re: motory
Tam bych si spíš počkal na novou 1.4 TCe.
Avatar - petrumr
5. 8. 2012 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
5. 8. 2012 00:44
Re: motory
Zastaralé benzínové motory :no:
5. 8. 2012 08:48
Re: motory
Teď jsem nepochopil o čem píšeš. Ty zastaralé benzínové motory mají být jako v Renaultu?
5. 8. 2012 08:59
Re: motory
Neblbni, Áda uznává jen naftu, to je všeobecně známá věc. Pije ji určitě i k snídani ;-)
5. 8. 2012 09:10
Re: motory
Tak já o srdci jeho TDI PD (Made in France) nepochybuji. :-)
Avatar - WinDiesel
5. 8. 2012 09:50
Re: motory
Zastaralý Áda, žijící ve svém mikrosvětě :-) Perla za perlou.
28. 10. 2012 10:48
ceny
Videl sem cenik, u nas je to drazsi nez Clio III. To co plati u frantíku, neplatí u nás. Cena startuje na 230 tis. Sice bohata bezpecnosti vybava, ale bez klimi a jen s motorem 1,2/54kw. Motor 1,2 Tce/75Kw nebude a je misto nej pomerne drahy trivalec 0,9Tce/66kw za 290 000,- Takze zlate clio III, ktere jsem skoro v plne palbe ve verzi kombi s motorem 1,2/55kw poridil nove za 214 tis.
Rozbalit vlákno
0