...prednych (resp. aj zadnych) blatnikov je neprirodzene velky. prvy a asi aj posledny prvok cross-overu ;-\ zadne stlpiky zbytocne mohutne a neprakticke. za mna :no:
Renault se asi nechal inspirovat "sníženým SUV" RR Evoq a vymyslel "snížené MPV". Koncepce vysoký pontou + nízká okna je úplně stejná. Jen si nejsem jistý, jestli tato kreace bude mít úspěch... :-!
Za mne dobrý :yes: !
Uvidíme naživo , ale nápad pěkný a mohlo by se víc prodávat.
Pokud dají i 4*4...!
Rozměry a velikost zavazadelníku mne budou zajímat.
Myslím si, že sa minulým úspechom mpv ako aj za terajším úspechom suv je najmä optický efekt veľkého auta. Ľudia chcú veľké auto, aby to vyzeralo, že nie sú chudáci. Výrazne je to vidieť na nových suv alebo krosoveroch, kde nikomu nevadí, že kaškaj1 je vnútri veľký jak fabia, hlavne, že zvonka vyzerá jak tank. Jasné, je tu aj zopár racio argumentov, ale tie sú podľa mňa sekundárne.
nič proti kaškaju konkrétne (tá fabka bola trochu nefér), len som chcel poukázať na fakt, že tieto 2 kategórie (mpv a suv) spája efekt veľkého auta, ale v skutočnosti sú úplne iné, aj keď ich často kupuje rovnaká cieľovka, pričom pri suv je zjavný rozdiel medzi vonkajšou a vnútornou veľkosťou. Najlepšie je to vidno na kamošovi, ktorý mal predtým mpv (vraj je to vnútri veľké jak dom) a teraz má suv (vraj je to praktické aj keď vnútri menšie) a ja viem, že obe kupoval, lebo to letí a je to veľa auta za málo peňazí.
Mě to přijde prostorem jako nanejvýš průměrný kompakt. Ale šlo hlavně o to, že vzhledem k vnějším rozměrům a k tomu jak to auto působí velké, je potom usednutí prostorové zklamání. Ale to je věc, která do určité míry platí pro všechna SUV.
Proto mi myšlenka crossoveru MPV a SUV přijde jako skvělý nápad. Protože pokud má někdo trochu větší rodinu a hodí se mu prostor, který poskytují alespoň grand verze kompaktních MPV a zároveň by občas uvítal trochu lepší trakci a větší světlou výšku, tak v případě vnitřním prostorem porovnatelných SUV, by musel sáhnout po takových obrech, jako je Q7. Nemluvě o tom, že je i cena někde úplně jinde.
Uvidíme jak se s tím Renault popasuje. Ono v tomhle případě není vůbec špatná volba poněkud podceňovaný Freemont.
nechcel som sa obúvať do kaškaja a fabka bola trochu nefér, zobral som to len ako príklad. Ako známy - pred tým mpv (vraj je to vnútri jak dom), teraz suv (vraj menej miesta, ale je to dobré na naše cesty), ale ja viem, že jednoducho chce veľké kúlové auto za málo peňazí.
PS: Dneska jsem viděl v reálu pofaceliftovej Meg GT220. Docela pěknej, aspoň co mohu soudit z chvilkového pohledu na pravý bok a následně na v dáli mizící záď. ;-) Ačkoliv na to vykousnutí zadních světel (jo, byl to kombík) jsem si nějak nezvykl.
od renaultu bych po zkušenosti s velsatisem čekal trochu méně kontroverze a experimentování v třídě velkých (a drahých) vozů. no doba pokročila. uvidíme jaký to bude mít úspěch. ale z těch obrázků teda jednoznačně 8-s
Souhlasím s Tebou. Pravda je, že se mi líbí jiný design, takže asi nebudu objektivní. Ale na první pohled mě napadlo "Copak Ti Francouzi musí za každou cenu auta pro běžnou potřebu nějak ozvláštňovat?". Nelíbí se mi to. Je to přeumělkovaý...
Renault bude mať pekný darček k oslave 30-ky Espacu. :yes:
Teším sa na premiéru, je to podobne dynamicky strihnuté ako S-max, takže pri dobrej cene by to mohlo mať úspech. :-)