To dosť preháňa ... :no: Skôr by som povedal že rastie počet ľudí ktorí zarábajú viac , ale nemajú ešte na nové .... Pretože v číne je ešte stále veľká chudoba !
polovica obyvateľstva tam pestuje ryžu ,niektorí ani nie sú v styku s moderným svetom , Čína je obrovská krajina a je tam vrstiev asi toľko čo v USA , ak nie viac :yes:
That's now changing as cars bought during China's auto boom are beginning to age, and as rising incomes draw drivers into buying a second, third or even fourth car.
Možno o 10-15 rokov sa ojazdené autá budú voziť predovšetkým z Číny. Jazdí sa tam po rovnakej strane ako u nás - a jazdí tam obrovské množstvo áut svetových značiek. A Číňania nie sú žiadni trochári - keď už západné auto, tak zvyčajne v maximálnej výbave. A také predĺžené trojkové či päťkové BMW, A6-ka či len obyčajný predĺžený Yeti by v Európe aj ako ojazdené auto pôsobil viac než zaujímavo. A o 10-15 rokov bude aj kvalita čínskych áut na úplne inej úrovni ako dnes.
Takže kto už teraz dokáže myslieť o pár rokov dopredu, môže na tom v budúcnosti slušne zarobiť.
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
Na ten dovoz bude treba veľa peňazí .. A v Číne je ešte stále veľká chudoba , až úplne na východe je to trošku bohatšie .. Určite by sa ten dovoz z východu Číny na západ EU predražil ;-)
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
co ověření informací ohledně servisu vozidla, serv. knížka bude v jejich jazyku, co ovládání navigace, palubního počítače, zřejmě se vyplatí dovoz dražších vozidel, kdo si dneska koupí olítanou a6, projdou ty prodloužený auta u nás technickou, proč by zrovna číňani měli prodávat ojetiny pod cenou, no je tu hodně otazníků..
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
To je zaujimava myslienka, ale podla mna su Cinania velki humusaci. Radsej to nebudem rozvadzat, ale uz dnes su urcite krajiny v kurze (D, L, B) na rozdiel od inych (SP, IT,..) nehovoriac o kvalite ciest v Cine
Občas z Číny niečo vozím a dovoz loďou je pomerne lacný - cca 0,15 až 0,2 USD za kg - až do Bratislavy. Letecky je to samozrejme drahšie - cca 6 USD za kg.
Za 300 USD si človek auto nedovezie ani z Nemecka - keď si zaráta priemerne 1.000 km tam jedným autom a 1.000 kam naspäť dvoma autami...
Před pár lety začala Čína zažívat automobilový boom. Prodeje nových aut raketově rostl. Teď je z těch nových aut spousta ojetin které jejich původní majitelé prodávají. Zcela logicky se tedy přesouvají do auto bazarů, kde je koupí lidé s nižšími příjmy. Co jiného by se se s těmi miliony prodaných aut v posledních pár letech mělo jiného stát? ;-)
třeba už i číňani dávají přednost ojetinám z produkce Škody, BMW či jiných úpadkově-kapitalistických výrobců před novými "stroji" těch nejlepších domácích výrobců. To je divné, jsou to přeci dokonalé kopie, přizpůsobené požadavkům moderního číňana...
Spíš to bude tím, že krize postupuje a recese se projeví i v číně. Tam se nikdo nesere s kolektivní smlouvou a trvalým růstem mezd a podobnými kapitalistickými výdobytky. prostě není kšeft, šupej zpět na pole, nazdar. Přibývá lidí bez práce a ti co mají aspoň trochu peněz, šetří. K čemu nové auto, když vidíš jak se tam jezdí >:D
svoju dennu davku oblbov ohladom nekaleho importu pod clankom tykajucim sa ciny dnes nepredniesol... dufam ze je chlapec v poriadku..... :yes: ze sa z toho nescvokol uplne