Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový trend v Číně: Nechci nové, chci ojetinu

Už druhým rokem v řadě stoupají v Číně prodeje ojetin rychleji než prodeje nových aut.
Zpět na článek
4. 2. 2013 11:12
4. 2. 2013 11:25
4. 2. 2013 13:05
Avatar - Aladeen
4. 2. 2013 11:12
Redakcia
To dosť preháňa ... :no: Skôr by som povedal že rastie počet ľudí ktorí zarábajú viac , ale nemajú ešte na nové .... Pretože v číne je ešte stále veľká chudoba !
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2013 11:25
Re: Redakcia
není Čína jako Čína.

jsou tam ještě větší rozdíly než když u nás porovnáte Prahu a Podkarpatskou Rus.
Avatar - Aladeen
4. 2. 2013 13:05
Re: Redakcia
polovica obyvateľstva tam pestuje ryžu ,niektorí ani nie sú v styku s moderným svetom , Čína je obrovská krajina a je tam vrstiev asi toľko čo v USA , ak nie viac :yes:
4. 2. 2013 11:27
A co 4. auto do rodiny.
Většinou se jedná o pořízení druhého a třetího vozu do rodiny.

A co 4. auto do rodiny.
Rozbalit vlákno
2
4. 2. 2013 11:42
Re: A co 4. auto do rodiny.
Reuters píše, že i čtvrté ;-)

That's now changing as cars bought during China's auto boom are beginning to age, and as rising incomes draw drivers into buying a second, third or even fourth car.

[odkaz]

Take it easy ;-)
5. 2. 2013 07:16
Re: A co 4. auto do rodiny.
V Číně, kde bohatí mají maximálně jedno dítě?
Avatar - jozephko
4. 2. 2013 11:48
Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
Možno o 10-15 rokov sa ojazdené autá budú voziť predovšetkým z Číny. Jazdí sa tam po rovnakej strane ako u nás - a jazdí tam obrovské množstvo áut svetových značiek. A Číňania nie sú žiadni trochári - keď už západné auto, tak zvyčajne v maximálnej výbave. A také predĺžené trojkové či päťkové BMW, A6-ka či len obyčajný predĺžený Yeti by v Európe aj ako ojazdené auto pôsobil viac než zaujímavo. A o 10-15 rokov bude aj kvalita čínskych áut na úplne inej úrovni ako dnes.
Takže kto už teraz dokáže myslieť o pár rokov dopredu, môže na tom v budúcnosti slušne zarobiť.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Aladeen
4. 2. 2013 13:03
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
Na ten dovoz bude treba veľa peňazí .. A v Číne je ešte stále veľká chudoba , až úplne na východe je to trošku bohatšie .. Určite by sa ten dovoz z východu Číny na západ EU predražil ;-)
4. 2. 2013 14:58
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
co ověření informací ohledně servisu vozidla, serv. knížka bude v jejich jazyku, co ovládání navigace, palubního počítače, zřejmě se vyplatí dovoz dražších vozidel, kdo si dneska koupí olítanou a6, projdou ty prodloužený auta u nás technickou, proč by zrovna číňani měli prodávat ojetiny pod cenou, no je tu hodně otazníků..
4. 2. 2013 15:58
Re: Biznis budúcnosti - dovoz ojazdených áut z Číny?
To je zaujimava myslienka, ale podla mna su Cinania velki humusaci. Radsej to nebudem rozvadzat, ale uz dnes su urcite krajiny v kurze (D, L, B) na rozdiel od inych (SP, IT,..) nehovoriac o kvalite ciest v Cine
Avatar - jozephko
4. 2. 2013 13:09
Dovoz z Číny nie je drahý
Občas z Číny niečo vozím a dovoz loďou je pomerne lacný - cca 0,15 až 0,2 USD za kg - až do Bratislavy. Letecky je to samozrejme drahšie - cca 6 USD za kg.
Za 300 USD si človek auto nedovezie ani z Nemecka - keď si zaráta priemerne 1.000 km tam jedným autom a 1.000 kam naspäť dvoma autami...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aladeen
4. 2. 2013 13:17
Re: Dovoz z Číny nie je drahý
Ceny úzko súvisia s cenou ropy , uvidíme dokedy sa táto cena udrží ... :-)
4. 2. 2013 14:59
to je teda překvapení
Před pár lety začala Čína zažívat automobilový boom. Prodeje nových aut raketově rostl. Teď je z těch nových aut spousta ojetin které jejich původní majitelé prodávají. Zcela logicky se tedy přesouvají do auto bazarů, kde je koupí lidé s nižšími příjmy. Co jiného by se se s těmi miliony prodaných aut v posledních pár letech mělo jiného stát? ;-)
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2013 15:54
Re: to je teda překvapení
třeba už i číňani dávají přednost ojetinám z produkce Škody, BMW či jiných úpadkově-kapitalistických výrobců před novými "stroji" těch nejlepších domácích výrobců. To je divné, jsou to přeci dokonalé kopie, přizpůsobené požadavkům moderního číňana...
Spíš to bude tím, že krize postupuje a recese se projeví i v číně. Tam se nikdo nesere s kolektivní smlouvou a trvalým růstem mezd a podobnými kapitalistickými výdobytky. prostě není kšeft, šupej zpět na pole, nazdar. Přibývá lidí bez práce a ti co mají aspoň trochu peněz, šetří. K čemu nové auto, když vidíš jak se tam jezdí >:D
4. 2. 2013 16:18
Re: to je teda překvapení
V Číně asi ještě neznají šrotovné :-)
5. 2. 2013 07:36
Re: to je teda překvapení
K tomu bych ještě připočetl fakt, že před pár lety tam skoro nebyla auta, takže ani ojetiny. Z nuly se roste snadno celkem velkými procenty...
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2013 21:37
mna by zaujimalo kde je magnetofon
svoju dennu davku oblbov ohladom nekaleho importu pod clankom tykajucim sa ciny dnes nepredniesol... dufam ze je chlapec v poriadku..... :yes: ze sa z toho nescvokol uplne
Rozbalit vlákno
0