Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Passat: 26 nových fotografií !

Volkswagen vypustil druhou várku fotografií a další informace o novém passatu. Tentokrát konečně pořádně nahlédneme do interiéru.
Zpět na článek
16. 2. 2005 15:20
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 22:13
neregistrovaný "Jony"
17. 2. 2005 20:33
neregistrovaný "BERSERK"
16. 2. 2005 15:29
neregistrovaný "ciello"
17. 2. 2005 08:29
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 09:21
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 16:04
neregistrovaný "freeman"
16. 2. 2005 17:32
neregistrovaný "markus"
16. 2. 2005 18:42
neregistrovaný "Enzo"
17. 2. 2005 13:55
neregistrovaný "brabus"
17. 2. 2005 14:34
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2005 16:08
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:10
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:31
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 16:38
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:50
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 14:37
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:49
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 17:08
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 17:57
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 23:18
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 14:40
neregistrovaný "mates"
17. 4. 2005 13:31
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2005 16:29
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 22:00
neregistrovaný "Marek"
16. 2. 2005 23:20
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2005 14:41
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 17:54
neregistrovaný "fechta"
17. 2. 2005 23:20
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 16:21
neregistrovaný "mathew"
16. 2. 2005 16:33
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 16:36
neregistrovaný "macikm"
16. 2. 2005 16:25
neregistrovaný "Adamsquare"
16. 2. 2005 19:51
neregistrovaný "HDI I"
16. 2. 2005 16:51
neregistrovaný "Kapr"
17. 2. 2005 11:47
neregistrovaný "Libor"
16. 2. 2005 16:52
neregistrovaný "Západočech"
16. 2. 2005 17:06
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 17:16
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 17:21
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 18:19
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 17:28
neregistrovaný "Honza"
17. 2. 2005 14:47
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2005 17:11
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 17:30
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:55
neregistrovaný "Západočech"
16. 2. 2005 18:03
neregistrovaný "Fechta"
17. 2. 2005 11:18
neregistrovaný "Dave"
17. 2. 2005 14:49
neregistrovaný "IT"
16. 2. 2005 18:27
neregistrovaný "petrumr"
16. 2. 2005 18:47
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 11:33
neregistrovaný "Kapr"
17. 2. 2005 11:21
neregistrovaný "Dave"
17. 2. 2005 18:58
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 01:17
neregistrovaný "mark"
16. 2. 2005 18:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 19:31
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 18:48
neregistrovaný "Znalek"
16. 2. 2005 19:00
neregistrovaný "Bimbo"
16. 2. 2005 19:07
neregistrovaný "Jirka"
16. 2. 2005 19:13
neregistrovaný "Dano"
16. 2. 2005 19:24
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 19:26
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 21:25
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 23:05
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 23:07
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 23:33
neregistrovaný "radio"
7. 4. 2005 19:01
neregistrovaný "anonym"
16. 2. 2005 21:05
neregistrovaný "pišta"
16. 2. 2005 21:58
neregistrovaný "Wik"
16. 2. 2005 23:16
neregistrovaný "lalok"
16. 2. 2005 22:49
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 23:32
neregistrovaný "Honysek"
17. 2. 2005 08:05
neregistrovaný "jsem tady"
17. 2. 2005 20:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 09:07
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 10:02
neregistrovaný "suunto"
17. 2. 2005 10:21
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 11:17
neregistrovaný "Pierce"
17. 2. 2005 11:27
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 12:21
neregistrovaný "davy"
17. 2. 2005 23:56
neregistrovaný "Ada"
18. 2. 2005 13:34
neregistrovaný "Cary"
20. 2. 2005 22:10
neregistrovaný "Cyp"
18. 2. 2005 11:32
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 13:26
neregistrovaný "rio2"
17. 2. 2005 13:59
neregistrovaný "Thomas"
17. 2. 2005 14:08
neregistrovaný "jéje"
17. 2. 2005 16:06
neregistrovaný "jan"
17. 2. 2005 16:09
neregistrovaný "mark"
17. 2. 2005 14:09
neregistrovaný "vw"
17. 2. 2005 14:58
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 15:53
neregistrovaný "markus"
17. 2. 2005 17:13
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 01:22
neregistrovaný "mark"
18. 2. 2005 12:59
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 18:58
neregistrovaný "Marcel"
17. 2. 2005 19:55
neregistrovaný "IT"
18. 2. 2005 17:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 15:10
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 15:51
neregistrovaný "markus"
17. 2. 2005 16:34
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 15:27
neregistrovaný "lyžař-zabiják"
17. 2. 2005 15:58
neregistrovaný "jan"
17. 2. 2005 21:53
neregistrovaný "Dino"
17. 2. 2005 22:45
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 22:40
neregistrovaný "michalh"
17. 2. 2005 23:42
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 11:00
neregistrovaný "Tomáš Novák"
17. 2. 2005 23:47
neregistrovaný "jéje"
18. 2. 2005 10:44
neregistrovaný "Miquel"
18. 2. 2005 21:02
neregistrovaný "Honza"
19. 2. 2005 17:27
neregistrovaný "pe"
22. 2. 2005 11:29
neregistrovaný "Mirka"
1. 3. 2005 13:57
neregistrovaný "sklamany"
3. 3. 2005 01:43
neregistrovaný "franta"
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 15:20
no to je hrůza
řekl bych, že se snažili dát tam nějakou ostřejší hranu podle vzoru BMW, ale celek je hroznej, mně osobně se vůbec nelíbí nic od VW, jo vlastně jedno jo, novej transporter
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jony"
16. 2. 2005 22:13
Re: Z nouze cnost .
Vypadá to o něco líp než nový FIAT CROMA .Jinak v interiéru nepovedená hrana z BMW . Já v pořádníku určitě nebudu .
neregistrovaný "BERSERK"
17. 2. 2005 20:33
Re: Z nouze cnost .
Meles *,je krasnej a pristrojova deska je daleko hezci a privetivejsi nez v novejch bavoracich.Mimochodem interier je jedina slabina poslednich generaci BMW...
neregistrovaný "ciello"
16. 2. 2005 15:29
jasná volba
No tak zas tak škaredý to není... ale je to jedno z aut, který nechci.. vůbec mě neoslovilo.. ani nevím proč.. možna snad že předešlej model nezatáčel, nebo proto že je to dědkovský auto..?!?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 08:29
Re: jasná volba
Měl sis ho dát opravit, Já jsem s passatem jezdil od 1997 do 2002 a zatočil vždycky kam jsem chtěl. Žádné popelnice jsem neporazil.
neregistrovaný "ciello"
17. 2. 2005 09:21
Re: jasná volba
...já ho naštěstí nikdy nevlastnil, ale párkrát jsem byl donucen ho používat.. a když přejdeš z auta, který je jako přibitý a poslouchá tě na slovo, tak to byl trochu rozdíl...
neregistrovaný "freeman"
16. 2. 2005 16:04
1.9
To je VW tak na tom biedne, že pod kapotu nového Passatu strká traktorovú 1.9 TDI 77 kW. Ten motor už nemá žiednu šancu oproti novím naftákom od PSA-Ford, Honda alebo Opla. Hamba
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "markus"
16. 2. 2005 17:32
Re: 1.9
nevim naco potrebuje nekdo vic HP kdyz je na dalncici 130 maximalka. 90 koni je na ceske cesty az moc
neregistrovaný "Enzo"
16. 2. 2005 18:42
Re: 1.9
od Opla ne to je Fiat!
neregistrovaný "brabus"
17. 2. 2005 13:55
Re: 1.9
Asi ti uniklo, že je samozřejmě v nabídce i motor 2,0TDI 103kw 140PS a od září bude v nabídce V6 TDI cca 200PS
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:34
Re: 1.9
A když to někomu stačí, tak v čem je problém? Pokud nejsi akcionář VW, tak je to problém firmy, kolik lidí to koupí. Mně je to jedno.
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:08
Vane čerství pasát?
Problém. Tohle auto ja tak hezké, že se nám dlouho nebude líbit. Prodeje zachrání vlastníci předchozího modelu. Čelní pohled je podle mně bez vady. Zadek má potenci na jistý posaz. Boční výraz je (asi) záměrně nejistý, takový jako nedotáhlý. Harmonie mezi zadními dveřmi a kufrem se nekoná. Přístrojovku bych tipoval na jednu ze zvažovaných variant, která nakonec vybrána nebude (doufám). Včetně sedaček. Dost to kazí ta světlá barva. Chromy na předku a zlaté zuby v ústech nemusím. Světlá modrá je podle mně záměrně focená na odstrašujících kolech, aby přitáhla ty, co si za čas budou chtít ověřit, zda to mysleli vážně. Pasat to bude mít težké. I když prej na zadním sedadle budem moct převážet ležící modelky. Bez pokrčenejch nohou. Píše si mi to těžce, přece pasován tu na VWbijce.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:10
Re: Vane čerství pasát?
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 16:31
Re: Vane čerství pasát?
Mas jedno jestli cerstvi nebo cerstvy. Myslim ze bez ohledu na "cerstvost" maji u Fordu(a dalsich) docela radost
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 16:38
Re: Vane čerství pasát?
Nebuď prosím zlomyslný. Viděl jsem nějakou fotku připravovaného Mondea a - trochu mě to dostalo. Jak řikaj mladí - dost dobry. Na Forda. Přiznávám, že nevím, zda zas bude přepasátováno. Nevím.
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 16:50
Re: Vane čerství pasát?
Zlomyslny urcite nejsem, mozna trochu skodoliby? Ruku na srdce, nebylo by krasny, kdyby Passatu trochu ubylo (a nemusi to byt ve prospech Mondea)?
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:37
Re: Vane čerství pasát?
Problém je v tom, že hlavní prodeje nebudou probíhat v pupku světa, tj, v Česku, ale na perifériích, jako Německo a ti jsou skromní, šetrní, takže asi tak nějak.
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 14:49
Re: Vane čerství pasát?
Ja to taky myslel globalne. Co vyplyva z toho, ze v Nemecku jsou skromni a setrni?
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 17:08
Re: Vane čerství pasát?
že jim stačí obyčejný Passat
neregistrovaný "mates"
17. 2. 2005 17:57
Re: Vane čerství pasát?
To v kontextu k informacim o cenach a provoznich nakladech nesvedci o setrnosti
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 23:18
Re: Vane čerství pasát?
bohužel je v německu už passat symbol, tzn že kdo si koupí passata je něco víc, než ten kdo má Mondeo, Vectru, 407 atd.
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 14:40
Re: Vane čerství pasát?
Jak jsem rekl, to nesvedci o setrnosti, ale o ....
neregistrovaný "anonym"
17. 4. 2005 13:31
Re: Vane čerství pasát?
Tak nevim, jezdil jsem s Mondeem, Oplem i Passatem, Medvedy. Na Medvedy to samozrejme nema, ale Passat povazuji tak o pul kategorie vyse nez dalsi uvedene. Navic novy model mi prijde jeste povedenejsi nez predchozi.
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 16:29
Re: Vane čerství pasát?
ke vzhledu tohoto vozu se vyjadřovat nebudu, ale co mě skutečně dostává je ta cena. Je to samozřejmě otázka cenové politiky, ale fakt, že tenhle passat stojí v základní verzi 2.0TDI Trendline 25.650 Eur je dost šílený.
neregistrovaný "Marek"
16. 2. 2005 22:00
Re: Vane čerství pasát?
25k euro (750k CZK) mi naopak přijde jako celkem dobrá cena. Octavia Elegance 103kW s doplňkovou výbavou (stabilizační systém, kožený paket, pořádné kola apod.) přijde taky lehce na 25k euro a je to auto o třídu níž. Nevím sice co bude standardně ve výbave Trendline, ale ve výbavě Trendline mého současného Passatu je vše výše uvedené + pár dalších vychytávek, takže předpokládám, že horší to nebude.
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 23:20
Re: Vane čerství pasát?
no a jsme u toho, kde bereš jistotu, že to vychází na 750tis Kč? Mě to vychází 789.400,-Kč po odečtení MwSt. a přidání našeho DPH. Co mě ale zneklidňuje je fakt, že v německu stoji nová A4 se stejným motorem "jen" o 2300eur (cca 72.600,-) více než tenhle Passat. K tomu přidej fakt, že tahle A4 se u nás prodává za 920tis - rozdíl 2300eur a jseš na cca 850tis a ne na 750tis jak píšeš.
Třeba nás importér VW nakonec mile překvapí, ale proč by to dělal? Vždyť nejde o život, ale jenom o peníze.
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:41
Re: Vane čerství pasát?
Jenže Němec, seč se to v Česku nezdá,nebo neví, počítá každých 72 tis. Kč(po přepočtu). On počítá každé Euro, on si nehraje na machra, který háže 1000 Euro sem-tam.
neregistrovaný "fechta"
17. 2. 2005 17:54
Re: Vane čerství pasát?
to je jasný a nemění to nic na faktu, že nebude stát 750tis. u nás
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 23:20
Re: Vane čerství pasát?
možná bude cena jiná, ale také rozhodně výbava, něco jiného pro Rolfy a něco jiného pro Pepíky
neregistrovaný "mathew"
16. 2. 2005 16:21
Passat nebo BMW
No jako ja nevim co to je za rasu me to pride jako BMVW. Je to hrozny no ale co mužeme čekat od VW
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 16:33
Re: Passat nebo BMW
Myslim, ze ted jsi BMW urazil. I kdyz jejich vytvory(soucasne) mnoho krasy nepobraly, tak porad jeste nesnesou srovnani s VW
neregistrovaný "macikm"
16. 2. 2005 16:36
Re: Passat nebo BMW
do BMW to ma doopravdy hodne daleko a to ze novy BMW moc nemusim
tohle je tak nejak silene humpolacky - vysokej ponton (asi kvuli bezpecnosti) - stejne jako cordoba nebo predchozi toledo ..
neregistrovaný "Adamsquare"
16. 2. 2005 16:25
parádní
je to moc moc pjekný! Jde na první pohled vidět výrazná orientace na americký trh, jak co do rysů tak nafouknutí do velikosti. Bezesporu krásná kára... jediný co se mi moc nelíbí jsou ty bílý kruhy v zadních svítilnách. V tý černý barvě to vypadá hezky ale v tý bleděmodrý je to fuj teda Velký obavy, že se výrazně zvedne i cena Jinak opravdu hezký, jednoduchý, čístý design. Mě se to prostě líbí
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HDI I"
16. 2. 2005 19:51
Re: parádní
nemecka kocka
neregistrovaný "Kapr"
16. 2. 2005 16:51
Když má práce smysl ...
Když má práce smysl, má smysl ji udělat dobře. Když nemá smysl, tak ji dejte VW.
Tak to jsem ještě neviděl (ale viděl a taky u VW)! I když nejsem návrhář, tak takových hrubých chyb (zločinů proti lidskosti) by jsem se při návrhu auta nedopustil. Či bych se pod takové auto nepodepsal.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Libor"
17. 2. 2005 11:47
Re: nedělej machra
Vedeš řeči jako bys byl šéfdesignér minimálně u Audi. Nový Pašík sice není žádný designový převrat, ale zas taková katastrofa to není. Uvidíme jak se budou zločiny proti lidskosti prodávat.
neregistrovaný "Západočech"
16. 2. 2005 16:52
Passat je a bude legenda!
Všech chytráků co Nového Passata kritizují bych se chtěl zeptat, proč je to tedy stabilně nejprodávanější model střední třídy, i když ne zdaleka nejlevnější. Myslim, že ti blbečci, co ho neodborně pomlouvají sami jezdí šrotama na úrovni max. Škody Felicie. Srovnávat německá a francouzská auta je jako srovnávat Himaláje s Krkonošema. Servus!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 17:06
Re: Passat je a bude legenda!
Passat je a bude legenda! to sice zní fantasticky, ale...např. ať se teda držíme VW: Beetle vs. new beetle - rozhodně NEní pravda, předchozí generace Golf vs. new Golf - zatím to vypadá že asi taky NEní pravda. Takže ta legenda může pokračovat a taky nemusí, pro mě ale to auto je nicneříkající a věděl bych minimálně o tuctu jiných.
PS škodou ani šrotem nejzdím.
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 17:16
Re: Passat je a bude legenda!
Hlavne nerikej cim bezne jezdis, protoze takhle skalni "pasatista" by to asi nerozdejchal.
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 17:21
Re: Passat je a bude legenda!
v tom případě bychom měli mlčet oba
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 18:19
Re: Passat je a bude legenda!
Copak ja, ale tvoje portfolio stoji za to
neregistrovaný "Honza"
16. 2. 2005 17:28
Re: Passat je a bude legenda!
Zdravím všechny - NO NAZDAR. Tohle auto považuju za hodně velký přehmat, pokud VW klesají prodeje, tak tohle jim nepomůže. Design se mi absolutně nelíbí, přijde mi naprosto nevyvážený a pokus navěšet na karoserii kila chromu jako cesta mimo. Interiér je taky dost chabý - třeba napojení dveřních výplní a palubky radši vynechali ??? To samý čalounění sedaček - vypadá to na příplatkovou kůži, ale sešití z drobných pásků, který jsou nesrovnatelně levnější je trapný. Celkově mě teda staticky naprosto zhnusil, ošklivější auto už hodně dlouho na trh nepřicházelo. Otázka, jestli tomu pomůže dobrá kombinace kol a barvy jako u BMW. Jinak k tomu šrotu - jezdím s Fordem Focus, Passatem 1.8T a Octavii L&K. Co se týče kvality, je to prašť jak uhoď - každý už mělo něco. Ale nový Passat se teda u nás nevyskytne.
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:47
Re: Passat je a bude legenda!
Ale no tak, v Krkonoších je líp jak v Himalájích, třeba pivo je tam lepší. Když mi kamarád od VW řekl, co vše na Passatech odchází (a to jej zde obecně na jiných místech hájím), tak jsem pro jistotu koupil francouze a v pohodě. Ono to už není to co bývalo, ta tzv. německá kvalita. Třeba závěsy předních kol, ať alespoň 1 příklad,že...
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 17:11
pro GTI
dík predem za lajnu na to nový mondeo
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
16. 2. 2005 17:30
Re: pro GTI
Jo. Dost mě ta fotka vzala. Živý, dravý. Já bych to bral. Jestli to bude brát Ford, nevím. Třeba nám to redakce předhodí brzy k roztrhání.
neregistrovaný "Západočech"
16. 2. 2005 17:55
Passat forever
Nebude náhoda, že nejdražší ojetiny jsou právě podle vás ošklivé VW a ne např.Italové se skvělým designem od Pininfariny apod. Když už tolik dáte na design. Design ovšem nejezdí - já dávám jednoznačně přednost ergonomii, solidnosti, výbornému ovládání a vědění, že je vše na svém místě. Mimochodem pánové než nový Passat je mnohem méně povedená a ošklivější drahá !! Oktávka. Jestli někomu klesnou prodeje tak to bude právě AZNP Škoda MlBl. To radši Korejce !!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Fechta"
16. 2. 2005 18:03
Re: Passat forever
neregistrovaný "Dave"
17. 2. 2005 11:18
Re: Passat forever
Tiez mam pocit ze nova Octavia je vacsi pruser. Neviem ci ale tento Passat zachrani VW. Nikede sa pisalo, ze Audi svojimi ziskami zachranuje stratovu diviziu VW v ramci koncernu, ktory dost vela rozhajdakal na vyvoj Phaetonu ( ziadny extra uspech )a supersportu s motorom W10 ( hotove fiasko )... takze tak nejako... novy Golf rekordy v predaji neurobi, ale Touran sa vraj predava vcelku OK.
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:49
Re: Passat forever
AZNP klesly prodeje na NULU. Ona právně neexistuje...
neregistrovaný "petrumr"
16. 2. 2005 18:27
konzerva
WV nejsou držáky,tak je to uplně jedno jestli se to někomu líbí,nelíbí.Ten kdo měl passata tak si ho koupí zase a nebude se zajímat jestli sou tam přepínače ze staré octávky
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
16. 2. 2005 18:47
Re: konzerva
To je v poradku, at si kazdy koupi co mu je blizke. Ale spatne je, kdyz bude tvrdit, ze jeho volba je ta nejlepsi a jedina mozna! Coz je bohuzel jev velmi rozsireny
neregistrovaný "Kapr"
17. 2. 2005 11:33
Re: konzerva
Svatá pravda.
A má to jednu výhodu. Aspon si můžeš trošku otipovat člověka podle toho v jakém autě jede.
(ten kdo nemůže pochopit 3. větu či mu vede na šílené závěry, tak at to neřeší; je příliš mladý, aby to pochopil v celém svém rozsahu)
neregistrovaný "Dave"
17. 2. 2005 11:21
Re: konzerva
ak VW nie su drziaky, tak preco potom GTI 2.gen stoji o dost viac ako nejaky jeho iny sucasnik tej istej triedy ? ( Kadett GSI napr. )
neregistrovaný "petrumr"
17. 2. 2005 18:58
Re: konzerva
GTI není auto pro každodenní ježdění,natož sním jet na zahradu.Auta WV má nejdražší servis.Víte když v servisu je auto-to je jedno jaké a má poruchu,tak se hledá závada nejdříve na součástkách made in srn ?Jo kde sou ty německý kvalitní časy.
neregistrovaný "mark"
18. 2. 2005 01:17
Re: konzerva
soucastky SRN uz neexistuji, vsechno se prestehovalo do ciny a na vychod.EU tak to i vypada. Stacilo kdyz cast vyroby prestehovali BOSCH do cech a vsechny auta museli hned odvolavat kvuli po. benzinove pumpe.
Jedine POrsche si vyrabi (krome karoserie u cayennu) vsechno doma a tak to i vypada.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 2. 2005 18:32
zadní světla
Taky jste si všimli, že zadní světlo má každý jiný? To je obvyklé snad už jen u aut mnohem nižších tříd ne? ........ to bude zase jekotu a nadávek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 19:31
Re: zadní světla
Kdyz jsem pred par mesici videl prvni fotku toho auta, byl jsem z nej "takstrikajic vedle sebe". Ale kdyz to ted vidim z vice uhlu (na zminovane fotce to byl celni pohled), musim to nadseni pro vzhled noveho Passata prehodnotit. Tenkrat jsem tvrdil, ze se ma konkurence na co tesit. Mozna to plati, ale asi ne pro uchvatny vzhled. Nevadi mi, ze v prednich svetlech vidim Subaru (potazmo australska FPV) a v zadnim sloupku BMW; vadi mi, ze to je poslepovane TAK SPATNE. Fuj. :o(
neregistrovaný "Znalek"
16. 2. 2005 18:48
Impotence
Tak jestli po tomto nepochopí skalní FauVéisti, že zlaté časy jsou už over, tak nejsou soudní. Špatné auto to určitě nebude, ale "ten obdivovaný a vše za příklad dávaný Pasát" už taky ne. To už ostatně není dlouho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bimbo"
16. 2. 2005 19:00
super
At si rika kdo chce co chce ja nenachazim slov... i nova Bora se mi desne libi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
16. 2. 2005 19:07
bez titulku
V te stribrne vypada odporne.Ale tu cernou uz bych si nechal libit.Asi sem trochu uchylne na cerny auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dano"
16. 2. 2005 19:13
new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 19:24
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
[odkaz]
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 2. 2005 19:26
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
Tipuju, ze tvuj link bude pravde bliz. Ten muj vypada na fake; a ja z nej cejtim BMW5. Udajne by novy Mondeo melo mit "gril" ala (americkej) Fusion; coz tvuj link splnuje.
neregistrovaný "radio"
16. 2. 2005 21:25
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
no ten s grillem bude pro US, ten klasickej pro EU
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 23:05
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
[odkaz]
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 23:07
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
[odkaz]
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 23:33
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
no mě se teda líbí, určitě víc než passat
neregistrovaný "anonym"
7. 4. 2005 19:01
Re: new FORD MONDEO 2006!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "pišta"
16. 2. 2005 21:05
pšík
Docela husté,ale mám takovej pocit že se koncern vw s vzhledl u BMW,teda karoserie je
originální,ale tak troch příbuzná z bmw řady 5 obzvlášt z profilu vozu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wik"
16. 2. 2005 21:58
Hmm
Fotka a reál jsou dvě odlišný věci.Myslím,že to nebude tak hrozný v reálu.Ale ty motory.Rvat do umolousané 1.6 98 oktanovej benzin,potažmo do 2.0.,je *luxus.Jedině tady připadá v úvahu ten 2.0 TDI.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lalok"
16. 2. 2005 23:16
Re: Hmm
Tady souhlasím. VW motory moc nemusím. Mám na mysli FSI motory. Na českým trhu myslím 98 benzín moc populární není. Samozřejmě kvůli ceně. Mít 2.0FSI, to aby si člověk pořádně vyklepal peněženku. Kdyby tam vedení VW strčilo starší 1,8T, tak by udělalo lepší kauf, to si pište... Jedině TDI. Navíc když rozdíl v cenám zákl. provedení je jenom pár tisíc korun. Ale za ty peníze bych stejně radši Hondu Accord....to je ďábel
neregistrovaný "TRUCKER"
16. 2. 2005 22:49
To je ale hnus, velebnosti!!!!!!
Designově naprosto nevyvážené, dost těžkopádné a dosti podivné vozidlo. Dalo by se taky charakterizovat jako velice nezdařilý pokus napodobit velice zdařilé BMW. Chrom kolem masky chladiče mi přijde dost odpudivý (vůbec v poslední době má koncern VW potřebu dosti podivně experimentovat s čumáky jejich aut. Ta černá na Golfu GTI se mi taky nějak dvakrát nelíbí, ale uznávám, že se dá rozhodně lépe skousnout než tohle), bok je....nevím jak bych to přesně vyjádřil....takový...no prostě divný. Divné jsou dveřní kliky, divný je prolis nad nimi nebo možná je divná pouze tato jejich kombinace, no zkrátka- jako celek to působí....však víte, co chci napsat....prostě divně . Introš, teda zas taková hrůza nebude, ale ten volant se mi nelíbí ani trochu! Je takový strašně nesympatický...brrr! Technicky bude nejspíš zase o kus dál, ale kdybych chtěl Passata, tak určitě současného- kvalitou je určitě taky na výši a design má o hodně povedenější a lidštější. I když to není taky žádná designová bomba, hlavně po faceliftu se mi jeví asi jako nejpovedenější VW poslední doby. Ale tohle....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honysek"
16. 2. 2005 23:32
Není zase tak špatný
Přečetl jsem si tady spousty negativních reakcí. Myslím, že problém je v přemíře chromu (u předchozího modelu vpodstatě pouze v nejvyšší verzi - u nového to nebude jiné) a použitých kolech u modrého auta. Ty totiž vypadají divně. Když si odmyslím chrom a spojím ho s černým Passatem, pak jsem přesvědčený, že legenda bude žít dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jsem tady"
17. 2. 2005 08:05
světla
to už je trapný, jak dnes VŠICHNI kopírují tu spodní vypouklinu na předních lampách. a jak všichni dávají kulatý prvky do zadních lamp.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 2. 2005 20:41
Re: světla
Souhlas. Jeden z něčím přijde a ostatní hned udělají to samý. Chápu to u techniky, kde nikdo nechce zaostat, ale u designu to svědčí o neuvěřitelné stádovosti.
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 09:07
--
Vacsina prispevkov je negativnych ale to je myslim len preto ze ste ho nevideli v skutocnosti. Ked si ho obzriete zblizka posedite si v nom osahate materialy (vsetko som uz stihol) tak vacsina z vas zmeni nazor. A k tym motorom. Zatial su v ponuke len tieto 4 ale to sa coskoro rozrastie na 8. Su predsa aj taky ktory chcu velke auto za malo penazi.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "suunto"
17. 2. 2005 10:02
Re: --
kde si v nom uz sedel? len tak pre zaujimavost.
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 10:21
Re: --
Aj ked auto bolo len teraz oficialne predstavene vo Wolsburgu niekolko aut je uz vyrobenych a rozposlanych do jednotlivych statov. Zatial nesmu byt ukazane ale par ludi si ich moze obzriet ale zatial nie vyskusat. Majitelia showroomov predajcovia VIP a pod. Ja mam to stastie. Videl som tak aj GTI a Golf+.
neregistrovaný "Pierce"
17. 2. 2005 11:17
Re: --
A POTOM SI SA ZOBUDIL
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 11:27
Re: --
Tusim v tvojom prispevku citit ZAVIST.
neregistrovaný "davy"
17. 2. 2005 12:21
starsi modely passat mne zaujaly vice
Vzdy, kdyz prisli na trh s novym modelem, poridil jsem si jej. Maximalni spokojenost.Jen 4motion uz nechci, ridice na zledovatele zatacce ceka neprijemne prekvapeni, kdyz ho zadek necekane nakopne a auto se najednou stane pretacivym.Novy design je takovy divny,jako Cordoba nebo nektere ameriky...Krasny mi treba prijde H2Nebo kdyz uz zaoblene hrany za dostuplnou cenu, tak treba Opel Speedster. Ten i skvele jezdi.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ada"
17. 2. 2005 23:56
Re: starsi modely passat mne zaujaly vice
Kdyz odsuzujes 4 motion tak ti bud tece mleko po brade, nebo jsi se nikdy ridit nenaucil a uz asi nenaucis...
neregistrovaný "Cary"
18. 2. 2005 13:34
Re: Davy ma pravdu
No taky znam pripad kdy jeden clovek jel v Octavii 4x4 a dostal smyk a pote kdyz zabrali zadni kola tak ho to akorat nakoplo do prikopa !!!
Neco na tom teda asi bude ne ?
neregistrovaný "Cyp"
20. 2. 2005 22:10
Re: Davy ma pravdu
Pokud máš rád 4 motion, tak to máš určitě taky rád pánaboha. Je to to samý, nikdy nevíš, kdy to zapne a kdy vypne. Jezdil sem s tim dost dlouho, testoval to na sněhu, šotolině apod. a jedno můžu říct. 2x se to auto nezachovalo stejně ve stejný situaci. Ale, jestli si jasnovědec, miluj 4motion, ale nevykládej, že se s tim dá naučit jezdit. Nic nevíš.
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 11:32
Re: Davy ma pravdu
neregistrovaný "rio2"
17. 2. 2005 13:26
VW
Rozpraval som s chlapom čo je šef predaja vw v Bratislave. XXX mal pravdu je pravda že importeri ich už maju fyzicky. Ale ine som chcel, ten chlap krutil hlavou lebo cena nového passatu bude v priemere od 150 do 200 tis.(!!!) vyššia ako pri aktuálnom modeli. Sam hovoril že kto to bude za tie prachy kupovať. Akože dať za 1.6 vo výbave "jaskyňa" 860000,- To je trochu silná káva.A to nehovorým o tom že 1.6 FSI žere zhruba tolko čo ten 2.0. Takže p.i.č.o.v.i.n.a.O designe je zbytočné sa baviť, lebo to je veľmi subjektívne.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Thomas"
17. 2. 2005 13:59
Re: VW
Slováci pište česky, kdo to ma po vás luštit. rio2 asi zapomněl, že slov. koruna je cca o 20% slabší než česká, proto i auta jsou tam o 20% dražší. Já jsem kupoval Passat kombi 1.9 TDI v r. 97 za více než 700.000, dneska stojí cca totéž. Takže ceny v Eurech zůstanou +- stejné, jaký ceny si stanoví na Slovensku je jejich věc. VW tam prodává stejně jen stovky ks ročně. A všem kdo kritizují nový passat bych doporučil podívat se na novou Oktávku, kterou bych podle designu tipoval na auto pro starce 70+, zkrátka absolutně bez jiskry. Nejhorší je ten lacinej gril přední masky.
neregistrovaný "jéje"
17. 2. 2005 14:08
Re: VW
prášky ! zapomněl sis vzít prášky
neregistrovaný "jan"
17. 2. 2005 16:06
Re: VW
VW uvedlo v nemecku cenu noveho passatu: 21 600 euro a to i z 220V na notebook&playstation, automaticke brzdeni na dalnici (jak ma benz), z nejvetsim kufrem na trhu, minichladnicka, atd..
neregistrovaný "mark"
17. 2. 2005 16:09
Re: VW
jsem si jisty ze poctem prodejnosti se mu zase nikdo nepriblizi, ze ma kontroversni design je jen jeho plus
oktavie je postavena na basi GOLF 4 jen ma jiny design (stareho passatu)
neregistrovaný "vw"
17. 2. 2005 14:09
Re: VW
Jako člověk od VW vím, že cena bude cca o 70.000,- Kč vyšší než dnes. Ovšem v tomto rozdílu bude sériově klimatizace, rádio na CD, ESP.
ESP stojí dnes 31.300,- kč, CD Delta stojí 12.500,- kč. A ještě minulý rok stál climatronic 52.000,- Kč. Když to sečteš, tak rozdíl bude ... ... Rozdíl 150-200 tis je nesmysl. Cena za model 1,6 bude pod 700tis ..........
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 14:58
Re: VW
Jako nemajitel VW, seč mi nevadí, zase konstatuji, že auto střední třídy má mít klimatizaci,ESP,CD atd. v základu bez příplatku, takže se dá za stejné, resp. méně peněz koupit minimálně tak dobré auto, jako je Passat. Japonci a frantíci vám budou dávat lekce a vy budete ceny snižovat.Nebo budete prodávat tzv. akční modely s elektricky ovládanými zadními okny & ??, ...což je úsměvné.Auto za 700 tis s motorem, aby mi ujel Yaris, fakt nemusím.
neregistrovaný "markus"
17. 2. 2005 15:53
Re: VW
ESP maji vsechny VW uz davno seriove, protoze v nemecku je to povinne.
U mnohych francouzkych a japonskych aut po dnesni den jen na prani
neregistrovaný "anonym"
17. 2. 2005 17:13
Re: VW
mám pocit, že auta prodávaná v Německu bez ohledu na značku mají ve standardu jiné věci, než zde v Česku, takže i to, co se u nás např. v Toyotě nedodává, má ta samá v D ve standardu
neregistrovaný "mark"
18. 2. 2005 01:22
Re: VW
ESP uz bylo ve VW kdyz japonci jeste nevedeli co to je. Na jejich preplnene cesty, ABS, ESP neni potrebny proto v tomto smeru nebadaji a cekaji na konkurenci
neregistrovaný "IT"
18. 2. 2005 12:59
Re: VW
ESP bylo nejdříve ve nějakém velkém Mercedesu a na základě konstrukční chyby u A-čka se začalo stand.dávat i tam. Aby se v zatáčce nehodlo na budku.Takže s tím by se němci, že ESP začali hromadně montovat ani nemuseli chlubit. Japonské auto se zatím při losím testu neobrátilo i bez ESP. Jak víš, co Japonci neví? Nebo co mají a nemají vyvinuté.To mne zaujalo.
neregistrovaný "Marcel"
17. 2. 2005 18:58
Re: VW
tak na to jsi přišel kde, chytráku... zajímalo by mě, v jakých autech jezdí všichni ti kritikové, co se jim passat tak nelíbí, zdá se jim tak drahý atd.Pro vás jsou určeny bazary... a těch je dost!!!
neregistrovaný "IT"
17. 2. 2005 19:55
Re: VW
tohle je docela přesný, stačí se mrknout na to, kolik Š105/120+Favoritů, Žigulíků, Trabantů, Oltcitů atd + ojetiny staré 10 a více let je na silnicích....už se těším, jak mne někdo poučí, že 10 let stará ojetina(třeba Audi svařené ze 3 kusů) je nekonečně lepší, než nové auto. Je tu sranda, po namáhavém dni dobrý relax.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 17:33
Re: VW
Každý, kdo kritizuje Passat je chudák jo? A kdo teda kupuje všechny ty Mondea, Vectry,....?
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 15:10
Re: VW
860 000 Sk to nebude. Bude to o dost menej ( pri zaklade samozrejme ).
neregistrovaný "markus"
17. 2. 2005 15:51
Re: VW
Autobild: Das Basismodell mit 102 PS kostet 21 800 Euro. Genausoviel wie der Vorgänger
neregistrovaný "xxx"
17. 2. 2005 16:34
Re: VW
Takze ked aj ty uvidis novy cennik tak ta aspon prijemne prekvapí.
neregistrovaný "lyžař-zabiják"
17. 2. 2005 15:27
Re: VW
výbava jeskyně-
neregistrovaný "jan"
17. 2. 2005 15:58
Re: VW
to je 21-tisicove auto, kdyz to porovnam z 50tisic$ caddilacem tak moc velky rozdil nevidim [odkaz]
neregistrovaný "Dino"
17. 2. 2005 21:53
úpadek tvorby
..ano jistě, server AUTO.CZ to průběžne dplňovat neboť je z
německejch aut úplně po.ranej a sou nejlepší na světě.
To co možná dělalo nový styl Audi zajímavým (ta šílená maska) je
teď bohužel díky této zbastlenině,kterou je toto auto, zprofanovaný.
A to že VW už musí kopírovat i od Japonců (Subaru) jasně dokládá
jeho designovou úroveň. Jenže Subaru Legacy je exklusivní zboží
kdežto tohle bude předražená tuponosá bedna, která se k útulnosti
interiéru jakou nabízí např.i o třídu nižší Citroëny nemůže ani
přiblížit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 2. 2005 22:45
Re: úpadek tvorby
Jestli mas pocit, ze Subaru Legacy je svym designem tak exklusivni, podivej se na australske Fordy (konkretneji FPV GT nebo Pursuit). Takze s temi recmi o tom, kdo koho kopiruje, bych byl radeji opatrnejsi. :o)
neregistrovaný "michalh"
17. 2. 2005 22:40
Subaru Outback ze predu BMW5 ze strany
Tak nevim - design pripomina (hlavne svetla ze predu) subaru Outback , ze strany BMW5 a ze zadu WV Phaeton. Interier kombinace octavie a stareho pasatu. Pokud porovnam cenu - Subaru 25K Euro BMW5 35K Euro. Uvidime jake bude mit jizdni vlastnosti, ale 1,9TDI 77 je vykonove tak pro Octavii (koupil jsem manzelce a ta si libuje). Podle fotografii nezdarena studie hodna tak mozna studentu CVUT . Nechci se vyjadrovat jako negativista, ale tohle je designem napr. proti audi A6 bida.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "radio"
17. 2. 2005 23:42
Re: Subaru Outback ze predu BMW5 ze strany
CVUT si asi urazil, zvládli by to lépe, VW prostě tápe a to je dobře
neregistrovaný "Tomáš Novák"
18. 2. 2005 11:00
Re: Subaru Outback ze predu BMW5 ze strany
S těmi studenty z ČVUT se fakt trochu uklidni! Protože to, co dělají pod vedením Václava Krále je v poslední době dobrý a páni z VW jim nesahají ani po pati. Jaky největší drzost od nich beru ty zadní dveře, které jsou jak BMW projeté kopírkou!!!
neregistrovaný "jéje"
17. 2. 2005 23:47
NOVÝ PASSAT, PLNÝ PRASAT
zarudlý Helmuti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miquel"
18. 2. 2005 10:44
Další plakáty novýho Passata
Je to nádhera, jakmile našetř ím, jdu do něj
Tady je další dvacítka plakátů - [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
18. 2. 2005 21:02
No to je bída....
Jako skalní odpůrce skopčáckých vozů (kromě BMW) mě toto auto utvrzuje v tom, že jsou Němci bez vkusu. Tedy abych jen nehanil, tak vnitřek se mi fakt celkem líbí a ani mi nevadí ty sedačky sešité z kousků kůže... Ale ten exteriér je fakt děs, to auto nemá ani hlavu ani patu... To už ti Korejci dneska dělají hezčí auta než Skopčáci, je to hnus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pe"
19. 2. 2005 17:27
bez titulku
Katastrofa......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirka"
22. 2. 2005 11:29
dala by som si povedat
myslim,ze ide o dalsi dobry passatik,tie co su, stoja za vela,takze si zacinam setrit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sklamany"
1. 3. 2005 13:57
ja som z mojho passatu velmi sklamany
vidim , ze vw prezentuje novy passat, ja musim povedat, ze s mojim passatom 1,9 tdi som velmi sklamany. neustale problemy s elektronikou, navstevy v servise, len co z neho odidem, uz sa na ulici znovu nieco objavi, ako napriklad idem na vymenu brzdovych oblozeni, vyjdem na cestu a zacne svietit kontrolka brzd. tak si myslim, asi to tak bude par km, kym sa brzdy zabehaju, ale omyl, o mesiac idem do servisu, lebo to stale svieti a tam nakoniec zistia, ze nejaky kabel je poskodeny a stoji 6tisic korun. ale tu kontrolku som dovtedy nepoznal, zacala svietit az po vymene oblozeni. tak som dal ten kabel odpojit, lebo to uz nebudem hradit. automaticka klima prestala fungovat po troch rokoch, najprv prestalo merat vonkajsiu teplotu, potom prestalo chladit, chvalabohu ostatne funkcie bezia, takze aspon normalny vzduch bezi. ze vraj sa pokazil climatronic-panel a ze len ten panel stoji bez prace 25tisic sk. tak som povedal, ze z principu to nebudem podporovat a zial jazdim odvtedy bez klimy. ako k tomu pride zakaznik, ked tam VW namontuje nejaky indonezsky, alebo snad turecky nepodarok a on to ma potom stale znovu platit? lebo serioznejsia suciastka to nemoze byt, ekd fukguje tri roky a potom to ma zakaznik platit.
alebo ako napriklad zamok na zadnom kufri, ktory sa raz za rok a pol pokazi? bol som osobne pri jeho vymene, bol uplne hrdzavy, ze sa nemohol uz ani hybat. o vymene celych elektroblokov ani nehovoriac, hlavne zo zaciatku, to bolo blikanie hlava nehlava smerovky a svetla, taky nezmysel som este nevidel, normalne nebezpecne pre dopravu. este ze to bolo v zaruke. najlepsie je, ked chodite pravidelne do servisu a tam vam napriklad po 60tis km otvoria motor. odidete zo servisu a odvtedy citite nejaky olejovy smrad. pozriete o tyzden pod kapotu a vo vnutri vsetko mokre od oleja. kym sa dostanete do servisu, mate nervy, ci sa nieco nestane. a tam vam povedia na oznamenie, ze to je odvtedy, co robili kontrolu po 60tis. km, ze vraj to by mohol povedat kazdy. nakoniec to ovsem predsa zistili a potvrdili. ale vy mate zase pol dna v haji.
a ak by ste nahodou napisali par slov firme VW Slovensko, zabudnite na to, ze by vam odpovedali, taku slusnost nepoznaju. uz som aj pisal, ale ved oni maju zakaznikov dost, ktori im na tie ich kary naletia.
najlepsie urobite, ked si prestanete vozidla VW a hlavne Passat obzerat, vyhnete sa problemom a nebudu vas hnevat vyhodene peniaze za nepodarok.
ja uz v zivote VW nekupim, aj keby bol passat v plnej vybave za 500tisic sk. to prisaham na svoju cest.
radsej sa obzerajte po solidnych znackach, snad budu napriklad japonci slusnejsi k svojim zakaznikom.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "franta"
3. 3. 2005 01:43
Re: ja som z mojho passatu velmi sklamany
mám passaty dva r.v.2005 a r.v 1995 ještě jsem měl transpotéra T4 než mi ukradli, podle toho jak popisujete vaše problémy není problem v autě ale v servisu do kterého jezdíte, podle mých zkušeností v aurtorizovaných servisech kradou i ručičky od hodin, vyměnil jsem jich několik ze začátku a pokud firma začína tak je to dobrý, ale ve finále okradají všichni-po jejich servisním zákroku najednou zjistíte že máte vadnou váhu vzduchu, neboo vyhřívaná zrcátka nevyhřívají, velmi špatně se to dokazuje a stálo mě to taky dost peněz, kradou mechanici, technici a vedoucí to přikryje. Měl byste si najít šikovného machanika, bohužel v záruce musíte jezdit do značkového servisu kvůli záruce.