Druhá generace Audi A4 vyjela v roce 2000, i v současnosti má ale stále co nabídnout. Neuvěřitelně příjemný automobil zaujme jízdními vlastnostmi a úspornými turbodiesely TDI.
čo ti ja viem? jedným podobným kusom som absolvoval cestu na dovolenku k moru cca 1200 km tam a 1200 km s5. Hučalo mi v hlave pol dovolenky a potom týždeň po návrate. Odvtedy som podobné cesty absolvoval v kdečom, dokonca aj veľké kamióny sú na tom čo sa hluku týka lepšie (subjektívny pocit). PD proste klepkala o stošesť a za jazdy nepríjemne dunela. Novšie generácie s CR sú na tom už podstatne lepšie.
Tohle autoa vás skutečně nikdy nemůže omrzet, protože takovou olítanou jebku s kadla kadla dehtákem si nikdo soudný nemůže koupit. To auto je nudný auž na dva kilometry, natož zblízka >:D
Auto i po letech pěkné. S kamarádovým 2,5tdi s quattrem jsem najezdil spousty kilometrů. Ale toho prostoru tam je opravdu málo. Já když jsem se usadil za volant, jak jsem zvyklý (185cm) tak já bych si za sebe určitě nesedl. Možná někdo s menší postavou,ale sedět někdo za mnou a jet třeba k moři nebo do alp,tak ho upřímně lituju. Vůz obsahoval sedadly s-line,tak nevím jestli co do prostoru pro zadní cestující jsou "horší". Ale jinak příjemný vůz už i za rozumný peníz. :-)
Klasicka sedadla také nejsou výhrou. Když jsem si nastavil sedadlo já (190 cm) tak jsem citil kolena zadniho spolujezde v zadech. Místo bych srovnal s první ocavii.
1. nemecky dochodza sa bavi tym, ze si kupi silne aute, aby na nom nejazdil a nasledne za par eur preda vychodoeuropanovi
2. manazer su kupi TDI auto ktore nasledne preda po skonceni leasinngu druhej osobe, ktora na nom jazdi tak malo, ze sa kilometre zacinaju odpocitavat a zaroven vplyvom gravitacie sa olupu tlacitla
3. autosalon kupi auto, ktoremu za ziadnych okolnosti neznizi kilometrovy nabeh a nasledne ho preda...
Oloupaná tlačítka mají i vozy koncernu po daleko nižším nájezdu... VW Passat B5.5 do 100 tisíc km, VW Jetta V po 35 tisících, Octavia II po 100 tisících a podotknu že auta používána ženami a velmi, velmi opatrně .... Podle toho bych km neposuzoval, neni to taková dokonalost jak všichni tvrdí. Nicméně, 150 tisíc km s 1.9Tdi na A4ce u 12tiletýho auta? >:D Ha Ha Ha >:D
já mám teda passat b5.5 s poctivýma 242tkm a nikde nic oloupané nemám,tak nevím kde na to chodíš :-) samozřejmě,že když se člověk k autu chová jako hovado,tak to možné je. A nemusí to byt ani koncern :-)
Chodím... u kamaráda Passat, u druhýho Oktávka ( bejvalý auto přítelkyně) a Jettu máme v garáži :-) Takže vím, jak se s auty zachází. Podotknu, že auta kupovaná nově. Nám se loupe i stahování oken :-)
Mozna to nebude tak, ze esa podfouklo redakci, ale cosi mezi redakci a esa...
Jinak ta poznamka na tema kilometry je trefna. Takze auto ma realne najeto 300k. Vsak taky clanek hovori o udaji na displeji, nikoliv o najezdu.
Jeden by se divil, ze opet se hovori o aute s krasnymi 150t km. Takova nahoda.
na mna to auto posobi, pri vsetkej ucte ku kvalitam a praktickosti... strasne fadne auto .. este aj prva A4ka je na ceste vyraznejsia [odkaz] a pocitovo krajsia
pri vsetkej ucte ... asi nejmenej pekna generacia A4ky u mna.... tie lemy blatnikov a rohy karoserie... velmi zvlastne su tam tie prechody riesene [odkaz] ...
nepacia sa mi na tom kombiku tejto generacie tie rovne plochy po boku auta ... vpredu vzadu.... pozdlz celeho auta...... karoseria nie je akoby tak pekne zboku zaoblena ale su tam rovne plochy.. hrany.. akoby to bola nejaka socha... to auto posobi fadne...
Je moznost koupit novou audi, takze proto, ale kdyz se nikdo neprihlasi, tak si ji necham v garazi, nez abych ji daval do AAA nebo jine instituce za smesne penize. ;)
Když jsem vybíral poslední vůz, tak i tento model jsem si důkladně prošel, pouze v pofaceliftované generaci (2006). Bohužel extra prémiově na mne vůz nepůsobil. Interiér byl nudný a fádní, stejně tak exteriér. Pravda, že vůz nebyl Sline, byl ve stříbrné barvě a na né extra hezkách kolech, ale i tak. Je to kvalitní auto, nebral bych určitě 2.0 a 2.5 Tdi. Ani to svezení mi nepřišlo nikterak nadstandardní oproti třeba Passatu, ale lépe utlumené bylo :). Novější A4ky jsou určitě zajímavější a to i v interiéru :-)
Je pravda, že auto je uvnitř menší, mám 188 a cítil jsem se stísněněji. Ovladače a jejich výdrž jsem komentoval výše :).
Poslední co mi přijde vtipné je 150 tisíc km najeto na konkrétnim voze >:D
Tak to doporučuju sednout do interieru soudobého céčka nebo 3er v podobném soušl. edišnu. Při vší úctě k E46 tahle generace A4ky zas ukázala jak má vypadat premiový vnitřek. Samo, je to dost poplatné výbavě, ale to auto vypadá dobře i v hadře, což se o 3er říct nedá a céčko před fl byl uvnitř doslova lowcost.
Ty kilometry jsou >:-[] prostě onen typický bazarový grál po německém důchodci.
No prostě mne nezaujalo, porovnával sem s obdobně starými neprémiovkami - Passat (B6) či Mondeo (MK IV) a ti byli teda v lepší výbavě, proto se mi tam líbilo více. Bohužel mnou testovaná A4 byla celá v černém plastu, tak proto mne to nezaujalo :-) Možná béžový interiér vypadá luxusněji :-)
zásadní nevýhoda tohoto "kombi" je, že má kufr tak na 2 sportovní tašky a je plno. Zadní sklo je skloněné tak, že do něj nedáte nic krabicovitého tvaru. Podlaha je příjemně vysoká, ale ubírá to velikost objemu. Jinak je to solidní auto svojí doby.
To si fakt někdo koupí 12 let starou olítanou mrdku jenom proto, aby mohl říct, že má Audinu?
...Která v žádným případě neudělá víc parády než cokoliv za stejně prachy o 4 roky mladší. I když už sem se setkal i s tím, že si holka musela za svých 55 tisíc NUTNĚ koupit BMW. Že jiný auto nechce..
V mým okolí je teď strašně v módě si pořizovat Phaetony, Touaregy a sedmičkové motokáry. Jasně, krásný auto za 200 tyček, ale zajímalo by mě, jak se cítí, když přijedou na 6 do fabriky a mají "lepší" auto než šéf, který bere 5x tolik, než těch jejich 15 čistýho.
Do pocitů každého oproti šéfovi ti může být drek... starej se sám o sebe, to uděláš nejlíp. Pak si konečně budeš moci dovolit alespoň tu 12 let otítanou mrdku....
musíš to brát tak, že teď jsou prostě dostupné a za rozumný peníz. Tak si chcou splnit sen. A nebo chcou jen machrovat. Mě se třeba vždy líbila A8, koupit bych si ji mohl už nějakou starší. Ve 3.0tdi se dá krásně sehnat za 3kila, ale kdo pak bude platit ten servis no. Nějak by se samozřejmě zaplatil,ale jestli to není přece jen zbytečné na těch pár pojížděk a na cestu do fabriky :-)
Tak s tým plne súhlasím.
Tieto motory (hlavne 85kw a 96kw verzie) sú dodnes neprekonané agregáty a kludne ma aj zabite. Výčitky ohladom chrochtania, vibrací a nekultivovanosti sú úplne mimo, pretože žiadny potencionálny kupec 4valcoveho TurboDýzla neočakavá pod prednou kapotou symfóniu a (hlavne za studena) sa za tie roky to ,,skulturnenie" ažtak nezlepšilo. :-!
2002, necelých 152 000 KM a AutoEsa, magické spojení s manipulací nejen stavu tachometru. Nepochopim jak může jakýkoliv motoristický server spolupracovat s AutoEsa. :no:
Ja jsem s ni velmi spokojen, na spotrebu nestezuju prumer asi 6-7 a celkem na to dupu, koupil jsem ojete Audi A4 Avant 1.9 z aaa a zatim na ni nemuzu rict pul slova.