Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojeté Audi A4 Avant 1.9 TDI: Nikdy vás neomrzí

51 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
Namiesto nikdy Vás neomrzí, by som dal typický klepot TDI vás nikdy neopustí. Inak s kultivovaným benzínom krásne vozenie, o tom ani potom. >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Tak nevím, ale 1,9 TDI klepe míň jak 6ti válcové BMW v naftě z téže doby >😒]
Ondris
Jako že PD?
Vždyť z toho by začal koktat i Gebls.
Avatar - wakantanka
wakantanka
čo ti ja viem? jedným podobným kusom som absolvoval cestu na dovolenku k moru cca 1200 km tam a 1200 km s5. Hučalo mi v hlave pol dovolenky a potom týždeň po návrate. Odvtedy som podobné cesty absolvoval v kdečom, dokonca aj veľké kamióny sú na tom čo sa hluku týka lepšie (subjektívny pocit). PD proste klepkala o stošesť a za jazdy nepríjemne dunela. Novšie generácie s CR sú na tom už podstatne lepšie.
Avatar - Dinar
Dinar
>😒] leda, když pojedou na stejný počet válců.
pargi
>😁 >😒]
Avatar - fOE
fOE
>😒]
_Teddy_
Tak to sadlo ako prde| na serbel!
>😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle autoa vás skutečně nikdy nemůže omrzet, protože takovou olítanou jebku s kadla kadla dehtákem si nikdo soudný nemůže koupit. To auto je nudný auž na dva kilometry, natož zblízka >😁
Huben
Auto i po letech pěkné. S kamarádovým 2,5tdi s quattrem jsem najezdil spousty kilometrů. Ale toho prostoru tam je opravdu málo. Já když jsem se usadil za volant, jak jsem zvyklý (185cm) tak já bych si za sebe určitě nesedl. Možná někdo s menší postavou,ale sedět někdo za mnou a jet třeba k moři nebo do alp,tak ho upřímně lituju. Vůz obsahoval sedadly s-line,tak nevím jestli co do prostoru pro zadní cestující jsou "horší". Ale jinak příjemný vůz už i za rozumný peníz. 😄
Avatar - jnkd
jnkd
Klasicka sedadla také nejsou výhrou. Když jsem si nastavil sedadlo já (190 cm) tak jsem citil kolena zadniho spolujezde v zadech. Místo bych srovnal s první ocavii.
Huben
se srovnáním s první octavii bych souhlasil.. 😄
Avatar - iudex
iudex
Všeobecne by som povedal, že miesta v A4ke bolo ako v priemernom aute nižšej strednej triedy a tie najpriestrannejšie kompakty A4ku prekonávali.
Ludek_II
Někdo si koupil TDi v kombi, aby najezdil s autem cca 12 500 km/rok ?! 😲 To vás, milá redakce, Auto ESA zase jednou podfouklo.
argejev
co je spravne ?😒br />
1. nemecky dochodza sa bavi tym, ze si kupi silne aute, aby na nom nejazdil a nasledne za par eur preda vychodoeuropanovi
2. manazer su kupi TDI auto ktore nasledne preda po skonceni leasinngu druhej osobe, ktora na nom jazdi tak malo, ze sa kilometre zacinaju odpocitavat a zaroven vplyvom gravitacie sa olupu tlacitla
3. autosalon kupi auto, ktoremu za ziadnych okolnosti neznizi kilometrovy nabeh a nasledne ho preda...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Oloupaná tlačítka mají i vozy koncernu po daleko nižším nájezdu... VW Passat B5.5 do 100 tisíc km, VW Jetta V po 35 tisících, Octavia II po 100 tisících a podotknu že auta používána ženami a velmi, velmi opatrně .... Podle toho bych km neposuzoval, neni to taková dokonalost jak všichni tvrdí. Nicméně, 150 tisíc km s 1.9Tdi na A4ce u 12tiletýho auta? >😁 Ha Ha Ha >😁
pargi
Ono 150 tis. s 1,9 Tdi na 12leté 4A zcela určitě možné je. Takové auto se ale neprodává do bazošu, takové auto se dědí 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobře, tak urcite to možné je, ale ne v ESA a vůbec... v bazaru jak si řikal >😁
pargi
>😁
Huben
já mám teda passat b5.5 s poctivýma 242tkm a nikde nic oloupané nemám,tak nevím kde na to chodíš 😄 samozřejmě,že když se člověk k autu chová jako hovado,tak to možné je. A nemusí to byt ani koncern 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chodím... u kamaráda Passat, u druhýho Oktávka ( bejvalý auto přítelkyně) a Jettu máme v garáži 😄 Takže vím, jak se s auty zachází. Podotknu, že auta kupovaná nově. Nám se loupe i stahování oken 😄
holden_holden
ty uz si to oloupany dostal tak ani nevis ze tam neco pred stopadesati tisicema bylo >😒]
Huben
hele klídek klídek >😁
Borja
Kámoš má Superb kupovanej novej a to je taky jedna velká loupačka... 😲
_Teddy_
Alebo 4.: to pocitadlo kilometrov je (zda sa) 6-ciferne, takze po 999999 sa pretocilo a zacalo od nuly...
Avatar - Jenik3
Jenik3
Mozna to nebude tak, ze esa podfouklo redakci, ale cosi mezi redakci a esa...
Jinak ta poznamka na tema kilometry je trefna. Takze auto ma realne najeto 300k. Vsak taky clanek hovori o udaji na displeji, nikoliv o najezdu.
Jeden by se divil, ze opet se hovori o aute s krasnymi 150t km. Takova nahoda.
DPF
Tipuju, že tenhle dálniční koráb má nalítáno víc než 300k. To ale hned nemusí znamenat, že to je olítaná jebka. Pokud bylo o auto staráno...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na mna to auto posobi, pri vsetkej ucte ku kvalitam a praktickosti... strasne fadne auto .. este aj prva A4ka je na ceste vyraznejsia [odkaz] a pocitovo krajsia

pri vsetkej ucte ... asi nejmenej pekna generacia A4ky u mna.... tie lemy blatnikov a rohy karoserie... velmi zvlastne su tam tie prechody riesene [odkaz] ...
Huben
Tak ono každé auto v základu nevypadá nic moc. Ale když vidíš tuhle Audi v S-linu na pěkných kolech,tak to má pořád něco do sebe 😄

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jasne toto je uz lepsie...

nepacia sa mi na tom kombiku tejto generacie tie rovne plochy po boku auta ... vpredu vzadu.... pozdlz celeho auta...... karoseria nie je akoby tak pekne zboku zaoblena ale su tam rovne plochy.. hrany.. akoby to bola nejaka socha... to auto posobi fadne...

toto sa mi zda krajsie: [odkaz]
Huben
jako jo.. tahle S4 byla vždycky pěkná,ale už je to přeci jen babička 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pockaj tak za 20 rokov [odkaz] >😁 este bude babicka A4 ziadana 😉

... v poriadku ..samozrejme mas pravdu 😉 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A tohle jako mělo být pěkné? Hnus...
MarioGi
Kdyby mel nekdo zajem 😒br />
[odkaz]

Je to sice 2,5tdi, ale nemohu si vynachvalit tento model. Navic jiz inovovany a nema problemy jak s cerpadlem tak ani s vačkami.
pargi
Tak proč se ho zbavovat? 😉
MarioGi
Je moznost koupit novou audi, takze proto, ale kdyz se nikdo neprihlasi, tak si ji necham v garazi, nez abych ji daval do AAA nebo jine instituce za smesne penize. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tam s takovou kráskou udělaj zázrak, za dva dny bude za 250 s 140 garantovanými tisíci km 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když jsem vybíral poslední vůz, tak i tento model jsem si důkladně prošel, pouze v pofaceliftované generaci (2006). Bohužel extra prémiově na mne vůz nepůsobil. Interiér byl nudný a fádní, stejně tak exteriér. Pravda, že vůz nebyl Sline, byl ve stříbrné barvě a na né extra hezkách kolech, ale i tak. Je to kvalitní auto, nebral bych určitě 2.0 a 2.5 Tdi. Ani to svezení mi nepřišlo nikterak nadstandardní oproti třeba Passatu, ale lépe utlumené bylo 😊. Novější A4ky jsou určitě zajímavější a to i v interiéru 😄

Je pravda, že auto je uvnitř menší, mám 188 a cítil jsem se stísněněji. Ovladače a jejich výdrž jsem komentoval výše 😊.

Poslední co mi přijde vtipné je 150 tisíc km najeto na konkrétnim voze >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Tak to doporučuju sednout do interieru soudobého céčka nebo 3er v podobném soušl. edišnu. Při vší úctě k E46 tahle generace A4ky zas ukázala jak má vypadat premiový vnitřek. Samo, je to dost poplatné výbavě, ale to auto vypadá dobře i v hadře, což se o 3er říct nedá a céčko před fl byl uvnitř doslova lowcost.

Ty kilometry jsou >😒] prostě onen typický bazarový grál po německém důchodci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No prostě mne nezaujalo, porovnával sem s obdobně starými neprémiovkami - Passat (B6) či Mondeo (MK IV) a ti byli teda v lepší výbavě, proto se mi tam líbilo více. Bohužel mnou testovaná A4 byla celá v černém plastu, tak proto mne to nezaujalo 😄 Možná béžový interiér vypadá luxusněji 😄
kexxik
zásadní nevýhoda tohoto "kombi" je, že má kufr tak na 2 sportovní tašky a je plno. Zadní sklo je skloněné tak, že do něj nedáte nic krabicovitého tvaru. Podlaha je příjemně vysoká, ale ubírá to velikost objemu. Jinak je to solidní auto svojí doby.
Tymkoo
To si fakt někdo koupí 12 let starou olítanou mrdku jenom proto, aby mohl říct, že má Audinu?
...Která v žádným případě neudělá víc parády než cokoliv za stejně prachy o 4 roky mladší. I když už sem se setkal i s tím, že si holka musela za svých 55 tisíc NUTNĚ koupit BMW. Že jiný auto nechce..

V mým okolí je teď strašně v módě si pořizovat Phaetony, Touaregy a sedmičkové motokáry. Jasně, krásný auto za 200 tyček, ale zajímalo by mě, jak se cítí, když přijedou na 6 do fabriky a mají "lepší" auto než šéf, který bere 5x tolik, než těch jejich 15 čistýho.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Do pocitů každého oproti šéfovi ti může být drek... starej se sám o sebe, to uděláš nejlíp. Pak si konečně budeš moci dovolit alespoň tu 12 let otítanou mrdku....
Tymkoo
V tom případě mě ignoruj a laskavě se sám starej o své rodinné štěstí.
zbasama
mám k tobě taky kritickou reakci. můžu ji vyjádřit anebo tě radši ignorovat?
Tymkoo
taky se mam starat sam o sebe?
Huben
musíš to brát tak, že teď jsou prostě dostupné a za rozumný peníz. Tak si chcou splnit sen. A nebo chcou jen machrovat. Mě se třeba vždy líbila A8, koupit bych si ji mohl už nějakou starší. Ve 3.0tdi se dá krásně sehnat za 3kila, ale kdo pak bude platit ten servis no. Nějak by se samozřejmě zaplatil,ale jestli to není přece jen zbytečné na těch pár pojížděk a na cestu do fabriky 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
je dodnes 1,9TDI PD 96kW. A můžete se rendlíkovci vztekat jak chcete. :-!
Avatar - ORBiTH
ORBiTH
Tak s tým plne súhlasím.
Tieto motory (hlavne 85kw a 96kw verzie) sú dodnes neprekonané agregáty a kludne ma aj zabite. Výčitky ohladom chrochtania, vibrací a nekultivovanosti sú úplne mimo, pretože žiadny potencionálny kupec 4valcoveho TurboDýzla neočakavá pod prednou kapotou symfóniu a (hlavne za studena) sa za tie roky to ,,skulturnenie" ažtak nezlepšilo. :-!
deadcom
2002, necelých 152 000 KM a AutoEsa, magické spojení s manipulací nejen stavu tachometru. Nepochopim jak může jakýkoliv motoristický server spolupracovat s AutoEsa.
:no:
Filalák
Ja jsem s ni velmi spokojen, na spotrebu nestezuju prumer asi 6-7 a celkem na to dupu, koupil jsem ojete Audi A4 Avant 1.9 z aaa a zatim na ni nemuzu rict pul slova.