Klobouk dolu, tohle ještě vypadalo jako auto, já vím, že se někomu nové a dle mne dost prapodivně řešené Picassa líbí, ale tohle se snad muselo líbit většině populace, protože pořád vypadá jak auto >:D
Jednou jsem projížděl s kamarádkou právě v ESA tento starý model, jen se základní 1.6tkou (tuším 66kw, ale už je to opravdu hodně dlouho), bylo to auto ze začátku výroby, tuším kolem 2000-2003. Určitě velké plus byl vnitřní prostor, variabilita, ale kvalita interiéru byla o třídu horší, než třeba v mé tehdejší R.Laguně ze stejných let výroby (vím, jiná třída, jen popisuji, jak to auto na mne působilo). Na druhou stranu se velmi lehce ovládalo, motor pro ženu dostačující, raketa to nebyla, ale klidný, tichý agregát. Mnou ježděný kus měl ale po zásahu nějakého "experta", nebo snad tunnera neoriginální nízkoprofilová kola, možná i tvrdší pružiny, takže do zatáčky se kupodivu moc nenakláněl, ale za to jste cítili každou díru a retardér a to velmi nepříjemě :-)
Hezký test. :yes: a dnes zajímavé auto za zajímavý peníz... mne tam iritují budíky na středovém panelu >:D
Test je ok, ale to auto už je mimo, měly by se testovat ojetiny maximálně 7-8 let staré.
Toto je navíc předražené, když to porovnám se svým, které stálo 84tKč se zimáky, mělo najeto 110tkm, 6 letité, 1. majitel a doteď jezdí bez závady...
Auto bez otáčkoměru a nepřístupnou autobaterií nebrat!! :no:
Já jsem naopak velmi pro to, aby se taková auta testovala, klidně i občas starší, tématické testy (třeba 4x4 za pár korun, kupé, kabriolet). Myslím, že né každý kupuje jen nová a zánovní auta. Je desítky opravdu výjmečných vozů z historie, které se dnes pořád kupují pro jejich vlastnosti, vzhled atd... Nemluvím tu o veteránech, ale podívej, jak pořád jsou v kurzu Mercedesy 124, první Oktávky, ale i Felicie, nebo Jeepy Cherokee z 90.tek, což slouží často jako pracovní auta pro jejich odolnost. Třeba test zánovního Passata B7 mi přijde informativně pro kupce horší, protože ještě před rokem či dvěma to bylo auto testované dnes a denně :-) Jen si dovolí konečně říct pravdu.. Mělo by to být vyvážené, aby si každý přišel na své.
A co se týká tvého kupu, mluvíš asi o té Elantře že? No, pokud ti jezdí, gratuluji, měl si štěstí na solidní kup, ale co jsem Elantru kdysi zkoušel, tak v té době byly Francouzi o pěkný kus dále ve všech ohledech. Nicméně ti rozhodně nehaním tvou garáž, ale je to asi dost možná fakt proč byla levnější než Picasso :-)
Taky jsem pro testy staších aut. Nějaký test kabríí do 100tis. by se mi líbil, protože nebudu jediný komu se nechce dát víc peněz za auto, kterým se jede jednou za měsíc :-)
Letosni leto pro kabriolet nejak idealni nebylo. Tak pro vecerni jizdy mestem, jinak je to akorat o spaleni kuze. Mam ho 6 let a je pravda ze to vic stoji nez jezdi, Prodat to ale nechci
co taka calibra.... dodnes pohladne kupatko ... ziadne miniauto .... len ich je moc malo... mne sa paci aj ten colt z 90 rokov .. vpredu je priestranny .. je nizucky ( kamarat ho mal kedysi a jazdil vyborne ) --- len vsetko su to uz stare salaty... cest vynimkam ktore su este v dobrom stave ;-) ... ale take uz dnes moc nenajdes
Calibry skoro na bazarech u nás nevídám a když už, tak jsou většinou dost zprasené tunnery. Colt z 90tek měli známí, pokud myslíš tennhle : [odkaz]
Hezké autíčko, ale je to jen hatch.
Nehledám auto na denní ježdění, ale někdy bych si ještě než budu mít rodinu chtěl udělat radost a něco do pár desítek tisíc, co vypadá dobře (ani motor silný nehledám) a čím vyrazím někam k vodě akorát s přítelkyní a po létě zas pošlu pryč :-)
Najit takove je zazrak a vetsinou je takove cabrio zrale na kompletni renovaci. Videl jsem fotky z renovace do original stavu z originalnich dilu, ktere se u BMW stale dali/daji sehnat a to byla parada - [odkaz]
mal som na mysli uz ten novsi colt z 90 let... ten uz zagulateny .... ktoreho interier vyzera dodnes fajn a nestarne vobec ...
vyrazit k vode ( s nebom nad hlavou ) mozes aj na C3 pluriel... ale bohvie ci sa najde nejaky schopny kusok ;-) niekde v bazaroch.... a bohvie ake ma ceny tento voz... ktory stretnem tak raz za rok
Jo, ten se ale objevují velmi sporadicky, nejvíce jsou Escorti a Astry, nedávno byla i celkem hezká 19tka. Golfy už se drží cenově výše a někdy tam je i 306tka nebo Megane I. generace. To jsou tak do 30 tisíc. Osobně uplně nejvíc ujíždím ale na Audi 80cabrio :-) Jenže hezký je za minimálně 2-3 násobek mého rozpočtu.
Taky sem pokukával po Coupé, dlouho jsem přemýšlel o 406 Coupé. Vždy mi do toho ale vlezl nějaký jiný výdaj, takže mam pořád jen jedno auto a na ten "letní" povoz stále jen koukám na bazarech :D:D
a co tak nejaky starucky chrobak ( brouk ) ... ziskas pekne retro.... iste nestoji dnes uz vela... a jedno leto urcite posluzi aj ked to bude stare auto ... a potom sup nejakemu zberatelovi posunut dalej ktory si ho zrestauruje a postara sa o neho
Také si myslím, že tento test je zde oprávněně. Sice redakce testovala jeden ze starších kousků, ale jde zakoupit toto průkopnické MPV i z roku 2010, což ještě není tak staré auto. Recenze tedy poslouží i čtenářům zajímajících se o tento vůz v novější verzi.
[odkaz]
Toto auto má stále co nabídnout.
a vysvetlete mu, ze nam nemusi vysvetlovat, ze baterie je "neboli" akumulator. to vime uz nekolik let. i kdyz vecne je to spatne - baterie se NENABIJI, akumulator ano. to jen tak na okraj. vim, pouziva se to bezne, ale vedle sebe by to asi lezet nemelo.
a) Chybějící otáčkoměr (podobně koncipovaná přístrojovka o polovinu levnějšího Yarise jej má)
b) Celkové opotřebení auta (dveře, sedačka, palubka, jakoby všechno uvolněné, rozvrzané ... v obou kusech, ve kterých jsem jel)
redaktor tady tvrdí,jak je výměna akumulátoru u Picassa na servis....to ještě neměnil aku u loňskýho C-Maxe :-) Sice je v motorovým prostoru,ale vykukuje jen plusovým pólem a zbytek aku je pod příčkou stěračů...takže taky lahůdka >:D
Nevím jak to má přesně Picasso, ale u P807 mám baterku před sedačkou spolujezdce, dekl je krásně pod koberečkem a přístup je parádní a je to krásně čisté. Naopak jsem zažil auta, kde se toho pod kapotu moc nevešlo a baterku nešlo snadno vyndat a ještě díky ní nešla vyměnit žárovka ve světle, takže kvůli prasklé žárovce následovala složitá demontáž baterie.
To, že baterka není pod přední kapotou vždy neznamená, že je to špatně, kdysi jsem měl i u Audi A6 (C4) baterku pod zadním sedákem.
Dobře, na druhou stranu, je rozdíl jestli si hrajem s klukama na Schummachera nebo jestli to Audi prodává sériově po celém světě. Skoro bych čekal, že pokud je ta baterka uvnitř, tak se montuje sériově gelovka... nevíte?
Ono, gélovka je tak trochu fajnovka,ktorá voči klasickej kyselinovej neprináša nič okrem "bezpečnosti" pri prevrátení a nadruhej strane je voči klasickej háklivejšia na nabíjanie. Z čoho vyplývajú dodatočné náklady. Asi to bude dôvod
Pamatuji si na premieru Xsara Picasso a hodne velke designove prekvapeni a pritom velmi prakticke, prostorne auto. Nemelo ambice mit nejlepsi podvozek, ale jako pohodlne rodinne MPV plnilo skvele. Spolu s motorem 1.6 HDi byl i usporny a pritom dostacujici.
Nasledujici generaci ve verzi Grand povazuji za nejhezci MPV sve doby.
Z aktualni jsem trochu rozpacity, ale to je vec nazoru.
Myslim, ze obcasny test podobnych ojetin na tento server urcite patri.
Jiříku, lháři, vidím ze toho neumís nechat ani 24.12. Hlavne ze píses slinty o "pohodových svátcích Božího narození". Holt provincní "podnikatel" se nezapre. >:D >:D >:D
Auto bylo ve své době zajímavé, ano. Gilgita (kdoví kde má ten palec) si nevšímej, ten x- krát banánovaný ubožák je zdejší místní diskuzní folklor >:D Podezřívám redakci, že ho zde nechala jen ze škodolibosti, protože tak výživný materiál se opravdu jen tak nevidí >:D >:D >:D
Takhle jsme ve firmě říkali tomuhle skvělému autu. Na jezdilo bez problému 220tis než šlo k novému majiteli. Skvěle a praktické auto. Zpočátku byl problem s topením, kdy i po ujeti 30km foukal jen vlazny vzduch a v cimo auto tvrdili, ze to je vlastnost auta. Pak jsme dali auto po nekolikereeeeeem servise kvůli topení do MeteorCaru v Orlové a Zavada byla odstraněna během par minut. Výsledek - spatne zapojeno při predprodejnim servise a pak jen mluvili a ani se na to nepodivali.... Jinak Picasso vyborne auto. Trosku vadilo, ze A sloupek zavazel při výhledu do pravotocivych zatáček .
Jo, tohle Picasso jsem taky kdysi měl, 2.0 HDi 66kw - prodával jsem ho ve 180 t km a bylo naprosto v pohodě. Žena na něj pořád vzpomíná, že se jí s ním skvěle jezdilo.
Jinak origo servis Citroen v ČR je jeden z velkých důvodů toho, jaký mají češi na tuhle značku názor.....
Přesně tak. Servisy stojí za náladou u většiny. Spokojený jsem až u Svencaru Volvo v Ostravě a v Porsche Katowice. Jinak to vždycky bylo to samé v bleděmodré.
Ač jsem zastánce kvalitních japonských vozítek, vlastnil jsem 3 roky Picasso 1,6 70kw r.v. 2002 - z mého pohledu jedno z nejkvalitnějších francouzských vozů. Stav tacho při koupi 70 000 km, při prodeji 110 000km, jediný problém zkorodovaný tlumič výfuku vyžadující výměnu, jinak absolutně bez závad. Ještě "mraštělo" servo řízení, jako by tahali kočku za ocas, ale prý je tento zvuk v normálu a nemělo to "vliv na funkci". Za mě palec :yes::yes: