Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
michael.snow
Prosím redakci, dejte příště tomu chudákovi mikroport, vždyť přes tu červenou bambuli nebyl ani vidět 😲 :😉 😒
trošku retro...vzpomněl jsem si na Marcelu Augustovou v dobách ČST >😁 >😁
a vysvetlete mu, ze nam nemusi vysvetlovat, ze baterie je "neboli" akumulator. to vime uz nekolik let. i kdyz vecne je to spatne - baterie se NENABIJI, akumulator ano. to jen tak na okraj. vim, pouziva se to bezne, ale vedle sebe by to asi lezet nemelo.
pumpkin
Už celkom nostalgia. 😄 [odkaz]
A tá pomaľovaná bola v Paríži vystavená v sieni slávy. 😄 [odkaz]
A tá pomaľovaná bola v Paríži vystavená v sieni slávy. 😄 [odkaz]
Anonym
a) Chybějící otáčkoměr (podobně koncipovaná přístrojovka o polovinu levnějšího Yarise jej má)
b) Celkové opotřebení auta (dveře, sedačka, palubka, jakoby všechno uvolněné, rozvrzané ... v obou kusech, ve kterých jsem jel)
b) Celkové opotřebení auta (dveře, sedačka, palubka, jakoby všechno uvolněné, rozvrzané ... v obou kusech, ve kterých jsem jel)
KubikCv
redaktor tady tvrdí,jak je výměna akumulátoru u Picassa na servis....to ještě neměnil aku u loňskýho C-Maxe 😄 Sice je v motorovým prostoru,ale vykukuje jen plusovým pólem a zbytek aku je pod příčkou stěračů...takže taky lahůdka >😁
To má i Kuga 😉 a Mondeo jí sice má vidět, ale musíš vyndat taky nějaké díly navíc, aby ses tam dostal.
Nevím jak to má přesně Picasso, ale u P807 mám baterku před sedačkou spolujezdce, dekl je krásně pod koberečkem a přístup je parádní a je to krásně čisté. Naopak jsem zažil auta, kde se toho pod kapotu moc nevešlo a baterku nešlo snadno vyndat a ještě díky ní nešla vyměnit žárovka ve světle, takže kvůli prasklé žárovce následovala složitá demontáž baterie.
To, že baterka není pod přední kapotou vždy neznamená, že je to špatně, kdysi jsem měl i u Audi A6 (C4) baterku pod zadním sedákem.
To, že baterka není pod přední kapotou vždy neznamená, že je to špatně, kdysi jsem měl i u Audi A6 (C4) baterku pod zadním sedákem.
Nevím jak je to u produkčních aut, ale do závoďáků pokud dáváme baterku dovnitř, pak to musí být gelovka.
Riziko prevrátenie závodné auta je oveľa vyššie ako prevrátenie vozidla určeného na bežné použitie....
Dobře, na druhou stranu, je rozdíl jestli si hrajem s klukama na Schummachera nebo jestli to Audi prodává sériově po celém světě. Skoro bych čekal, že pokud je ta baterka uvnitř, tak se montuje sériově gelovka... nevíte?
Ono, gélovka je tak trochu fajnovka,ktorá voči klasickej kyselinovej neprináša nič okrem "bezpečnosti" pri prevrátení a nadruhej strane je voči klasickej háklivejšia na nabíjanie. Z čoho vyplývajú dodatočné náklady. Asi to bude dôvod
Prve Vito ma baterku pod sedadlom vodica a gelovka tam od nova nebola urcite. Mozno davali za priplatok.
mrazik
Pamatuji si na premieru Xsara Picasso a hodne velke designove prekvapeni a pritom velmi prakticke, prostorne auto. Nemelo ambice mit nejlepsi podvozek, ale jako pohodlne rodinne MPV plnilo skvele. Spolu s motorem 1.6 HDi byl i usporny a pritom dostacujici.
Nasledujici generaci ve verzi Grand povazuji za nejhezci MPV sve doby.
Z aktualni jsem trochu rozpacity, ale to je vec nazoru.
Myslim, ze obcasny test podobnych ojetin na tento server urcite patri.
EDIT: Gilgite dekuji za palec dolu.
Nasledujici generaci ve verzi Grand povazuji za nejhezci MPV sve doby.
Z aktualni jsem trochu rozpacity, ale to je vec nazoru.
Myslim, ze obcasny test podobnych ojetin na tento server urcite patri.
EDIT: Gilgite dekuji za palec dolu.
Opět vede svůj otevřeny ferovy boj? >😁 bud rad, ze te nebonznul za neco co se mu vylihlo v dutině.
mraziku na to abych tobe nebo tem kterí ti tady diskusne aplaudují napsal ze jsi ubozák nemusím palcovat.
Auto bylo ve své době zajímavé, ano. Gilgita (kdoví kde má ten palec) si nevšímej, ten x- krát banánovaný ubožák je zdejší místní diskuzní folklor >😁 Podezřívám redakci, že ho zde nechala jen ze škodolibosti, protože tak výživný materiál se opravdu jen tak nevidí >😁 >😁 >😁
Ji/Ri
Takhle jsme ve firmě říkali tomuhle skvělému autu. Na jezdilo bez problému 220tis než šlo k novému majiteli. Skvěle a praktické auto. Zpočátku byl problem s topením, kdy i po ujeti 30km foukal jen vlazny vzduch a v cimo auto tvrdili, ze to je vlastnost auta. Pak jsme dali auto po nekolikereeeeeem servise kvůli topení do MeteorCaru v Orlové a Zavada byla odstraněna během par minut. Výsledek - spatne zapojeno při predprodejnim servise a pak jen mluvili a ani se na to nepodivali.... Jinak Picasso vyborne auto. Trosku vadilo, ze A sloupek zavazel při výhledu do pravotocivych zatáček .
Jo, tohle Picasso jsem taky kdysi měl, 2.0 HDi 66kw - prodával jsem ho ve 180 t km a bylo naprosto v pohodě. Žena na něj pořád vzpomíná, že se jí s ním skvěle jezdilo.
Jinak origo servis Citroen v ČR je jeden z velkých důvodů toho, jaký mají češi na tuhle značku názor.....
Jinak origo servis Citroen v ČR je jeden z velkých důvodů toho, jaký mají češi na tuhle značku názor.....
Přesně tak. Servisy stojí za náladou u většiny. Spokojený jsem až u Svencaru Volvo v Ostravě a v Porsche Katowice. Jinak to vždycky bylo to samé v bleděmodré.
Ada je zase tady
tak jistě ne francouzské! :no😒br />
BTW: stále nemohu poznat, kdy ten vůz jede dopředu a kdy couvá... :no:
Nenajít před volantem kulatý tachometr a otáčkoměr, tak zvracím... :no:
BTW: stále nemohu poznat, kdy ten vůz jede dopředu a kdy couvá... :no:
Nenajít před volantem kulatý tachometr a otáčkoměr, tak zvracím... :no:
FZ1Fazer
Ač jsem zastánce kvalitních japonských vozítek, vlastnil jsem 3 roky Picasso 1,6 70kw r.v. 2002 - z mého pohledu jedno z nejkvalitnějších francouzských vozů. Stav tacho při koupi 70 000 km, při prodeji 110 000km, jediný problém zkorodovaný tlumič výfuku vyžadující výměnu, jinak absolutně bez závad. Ještě "mraštělo" servo řízení, jako by tahali kočku za ocas, ale prý je tento zvuk v normálu a nemělo to "vliv na funkci". Za mě palec :yes: :yes:
Jednou jsem projížděl s kamarádkou právě v ESA tento starý model, jen se základní 1.6tkou (tuším 66kw, ale už je to opravdu hodně dlouho), bylo to auto ze začátku výroby, tuším kolem 2000-2003. Určitě velké plus byl vnitřní prostor, variabilita, ale kvalita interiéru byla o třídu horší, než třeba v mé tehdejší R.Laguně ze stejných let výroby (vím, jiná třída, jen popisuji, jak to auto na mne působilo). Na druhou stranu se velmi lehce ovládalo, motor pro ženu dostačující, raketa to nebyla, ale klidný, tichý agregát. Mnou ježděný kus měl ale po zásahu nějakého "e😜erta", nebo snad tunnera neoriginální nízkoprofilová kola, možná i tvrdší pružiny, takže do zatáčky se kupodivu moc nenakláněl, ale za to jste cítili každou díru a retardér a to velmi nepříjemě 😄
Hezký test. :yes: a dnes zajímavé auto za zajímavý peníz... mne tam iritují budíky na středovém panelu >😁
Toto je navíc předražené, když to porovnám se svým, které stálo 84tKč se zimáky, mělo najeto 110tkm, 6 letité, 1. majitel a doteď jezdí bez závady...
Auto bez otáčkoměru a nepřístupnou autobaterií nebrat!! :no:
A co se týká tvého kupu, mluvíš asi o té Elantře že? No, pokud ti jezdí, gratuluji, měl si štěstí na solidní kup, ale co jsem Elantru kdysi zkoušel, tak v té době byly Francouzi o pěkný kus dále ve všech ohledech. Nicméně ti rozhodně nehaním tvou garáž, ale je to asi dost možná fakt proč byla levnější než Picasso 😄
Hezké autíčko, ale je to jen hatch.
Nehledám auto na denní ježdění, ale někdy bych si ještě než budu mít rodinu chtěl udělat radost a něco do pár desítek tisíc, co vypadá dobře (ani motor silný nehledám) a čím vyrazím někam k vodě akorát s přítelkyní a po létě zas pošlu pryč 😄
vyrazit k vode ( s nebom nad hlavou ) mozes aj na C3 pluriel... ale bohvie ci sa najde nejaky schopny kusok 😉 niekde v bazaroch.... a bohvie ake ma ceny tento voz... ktory stretnem tak raz za rok
Taky sem pokukával po Coupé, dlouho jsem přemýšlel o 406 Coupé. Vždy mi do toho ale vlezl nějaký jiný výdaj, takže mam pořád jen jedno auto a na ten "letní" povoz stále jen koukám na bazarech 😁😁
[odkaz]
Toto auto má stále co nabídnout.
[odkaz]
K tomu tradičně... jak víš, světla na výšku beru pouze u F458 😉
Nové Picasso nemohu zkousnout právě ta světa a celé auto mi přijde jako taková nijaká hrouda >😁