Opel slaví návrat do segmentu vozů s pohonem všech kol. Pětimístný crossover s pohonem všech kol sice pochází z Koreje, ale zákazníci Opelu by to neměli poznat. Sebevědomě nastavená cena zahrnuje bohatou výbavu...
jj, tohle auto bude pro některé (díkybohu stále mení část) lidi fakt těžké intelektuální břemeno. "Evropa Evropaům, evropské auto pro Evropany".. jo, to jsme dříve slýchali poměrně často.. dnes už je to lepší, ale stále je tu pár hustejch inteligentů ;-\ Opel Antara.. auto vyrobené v Korei americkým koncernem a prodávané po evropskou značkou (a to ani nemluvím o tom, jaká je struktura akcionářů.. třeba ani enjde o americký koncern >:-[];-) ). Tak co, doktore, je tohle Evropan nebo ne?
A tahle hláška má jako říct co? Velkej objev, že u některých výrobků už globalizace setřela jakékoli místní zařazení? No to je fakt velkej objev u Opelu, který je v globálních rukou už od středověku. No a u některých výrobků ještě globalizace nic nesetřela a svůj evropský charakter si zatím uchovávají. Naštěstí. Třeba Ferrari. Nebo BMW. Ať žije diverzita. Kdo chce Korejce, ať si koupí Korejce. Kdo chce Japonce, ať si koupí Japonce. Kdo chce Evropana, ať si koupí Evropana. Kdo chce nějaký pelmel, ať si koupí pelmel. A ať se nikdo kvůli tomu nedívá na druhého zpatra.
Tahle hláška je určená "určitým" lidem, kteří stále ještě mentálně nepochopili globalizaci, a také "doktorovi", aby nám tu zas něco plknul o evropským designu >:-[];-) /// Co říkáš designu BMW - opravdu si ještě uchovalo "evropský charakter"? Osobně mám pocit, že, v důsledku snahy o úspěch mimo Evropu, svůj design dost poasijštěli a že nyní ten "starý dobrý evropský charakter" postrádaj.. BTW Ferrari je trochu výjimka, ale BMW nebude moci stát dlouhodobě mimo a bude muset něco provést.. četl jsem o zájmu o koupi značky Volvo!
jenom nechápu, proč je teď tak v módě dělat zpětná zrcátka na té "trnoži". Klasické uchycení by vypadalo daleko líp, a když už takovéto, tak aspoň trochu míň škaredě, než á la Peugeot 207....prosím....
Ani vkusná, ani mužná, a navíc předražená... Myslím že patnáct let stará Frontera by tomu mohla dávat lekce z designu. Móda SUV vyplavuje na trh neuvěřitelné množství patvorů, jimž védodí jakési růžové "parisovské" pohledy na terénní vůz. Při pohledu na interiér mě napadá, že by už mohla skončit móda kulatých výdechů ventilace, protože působí opravdu jemně řečeno komicky (v tomto vede Golf Plus)... Doslova v šoku jsem z volantu: Takto si opravdu nepředstavuju volant u auta za milión... Ty imitace hliníku nebo co to má být- to je mor! Zatím zklamání, a to velké. Zlatá devadesátá léta, a pro Opel to platí dvakrát podtržené.
Tak mně se to líbí, a ten volant myslím, že bude obsahovat opravdu hliník, nikoliv imitaci. Bohužel včetně kůže je jen v nejvyšší verzi Cosmo.
Každopádně ale Frontera (hlavně po faceliftu) :yes: . Ten její design byl sice jednoduchý, ale podle mě výtečný a podle mně patří do skupiny těch nejlepších designů u off-roadů.
Co se Frontery týká, tam je to jednoznačně :yes: Exteriér i interiér byl na jedničku. Protože se o nic křečovitě nesnažila. Ale Antaru nemůžu vydýchat (podle fotek). Je v ní tolik nevkusu a kýčovitosti (ty průduchy na blatnících, přední světla, volant, tvar výdechů ventilace atd atd) až mě z toho mrazí. Jedinou náplastí může být to, že ostatní automobilky se v tomto uměle vytvořeném segmentu taky plácají až běda. Třeba taková nová CR-V, to je zrovna taková ohava. A když vidím rádoby hromotluckou Q7, která má přední masku jako když vietnamec spolkne rošt ze zahradního grilu, tak fakt nevím, jestli se mám smát nebo brečet...
V něčem s tebou souhlasím,mužnosti Antara moc nepobrala.Krásu vozu necháme na lidech,kteří si jí koupí(mně osobně se líbí).Předražená se mi s ohledem na výbavu a image automobilky ani nezdá...Opel se prostě chytře přizpůsobuje poptávce po "pseudoterénních"vozech,které jsou nyní prostě IN.Jinak kulaté výdechy.nemůže být vše hranaté ;-):-)
Myslím že Opel nenastavil zrovna přívětivou cenovou hladinu. Pokud nebudeš akceptovat základní výbavu a základní motor- jsi na melounu. A to se mi zdá trochu neadekvátní, teda pokud chce prodávat i někomu jinému než otrocky věrným příznivcům značky...
Ono s těma cenama už začínají dost vysoko "experimentovat"také korejci např.Hyundai SantaFé a podobně,takže u Opelu máš aspoň trochu jistotu,že propad ceny u následného prodeje nebude tak velký...
Jistě, ale tohle je příliš okaté. Nemám třeba problém s vectoru převlečenou za Saaba, ale když Anatara a Captiva sjíždí z nejen jedné linky ale má akorát jiná světla a pár kusů plechu tak nestojí za řeč,. Podle mě jen výsledek snahy nezůstat mezi SUV pozadu. A to se mě Captiva docela líbí ;-)