Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Opel Astra: Oficiální fotografie a informace

Rysy Insignie, moderní technika, nové motory a výrazně větší rozměry než u předchůdce - to je nový Opel Astra.
Zpět na článek
13. 5. 2009 09:17
13. 5. 2009 09:24
13. 5. 2009 10:16
13. 5. 2009 10:38
13. 5. 2009 11:15
13. 5. 2009 09:25
13. 5. 2009 12:02
14. 5. 2009 12:33
13. 5. 2009 09:25
13. 5. 2009 09:40
13. 5. 2009 09:50
13. 5. 2009 13:06
13. 5. 2009 09:49
13. 5. 2009 10:09
13. 5. 2009 11:29
13. 5. 2009 11:04
13. 5. 2009 13:35
13. 5. 2009 09:59
13. 5. 2009 10:04
13. 5. 2009 10:15
13. 5. 2009 11:51
13. 5. 2009 12:14
13. 5. 2009 11:54
13. 5. 2009 11:00
13. 5. 2009 12:16
13. 5. 2009 11:19
13. 5. 2009 11:29
13. 5. 2009 11:54
13. 5. 2009 11:58
13. 5. 2009 12:00
13. 5. 2009 12:03
13. 5. 2009 12:11
13. 5. 2009 12:37
13. 5. 2009 12:58
13. 5. 2009 13:16
13. 5. 2009 13:30
13. 5. 2009 13:31
13. 5. 2009 11:32
13. 5. 2009 11:58
13. 5. 2009 12:24
13. 5. 2009 12:35
13. 5. 2009 13:06
13. 5. 2009 13:26
neregistrovaný "maxo"
13. 5. 2009 14:38
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 23:54
13. 5. 2009 23:59
14. 5. 2009 08:26
14. 5. 2009 10:02
14. 5. 2009 10:44
14. 5. 2009 21:20
13. 5. 2009 12:22
13. 5. 2009 12:36
13. 5. 2009 12:40
13. 5. 2009 14:45
neregistrovaný "507--"
14. 5. 2009 00:00
13. 5. 2009 12:33
13. 5. 2009 12:37
13. 5. 2009 13:16
13. 5. 2009 14:35
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 18:15
13. 5. 2009 20:00
neregistrovaný "507--"
15. 5. 2009 08:10
13. 5. 2009 15:44
13. 5. 2009 10:03
13. 5. 2009 10:06
13. 5. 2009 10:55
13. 5. 2009 11:08
13. 5. 2009 14:24
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 10:27
13. 5. 2009 11:56
13. 5. 2009 12:03
neregistrovaný "Donovan"
13. 5. 2009 12:30
13. 5. 2009 12:33
13. 5. 2009 15:07
13. 5. 2009 17:26
13. 5. 2009 13:01
13. 5. 2009 18:12
13. 5. 2009 13:46
13. 5. 2009 14:29
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 15:00
13. 5. 2009 16:05
13. 5. 2009 16:11
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 16:23
13. 5. 2009 15:36
13. 5. 2009 19:55
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 19:59
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 20:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 5. 2009 15:30
13. 5. 2009 15:34
13. 5. 2009 16:55
13. 5. 2009 18:58
14. 5. 2009 08:20
14. 5. 2009 17:20
13. 5. 2009 18:25
13. 5. 2009 18:52
13. 5. 2009 19:06
13. 5. 2009 19:17
13. 5. 2009 19:25
13. 5. 2009 19:36
13. 5. 2009 19:43
13. 5. 2009 20:27
13. 5. 2009 21:49
13. 5. 2009 19:45
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:31
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:39
13. 5. 2009 19:45
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:50
14. 5. 2009 00:05
13. 5. 2009 20:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 5. 2009 13:10
neregistrovaný "Donovan"
14. 5. 2009 08:28
14. 5. 2009 16:52
13. 5. 2009 09:17
Pekne ale...
...chyba tomu smrnc
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
13. 5. 2009 14:52
Re: Pekne ale...
Taky mě to nenadchlo ale uvidime jak to dopadne naživo.
Avatar - palokalo
13. 5. 2009 15:51
Re: Pekne ale...
mne sa naopak velmi paci.. ale 100 ludi - 100 chuti :-!
Avatar - T613
13. 5. 2009 09:24
GAZPEL
Tak tohle auto má šmrnc! Tedy aspoň na fotkách. A se špičkovou technikou GAZe, to bude megahit >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - marek.g
13. 5. 2009 10:16
Re: GAZPEL
bude tu příspěvek od nejmenovaného eksprta s názvem RUDÝ OPEL? >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 5. 2009 10:38
Re: GAZPEL
Jo Opela GAZU, ČSA Aeroflotu... a pak radši abysme utekli někam do Afriky ;-\
Avatar - T613
13. 5. 2009 11:15
Re: GAZPEL
to máš blbé.. tam už všechno patří Číně >:-[]
13. 5. 2009 09:25
Pěkné...
... díky bohu, že aspoň u Opla mají dizajnéři cit pro celek a vyváženost... :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
13. 5. 2009 10:13
Re: Pěkné...
Jo jo, vyvážené je to s citem a přesně 50 na 50...BRAVO a MEGAn
:*) >:D
Avatar - Johnny_P
13. 5. 2009 16:12
Re: Pěkné...
myslíš snad že VW nemá cit pro celek a vyváženost? 8-s
14. 5. 2009 12:33
Re: Pěkné...
VW to ucelování a vyvažování trochu přehnali, tak je to už příliš velká nuda... 8-s
13. 5. 2009 09:25
Meganobravo
Brzy si koupíš auto a nafasuješ jenom znak.
Rozbalit vlákno
39
13. 5. 2009 09:30
Re: Meganobravo
No a za nektery vysolis 200 a za nektery 20000. ;-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:40
Re: Meganobravo
mě se náhodou tahle nová astra minimálně na fotkách zamlouvá... nevypadá vůbec zle. ;-)
13. 5. 2009 09:42
Re: Meganobravo
Počítám, že novej Focus bude vypadat podobně.
13. 5. 2009 09:47
Re: Meganobravo
Pocitam, ze vetsina hatchbacku bude vypadat stejne. FF bude detailove podobny Fieste a te se zatim nic nepodoba.
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:50
Re: Meganobravo
já v podstatě taky...
13. 5. 2009 13:06
Re: Meganobravo
já nepočítám, nechám se překvapit :-!
Avatar - Gasoline
13. 5. 2009 11:21
Re: Meganobravo
No ta doba je už tady.
Nějaký čipera my na Freelanderu vyloupnul z hliníkáčů středy s logem LR a za nové chtějí v servise 600 za kus.
Avatar - Gasoline
13. 5. 2009 15:01
Re: Meganobravo
Kdeže, jen zelený ovál.
Každá značka má holt svou cenu, viz výše...
13. 5. 2009 21:38
Re: Meganobravo
Nojo, Tata má svou cenu... >:D >:-[]
13. 5. 2009 09:49
Re: Meganobravo
Hláška kvartálu :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
13. 5. 2009 09:56
Re: Meganobravo
Meganobravo je přesně! to, co mě okamžitě taky napadlo...
Ještě takhle "vytunit" toho Focuse a máme tu místo evropského, "globální" design splývající postupně, ale jistě s asijským...
Nakonec alespoň díky Bohu za ten "nudný" design Golfu... :-!
13. 5. 2009 09:59
Re: Meganobravo
Nastesti nikdo Golf nenapodobuje, bylo by to jako prodavat kofolu ve flaskach od Coca-Coly...nejde mi o vyjadreni kvality originalu a neoriginalu, jako spis o formu.
Avatar - white label
13. 5. 2009 10:06
Re: Meganobravo
No jo, nikdo nemá tu odvahu jít do "nudných" tvarů... >:D
Všichni by chtěli napodobit hlavně ten jeho úspěch...,
ale s jiným obalem a obsahem to jaksi úplně nejde... ;-)
13. 5. 2009 10:08
Re: Meganobravo
V cem je Golf jedinecny je stalost jeho prodeju (neberu drobne vykyvy). Konkurence oproti tomu 1-2 roky po predstaveni tezi z novotou voniciho modelu, pak rychle, ci pomaleji zajem uvada. A to, ze se VW nenechal zlakat jinou formou mu zajistilo postaveni, ktere momentalne ma.
13. 5. 2009 10:11
Re: Meganobravo
To neni (ne)odvaha, to je logika.
Avatar - white label
13. 5. 2009 10:23
Re: Meganobravo
Jo ta logika je dobrá "věc", bohužel některé její "projevy"
mohou být pro někoho hodně "nelogické"... ;-)
13. 5. 2009 10:26
Re: Meganobravo
Ty by jsi jako konkurent Golfu chtel priznat, ze byl i predlohou tveho noveho hatche? To je managerska sebevrazda (krome korejcu).
Avatar - white label
13. 5. 2009 10:38
Re: Meganobravo
Tak jsem to nemyslel..
13. 5. 2009 11:11
Re: Meganobravo
Nevim, co na Golfu vidite, krom toho, ze se na lepsi auto, nez Golf - auto pro nemeckeho delnika, zrejme nevzmuzete ;-) ...
13. 5. 2009 11:27
Re: Meganobravo
Kezby, jezdim na Sobi 20!
13. 5. 2009 11:38
Re: Meganobravo
Obcas jezdim i Esku a RMX 20 :-)
13. 5. 2009 11:49
Re: Meganobravo
To uz ma dnes celkem hodnotu ne ;-) >:D
13. 5. 2009 12:02
Re: Meganobravo
Nechtej mi za to dat u VW srotovny ;-\
13. 5. 2009 12:03
Re: Meganobravo
Malo kol ;-) , svar si ty slapadla, at mas 2 stopy a jed tam znovu :-)
Avatar - white label
13. 5. 2009 18:28
Re: Meganobravo
Jo, ty si přesně ten typ neohroženě "prachatýho" internetovýho kovboje, který má vždy v záloze nějakou pohádku se svou osobou jako kladnou postavou v hlavní roli...
:-!
13. 5. 2009 10:07
Re: Meganobravo
Pak ten zbytek se jmenuje Cola, jen jeden si před to dává "Coca". Pro mě je nakonec ten minulej Megan zajímavější, než současnej. A ta Astra mě zase připadá, že jí jen Megan předběhl, i když zase současná Astra se od týhle ve směru moc nelyší. Ale je to jen můj pocit.
13. 5. 2009 10:11
Re: Meganobravo
Pro me soucasna Astra, az na kupe GTC velmi rychle zestarla, hlavne v predni casti vozu. Predchozi Megane byl jasne nejzajimavejsim vozem tridy a obecne cela rada byla svou vizualitou v Renaultu neprekonatelna. Clio a Laguna neustale tapou...
13. 5. 2009 11:51
Re: Meganobravo
Ale sedni si do toho Megana a zvedne se ti kufr...
13. 5. 2009 13:45
Re: Meganobravo
Jako že elektricky? >:-[] >:D
13. 5. 2009 21:33
Re: Meganobravo
:yes: To je jak to vejce vs. slepice... Co bylo dřív? El. kufr, nebo automat? >:-[]
14. 5. 2009 21:18
Re: Meganobravo
Tuhle reakci jsem cekal >:D >:D :yes:
13. 5. 2009 11:04
Re: Meganobravo
Naopak. Koupis znak a k nemu dostanes v ramci zakladniho prislusenstvi auto. :-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 13:35
Re: Meganobravo
Cokoliv dodávat by bylo zbytečné. :yes:
13. 5. 2009 09:59
ASBRAGAN
Málo platné, jak jde čas, potvzuje se obecná vizuální pravda - jakmile nemáš vlastní markanty, jako bys ani nebyl. Takhle to ostatně platí tisíce let. Jde to přes amfory, korouhve, kočáry, hodinky, prostě, z díla musí sálat osobitost tvůrce. Znáš třeba Rolex? Jistě, v dobré společnosti jej rozeznáš na pět set metrů. A tohle je základ úspěchu. Samo, že to samo nestačí... to tu snad ví i ten poslední diskuzní antoušek.

Nasvěcuji přicházející Astru tímto světlem a... vlastně nemám co napsat, vždyť on to v geniální zkratce již napsal nahoře kolega Navtech.

Nastává tedy období zajímavých kompaktních soubojů, na jedné straně ten, který ctí vizuální pravidla, tedy VW Golf a proti němu dvoj, troj či čtyřjedinný produkt - Asbragan. Jestli to nebude náhodou Asbrafogan...

Dnes velmi, velmi zřetelně - BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
49
13. 5. 2009 10:04
Re: ASBRAGAN
Pockejme nazivo, Insignia dopadla na prvnich fotkach velmi podobne
13. 5. 2009 10:15
Re: ASBRAGAN
Jistě, také jsem zvědavý. Jestli to dopadne jako u Brava či Méganu (a že to na to zatím vypadá) žádný majstrštyk se konat nebude... Bohužel je tu prémie (tedy Mercedes-Benz) která předurčila potřebu ostřejších hran a lomů... podívej se například na příď Pola (jdu nyní napříč třidami), to je aktuální odraz aktuální designové objednávky...
13. 5. 2009 11:51
Re: ASBRAGAN
Predek M-B E je takovy jaky by soucasny "medved" mel byt, distinguovany, ostry, vecny. Na zadni casti nemuzu nechat se zalibenim spocinout oko. Je proste tezka a instalace 16" kol v zakladu mu jeste ubira na krase. Bohuzel na nem funguji az "18". Interier a jeho hranatost, ktera mozna oslovila klienty GLK me taky prilis neinteresuje. O to vic se tesim na bavorskou "petku".
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:14
Re: ASBRAGAN
k tomuhle se musim vyjadrit :-) predek se mi na fotkach hnusil. zadek se mi libil. pak sem videl nove Ecko (bila barva a prosklena strecha) nazivo a zmenil sem nazor. je CELE nadherne >:D zadek je luxusni presne tak jak se zdal z fotek a predek ten je nepopsatelne monstrozni a vynikne hlavne nazivo. vnitrek se mi nelibil na fotkach a nelibi ani ted. kdyby tam dali mirne pozmenenej z minule generace, nebylo by nad cim vahat...

a nakonec taky souhlasim s tim, ze se moc tesim na novou petku od BMW. jen doufam, ze nas chlapci z baworska nevytrestají ošklivým designem stejně jako nás trestají baworští policisté...
13. 5. 2009 11:54
Re: ASBRAGAN
A Polo? genialni tah napasovat tvary uspesneho Golfu i o tridu niz. Obracene by to nefungovalo, ale u Pola je jeho prijemna ladnost tvaru tak prirozena, ze i Ibiza se krci vzadu a Fabia musi zustat v predsince WC a zkouset najit alespon vhodny make-up na svou nehezkou tvar. Jak se rika holkam...kdyz uz nejsi krasna, bud alespon pritazliva, zajimava, nebo chytra.
13. 5. 2009 11:00
Re: ASBRAGAN
Astra se vydala podobnou cestou jako Megane. Nekonfliktní a pro mě nudný styl.
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:16
Re: ASBRAGAN
a pritom stale zabavnejsi styl nez golf. a prece se bude prodava míň. asi na silnice brazdi mnoho "konzerv" :-)
13. 5. 2009 11:19
Re: ASBRAGAN
Ty jsi tak brutalni ko ko t, ze napises ko ko ti nu o Golfu kdekoliv, je mi te lito, pokud je Golf tvuj vrchol na tve pyramide uspokojovani potreb....Golf nema sanci pritahnout moc novych zakazniku, ano, tezi z tradice a oblibenosti urcite skupiny lidi, ti ho nikdy neopusti, ale tezko pritahne nekoho dalsiho, tak tu nesrovnavej jablka a mango...
13. 5. 2009 11:29
Re: ASBRAGAN
Ty mas slovnik, ze jsi me s tim mangem prijemne prekvapil, kdo by podle prvnich radku rekl, ze znas vic nez jen chleba a vodu? :-)
13. 5. 2009 11:54
Re: ASBRAGAN
Srry vazeni, ale GTi to proste nekdy prehani...tak jsem to musel prehnat i ja, pokud jsem vas pohorsil, tak se omlouvam ;-) , ale tak nak tusim, ze jste ta slovicka uz znali ;-) . Chleba je dobrej, hlavne ceskej, vodu mame na Islandu vybornou, primo z ledovcu, ale radsi lososa a CanadaDry ;-) .
13. 5. 2009 12:00
Re: ASBRAGAN
Yup yup, student Bifrost University, ted jsem chvilku v CR, delam zkousky za tenhle semestr na ceske ekonomce ;-) . Taky Islandis?
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 12:03
Re: ASBRAGAN
Zatim ne ale chystám se tam asi napřesrok. Pouze však na dovču. Kdeže tam študuješ?? Reykjavík?? A co místní silnice a autopark??
13. 5. 2009 12:11
Re: ASBRAGAN
Studuji na soukrome ekonomce Bifrost University, je to cca 10km od mestecka Borgarnes a ten je cca 87km od Reykjaviku, ta skola tvori vlastni mestecko. Za Reykjavik hraju hokej.Silnice...kapitolka sama pro sebe, vetsina jich je gravel, ale ty hlavni, po kterejch normalni clovek jezdi, jsou asfaltky s temer dokonalym povrchem, hlavne silnice #1, ktera je okolo celeho ostrova je fajn, jen bachana vitr, pokud budes mit mensi auto, foukne te to do skarpy vedle silnice jak nic.Na kdy planujes cestu? Vozovej park je Americko-Evropsky, ale uvidis tam i obludnosti, na zdolavani ledovcu atd, k Vanocum 2009 jsme si s pritelkyni nadelili toto :
[odkaz] (jen jeden kus :) )
Je to Hi-Lux v uprave ArcticTruck, bude to treti autinko do rodiny, jelikoz za nami litaji pribuzni, znami a kamaradi, tak s nima jezdime prave do tech ledovcovejch koncin.Uf uf, rad bych se rozepsal, ale abych tu nespamoval :)...
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 12:37
Re: ASBRAGAN
no jestli to vyjde letěli bychom napřesrok někdy v srpnu. Ještě se uvidí... Jak to tam teď vypadá s cenama?? Když tak napiš na SZ. ;-)
13. 5. 2009 12:58
Re: ASBRAGAN
Benzin stejnej jako u nas, potraviny 4x-6x draz nez v Praze, jidlo v restauraci cca od 1000CZk za porci, menu v McDonalds cca 300-600CZk, alkohol brutus (stat ma monopol na prodej alkoholu), tocene pivo 300CZk po pulnoci od 500 :)...ted to teda trosku spadlo, takze si od tehle cen odecti cca 15%.Jinak srpen je OK, sice neuvidis polarni zari, ale uzijes si polarni den >:D a voda v rekach bude mlecne bila a vodopady nejsilnejsi (tajici ledovce).
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 13:16
Re: ASBRAGAN
No nemáte tam zrovna levno, jen co je pravda... :-O Ale s tím holt člověk musí počítat... ;-)
13. 5. 2009 13:30
Re: ASBRAGAN
Dej vedet, nez pojedes, rad ti tam podam pomocnou ruku ;-) .
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 13:31
Re: ASBRAGAN
jo jo díky... ;-)
13. 5. 2009 11:32
Re: ASBRAGAN
Ve své mladické nevědomosti se asi domníváš, že Golfa kupují pětatřicet let stále titíž lidé... :-) Nemám pyramidu s Golfem na vrcholu, jen na rozdíl od tebe vím, že v kompaktním mainstreamu (vím, supermainstreamu) patří ten GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU opravdu na ten vrchol. Neboj se toho, trochu se otevři vědomostem a praxi, pochopíš to rychle.

P.S. Příště velmi brutálně uber na výrazivu. Tohle není tvá oblíbená hospoda ale diskuzní klub.
13. 5. 2009 11:58
Re: ASBRAGAN
No, ono se to tak trochu vlece...nekdo si koupil napriklad ojeteho jednickoveho golf, pak dvojku, pak zacal pracovat (pokud se z hlouposti vykaslal na studium) a koupil si novou trojku.Dnes si 18tiletej koupi ojetou 4ku a pak 5ku, protoze ma kamose, co si koupili drive dvojku a vozili ho atd...Pokud budem mluvit o vrcholu, tak vrcholem je BMW 1, nejde o prodejnost, ale o kvality a kam zaradit golfa? Mezi Focuse, Astru a A3ku...Francii a Spanelsko bych nechal stranou a porovnaval ji spise s Italii a Koreou...Zapomel jsem na Japonce, ale ty nekde mezi, ale spise k nemcum.
Jinak pro tve info...dokoncuji Ing. a MBA. Uberu na vulgarite, ale uber na golfilii ;-) ..
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:24
Re: ASBRAGAN
když to radis dle ceny tak tam vedou korejci. kdyz to radis dle kvalit tak vede jednickovy bawo. a kdyz to radis podle GTIho tak vede vzdy jen golf xD a muze psat pravdy, muze psat lzi, nakonci je pro nej vzdy golf ten, kdo je leader mainstreamu, promin, supermainstreamu >:D
jinak preju hodne stesti pri studiu :-)
13. 5. 2009 12:35
Re: ASBRAGAN
To, že studuješ je na pochvalu, držím palec ať to zvládneš. Netahej do mainstreamu (vím, supermainstreamu) BMW1, o tom snad nemusíme psát. Jinak v kompaktech a v mainstreamu (vím...) je Golf tím nejlepším. Tohle vem na vědomí a až ta škola klapne a bude s tím trochu korespondovat i mzda, ber jedno getičko na světovém dvoulitru. Fantazie... ;-)

P.S. Neumím si vůbec představit, že může vysokoškolák napsat přisprostlá slova, která jsi napsal nahoře... Tohle mi nějak nejde do hlavy.
13. 5. 2009 13:06
Re: ASBRAGAN
Jsem sice vysokoskolak, ale to neznamena, ze si nemuzu zanadavat. Ac studuji vice nez klasicky vysokoskolak, komunikuji tak, jak je v dane situaci prihodno.
A k tomu platu....hehe, mozna to bude znit jak vychloubani se, ale o Golfa snad nikdy nezakopnu, uz ted mam na vic a mzda mne rozesmala nejvice :), checkni, jakej je na Isladnu prumernej plat vysokoskolsky vzdelanych lidi, pripocti k tomu 40-60% za double degree (hokej vynechame, ten jednou prestanu hrat) a zjistis, ze s takovou mzdou, je mainstream neco jineho.
neregistrovaný "maxo"
13. 5. 2009 13:26
Re: ASBRAGAN
ano BMW1 je trosku nieco ine, ale z daleka nie je take vsestranne auto ako je golf a to potvrdzuju aj vsetky porovnavacie testy.
Bmw1 si neviem predstavit ako auto pre 3 alebo 4 clennu rodinu, viem si ho predstavit pre slobodneho chalana, alebo dievcinu, alebo ako druhe auto do rodiny na obcasne vyblaznenie.
Jazdnymi vlastnostami je na vrchole a spolahlivostou tiez a kvalitou vypracovania tiez, ale tym to konci.
Naopak golf je o dost priestrannejsi, je ovela komfortnejsi, ma lepsi kufor, kvalitou vypracovania sa vyrovna, v benzinovych motoroch tiez, akurat v dieseloch je pozadu oproti BMW a samozrejme je daleko vhodnejsi na denno denne pouzitie a cennou je niekde inde ako BMW1, ale zadnokolka z neho nikdy nebude.
Proste BMW1 je taka trieda sama pre seba.
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 14:38
Re: ASBRAGAN
>:D >:D >:D
Najprv nadávky, ktoré si medzi sebou hovoríte v partii, také, aké svet ešte nevidel, a potom nám tu referuješ dojímavý príbeh ako si kámoši kupujú Golfov, lebo nemajú na viac. >:D >:D >:D 8-s >:-[] Škoda, že sa do toho Zlateho Ventilku nemôžu dostať aj príspevky s odôvodnením, že majú osobitý štýl. >:D :yes:
13. 5. 2009 23:54
Re: ASBRAGAN
Ty jsi to zase nepochopil, ale to se dalo cekat Matelko.
13. 5. 2009 17:25
Re: ASBRAGAN
Ale huš, vysoká škola nemusí vypovídat o ničem...kolikrát si vysokoškolák neumí dát 2 a 2 dohromady...i když ve studiu exceloval.
Tím nechci nikoho kritizovat, ale když se někdo vyjadřuje na ubohé úrovni a pak dodá, že je vysokoškolák a dosáhl toho či onoho, nijak u mě ze své původní pozice nestoupne...
To jen pro příště, že je lepší rovnou začít s rozumným vyjadřováním...nehledě na fakt, že nechápu, proč by někoho mělo do takové míry vytáčet, když někdo druhý na foru, kde vlastně o nic neběží, prezentuje svůj názor bez nějakého hrubého jednání.
Pokud jde o Golfa, je to auto z vrcholu třídy..má své konkurenty, jeden nabídne to a druhý tamto... Nicméně děláš to samé, vybral jsi jedničkové báwo bez nějakého vážnějšího argumentu...opět, není to špatné auto, ale proč je tedy na vrcholu, kde a kým je stanoven ten vrchol? A nekoupí si báwo 1 někdo proto, že měl staré báwo? Popř. jeho kámoš? A jsme u té kritiky, která stále na počátku..
Zkrátka, nejlepší je počítat do deseti, než něco napíšu :oP Neříkám, že to třeba občas GTI nenechá unést..ale..
Avatar - white label
13. 5. 2009 17:59
Re: ASBRAGAN
:yes: :yes: :yes: :-!
13. 5. 2009 23:59
Re: ASBRAGAN
Otravna osobo, svuj vulgarni vylev neospravedlnuji vysokoskolskym studiem. Ale zaroven se za nej tady nestydim. Zajimave je, ze vetsinou studujici kritizuji nejvic ti, co skoncili se stredni a vysokoskolske studium zlehcuji tim, ze vysokoskolaci jsou vlastne blbci. To je ubohe. Co jsem ve svych 23ti letech dosahl a co ne, to je vec faktu a nazoru, ale ver, ze se mam dobre a to jsem zatim jeste student. O tom automobilovem zbytku, jako, jak ty tvrdis, moje volba BMW1 atd, o tom pomlcime, bral jsem to jako priklad. Pro me tahle trida stejne neni, jsem holt ten student blbec, kterej uz je kvuli sve, dle tebe, neschopnosti, dal, nez u techto vozitek. Achjo, me tohle vysvetlovani nebavi.
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 08:26
Re: ASBRAGAN
hele hombre, hoď na sebe mejla. Měl bych několikero otázek mimo téma, které tu nechci rozebírat. Sám jsem nedostudované polovysokoškolské jelito a nedělám si s tím hlavu. Tak se vys.ser na nějaký dohadování a hoď do SZ mejla. S tím Islandem to myslím docela vážně.
14. 5. 2009 10:02
Re: ASBRAGAN
si myslíš, že tam jsou školy lehčí a že jsi doděláš titul na Islandu? ;-)
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 10:44
Re: ASBRAGAN
plážovej inženýring už mám z Bibione dávno za sebou hochu... >:-[]
14. 5. 2009 12:14
Re: ASBRAGAN
Psal jsem to všeobecně, protože se mi nelíbilo, jak jsi hned útočil a v dalším příspěvku jsi hned začal zmínkou o vysokoškolském vzdělání.
O blbcích jsem nic nezmiňoval, a osobně je mi jedno, kdo má jaké vzdělání, což jsem doufal, bylo jasné z toho, na co jsem narážel (že vysoká škola nic nemusí znamenat). Přeji ti to. Ovšem jak koukám, bereš si to vcelku osobně...to mě mrzí. Myslím, že bys neměl vše, co se zde napíše brát tak vážně.;)
14. 5. 2009 21:20
Re: ASBRAGAN
;-) OKi, spatne jsem to predtim pochopil ;-).
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:22
Re: ASBRAGAN
... kompaktním mainstreamu (vím, supermainstreamu) ...

já sem se normálně bál, že tohle slovní spojení nezazní !!! ty GTI, nemáš to už nastálo namáčknutý v CTRL+C / CTRL+V ? >:D
13. 5. 2009 12:36
Re: ASBRAGAN
Píše se mi to automaticky, ani nemusím klikat... tobě to za čas půjde také tak :-) ;-)
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:40
Re: ASBRAGAN
:yes: hm, musim na tom asi zapracovat...
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 14:45
Re: ASBRAGAN
>:D :yes: Proste dokonalé.
14. 5. 2009 00:00
Re: ASBRAGAN
Voe >:D , neupozornuj na muj vyron emoci 8-s .
13. 5. 2009 12:33
Re: ASBRAGAN
No jen dodám že Bravo tady bylo jako první. Takže jestli ostatní neumí vymyslet nic nového jejich problém. Aspoň je vidět že italský desing je pořád v kurzu. A docela mě těší tahle inspirace.
13. 5. 2009 12:37
Re: ASBRAGAN
Škoda, že tohle neví kupci v Itálii, když je tam Golf nejprodávanějším kompaktem. To je jako kdyby tu byl nejprodávanější kompakt Bravo... >:D 8-s >:-[]
13. 5. 2009 13:16
Re: ASBRAGAN
bude se opakovat scénář s INSOMNIÍ? Nejdřív plivání ohně a síry a pak najednou na blogu oslava dokonalosti?
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 14:35
Re: ASBRAGAN
Aha, konečne hatchback od Oplu s iskrou a ty ho zato, že je oválny nazveš Bravom? Bože, nehnevaj sa, ale to máš zlý deň dnes??? Tento štýl dizajnu sa vždy páčil a na rozdieľ od Brava má Opel vyzrelý dotiahnutý dizajn. Nie niečo, čo bolo hotové za 21 dní, len toľko sa rodil dizajn Brava. Je to napriek rovnakému štýlu čo sa týka hlavných tvarom úplne scestné. Bravo a ani Megan nemajú žiadny šancu konkurovať Astre. To, ako vždy bude trojka v hatchbackom a teraz konečne a s dorbým dizajnom. :yes: :yes:
13. 5. 2009 18:15
Re: ASBRAGAN
Teda co se dizajnu tyce, myslim, ze bravo na krivky ze vsech hatchu nejhezci, je to auto, za kterym se vzdycky otocim s obdivnym usmevem...zato za golfem s kroucenim hlavy.

Ze vytvorii dizajn Brava za 21 dni si muzu precist kde?
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 20:00
Re: ASBRAGAN
Povedal to sám Frank Stephenson.
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 08:10
Re: ASBRAGAN
môj osobný názor je taký, že stále lepšie je spraviť dobrý dizajn trebárs aj za 3 týždne, ako pre mňa menej páčiaci sa dizajn za 3 roky...teraz bez ohľadu na príslušnosť k značke...
Avatar - white label
13. 5. 2009 20:31
Re: ASBRAGAN
Tak za to se přece nemusíš "stydět"...nad úspěchem Golfu kroutí hlavou i celá jeho "konkurence"... ;-)
Avatar - Loptos
13. 5. 2009 15:44
Re: ASBRAGAN
ukazem ti take rolexky, ze keby na nich nebola korunka tak ta ani v zlom sne nenapadne ze to rolex je
13. 5. 2009 10:03
technika
Mně se design celkem líbí, ale ten nepovažuju za rozhodující, hlavně aby už konečně byl vzadu víceprvek. I když to spíš vypadá, že v rámci úspor převzali stávající podvozek. No uvidíme co s Opelem udělá nový majitel.
Rozbalit vlákno
1
13. 5. 2009 10:06
Re: technika
Nova platforma sice instalace viceprvku umoznuje, ale pokud by tam byl, Opel by to vsude vytroubil do sveta, takze to budou zrejme vlecena ramena jako u Cruze.
13. 5. 2009 10:26
Bravo? Megane?
Kde v tom vidite ten patvar Meganu? Nebo Bravo? Pokud uz bych si mel vybrat, co mi tohle auto pripomina, pak je to Mazda 3 a Subaru Impreza, ale Megane a Bravo, to fakt ne. Jinak za design :yes:
Rozbalit vlákno
8
13. 5. 2009 10:55
Re: Bravo? Megane?
Brejle se fasujou v přízemí...
13. 5. 2009 11:03
Re: Bravo? Megane?
Já se hlásím, že tam tu Mazdu vidím taky. :-) Což jen potvrzuje, že nová Astra postrádá jakoukoliv osobitost.
13. 5. 2009 11:08
Re: Bravo? Megane?
:-) Jdu mrknout na mazdu.
13. 5. 2009 11:20
Re: Bravo? Megane?
Doporucuji zamerit se na tvar bocnich oken (Mazda, Subaru), pak zapusteni zadniho okna (spis Subaru), zadni svetla (spis Mazda), zepredu a ponton take vice pripomina "nafouknutou" Mazdu nez Megane. Toho Meganu je tam taky trochu, ale podle mne je Renault nejvice viditelny maximalne na predni kapote - tri vyrazne prolisy. A k te Mazde, pri porovnavani bych se zameril spis na prvni generaci trojky.
13. 5. 2009 11:32
Re: Bravo? Megane?
Zapomneli jste na Leona, trictvrtecni zadni pohled...ale toto je naprosto tradicni diskuze... ;-)
13. 5. 2009 11:44
Re: Bravo? Megane?
Jj s obema nazory souhlasim :-) Protoze taky nemam rad tyhle "designove prestrelky", sel k memu prvnimu prispevku za design Astry palec nahoru. I kdyz tam vidim hodne inspiraci, jako celek mi to dokonale funguje. Vzali si proste ze vseho to nejlepsi a namichali atraktivni a moderne vypadajici hatchback.
13. 5. 2009 11:55
Re: Bravo? Megane?
Neni tam naznak nasili a to by mohlo na trhu fungovat. ;-)
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 14:24
Re: Bravo? Megane?
>:D >:D >:D :no:
13. 5. 2009 10:27
Zvětšování
Píše se rok 2033. Na IAA ve Frankfurtu má premiéru nový Opel Astra N, automobil nižší střední třídy s délkou 5100 mm... Jak dlouho to neustále zvětšování aut ještě potrvá? Mezi malými je mi velice sympatický trend Mazdy (2), trojky byl už ovšem kus v první generaci....
Rozbalit vlákno
1
13. 5. 2009 11:15
Re: Zvětšování
Dokud si lidi neuvedomi, ze existuje trideni vozu do kategorii :).
13. 5. 2009 11:08
Starsi hezci, nova hezci.
Soucasna Astra ma podle mne hezci masku a svetla, celkove vyraz predni casti soucasne Astry je sebevedomejsi a ma nejaky charakter.Zadni cast je hezci u teto novinky, uz jen proto, ze u 5tidveroveho provedeni se vice podoba tridveraku GTC soucasnosti, nez trosku krabicojdnimu zadku soucasne 5tidverce. Ale srovnavat to s Meganem, Bravem, nebo co to tu v prispevcich pisete, je vylozene dukaz vasi demence a omezenosti. Nova 7ka od BMW je podle vas EskoOsma? R8ka FerLambo? Fabie CorsoFusion?? Bezte se lecit.
Ale jak to napsal Navtech, tak je to fajn, tedy pokud to bylo mysleno tak, ze se designy hodne vyrovnavaji. Pokud by v tom nekdo videl Megana, nebo Bravo, tak plati to co jsem psal drive ;-) .
Rozbalit vlákno
21
Avatar - MeSiL
13. 5. 2009 12:03
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Naprosto souhlasím! :yes: Naprosto mě iritují všemožné názory co se čemu podobá! :-O

Nová Astra je pro mě velmi milé překvapení. Doufám v multi-link a rozumnou cenovou politiku :yes:
Avatar - white label
13. 5. 2009 17:53
Re: Starsi hezci, nova hezci.
acALIENe tohle je diskuse a pokud ještě nejsi schopen unést jiný názor, než svůj, nebo jemu podobný, založ si raději svůj "soukromý" web...
Rozhodně ti nepřeju, aby ses se skutečnou podobou svých výrazů, jako např. "demence", musel jednou setkávat osobně ve svém životě, a to ať už přímo u sebe, nebo osob tobě blízkých...
14. 5. 2009 00:03
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Dekuji za osvetu, prave jsi druhou casti sveho prvniho odstavce poprel prvni cast sveho vlastniho 1. odstavce.
Avatar - white label
14. 5. 2009 12:03
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Nejde o obsah, nýbrž o formu, přidej na síle argumentu a uber na "síle" slov, které jsou v téhle diskusi naprosto zbytečné a "mimo"...

Navíc tvrdit tady že je BMW1 obecně nej-auto ve své třídě, je stejně "omezené", jako to tvrdit o kterémkoli jiném autě...
Píšeš v principu to samé, co u jiných odsuzuješ...
14. 5. 2009 21:25
Re: Starsi hezci, nova hezci.
:), ja ale nikomu nenutim, ze BMW 1 je nejlepsi z nejlepsich, ale rozhodne je lepsi nez Golf, jen ma pro nektere lidi spatnou cenovku, ale stejne tak je pravda, ze je lepsi z urciteho uhlu pohledu, stejne tak, jako Golf muze byt pro nekoho nejlepsi, ale asi jen pro Golfofila, to je zbytecne se o tom dohadovat, myslime oba to same, jen to jinak pisem ;-)
Avatar - white label
15. 5. 2009 00:02
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Já rozhodně nejsem nějaký vyhraněný VW maniak...a ze značek aut, které si momentálně reálně (i s ohledem na cenu) dokážu představit ve své (dvou)garáži (některá tam stála, nebo stojí) je VW jen jedna
z pěti! A mezi ně rozhodně patří i BMW!
"Problém" je v tom, že tak jako současný Golf GTI(5.a6.gen.) považuju osobně za svým způsobem "nejlepší" produkt od VW (a současné srovnávací testy G6GTI mi dávají dost výrazně za pravdu), tak naopak BMW1 považuju (taky osobně) za jeden z nejméně povedených současných produktů BMW,...ale třeba naprosto jiné (kladné) mínění mám o současném trojkovém kupé...
Jsem si samozřejmě vědom, že už jen to co jsem teď napsal, by samo o sobě možná bohatě stačilo i na celovečerní diskusi... ;-)
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 08:33
Re: Starsi hezci, nova hezci.
labele hlavně se uklidni ty. tady už padlo tolik urážek že nějaká sprostá slova jsou jen čajíkem. vem si prášek a vyspi se z toho. tady už pohořeli jiní moralisti... >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2009 11:59
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Pierro, ten smajlík na konci působí trochu "křečovitě", ten už to nezachrání... ;-)
Já klidný jsem a zatím jsem se tu obešel bez vulgarit, tak nevím proč by to muselo dělat problémy jiným, podstatně "neklidějším"...
I menší frekvence vulgarit dělají tento web, "lepším" než jsou jiné a bylo by dobré kdyby to tak zůstalo, neb snad ne...? :-!
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 12:13
Re: Starsi hezci, nova hezci.
žádná křeč hochu, ten smajlík zcela odpovídal náladě ve které jsem psal svou odpověď. Tomu věř... ;-) Vulgaritám tu asi ani jeden z nás nezabrání, vždy se najdou blbci co mají nevymáchanou hubu. Za horší však pokládám arogantní hovada, která sice mají relativně slušné vystupování, ale výsledek je horší než dětinské nadávky. Zamysli se nad tím chlapče. Já myslím, že většina z nás sem chce chodit kecat o autech a pohodě a ne někoho ze vzteku (či mindráku) shazovat.
Pochopils co jsem měl na mysli?? ;-)
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 12:19
Re: Starsi hezci, nova hezci.
ti tupec tupí, čo tu dávaš dnes každému rozumi?!
najprv chceš mňa vicvičiť so starou Blažkovou a teraz otravuješ tími handramy vájt_lejbla... >:-[]
;-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 12:31
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Úplně tomu nezabrání nikdo, ale úspěch bude i to, udržet to na současné frekvenci...
Já tady osobní vulgarity zásadně nepoužívám a pokud je někdo používá třeba v přímé reakci na mě, vždy se nějak (slušně) ozvu...
Víš o nějakém lepším způsobu "prevence"...
Chápeš jak to myslím? ;-)

P.S. I na aroganci se dá reagovat ostře a při tom "slušně"...
a tím i obvykle s mnohem větší efektivitou...
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 13:09
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Lejble samozřejmě chápu jak to myslíš, ale blbci se najdou všude a náhodné srážce s nimi jednoduše nezabráníš. Hádat se tu s někým už prakticky nemá cenu, nicméně slušné chování cením... :-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 13:18
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Máš pravdu, najdou se všude, ale vulgaritu a aroganci právě nejvíce podporuje její ignorace a rezignace na ni...
:-!
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 13:38
Re: Starsi hezci, nova hezci.
copak jsem snad sprostý a neslušný a plivu kolem???? :-O
Avatar - white label
14. 5. 2009 15:37
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Nic takové jsem nepsal, ale velice jsi mě umírňoval, když jsem se jen proti "vulgaritě" ozval... :-! ;-)
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 16:16
Re: Starsi hezci, nova hezci.
klídek hoši, na mňa ste sa zase vykašľali...čo už, som zlým imitátorom Daniela, idem si to 507--krát precvičiť >:D ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 17:24
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Ty jsi v poho a chováš se tu slušně, tebe "umírňovat" naštěstí nikdo nemusí... ;-)
Umíš si prostě zachovat chladnou hlavu, nebo spíš kamennou tvář...
:-!
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 16:17
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Pierro, Ty si anjel, len často Ti v hlave vŕta stará Blažková a niekedy i Maruška ;-)
14. 5. 2009 21:30
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Jeste musim rict, ze jsem nenapsal ani jedno sproste slovo, tak me tu piorad nerozebirejte, napsal jsem toto : KO KO TI Nu a KO KO T, pokud si nekdo dobrovolne z techto pismenek sesklada sproste slovo, pak mne nemuze moralizovat, protoze ja zadne sproste slove nenapsal a pokud ho tam nekdo vidi, tak proto, ze ho tam chce videt a pokud ho chce videt a vidi, tak ho nejspis take zna, takze jsem nikoho nepohorsil ;-)
14. 5. 2009 21:29
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Jeste musim rict, ze jsem nenapsal ani jedno sproste slovo, tak me tu piorad nerozebirejte, napsal jsem toto : KO KO TI Nu a KO KO T, pokud si nekdo dobrovolne z techto pismenek sesklada sproste slovo, pak mne nemuze moralizovat, protoze ja zadne sproste slove nenapsal a pokud ho tam nekdo vidi, tak proto, ze ho tam chce videt a pokud ho chce videt a vidi, tak ho nejspis take zna, takze jsem nikoho nepohorsil ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 23:36
Re: Starsi hezci, nova hezci.
Tak když někoho duševně zdravého "označíš", bez vážnějšího důvodu, jako dementního, tak to úplně normální taky není, ale to co jsme si psali s Pierrem si rozhodně nějak osobně brát nemusíš...to bylo spíš v obecné rovině... a je pravda, že tu byli, jsou a asi ještě budou i mnohem "ostřejší" hoši... ;-)
13. 5. 2009 11:56
hm
neviem si pomoct ale niečo tomu chýba. je jasne že všetci napodobnuju etalon design Fiat Bravo, o tom niet pochýb. v tomto smere davam velke plus vw golfu za svoj vlastný smer :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
13. 5. 2009 12:03
Megane III
zcela jasně ukázal, jak bude příštích sedm let vypadat nižší střední. Astra je první vlaštovka, Focus je na řadě. Ovšem kdo jako první zcela jasně ukázal směr, to víme všichni. S rezervou nejprodávanější kompakt prvního kvartálu 2009, aktuální evropská jednička nižší střední - Renault Mégane. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 12:30
DESIGN
muze to pripominat co chce. nekdo v tom vidi bravo, megane, M3, imprezu atak dal. ve vysledku to pro me znamena jedine. je to pekne a uhlazene auto, nic na tom nekřičí a kdyz to dobre pojede, bude slusna cena a spolehlivost, neni duvod proc by se to nemelo dobre prodavat. opel je pro me posledni dobou takovy cerny kun. zacalo to vynikajici corsou, pak insignia a ted astra. budu drzet palce at je to auto jako celek stejne dobre jako vzhled ! :yes:

EDIT: zejmena s motorem 1.4 turbo (104KW) mi tahle astra dava hodne smysl. kladivo na Golf TSI ? ;-)
Rozbalit vlákno
3
13. 5. 2009 12:33
Re: DESIGN
koniec koncov máš pravdu :yes:
13. 5. 2009 13:01
Astra
Povedal by som, že žiadne prekvapenie. Štylistický jazyk otvorený Insigniou, snaha o maximálny obstavaný priestor a nekonfliktné, ľúbivé tvary pre čo najširšiu paletu zákazníkov. Niečo podobné ako u spomínaného Megana. Vyzera lepsie ako predchadzajuca generacia. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
13. 5. 2009 18:12
Re: Astra
To rozhodne. Predná maska sa mi zapáčila hneď na prvý pohľad. Menšia plocha svetiel akoby mierne odkazovala na II. generáciu. Tiež zmizli tie akoby matné zadné svetlá :yes:
Avatar - Katikakus
13. 5. 2009 13:46
Astra
Libi, a moc. Velice pohledne auto vychazejici z trendu nastoleneho Insignii. Tohle se Opelu opravdu povedlo. Kecy o tom, ze se to podoba tomu nebo tomu jsou zbytecne. Dnes se kazde auto podoba na nejake jineho vyrobce. Dulezite je, ze design je opravdu libivy a neni nudny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 14:29
Zvláštne
Zvláštne, že keď som tu já pred dllllhým časom napísal, že Astra a až príliš podobá Meganu a Bravu, tak neviem, či na to niekto reagoval... Ale aby niekto nepovedal, budem sa venovať autu. Tak na rozdieľ od Brava, ktoré je nedotiahnuté, na rozdiel od Meganu, ktorý je krásny, ale chýba mu iskra, je toto konečne to, na čo sme čakali. Má to iskru, má to štýl, jednoznačne najkrajší kompakt triedy. Možno nie s najkvalitnejším dizajn(myslím to tak, že kvalitný dizajn ocením každý, krása je už subjektívna), tak kraľuje GOLF s dokonalým dizajnom, ale určite je ASTRA najkrajšia. A inak, niekto tu hovoril, že Astra mu pripomína Mazdu 3 a Imprezu. Tak mne zase Mercedes-Benz A.
A ak bolo tu pod článkom o Opely Astra VEĽMI zreteľne Bravo Golf, tak já to pozmením a tiež pochválim Astru: braVWO AURIS :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 15:00
Re: Zvláštne
nech sa pozerám ako chcem, mercedes Ačko v tom teda nevidím... :-)
Avatar - skejpa
13. 5. 2009 16:05
Re: Zvláštne
napodobne.. :-!
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 16:11
Re: Zvláštne
Já v tom Áčko rozhodne vidím. Ak niekto Mazdu 3...
13. 5. 2009 16:23
Re: Zvláštne
Ma to nektere prvky z klasickeho povozu, treba ta kola!!! :-)
13. 5. 2009 15:36
Re: Zvláštne
Golf môže mať v hocičom navrch , ale dokonalý dizajn? >:-[] Skôr faceliftovaná nuda.
13. 5. 2009 17:28
Re: Zvláštne
Danieli, rekni nam neco o kvalitnim designu? Zajima me tvuj nazor na kvalitu designu z estetickeho pohledu na vec.
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 19:55
Re: Zvláštne
Mňa by zase zaujímalo prečo ma voláš Danieli.
14. 5. 2009 07:06
Re: Proc danielko?
Sam si se tak nazyval....to se pak tahne :-) . Muj syn si jako dvoulety capart rikal misto praveho Kuba jmenem Buda...a zustalo mu Budha. Tezko mu to nekdo odpare ;-) . Stejne to bude u tebe.
13. 5. 2009 17:44
Re: Proc danielko?
ešte by som rád vedel kde si zistil že bravo je nedotiahnute ;-) alebo to tak len cítiš?
13. 5. 2009 19:46
Re: Proc danielko?
Tak v tomto by som s ním v istom aspekte súhlasil. Exteriér Brava považujem za nedotiahnutý v tom zmysle, že v reáli jeho dynamické tvary nevyzerajú nijak ynamicky a z niektorých pohľadov je to vyslovene nakysnutý knedlík. K dokonalosti mu ten povestný chlp rozhodne ešte chýba. Aj keď je to Talian.
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 09:32
Re: Proc danielko?
baviť sa o dizajne je a bude vždy subjektívne, hodnotíme každý vlastným pohľadom...Megane ma na prvý živý pohľad nezaujal vôbec, videl som ho po prvýkrát v päťdverovom prevedení v základe na plecháčoch s otrasnými puklicami, síce v prijateľnej metle, ale akosi nepomohla vyniknúť linkám auta...postupom času sa mi vo vyšších výbavách celkom páči a hlavne trojdver, ktorého zadná časť však nezaprie silnú inšpiráciu v GTC od Opla, ale to je jedno, Renault to dotiahol do väčšej športovosti, pôsobí ladne a pritom správne agresívne...u Brava je to v porovnaní s päťdverovým Meganom niečo podobné, v základe tomu niečo chýba, ale vo vyšších výbavách s peknými diskami je to pre mňa to správne spojenie, ladný a dotiahnutý dizajn, takže i tuná platí, že "kola dělají auto", každopádne napomáhajú k ucelenosti dizajnu, plecháče a hlavne s nevhodnými puklicami zabijú aj inak vydarené tvary auta...ale ak tu píšete o dizajne Brava ako o knedlíku, tak musím oponovať, pretože Megane je oproti Bravu knedlíkovitejší, stačí sa len dobre zahľadieť, z pohľadu odzadu je horná časť karosérie oproti spodnému pontónu až príliš zúžená, akoby Frantíkom vytiekol z knedlíku džem a na spodok potom prifarili na každú stranu kus kysnutého cesta, takže Bravo je v tomto smere oveľa dotiahnutejšie a ladnejšie...u mňa stále krajšie ako o tri roky novší Megane...
neregistrovaný "507--"
13. 5. 2009 19:59
Re: Proc danielko?
Pozri sa bočnú líniu. Je strmá tak, ako ani u športiaku nie. Pozri sa na predné svetlá. To auto má nevyzrelý dizajn, navrhli ho za 3 týždne, ani sa nečudujem.
14. 5. 2009 08:12
Re: Proc danielko?
Štylistické markanty ako také by som nekritizoval. Potrebovalo by to doladiť ako celok.
14. 5. 2009 12:17
Re: Proc danielko?
ty si taký odborník na design? posudzovanie či sa pači a nepači je vec subjektívna, ale správnost designu rozhodne nie... povedz že sa ti nepači, beriem OK,tvoja vec. Ale netvrd že auto nieje dotiahnute,pretože pochybujem že si odborník v rámci umenia ako takom... :no:
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 12:22
Re: Proc danielko?
auto možno nie je dotiahnuté, ale ja som už teraz pretiahnutý.... :-(
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 08:01
Re: Proc danielko?
tá druhá veta je celkom trefná úvaha :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 5. 2009 20:50
Re: Proc danielko?
Pověz mi, co je na Bravu nedotažené?

Mimochodem, já v tom žádný Áčko nevidím...
14. 5. 2009 12:18
Re: Proc danielko?
jednoduchí ludia pochopia len jednoduchý design(vw). samozrejme na tom nieje nič zle... na tom stava celu automobilku prave VW a uspešne myslím.
Avatar - white label
14. 5. 2009 13:28
Re: Proc danielko?
Takže kdyby bylo v Evropě méně "jednoduchých" lidí a více těch "inteligentních" (třeba jako ty), tak by měl Golf velký problém?
Chtěl bych mít tolik štěstí, jako ty sebevědomí... ;-) >:D
14. 5. 2009 13:48
Re: Proc danielko?
čo ma spoločne inteligencia s designom? ale mam pocit že sa citiš ukrivdený, žeby ten jednoduchý?okrem toho auta sa nekupuje len pre design.. vy tu vravíte že je golf je najlepši a bravo nieje dobre.. tomu ja nerozumie zase
Avatar - white label
14. 5. 2009 15:50
Re: Proc danielko?
Co má společného...? No tak to se právě ptám tebe, když jsi napsal, že jen "jednoduchý" člověk pochopí "jednoduchý" design VW...
A že se auto nekupuje jen pro design..., tak to snad vekmi dobře chápu i já, jako "jednoduchý" člověk, a právě tento fakt může mít také podstatný vliv na prodejní čísla Bravo vs. Golf...a asi mnohem větší, než "jedoduchost" kupců Golfu... ;-)

P.S. "Nejlepší" jako absolutní! pojem, nebo "obecně", je prakticky nesmysl...
14. 5. 2009 18:03
Re: Proc danielko?
nemyslel som to všeobecne.. design je o tom kto k čomu inklinuje samozrejme. jednemu sedí jednoduchy a druhemu zložitejší. reagoval som pojem "bravo je nedotiahnute" a tym som chcel naznačit trocha diletantske hodnotenie... ;-) preto veta typu jednoduchý k jednoduchemu. netreba to chapat ako uražku a pod.
Avatar - white label
14. 5. 2009 18:52
Re: Proc danielko?
Jako urážku zrovna ne, ale spojení jednoduchý člověk se používá nejčastěji v souvislosti s myšlením, nebo inteligencí...
Když už jsme u toho současného Brava, tak možná právě jemu by tedy spíš "prospěl" (co se prodeje týká) ten "jednoduchý" design....
Ten méně jednoduchý bych klidně ponechal tradičně Alfě...
Většina prodejně úspěšných Fiatů v historii měla rozhodně spíš jednoduchý design, v dobrém slova smyslu...
14. 5. 2009 19:55
Re: Proc danielko?
Myslím že v tomto máš pravdu, ale ktovie či by sa tým niečo zmenilo. Väčšinou počujem ohlasy na fiat s negatívnou odozvou...
Avatar - white label
14. 5. 2009 20:16
Re: Proc danielko?
Něco by se tím určitě změnilo, ale asi jen "to" samo by úplně nestačilo...
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 09:19
Re: Proc danielko?
človeče, Ty si iný "producent"...pochváliš Astru a zareveš pri tom VW a model Toyoty...to je skutočne podarená chvála Astry >:D :yes:
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 09:28
Re: Proc danielko?
Plautus ja občas pochválim aj starú Blažkovú za mokrú handru, keď ma jej starý z roboty hodí ožratého škodylakom domov... >:-[]
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 09:35
Re: Proc danielko?
mokrý obklad niekedy na opicu pomáha >:D ;-) nevadí, že s tou handrou predtým Blažková zotrela celú chodbu >:-[]
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 09:47
Re: Proc danielko?
Plautus až ťa Blažková bude počuť, takú chytíš po papuli tou handrou že si to ešte ani nevidel... >:-[]
Avatar - Plautus
14. 5. 2009 11:39
Re: Proc danielko?
neva, kúpim si Peugeota, abych nebol s otvorenou tlamou sám... >:-[] >:-[]
13. 5. 2009 15:30
U me dobry
Jo, pekna, libi se mi. Proti aktualni, dle meho mirne nezajimave, generaci, je to rozhodne krok kupredu. Takhle z tech prvnich fotek se mi libi. Opel tedka docela "vali". Insignia je take moc povedena. Potkavam ji ted skoro kazde rano a musim uznat, ze na me dela dobry dojem. Gratulace Opelu :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 15:34
Re: U me dobry
Zdar bráško, tak jak je?? Tys zradil Audiny a dal ses na Oply??? :-O ;-)
13. 5. 2009 18:58
Re: U me dobry
Co strasis? >:D Vzdyt tim, ze se mi libi i jina auta, prece nezrazuju Audiny >:D Radsi rekni tvuj nazor na Astru ;-)
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 08:20
Re: U me dobry
Já to řeknu jednoduše a stručně - lehce prvoplánová stejně jako Insignia dost přerostlá, ale jinak pohledná a pro lidi který vo tom nekecaj jako náš spolek "magorů" určitě zajímavá. Líbí se mi i když jí nepokládám zrovna za nositele revolučního designu. Opel to náhodou dělá rozumně. V době kdy zrovna není (autům všeobecně) přáno - krize se snaží a myslím že jim to i vyjde. Šroťák - nešrtoťák. Nová Astra se prostě docela povedla a bude topit jak novému Guru tak i Fokymu. Nech se překvapit jak se chytí... ;-)
14. 5. 2009 17:20
Re: U me dobry
Jo, ja ji docela verim. Rikam, mne se libi. Takovy nenasilny, jemny, lehce sportovni, prijemne koukatelny design. Jen ta velikost :-! Uf, dalsi generace bude mit 4,6 a dalsi rovnou 5m, ne? :no:
13. 5. 2009 16:40
RETRO GOLF a jeho největší nevýhoda
Největší nevýhoda designu Golfa je ta, že nejde navrhnout jako retro model, protože by světlo světa spatřil v podstatě nejnovější model >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
13. 5. 2009 16:43
Re: RETRO GOLF a jeho největší nevýhoda
To je zajimava teorie >:D :yes: .
13. 5. 2009 18:48
Re: RETRO GOLF a jeho největší nevýhoda
jj, furt stejná bedna :no:
13. 5. 2009 19:01
Re: RETRO GOLF a jeho největší nevýhoda
No vidis, a pro me je Golf jedno z nejhezcich aut nizsi stredni. Vybirat si ted auto v nizsi stredni, asi by byl Golf na 1. miste v pomyslnem zebricku. ;-)
Avatar - white label
13. 5. 2009 19:12
Re: RETRO GOLF a jeho největší nevýhoda
Právě naopak, výhoda!!!
To je jen další "jedinečnost" Golfu, která se taky počítá...
Umí tohle tvoje auto... ;-)
13. 5. 2009 17:09
Podvozek podle iDnes
Na iDnes pisi, ze podle automobilkou nepotvrzenych informaci je na zadni naprave ctyrprvkove uchyceni...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sargis
13. 5. 2009 18:28
Re: Podvozek podle iDnes
K podvozku oficialne nic. Co som doteraz cital na vsemoznych weboch, aj zahranicnych, nikdy sa nezhodli:)
1 - klasika ako doteraz
2 - viacprvkove zavesenie
3 - so slabymi motormi klasika, vykonnejsie verzie s viacprvkom (Auris to tusim ma tak s najsilnejsim dieselom)
...k tomu moznost 4x4:) Ale stvorkolka bude asi s viacprvkom..uvidime..
Avatar - gld
13. 5. 2009 18:25
Klony
to je zas diskusia..

x-té pokračovanie seriálu "na čo sa to podobá"

mne sa to podobá na novú astru, čo vy na to :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
13. 5. 2009 18:52
Re: Klony
Tady přece nejde hlavně o to na co se podobá zrovna nová Astra, ale o to, že skoro všechna auta budou vypadat za "chvíli" úplně stejně...
Takže auto už poznáš opravdu jen podle toho znaku, tak jak o tom psal Navtech...
Avatar - gld
13. 5. 2009 19:06
Re: Klony
a čo je na tom paradoxné?

že za pol storočia bude táto doba "starými dobrými časmi" >:D
Avatar - white label
13. 5. 2009 19:17
Re: Klony
Nepsal jsem, že je to paradoxní...
Ono už to bohužel není ani tak paradoxní, podle mnoha reakcí tady,
ale "smutné" je to určitě... :-!

P.S. Naštěstí je tu zatím ještě dost značek
dělajících snadno identifikovatelná auta... :yes:
Avatar - gld
13. 5. 2009 19:25
Re: Klony
ty nie, ja hej..

inak neverím že problém s unifikáciou dizajnu je tak nový ako by sa mohlo zdať...zober si autá z rôznych dôb a krajín pôvodu...všetky nesú určitú dizajnovú podobnosť

sú samozrejme odchýlky od "dizajnového univerzálu" a to oboma smermi, aj krajšie, aj špatnejšie

proste každé obdobie si nesie svoj ideál krásy a ten sa všetci snažia v honbe za zákazníkmi napodobiť..až sa to prežerie a ide sa zase ďalej..

vždy to tak bolo a treba sa s tým tak nejak zmieriť a o to viac si ceniť tých originálnych ;-)
Avatar - white label
13. 5. 2009 19:36
Re: Klony
Problém to nový určitě není, proto taky píšu, že pro mnohé už to není ani tak paradoxní...
Jinak s tím co jsi napsal naprosto souhlasím, s tím, že ta doba kdy se to už "přehnalo" je u některých automobilek právě tady...
Proto si více vážím nudného, ale originálního Golfu, nebo hranatého, ale originálního Land Roveru apod., než něčeho prvoplánovitě vytvořeného hlavně za účelem "zalíbit se"...
Avatar - gld
13. 5. 2009 19:43
Re: Klony
golf tiež významnou mierou vytvára "dizajnový univerzál" alebo tiež predstavu o všeobecnej kráse
Avatar - white label
13. 5. 2009 20:27
Re: Klony
To ale můžeš napsat o každém výrazněji a dlouhodběji úspěšném produktu...to nemá mnoho společného s všeobecnými dobovými "módními vlnami" o kterých si psal...
Golf nikoho nanapodobuje a ani jej nikdo přímo nenapodobuje
a dokonce ho nikdo nepodezírá ze snahy hlavně se zalíbit...
V tom je na tom podobně jako třeba Defender, nebo 911 apod.
Avatar - gld
13. 5. 2009 21:49
Re: Klony
práveže musí reflektovať to čo je v móde..ide svojskou cestou, to nepochybne ale inak nie je výnimkou
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:45
Re: Klony
Na naozaj nudnú GAZstru si treba ešte jednu generáciu počkať.
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:31
Re: Klony
A mne to zase trochu pripomína Škodovku... počtom kolies ;-\
edit: samozrejme som mal na mysli ikonu všetkých ikôn - Octaviu, ale to snáď netreba ani písať...
Avatar - gld
13. 5. 2009 19:39
Re: Klony
myslíš že astra tiež nebude mať rezervu? >:D
neregistrovaný "nick02"
13. 5. 2009 19:45
Re: Klony
Na to som aj zabudol :-) vidíš, ostatní majú v porovnaní s premiantom ešte stále nejaké rezervy >:D
14. 5. 2009 00:05
Re: Klony
:yes: :yes: :yes: Souhlas, konecne nekdo s rozumnym nazorem. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 5. 2009 20:38
Astra
Jak je vidět, tvarosloví, v sérii nastolené Insignií, se u kompaktního vozu ukázalo velkým pozitivem. Je osobité a líbivé. A myslím, že bude zdatně odolávat zubu času :yes:

Totéž si myslím o interiéru - na fotkách to vypadá na krásné místo k životu (na poměry kompaktní třídy), takže uvidíme v reálu ;-)
Rozbalit vlákno
7
13. 5. 2009 23:34
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
Já bych namísto toho tvého "tvarosloví" použil spíše aktuálnější pojem - "tvarohový".

Mimochodem, to své "tvarosloví" tu v předmětném kontextu těžko udržíš. Sice tě užívání toho termínu staví v povrchním pohledu do role designového světáka, ovšem pravda, Avantime, pravda, jak známo, ta je tam někde venku.

P.S. Termín "TVAROSLOVÍ" je nauka o tvarech, jinak též - morfologie. To samozřejmě ani s Insignií ani s novou astrou nemá nic společného. Mohl bys užít pojem - TVAROTVORNÝ, neb tento pojem je asi tak nejblíže tomu, cos chtěl světácky vyjádřit, že totiž Opel se svou "tvarotvorností" promítnutou do Insignie a Astry stává osobitým a líbivým.

Prostě, Avantime... buďto je to směroplatný nebo trapný... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
13. 5. 2009 23:41
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
Re: GTI :yes: ;-)

Jinak k tehle Astre: zvenci huj, uvnitr fuj. Tachometr a otackomer v kelimku od piva, teplomer a palivomer v kelimku od pribinaku... Kdo tuhle blbou a osklivou modu vymyslel?
Jinak koupe Opelu je svazana s dost velkou odvahou. Vzdyt to za chvili muze byt Fiat s miliardovymi dluhy. Kdyz vam nekdo zbori blatnik, nebo vam nekdo zalomi klic ve dverich, nahradni dily vam zkrachovana automobilka nedoda...
Ja bych radeji koupil VW, nebo neco japonskeho.
13. 5. 2009 23:44
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
Jsi božínek! >:-[] >:D >:D
14. 5. 2009 00:10
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
Jestli si myslis, ze Opel padne, nebo padne do rukou Fiatu, to by se padu opravdu rovnalo, tak si podej prihlasku ke Svedkum Jahova, ti uz 20 let tvrdi, ze na Zemi padne vesmirne teleso, ktere znici veskery zivot na Zemi......
14. 5. 2009 08:16
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
S těmi náhradními díly není důvod k obavám.
1) Krach Opelu jako takového není moc pravděpodobný
2) I kdyby Opel zkrachoval, určitě ho někdo odkoupí / převezme a bde pokračovat ve výrobě aut i dílů - ať už by to byl Fiat, Magna nebo někdo jiný
3) I kdyby se vyplnila ta 0,05% pravděpodobnost a výroba Opelů úplně ustala, tak díly se budou vyrábět dál - viz třeba Rover, na který se díly sehnat dají, přestože se ta auta už roky nevyrábí. Ostatně lze sehnat díly i na Triumph, který skončil v 80. letech...
14. 5. 2009 10:09
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
se ti divím, že místo smajlíka na něj reaguješ výpisem argumentů :-!
neregistrovaný "Donovan"
14. 5. 2009 13:10
Re: TVAROSLOVNÝ AVANTIME
"Kdo tuhle blbou a osklivou modu vymyslel?"

Domnívám se, že Alfa Romeo :yes:
Avatar - woody-alien
14. 5. 2009 00:02
Mnoho povyku pro nic
...mám sice dobrej vkus
ale líbí se mi všechno
umělá hmota, blues
husí i ženský stehno...

Zkrátím to. Tahle Astra se mi líbí. Uvidíme v reálu. Považuju za nesmyslný vytahovat jednotlivý designový prvky a určovat kde už sem to viděl. Stejná situace je např. ve filmu a v hudbě. Možná je prostě lidstvo u konce s dechem.

Zrovna tak kdo se jenom trošku o auta zajímá, nebude mít s rozlišením Astry, Megana nebo Brava žádný problém. A mojí ženě by k této schopnosti nepomohlo ani kdyby Astře chyběla přední kapota a místo zadních dveří měla automat na kafe.

Naopak u koncernu donedávna bylo jasný, že kupuješ VW dle znaku ale ještě něž ti přidělili označení modelu na zadek, tak si v podstatě nevěděl v čem odjedeš...Golf nebo Golf Plus, Touran nebo Polo, nebo je to Caddy ?

O to milejší překvápko mi VW uchystal novými a svěžími tvary u Šíra, Pola a Golfu, takže další řečičky o nudě na čtyřech kolech jsou pro mě pouhým rétorickým cvičením.

Ale ještě k Astře. Podle mě se povedla a nezaslouženě se jí tu dostalo některých příkrých hodnocení. Jen abyste za chvíli neobraceli, pánové.

Avšak při pohledu na boční profil mi to došlo. Chystaný Caravan, pardon Sports něco, nebude pravděpodobně GTI-m uznán za kombi pro "neslušný" sklon střechy tak jako nedávno Megane Grandtour.
:-)

...přemejšlím o tom dál
ale všechno se mi líbí
proč bych si to tak bral
musím se s tím už smířit...
Rozbalit vlákno
1
14. 5. 2009 10:11
Re: Mnoho povyku pro nic
jo jo, toho sklonu střechy a následné hysterie provázené válkami, hladomorem a přírodními katastrofami se už teď děsím i já... :-!
14. 5. 2009 08:28
Bombónek
Na první fotko-dojem, jak už někteří zmínili, nebo naznačili, tak trochu megano-bravoidní "univerzální" styl "ocucaný" bombón. ;-\ .
V tomto kontextu "směřování" a "unifikace" designu v této třídě mi přijde čím dál tím větší škoda ústup Renaultu od (dle mne) velmi originálního a hodně "renaultovského" designu Meganu II.
U této nové Astry je vidět rodinná příslušnost k Insignie což je sice dobře, nicméně to co designově "funguje" na Insignie už nemusí být tak uplně OK na jiném "typu" karoserie a při jiných rozměrech. ;-\
Každopádně nutno počkat naživo.
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2009 12:26
Bombónek
P.S. nemám rád lidi, kteří si hrají na ublížené, ačkoli nemají důvod. Prostě příště jednej méně impulzivně nebo se nediv podobným reakcím.

Doufám, že si má slova vezmeš k srdci a nebudeš je brát jako nějaké nepřátelské gesto. Tak jsem to ani v nejmenším nemyslel. :-) Měj se fajn a přeji příjemný zbytek odpoledne. ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2009 16:52
Predne smerovky
Nova astra sa mi celkom paci. Pozreli ste ale aj uvedene video? Zaujalo ma, ze predne smerovky blikaju v hmlovkach a nie v hlavnych reflektoroch. Zda sa mi to na smerovky dost nizko. Toto sa mi nezda ako dobre riesenie.
Rozbalit vlákno
0