Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra: Blesk nižší střední třídy pojedenácté. Oficiálně!

Opel nenechává nic náhodě. Jen několik hodin po úniku prvních fotek nové Astry je tu její oficiální odhalení včetně prvních technických informací.
Zpět na článek
1. 6. 2015 17:00
1. 6. 2015 18:18
1. 6. 2015 18:37
1. 6. 2015 20:49
1. 6. 2015 20:56
1. 6. 2015 22:29
1. 6. 2015 22:35
1. 6. 2015 22:53
1. 6. 2015 23:02
2. 6. 2015 07:34
1. 6. 2015 19:26
1. 6. 2015 19:44
1. 6. 2015 21:36
2. 6. 2015 02:47
2. 6. 2015 02:48
3. 6. 2015 08:11
1. 6. 2015 16:57
kompaktní kráska
Možná se mi to jenom zdá, ale Astra vypadá opravdu dobře. Chválím provedení C sloupku, je to příjemně provokativní.
A chromová linka horní hrany okem autu sluší - ta ale asi v základní verzi "cena od: nebude...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - iudex
1. 6. 2015 17:28
Re: kompaktní kráska
Presne tak, tieto ofiko fotky sú dobrou odpoveďou tým, ktorí v predošlej diskusii namietali nedostatok odlišnosti, originality, vraj ide len o malý progres oproti predchodcovi. Ja tam vidím dosť výrazné rozdiely a obe generácie by som si rozhodne nezamenil (čo som aspoň zo začiatku pri takom Golfe nemohol povedať).
Za mňa Astre :yes:
Avatar - Emel
1. 6. 2015 17:53
Re: kompaktní kráska
No-o... otázka je, jestli mají blíž k realitě tyto načančané fotky nebo ty co byly v minulé diskusi.

Ne že by tam nebyly rozdíly oproti předchozí generaci, ale jak budou ty proporce vypadat naživo, o tom mám trošku pochybnosti... opět se můžeme bavit o tom, jak velká kola jsou na fotkách například.
Avatar - praděda7
1. 6. 2015 18:31
Re: kompaktní kráska
Provedení C sloupku je převzato z připravované Mazdy CX-3. ;-)
Avatar - Aladeen
1. 6. 2015 21:53
Re: kompaktní kráska
Pripravovanej ? >:D Tá je už viac ako mesiac v predaji, ak nie viac !
Avatar - white label
1. 6. 2015 22:04
Re: kompaktní kráska
U kterého prodejce u nás si ji mohu aspoň naživo prohlédnout, když na českých stránkách Mazdy u MX-3 stále svítí "Již brzy".
Mimochodem v Německu je premiéra u prodejců Mazdy až 19. a 20. 6., takže pochybuji, že u nás by to bylo podstatně dřív
1. 6. 2015 22:07
Re: kompaktní kráska
Sakra, nová MX-3 mi úplně utekla >:D
Avatar - white label
1. 6. 2015 22:10
Re: kompaktní kráska
To je hned, chvilku nedáváš pozor a taková zásadní novinka ti uteče. >:-[]
No, je to následek nekonečné diskuse s tebou o MX-5, CX-3 + MX-5 = MX-3. ;-)
1. 6. 2015 22:17
Re: kompaktní kráska
Já jsem si hned říkal, že ti včerejší debata o sportovní jízdě (autech) ještě asi nevyprchala z hlavy >:-[] Tu rovnici teda nedávám >:D
2. 6. 2015 07:31
Re: kompaktní kráska
Normalne mu vysel kompaktni crossroadster. >:D
1. 6. 2015 22:04
Re: kompaktní kráska
Kde se dá koupit? >:D Zatím vyšly jen ceníky, v prodeji bude až teď od června...
1. 6. 2015 22:02
Re: kompaktní kráska
Já ti nevím, to provedení C sloupku je úplně jiné: [odkaz]

U CX-3 je parádní, zatímco u Astry hyzdí jinak docela pěkný design.
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 06:51
Re: kompaktní kráska
Provedení je věc druhá, nápad je věc první... :-!
Avatar - Ronault.
2. 6. 2015 09:43
Re: kompaktní kráska
Výrobců, co s tímto nápadem přišlo je hodně, třeba citroen
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 12:58
Re: kompaktní kráska
To jo, ale Mazda byla první. Jo a také Toyota před časem něco pytlíkovala s Yarisem Sport, ale to byl jen nějaký jednoduchý polep. Nebyl v tom žádný stylistický záměr jako v případě Mazdy. :-!
2. 6. 2015 19:09
Re: kompaktní kráska
Já bych řekl, že to vychází z Adama... a kdy byl Adam? ;-)
Avatar - eXp10it
2. 6. 2015 08:02
Re: kompaktní kráska
Zatahovat do diskuze o německém vozu japonské krapy a vůbec japonsky design a zvraceny vkus mi nezlobte se připadá jako diletanstvi nebo masochismus.
2. 6. 2015 08:26
Re: kompaktní kráska
:yes: :yes:
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 13:06
Re: kompaktní kráska
Japonské krapy? Pokud vím, tak "Japonské krapy", co se týče spolehlivosti, se umísťují v motoristických anketách vždy na prvních místech.
Avatar - eXp10it
2. 6. 2015 17:02
Re: kompaktní kráska
Než jsem měl japonské auto (Toyotu RAV4 r.v. 2007) tak jsem tohle slovo taky často používal, no a potom už jenom tak jeden nebo dva roky... až vás navštíví rez v interiéru a v servisu vám řeknou že to tak dělají všechny RAVky, tak na spolehlivost zapomenete a vrátíte se zpátky ke kvalitě - německým autům.
3. 6. 2015 07:44
Re: kompaktní kráska
Mam podobnou zkusenost: "....japonske auto... tak na spolehlivost zapomenete a vrátíte se zpátky ke kvalitě..."
Viz Reklama Volkswagenu pro Super Bowl: [odkaz]
Yaris taky uz neni co byval: [odkaz]
:-!
Crap je vsechno pod $30,000. Bez ohledu na zemi designu ci vyroby. Smutne je, ze i $60,000+ auto se muze pos*at. Toyota ma nejvice svolanych aut (2010-14 = 24 mil), dokonce vic nez GM (20+ mil) a to uz je co rict.
Avatar - fOE
1. 6. 2015 17:00
Vetrana sedadla
Tak uz i nepremiova nizsi stredni umi to co BMW nezvladne ani ve sve strednotridni inkarnaci. Smutne.
"U nejšpičkovějších verzí zahrnují i masážní funkci a odvětrávání, to řidičova se dá seřizovat v 18 polohách."
Rozbalit vlákno
21
Avatar - boost.
1. 6. 2015 17:09
Re: Vetrana sedadla
:yes: Ostuda BMW.

Mně se Astra líbí. Zezadu trochu Hjondé, ale jinak imho velmi povedené. I vnitřek. Přejí štěstí Opelu.
Avatar - mango
1. 6. 2015 17:11
Re: Vetrana sedadla
Zadní světla mi při prvním pohledu vypadají jako Julietta :-) Celkově se mi nová astra moc líbí, měl jsem H-čko a to bylo skvělý auto. Jen díky staršímu motoru to byl vážně traktor.
Avatar - praděda7
1. 6. 2015 18:40
Re: Vetrana sedadla
Funkci ventilace sedadel BMW nabízí, ale ne u všech modelů a je samozřejmě za tučný příplatek. ;-)
Avatar - guze
1. 6. 2015 19:38
Re: Vetrana sedadla
Jde o to, že astra je nižší střední třída a bmw 3 je střední třída a zadek si neofoukáš ..
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 06:56
Re: Vetrana sedadla
Ano, BMW 3 prošlo nedávno FL a tu ventilaci stále nenabízí. Kde asi soudruzi z Mnichova udělali chybu?
2. 6. 2015 07:33
Re: Vetrana sedadla
O soudruhy z Mnichova nejde, jde o to, jestli tu ventilaci nabizi OEM dodavatel sedadel, pokud se nepletu, tak je to Recaro.
Co se tyka ventilace, tak ji nenabizi v kombinaci s latkou a s alcantarou, pokud se nepletu, pouze v kombinaci s kuzi se muzes chladit. Uz to tady nekde v diskusich rozebirali... A myslim, ze Astra na tom bude naprosto stejne.
2. 6. 2015 10:30
Re: Vetrana sedadla
Ale jde. BMW je z prémiových výrobců snad jediné a i v mainstreamu to má kde kdo. Je to samozřejmě trochu složitější, ale když to zvládnou ostatní, proč to nemůže zvládnout BMW?

S látkou/ Alcantarou ji nenabízí snad nikdo. Většina čalounění nabízených pro 3er je kožených a mezi zbylými nic extra, to je ten problém. A nevím, jestli BMW Individual nabízí i něco jiného než celokůži. Audi exclusive ano.
2. 6. 2015 11:09
Re: Vetrana sedadla
Jaký vliv má perforace sedací části na opotřebení resp vytahání a popraskání koženého potahu. Je zde patrné zhoršení ? Má někdo zkušenosti? Díky.
2. 6. 2015 11:15
Re: Vetrana sedadla
Záleží na kůži, ale perforovaná je samozřejmě náchylnější. Jednak je oslabená a pak také snadněji vysychá.
Avatar - fOE
2. 6. 2015 14:35
Re: Vetrana sedadla
Podle me tu jde ciste o politiku. BMW tim chce prijmet lidi kupovat 5er misto 3er. Stejnemu duvodu prisuzuju absenci HUD v 1er/2er. Klasicky to u nich BMW nabidne (mozna) v pristi generaci, hlavne o generaci pozdeji nez to mela 3er, ktera to mela o generaci pozdeji nez 5er...
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 13:27
Re: Vetrana sedadla
O nějakém spojení s Recaro nevím, ale BMW nabízelo již před léty AM Kit - ventilace sedadel pro dodatečnou montáž, ale jen pro vybrané modely. Tento kit se již nenabízí. Proč nevím. Informace nedorazila. Aktivní ventilace se nabízí pro X5, ale jen v kombinaci s komfortními sedadly v kůži a s vyhříváním za cca 90k.
1. 6. 2015 18:28
Re: Vetrana sedadla
Hned jak jsem viděl obrázek panelu klimatizace, tak jsem si říkal, že jsou tam pěkná dvě nevyužitá tlačítka jak dělaná pro ventilaci sedadel. Jen jsem doufal, že tomu tak není proto, že by plánovali sdílení panelu s Insignií (která ji samozřejmě má). :-)

U BMW je to o to horší, že ve standardní nabídce nemají nějaký výběr pěkných, nekožených čalounění.
Avatar - fOE
1. 6. 2015 18:35
Re: Vetrana sedadla
Souhlas, zaklad je velice smutny, navic za me idealni kombinace kuze/latka na sportovnich sedadlech snad do 2er/3er/4er ani nejde. Bud alcantara, nebo celokuze.
Avatar - praděda7
1. 6. 2015 18:42
Re: Vetrana sedadla
Ano, alcantara nebo kůže, ideál na zpocenou ***ičku... >:-[]
2. 6. 2015 10:16
Re: Vetrana sedadla
Kůži/ látku mají a můžeš ji mít se sportovními sedadly, ale ne s M paketem. A to čalounění v M paketu má středy sedadel a výplně dveří látkové, Alcantara je na bočnicích atd. Celoalcantarové v nabídce nemají.
Avatar - fOE
2. 6. 2015 11:47
Re: Vetrana sedadla
Ano, takze presne opacne kombinace, nez o jake by mel clovek zajem. >:D
Avatar - white label
2. 6. 2015 12:08
Re: Vetrana sedadla
Kombinace látka alcantara je u Mpaketů tradiční. Třeba u E39 s Mpaketem to byl nejlepší (i vzhledově) potahový materiál ze všech možných, včetně příplatkových kůží, které se navíc poměrně rychle vytahají.
Avatar - fOE
2. 6. 2015 13:13
Re: Vetrana sedadla
V casech e39/e46 byla stejne tak tradicni Kuze/latka, ktera mi jako kombinace prijde smysluplnejsi. Precijen kuze po stranach je o hodne odolnejsi a na ta mista vhodnejsi material nez alcantara.
To je ta hlavni kombinace, ktera mi v nabidce chybi u automobilky co neni ochotna posunout odvetravani sedadel do sve stredni tridy, o nizsi stredni nemluve.
2. 6. 2015 13:53
Re: Vetrana sedadla
Ty bys tedy chtěl, aby kůže/ látka šla s M paketem, ale nešla se sportovními sedadly? Nebo snad aby kůže byla uprostřed a látka na bočnicích? Teď nechápu.

U M paketu bude problém v tom, že pro ně kůže/ látka nebude dost nóbl (můj odhad). Ta Alcantara je jediné nekožené čalounění pro M paket.
Avatar - fOE
2. 6. 2015 14:21
Re: Vetrana sedadla
Chtel bych aby sla kombinace kuze (kraje) a latka (stred) na sportovnich sedadlech i k Mpaketu, chtel bych aby mi s Mpaketem BMW misto kuze po stranach nevnutilo alcantaru. Umelo to kdysi, kdysi to umelo dokonce i pro M3 (e46) [odkaz] (mimochodem velice prijemny interier).
Jestli je to otazka toho co je nobl tak me to ve svete ruznych 114i s Mpaketem spis pobavi, nez ze bych to uznal za smysluplny duvod.
2. 6. 2015 14:44
Re: Vetrana sedadla
Jak si jinak vysvětlit, že kromě toho jednoho, které je exkluzivně pro M paket, můžeš mít k M paketu jen celokožená? Asi se jim nezdají dost dobrá.

Pro M3 mají látku/ kůži i v téhle generaci (je to jiné čalounění, než má standardní 3er). Ale ne pro M paket. Musíš se rozhodnout, jestli chceš víc látku/ kůži a koupíš si M podvozek, sportovní sedadla atd. zvlášť, nebo radši M paket.
1. 6. 2015 17:17
Myslím, že se nová Astra povedla ...
Za sebe musím říct, že se mi líbí ... Doufám, že bude i ve verzi GTC.

Tohle je povedená fotka ...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
1. 6. 2015 17:30
Re: Myslím, že se nová Astra povedla ...
Presne, tam vyzerá nová Astra výborne. Je mi jasné, že naživo tie hrany a linky nebudú tak dramatické (viď nové Škodovky, kde tie ostré línie z promo fotiek v reáli ťažko hľadám), ale zatiaľ silne pozitívny dojem.
Avatar - aproximus
1. 6. 2015 17:38
Re: Myslím, že se nová Astra povedla ...
trefná poznámka ke škodovkám :yes: :-)
1. 6. 2015 17:53
Re: Myslím, že se nová Astra povedla ...
Přidávám se k vám panové, vizuelně hodně povedené auto - exteriér i interiér. Jestli bude vypadat v reálu takto, tak je to slušná štika v nižší střední. Za první dojem má u mě Opel :yes:

Tak nejak mi to připomnělo první Astru, když dorazila v roce 92 tuším, měl jsem Astru F GSI a byl jsem z designu unešený, mooc se mi líbila ;-)
1. 6. 2015 21:32
Re: Myslím, že se nová Astra povedla ...
Nekrič vopred, až realita ukáže. Ale je fakt, že tieto fotky vyzerajú o kus lepšie. Ale tiež je pravda, že sú cielene robené tak, aby Astra na nich vyzerala dobre, lepšie ako v reáli. Takže si radšej počkám, lepšie milé prekvapenie ako sklamanie.
Avatar - praděda7
1. 6. 2015 18:44
Re: Myslím, že se nová Astra povedla ...
Pěkné...kodo design? ;-)
1. 6. 2015 18:18
Dobré, ...
... nemusí být jen za tři ;-)

Po ranním rozčarování nad "uniklými fotografiemi" musím trošku posypat vlastní hlavu.
Další fotky a především přímé srovnání odhalují, že realita bude asi lepší než mi na první pohled přišlo. :yes:

Ale abych si přeci jen rýpnul, tak ta přikrčená záď mi k Astře a celkově k Opelu příliš nesedí.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - praděda7
1. 6. 2015 18:46
Re: Dobré, ...
No jo, když kopíruješ Mazdu, tak to jinak nejde... :-!
Avatar - Ronault.
2. 6. 2015 09:45
Re: Dobré, ...
Všichni kopírují Mazdu, i pekaři, takový Zoom-Zoom rohlík nemá chybu
Avatar - white label
2. 6. 2015 12:17
Re: Dobré, ...
Už i včelaři s novým medem BZoom - BZoom...
Avatar - woody-alien
2. 6. 2015 13:28
Re: Dobré, ...
Nebyl náhodou první Dobeš ? >:-[]
[odkaz]
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 13:33
Re: Dobré, ...
No vidíš, asi byl, ale nedokázal ten nápad prodat... ;-)
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 13:30
Re: Dobré, ...
Dáš si jeden a už zoom zoom na WC... >:D
3. 6. 2015 07:51
Re: Dobré, ...
"No jo, když kopíruješ Mazdu, tak to jinak nejde."
"Všichni kopírují Mazdu..." => pan mel k snidani vtipnou kasi, hm? :-! Uz to pre-posilam kolegovi do Italie, on dela pro AR, at uz se jde postavit do fronty na pracaku.
Avatar - praděda7
3. 6. 2015 10:11
Re: Dobré, ...
S tím postavením do fronty na prácáku pro kolegu z AR je docela rozumný nápad... :-! Kopírovat Mazdu...nikde jsem nepsal, že všichni kopírují Mazdu. Jen ti chytří kopírují Mazdu. :-!
1. 6. 2015 18:37
,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Rozbalit vlákno
13
Avatar - fOE
1. 6. 2015 20:49
Re: ,,,,,,,,
ale jo, proc ne >:D
Avatar - woody-alien
1. 6. 2015 20:55
Re: ,,,,,,,,
Pro nás, co neděláme v tajných službách, mohl bys to přeložit ? Tedy pokud na to máme prověrku. ;-) >:D
Avatar - white label
1. 6. 2015 21:02
Re: ,,,,,,,,
To víš, MiG je nadzvuková stíhačka a podle toho taky vypadá jeho forma písemného projevu. >:-[]
1. 6. 2015 22:12
Re: ,,,,,,,,
Dle jeho nedávného prohlášení spíš: "Nadzvuková inteligentní stíhačka" >:D
Avatar - white label
1. 6. 2015 22:15
Re: ,,,,,,,,
Prohlášení "stíhaček" zásadně/nikdy neberu vážně... >:-[]
1. 6. 2015 22:19
Re: ,,,,,,,,
To já taky ne, ale alespoň je sranda >:-[]
Avatar - Ham.
1. 6. 2015 22:29
Re: ,,,,,,,,
To vypadá na zaseknutý palubní kanón. Na ty ruský krámy není nikdy spolehnutí. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 22:35
Re: ,,,,,,,,
Praveze ked si trosku zaspominam do minulosti, tak Rusi ( svieti ) to mali lepsie vychytane nez amici - v case studenej vojny. Myslim, ze pri nektorych dokumentoch o Vietnamskej vojne aj boli postrhy pilotov, ktori sa v americkych stihackach stazovali ( F4E Phantom ) ze po minuti rakiet najskor palubny kanon vobec nebol, a neskor s nim boli problemy...Vyriesili to az casom. ;-)
A ten aktualne pouzivany je parametricky na 1 hlavnovu zbran fakt neskutocne vydareny. Amici pouzivaju pre istotu motorom hnane kanony Gatlingovho principu. ;-)
Avatar - Ham.
1. 6. 2015 22:53
Re: ,,,,,,,,
To je možný, ale tady máš autentický záznam z poslední provokace Rusů v Barentsově moři proti Norsku z bojového recorderů jednoho z Migů-35
,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
a prostě se zavařil. To prostě nevokecáš >:-[]
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 23:02
Re: ,,,,,,,,
no jooo, korupcia tam teraz vladne brutalna, setri sa na vsetkom, na udrzbu niesu ruble, tak to potom takto vypada... >:-[]
Avatar - donPedro
1. 6. 2015 18:44
Pochvala a zvědavost
Tož hezky na fotkách nová Astra vypadá, vně i uvnitř. Za to patří Oplu pochvala :yes: A taky jeden otazník. Byť jest nižší střední doménou hatchbacků, jsem zvědav jakpak se povede na tento nový vizuální styl napasovat jednak kombi, a druhak i sedan. Tož uvidíme .......
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2015 19:46
Re: Pochvala a zvědavost
Kombík J je krasavec ;-)
1. 6. 2015 19:01
Pěkné, moc pěkné
Astra nám zkrásněla a udělá pořádný vítr. Golf to nepocítí, ale francouzi a korejci ano. Zadní partie s úzkými světli mi připomíní Alfu, ale proč ne :-) Po dlouhé době německé auto co má šmrnc.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wolfsteen
1. 6. 2015 19:14
Re: Pěkné, moc pěkné
Pěkné, ale ta černá žraločí ploutev na červené střeše vypadá do blbě :no:
1. 6. 2015 19:21
a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
vemte uz toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka, hodte ho pres reku moravu na ten jejich balkan a najmete nejakyho poradnyho designera
Rozbalit vlákno
28
1. 6. 2015 19:46
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Co jsi kromě přisprostlýho plivání a ochcávání kotníků úspěšným dokázal ty, Holdene? ;-)
Avatar - boost.
1. 6. 2015 19:47
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Zaregistrovat se na ACZ. Bohužel.
1. 6. 2015 20:02
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
mas neco k veci nebo zase jen zvladnes osobni utoky na ostatni diskutery
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 20:06
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Aspoň, že to co píšeš o Kabaňovi je naprosto neosobní, a už vůbec ne útočný. :no:
1. 6. 2015 20:29
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
no ja zadnyho kabanose nejmenoval
Avatar - white label
1. 6. 2015 20:41
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Nech ho, hňupa...
1. 6. 2015 20:44
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
aaaaaa labilni mopslik pribehnul
Avatar - MadPete
1. 6. 2015 20:45
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Hochu abys nebyl za chvíli vybanované.
1. 6. 2015 20:49
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
nenapadam diskutery, ani pisalky z redakce, pouzivam vybrany slovnik, tak za co? za ohodnoceni prace zezvejkanyho vandraka?
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 20:52
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Ano, to je návod, jak nedostat ban a přesto být za spodinu . :yes:
Avatar - woody-alien
1. 6. 2015 21:00
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Ono útočit na tebe je tak trochu špinění rukou, ale Váhy (a někdy i Blíženci) si nemůžou pomoct. Mám za to, že oslovení "labilní mopslík" je napadení diskutéra. Rozhodně ovšem kvůli tomu pro tebe nežádám ban, úplně mi postačí dnes už zlidovělé prohlášení, že kdyby blbost nadnášela, tak se tady vznášíš jak holubička.
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 21:02
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Ty jsi blíženec?
Avatar - woody-alien
1. 6. 2015 21:07
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
To není úplně přesné. Spíš my (já a moje druhé já) jsme Blíženec. >:D
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 21:10
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
A narážels na můj příspěvek pod "Gilgitem" ? Jen ze zvědavosti, jestli je to náhoda. >:D
Avatar - woody-alien
1. 6. 2015 21:15
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Přesně tak. ;-)
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 21:28
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
No jo. Tak zásah-potopená. ;-)
Avatar - white label
1. 6. 2015 21:12
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Tak to už jsme vlastně tři Blíženci... >:-[]
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 21:14
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Možná tě myslel svým druhým já >:-[]
Avatar - white label
1. 6. 2015 21:37
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Ale já jsem se mu nedal, teda aspoň o ničem nevím... >:D
Avatar - white label
1. 6. 2015 21:10
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Já ano....
1. 6. 2015 22:23
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Coswortha bysme stejně meli za chvíli zpátky s jiným nickem, pro něho je ban zbytečnej :-)
Avatar - white label
1. 6. 2015 20:57
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Já nikoho nejmenoval..., ale k tomu hňupovi ses přihlásil bleskově... :*)
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 20:59
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Dobrá trefa :yes:
Avatar - white label
1. 6. 2015 21:09
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Tyhle nicky (v tomto případě jde o dvojsmysl) bývají snadno čitelné, stačí nahodit a schlamstnou to i s navijákem... a ještě si u toho primitivně krknou.
1. 6. 2015 22:20
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
psal si o kabanosovi mopsliku?
Avatar - boost.
1. 6. 2015 22:37
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Jestli to ještě nevíš, tak jsi hňup a idiot, který neví, jak se má chovat a píše naprostá lejna. Ono jestli svoji blbost jen hraješ, tak tím možná hůř. Nic jiného neumíš než jen psát vulgárně.

1198 exkrementů holden_holdena.
1. 6. 2015 23:06
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
ty jsi ale nevychovany >:-[]
1. 6. 2015 20:14
Re: a proc to jinde jde a ve skodovce ne?
Ubožáku! :-! :no:
1. 6. 2015 19:26
Pre mna ..
krasne auto s krasnym interierom... pockam si este na zivo...
V Skodovke sa maju co ucit ..... >:D
Rozbalit vlákno
2
1. 6. 2015 19:44
Re: Pre mna ..
Hejhej, pjekné je veru.
Ale velkú pravdu napísali s tým zúfalým miestom v terajšej astre pre cestujúcich vzadu. 34mm navyše je o niečo lepšie ale neviem nakoľko to pomôže. Pre mňa by pocitovo trebalo viacej aspoň o 10cm.
1. 6. 2015 20:06
Re: Pre mna ..
zo vyriesi len pocit na zivo... skusobna jazda to isti
1. 6. 2015 20:17
Pěkná, pěkná, pěkná...
Tak toto bude jeden z nejhezčích Opelů posledních let! Optická (i skutečná) zavalitost a těžkopádnost je ta tam, zato sportovní elegance pořádkě přibylo! Toto se povedlo určitě víc, než modernizovaná Corsa s podivně vykouslými světly. :-! Teď se ještě vyvarovat nesmyslně dlouhých převodů a mohlo by to být super auto! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
36
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 20:20
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
A elektrické ručky, viď? ;-)
Avatar - woody-alien
1. 6. 2015 20:38
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
;-)
1. 6. 2015 21:10
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Jasně, ale současná Astra má tento ďábelský vynález jen na přání, tak doufám, že u této osvícené politiky (kterou chválabohu aplikuje i Insigne), Opel zůstane. ;-) :yes:
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 21:13
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
V pohodě, já taky raději klasiku. :-)
Edit :Myslím ručku. ;-)
Edit 2 : sakra, to sem tomu pomohl. Myslím neelektrickou parkovací brzdu.
1. 6. 2015 21:47
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
no vidis, ja ma treba v aute elektronickou, ktera prinasi radu praktickych vyhod a dosud jsem neobjevil zadnou jeji nevyhodu. v cem ti elektronicka vadi?
Avatar - _Karel_
1. 6. 2015 22:05
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Já mám v jednom autě tu a v druhým tu. U elektriky očekávám dražší servisní náklady. Jinak v praxi mi nijak nevadí.
2. 6. 2015 00:08
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
jj, zvysene servisni naklady se daji predpokladat, to souhlasim.
2. 6. 2015 10:47
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Výrobci rádi uvádí, že to bude na servis levnější, protože nemusíš dotahovat/ seřizovat lanka a promazávat lanovody (což stejně reálně moc lidí dělat nebude, byť by se to mělo). A že výrobcům ubyde reklamací. Ale to je otázka toho, na jaké časové období se dívají (a jakou počítají cenu práce), protože za cenu jednoho třmenu s elektromotorem budu mít pěkných pár seřízení. A i kdyby vydržely 20 let, nějaká zmetkovitost bude.
1. 6. 2015 23:17
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Omlouvám se, že reaguji na otázku, která byla určena někomu jinému, ale nemohu odolat - el. parkovací brzda má totiž nedostatků jako blech a její rozšiřování a pronikání do stále nižších segmentů nemá téměř žádné racionální důvody. Jedná se totiž jen o svévolný tlak marketingu, který konstruktéry nutí přicházet s "inovacemi" doslova za každou cenu. Jaké jsou tedy hlavní praktické nevýhody el. parkovací brzdy? Tím největším je fakt, že tupě rozlišuje jen režim "zapnuto/vypnuto", zatímco u mechanické klasiky může řidič prací s ovládací páko rukou ovlivňovat 1) rychlost aktivace i dekativace, 2) míru účinku. Další velkou nevýhodou je, že aktivace pomocí elektromotoru je poměrně pomalá a navíc vydává odporný nedůstoný zvuk. Další nevýhodou je fakt, že v autě úplně zbytečně přibude další elektromotor, tedy potenciálně další místo, kde časem snadno může dojít k poruše, jejíž odstranění není vůbec levné. Pak je zde ještě otázka hmotnosti. Nevím to přesně, ale přidání elektromotoru, který tahá za lanovody místo ruky řidiče samozřejmě zvýši hmotnost vozu, přičemž automobilky se nyní snaží o pravý opak! Je zde samozřejmě i problém emocionální - nač okrádat řidiče o další potěšující pocit sepětí s mechanikou vozu a obírat ho o alespoň minimální a u moderního vozu opravdu jen zřídka potřebný výdej fyzické energie? Argument, že v režimu Auto-hold el. park brzda usnadňuje rozjezd do stoupání také neobstojí, protože totéž lze snadno zajistit přídavnou funkcí ABS prostřednictvím hlavního brzdového systému (tzv. hill-holder). Pro zkušené řidiče-labužníky je samozřejmě podstatná i možnost použití mech. parkovcí brzdy k překonání případné nedotáčivosti vozu či prostě jen k "blbnutí" někdě na volné ploše (pokud tedy lze zcela vypnout ESP). Dalším mínuem je výrobní cena - elektromotor samozřejmě není zadarmo, což je v dnešní době úporného snižování výrobních nákladů zvláště pikantní... Ospravedlňovatelům příšerného "vynálezu" jménem el. parkovací brzda tak zbývá jen úsměvný argument, že na středové konzole mezi sedadlem řidiče a spolujezdce u vozu s el. parkovací brzdou zbyde trochu více místa na odkládací prostory (tlačítko je menší, než páka), ale ve světle výše uvedených nedostatků je to přínos zcela zanedbatelný.... Pokud už tedy automobilky chtějí el. parkovací brzdu nabídnout, měli by ji nabízet výhradně jako VOLITELNÝ prvek výbavy. Odstrašujícím příkladem v tomto směru je nejnovější generace VW Golfu, kde mechanickou ručku nelze dostat dokonce ani u verze GTI! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: Naštěstí současná generace Octavie i Leonu odolaly a jsem tomu neskonale rád (stejně jako v případě současné generace BMW řady 3), ale jinde se diktátorské (nealternativní) zavádění el. P brzdy bohužel šíří jako rakovina(viz. např. nedávná modernizace Mazdy 6!!!).... :-( :-( :-( :no: :no: :no: Momentálně trnu hrůzou, jestli náhodou nepostihne taky novou Alfu Romeo Giulia, která by měla být nejsportovnější a "nejřidičtější" vůz střední třídy. To by byla nejen ostuda, ale skutečná tragédie... 8-s :no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2015 23:30
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Pohledem běžné řidičské bonďaté ovce, která se během autoškoly v lepším případě dozví, kudy do káry nalejt naftu a kde najít motor u většiny aut, a o řízení ví asi tolik, že volant je multifunkční ovládací prvek na ovládání rádia, BT-HF, palubního PC a navíc slouží i k ovládání směru při jízdě, a že spojkovej pedál je ten pedál, na kterej nikdy nezbejvá ta noha, co je třeba, ... tak tímto pohledem je ruční brzda úplně přirozeným pokrokem automobilové techniky.

Že to jsou kila navíc? Že to je další věc, co časem přestane fungovat? Má tohle v době, kdy si do auta objednáváš serepatičky co nemáš ani v obýváku, vůbec smysl řešit?? Adaptivní řízení, adaptivní tlumiče, front- back- rear- park- assist, radar ... a dalších milion příplatkových bazmeků, co se do aut dostávají, dělají z otázky automatické ruční brzdy naprosto nepodstatnou záležitost :-! :-!
1. 6. 2015 23:54
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Nemohu s tebou souhlasit, protože el. parkovací brzda zasahuje do okruhu základních ovládacích prvků auta, a ty by měly být posvátné. Co příjde příště - joystick místo volantu? Nebo už zločinné autonomní řízení bez řidiče?!! 8-s 8-s 8-s :no:
2. 6. 2015 00:42
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
nerozumim. funkci nouzoveho brzdeni ma take, v zivote jsem to nepouzil, stejne tak jako jsem v zivote pri jizde nepouzil rucku (myslim v nouzi, nemyslim rozjezdy do kopce a trvale zabrzdeni, atd.) . joystick misto volantu neprijde, v tom neni zadny cit (s joystickama jsem se neco nahral v detstvi), to autonomni rizeni, to doufam take ne.
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2015 18:05
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
joystick místo volantu už tu ve výrobě máme...
2. 6. 2015 18:31
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
povidali, ze mu hrali... do nejake utopicke studie mozna, ale do osobniho auta ne (nebavime se o bagrech, ze ne).
Avatar - _Karel_
2. 6. 2015 06:16
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Podstatný rozdíl je v tom, že adaptivní podvozek a spoustu asistentů máš většinou v příplatkové, a tedy volitelné výbavě. Na rozdíl od el. brzdy.
Avatar - Ham.
1. 6. 2015 23:33
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Elektromotor, který tahá za lanovod? Tak to ani omylem, je to servo umístěné na brzdovém třmenu zadních kol, které přímo přitlačuje brzdové destičky, takže nějaká úspora hmotnosti tam bude.
Tady máš G7 GTI s ručkou.
[odkaz]
:-)
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 23:48
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
:-)
A teraz chcem vidiet toho nadsenca, ktory si ho koli tomu da doviezt spoza mlaky a bude cakat, kym mu ho prerobia na EU verziu ... :-!

Inac, uz som niekde cital aj o jeho spominanom rieseni - ze sice blizko zadnych brzd, ale ten el. motor tam taha za lanovody...Len si neviem spomenut, v sucislosti akym modelom a akej znacky to bolo. Ale samozrejme ze aj ja to povazujem za vynimku.
Brzdy "by-wire" pokial pojde vsetko podla planu, tak ako prva seriovo pouzije (zase) Audi na zadnych brzdach u nejakeho noveho modelu ( spekulovalo sa o novej gen. Q5 )... ;-)
Tym myslim prevadzkove brzdy - teda ze hydraulicky okruh uz bude len na predne brzdy.
1. 6. 2015 23:59
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Brzdy po drátě (základní okruh) se už snažil u některých svých modelových řad zavádět Mercedes (tuším že to bylo u řady E či S) a dopadlo to naprosto katastrofálně, vč. smrtelných nehod a následného tučného odškodnění placeného automobilkou. Velice rychle od toho u Mercedesu upustili a u vozů, které tímto systémem byly vybaveny dokonce zdarma prováděli přestavbu na poctivou hydrauliku. Bezhlavá elektronizace bez skutečného důvodu je prostě u auta cestou do pekel... :'-( :no: Podobný případ je další absurdita - řízení po drátě. O tomto fiasku by zase mohl říci své tuším že Infiniti, které ho krátce nabízelo v USA...
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2015 00:07
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
ty koksoooo, na tu E-klasu som aj zabudol !!!! :-O Diky za osviezenie pamäti !
Ved to aj bol fakt poriadny imidzovy problem pre MB ako taky, z ktoreho sa spamätava doteraz ! Takze ano, uz tu boli a boli v serii, takze nic...Preto aj Audi k tomu pristupuje opatrnejsie a zacne na zadnej naprave. ;-)
Co sa Infinity tyka, tak ten system uz pouzivaju, ale novinari im to trochu skritizovali, tak neviem, ako sa budu hybat dalej. Je aj v nom zalozny hriadel riadenia, ktory ale za normalnych okolnosti s volantom prepojeny nieje a pripaja sa len v pripade nudze cez nejaku spojku...
Pokial teda od toho systemu uz neupustili s FL toho modelu uplne... :-!
2. 6. 2015 14:19
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Stejně jako zmizel hydraulický systém u posilovače řízení, zmizí i u brzd. Důvod je zlepšení odezvy a reakční doby. A hlavně ESP bude reagovat výrazně rychleji než nyní skrze "pružící" hydrauliku v hadicích.

MB-E mělo oba okruhy, hydraulický byl jako záložní, prý to brzdilo velmi dobře. O nespolehlivosti nemám tušení, dost se toho napsalo, ale jaká byla skutečnost nevím. Po faceliftu o to MB-E přišel a dostal jen klasickou hydrauliku.
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2015 14:47
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
ved este raz si teda sypem popol na hlavu za to, ze som na tu ( fakt problemovu do FL ! ) E-klassu zabudol... :*)
Pritom v tej dobe toho bolo o tom pisane vsade kopa. Ono je to aj tym, ze sice sa zastavam ineho clena D3, ale D3 ako takej som prial uspech a technologicky naskok pred zvyskom sveta, co sa defakto potvrdzuje. A ked som videl aktualne smerovanie MB - aktualna A-klassa, jej banan CLA, krabicku GLA a ich AMG verzie, tak som mal o negativne emocie postarane a na staru E-klassu som zabudol... :-!
Realita tej E-klassy pred FL je pre mna znama len cez 1 jej byvaleho majitela - vysloveny problem s nou on teda konkretne nemal, ale o nekonzistentnost brzdneho ucinku sa so mnou pri nasich debatach o nej podelil... :-!
Avatar - _Karel_
2. 6. 2015 06:20
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Řízení po drátě u Infi bylo je fiaskem? Nepolemizuji, jen jsem zvědavý. Pokud vím, u nás to nabízí krátce.
1. 6. 2015 23:50
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Ona ale exituje i verze, kde elektromotor skutečně tahá za lanovody! A ta fotka Golfu GTI 7. gen s ručkou pro mě není žádnou novinkou. Pochází z verze pro USA. Tady totiž ještě mají řidiči všech pět pohromadě (dalším příkladem je třeba současná generace BMW M5 s manuální převodovkou). Proč tato již vyvinutá řešení ale evropské automobilky nenabízejí alespoň jako alternativu na evropských trzích?!! 8-s :no:
Avatar - Ham.
2. 6. 2015 00:04
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
V kterém autě tahá za lanovody?

To, že je něco vyvinuté neznamená, že automobilky budou vyhazovat miliony za drahá homologační řízení když si to v Evropě stejně nikdo nekoupí a pro pár internetových diskutérů se auta nevyrábí. Když je poptávka, tak je nabídka (v USA), když není, tak není ani nabídka.
2. 6. 2015 12:05
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
V Astre je elektromotor za levym zadnim kolem a taha za lanovody. Motor je zatim spolehlivy, spis odchazi ty lanovody, kdyz se zanese bovden. Takovy lanovod vyjde na 4000czk jenom material. Jinak souhlasim, ze lepsi je manualni rucka, ja vzdycky zatahuju na semaforu a s manualni zatahnu jen tolik, co potrebuju a nemusim mackat brzdu, kdyz chci odjistit.
Avatar - white label
2. 6. 2015 12:11
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Proč na semaforu? Teda pokud není v kopci, což obvykle nebývá.
2. 6. 2015 12:13
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
nestojim na brzde, jemne zatahnu rucku a cekam, ale co vidim jine ridice, tak 99,9% stoji na brzde klidne 2 minuty
Avatar - white label
2. 6. 2015 12:34
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Na většině semaforů nestojím na žádné brzdě (včetně ruční), na rovině to za nutné nepovažuji.
2. 6. 2015 12:41
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
malo kde je absolutni rovina, jednou jsem tak stal a telefonoval auto se samo rozjelo a tuklo do auta za mnou
2. 6. 2015 12:16
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
to asi nesrovnavas spravne. ja prijedu k semaforu, zabrdim nohou, pustim brzdu a stojim. kdyz se chci rozjet, seslapnu spojku, zaradim, jakmile auto zacne zabirat, elektronicka brzda se sama uvolni a jedu. mam o zatazeni a povoleni klacku mene.
2. 6. 2015 12:26
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
to jo uvolni se sama, jenom takovy vnitrni pocit mi rika, ze se tim ten motor nici :*)
2. 6. 2015 16:10
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Jednak ne vždy servo zabrzdí, záleží jak dlouho stojím, a jednak je to jeho práce :-). Radši ať se mučí moto než moje ruka... Mám to konkrétně v tiguanu a sharanu. Samozřejmě když to nemáš, tak se Ti to nemůže rozbít, ale funkčně je to prvek, který v denodenním provozu pomáhá (hlavně ve městě) a nijak neomezuje. A proto nechápu hysterii některých okolo toho (například od arese).
2. 6. 2015 10:58
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
V některých autech je to skutečně tak, že motor jen tahá za lanko. Tohle řešení si samozřejmě bere to špatné z obou. Jen jim to umožní uklidit interiér (hledal bych ho tedy ve francouzských autech, bez urážky).
2. 6. 2015 14:15
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Lanovody ovládané elektromotorem má na ručce třeba Peugeot 508, viz nedávný test tady na acz.
2. 6. 2015 00:31
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
ty jo, mistrovsky elaborat ;-)

0) nevim, za co se omlouvas, reakci kvituju od kazdeho ;-)
1) nevim, k cemu potrebujes davkovat silu brzdneho ucinku u rucky. na to mas prece klasickou brzdu. ja mam rucku jen na zastaveni. tzn, ja to nepotrebuju, ty to pro neco potrebujes?
2) rychlost aktivace je v mem systemu rychlejsi nez s klasikou, funguje tam kombinace obojiho (bezprostredne po zabrzdeni drzi brzdy, po chvili se to prepne) - tzn. system v realu funguje rychleji nez klasika
3) elektromotory - jasne, servisni naklady beru, u sluzebaku me to nepali, u soukromeho to zatim funguje 3,5 roku :-)
4) hmotnost je zcela marginalni, lanovody tam snad ani nejsou nebo jenom kratoucke, ne?
5) emocni naboj - nechapu, ja rucku za jizdy nepouzivam, zadny emicni naboj to pro me nema. auto hold je mnohem pokrocilejsi a lepsi funkce nez hill holder (opet z vlastni zkusenosti), blbnuti na volne plose, no, ano, to ja rad, ale rucku k tomu opet nepotrebuju, chapu tady, ze nekdo tuhle velmi okrajovou aktivitu chce provozovat i s modernim vozem a ruckou, tak to dela... kdyz mas ale 4x4, tak je to stejne off-topic. nedotacivost vozu v provozu tim muze zkouset prekonat jenom blbec. dokud kola nezablokujes, tak ji zvetsujes, jakmile je zablokujes, jdes do smyku. tohle neberu.
6) vyrobni cena - no byl bych zvedavej, ona rucni brzda uplne levna take nebude, VW to snad v nekterych autech uz strka jako standard, ne? a VW jde tezce po cene... ale tohle ani neni nevyhoda toho systemu, proste neco stoji, to bys mohl stejne tak zpochybnovat autoradio, za ktere si take platis.
7) celemu tvemu zaveru pak nerozumim, ja to v aute mam, uz bych to bez toho nechtel. obzvlaste v kombinaci s manualni prevodovkou je to super vec, kterou pouzivam na kazde krizovatce, ktera neni na uplne rovine. maloktery inovativni prvek v aute je v takove permanenci jako toto.... snad jen potvrzeni meho tvrzeni, ze golf tuhle prehistorickou vecne zatuhlou, nestejne brzdici a velmi silne rachtajici paku v kabine nema.
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 07:09
Re: Pěkná, pěkná, pěkná...
Často je to s inovacemi u aut jako s novelizacemi ve státní správě. Sedí tam u počítačů mraky lidí, kteří se potřebují seberealizovat... ;-)
Avatar - MadPete
1. 6. 2015 20:44
Sergio měl pravdu!
Fůze s GM už nastala a v rámci výměny know-how dostal Opel zadek z Giulietty.
Ale nevypadá to celé špatně. Spíš evoluce než revoluce. Skončí stávající Astra zase jako Classic?
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2015 21:36
Fascinující
Konečně auto, které se mi doopravdy hodně líbí. Vůbec v té červené je to trefa :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
1. 6. 2015 21:41
VW Group nevytlačí...Nikto.
Myslím si, že vidina skorých štatistík s číslami predajnosti a s Astrou v TOP 5 nehrozí. Vinná však nebude samotná novinka z Rüsselsheimu, ale mentalita našich národov. Už odmalička sme akoby "vychovávaní" k náklonnosti veľkému DAS AUTO Group. Symboly ako TDI sú inšpiráciou už aj teenegerom strácajúcich čas prehľadávaním internetových portálov, pozerajúc fotografie štvrtej generácie Golfu za Československy premrštenú cenu, stočenými kilometrami, motorom na sklonku životnosti a nejakým subwooferom v kufri. Tí "vyzretejší" ešte mrknú na udávanú spotrebu a objem kufra. To je sen priemerných ľudí naších krajín. Tí nikdy nepochopia a ani si nepripustia niečo iné a často aj lepšie k srdcu. Čo je škoda a doplatí na tento "jav", tak ako ostatné značky aj Opel so svojou Astrou.
Rozbalit vlákno
4
1. 6. 2015 22:28
Re: VW Group nevytlačí...Nikto.
Ktoré národy myslíš? Golf je napredávanejšie auto v EU, takže asi všetky, čo?

A nepodliehaj pocitu, že je niekto hlúpejší ako ty.
Avatar - Aladeen
1. 6. 2015 22:53
Re: VW Group nevytlačí...Nikto.
Mieril som skôr na pozíciu VW Groupu u nás. Nie konkrétneho modelu, Golf som použil ako príklad..
Avatar - twistedTSD
1. 6. 2015 22:53
Re: VW Group nevytlačí...Nikto.
"Vinná však nebude samotná novinka z Rüsselsheimu, ale mentalita našich národov." Čím vinná? Že (pokud lze tak generalizovat) preferuje něco jiného než ty?

Prostě a jednoduše, VW holt asi musí něco dělat dobře - lépe než ostatní, jinak nebyl tam, kde je. Nevím, jak to souvisí s nějakou mentalitou.
3. 6. 2015 07:59
Re: VW Group nevytlačí...Nikto.
"...Prostě a jednoduše, VW holt asi musí něco dělat dobře - lépe než ostatní.."
Bohuzel, v globalni ekonomii je velice tezke se globalne prosadit - VW vubec nema uspech v USA, ani "sebelepsi" reklamy masazujici mozky nepomuzou. Golf je auto pro nemky, ne pro yuppies. Opel byl pro delnickou tridu v BRD. Kdyz ta casem vymizela, i Opel se zmensil. Ted se ukaze jestli nemky budou kupovat ASTRA.
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2015 22:30
Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
Nová Astra dostala s novou generací přesně to, co té stávájící k dokonalosti. A nebylo toho zrovna nejmíň...

Vnější linky jsou neuvěřitelně promyšlené. Základní linie stále jasně hovoří o Astře, jak jsme ji znali až dosud. Přitom se ale zcela zbavila určité dávky německé chladné formálnosti a nudy, a navíc shodila opticky přinejmenším dva metráky živé váhy.

Detaily doplňují celek tak harmonicky, jak jen to může jít. Ani zdaleka nepůsobí křečovitě, nevytváří dojem nepřirozených cingrlátek tak typických pro francouzský dojem. Ne, tohle je německá chladnost a preciznost smíchaná s italskou horkokrevností a živelností v tom nejryzejším poměru.

Interiér pak dává tušit, že třídní vrchol dobytý novou Corsou o třídu níž bude dobyt i zde v nižší střední, a to rovnou přílivovou vlnou tvarové a materiálové harmonie.

Seznam dostupných výbavových prvků, infotanmentu a asistentů pak novou Astru až nebezpečně přibližuje herním konzolím PS, kde takřka vše je možné a sny se stávají skutečností. Opět jednoznačný třídná vrchol

Zatímco VW se svým Golfem VII model nikam dramaticky neposunul a zůstal na svém teplém místečku, tak Opel s novou generací Astry získává opravdu bouřkově silný vítr do plachet. Tohle už není pouhý blesk ve znaku, tohle je blesk, který rozjasní celé automobilové nebe nižší střední třídy :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 22:39
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
GTi-ho student ? >:D

Ak bol teda GTi ucitel, a hovori sa ze vtedy je ucitel dobry, ked ho ziak prekona, tak aby som mohol GTi-ho pochvalit ako dobreho ucitela, tak ty este trosku pridaj... ;-)

Ale zaciatok slusny :yes:
Avatar - white label
1. 6. 2015 22:47
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
Když už, tak GTI-ho, GTičko (s malým i) nechme Peugeotu a spol.
A pokud je GTIho student, tak evidntně neměl tolik chodit za školu... ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 23:06
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
ospravedlnujem sa za pravopisnu chybu voci velkemu GTI s velkym "I" ;-)
Kurnaaa, aby to nevyznelo dvojzmyselne, potom ma tu este niekto sprdne, ze on ho nema mäkke ale tvrde/y... >:D
2. 6. 2015 00:38
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
... ty uz zase myslis na tu mou kolegyni, co ;-)
Avatar - boost.
2. 6. 2015 00:53
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
>:D :yes: Jak se jí vede?
2. 6. 2015 06:59
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
no, vede se ji dobre, ale myslim, ze je stale sama...
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2015 11:07
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
zeby kriza stredneho veku ? :*)

a pozeram vyssie, ze mladi borci na Baworakoch by sa zase hned predbiehali a potom nam postarsim tu zase ostane na vyber len z rozvedenych 40-iciek s 2 a viac detmi na krku... 8-s
2. 6. 2015 12:17
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
:-), tak si chvatni...
Avatar - AUDIRS6
2. 6. 2015 12:36
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
ved uz sa na to chystam ako hladny k prazdnej miske >:-[]
ale neboj, nejako to poriesime... ;-)
2. 6. 2015 20:04
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
Pozor na to! Vieš, aký je rozdiel medzi "vyriešiť" a "poriešiť"?
Avatar - white label
2. 6. 2015 00:48
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
V tomto případě spíš, když už to má mít měkké, tak aspoň velké....
Avatar - boost.
2. 6. 2015 00:57
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
GTI, GTi, TDI, HDi, CDI, GSi, vRS, CRDi; mezera mezi RS a 7, ale ne u TTS atd.; mezera mezi E a 63 AMG; mezera mezi X5 a M...

To víš, automobilovou typografii je potřeba znát. Devil is in the detail. >:-[]
Avatar - _Karel_
2. 6. 2015 06:11
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
Tak tos trefil :-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 6. 2015 22:45
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
treba povedat ze skutocne vyzera to omnoho stavnatejsie ako golfik..... aj zvonku aj zvnutra.... to auto skratka uputa..... zaujme..... vyzera mladistvo moderne dynamicky... interier je vskutku stylovy neokukany..... pekne nizka palubovka... ziadne plastove alpy a la focus... alebo archaicka konzola ako v golfe z roku N .... tu opel prekvapil... ma to stavu..... ma to smrnc ... to auto v sebe nieco ma.... suhlas... :yes:
Avatar - rohYpnol
1. 6. 2015 23:07
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
kouzlo je v tom, že VW svůj Golf nikam posouvat nechtěl a ani nepotřeboval. Golf i s tím, jaký je, bude mít skvělá prodejní čísla. Nebo možná spíš právě proto, jaký je.

Astra ale potřebovala pokopnout. A s tím, co Opel představil, se mu to evidentně podařilo. Design, technika a kvalita se konečně po dlouhé době potkaly v té nejryzejší formě v jednom modelu. A není to náhodou, že opět u Opelu. Nová Corsa jednoznačně zacílila na metu nejvyšší a nová Astra nemíří jinam.

Jistě, prodejně nepochybně zůstane za Golfem, kterému stačí udržovat pozice. Ale v porovnání s ostatními třídními konkurenty to Opel, doufejme, dotáhne do vlemi zajímavého výsledku (v EU).
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2015 07:32
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
suhlas ... o tom ze bude golf predavanejsi ako astra tiez nepochybujem... ale najpredavanejsi este nemusi znamenat najlepsi alebo najkrajsi ci najkomfortntejsi..... proste golf je golf.... predava sa ho najviac a mozno aj prave preto ze vyzera ako skatula a nudne konzervy moc nestarnu a este ich maju radi aj firmy..... golf to vie ... a zameriava sa viac na zisky ako na dvihanie emocii.....

v tomto ma astra moje sympatie.... viac pozera na srdce zakaznika ....a to platilo uz aj pri astre 2 generacie... z 90tych rokov.... uz vtedy bola lepsia ako golfik akurat potom 3 generacia a 4 generacia uz take caro osobnosti nepobrali... ..... ale tato 5 generacia je podla mna uz opat stara dobra astra.... ma to stavu.... palubovka je vizualne na fotkach .... dovolim si tvrdit dizajnovo top v triede... ak budu materialy kvalitne co hadam budu tak urcite nebude daleko od premie.... co sa tyka architektury prevedenia ( nemyslim kvalitu plastov ) tak v tomto sa na novu astru nechyta ani golf.. ktory v interieru uz miestami uz posobi ako 10 rokov stary voz .... a skor posobi komotne ... ako dynamicky a mladistvo.......

astra omladla.... svalovec v objemovke zhodil vahu.....vyrysoval svaly .... a pripravil sa na tvrdy boj ;-) ..... kvitujem a chvalim mensie rozmery.... uz som to pisal nie raz ze stara astra uz prerastala svoj segment a takyto megahatch uz vyzeral az moc natiahnuto a obludne a to aj vedla nejakej insignie alebo ineho vozu strednej triedy ... v opli na to konecne prisli ze byt co najvacsi je niekedy viac na skodu..... zvlast ked vnutorny priestor ostal slabo vyuzity...... ale to uz je prec..... nova astra sa vydala uz tym spravnym smerom a samozrejme aj mensia corsa.....

suma sumarum.... golf bude nadalej v predaji neporazitelny.... ale urcite by som si radsej vzal astru ( ktoru si viem predstavit aj ako auto pre kazdodenny zivot ) ..... na beton :yes:
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 07:17
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
...........zkrátka vypadá jako Japonec.... :-!
2. 6. 2015 09:20
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
yakuza Japonec? :-O Navsteva ocniho by ti prospela. :-!
Avatar - kosmonaut
2. 6. 2015 14:30
Re: Blesk na automobilovém nebi nižší střední třídy
Vnější linky jsou neuvěřitelně promyšlené, tak harmonicky, jak jen to může jít v tom nejryzejším poměru. Takřka vše je možné a sny se stávají skutečností.

Země se konečně zachvěla?
Avatar - Jaros71
2. 6. 2015 02:08
Astra.....a vypadá dobře!
Moc pěkné auto..snad po Seatu Leon nejhezčí ve třídě.
Golf je nyní ta šedivá myška.. ;-)
OPEL úspěch moc potřebuje , za mne dobrý! :yes:
Interier vypadá výborně..jen tak dál.
A šup sem nové SUV větší ANTARU !!
Rozbalit vlákno
2
2. 6. 2015 09:30
Re: Astra.....a vypadá dobře!
"..snad po Seatu Leon nejhezčí.." OK, souhlasim. Ale od budiku vpravo (ventilace) ma Leon docela esteticke peklo. To uz i cee'd ma vzhledove ucelenejsi pristrojou desku, a tady nova Astra je velice vyvazena IMO. Avsak, jak uz Betamax vs. VHS ukazal - ne vzdy lepsi vyhraje - Astra vypada lip nez Golf, muze treba stat i min (coz asi nebude), ale ovce pujdou ze setrvacnosti po Golfu, tak ci onak.
Avatar - praděda7
2. 6. 2015 13:39
Re: Astra.....a vypadá dobře!
Vzali si za vzor Mazdu a udělali chytrý krok... :-!
Avatar - miromen
2. 6. 2015 02:47
Změna
Astra potřebovala změnu jako sul. Designově určitě ne protože součastna Astra je i dnes pohledne auto a upřimně to co vidim zde na fotkach sice nevypada špatně ale ze židle mě to nenadzvedlo. Na druhou stranu určitě povedenějši než Adam nebo staronova Corsa. Interier opět součastna Astra ma velice přijemny a libivy vnitřek u nove si netroufam zatim hodnotit a počkam si na real ale je to dost slibne. Takže celkově vzhled i když pohledny spiš mirne zklamani. Prostě součastna Astra mi v době přichodu přišla rozhodně vic jako zjeveni než ta co ma přijit. Už teď si troufnu řict že z dnešni nižši středni se mi vice libi Mazda 3 , Ford Focus nebo Seat Leon.
Změnu Astra potřebuje po technicke strance jako např. nove motory a hlavně shodit kila což v obou připadech bude zřejmě naplněno. Taky vnitřni prostor je potřeba trochu přifouknout. No jsem zvědavy jaka nova Astra ve finale bude protože ta součastna ma dost much a mušek ktere je potřeba napravit pokud chce mit Opel slušne prodeje.
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2015 08:11
Je to jasné!
Je až do neba volajúce, ako rýchlo auto.cz upratalo novú Astru z titulných informácií.
Rozbalit vlákno
0