Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Corsa: astrální a pětidveřová

Nový malý Opel by mohl vnést život do stojatých vod evropské odnože koncernu GM. Oficiální představení proběhne v Londýně, automobilka však postupně ukazuje první snímky strategicky důležitého Opelu. Nyní je na řadě pětidveřová varianta.
Zpět na článek
2. 6. 2006 09:27
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 09:35
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:40
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:44
neregistrovaný "Saki"
7. 6. 2006 08:19
neregistrovaný "milo"
2. 6. 2006 09:39
neregistrovaný "Bárt"
2. 6. 2006 12:51
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 09:34
neregistrovaný "ich"
2. 6. 2006 09:39
neregistrovaný "saar"
2. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "Jasoň"
2. 6. 2006 12:27
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 09:52
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:22
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "saar"
2. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:25
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:29
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:31
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:26
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:27
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:34
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:58
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 11:18
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 15:38
neregistrovaný "Ghostyx"
2. 6. 2006 12:30
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:54
neregistrovaný "maty"
2. 6. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 15:43
neregistrovaný "Ghostyx"
2. 6. 2006 16:31
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2006 03:54
neregistrovaný "Essesant"
2. 6. 2006 10:32
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 10:36
neregistrovaný "Kermit"
2. 6. 2006 12:32
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 10:45
neregistrovaný "OPC"
2. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:20
neregistrovaný "manitou"
2. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:34
neregistrovaný "manitou"
2. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:51
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 13:03
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:20
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:25
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 14:29
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:35
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 15:36
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:02
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:10
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:11
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:51
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:58
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:59
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:01
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 17:06
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:27
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 17:39
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:04
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:38
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 13:41
neregistrovaný "monsat"
3. 6. 2006 03:59
neregistrovaný "Essesant"
2. 6. 2006 13:18
neregistrovaný "simson"
2. 6. 2006 13:44
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 14:39
neregistrovaný "mari"
3. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "Franta"
4. 6. 2006 22:18
neregistrovaný "monsat"
6. 6. 2006 22:36
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 14:20
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:38
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 15:40
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 15:56
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:13
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:14
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:42
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:56
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:58
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:52
neregistrovaný "meky"
2. 6. 2006 15:34
neregistrovaný "mari"
3. 6. 2006 11:23
neregistrovaný "DOGG"
4. 6. 2006 00:02
neregistrovaný "milos"
5. 6. 2006 22:32
neregistrovaný "mark II"
6. 6. 2006 11:21
neregistrovaný "mts"
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 09:27
bez titulku
Z boku tězce fiatální :no: zadek pežotální celkově nic moc.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:35
Re: z boku fatalni ..
hm .. to je prave jedine, co se mi fakt libi .. nojo 1000 lidi 1000 nazoru :-) .. me se vubec ale vubec nelibi stredovy panel .. to je hruza :no: .. vypada jak ty levne tamanske miniveze :-! .. ble :no:
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 09:40
Re: z boku fatalni ..
já myslel fiatální jako od fiatu ne fatální a palec dolů za kopčení.
neregistrovaný "old_wooden_shoes"
2. 6. 2006 09:43
Re: z boku fatalni ..
no myslim, ze se budu muset dat do poradku :-! .. a trochu se prospat .. neumet cist, to je hruza :-)
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 09:44
Re: z boku fatalni ..
:yes: :-)
neregistrovaný "milo"
7. 6. 2006 08:19
Re: z boku fatalni ..
mne predok pride velmi CLSalny a interier staroSLKalny. Celkovo ... ubralo sa to tou istou cestou ako facelift vectry. Myslim ze tadial cesta nevedie. Uz v tom nevidim tu 'malu, zlatu' corsicki. Uz tam je len slaby odvar z krasne tvarovanej a agresivnej astry... :no:
neregistrovaný "Bárt"
2. 6. 2006 09:39
Re: z boku fatalni ..
no vidíš, já v tom zezadu zase vidím Clio...:-) Ale z boku to není vůbec špatný
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:51
Re: z boku fatalni ..
Taky se Tvá hlava a zadek někomu podobá-tak co křepčíš... Rozhoduje ovšem celek. Výsledný dojem... A tady to Corsa všem netřela ;-)
neregistrovaný "ich"
2. 6. 2006 09:34
5dveri rules
Tridverova je tezce humusoidni, petidverova vypada fakt dobre...;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "saar"
2. 6. 2006 09:39
Re: 5dveri rules
veru 5 dverova je O.K, Punto tras sa :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:26
Re: 5dveri rules
i třídvéř bude skvělý- ostatně oficiální snímky jsi ještě neviděl... ;-)
neregistrovaný "Jasoň"
2. 6. 2006 09:52
Interiér?
Z venku celkem ok, ale uvnitř se asi nejprve zfetovali co? :-é
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:27
Re: Interiér?
vnitřek je skvělý- doporučuju tmavou barvu
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 09:52
GRANDE V KŘEČÍCH
Pryč jsou doby Corsy, s níž jsi moh´leda tak na pískoviště. Tohle je velmi aktuální a stylovej vozejk. Výborné boční linie, zrcátka tam, kde maj bejt, lehkej náznak vyšší střechy, předek s lehce sarkastickým úsměvem... je mnohem přitažlivější, než-li rybí voči uz Itálie... Ladí předek, boky i zadek... zmizela příšerná chromová lišta na zádi á la Astra... vnímám CORSU velmi nadějně... co nadějně... dnes tanhle pětidveřáček je ve své třídě spolu s POLEM vizuální jedničkou. POLO má ovšem proti nové Corse jednu obrovskou výhodu... má totiž pěknej i vnitřek...
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:07
Re: GRANDE V KŘEČÍCH
z nových malých hatch mi sedí GP a prave tahle Corsa, vizuálně, Polo bych jako jedničku (co se týká designu exteriéru) rozhodně na špici nedal, interiér je ale jiná klasa.
Jinak ta Corsa má ten interiér fakt hroznej , kam se hrabe na to GP, Clio, 207 a vlastně i to Polo ...
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:22
Re: GRANDE V KŘEČÍCH
POLO je vyzrále, zejména boční pohled je evergreenem. Jinak souhlas :yes:
neregistrovaný "saar"
2. 6. 2006 10:39
Re: GTI
Polo a vizuálni jednička - to nemôžeš myslieť vážne GTI , keď vyrobí VW aj kvetináč stále to je pre teba :yes ?
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 11:32
Re: GTI
U POLA mi trochu vadí jen přerostlé přední světlomety. Jinak je na něm vše velmi kvalitní.
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:07
Re: GTI
Pryč jsou doby kdy jsi poznal auta na dálku, tohle nerozeznáš z boku vod Astry. Předek moc těžkej, složitej, Grande je prostě Grande, zde snaha o zajímavost za každou cenu. Neladí předek a zbytek, GTI, promiň, ale to je jen tvůj dojem. Corsa jinak ujde, bohužel moc stejná jako Astra tudíž nezajímavá. Polo je v této třídě vizuální tak možná třináctka a prosímtě když už velebíš vnitřek Pola, aspoň se do něj podívej, ošklivější interiér abys pohledal, i Fabia je královna krásy.
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:10
Re: GTI
GTI evidentně úspěch GP moc nevoní, po prvotním velebení, kdy jsi asi s takovým úspěchem nepočítal, ho teď shuazuješ kde můžeš, Evropani mají, zaplaťpánbůh, jiný názor a GP kupují, Polo těžce nestíhá a to je možná to, proč je GTI V KŘEČÍCH ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:25
Re: GTI
Neshazuji jej... jen prostě jsem si poctivě prohlédl celé GP a nějak mi ten předek pozvolna vypadl z hlavy... a nebere mě ani zadek... beru jen boční pohled. POLO nestíhá proto, že je služebně vlastně nejstarší a proti konkurentům jaksi ... usedlé... což tady já jako nedostatek nevnímám... ale tak to prostě je.
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:29
Re: GTI
Ano, ale je to tvůj názor, který tady publikuješ jako dogma, fakt a pravdu, ale jak dokazují prodeje, lidem (včetně mě) se GP prostě líbí, tam je něco co už výrobci totiž zapomněli dělat, síla jednoduchosti a krása detailu v jednom celku :yes:
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 10:31
Re: GTI
O Polu s tebou asi nemá cenu diskutovat, v prvním příspěvku píšeš že je jedničkou a teď, že nestíhá, tomu nerozumím ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:36
Re: GTI
S Astrou tvoří dokonalej kontrast - mladej kluk do Corsy, POLO pro vyzrálejšího člověka... i ten přece musí v něčem jezdit... Tak proto ta jednička. POLO nestíhá v tom pohledu, že dnešek chce víc dravosti...
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:36
Re: GTI
Oprava - ne s Astrou... s Corsou.
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:47
Re: GTI
to rozdělení podle věku- taky to tak vidím... Teda jenom u té Corsy. Kupce Pola nemůžu nějak ;-)
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:10
Re: GTI
jo a obávám se (jako fanda GP), že možná GP sem tam nějakou křeč dostane, protože pravděpodobně víc lidí upřednostní Corsu před GP ...
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:26
Re: GTI
Také si to myslím...
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:27
Re: GTI
jojo gti už to fakt přehání . . . nejdřív si punto chválil a uznával jeho kvality, ale jak je viděl byla jenom taková póza . . . to samé se alfou 159 ;-) nech ty italy chvilku vydechnout :yes: uvidíš sám za pár let :-)
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 10:34
Re: GTI
:-) Punto chválím stále - dokonalé auto pro ženskou. malý vůz, s náznakem dravosti... přesně do této doby... v červené barvě. 159 je krásná na pohled... ovšem jde vlastně jen o posunutí de Silvy do současnosti... a nějak to nezafungovalo... tedy tady v Česku... vedle mě Wolff ujišťuje, že v Německu snad trojka od BMW balí kufry, protože tam jsou fronty na Alfy... no, mě zajímá co jezdí hlavně tady. A tady to moc tedy nejede... Za pár let? Tak počkejme... ;-) :yes:
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:39
Re: GTI
jasně wolff to občas trochu přehání, ale myslim si, že teď soudit úspěch 159 je opravdu příliš brzo. a myslim si, že potenciál v tom autě je opravdu veliký :yes: jo a už sem ji i párkrát viděl
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 10:49
Re: GTI
jj, taky jsem jich už pár viděl,
ale dostala mne Brera ve vínové barvě! Byl to jen letmý pohled na pár vteřin, ale bylo to příjemné! Teď si říkám, kdy ji zase uvidím ;-)
Je to jako s babama, taky někde zahlédněš něco, co se vymyká masám a pak si na to občas vzpomeneě i za pár týdnů ;-)
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:58
Re: bez titulku
jéééééé tak breru sem teda eště neviděl :no: ale už teda moc těšim na první shledání . . . musí tobejt hroznej mazec >:D
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 11:18
Re: bez titulku
jj, prostě odněkud někam otáčíš hlavou a najednou se ten pohyb zastaví, jako ho ani neovládal a voči se ti přilepí k té kráse jako k magnetu a sleduješ ten div dokud nezmizí za prvním rohem ;-)
neregistrovaný "Ghostyx"
2. 6. 2006 15:38
Re: bez titulku
Já jí viděl, když tady v Praze brzo na jaře točili na ní reklamu na Palachově náměstí a je to opravdu skvost... Stál jsem tam snad 2 hodiny a obdivoval a obdivoval a obdivoval... ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:30
Re: bez titulku
Ano, nová Corsa ještě pohne kartama ;-) :yes: Ten interiér tak trochu degraduje ta světlá barva... Vždyť-představ si jak by vypadalo třeba Polo nebo Fiesta s touto barvou palubky... Doporučuju palubku černou- bude to úplně jiné -skvělé... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "maty"
2. 6. 2006 14:54
Re: bez titulku
ten GTI je takove .okot ze vetsiho snad neni.Jednou mele tak a podruhe zas onak.GTI ty jsi :no: a uz se s tim smiř GP je proste :yes: evropa ti to ukazuje snad dostatecne dobre ne???!!!!
Gp auto pro zenskou????Omyl Corsa je pro zenskou a tak akorat ten prcek Polo
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 15:21
Re: bez titulku
Co ti mám na ta sprostá slova napsat... nic, maty, do takového bahna nesestoupím :no: :no:
neregistrovaný "Ghostyx"
2. 6. 2006 15:43
Re: bez titulku
Myslím si, že GTI má dobré názory. A ač jsem fanda Renaultu, tak velmi uznávám VW a jeho současnou produkci... :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 16:31
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 03:54
Re: Ale Kvalitni "nazor"
v sobe nezapres, vid? Hlavne ze si myslis, ze ma prave GTI kvalitni nazory tak mozna zlepsis i kvalitu svych nazoru, mozna si bohda vytvoris i vlastni :-)
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 10:32
pěkný autíčko
jinak corsa se mi celkem dost líbí :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:31
Re: pěkný autíčko
a o to jde... :yes:
neregistrovaný "Kermit"
2. 6. 2006 10:36
Corsa contra Clio
Už trojdverová Corsa urobila poriadnu dieru do sveta - krásna zo všetkých strán, a dalo sa tušiť, že rodinnú (myslím menej solventnú, pretože takých je viac aspoň u nás na SK chalani :-( ) 5-dverovú verziu nepokazia. Ten interiér nie je zdaleka taký suprový ako v Cliu, ale nemôžem ho označiť za nevkusný, pre mňa je normálny. Takže auto pre manželku ako stvorené >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:32
Re: Corsa contra Clio
To souhlasí :yes: Jenom ten interiér do černé- tady nebyla pro foto vhodně zvolená kombinace
neregistrovaný "OPC"
2. 6. 2006 10:45
Corsa
Ja myslim ze je to velmi povedeny, vuz siroke spektrum motoru a vykonu. jeste jste to nikdo nevidel v realu pak se uvidi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:33
Re: Corsa
;-) :yes: je to povedený, ostatně určitě nejpovedenější ve svý třídě...Takže VIVAT Corsa :yes:
neregistrovaný "manitou"
2. 6. 2006 12:20
KŘEČOVITÉ GTI
;-) Na začátek musím přiznat, že se Corsa povedla, všechna čest, je to jen dobře, nerad bych, aby byl v Evropě nějaký následovník Roveru. No a na konec musím přiznat, že Grande Punto pěkně GTImu zamíchalo hlavu. Chudák si s tím sám neumí poradit, líbí se mu, chtěl by ho, ale ty jeho zásady, nemůže to přece přiznat a tak to zlehčuje a útočí na něj a přitom se vlastně stále utvrzuje v jeho neotřesitelné pozici jedničky v daném segmentu. ;-) Jsi pašák, že miluješ ;-) Věřil jsem v tvůj obrat >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:37
Re: KŘEČOVITÉ GTI
GP tohle nemůže ustát. Život Punta je věčný souboj s větrnýma mlýnama. Sice bojuje, ale nikdy nepřekročí svůj stín... Corsa se zatím pohodlně usazuje na trůnu. Královský hermelín jí bude slušet, to přece uznáš sám... ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 12:57
Re: KŘEČOVITÉ GTI
Co to žvaníš? Punto se mi moc líbilo na obrázcích, pak jsem ho sjel naživo a vypadlo mi z hlavy. Stokrát jsem tu psal, že jako dámský auto jej chápu. Vadí my kulatej předek a ostře řezaná záď... neberu ten pokus o MiniMaserati. Kde bereš přesvědčení, že bych chtěl Punto? Asi ti šíbe, ne? >:D Áaááá, už chápu... humor, srandičky... no tak jako pokus o nepovedenej fór bych to přijal ;-) >:-[]
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:25
CORSA IS BACK !!!
Tak to jsi kámo nečekal, co? Naprosto dospělý malý vůz :yes: :yes: ;-) .K tomuto autu nemůžeš zaujmout neutrální postoj: prostě nemá chybu. Dobře se na ni podívej a ucítíš tu osobnost- to charisma, které jí dává naprosto vyjímečné postavení. Tohle se opravdu nevidí každý den :yes: . Dynymická a přesto hravá. Zpoza mlhy na blatech je slyšet zoufání že Grande Punto je cosi... snad jednička nebo co- ale je to fakt špatně slyšet :-) . To nemůže nikdo myslet vážně :-) : Punto udělalo velký krok oproti dřívějšku, ale tohle nemůže ustát. Nejde to... Punto připomíná přerostlou myš s koňskou hlavou. Ještě klapky na oči, řetez do tlamy a může na dostihy... :-) ;-) A Corsa se bude dívat jak mu to půjde. Nepoběží o trofej, ale o svůj život- což by měla být dostatečná motivace... Ovšem: Cílová páska mu zmizela za devatero horami a devatero řekami... :-) Ano, někdo vzpomenul perfektní Opelovu nabídku motorů(jako vždy dokonalou)- tak to doporučuju také vzít v úvahu... Závěr je jasný: Nová Corsa je zdravá bytost po všech směrech a zaručuje Opelu návrat na ztracené pozice. Trvalo to dlouho, ale vyplatilo se počkat :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "manitou"
2. 6. 2006 12:34
Re: CORSA IS BACK !!!
Mari mám radost, že máš radost, jen prosím tě nebuď jako zavilý (jsou ta i,y správně ?) sociální demokrat - nehaň konkurenci, nepomlouvej Grande Punto, je dokonalé - chval Corsu a vyzdvihuj její přednosti. ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 12:43
Re: CORSA IS BACK !!!
>:D nemíchej sem politiku. A s čím chceš porovnávat Corsu, když ne s její konkurencí...? Se Saturnovýma měsícema? Její nadčasovost a dokonalost může vyniknout pouze ve srovnání s konkurencí... Vždyť i "pindíka" sis musel porovnat se spolužákama ze školky, nikoliv s továrním komínem... >:D ;-) Každý tady vzývá Punto, tak si jej beru na paškál- na tom nic není. Aby nevznikla mýlka: já proti němu vůbec nic nemám, ovšem proti Corse je jemně řečeno) ;-)
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 12:51
Re: CORSA IS BACK !!!
Proti Corse je GP jednoduše hezčí, není přeplácaný a je stylovější... a dál?? >:D
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:03
Re: CORSA IS BACK !!!
no, dál by stačilo aby sis své léky bral pravidelně a nedělal velké výluky ...Jinak ale za snahu :yes: ;-)
neregistrovaný "Saki"
2. 6. 2006 13:20
Re: CORSA IS BACK !!!
mari tobě to punto nějak leží v žadku asi tam někde v koutku tvého mozku malý hlásek který ti říká že GP je stále na trůně ale tvoje ego ne a ne si to přiznat ale i tohle život. Mám oply rád ale tomu do dospělosti něco chybí. Přeně to řekl Quido je to přeplácané a to je ono. ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 13:47
Re: CORSA IS BACK !!!
ač se to možná nezdá ;-) -nemám s Puntem problém... Corsa je opravdu daleko dospělejším vozem a to ve všech směrech. Mají sice v lecčem shodnou techniku, ale Corsa působí víc sebevědomě a dynamičtěji. U Punta vidím jeden velký problém: a tím je sázka na tu masku a světla. Když si Punto představíš bez něj- zbyde jenom bezduchá hromádka plechu. Tak se na to dívám já... Ale jinak patří Fiatu poklona za tohle auto. Protože Fiat se opravdu už řadu let jenom plácá a chyběl tomu nápad. To se s příchodem GP změnilo, ale na Corsu to stačit nebude
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 14:25
Re: CORSA IS BACK !!!
>:D to je panečku argument s těma lékama, došly slova co?

Jinak samozřejmě je vidět, že GP jsi naživo ani neviděl, tak dokonale propojenej celek, úžasnej profil, a působivá síla jednoduchosti už na autě dlouho nebyla, žádný násilí a umělkování jako na Corse. Tyhle řeči o corsách tu byly už u předchozí generace a ani tam se jaksi nesplnily. Prostě GP má problém a tím je nefotogeničnost, naživo je to celice charidmatický auto, který má italskej flair se vším všudy, corsa ne, to je pouť, taková matějská na 4 kolech, něco jako 207 :-!
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 14:29
Re: CORSA IS BACK !!!
jinak Corsa má ode mě i tak :yes: je jasně před Cliem i 207
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:35
Re: CORSA IS BACK !!!
to tě šlechtí... :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:35
Re: CORSA IS BACK !!!
>:D >:D dobrý no... Tak jo, no... GP znám dost "živě" nato, abych si dovedl udělat úsudek. Teda soudnej úsudek... Věc se má tak, že tady ještě pár týdnů budou halekat příznivci GP ale pak už po něm neštěkne ani pes- stejně jako po jeho předchůdcích. Corsa vsadila na opravdovou nadčasovost- což znamená že se bude líbit i za pět let... To je ten rozdíl ;-)
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 15:36
Re: CORSA IS BACK !!!
Promiň, ale Corsa je stejná jako Astra a ta je v mých očích jaksi už vyčpělá a neštěkne po ní ani pes >:D navíc ovladače Opel to dělal nejspíš postiženej člověk (páčky pod volantem, ovládací systém rádia a klimatizace), s tímhle Opel prostě prohrává...
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:02
Re: CORSA IS BACK !!!
naprosto zoufale se snažíš Corsu a Astru pošpinit... Tohle přece nejde říct. Detaily sice dělají dojem-to ano, ale tak hystericky bych to neviděl. Mimochodem: opravdové nároky v tomto směru můžou být splněny tak pěti výrobci světa...Ale žádný z nich nenabízí něco pod tři miliony... Takže ta echt fajnová struna na kterou jsi chtěl hrát praskla ještě dříve, než jsi naladil... ;-)
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:10
Re: CORSA IS BACK !!!
Vůbec nemám potřebu je špinit, jen nemám rád uniformitu a při vší úctě ty auta jsou si moc podobný. A právě detaily dlají celky. Jinak proti opelům nic nemám, jen se snažím oponovat tvýmu bezbřehýmu zrovna u opelů není podle mě na místě. :-!
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:11
Re: CORSA IS BACK !!!
chybí tam vyzdvihování nad konkureci, který zrvona u opelů....
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:51
Re: CORSA IS BACK !!!
Corsa kdysi bývala číslem jedna ve své třídě. Pak díky vlastní impotenci předala žezlo a uzdravovala se. Dnes je to ovšem zase jednička. V týhle třídě má Opel obrovský zkušenosti, teď ještě kooperace GM/Fiat přinesla další ovoce v podobě skvělých motorů. Výsledek nemůže být nic jiného než nejlepší... Opel má u nás pošramocené jméno díky neserioznímu chování některých servisů, a z tohoto se bude otřepávat ještě dlouho. Kvalita vozů je dnes nadprůměrná.
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:58
Re: CORSA IS BACK !!!
Ale kdepak, Corsa opravdu kdysi bývala, ale pak přišlo Punto I, Clio, 206 a Corsa od tý doby dávno není jedničkou. A ani teď jí není, teprv to musí dokázat a vzhledem ke konkurenci o tom dost pochybuju....
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:59
Re: CORSA IS BACK !!!
Jinak kvalita opelů je opravdu běžná tzn. srvonatelná s ostatními, ale nadprůměrná není, nikdo si totiž nemůže dovolit děla podprůměrný auta....
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 17:01
Re: CORSA IS BACK !!!
jejích estetických kvalit v dané třídě nedosahuje nikdo...Co má ještě dokazovat? Má ti na Matějské vystřelit růži a večer zpívat pod oknem?
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:06
Re: CORSA IS BACK !!!
Ale notka, tohle asi nemyslíš vážně... Ty jsi pánbůh, že můžeš soudit estetické kvality? Trošku vypusť z hlavy nalejvárny z porady a pročti třeba fóra na internetu, Corsa se prostě nelíbí všem a reakce na ní jsou o mnoho vlažnější než na GP (estetika , fotky)....
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 17:27
Re: CORSA IS BACK !!!
S estetikou Corsy je to takto: buď se ti líbí a přiznáš to, nebo se ti líbí ale nechceš to z nějakého důvodu dát najevo. Hele: Ti co tady po vzhledu Corsy šlapou, tak ti si v podstatě odůvodňují takto sami sobě, že je vlasně dobře když na ni nemají...Chyba je ale v tom, že tomu ani sami nevěří... Buď rád že tu nová Corsa bude- bojujme za krásnější a barevnější svět :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:39
Re: CORSA IS BACK !!!
nesouhlas, víš houby co se komu líbí, du volit pá :-!
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 17:04
Re: CORSA IS BACK !!!
zrovnatak ti můžu oponovat Fiat s Puntem I patřil k nejlepšim a i II se prodávala velmi dobře. Spolupráce s GM přinesla jen další pozitiva, takže výsledkem může být zase jen nejlepší >:D
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 12:40
full house
segment je pěkně narvanej, každá NOVÁ generace většiny značek je v podstatě správnou volbou (GP, Clio, 207, Corsa atd), záleží na osobních subjektivních dojmech každého z nás ...
Jsem zvědavý jaká bude situace u VW (new Fabia, Polo ...).
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
2. 6. 2006 13:08
Re: full house
Jo, vlastně máš pravdu... tak snad jen doplním - Fabia II bude opět to samé co Fabia I. A to znamená velmi mnoho. POLO bude velká šleha. Bude omlazeno... aby přitáhlo mladší generace... POLO bude jedničkou. Mohla by karty zamíchat jen nová Fiesta...
neregistrovaný "tom"
2. 6. 2006 13:38
Re: full house
>:D no jasně polo bude přinejhoršim jednička . . . sice si ho eště neviděl ale . . . ve znaku W ;-) jo jinak nezapomínejte, že gp a corsa sou si velice podobné, páč sdílí platformičku
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 13:41
Re: full house
pokud má Polo přitahnout mladší generace tak se musí trochu designově odvázat, v současnosti v něm jezdí spíše ti, kteří chtějí poctivý a "nekonfliktní" auto a ti (bez urážky) do "mladší generace" už většinou nepatří
neregistrovaný "Essesant"
3. 6. 2006 03:59
Re: Rika odeleni PR z Wolfsburgu...
NIKDO nevi jake ty auta budou! Jen je potreba kolem nich siri aureolu dokonalosti a on i ten s*it co pak opusti tovarnu bude dokonaly... :yes: :yes: :yes: Sleha jsou podobne prispevky nejmin 10x v kazde rozlehlejsi diskusi od jednoho nejmenovaneho autora. Tohle je hloupa a naivni manipulace ;-\
neregistrovaný "simson"
2. 6. 2006 13:18
GRANDE stále 1
pokud jde o design exteriéru, tak v téhle třídě vozidel a v téhle modelové generaci už to tak asi i zůstane - reakce evropských zákazníků je zatím jednoznačná. 206ka držela korunku královny krásy dost dlouho, uvidíme jak dlouho to vydrží GP.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 13:44
Re: GRANDE stále 1
to doufám taky (výdrž GP), protože 206 byla v designu trhák, tak se 207 vydala cestou evoluce a to se dá očekávat za páe let i u další generace GP.
neregistrovaný "monsat"
2. 6. 2006 13:47
Re: GRANDE stále 1
ono taky: proč měnit něco, co gunguje :-!
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:39
Re: GRANDE stále 1
máš pocit že GP něco drží? :-)
neregistrovaný "Franta"
3. 6. 2006 11:32
Re: GRANDE stále 1
Nevim co vsichni ne GP vidi. Vzali co jim Opel pomohl udelat a ***i to svyma nemohoucima mototorama a nekvalitnim vsim na co si sahnete v interieru. Skoda, z venku vypada dost dobre, ale pak uz to jde jen z kopce ...
neregistrovaný "monsat"
4. 6. 2006 22:18
Re: GRANDE stále 1
kolik jsi toho s Puntem (nebo GP) najezdil?
Podle tvého příspěvku předpokládám, že máš v rodině 2 auta: Punto a Corsu ....
Nebo se pletu?
neregistrovaný "Quido"
6. 6. 2006 22:36
Re: GRANDE stále 1
Franta: škoda, tvůj příspěvek jsi po.ral nemohoucíma kecama a nekvalitním vším co se v něm dalo číst. Škoda, ze začátku to vypadalo na názor, ale pak už to šlo jen z kopce :-!
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:20
Panel
No, tak tohodle se GP bát nemusí. Je to o hodně procent lepší než současná Corsa, ale i tak žádná sláva. Není to špatný, ale čekal jsem víc. Ovšem nemůžu se ubránit pocitu, že tohle auto bude daleko hezčí ve skutečnosti než se zdá na fotkách. Největší propad je ale středový panel - takovej jednokoulovej visící propadlej šourek :-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 14:38
Re: Panel
ten interiér nutně potřebuje jinou barvu- a to sice černou... Výsledný dojem se pak velice výrazně změní. Myslím že až ji opravdu uvidíš in natura budeš překvapený- tedy příjemně překvapený ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 6. 2006 14:44
Re: Panel
No, snad mi z toho taky nepropadne šourek :-)
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 15:40
Re: Panel
Mari: Buďto si insider z Opelu, pak chápu tvé kopání za Opel, to auto nikdo naživo ještě neviděl, nebo si protě jen vymýšlíš a o to je to úsměvnější >:D
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 15:56
Re: Panel
Quido :-) , některý věci se nikdy nemění a jsou nad slunce jasný... Takže doporučuju se pak setkat s Corsou naživo, aby sis mohl šáhnout na pokrok a nadčasovost... Nebude mít chybu, vím to ;-)
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:13
Re: Panel
Insider >:D neboj osahám a dám jí za uši, ale první dojem je rozhodně slabší než z GO v období fotek :-!
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:14
Re: Panel
GO >:D to možná pro moje prsty, mělo bejt GP
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:42
Re: Panel
píšu to stále: láska až na druhý pohled vydrží déle ;-) :yes:
neregistrovaný "Quido"
2. 6. 2006 16:56
Re: Panel
Jen aby přišla >:D
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 16:58
Re: Panel
:-)
neregistrovaný "meky"
2. 6. 2006 14:52
bez titulku
najlepsia na celej corse je ta kost s tym byciklom. Skoda, ze asi nebude v seriovej vybave... :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
2. 6. 2006 15:34
Re: bez titulku
hele: takovou kost můžeš mít za příplatek ke Corse, stejně jako ke Trabantu... Nebývá drahá- tak kolem dvou táců za hodinu. PS: doporučuju nechat instalovat kuřácký paket a brzdový asistent... :-) :yes:
neregistrovaný "DOGG"
3. 6. 2006 11:23
Re: corsicka
suhlasim s GTI co sa tyka corsy aj s tym ze polo ma krajsi interier aspon na obrazku - ked predstavili 3 dverovu verziu interier vyzeral super ale na tychto fotkach je ohavny. Je pravdepodobne ze je to aj blbo nafotene pretoze tie plasty a volant su nejake prepalene (preexponovane). PR oddelenie asi vedie nejaky dement ked toto pustili. Videl som aj fotky cerveneho interieru a bolo to o dost lepsie. Ale najlepsie bude si to realne omaknut. Co sa tyka exterieru - pecka to nema chybu vyzera dynamicky a kvalitne.
neregistrovaný "milos"
4. 6. 2006 00:02
zavazadlovy prostor
"Základní objem zavazadlového prostoru 290 l (Corsa 5D 285 l) se také povážlivě přibližuje průměru nižší střední třídy a je na samém vrcholu třídy malých vozů. "

Citroen C3 sa vyraba tusim od roku 2002 a ma 305 litrov - je to potom vrcholovy vrchol vrcholov triedy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mark II"
5. 6. 2006 22:32
vychytavka
Přes všechny flame ohledne vzhledu nove Corsy a srovnavani s GP me zaujala jina vec. Ta vychytavka na ty kola, vi o ni nekdo neco blizsiho. Ta kona u toho je sice dobra ale ten bazmek integrovanej do kastle nevypada taky zle. Takze odpornici ukazte se.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mts"
6. 6. 2006 11:21
OK
Jak mari vetsinou chropti zlucovitou nenavisti vuci vsem a adoruje cokoliv od opla, tak tady jeho nadseni chapu. Nova Corsa se povedla (aspon podle prvnich obrazku) a ja ji preju good luck!
Rozbalit vlákno
0