Diskuse

Český trh v srpnu 2009: Opel Insignia se přiblížil na dohled Passatu a Mondeu

24.9.2009

Po vlažném startu prodeje nové Insignie se v srpnu největší Opel přiblížil dosud nejtěsněji hlavním rivalům původem z Německa.

 

  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 24.09.2009  07:00

    13

    Ohavná příď, kombi je boční silueta kakajcího. Nepomáhá ani nejnižší cena.
    • 00 Reagovat !

      foto www-skodaoctavia-cz

      www.skodaoctavia.cz 24.09.2009  10:42

      « Re: 13

      Cože? Insignia je nejhezčí Opel. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto RRAAFF1

        RRAAFF1 24.09.2009  10:48

        « Re: Re: 13

        Pokud se nepletu, tak myslel spíše číslo 13, tedy Lagunu. I když ta Laguna se mi taky nezdá nejhorší.

        Ale s Insignií souhlasím, ta se mi taktéž líbí.
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 24.09.2009  18:49

      « Re: 13

      Není nad to si přečíst pohled někoho od kolotočů.
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 24.09.2009  21:59

        « Re: Re: 13

        "boční silueta kakajícího" je dobrá hláška, ne? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 24.09.2009  21:01

      « Re: 13

      Souhlas. Nemuzu pochopit zoufalce, ktery by za takoveho noveho rendlika zaplatil vic, jak 1000 Euro. Jeste, ze je tu ta 4% mensina, kterou tahle znacka tak mocne pritahuje...
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 24.09.2009  22:01

        « Re: Re: 13

        Avantime si tě jednou najde a pak uvidíš! :-|
        • 00 Reagovat !

          foto Culdaraztriptaco

          "-- skrytý --" 25.09.2009  18:45

          « Re: Re: Re: 13

          Heh, do toho mě netahejte :-) Přišel bych na tu Adovu Lagunu, kterou má v garáži.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.09.2009  15:03

        « Re: Re: 13

        Možná ne každý si potřebuje honit sebevědomí znakem VW... Pokud vím, tak na Primě v Autosalonu cca před měsícem Lagunu ve velkém testu 10ti značek vychválili jako jednu z mála. A bylo dokonce jediné, které mělo vyžadovaný motor bez FAP... A podle testů je Laguna 3 na tom se spolehlivostí podobně jako VW Passat. ( hlavně nezapomeň vytáhnout modely L2 z roku 01-04 ;-) ) Sice se mi nelíbí její zadní partie, ale to je jen můj názor... [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 25.09.2009  23:11

          « Re: Re: Re: 13

          Dle té statistiky patří do prémiových vozidel :-! >:-[] Že by Ghosn nekecal? Nezdá se to, ale vypadá to zajímavě :-O
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 25.09.2009  23:39

          « Re: 13

          "... honit sebevědomí znakem VW..."???
          Já si (podle "zdejších" diskusí) myslel, že honit si sebevědomí znakem "xindelwagenu" je naprosto absurdní.... 8-s ;-) >:-[]

          P.S. A Ada ma přece navíc "micinu", ne?
      • 00 Reagovat !

        foto Culdaraztriptaco

        "-- skrytý --" 25.09.2009  18:47

        « Re: Re: 13

        Značka, která se pyšní logem ve tvaru kosočtverce zákonitě nemůže přitahovat homosexuály... to je snad logické, ne?

        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 25.09.2009  21:44

          « Re: Re: Re: 13

          Nanejvýš lesbičky, ne .... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Culdaraztriptaco

            "-- skrytý --" 25.09.2009  22:17

            « Re: Re: Re: Re: 13

            Těm by se to mohlo líbit :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 25.09.2009  22:10

          « Re: 13

          Já bych v tomto případě raději "nepodceňoval" bujnou fantazii a hlavně schopnost improvazace těchto našich čtyřprocentních spoluobčanů... ;-) >:-[]

          P.S. Navíc vím o jednom "páru"...začínali s původním Twingem a teď mají Thalii...opravdu... 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Johnny-P

            Johnny_P 25.09.2009  22:16

            « Re: 13

            jakou barvu mělo to twingo? >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 25.09.2009  22:55

              « Re: 13

              vínově......červenou....samozřejmě.... růžová se přece určitě "nedělala"..., a když tak jen výhradně pro domácí trh (pro žabičkožroutíčky) >:D

          • 00 Reagovat !

            foto Culdaraztriptaco

            "-- skrytý --" 25.09.2009  22:19

            « Re: Re: 13

            Já myslím, že za chvíli budou v menšině heterosexuálové. Podle mě ta hranice už přesáhla čtyři procenta... :-|
            • 00 Reagovat !

              foto Johnny-P

              Johnny_P 25.09.2009  22:42

              « Re: 13

              to víš, dneska je to v módě :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 25.09.2009  22:58

              « Re: 13

              To je spíš jen tvůj pocit..., protože se jen čím dál méně "schovávají"...a tak málo (4%) jich stejně nebylo nikdy... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 24.09.2009  09:18

    Boom

    Počiatočný boom zrejme opadol, alebo Insignia nedisponuje takými kvalitami, ktoré sa od nej očakávali.
    Ja v nej od začiatku vidím prerasteného medvedíka, limuzína ma neoslovuje ani trochu a kombík ma takmer vystrašil...
    Je to opticky ťažké, a na mňa pôsobí dosť rozšafne, až megalomansky, akoby navzdory trendom plytvala priestorom, nie ho šetrila. Myslím, že Opel šliapol zase trochu vedľa. Najzdravším štýlom sa mi zdala Astra II, potom už nejak nie...
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 24.09.2009  09:50

      « Re: Boom

      Mne se Insignia libi hodne, hlavne kombik. Podle me do designu prinesla hodne svezi vitr. To auto je opravdu velke, jak zvenku tak uvnitr, dlouha kapota a palubni deska ale vytvari neuveritelny pocit bezpeci. Vydareny je pdole me i podvozek - pro me idealni pomer sportovnosti a pohodli.
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 24.09.2009  12:13

        « Re: Re: Boom

        To vis, v CR se bezpecnosti, kvalitou a originalitou nezavdecis, tady se hodnoti akorat kufr.....bohuzel....
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 24.09.2009  16:43

          « Re: Re: Re: Boom

          To asi nemluvíš o Opelu, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 26.09.2009  14:17

            « Re: Re: Re: Re: Boom

            O Renaultu uz vubec ne..... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 26.09.2009  17:21

              « Re: Boom

              Dobře..., takže nemyslel si Opel ani Renault...
              v tom případě mohu "tvou úvahu" docela klidně podpořit... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto planner

        planner 24.09.2009  13:39

        « Re: Re: Boom

        Mne sa zasa paci skor sedan a hlavne liftback. Kombi mi pride prilis dlhe. Napokon je to tusim najdlhsie auto v triede a pritom objem kufra je ,,len,, 540 litrov. Ale dizajn je naozaj osobna vec.
        Tiez ma celkom zaujalo, ze Avensis je na tom napriek kritickemu hodnoteniu vo vacsine testov najlepsie z ,,nenemeckych,, aut.
        • 00 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 24.09.2009  16:52

          « Re: Re: Re: Boom

          Lednice kazdy tyden, tak jako pulka naroda, neprevazim, takze "jen" 540 litru nevidim jako problem. Jake kriticke hodnoceni Avensise mas na mysli? Ja na nej ctu vetsinou chvalu a osobne se mi libi i pres zvlastni prid.
          • 00 Reagovat !

            foto planner

            planner 24.09.2009  17:08

            « Re: Re: Re: Re: Boom

            Ja som sa vo vacsine recenzii dozvedel, ze ,, auto je sice dobre ale nijako vynimocne,, , ze nema dusu (tuto hlasku mam obzvlast rad) a ze si ho ,, clovek kupi preto, ze ma dobru ponuku a nie preto, ze chce,,. Ak vies nejaku fakt pochvalnu recenziu, tak mi daj linku.

            • 00 Reagovat !

              foto Katikakus

              Katikakus 24.09.2009  19:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Boom

              To, ze je auto dobre, neni kritika. Vnimani vyjimecnosti je velice subjektivni zalezitost a v teto kategorii se hleda tezko.
            • 00 Reagovat !

              foto Navtech

              Navtech 24.09.2009  20:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Boom

              U tohodle kbelíku duši nehledej. Soused ho má za 9 kil a říká..."je to hnus, ale 5 let nebudu mít žádný starosti".(má třetí generaci) Mě se líbí, když se nedívám, rovně jede perfektně, výbavu má na třídu perfektní. Baby se na to prostě asi nesbalí.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 24.09.2009  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boom

                Ja Ti dam baby! >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 24.09.2009  21:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boom

                  No, s Avensisem tak leda starý báby >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto planner

                    planner 24.09.2009  22:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boom

                    Avensis je skor urceny pre ludi, co uz nejaku babu pred casom zbalili a teraz balia hlavne rodinu na vylet :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Navtech

                      Navtech 24.09.2009  23:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boom

                      Však o tom hovorím... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto kuko

                        kuko 25.09.2009  09:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boom

                        možná ho právě vybrala ta bába, aby odradil stopařky >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto RRAAFF1

      RRAAFF1 24.09.2009  10:55

      « Re: Boom

      Já bych naopak neřekl, že šlápl vedle. Celkově nemá Insignia vůbec špatné ohlasy ani prodeje (ten pokles u nás za srpen je značný i u Passatu/Mondea...).
      Nedávno kombík Insignie vyhrál soutěž o designově nejpovedenější kombi střední třídy (čtenářská anketa), předstihl i BMW 3, A4...Čili to jen reakce na to, že "Opel šlápl vedle".
      [odkaz]

      Ale jinak beru tvůj názor, každému se líbí něco jiného ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Toman01

        Toman01 24.09.2009  14:27

        « Re: Re: Boom

        Za poslední měsíc jsem strávil spoustu času a najel desítky km při testovacích jízdách aut do zhruba milionu a Insignia nakonec vyhrála. Na každém autu se dá najít něco, ale poměr cena (navíc po velkoodběratelské slevě)/ užitná hodnota mi u Insignie vyšel nejlíp, i když původně jsem ji nechtěl. A když jsem trval na čtyřkolce, tak v dané ceně byl jedinou vážnou konkurencí Superb. Stávající Passat už je kapku zastaralý (starší Haldex a navíc jen v kombinaci se slabším motorem) a výprodejová Legacy a Outback mají slušnou výbavu jen v kombinaci s koženými sedačkami - prodejce mi vysvětloval, že nejlepší bude auto nechat 5 minut vychladit, než si na ně sednu... Za pár měsícu uvidím, jestli to byla dobrá volba.
        • 00 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 24.09.2009  16:54

          « Re: Re: Re: Boom

          Gratuluji, ja myslim, ze jsi zvolil dobre. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 24.09.2009  12:14

      « Re: Boom

      Vec nazoru....
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 24.09.2009  22:06

        « Re: Re: Boom

        Tak... ;-)
        Priznám sa, mohutná masa materiálu naokolo vo mne vyššie zmieňovaný pocit bezpečia v Insignii akosi nevyvoláva...
  • 00 Reagovat !

    foto Vasut74

    Vasut74 24.09.2009  09:23

    S60

    TO by me zajimalo, kde vystourali tech 6 kusu S60ky, ktera zmizela ze showroomu snad pred celou vecnosti ....
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 24.09.2009  09:51

      « Re: S60

      nevím jak oficiální prodejci, ale neoficiální pořád nabízejí skladovky ze Švédska za výprodejové ceny :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 24.09.2009  12:10

      « Re: S60

      Mozna z tveho showroomu, ale ne ze skladu.
  • 00 Reagovat !

    foto BeranK

    BeranK 24.09.2009  10:04

    Na dohled

    ..., aby se podíval na jejich koncová světla mizející mu v dáli. Sice k tomuhle autu necítím žádný odpor, ale zklamalo mně. Jak kdyby Opel měl to lepší už za sebou a dneska jenom přežívá/dožívá. Kde jsou ty staré dobré časy klasické Vectry (ne toho posledního hranatého paskvilu)? Nebo Calibry? Výsledkem bombastických prohlášení o nástupci Vectry a zároveň Omegy je vůz, jehož prostorové uspořádání je ve srovnání s konkurencí nevalné a člověk dodnes nechápe, jak se tohle vozidlo mohlo stát autem roku. Nová Corsa taky není zázrak, i když uvnitř je její prostor skoro srovnatelný s Insignií (alespoň na délku), ale designově nezvládnutá zadní část obou verzí vytvářejí dojem, že zde došlo k slepení dvou různých aut...Snad se povede víc ta nová Astra, ovšem z efektních fotek se to posuzovat rozhodně nedá.

    Rozporuplnost současné generace vozů téhle značky jakoby přímo vyzařovala nejistotu a problémy, které jsou s její další existencí spojeny.

    Jinak k redakci :

    Je Lancia Delta (vycházející z Fiatu Bravo) podle vás skutečně autem, které se může srovnávat s vozy jako je Passat, Mondeo, Mazda6 nebo Honda Accord (o Mercedesech, bavorácích a audinách ani nemluvě)? Proč není uvedena vedle Brava, Golfu, Meganu nebo C´eedu? že by se tam nevešla do tabulky, ale tady při menším množství aut ano? Nechce se mi věřit, že by redakce Auto.cz takhle poklesla....
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 24.09.2009  10:53

      « Re: Na dohled

      Uz nekolikrat tady bylo psano, ze se jedna o udaje od SDA a Skody, tedy jak si dovozce auto zaradi, tak je i vedeno.
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 24.09.2009  11:53

      « Re: Na dohled

      Berane Berane, ty seš ňákej vostrej hned z rána ;-)

      páni redaktoři se tady snaží sestavovat tabulky aby měli hlavu a patu takže slepě nekopírují SDA statistiky, za což jim patří velký dík :yes: A hlavní kritérium na zařazení do té které třídy je rozvor, jestli se nepletu.

      K té Deltě - ano, vychází z Brava, ale rozvor byl prodloužen, takže sice nemá kufr na pár kubíků vzduchu, ale prostorově klidně překoná nejeden klasický sedan ve střední třídě.
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 24.09.2009  12:12

      « Re: Na dohled

      Vidim to na vnitrni problem, skoc na rentgen ;-) ...
      • 00 Reagovat !

        foto BeranK

        BeranK 24.09.2009  17:28

        « Re: Re: Na dohled

        Když máš ty vnitřní problém, proč bych měl já chodit na roentgen? Řekni si někomu jinému, já nemám čas. Třeba tvoje babička tě tam vezme.
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 26.09.2009  14:18

          « Re: Re: Re: Na dohled

          Ja tam nepotrebuju, jsem OK, jen jsem se strachoval o tebe :).
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 24.09.2009  11:01

    (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

    Dobrá čísla. Nahoře je to (skoro) jako ve švajcu. Ta Insignia... no, poté, co jsem ji shlédl odhaduji, že stovka za měsíc to už asi nikdy nebude...

    Hele, valím to městem, pravej loket na opěře, brnkám řadičku na trojku, na silnici zvolna vjíždí zprava Passat, Apoštol tvých snů... mlžnej antracit, osmnáctky, v sedanu. Vnímám ho nejprve zboku, pak se včlení přede mně. Žasnu jak fantasticky to VW uměl střihnout. Ta karoserie je i dnes, po pěti letech tvrdý evropský silniční fachy stále živá. A má jméno e-le-gan-ce. Fakt. Z kontradůvodu je pro mne ovšem absolutně nepřijatelné mondeo. Chápu ovšem, že je dost těch, co si ho vyberou zejména pro jeho výborné jízdní vlastnosti... však to znáš přes svojí holku... jde o žíněnky, na vzhledu (prý) nezáleží...

    Ovšem to, co tu předvádí prémie (nemusím psát "německá prémie" neb jiná, než německá -až na velmi řídké výjimky- vlastně ani neexistuje) tak tedy to, co tu ta prémie předvádí, to je neuvěřitelný úspěch.

    Dál to nečtu.

    Číslem měsíce je tedy číslo prémiové. Jsou to čísla tři - 53, 41 a 26.

    Cena útěchy putuje do Itálie... Deltaplán... no, to jsou úspěchy. To víš, kompaktní... střední třída...

    P.S. Superb dá brzy dohromady s kombíkem přes dvě kila. Zaslouženě :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 24.09.2009  12:09

      « Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

      zase jsi se projevil jako VW pacient....
      • 00 Reagovat !

        foto Navtech

        Navtech 24.09.2009  12:42

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Myslíš, jak píše o tý prémii?
        • 00 Reagovat !

          foto Deadlift

          Deadlift 24.09.2009  13:15

          « Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

          VW nema premii? Readjustment TSi, ze. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 24.09.2009  14:26

            « Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

            Hlavně nezapomeň, že Ford nemá žádnou prémii.
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 24.09.2009  14:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

              A co je Lincoln?
              • 00 Reagovat !

                foto Navtech

                Navtech 24.09.2009  14:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                Nojo, já jsem si ho v tabulce nevšimnul.
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 24.09.2009  14:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                  To neni o tabulce, to je fakt
                  • 00 Reagovat !

                    foto Navtech

                    Navtech 24.09.2009  14:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                    Pak sis spletl článek.
                    • 00 Reagovat !

                      foto acALIEN

                      acALIEN 24.09.2009  15:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                      >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 24.09.2009  16:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                      Nerozumim, jen jsem se vyjadril k tomu, ze jsi napsal "Hlavně nezapomeň, že Ford nemá žádnou prémii."

                      A to neni pravda.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Navtech

                        Navtech 24.09.2009  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                        Když nerozumíš, tak v tom už ti já nepomůžu. V obecný rovině jsem já VW nezmiňoval a Lincoln je Lincoln a ne Ford. Rozhodně se nechci zaplétat do myšlenkových pochodů deadlifta.
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 25.09.2009  05:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                          Nebo-li, do huby si nevidis a muzes psat nesmysly. Lincoln je koncern Ford.

                          A o Vw jsem nenapsal ani radek a Deadlifta jsem nezminil taky.
                          Ze by stari?
                          • 00 Reagovat !

                            foto figurka

                            figurka 25.09.2009  09:01

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                            OK. Při tomhle výkladu mi řekni, co může Ford postavit proti Bentley, Vayeronu a Lamborghini.
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 25.09.2009  09:23

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                              Pockej bavime se o premii, tedy Lincoln premie je a ty proti tomu stavis sportovni a luxusni znacky, ty figuruji nad ni.
                              • 00 Reagovat !

                                foto figurka

                                figurka 25.09.2009  13:57

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                                Používám stejně nesmyslnou argumentaci jako ty. Ale jesti chceš za každou cenu jen "prémii", tak se podívej k Audi. Pokud do tohoto "přeměřování pindíků" chceš tahat značky jednoho, nebo druhého koncernu, tak je odstup VW od Fordu ještě větší, než když porovnáme "jen" tyto 2 značky.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 25.09.2009  15:49

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                                  Ja netvrdim, ze jsou porovnatelne. Jen rikam, ze Ford premii ma. Byt pro amiky.

                                  Kvuli autum bych nic nepomeroval, pindiku :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto kuko

                              kuko 25.09.2009  09:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                              Novou Fiestu :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Navtech

                            Navtech 25.09.2009  10:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                            Ty budeš hodně natvrdlej chlapec, že? Nauč se chápat souvislosti, psaný text a nevytrhuj věty z kontextu. Pokud to ovšem dokážeš.
                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 25.09.2009  15:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

                              Ale tobe konkurovat nemuzu, tady nejde o kontext, ale o fakta.
            • 00 Reagovat !

              foto Vasut74

              Vasut74 24.09.2009  18:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

              Ford ma paradni premii a je dokonce i v tyhle tabulce, akorat zrovna tahle kategorie aut v tuhle chvili neni pro ni to pravy :-)
      • 00 Reagovat !

        foto BeranK

        BeranK 24.09.2009  17:31

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Nejseš ty ten heparinový vrah, když tady kdekoho posíláš do spáru našeho zdravotnictví?
    • 00 Reagovat !

      foto Franke

      Franke 24.09.2009  14:15

      « Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

      No můžu ti říct, že mě passat dost hodně překvapil, teď jsem jel s verzí 2,0 TDI 125kW a DSGčkem a :yes: Opravdu takřka prémiová technika v mainstreamovém autě. A to nemluvím o tom, že to mělo Park assistant, nebo tak nějak. Poprvý v životě jsem zažil, aby si auto samo točilo volantem a ty jsi jenom volil R nebo D a šlapal na plyn a brzdu...
    • 00 Reagovat !

      foto Moik

      Moik 24.09.2009  14:26

      « Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

      Ani na 18 ani s 2.0TDI CR 103kW nebude ten Passat lepší, jak Mondeo :-!

      Jedu si takhle s pravým loktem na opěrce a hladím zařazenou šestku, děti spí, manželka klimbá, cesta ubíhá hladce, silnice je nová, občasnou prudší zatáčkou uvádím rodinu do hlubšího spánku. Najíždím si jednu pravou, ale hned na začátku mě něco začlo lechtat tam, co se dotýkám sedáku
      říkám si k...a to se přepísk, rychle plyn a hlavně klid, žádný cukání a nechat se na konci vynést, no k...a jede tam Tatra

      a) táhám za volant, auto se začne prudce vlnit, pneumatiky kvílí a najednou ta lehkost, Passat už nereaguje ani na brzdu, před očima scéna jak z matrixu, zpomalená, ale jasná, vzduchem chlazený dvanáctiválec se blíží až moc rychle.

      b) táhám za volant a dupnu plyn na podlahu, moje Mondeo se přisaje k asfaltu a jakoby si výskne, "konečně se něco děje", gumy nechá zavýskat a naprosto profesionálně, bez zaváhání, jako sluha první dámy, s brnknutím levého zrcátka o schůdky Tatry vyjíždí vstříc dalším kilometrům. Zezadu se ozvalo tiché ehmmmmmmm.

      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 24.09.2009  14:32

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        S detmi se jezdi pomalu ;-) Uprimne, tam kde se projevi vetsi schopnost podvozku Mondea uz davno konci jezdecke schopnosti nas obycejnych ridicu :-). Kde je rozdil, to je v rizeni, tam kde s Passatem uberes, protoze nevis co se deje s koly, tam jeste Mondeo v klidu povida "jeste to jde".
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 24.09.2009  14:33

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Prehanas, clovece. Jazdim sluzobne mondeo aj passat, oba v kombiku, oba s naftovym 2-litrom. Nie je medzi nimi velky rozdiel v podvozku. Mondeo ma trosku tvrdsie nastavene pruzenie, Passat trosku komfortnejsie. Uz som na oboch aj "plaval" a ziaden vacsi rozdiel tam nebol. A to hovorim ako clovek ktory nema VW-koncern zrovna v laske...

        Samozrejme, pokial posadis Mondeo na pneumatiky Pirelli a Passat na Wang-Cchiang-Thung, tak rozdiel v jazdnych vlastnostiach najdes, ale autom to nebude... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 24.09.2009  16:23

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Večerní rodinná rally z Delvity.
        Vysvětli ten "požitek" trhu.
      • 00 Reagovat !

        foto planner

        planner 24.09.2009  16:38

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Sorry, ale kazdy, kto to pri pri ceste s rodinou takto prepiskne, by mal prist o vodicak. Podla mna ma kazde moderne auto strednej triedy podvozok, ktory bez problemov postacuje na potreby a schopnosti normalneho vodica. Vynimku samozrejme tvoria matoristicki novinari a podobni pretekari.
        • 00 Reagovat !

          foto BeranK

          BeranK 24.09.2009  17:34

          « Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

          Snad nevěříš, že se to opravdu stalo! To je jenom takový ten místní folklór.....co neví, to si vymyslí a co si není schopen vymyslet, to opíše odjinud, popřípadě zopakuje ještě desetkrát.
    • 00 Reagovat !

      foto RayBan

      "-- skrytý --" 24.09.2009  18:39

      « Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

      Ta loketní opěrka ve Fabii je asi za příplatek, že ;-) ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.09.2009  20:32

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Hmm, ty máš záujem o Fabiu? :-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Plautus

          Plautus 25.09.2009  09:12

          « Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

          nie, len ťa sem chcel vytiahnuť a vedel, že zmienenie Fabie to isto zabezpečí >:D
          stále máš 507 kilometrový kábel ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.09.2009  20:28

      « Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

      Minule som videl Passat a zistil som, o čom je ten toľko ohováraný, Vraj konzervatívny dizan. Veď ešte po štyroch rokoch vyzerá moderne, elegantne, luxusne, proste stále je to moderný a prestížny automobil. :yes:

      Opäť som sa presvedčil, že stojí za to si prečítať tvoju publicisticky-literárnu tvorbu. Celkom ma pobavil ten úsek, ktorý začína menom Deltaplán a za ním ironický komentár. Jo, je to fakt osobité auto. Tak osobité, že už ako novinka môže ísť do múzea. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 24.09.2009  22:09

        « Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

        Keď si prečítam v diskusii nejakú blbosť, ani nemusím dlho rozmýšľať nad autorom, aj keby sa nepodpísal...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.09.2009  22:12

          « Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

          Je to jasné. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Plautus

            Plautus 25.09.2009  09:13

            « Re: Re: Re: Re: (IN)SIGNIFIKANTNÍ ČÍSLA

            presne tak, si jasný >:D >:-[]
            ale zrovna Slnkom ľudstva ťa nemožno nazvať! :-|
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 24.09.2009  17:57

    pro fordofily

    vzpominate na cervenec? ja jo...a muze mi nekdo vysvetlit ten naprosto neocekavany, zahadny propad mondea AZ na 3. misto za ty nemecky sunky?...ze by pocasi? nebo krize? nebo snad mondeo neni sen kazdeho mysliciho cecha? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 24.09.2009  18:06

    takze

    gratuluju opelu, snad to bude pokracovat, taky avensis nedopadl vubec spatne, ale nechapu proc se U NAS tolik neprodava exeo, nebo epica...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.2009  20:31

    ČÍSLO MESIACA

    2
    Tak čo tá Kečup-Prémia? Osobitý konkurent BMW 1 podľa marianka, ktorý po Fínsku a Pekingu tentoraz odišiel na služobku na Mesiac... Tak ako? Ako je možné, že sa predali len dva áno, 2 kusy??? Aha, osobité auto potrebuje iných ľudí, nie analfabetov, ktorý jazdia na BMW 1, toré vyzerajú ako ťažkopádny tank, či na mainstreamových modeloch, AUDI A3. :-! :no: 8-s >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 24.09.2009  22:11

      « Re: ČÍSLO MESIACA

      Ešte si len došiel, a hneď rýpeš do niekoho, namiesto toho aby si sa zapojil do diskusie o autách. Sorry, kámo, niekedy si fakt pribrzdený... :-! O čo ti ide? Chceš sa iba hádať?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.09.2009  22:14

        « Re: Re: ČÍSLO MESIACA

        Nie. Ale marianek áno a som zvedavý čo by hovoril teraz. Inak, nehovoril som snáď o Delte a Passate? A to sú...autá. Takže som hovoril o autách.
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 25.09.2009  07:58

          « Re: Re: Re: ČÍSLO MESIACA

          Nie, rýpeš do mariánka, autá sú len zámienka. Zabudni na rýpanie a píš iba o autách, urobíš lepšie.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 25.09.2009  14:36

            « Re: Re: Re: Re: ČÍSLO MESIACA

            Akoby si ty nikdy o nikom sám od seba nepísal, že.
        • 00 Reagovat !

          foto Plautus

          Plautus 25.09.2009  09:22

          « Re: Re: Re: ČÍSLO MESIACA

          od marianka tu nevidím žiadny príspevok, tak neviem, čo ho berieš do tej tvojej nevymáchanej huby, resp. prstov...najhoršia je fakt zrážka s blbcom, a ty si bezpochyby jedným z nich, dokazuješ to tu takmer každým príspevkom...
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 25.09.2009  05:30

      « Re: ČÍSLO MESIACA

      Ty jsi taky premie, vazne! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 25.09.2009  09:25

        « Re: Re: ČÍSLO MESIACA

        >:D :yes: škoda, že on to pochopí ako vzdanie pocty.
        Preto bych skôr povedal, že je to také "dodatkové číslo"...
    • 00 Reagovat !

      foto Plautus

      Plautus 25.09.2009  09:27

      « Re: ČÍSLO MESIACA

      Namiesto plastov ochutnaj radšej ten kečup alebo keď vyrastieš, i ten podľa teba "kečup", a potom možno napíšeš i niečo rozumnejšie!
    • 00 Reagovat !

      foto Beaumont-

      Beaumont. 25.09.2009  12:13

      « Re: ČÍSLO MESIACA

      K tomu blábolu jako celku asi nemá smysl se vyjadřovat, takže jen na okraj: v opravdové italské kuchyni se kečup nepoužívá, Italové jím naopak opovrhují... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.09.2009  14:36

        « Re: Re: ČÍSLO MESIACA

        Tak isto, ako Bravom, z ktorého Deltaplán vychádza. >:D ;-)
        Já viem, používajú pastu, ale nám ju predať nechcú.
        • 00 Reagovat !

          foto Beaumont-

          Beaumont. 25.09.2009  15:17

          « Re: Re: Re: ČÍSLO MESIACA

          Má to cenu nebo nemá? Ale co, ještě to zkusím:
          "Pasta" italsky znamená těstoviny všeho druhu. Možná tě spletlo "pesto", což je druh omáčky na těstoviny z pistáciových oříšků, bazalky, olivového oleje a pár dalších ingrediencí.
          Jinak koupit italskou "pastu" ani "pesto" už opravdu není problém ani u nás, mají je v kdejakém hypermarketu, nemluvě o specializovaných prodejnách (např. www.gurman-brno.cz).

          Místo kečupu se ve slušné středomořské kuchyni používají rajčata, a to buď čerstvá (často loupaná a drcená), nebo sušená, nebo ve spoustě dalších úprav (třeba se ta sušená rajčata nakládají do oleje atd.). Místní odborníci mě možná doplní popř. opraví.

        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 25.09.2009  23:17

          « Re: Re: Re: ČÍSLO MESIACA

          Vám dávají ve školní jídelně na pizzu kečup nebo pastu? Měli by dávat i iodizovanou sůl, abys nebyl kretének (to je nemoc, ne urážka), fluorizovaná zubní pasta na jídle je k ničemu.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 25.09.2009  21:59

        « Re: Re: ČÍSLO MESIACA

        Ano, chtít si dát v Itálii v klasické pizzerii na pizzu kečup, je skoro stejný "prohřešek" jako si dát u nás do piva mléko určené do kávy... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Plautus

    Plautus 25.09.2009  12:21

    V znamení...diskusie i trhu

    Odhliadnuc od toho, že diskusia prebieha podľa zvyklého folklóru (veď čo iné očakávať od "ľudí", ktorých agresivita naberá obrátky hneď po tom, ako si človek dovolí im oponovať svojím názorom...). Ach jo, nielen štatistiky sú deformované podľa príbuznosti značky k tomu, či onomu národu, viac, či menej domácemu trhu...
    Ale aby som napísal i niečo k veci, keďže som mal doposiaľ potrebu reagovať na jedného z našich "kolegov", ktorému príroda nadelila do vienka nie príliš silný intelekt, darmo, niekedy platí i úmera medzi výkonom /rodinného HTP, "zabaleného" do kvalitných plastov/ motoru a intelektu, i keď to vo všeobecnosti nepovažujem za pravidlo... Dávnejšie, pri rannom vstupe Insignie na trh som si tu dovolil utrúsiť poznámku o tom, že toto auto má na to, aby atakovalo pozície v TOP 3 a zaradilo sa po boku Passata a Mondea. Tak trochu, ponímajúc tabuľku, očami jedného nemenovahého tiež užívateľa tohto fóra sa dá povedať, že Insignia moje predpoklady naplnila. Superb, domáci býček, bude snáď nezpochybniteľnou jednotkou takmer večne. Hlavne teraz, keď Skoda, spolupríslušník Das Auto skupiny, očarí domáci trh ďalšou prevratnou novinkou v podobe kombi verzie, ktorá, ako je už u tejto značky zvykom, bude v objeme vzduchu vozeného za zadnými, alebo i prednými, sedadlami jednoducho neprekonateľná v kategórii osobných automobilov. Nie, nechcem tu spochybňovať, či je to zbytočné alebo nie, a už vôbec nechcem spochybňovať kvality "bestselleru" tejto triedy na českom trhu...aj tu platí: každému to, čo jeho je...a to isté by malo platiť i pri vyjadrovaní názorov každého z nás, pokiaľ nie sú vyslovene "úderné" v tom, či onom zmysle...každý sme svoj, každý potrebujeme auto podľa svojich potrieb a nárokov naň, takže prijateľná kombinácia je voziť vzduch za tými sedadlami a hlavu mať radšej pre myšlienky, ktorými sa snažíme niekoho obohatiť svojím názorom, postojom. Ale "vzduch" v hlave je vyslovene škodlivý, a žiaľ, táto veličina sa tu prejavuje...a všetci dobre viete, že nemyslím iba jedného konkrétneho užívateľa, na ktorého "som mal potrebu" reagovať, pretože je ešte od niektorých z nás mladší, a k mladosti u niektorých jedincov akosi tá "hlúposť" patrí, resp. je akceptovateľná, ale sú tu žiaľ i takí, na ktorých už je zbytočné reagovať, a keď sa pozriete vyššie, tak dobre viete o kom píšem. Sú to práve tie "ego" typy, ktoré tiež prispievajú k deformácii trhu...vyložte si to ako chcete, trhu áut, "trhu" myšlienok...
    Štatistické tabuľky, týkajúce sa všetkých komodít, vypovedajú hlavne o preferenciách zákazníkov, skúsenostiach, odporúčaniach, už spomínanej "domáckej, či nedomáckej" príslušnosti značky k trhu, no a v neposlednom rade o reči peňazí (kúpyschopnosti) a ega kupujúcich...napriek všetkým mnou menovaným i nemenovaným faktorom, Insignia naplnila moje slová, aj keď netvrdím, že tie čísla sú ohromujúce a na piaď atakujúce konkurentov umiestnených pred ňou, ale je to prinajmenšom slušný a snáď i sľubný začiatok tohto modelu v podmienkach českého trhu, ktorý vníma značky svojimi očami, resp. očami zákazníkov v ňom "pobehujúcich"...
    • 00 Reagovat !

      foto Ingister2

      Ingister2 25.09.2009  14:19

      « Re: V znamení...diskusie i trhu

      Kde sa to dá podpísať krvou???

      Ja som sem išiel kvôli autám, ale kvôli ľuďom ma tot u prestáva baviť...
      • 00 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 28.09.2009  14:07

        « Re: Re: V znamení...diskusie i trhu

        :yes: prikladám ruku "bratře Vinnetou" ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 27.09.2009  00:41

      « Re: V znamení...diskusie i trhu

      Amen :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 28.09.2009  14:09

        « Re: Re: V znamení...diskusie i trhu

        tak trochu mi padol i zo srdca kameň ;-)
        dík :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto chrudos

    chrudoš 25.09.2009  13:40

    Vim, ze se to sem nehodi, ale neda mito...

    Teda redakce zas ukazala svou (ne)strannost! Precetl jsem si Test oktavky 1,4 MPI a srovnal s Cruze 1,6: 1,4 59kW se spotrebou 7,5l vychvalen, ze to staci atd, na vozeni babicky s vajickama atd, ale Cruze 1,6 84kW spotreba 6,7 je line nevykonne auto s nadprumernou spotrebou...nezlobte se na me, ale jdete do haj*lu, vemte si, co testujete za auta a snazte se nekdy nezaujate, toto me fakt primo nas*alo!
    • 00 Reagovat !

      foto Plautus

      Plautus 25.09.2009  13:50

      « Re: Vim, ze se to sem nehodi, ale neda mito...

      :yes: a ešte raz súhlas :yes: tie "odporúčania" sa častokrát menia na nie celkom férové masírovanie a zastávanie si svojho aj v kritériách, v ktorých je domáci model horší... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Jauda

    Jauda 25.09.2009  16:06

    Vyhrajte projížďku ve Ferrari

    Máte rádi rychlou jízdu? Máte rádi Ferrari? Staňte se fanouškem Automotostylu/Roadlooku TV na Facebooku a získáte možnost vyhrát mj. zapůjčení Ferrari na den - [odkaz]
    Dále se hraje o Subaru nebo Porsche na víkend. Přidejte se k ostatním fanouškům a vyhrajte.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

Pod šéfem finanční správy se viklá židle: Zaorálek chce jeho konec, má vysvětlit „popravy“

Pod šéfem finanční správy se viklá židle: Zaorálek…

Šéf finanční správy Martin Janeček a náměstkyně ministra financí Alena Schillerová budou na zasedání vlády 6.…

 

iSport.cz

Elitní český dráhař o ježdění v Japonsku: Džungle! Sebrali mi telefon

Elitní český dráhař o ježdění v Japonsku: Džungle!…

Dráhovému cyklistovi Tomáši Bábkovi obhajoba titulu mistra Evropy v keirinu nevyšla. Na šampionátu v Berlíně…

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny, tvrdí Ihnačák

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny,…

Evropu má procestovanou. A nepotřebuje k tomu cestovky, Brian Ihnačák (32) se zaměřením na ofenzivní hokejovou…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…