Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v srpnu 2009: Opel Insignia se přiblížil na dohled Passatu a Mondeu

112 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ohavná příď, kombi je boční silueta kakajcího. Nepomáhá ani nejnižší cena.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Cože? Insignia je nejhezčí Opel. :yes:
RRAAFF1
Pokud se nepletu, tak myslel spíše číslo 13, tedy Lagunu. I když ta Laguna se mi taky nezdá nejhorší.

Ale s Insignií souhlasím, ta se mi taktéž líbí.
pogo26
Není nad to si přečíst pohled někoho od kolotočů.
Navtech
"boční silueta kakajícího" je dobrá hláška, ne? 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Souhlas. Nemuzu pochopit zoufalce, ktery by za takoveho noveho rendlika zaplatil vic, jak 1000 Euro. Jeste, ze je tu ta 4% mensina, kterou tahle znacka tak mocne pritahuje...
Navtech
Avantime si tě jednou najde a pak uvidíš! 😐
Heh, do toho mě netahejte 😄 Přišel bych na tu Adovu Lagunu, kterou má v garáži.
Možná ne každý si potřebuje honit sebevědomí znakem VW... Pokud vím, tak na Primě v Autosalonu cca před měsícem Lagunu ve velkém testu 10ti značek vychválili jako jednu z mála. A bylo dokonce jediné, které mělo vyžadovaný motor bez FAP... A podle testů je Laguna 3 na tom se spolehlivostí podobně jako VW Passat. ( hlavně nezapomeň vytáhnout modely L2 z roku 01-04 😉 ) Sice se mi nelíbí její zadní partie, ale to je jen můj názor... [odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Dle té statistiky patří do prémiových vozidel :-! >😒] Že by Ghosn nekecal? Nezdá se to, ale vypadá to zajímavě 😲
Avatar - white label
white label
"... honit sebevědomí znakem VW..."???
Já si (podle "zdejších" diskusí) myslel, že honit si sebevědomí znakem "xindelwagenu" je naprosto absurdní.... 8-s 😉 >😒]

P.S. A Ada ma přece navíc "micinu", ne?
Značka, která se pyšní logem ve tvaru kosočtverce zákonitě nemůže přitahovat homosexuály... to je snad logické, ne?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nanejvýš lesbičky, ne .... 😉
Těm by se to mohlo líbit 😄
Avatar - white label
white label
Já bych v tomto případě raději "nepodceňoval" bujnou fantazii a hlavně schopnost improvazace těchto našich čtyřprocentních spoluobčanů... 😉 >😒]

P.S. Navíc vím o jednom "páru"...začínali s původním Twingem a teď mají Thalii...opravdu... 8-s
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
jakou barvu mělo to twingo? >😒]
Avatar - white label
white label
vínově......červenou....samozřejmě.... růžová se přece určitě "nedělala"..., a když tak jen výhradně pro domácí trh (pro žabičkožroutíčky) >😁
Já myslím, že za chvíli budou v menšině heterosexuálové. Podle mě ta hranice už přesáhla čtyři procenta... 😐
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
to víš, dneska je to v módě 😄
Avatar - white label
white label
To je spíš jen tvůj pocit..., protože se jen čím dál méně "schovávají"...a tak málo (4😖 jich stejně nebylo nikdy... 😉
Klaudius
Počiatočný boom zrejme opadol, alebo Insignia nedisponuje takými kvalitami, ktoré sa od nej očakávali.
Ja v nej od začiatku vidím prerasteného medvedíka, limuzína ma neoslovuje ani trochu a kombík ma takmer vystrašil...
Je to opticky ťažké, a na mňa pôsobí dosť rozšafne, až megalomansky, akoby navzdory trendom plytvala priestorom, nie ho šetrila. Myslím, že Opel šliapol zase trochu vedľa. Najzdravším štýlom sa mi zdala Astra II, potom už nejak nie...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Mne se Insignia libi hodne, hlavne kombik. Podle me do designu prinesla hodne svezi vitr. To auto je opravdu velke, jak zvenku tak uvnitr, dlouha kapota a palubni deska ale vytvari neuveritelny pocit bezpeci. Vydareny je pdole me i podvozek - pro me idealni pomer sportovnosti a pohodli.
acALIEN
To vis, v CR se bezpecnosti, kvalitou a originalitou nezavdecis, tady se hodnoti akorat kufr.....bohuzel....
Avatar - Ronault.
Ronault.
To asi nemluvíš o Opelu, ne?
acALIEN
O Renaultu uz vubec ne..... 😉
Avatar - white label
white label
Dobře..., takže nemyslel si Opel ani Renault...
v tom případě mohu "tvou úvahu" docela klidně podpořit... 😉
planner
Mne sa zasa paci skor sedan a hlavne liftback. Kombi mi pride prilis dlhe. Napokon je to tusim najdlhsie auto v triede a pritom objem kufra je ,,len,, 540 litrov. Ale dizajn je naozaj osobna vec.
Tiez ma celkom zaujalo, ze Avensis je na tom napriek kritickemu hodnoteniu vo vacsine testov najlepsie z ,,nenemeckych,, aut.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Lednice kazdy tyden, tak jako pulka naroda, neprevazim, takze "jen" 540 litru nevidim jako problem. Jake kriticke hodnoceni Avensise mas na mysli? Ja na nej ctu vetsinou chvalu a osobne se mi libi i pres zvlastni prid.
planner
Ja som sa vo vacsine recenzii dozvedel, ze ,, auto je sice dobre ale nijako vynimocne,, , ze nema dusu (tuto hlasku mam obzvlast rad) a ze si ho ,, clovek kupi preto, ze ma dobru ponuku a nie preto, ze chce,,. Ak vies nejaku fakt pochvalnu recenziu, tak mi daj linku.
Avatar - Katikakus
Katikakus
To, ze je auto dobre, neni kritika. Vnimani vyjimecnosti je velice subjektivni zalezitost a v teto kategorii se hleda tezko.
Navtech
U tohodle kbelíku duši nehledej. Soused ho má za 9 kil a říká..."je to hnus, ale 5 let nebudu mít žádný starosti".(má třetí generaci) Mě se líbí, když se nedívám, rovně jede perfektně, výbavu má na třídu perfektní. Baby se na to prostě asi nesbalí.
Ja Ti dam baby! >😁
Navtech
No, s Avensisem tak leda starý báby >😁
planner
Avensis je skor urceny pre ludi, co uz nejaku babu pred casom zbalili a teraz balia hlavne rodinu na vylet 😄
Navtech
Však o tom hovorím... 😉
kuko
možná ho právě vybrala ta bába, aby odradil stopařky >😒]
RRAAFF1
Já bych naopak neřekl, že šlápl vedle. Celkově nemá Insignia vůbec špatné ohlasy ani prodeje (ten pokles u nás za srpen je značný i u Passatu/Mondea...).
Nedávno kombík Insignie vyhrál soutěž o designově nejpovedenější kombi střední třídy (čtenářská anketa), předstihl i BMW 3, A4...Čili to jen reakce na to, že "Opel šlápl vedle".
[odkaz]

Ale jinak beru tvůj názor, každému se líbí něco jiného 😉
Toman01
Za poslední měsíc jsem strávil spoustu času a najel desítky km při testovacích jízdách aut do zhruba milionu a Insignia nakonec vyhrála. Na každém autu se dá najít něco, ale poměr cena (navíc po velkoodběratelské slevě)/ užitná hodnota mi u Insignie vyšel nejlíp, i když původně jsem ji nechtěl. A když jsem trval na čtyřkolce, tak v dané ceně byl jedinou vážnou konkurencí Superb. Stávající Passat už je kapku zastaralý (starší Haldex a navíc jen v kombinaci se slabším motorem) a výprodejová Legacy a Outback mají slušnou výbavu jen v kombinaci s koženými sedačkami - prodejce mi vysvětloval, že nejlepší bude auto nechat 5 minut vychladit, než si na ně sednu... Za pár měsícu uvidím, jestli to byla dobrá volba.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Gratuluji, ja myslim, ze jsi zvolil dobre. :yes:
acALIEN
Vec nazoru....
Klaudius
Tak... 😉
Priznám sa, mohutná masa materiálu naokolo vo mne vyššie zmieňovaný pocit bezpečia v Insignii akosi nevyvoláva...
Vasut74
TO by me zajimalo, kde vystourali tech 6 kusu S60ky, ktera zmizela ze showroomu snad pred celou vecnosti ....
kuko
nevím jak oficiální prodejci, ale neoficiální pořád nabízejí skladovky ze Švédska za výprodejové ceny :yes:
acALIEN
Mozna z tveho showroomu, ale ne ze skladu.
BeranK
..., aby se podíval na jejich koncová světla mizející mu v dáli. Sice k tomuhle autu necítím žádný odpor, ale zklamalo mně. Jak kdyby Opel měl to lepší už za sebou a dneska jenom přežívá/dožívá. Kde jsou ty staré dobré časy klasické Vectry (ne toho posledního hranatého paskvilu)? Nebo Calibry? Výsledkem bombastických prohlášení o nástupci Vectry a zároveň Omegy je vůz, jehož prostorové uspořádání je ve srovnání s konkurencí nevalné a člověk dodnes nechápe, jak se tohle vozidlo mohlo stát autem roku. Nová Corsa taky není zázrak, i když uvnitř je její prostor skoro srovnatelný s Insignií (alespoň na délku), ale designově nezvládnutá zadní část obou verzí vytvářejí dojem, že zde došlo k slepení dvou různých aut...Snad se povede víc ta nová Astra, ovšem z efektních fotek se to posuzovat rozhodně nedá.

Rozporuplnost současné generace vozů téhle značky jakoby přímo vyzařovala nejistotu a problémy, které jsou s její další existencí spojeny.

Jinak k redakci 😒br />
Je Lancia Delta (vycházející z Fiatu Bravo) podle vás skutečně autem, které se může srovnávat s vozy jako je Passat, Mondeo, Mazda6 nebo Honda Accord (o Mercedesech, bavorácích a audinách ani nemluvě)? Proč není uvedena vedle Brava, Golfu, Meganu nebo C´eedu? že by se tam nevešla do tabulky, ale tady při menším množství aut ano? Nechce se mi věřit, že by redakce Auto.cz takhle poklesla....
webpaja
Uz nekolikrat tady bylo psano, ze se jedna o udaje od SDA a Skody, tedy jak si dovozce auto zaradi, tak je i vedeno.
kuko
Berane Berane, ty seš ňákej vostrej hned z rána 😉

páni redaktoři se tady snaží sestavovat tabulky aby měli hlavu a patu takže slepě nekopírují SDA statistiky, za což jim patří velký dík :yes: A hlavní kritérium na zařazení do té které třídy je rozvor, jestli se nepletu.

K té Deltě - ano, vychází z Brava, ale rozvor byl prodloužen, takže sice nemá kufr na pár kubíků vzduchu, ale prostorově klidně překoná nejeden klasický sedan ve střední třídě.
acALIEN
Vidim to na vnitrni problem, skoc na rentgen 😉 ...
BeranK
Když máš ty vnitřní problém, proč bych měl já chodit na roentgen? Řekni si někomu jinému, já nemám čas. Třeba tvoje babička tě tam vezme.
acALIEN
Ja tam nepotrebuju, jsem OK, jen jsem se strachoval o tebe 😊.
GTI
Dobrá čísla. Nahoře je to (skoro) jako ve švajcu. Ta Insignia... no, poté, co jsem ji shlédl odhaduji, že stovka za měsíc to už asi nikdy nebude...

Hele, valím to městem, pravej loket na opěře, brnkám řadičku na trojku, na silnici zvolna vjíždí zprava Passat, Apoštol tvých snů... mlžnej antracit, osmnáctky, v sedanu. Vnímám ho nejprve zboku, pak se včlení přede mně. Žasnu jak fantasticky to VW uměl střihnout. Ta karoserie je i dnes, po pěti letech tvrdý evropský silniční fachy stále živá. A má jméno e-le-gan-ce. Fakt. Z kontradůvodu je pro mne ovšem absolutně nepřijatelné mondeo. Chápu ovšem, že je dost těch, co si ho vyberou zejména pro jeho výborné jízdní vlastnosti... však to znáš přes svojí holku... jde o žíněnky, na vzhledu (prý) nezáleží...

Ovšem to, co tu předvádí prémie (nemusím psát "německá prémie" neb jiná, než německá -až na velmi řídké výjimky- vlastně ani neexistuje) tak tedy to, co tu ta prémie předvádí, to je neuvěřitelný úspěch.

Dál to nečtu.

Číslem měsíce je tedy číslo prémiové. Jsou to čísla tři - 53, 41 a 26.

Cena útěchy putuje do Itálie... Deltaplán... no, to jsou úspěchy. To víš, kompaktní... střední třída...

P.S. Superb dá brzy dohromady s kombíkem přes dvě kila. Zaslouženě :yes:
acALIEN
zase jsi se projevil jako VW pacient....
Navtech
Myslíš, jak píše o tý prémii?
Deadlift
VW nema premii? Readjustment TSi, ze. >😁
Navtech
Hlavně nezapomeň, že Ford nemá žádnou prémii.
webpaja
A co je Lincoln?
Navtech
Nojo, já jsem si ho v tabulce nevšimnul.
webpaja
To neni o tabulce, to je fakt
Navtech
Pak sis spletl článek.
acALIEN
>😁 >😁
webpaja
Nerozumim, jen jsem se vyjadril k tomu, ze jsi napsal "Hlavně nezapomeň, že Ford nemá žádnou prémii."

A to neni pravda.
Navtech
Když nerozumíš, tak v tom už ti já nepomůžu. V obecný rovině jsem já VW nezmiňoval a Lincoln je Lincoln a ne Ford. Rozhodně se nechci zaplétat do myšlenkových pochodů deadlifta.
webpaja
Nebo-li, do huby si nevidis a muzes psat nesmysly. Lincoln je koncern Ford.

A o Vw jsem nenapsal ani radek a Deadlifta jsem nezminil taky.
Ze by stari?
figurka
OK. Při tomhle výkladu mi řekni, co může Ford postavit proti Bentley, Vayeronu a Lamborghini.
webpaja
Pockej bavime se o premii, tedy Lincoln premie je a ty proti tomu stavis sportovni a luxusni znacky, ty figuruji nad ni.
figurka
Používám stejně nesmyslnou argumentaci jako ty. Ale jesti chceš za každou cenu jen "prémii", tak se podívej k Audi. Pokud do tohoto "přeměřování pindíků" chceš tahat značky jednoho, nebo druhého koncernu, tak je odstup VW od Fordu ještě větší, než když porovnáme "jen" tyto 2 značky.
webpaja
Ja netvrdim, ze jsou porovnatelne. Jen rikam, ze Ford premii ma. Byt pro amiky.

Kvuli autum bych nic nepomeroval, pindiku 😄
kuko
Novou Fiestu :-!
Navtech
Ty budeš hodně natvrdlej chlapec, že? Nauč se chápat souvislosti, psaný text a nevytrhuj věty z kontextu. Pokud to ovšem dokážeš.
webpaja
Ale tobe konkurovat nemuzu, tady nejde o kontext, ale o fakta.
Vasut74
Ford ma paradni premii a je dokonce i v tyhle tabulce, akorat zrovna tahle kategorie aut v tuhle chvili neni pro ni to pravy 😄
BeranK
Nejseš ty ten heparinový vrah, když tady kdekoho posíláš do spáru našeho zdravotnictví?
Franke
No můžu ti říct, že mě passat dost hodně překvapil, teď jsem jel s verzí 2,0 TDI 125kW a DSGčkem a :yes: Opravdu takřka prémiová technika v mainstreamovém autě. A to nemluvím o tom, že to mělo Park assistant, nebo tak nějak. Poprvý v životě jsem zažil, aby si auto samo točilo volantem a ty jsi jenom volil R nebo D a šlapal na plyn a brzdu...
Moik
Ani na 18 ani s 2.0TDI CR 103kW nebude ten Passat lepší, jak Mondeo :-!

Jedu si takhle s pravým loktem na opěrce a hladím zařazenou šestku, děti spí, manželka klimbá, cesta ubíhá hladce, silnice je nová, občasnou prudší zatáčkou uvádím rodinu do hlubšího spánku. Najíždím si jednu pravou, ale hned na začátku mě něco začlo lechtat tam, co se dotýkám sedáku
říkám si k...a to se přepísk, rychle plyn a hlavně klid, žádný cukání a nechat se na konci vynést, no k...a jede tam Tatra

a) táhám za volant, auto se začne prudce vlnit, pneumatiky kvílí a najednou ta lehkost, Passat už nereaguje ani na brzdu, před očima scéna jak z matrixu, zpomalená, ale jasná, vzduchem chlazený dvanáctiválec se blíží až moc rychle.

b) táhám za volant a dupnu plyn na podlahu, moje Mondeo se přisaje k asfaltu a jakoby si výskne, "konečně se něco děje", gumy nechá zavýskat a naprosto profesionálně, bez zaváhání, jako sluha první dámy, s brnknutím levého zrcátka o schůdky Tatry vyjíždí vstříc dalším kilometrům. Zezadu se ozvalo tiché ehmmmmmmm.
webpaja
S detmi se jezdi pomalu 😉 Uprimne, tam kde se projevi vetsi schopnost podvozku Mondea uz davno konci jezdecke schopnosti nas obycejnych ridicu 😄. Kde je rozdil, to je v rizeni, tam kde s Passatem uberes, protoze nevis co se deje s koly, tam jeste Mondeo v klidu povida "jeste to jde".
_Teddy_
Prehanas, clovece. Jazdim sluzobne mondeo aj passat, oba v kombiku, oba s naftovym 2-litrom. Nie je medzi nimi velky rozdiel v podvozku. Mondeo ma trosku tvrdsie nastavene pruzenie, Passat trosku komfortnejsie. Uz som na oboch aj "plaval" a ziaden vacsi rozdiel tam nebol. A to hovorim ako clovek ktory nema VW-koncern zrovna v laske...

Samozrejme, pokial posadis Mondeo na pneumatiky Pirelli a Passat na Wang-Cchiang-Thung, tak rozdiel v jazdnych vlastnostiach najdes, ale autom to nebude... 😄
figurka
Večerní rodinná rally z Delvity.
Vysvětli ten "požitek" trhu.
planner
Sorry, ale kazdy, kto to pri pri ceste s rodinou takto prepiskne, by mal prist o vodicak. Podla mna ma kazde moderne auto strednej triedy podvozok, ktory bez problemov postacuje na potreby a schopnosti normalneho vodica. Vynimku samozrejme tvoria matoristicki novinari a podobni pretekari.
BeranK
Snad nevěříš, že se to opravdu stalo! To je jenom takový ten místní folklór.....co neví, to si vymyslí a co si není schopen vymyslet, to opíše odjinud, popřípadě zopakuje ještě desetkrát.
Ta loketní opěrka ve Fabii je asi za příplatek, že 😉 ?
Hmm, ty máš záujem o Fabiu? 😄 :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
nie, len ťa sem chcel vytiahnuť a vedel, že zmienenie Fabie to isto zabezpečí >😁
stále máš 507 kilometrový kábel ;-\
Minule som videl Passat a zistil som, o čom je ten toľko ohováraný, Vraj konzervatívny dizan. Veď ešte po štyroch rokoch vyzerá moderne, elegantne, luxusne, proste stále je to moderný a prestížny automobil. :yes😒br />
Opäť som sa presvedčil, že stojí za to si prečítať tvoju publicisticky-literárnu tvorbu. Celkom ma pobavil ten úsek, ktorý začína menom Deltaplán a za ním ironický komentár. Jo, je to fakt osobité auto. Tak osobité, že už ako novinka môže ísť do múzea. >😁
Klaudius
Keď si prečítam v diskusii nejakú blbosť, ani nemusím dlho rozmýšľať nad autorom, aj keby sa nepodpísal...
Je to jasné. 😉
Avatar - Plautus
Plautus
presne tak, si jasný >😁 >😒]
ale zrovna Slnkom ľudstva ťa nemožno nazvať! 😐
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
vzpominate na cervenec? ja jo...a muze mi nekdo vysvetlit ten naprosto neocekavany, zahadny propad mondea AZ na 3. misto za ty nemecky sunky?...ze by pocasi? nebo krize? nebo snad mondeo neni sen kazdeho mysliciho cecha? >😒]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
gratuluju opelu, snad to bude pokracovat, taky avensis nedopadl vubec spatne, ale nechapu proc se U NAS tolik neprodava exeo, nebo epica...
Vasut74
Exeo je masakr .... ale za ty prachy bych par chaluparu pochopil ....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no prave
2
Tak čo tá Kečup-Prémia? Osobitý konkurent BMW 1 podľa marianka, ktorý po Fínsku a Pekingu tentoraz odišiel na služobku na Mesiac... Tak ako? Ako je možné, že sa predali len dva áno, 2 kusy??? Aha, osobité auto potrebuje iných ľudí, nie analfabetov, ktorý jazdia na BMW 1, toré vyzerajú ako ťažkopádny tank, či na mainstreamových modeloch, AUDI A3. :-! :no: 8-s >😁
Klaudius
Ešte si len došiel, a hneď rýpeš do niekoho, namiesto toho aby si sa zapojil do diskusie o autách. Sorry, kámo, niekedy si fakt pribrzdený... :-! O čo ti ide? Chceš sa iba hádať?
Nie. Ale marianek áno a som zvedavý čo by hovoril teraz. Inak, nehovoril som snáď o Delte a Passate? A to sú...autá. Takže som hovoril o autách.
Klaudius
Nie, rýpeš do mariánka, autá sú len zámienka. Zabudni na rýpanie a píš iba o autách, urobíš lepšie.
Akoby si ty nikdy o nikom sám od seba nepísal, že.
Avatar - Plautus
Plautus
od marianka tu nevidím žiadny príspevok, tak neviem, čo ho berieš do tej tvojej nevymáchanej huby, resp. prstov...najhoršia je fakt zrážka s blbcom, a ty si bezpochyby jedným z nich, dokazuješ to tu takmer každým príspevkom...
webpaja
Ty jsi taky premie, vazne! 😄
Avatar - Plautus
Plautus
>😁 :yes: škoda, že on to pochopí ako vzdanie pocty.
Preto bych skôr povedal, že je to také "dodatkové číslo"...
Avatar - Plautus
Plautus
Namiesto plastov ochutnaj radšej ten kečup alebo keď vyrastieš, i ten podľa teba "kečup", a potom možno napíšeš i niečo rozumnejšie!
Beaumont.
K tomu blábolu jako celku asi nemá smysl se vyjadřovat, takže jen na okraj: v opravdové italské kuchyni se kečup nepoužívá, Italové jím naopak opovrhují... :yes:
Tak isto, ako Bravom, z ktorého Deltaplán vychádza. >😁 😉
Já viem, používajú pastu, ale nám ju predať nechcú.
Beaumont.
Má to cenu nebo nemá? Ale co, ještě to zkusím😒br /> "Pasta" italsky znamená těstoviny všeho druhu. Možná tě spletlo "pesto", což je druh omáčky na těstoviny z pistáciových oříšků, bazalky, olivového oleje a pár dalších ingrediencí.
Jinak koupit italskou "pastu" ani "pesto" už opravdu není problém ani u nás, mají je v kdejakém hypermarketu, nemluvě o specializovaných prodejnách (např. www.gurman-brno.cz).

Místo kečupu se ve slušné středomořské kuchyni používají rajčata, a to buď čerstvá (často loupaná a drcená), nebo sušená, nebo ve spoustě dalších úprav (třeba se ta sušená rajčata nakládají do oleje atd.). Místní odborníci mě možná doplní popř. opraví.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vám dávají ve školní jídelně na pizzu kečup nebo pastu? Měli by dávat i iodizovanou sůl, abys nebyl ***k (to je nemoc, ne urážka), fluorizovaná zubní pasta na jídle je k ničemu.
Avatar - white label
white label
Ano, chtít si dát v Itálii v klasické pizzerii na pizzu kečup, je skoro stejný "prohřešek" jako si dát u nás do piva mléko určené do kávy... :-!
Avatar - Plautus
Plautus
Odhliadnuc od toho, že diskusia prebieha podľa zvyklého folklóru (veď čo iné očakávať od "ľudí", ktorých agresivita naberá obrátky hneď po tom, ako si človek dovolí im oponovať svojím názorom...). Ach jo, nielen štatistiky sú deformované podľa príbuznosti značky k tomu, či onomu národu, viac, či menej domácemu trhu...
Ale aby som napísal i niečo k veci, keďže som mal doposiaľ potrebu reagovať na jedného z našich "kolegov", ktorému príroda nadelila do vienka nie príliš silný intelekt, darmo, niekedy platí i úmera medzi výkonom /rodinného HTP, "zabaleného" do kvalitných plastov/ motoru a intelektu, i keď to vo všeobecnosti nepovažujem za pravidlo... Dávnejšie, pri rannom vstupe Insignie na trh som si tu dovolil utrúsiť poznámku o tom, že toto auto má na to, aby atakovalo pozície v TOP 3 a zaradilo sa po boku Passata a Mondea. Tak trochu, ponímajúc tabuľku, očami jedného nemenovahého tiež užívateľa tohto fóra sa dá povedať, že Insignia moje predpoklady naplnila. Superb, domáci býček, bude snáď nezpochybniteľnou jednotkou takmer večne. Hlavne teraz, keď Skoda, spolupríslušník Das Auto skupiny, očarí domáci trh ďalšou prevratnou novinkou v podobe kombi verzie, ktorá, ako je už u tejto značky zvykom, bude v objeme vzduchu vozeného za zadnými, alebo i prednými, sedadlami jednoducho neprekonateľná v kategórii osobných automobilov. Nie, nechcem tu spochybňovať, či je to zbytočné alebo nie, a už vôbec nechcem spochybňovať kvality "bestselleru" tejto triedy na českom trhu...aj tu platí: každému to, čo jeho je...a to isté by malo platiť i pri vyjadrovaní názorov každého z nás, pokiaľ nie sú vyslovene "úderné" v tom, či onom zmysle...každý sme svoj, každý potrebujeme auto podľa svojich potrieb a nárokov naň, takže prijateľná kombinácia je voziť vzduch za tými sedadlami a hlavu mať radšej pre myšlienky, ktorými sa snažíme niekoho obohatiť svojím názorom, postojom. Ale "vzduch" v hlave je vyslovene škodlivý, a žiaľ, táto veličina sa tu prejavuje...a všetci dobre viete, že nemyslím iba jedného konkrétneho užívateľa, na ktorého "som mal potrebu" reagovať, pretože je ešte od niektorých z nás mladší, a k mladosti u niektorých jedincov akosi tá "hlúposť" patrí, resp. je akceptovateľná, ale sú tu žiaľ i takí, na ktorých už je zbytočné reagovať, a keď sa pozriete vyššie, tak dobre viete o kom píšem. Sú to práve tie "ego" typy, ktoré tiež prispievajú k deformácii trhu...vyložte si to ako chcete, trhu áut, "trhu" myšlienok...
Štatistické tabuľky, týkajúce sa všetkých komodít, vypovedajú hlavne o preferenciách zákazníkov, skúsenostiach, odporúčaniach, už spomínanej "domáckej, či nedomáckej" príslušnosti značky k trhu, no a v neposlednom rade o reči peňazí (kúpyschopnosti) a ega kupujúcich...napriek všetkým mnou menovaným i nemenovaným faktorom, Insignia naplnila moje slová, aj keď netvrdím, že tie čísla sú ohromujúce a na piaď atakujúce konkurentov umiestnených pred ňou, ale je to prinajmenšom slušný a snáď i sľubný začiatok tohto modelu v podmienkach českého trhu, ktorý vníma značky svojimi očami, resp. očami zákazníkov v ňom "pobehujúcich"...
Ingister2
Kde sa to dá podpísať krvou???

Ja som sem išiel kvôli autám, ale kvôli ľuďom ma tot u prestáva baviť...
Avatar - Plautus
Plautus
:yes: prikladám ruku "bratře Vinnetou" 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Amen :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
tak trochu mi padol i zo srdca kameň 😉
dík :yes:
chrudoš
Teda redakce zas ukazala svou (ne)strannost! Precetl jsem si Test oktavky 1,4 MPI a srovnal s Cruze 1,6: 1,4 59kW se spotrebou 7,5l vychvalen, ze to staci atd, na vozeni babicky s vajickama atd, ale Cruze 1,6 84kW spotreba 6,7 je line nevykonne auto s nadprumernou spotrebou...nezlobte se na me, ale jdete do haj*lu, vemte si, co testujete za auta a snazte se nekdy nezaujate, toto me fakt primo nas*alo!
Avatar - Plautus
Plautus
:yes: a ešte raz súhlas :yes: tie "odporúčania" sa častokrát menia na nie celkom férové masírovanie a zastávanie si svojho aj v kritériách, v ktorých je domáci model horší... ;-\
Jauda
Máte rádi rychlou jízdu? Máte rádi Ferrari? Staňte se fanouškem Automotostylu/Roadlooku TV na Facebooku a získáte možnost vyhrát mj. zapůjčení Ferrari na den - [odkaz]
Dále se hraje o Subaru nebo Porsche na víkend. Přidejte se k ostatním fanouškům a vyhrajte.