Souhlas. Nemuzu pochopit zoufalce, ktery by za takoveho noveho rendlika zaplatil vic, jak 1000 Euro. Jeste, ze je tu ta 4% mensina, kterou tahle znacka tak mocne pritahuje...
Možná ne každý si potřebuje honit sebevědomí znakem VW... Pokud vím, tak na Primě v Autosalonu cca před měsícem Lagunu ve velkém testu 10ti značek vychválili jako jednu z mála. A bylo dokonce jediné, které mělo vyžadovaný motor bez FAP... A podle testů je Laguna 3 na tom se spolehlivostí podobně jako VW Passat. ( hlavně nezapomeň vytáhnout modely L2 z roku 01-04 ;-) ) Sice se mi nelíbí její zadní partie, ale to je jen můj názor... [odkaz]
"... honit sebevědomí znakem VW..."???
Já si (podle "zdejších" diskusí) myslel, že honit si sebevědomí znakem "xindelwagenu" je naprosto absurdní.... 8-s;-) >:-[]
Počiatočný boom zrejme opadol, alebo Insignia nedisponuje takými kvalitami, ktoré sa od nej očakávali.
Ja v nej od začiatku vidím prerasteného medvedíka, limuzína ma neoslovuje ani trochu a kombík ma takmer vystrašil...
Je to opticky ťažké, a na mňa pôsobí dosť rozšafne, až megalomansky, akoby navzdory trendom plytvala priestorom, nie ho šetrila. Myslím, že Opel šliapol zase trochu vedľa. Najzdravším štýlom sa mi zdala Astra II, potom už nejak nie...
Mne se Insignia libi hodne, hlavne kombik. Podle me do designu prinesla hodne svezi vitr. To auto je opravdu velke, jak zvenku tak uvnitr, dlouha kapota a palubni deska ale vytvari neuveritelny pocit bezpeci. Vydareny je pdole me i podvozek - pro me idealni pomer sportovnosti a pohodli.
Mne sa zasa paci skor sedan a hlavne liftback. Kombi mi pride prilis dlhe. Napokon je to tusim najdlhsie auto v triede a pritom objem kufra je ,,len,, 540 litrov. Ale dizajn je naozaj osobna vec.
Tiez ma celkom zaujalo, ze Avensis je na tom napriek kritickemu hodnoteniu vo vacsine testov najlepsie z ,,nenemeckych,, aut.
Lednice kazdy tyden, tak jako pulka naroda, neprevazim, takze "jen" 540 litru nevidim jako problem. Jake kriticke hodnoceni Avensise mas na mysli? Ja na nej ctu vetsinou chvalu a osobne se mi libi i pres zvlastni prid.
Ja som sa vo vacsine recenzii dozvedel, ze ,, auto je sice dobre ale nijako vynimocne,, , ze nema dusu (tuto hlasku mam obzvlast rad) a ze si ho ,, clovek kupi preto, ze ma dobru ponuku a nie preto, ze chce,,. Ak vies nejaku fakt pochvalnu recenziu, tak mi daj linku.
U tohodle kbelíku duši nehledej. Soused ho má za 9 kil a říká..."je to hnus, ale 5 let nebudu mít žádný starosti".(má třetí generaci) Mě se líbí, když se nedívám, rovně jede perfektně, výbavu má na třídu perfektní. Baby se na to prostě asi nesbalí.
Já bych naopak neřekl, že šlápl vedle. Celkově nemá Insignia vůbec špatné ohlasy ani prodeje (ten pokles u nás za srpen je značný i u Passatu/Mondea...).
Nedávno kombík Insignie vyhrál soutěž o designově nejpovedenější kombi střední třídy (čtenářská anketa), předstihl i BMW 3, A4...Čili to jen reakce na to, že "Opel šlápl vedle".
[odkaz]
Ale jinak beru tvůj názor, každému se líbí něco jiného ;-)
Za poslední měsíc jsem strávil spoustu času a najel desítky km při testovacích jízdách aut do zhruba milionu a Insignia nakonec vyhrála. Na každém autu se dá najít něco, ale poměr cena (navíc po velkoodběratelské slevě)/ užitná hodnota mi u Insignie vyšel nejlíp, i když původně jsem ji nechtěl. A když jsem trval na čtyřkolce, tak v dané ceně byl jedinou vážnou konkurencí Superb. Stávající Passat už je kapku zastaralý (starší Haldex a navíc jen v kombinaci se slabším motorem) a výprodejová Legacy a Outback mají slušnou výbavu jen v kombinaci s koženými sedačkami - prodejce mi vysvětloval, že nejlepší bude auto nechat 5 minut vychladit, než si na ně sednu... Za pár měsícu uvidím, jestli to byla dobrá volba.
..., aby se podíval na jejich koncová světla mizející mu v dáli. Sice k tomuhle autu necítím žádný odpor, ale zklamalo mně. Jak kdyby Opel měl to lepší už za sebou a dneska jenom přežívá/dožívá. Kde jsou ty staré dobré časy klasické Vectry (ne toho posledního hranatého paskvilu)? Nebo Calibry? Výsledkem bombastických prohlášení o nástupci Vectry a zároveň Omegy je vůz, jehož prostorové uspořádání je ve srovnání s konkurencí nevalné a člověk dodnes nechápe, jak se tohle vozidlo mohlo stát autem roku. Nová Corsa taky není zázrak, i když uvnitř je její prostor skoro srovnatelný s Insignií (alespoň na délku), ale designově nezvládnutá zadní část obou verzí vytvářejí dojem, že zde došlo k slepení dvou různých aut...Snad se povede víc ta nová Astra, ovšem z efektních fotek se to posuzovat rozhodně nedá.
Rozporuplnost současné generace vozů téhle značky jakoby přímo vyzařovala nejistotu a problémy, které jsou s její další existencí spojeny.
Jinak k redakci :
Je Lancia Delta (vycházející z Fiatu Bravo) podle vás skutečně autem, které se může srovnávat s vozy jako je Passat, Mondeo, Mazda6 nebo Honda Accord (o Mercedesech, bavorácích a audinách ani nemluvě)? Proč není uvedena vedle Brava, Golfu, Meganu nebo C´eedu? že by se tam nevešla do tabulky, ale tady při menším množství aut ano? Nechce se mi věřit, že by redakce Auto.cz takhle poklesla....
Berane Berane, ty seš ňákej vostrej hned z rána ;-)
páni redaktoři se tady snaží sestavovat tabulky aby měli hlavu a patu takže slepě nekopírují SDA statistiky, za což jim patří velký dík :yes: A hlavní kritérium na zařazení do té které třídy je rozvor, jestli se nepletu.
K té Deltě - ano, vychází z Brava, ale rozvor byl prodloužen, takže sice nemá kufr na pár kubíků vzduchu, ale prostorově klidně překoná nejeden klasický sedan ve střední třídě.
Dobrá čísla. Nahoře je to (skoro) jako ve švajcu. Ta Insignia... no, poté, co jsem ji shlédl odhaduji, že stovka za měsíc to už asi nikdy nebude...
Hele, valím to městem, pravej loket na opěře, brnkám řadičku na trojku, na silnici zvolna vjíždí zprava Passat, Apoštol tvých snů... mlžnej antracit, osmnáctky, v sedanu. Vnímám ho nejprve zboku, pak se včlení přede mně. Žasnu jak fantasticky to VW uměl střihnout. Ta karoserie je i dnes, po pěti letech tvrdý evropský silniční fachy stále živá. A má jméno e-le-gan-ce. Fakt. Z kontradůvodu je pro mne ovšem absolutně nepřijatelné mondeo. Chápu ovšem, že je dost těch, co si ho vyberou zejména pro jeho výborné jízdní vlastnosti... však to znáš přes svojí holku... jde o žíněnky, na vzhledu (prý) nezáleží...
Ovšem to, co tu předvádí prémie (nemusím psát "německá prémie" neb jiná, než německá -až na velmi řídké výjimky- vlastně ani neexistuje) tak tedy to, co tu ta prémie předvádí, to je neuvěřitelný úspěch.
Dál to nečtu.
Číslem měsíce je tedy číslo prémiové. Jsou to čísla tři - 53, 41 a 26.
Cena útěchy putuje do Itálie... Deltaplán... no, to jsou úspěchy. To víš, kompaktní... střední třída...
P.S. Superb dá brzy dohromady s kombíkem přes dvě kila. Zaslouženě :yes:
Když nerozumíš, tak v tom už ti já nepomůžu. V obecný rovině jsem já VW nezmiňoval a Lincoln je Lincoln a ne Ford. Rozhodně se nechci zaplétat do myšlenkových pochodů deadlifta.
Používám stejně nesmyslnou argumentaci jako ty. Ale jesti chceš za každou cenu jen "prémii", tak se podívej k Audi. Pokud do tohoto "přeměřování pindíků" chceš tahat značky jednoho, nebo druhého koncernu, tak je odstup VW od Fordu ještě větší, než když porovnáme "jen" tyto 2 značky.
No můžu ti říct, že mě passat dost hodně překvapil, teď jsem jel s verzí 2,0 TDI 125kW a DSGčkem a :yes: Opravdu takřka prémiová technika v mainstreamovém autě. A to nemluvím o tom, že to mělo Park assistant, nebo tak nějak. Poprvý v životě jsem zažil, aby si auto samo točilo volantem a ty jsi jenom volil R nebo D a šlapal na plyn a brzdu...
Ani na 18 ani s 2.0TDI CR 103kW nebude ten Passat lepší, jak Mondeo :-!
Jedu si takhle s pravým loktem na opěrce a hladím zařazenou šestku, děti spí, manželka klimbá, cesta ubíhá hladce, silnice je nová, občasnou prudší zatáčkou uvádím rodinu do hlubšího spánku. Najíždím si jednu pravou, ale hned na začátku mě něco začlo lechtat tam, co se dotýkám sedáku
říkám si k...a to se přepísk, rychle plyn a hlavně klid, žádný cukání a nechat se na konci vynést, no k...a jede tam Tatra
a) táhám za volant, auto se začne prudce vlnit, pneumatiky kvílí a najednou ta lehkost, Passat už nereaguje ani na brzdu, před očima scéna jak z matrixu, zpomalená, ale jasná, vzduchem chlazený dvanáctiválec se blíží až moc rychle.
b) táhám za volant a dupnu plyn na podlahu, moje Mondeo se přisaje k asfaltu a jakoby si výskne, "konečně se něco děje", gumy nechá zavýskat a naprosto profesionálně, bez zaváhání, jako sluha první dámy, s brnknutím levého zrcátka o schůdky Tatry vyjíždí vstříc dalším kilometrům. Zezadu se ozvalo tiché ehmmmmmmm.
S detmi se jezdi pomalu ;-) Uprimne, tam kde se projevi vetsi schopnost podvozku Mondea uz davno konci jezdecke schopnosti nas obycejnych ridicu :-). Kde je rozdil, to je v rizeni, tam kde s Passatem uberes, protoze nevis co se deje s koly, tam jeste Mondeo v klidu povida "jeste to jde".
Prehanas, clovece. Jazdim sluzobne mondeo aj passat, oba v kombiku, oba s naftovym 2-litrom. Nie je medzi nimi velky rozdiel v podvozku. Mondeo ma trosku tvrdsie nastavene pruzenie, Passat trosku komfortnejsie. Uz som na oboch aj "plaval" a ziaden vacsi rozdiel tam nebol. A to hovorim ako clovek ktory nema VW-koncern zrovna v laske...
Samozrejme, pokial posadis Mondeo na pneumatiky Pirelli a Passat na Wang-Cchiang-Thung, tak rozdiel v jazdnych vlastnostiach najdes, ale autom to nebude... :-)
Sorry, ale kazdy, kto to pri pri ceste s rodinou takto prepiskne, by mal prist o vodicak. Podla mna ma kazde moderne auto strednej triedy podvozok, ktory bez problemov postacuje na potreby a schopnosti normalneho vodica. Vynimku samozrejme tvoria matoristicki novinari a podobni pretekari.
Snad nevěříš, že se to opravdu stalo! To je jenom takový ten místní folklór.....co neví, to si vymyslí a co si není schopen vymyslet, to opíše odjinud, popřípadě zopakuje ještě desetkrát.
Minule som videl Passat a zistil som, o čom je ten toľko ohováraný, Vraj konzervatívny dizan. Veď ešte po štyroch rokoch vyzerá moderne, elegantne, luxusne, proste stále je to moderný a prestížny automobil. :yes:
Opäť som sa presvedčil, že stojí za to si prečítať tvoju publicisticky-literárnu tvorbu. Celkom ma pobavil ten úsek, ktorý začína menom Deltaplán a za ním ironický komentár. Jo, je to fakt osobité auto. Tak osobité, že už ako novinka môže ísť do múzea. >:D
vzpominate na cervenec? ja jo...a muze mi nekdo vysvetlit ten naprosto neocekavany, zahadny propad mondea AZ na 3. misto za ty nemecky sunky?...ze by pocasi? nebo krize? nebo snad mondeo neni sen kazdeho mysliciho cecha? >:-[]
2
Tak čo tá Kečup-Prémia? Osobitý konkurent BMW 1 podľa marianka, ktorý po Fínsku a Pekingu tentoraz odišiel na služobku na Mesiac... Tak ako? Ako je možné, že sa predali len dva áno, 2 kusy??? Aha, osobité auto potrebuje iných ľudí, nie analfabetov, ktorý jazdia na BMW 1, toré vyzerajú ako ťažkopádny tank, či na mainstreamových modeloch, AUDI A3. :-!:no:8-s >:D
Ešte si len došiel, a hneď rýpeš do niekoho, namiesto toho aby si sa zapojil do diskusie o autách. Sorry, kámo, niekedy si fakt pribrzdený... :-! O čo ti ide? Chceš sa iba hádať?
od marianka tu nevidím žiadny príspevok, tak neviem, čo ho berieš do tej tvojej nevymáchanej huby, resp. prstov...najhoršia je fakt zrážka s blbcom, a ty si bezpochyby jedným z nich, dokazuješ to tu takmer každým príspevkom...
K tomu blábolu jako celku asi nemá smysl se vyjadřovat, takže jen na okraj: v opravdové italské kuchyni se kečup nepoužívá, Italové jím naopak opovrhují... :yes:
Má to cenu nebo nemá? Ale co, ještě to zkusím:
"Pasta" italsky znamená těstoviny všeho druhu. Možná tě spletlo "pesto", což je druh omáčky na těstoviny z pistáciových oříšků, bazalky, olivového oleje a pár dalších ingrediencí.
Jinak koupit italskou "pastu" ani "pesto" už opravdu není problém ani u nás, mají je v kdejakém hypermarketu, nemluvě o specializovaných prodejnách (např. www.gurman-brno.cz).
Místo kečupu se ve slušné středomořské kuchyni používají rajčata, a to buď čerstvá (často loupaná a drcená), nebo sušená, nebo ve spoustě dalších úprav (třeba se ta sušená rajčata nakládají do oleje atd.). Místní odborníci mě možná doplní popř. opraví.
Vám dávají ve školní jídelně na pizzu kečup nebo pastu? Měli by dávat i iodizovanou sůl, abys nebyl ***k (to je nemoc, ne urážka), fluorizovaná zubní pasta na jídle je k ničemu.
Odhliadnuc od toho, že diskusia prebieha podľa zvyklého folklóru (veď čo iné očakávať od "ľudí", ktorých agresivita naberá obrátky hneď po tom, ako si človek dovolí im oponovať svojím názorom...). Ach jo, nielen štatistiky sú deformované podľa príbuznosti značky k tomu, či onomu národu, viac, či menej domácemu trhu...
Ale aby som napísal i niečo k veci, keďže som mal doposiaľ potrebu reagovať na jedného z našich "kolegov", ktorému príroda nadelila do vienka nie príliš silný intelekt, darmo, niekedy platí i úmera medzi výkonom /rodinného HTP, "zabaleného" do kvalitných plastov/ motoru a intelektu, i keď to vo všeobecnosti nepovažujem za pravidlo... Dávnejšie, pri rannom vstupe Insignie na trh som si tu dovolil utrúsiť poznámku o tom, že toto auto má na to, aby atakovalo pozície v TOP 3 a zaradilo sa po boku Passata a Mondea. Tak trochu, ponímajúc tabuľku, očami jedného nemenovahého tiež užívateľa tohto fóra sa dá povedať, že Insignia moje predpoklady naplnila. Superb, domáci býček, bude snáď nezpochybniteľnou jednotkou takmer večne. Hlavne teraz, keď Skoda, spolupríslušník Das Auto skupiny, očarí domáci trh ďalšou prevratnou novinkou v podobe kombi verzie, ktorá, ako je už u tejto značky zvykom, bude v objeme vzduchu vozeného za zadnými, alebo i prednými, sedadlami jednoducho neprekonateľná v kategórii osobných automobilov. Nie, nechcem tu spochybňovať, či je to zbytočné alebo nie, a už vôbec nechcem spochybňovať kvality "bestselleru" tejto triedy na českom trhu...aj tu platí: každému to, čo jeho je...a to isté by malo platiť i pri vyjadrovaní názorov každého z nás, pokiaľ nie sú vyslovene "úderné" v tom, či onom zmysle...každý sme svoj, každý potrebujeme auto podľa svojich potrieb a nárokov naň, takže prijateľná kombinácia je voziť vzduch za tými sedadlami a hlavu mať radšej pre myšlienky, ktorými sa snažíme niekoho obohatiť svojím názorom, postojom. Ale "vzduch" v hlave je vyslovene škodlivý, a žiaľ, táto veličina sa tu prejavuje...a všetci dobre viete, že nemyslím iba jedného konkrétneho užívateľa, na ktorého "som mal potrebu" reagovať, pretože je ešte od niektorých z nás mladší, a k mladosti u niektorých jedincov akosi tá "hlúposť" patrí, resp. je akceptovateľná, ale sú tu žiaľ i takí, na ktorých už je zbytočné reagovať, a keď sa pozriete vyššie, tak dobre viete o kom píšem. Sú to práve tie "ego" typy, ktoré tiež prispievajú k deformácii trhu...vyložte si to ako chcete, trhu áut, "trhu" myšlienok...
Štatistické tabuľky, týkajúce sa všetkých komodít, vypovedajú hlavne o preferenciách zákazníkov, skúsenostiach, odporúčaniach, už spomínanej "domáckej, či nedomáckej" príslušnosti značky k trhu, no a v neposlednom rade o reči peňazí (kúpyschopnosti) a ega kupujúcich...napriek všetkým mnou menovaným i nemenovaným faktorom, Insignia naplnila moje slová, aj keď netvrdím, že tie čísla sú ohromujúce a na piaď atakujúce konkurentov umiestnených pred ňou, ale je to prinajmenšom slušný a snáď i sľubný začiatok tohto modelu v podmienkach českého trhu, ktorý vníma značky svojimi očami, resp. očami zákazníkov v ňom "pobehujúcich"...
Teda redakce zas ukazala svou (ne)strannost! Precetl jsem si Test oktavky 1,4 MPI a srovnal s Cruze 1,6: 1,4 59kW se spotrebou 7,5l vychvalen, ze to staci atd, na vozeni babicky s vajickama atd, ale Cruze 1,6 84kW spotreba 6,7 je line nevykonne auto s nadprumernou spotrebou...nezlobte se na me, ale jdete do haj*lu, vemte si, co testujete za auta a snazte se nekdy nezaujate, toto me fakt primo nas*alo!
:yes: a ešte raz súhlas :yes: tie "odporúčania" sa častokrát menia na nie celkom férové masírovanie a zastávanie si svojho aj v kritériách, v ktorých je domáci model horší... ;-\
Máte rádi rychlou jízdu? Máte rádi Ferrari? Staňte se fanouškem Automotostylu/Roadlooku TV na Facebooku a získáte možnost vyhrát mj. zapůjčení Ferrari na den - [odkaz]
Dále se hraje o Subaru nebo Porsche na víkend. Přidejte se k ostatním fanouškům a vyhrajte.